ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

 

مدارس نمونه دولتی با توجه به امکانات و سطح علمی بالا، هر ساله قابل توجه خیلی از دانش آموزان و والدین بوده است. اکثر دانش آموزان تمام سعی و تلاش خود را میکنند تا بتوانند به این مدارس ورود پیدا کنند. شایان ذکر است که امسال هم مانند سالهای گذشته ورود به مدارس نمونه دولتی صرفا برای پایه دهم امکانپذیر است و آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه هفتم برگزار نخواهد شد. قبل از ورود به این مدارس و ثبت نام باید از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی و همینطور شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی اطلاعات کامل و جامعی کسب کنید. در این مقاله قصد داریم به زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ، شرایط و ضوابط شرکت در آزمون و مراحل ثبت نام اشاره کنیم.

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی – دانلود نمونه سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی و دریافت لیست مدارس نمونه و آدرس مدارس نمونه دولتی با شماره زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی مشخص شد. به اطلاع داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون نمونه دولتی می‌رسانیم که زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی در فروردین ماه خواهد بود . طبق مندرجات دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی زمان ثبت نام و انتخاب رشته دانش آموزان متقاضی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی محدود است لذا دانش آموزان گرامی سعی کنند در همان اولین ساعات زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی از سامانه Azmoon.medu.ir  اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام نمایند شایان ذکر است زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در اوایل تیرماه خواهد بود لذا داوطلبان گرامی که قصد شرکت در آزمون را دارند سعی کنند تا تیرماه آمادکی لازم را جهت شرکت در آزمون بدست آورند شایان ذکر است داوطلبان گرامی میتوانند جهت اطلاع از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی که احتمالا با ثبت نام مدارس تیزهوشان همزمان خواهد بود با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرند.

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی در فروردین ماه خواهد بود ضمنا به اطلاع دانش آموزان گرامی می رساند اگر در زمان ثبت نام نمونه دولتی فیلدی را اشتباه وارد نموده اند می توانند در فرصت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات از سامانه Azmoon.medu.ir  اقدام به تصحیح اطلاعات وارده نمایند لازم به ذکر است که زمان ثبت نام مجدد مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات گذشته در اواخر ادیبهشت ماه صورت خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی در این مورد دقت لازم و کافی را داشته باشند.

 

جهت ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی کلیک کنید.

 

والدین گرامی به شما توصیه می‌کنیم جهت اطلاع از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی و سهولت در ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم انجام آن را به مشاوران مرکز مشاوره نمونه دولتی ایران تحصیل بسپارید و بدون نگرانی ثبت نام فرزندتان را تکمیل نمایید.

تلفن تماس : 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران)

تماس از سراسر کشور تنها از طریق تلفن ثابت..پاسخگویی از ساعت 8 صبح تا 1 شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

آزمون نمونه دولتی یک رقابت سخت و مهم است که همه ساله دانش آموزان زیادی جهت ورود به این مدارس با هم رقابت می کنند کیفیت بالای آموزشی و محیط امنی که در این مدارس وجود دارد، والدین را بر آن میدارد که فرزندان خود را به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی سوق دهند. همانطور که می‌دانید ورود به مدارس نمونه دولتی ملزوم عبور از سد آزمون است که هر سال بصورت استانی برگزار می‌شود. البته لازم به ذکر است که ثبت نام در آزمون نمونه دولتی که از سامانه Azmoon.medu.ir  انجام می گیرد نیز شرایطی دارد که هر دانش آموزی آنها را دارا نمی‌باشد از جمله شرایط آن دارا بودن معدل بالای 17 و استعداد قبولی در آزمون است ضمنا یادآور شویم که آزمون نمونه دولتی نسبت به آزمون مدارس تیزهوشان ساده تر خواهد بود دلیل این موضوع هم وجود ظرفیت بالاتر از مدارس تیزهوشان است ظرفیت مدارس نمونه دولتی حدود چند برابر تیزهوشان است.

 

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 

جهت ثبت نام در آزمون نمونه دولتی می‌بایست شرایطی را دارا بود که به اطلاع شما می‌رسانیم :

دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را دارند باید تابعیت ایران را دارا باشند و داوطلبان ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم باید منتظر باشند تا تکلیف نحوه پذیرش داوطلبان مشخص شود ضمنا یکی دیگر از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی این است که هر داوطلب در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی  فقط می تواند یک رشته انتخاب کند . از دیگر شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی این است که دانش آموزانی که قصد ثبت نام در این مدارس را دارند باید از لحاظ تراز نمره حد نصاب لازم را داشته باشند یعنی طبق قوانین موجود مدارس نمونه دولتی دانش آموزان نهم باید دارای حداقل معدل هفده و دانش آموزان ششم باید همه دروسشان خیلی خوب باشد یا همه دروس خیلی خوب و یک درس خوب ضمنا فقط این شرایط کافی نیست و دانش آموزانی که این شرایط را دارا باشند می توانند در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی از طریق سامانه Azmoon.medu.ir  نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند و در صورت که نامشان در لیست اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی باشد در آزمون وارد مدارس نمونه دولتی شوند ضمنا دانش آموزانی که حد نصاب قبولی را نمیاورند ولی تراز آن ها به تراز دانش آموزانی که قبول شده اند نزدیک است اسامیشان در لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی قرار خواهد گرفت و در صورتی که دانش آموزی به هر دلیل نتواند ثبت نام خود را تکمیل کند داوطلبان لیست ذخیره جایگزین آن ها خواهند شد.

 

مشاوران مجرب ایران تحصیل توصیه می‌کنند برای آمادگی دانش آموزان جهت موفقیت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم  با برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی می‌بایست پیش روند جهت بهبود روند پیشرفت دانش آموزتان از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی تا روز آزمون با ما همراه باشید.
9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) از 8 صبح الی 1 شب

 

 

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 

به اطلاع دانش آموزان گرامی می‌رسانیم که زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم  در  فروردین ماه خواهد بود. دانش آموزان می‌بایست جهت انجام ثبت نام به سایت ثبت نام نمونه دولتی ( Azmoon.medu.ir ) که در هر استان بصورت جداگانه وجود دارد مراجعه نمایند. هر استان سایت مختص خود را دارد که در همان سایت اقدام به ثبت نام دانش آموزان واجد شرایط آن استان می‌کند.

کلیه داوطلبانی که در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی امور ثبت نام خود را تکمیل کرده اند موظف به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی می باشند لذا داوطلبان در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند تا در روند برگزاری آزمون به مشکلی برخورد نکنند.

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی – زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی و در کانال تلگرام ایران تحصیل عضو شوید و از اخبار جدید در این رابطه مطلع شوید.
کانال اطلاع رسانی زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

کانال اطلاع رسانی زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی  در مقطع ورودی دهم همانند سنوات گذشته در مورخ خرداد ماه انجام خواهد ضمنا داوطلبان محترم دقت داشته باشند که در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق آدرس Azmoon.medu.ir  اقدام کنند تا در روز برگزاری آزمون با مشکلی مواجه نشوند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیا گرامی می رسانیم زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی حدودا 20 روز پس از برگزاری آزمون خواهد بود ضمنا با توجه به این که هر یک از مراکز استان در زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی یک سامانه اعلام نتایج معرفی می کنند دانش آموزان گرامی موظفند به این سامانه ها مراجعه نموده و از نتیج قبولی مطلع شوند نشانی سامانه های اعلام نتایج هر استان نیز در سامانه Azmoon.medu.ir مندرج می باشد.

 

تاثیر سهمیه در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

همانطور که میدانید ، معمولا ثبت نام مدارس نمونه دولتی و نتایج آزمون برای کسانی که از سهمیه برخوردار هستند تفاوت خواهد داشت و آزمون مدارس نمونه دولتی هم جزء همین آزمون ها است اما در آزمون تیزهوشان هیچ نوع از سهمیه اعمال نخواهد شد. مدارس نمونه دولتی برای اکثر دانش آموزان دارای سهمیه است. سهمیه هایی که در آزمون مدارس نمونه دولتی تاثیر خواهد داشت سهمیه شاهد، روستایی و جانبازان است که هر کدام تاثیر متفاوتی بر آزمون خواهد داشت. 10 درصد از ظرفیت مدارس نمونه دولتی به دانش آموزان شاهد و جانباز تعلق میگیرد.

 

منابع سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

قطعا برای موفق شدن و کسب رتبه برتر در هر آزمونی، لازم است از منابع آن آزمون اطلاعات کافی داشته باشیم. به این نکته توجه داشته باشید که منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را از منابع خبری موثق آزمون نمونه دولتی پیگیری کنید تا بتوانید به نتیجه دلخواه خود در آزمون دست یابید. سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم از کتاب درسی پایه نهم طراحی میشود که تمام سوالات به صورت تستی و چهارگزینه ای هستند که تنها یکی از انها پسخ صحیح میباشد. در آزمون نمونه دولتی به ازای هر پاسخ درست، 3 امتیاز مثبت و به ازای هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی در نظر گرفته میشود در نتیجه بهتر است اگر از انتخاب گزینه درست مطمئن نیستید به سوال پاسخ ندهید. برای مشاوره و اطلاع از منابع دقیق آزمون نمونه دولتی نهم به دهم میتوانید همواره با کارشناسان آزمون نمونه دولتی  ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

جهت اطلاع از زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی  – دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتیزمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در کانال تلگرام مرکز مشاوره نمونه دولتی ایران تحصیل عضو شوید.

مطالب مرتبط :

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ بصورت است؟

همانطور که در مقاله اشاره شده است، ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ مانند سالهای گذشته به صورت الکترونیکی انجام میشود.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی در چه سایتی صورت میگیرد؟

ثبت نام مدارس نمونه دولتی در سایت Azmoon.medu.ir صورت میگیرد که به لینک ثبت نام داخل مقاله اشاره شده است.

دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی باید چه شرایطی را دارا باشند؟

دانش آموزان پایه ششم و پایه نهم برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی باید شرایطی را از جمله حداقل معدل لازم را دارا باشند. برای اطلاع از تمام شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی اقدم به مطالعه مقاله بفرمایید.

اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به چه صورت است؟

زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی حدودا 20 روز پس از برگزاری آزمون خواهد بود که در سایت به نشانی Azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)