ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و مشاهده اسامی ذخیره

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جهت اطلاع از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و مشاهده اسامی قبول شدگان با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

مشاهده لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳  چیست ؟ تفاوت لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی با تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی چیست؟ شرایط لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی  چه می باشد؟ شرایط تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی کدام است؟ شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی به چه صورت است ؟ داوطلبان گرامی بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در تیرماه  و پایان یافتن زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی در مدارس نمونه دولتی ، با توجه به شرایطی چون : قبول شدن همزمان یک سری از دانش آموزان در مدارس تیزهوشان یا انصراف تعدادی از دانش آموزان از ثبت نام در مدارس نمونه دولتی ، ظرفیت مدارس نمونه دولتی تکمیل نمی شود و در نتیجه بر اساس قوانین و مقررات مدارس نمونه دولتی، یک لیست ذخیره با عنوان لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی به انتشار می رسد.

به اطلاع شما داوطلبان گرامی می رسانیم زمان اعلام لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی در سایر استان ها دقیقا بعد از پایان یافتن زمان ثبت نام پذیرفته شدگان اولیه و اصلی آزمون نمونه دولتی در مدارس نمونه دولتی مربوطه می باشد .

 

جهت دریافت کارنامه مدارس نمونه دولتیلیست مدارس نمونه دولتی – نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره مرکز مشاوره مدارس نمونه دولتی 9099075307 ( استان تهران) تماس بگیرید 8 صبح الی 1 شب.

 

2 نکته مهم در مورد لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

1- این مسئله قابل ذکر است که در برخی استان ها داوطلبانی که احتمال دارد در لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی قرار گرفته اند، در تاریخی که نتایج آزمون نمونه دولنی هفتم و دهم اعلام می شود، مشخص خواهد شد در بعضی از شهر ها لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی در زمان اعلام شده تعیین می شود .

2- همچنین مجددا یادآور می شویم که لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی با تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی تفاوتی عمده دارد و لازم به ذکر است که تکمیل ظرفیت مدارس نمونه مربوط می شود به آزمون میان پایه است .

 

نحوه پذیرش از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

در مدارس نمونه دولتی و الزاما در پایه های دوم و سوم، در صورتی که در یک کلاس درس، تعداد 4 یا 5 دانش آموز به دلایل مختلفی چون : انصراف از تحصیل در مدارس نمونه دولتی یا جابجا شدن دانش آموز از مدرسه، با خالی شدن ظرفیت کلاس مواجه می شویم که این ظرفیت خالی به وسیله تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی با جایگزینی دانش آموزان جدید، پر می شود.

در چنین شرایطی و جهت پر شدن ظرفیت خالی کلاس ها، از داوطلبان متقاضی تحصیل در این مدارس که اعلام تکمیل ظرفیت می کنند، ثبت نام به عمل خواهد آمد ضمنا ثبت نام این دسته از داوطلبان فقط در صورتی که مدارس نمونه دولتی اعلام تکمیل ظرفیت نمایند و با آزمون خواهد بود یعنی مدارسی که دارای ظرفیت خالی پس از اتمام ثبت نام باشند می توانند با برگزاری آزمون داخلی از بین دانش آموزان لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی با تاثیر مستقیم معدل و نمره آزمون دانش آموز جذب نمایند ضمنا به اطلاع می رسانیم در صورتی که دانش آموزی که نام وی در لیست قبولی ها باشد در موعد مقرر به واحد مراجعه نکند ثبت نام وی ملغی می گردد و یکی از دانش آموزانی که نام وی در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی باشد جایگزین او خواهد شد.

 

شرایط تحصیل دانش آموزان لیست ذخیره آزمون در مدارس نمونه دولتی

تحصیل در مدارس نمونه دولتی شرایط خاصی دارد. بعنوان مثال دانش آموزان پس از آن که در آزمون نمونه دولتی پذیرش شدند باید مد نظر داشته باشند که برای ماندگاری در مدارس نمونه دولتی، تنها قبولی در آزمون نمونه دولتی کافی نیست. باید دقت داشته باشید که ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی به این شرط ممکن است که شما بعنوان یک دانش آموز در فعالیت های مثبت پرورشی و آموزشی شرکت فعال داشته باشید. برای آگاهی از آدرس مدارس نمونه دولتیشهر خود می توانید با مشاوران مرکز ایران تحصیل در ارتباط باشید .

 

یکی از سوالاتی که بسیاری از دانش آموزان می پرسند : اطلاع از ساعات تشکیل کلاس ها در مدارس نمونه دولتی است. باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در مدارس نمونه دولتی همانند مدارس شاهد ، مدارس تیزهوشان ساعات تشکیل کلاس ها در دو نوبت صبح و بعدازظهر می باشد .

 

دانش آموزان گرامی جهت آشنایی با مدارس نمونه دولتی _ لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی _ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی _ معرفی منابع کمک آموزشی آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی با مرکز مشاوره نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرید. با عضویت در کانال تلگرام ایران تحصیل از آخرین اخبار مربوط به مدارس، دانشگاه ها و آزمون ها مطلع شوید.
کانال اطلاع رسانی لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

کانال اطلاع رسانی لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی

مطالب مرتبط :

2.7/5 - (147 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

1,387 دیدگاه دربارهٔ «لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و مشاهده اسامی ذخیره»

  1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

    سلام وقتتون بخیر بله احتمالش است

  2. Avatar photo امیررضا گفت:

    باسلام من ذخیره اول نمونه ابن سینا تربت جام هستم و دونفر ثبت نام نکردند ولی مدرسه میگه وزارت اشتباه کردن نباید 30 پذیرفته تجربی داشته باشیم و28 کلاس جا دارد الان چه کنیم مد سه واداره جوابگو نیسنم ممنون میشوم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق آموزش و پرورش پیگیری نمایید.

  3. Avatar photo رها گفت:

    سلام وقت بخیر از کجا بفهمم اسمم توی لیست مدرسه نمونه دولتی هست؟واگر باشه خودشون تماس می گیرن؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام بله

  4. Avatar photo گفت:

    سلام من جزوه ذخیره های نمونه هستم میخوام انتقالی بگیرم این ذخیره بودن مشکلی ایجاد نمیکنه؟

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)