ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری 1403

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری دکتری کلیه متقاضیان و داوطلبان شرکت در این آزمون مهم باید اقدامات لازم را جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403 انجام دهند. توجه کنید که دریافت این کارت برای کلیه داوطلبان اجباری است و در صورت به همراه نداشتن آن در جلسه آزمون به دلیل عدم وجود امکان احراز هویت، هیچ فردی امکان شرکت در کنکور دکتری را نخواهد داشت.

از این رو در این مقاله به موارد مهمی همچون زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خواهیم پرداخت. به علاوه با مطالعه این مطلب از نحوه ویرایش اطلاعات مندرج در کارت و همین طور رفع نواقص کارت ورود به جلسه اطلاعات لازم را کسب خواهید کرد. همچنین شما می‌ توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه خود را به کارشناسان ایران تحصیل بسپارید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1403

سازمان سنجش هر ساله چند روز قبل از امتحان دکتری 1403، لینک مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه دکتری را بر روی وب‌سایت خود قرار دهد تا شرکت‌کنندگان بتوانند در زمان مقرر اقدام به دریافت آن از طریق سایت sanjesh. org کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد چند روز قبل از برگزاری آزمون و در اواخر بهمن و یا اوایل اسفند منتشر خواهد شد و داوطلبان باید در این زمان مقرر به سایت سنجش به نشانی sanjesh. org مراجعه و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه دکتری را برای دریافت این کارت انجام دهند.

کارت ورود به جلسه دکتری 1403 در تاریخ 29 بهمن ماه سال جاری منتشر‌ شده‌ است

زمان برگزاری آزمون دکتری 1403 نیز پس از انتشار کارت برگزار خواهد شد و داوطلبان باید در زمان مقرر در حوزه امتحانی موجود بر روی کارت ورود به جلسه حضور داشته باشند. توصیه می‌شود که سی دقیقه زودتر به محل امتحان مراجعه کنند تا به راحتی صندلی خود را پیدا کنند.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

سایت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال 1403

ثبت نام کنکور دکتری و دسترسی به تمام اطلاعات و آگهی‌های مرتبط با آن در سامانه سنجش کشور برای متقاضیان امکان‌پذیر است. این سبب‌ شده‌ که سایت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳، همان سایت سازمان سنجش کشور به آدرس sanjesh. org باشد.

در واقع، در سایت سازمان سنجش بخش اختصاصی برای متقاضیان شرکت در آزمون دکتری در نظر گرفته‌ شده‌ است که فرد می‌تواند با مراجعه به آن، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خود را دریافت کند.

با توجه به اینکه اخیرا سایت سازمان سنجش کشور از لحاظ فنی و طراحی تغییراتی داشته و آدرس آن بروزرسانی‌شده‌است، لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکترا ۱۴۰۳، در زمان منتشر شدن کارت، در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

همه متقاضیان باید در این بازه زمانی به سایت جدید سازمان سنجش مراجعه کرده و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه دکتری سال ۱۴۰۳ را انجام دهند.

جهت اطلاع از مدارک ثبت نام آزمون دکتری کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

فرآیند دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بسیار آسان است و تمامی مراحل به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org صورت می گیرد. برای دریافت کارت ورود به جلسه، کافیست راهنمای زیر را دنبال کنید:

☑️ اولین قدم ورود به جلسه وارد شدن به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org است.

☑️ در مرحله بعد لازم است تا از انتهای صفحه اول سایت، جایی که با پیکان قرمز مشخص شده است، روی «دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1402» کلیک کنید.

 

راهنمای تصویری دریافت کارت دکتری

☑️ در صفحه جدید روی گزینه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری کلیک کنید.

راهنمای تصویری دریافت کارت دکتری

☑️ حالا باید اطلاعات خواسته شده را در باکس وارد کنید تا کارت ورود به جلسه شما نمایش داده شود.

راهنمای تصویری دریافت کارت دکتری

☑️ در صورت مراجعه به موقع به سایت، لینک دریافت کارت تحت عنوان “کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری سال 1402” فعال خواهد بود.

☑️ با دسترسی به یکی از موارد ذکر شده در زیر می‌ توانید کارت ورود به جلسه دکتری خود را دریافت کرده و پرینتی از آن را تهیه کنید.

✅ شماره داوطلبی و شماره پرونده

✅ کد ملی و شماره پرونده

✅ کد پیگیری و شماره پرونده

✅ شماره سریال ثبت نامی و شماره پرونده

توجه داشته باشید که به غیر از 4 روش گفته شده راه دیگری برای دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وجود ندارد.

در نتیجه، در صورتی که این اطلاعات را به خاطر ندارید به آسانی و از طریق سایت سازمان سنجش و یا تماس با سازمان می توانید برای بازیابی اطلاعات فراموش شده اقدام کنید.

 برای اطلاع از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه دکتری

توجه داشته باشید که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری حتماً باید نسبت به کنترل مشخصات مندرج بر روی این کارت اقدام کنید. زیرا ممکن است مغایرتی در کارت وجود داشته باشد. در صورت اشتباه بودن مندرجات موجود در کارت ورود به جلسه دکتری حتماً 2 روز قبل از فرا رسیدن زمان آزمون دکتری باید از طریق باجه‌ های رفع نقص استان محل زندگی خود جهت رفع این مشکل اقدام کنید.

💢 ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق وب‌سایت سازمان سنجش

در صورت وجود هر گونه نقص یا اشتباه در اطلاعات زیر، بایستی در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری از طریق لینک ویرایش اطلاعات ثبت‌نام، اقدام به اصلاح آن نمایید:

– نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی – معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ‌التحصیلی و موسسه فارغ‌التحصیلی مقطع کارشناسی – معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ‌التحصیلی و موسسه فارغ‌التحصیلی کارشناسی ارشد – هیات علمی (مربی، آموزشی، رسمی) و دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی

💢 ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳ از طریق باجه‌های رفع نقص آزمون دکتری

برای اصلاح اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۳، لازم است اگر هر یک از اطلاعات زیر دچار نقص یا عیب باشند، اقدامات لازم را از طریق باجه‌های رفع نقص آزمون دکتری انجام دهید.
بنر کال تو اکشن

✔️ مورد اول این که اگر عکس کارت شما مهر ندارد و یا اصلاً عکسی روی کارت شما نیست حتماً در زمان مراجعه به باجه‌ های تعیین شده مدارک شناسایی و دو قطعه عکس 4×3 همراه داشته باشید.

✔️ اگر جزو داوطلبانی هستید که سهمیه های موثر در آزمون دکترا مانند رزمندگان شامل حال آن‌ ها می‌ شود اما سهمیه شما در کارت ورود به جلسه دکتری ثبت نشده است حتماً برای حل این مسئله باید به سازمان‌ ها و ارگان‌ های مربوطه مراجعه و این موضوع را پیگیری کنید.

✔️ اگر زبان خارجی مورد نظر شما به اشتباه درج شده است باید به باجه رفع نواقص مراجعه کنید.

✔️ در صورتی که جزو داوطلبانی هستید که با محدودیت‌ های جسمی مواجه هستید و نوع معلولیت شما در کارت ورود به جلسه به طور صحیح درج نشده است، لازم است به صورت حضوری به دفاتر رفع نواقص آزمون دکتری مراجعه کنید.

💡 داوطلبان عزیز آدرس کلیه باجه‌ های رفع نقص کارت‌ های آزمون تا قبل از انتشار آن بر روی سایت سنجش قابل مشاهده است.

طبق اعلام سازمان سنجش، داوطلبان می‌ توانند در روز های سه شنبه مورخ 9 اسفند ماه سال 1402 و یا چهارشنبه مورخ 10 اسفند سال 1402 به نماینده سازمان سنجش در دفاتر رفع نقص کارت آزمون دکتری مراجعه کرده و نسبت به اصلاح ایرادات اقدام کنند.

 باجه‌های رفع نقص آزمون دکتری
آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری

 

قابل توجه است که برخی از اطلاعاتی که به صورت صحیح در کارت ورود به جلسه درج شده‌ اند را می‌ توان بدون نیاز به مراجعه حضوری ویرایش کرد. این اطلاعات شامل موارد زیر می‌ شوند:

✔️ معدل، تاریخ فارغ التحصیلی و موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی (لیسانس).

✔️ معدل، تاریخ فارغ التحصیلی و موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد (فوق لیسانس).

✔️ هیئت علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی

برای اصلاح اطلاعات فوق باید تا حداکثر یک روز پیش از برگزاری آزمون دکتری به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ویرایش این اطلاعات اقدام کنید. در صورت وجود هر گونه مغایرت در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، داوطلب از شرکت در آزمون منع خواهد شد.

نکات مهم ثبت نام آزمون دکتری

🔶 جهت مشاهده دفترچه دکتری روی لینک کلیک نمایید. 🔶

روش بازیابی اطلاعات مورد نیاز برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری سال ۱۴۰۳

سازمان سنجش آموزش کشور که به عنوان مجری بسیاری از آزمون‌ها شناخته می‌شود، به این صورت است که روش‌های ارتباطی مختلفی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند به راحتی و بدون نیاز به حضور حضوری، هر گونه سوال، اعتراض و یا درخواست خود را با این سازمان در میان بگذارند.

بنابراین، افرادی که به علت عدم داشتن شماره پرونده یا شماره پیگیری ثبت نام آزمون دکتری، قادر به دریافت کارت ورود به جلسه خود نیستند، می‌توانند اطلاعات خود را از طریق ثبت و ارسال درخواست در وب‌سایت سازمان سنجش بازیابی کنند و نیازی به حضور حضوری نداشته باشند.

به همین دلیل بارها به داوطلبان توصیه می‌شود که شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی خود را پس از دریافت، نگهداری و یا یادداشت نمایند.

افراد باید تمامی نکات مرتبط با کارت ورود به جلسه خود را مد نظر داشته باشند و در زمان برگزاری آزمون دکتری با آمادگی کامل در جلسه حضور یابند. در صورتی که داوطلب در زمان مقرر از مشکلات موجود بر روی کارت خود آگاه نشود و یا اقدامی برای رفع آن انجام ندهد، مسئولیت مشکل به وی تعلق می‌گیرد و از حضور او در حوزه امتحان منع خواهد شد.

جهت اطلاع از سوالات آزمون دکتری کلیک نمایید.

اخبار پیرامون دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

📢 آمار و اطلاعاتی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در ۱۵۴ شهرستان، ۳۶۱ حوزه اصلی و ۱۳۴۰ حوزه فرعی و آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ در ۱۵۴ شهرستان، ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی برگزار می‌گردد.

 تا این لحظه بیشتر از ۳۱۹ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و ۱۱۳ هزار داوطلب در آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نموده‌اند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

خلاصه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

در این مقاله تلاش کردیم تا در رابطه با آخرین تغییرات ثبت نام کنکور دکتری، همچنین نحوه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری، تغییرات ایجاد شده در رابطه با تاریخ ثبت نام کنکور دکتری، زمان نام نویسی کنکور دکتری مطالبی را به شما عزیزان ارائه کنیم. نحوه دریافت کارت به صورت تصویری توضیح داده شد و روش‌ های ویرایش اطلاعات کارت هم معرفی شدند.

در صورتی که سوالاتی در مورد آزمون دکتری و همچنین مشاوره انتخاب رشته دکتری و نیز نحوه انتخاب رشته آزمون دکتری در ذهن شما وجود دارد می‌ توانید با تماس با شماره 9099075307 این موضوع را با مشاوران مجموعه ایران تحصیل مطرح کنید. همکاران ما می‌ توانند کارت ورود به جلسه را برای شما دانلود کرده و ارسال کنند و در ویرایش اطلاعات کارت راهنمایی‌ تان کنند.

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چگونه است؟ 

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید و پس از طی مراحلی این کارت را دریافت کنید.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چه زمانی منتشر می شود؟

 کارت ورود به جلسه آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر می شود که به محض انتشار، لینک دریافت آن در مقاله قرار داده خواهد شد..

آیا امکان رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون دکتری را دارم؟ 

بله. مراحل ویرایش اطلاعات در مقاله به صورت کامل بیان شده است.

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری سراسری 1403»

  1. Avatar photo Saeed گفت:

    سلام خسته نباشین.من آزمون هدایت تحصیلی همه سوالات مربوط به رشته تجربی رو زدم و الان منصرف شدم.ایا امکانش هست که رشته انسانی برم؟؟؟ لطفا کمکم کنین

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام دوست گرامی
      بله باید با مدیر مدرسه مشورت کنید تا امکان تغییر رشته را داشته باشید.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با داخلی 109تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
  • وام دانشجویی

    وام دانشجویی چیست؟ + شرایط، مدارک، مبلغ و ضامن 1403

    وام دانشجویی به منظور کمک در هزینه پرداخت شهریه، مسکن و… از سوی صندوق رفاه دانشجویی برای تمامی دانشجویان کشور در نظر گرفته شده است. صندوق رفاه دانشجویان، هر سال تسهیلاتی را از طریق سامانه خود به نشانی swf.ir در...
  • my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • استخدام آموزش و پرورش

    استخدام آموزش و پرورش 1403 + مراحل، شرایط و قوانین جدید

    استخدام آموزش و پرورش در قالب یک آزمون پرطرفدار تحت نظارت سازمان اداری استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش صورت خواهد گرفت. بنابراین متقاضیان علاقه‌‌مند می‌‌توانند باتوجه به رشته تحصیلی خود در حوزه‌‌های دبیری، هنرآموز، مشاور مدارس و غیره...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)