ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج آزمون نمونه دولتی اندکی پس از زمان برگزاری آزمون آن مشخص میشود و سرنوشت تحصیلی دانش آموزان را تحت الشعاع قرار میدهد. همانطور که می دانید مدارس نمونه دولتی یکی از مدارس سطح بالای کشوری محسوب می شوند و به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان به دنبال ورود به این مدارس هستند.

قبل از اقدام برای ثبت نام در آزمون نمونه دولتی دانش آموزان ابتدا باید از شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون مطلع شده و سپس برای آن اقدام کنند.

پس از ثبت نام و طی کردن تمامی مراحل آن دانش آموزان باید منتظر اعلام نتایج بمانند. ما در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی نحوه مشاهده و دریافت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بپردازیم و به تمامی سوالات شما در رابطه با زمان اعلام نتایج و نحوه اعلام نتایج پاسخ دهیم.

اطلاعیه : در حال حاضر نتایج آزمون نمونه دولتی برای سال 1402-1403 مشخص نیست؛ اما پیش بینی می شود درشهریور ماه نتایج آزمون سال جاری مشخص شود.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402-1403

طبق آخرین اخبار موجود هنوز اطلاعیه ای در رابطه با زمان اعلام ننایج آزمون نمونه دولتی مشخص نشده است. اگرچه طبق روال سال های گذشته پیش بینی می شود این زمان در محدوده 10 الی 15 روزه پس از برگزاری آزمون باشد.

آزمون ورودی مدارس نمونه نیز در همه استان ها تاریخی مشخص داشته و هماهنگ برگزار خواهد شد. اما زمان اعلام نتایج هر استان متفاوت بوده و در سایت های استان های مربوطه اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

اطلاعیه: نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1402 – 1403 حداکثر تا 15 شهریور ماه اعلام می شود.

نحوه اعلام نتایج  آزمون نمونه دولتی

نحوه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی  از طریق سامانه اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی اعلام شد، دانش آموزان گرامی می توانند جهت اطلاع از آن به سایت اطلاع رسانی نمونه دولتی استان خود مراجعه نمایند همان طور که اطلاع دارید آزمون نمونه دولتی به صورت استانی مجزا برگزار می شود و هر یک از مراکز استان ها جهت ثبت نام دانش آموزان استان یک سامانه ثبت نام نمونه دولتی و اعلام نتایج اینترنتی خواهد داشت، به عنوان مثال سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی تهران در سال گذشته tehranedu.ir بود که داوطلبان محترم جهت ثبت نام و اطلاع از نتایج می توانند به این سایت مراجعه نمایند.

اعلام نتایج نیز مطابق سنوات گذشته آزمون نمونه دولتی فقط به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و نکته قابل توجه دانش آموزان و اولیای گرامی که نسبت به زمان آن نگران هستند این است که زمان آن حدودا پس از پانزده الی بیست روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی خواهد بود و نکته مهم تر اینکه دانش آموزانی که نام آن ها در اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی اعلام نشده است ممکن است اسامیشان در لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی باشد، شانس قبولی آزمون برای این دانش آموزان نسبتا کمتر است و صرفا اگر داوطلبی که در اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی قبول شده است انصراف دهد یا نتواند مراحل ثبت نام خود را تکمیل نماید دانش آموزانی که اسامی شان در لیست ذخیره موجود است جایگزین خواهند شد.

نحوه اعلام نتایج  آزمون نمونه دولتی

به صورت تقریبی می توان گفت اعلام نتایج حدودا اوخر تیرماه انجام خواهد گرفت لذا داوطلبان محترمی که در آزمون مدارس تیزهوشان نیز شرکت کرده اند می توانند پس از دریافت نتایج آزمون تیزهوشان در صورت عدم قبولی در این آزمون می توانند منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی باشند ضمنا لازم به ذکر است سیستم آموزشی مدارس نمونه دولتی به طور کامل با مدارس سمپاد متفاوت است از جمله تفاوت های این مدارس در ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی ایست که بالاتر از تیزهوشان است یعنی اگر دانش آموزی در آزمون تیزهوشان قبول نشد امکان قبولی در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی برای وی وجود خواهد داشت.

برای مشاهده اسامی قبول شدگان نمونه دولتی روی لینک بزنید.

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام در مدارس نمونه می رسانیم سایت از طریق سامانه ثبت نام به آدرس nemoone.medi.ir انجام خواهد گرفت ضمناً در سال های گذشته مشاهده شده که  نتایج آزمون هر استان از سایت اعلام نتایج همان استان اعلام می گردد لذا دانش آموزان گرامی می توانند جهت اطلاع از جزئیات با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایند شماره تماس 9099075307 و از نتایج مطلع شوند.

سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

نتایج همانند سنوات گذشته حدودا پس از پانزده الی بیست روز پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی روی سایت هر استان به صورت جداگانه قرار خواهد گرفت، دانش آموزان و اولیای گرامی برای اطلاع می توانند به واحد قبولی مراجعه حضوری داشته و روند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

سامانه‌های مربوط به اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

داوطلبان گرامی جهت استعلام قبولی خود باید به سامانه های زیر مراجعه کرده  و یا با مرکز تماس حاصل کنند.

سامانه های مربوط به اعلام نتایج مدارس نمونه
استان آدرس سامانه
آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir
آذربایجان غربی snj.awaedu.ir
اردبیل ilam.natije.ir
اصفهان sanjesh.isfedu.ir
البرز azmoon.albmedu.ir
ایلام ilam.natije.ir
بوشهر sanjesh.buedu.ir
تهران azmoon.tehranedu.ir
تهران (شهرستان ها) sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی 10.69.78.13
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
سمنان iranschl.ir
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
فارس sanjesh.farsedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم qom.natije.ir
کردستان 10.249.7.204
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
کرمانشاه azmoonkedu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
گیلان sanjesh.giledu.ir
لرستان lorestan.natije.ir
مازندران 217.219.172.53
مرکزی markazi.natije.ir
هرمزگان 10.187.50.22
همدان hamedan.natije.ir
یزد result.yazdedu.ir

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی

به اطلاع داوطلبان گرامی ‌می‌رسانیم که آزمون نمونه دولتی نهم به دهم احتمالاً در اوایل تیرماه برگزار خواهد شد. داوطلبان گرامی متقاضی شرکت در ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم و یا آزمون نمونه دولتی نهم، ملزم به ورود به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج استان مربوطه و دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نمونه دولتی می باشند ضمنا شایان ذکر است در برخی استان‌ها نیز کارت ورود به جلسه آزمون، در مدارس توزیع می‌شود حدودا یک هفته پس از دریافت کارت جلسه آزمون برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی

شرایط انصراف از تحصیل پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی

به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام نمونه دولتی هفتم می رسانیم که ثبت نام در این مدارس صرفا با قبول شدن در آزمون نمونه دولتی تکمیل نخواهد گشت و ثبت نام نهایی زمانی انجام می شود که دانش آموزان با توجه به آدرس مدارس نمونه دولتی مدارک ثبت نامی خود را حضورا در واحد ثبت نام تحویل دهد و نسبت به پر کردن فرم های ثبت نام اقدام نماید.

در صورتی که دانش آموزی در اعلام نتایج نمونه دولتی قبول شود و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نکند به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد و یکی از دانش آموزان لیست ذخیره به جای وی جایگزین خواهد شد کلیه دانش آموزان محترم می بایست پس از اعلام نتایج نمونه دولتی  نسبت به تکمیل مدارک در واحد قبولی اقدام نمایند در غیر این صورت ثبت نام وی باطل طلقی خواهد شد.

بنر کال تو اکشن

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

داوطلبان گرامی به استحضار شما می‌رسانیم که بعد از اعلام نتایج، زمانی را جهت اعتراض به نتیجه آزمون اختصاص می‌دهند تا دانش آموزانی که به نتیجه آزمون نمونه دولتی معترضند، اعتراض خود را اعلام نمایند. زمان اعلام اعتراض احتمالا در نیمه دوم تیرماه خواهد بود. در برخی استان‌ها این امکان فراهم است که در همان لحظه اعلام نتایج آزمون ، اعتراضشان را ثبت نمایند.

در نتیجه دانش آموزان معترض می‌بایست متوجه باشند که نحوه ثبت اعتراض بصورت الکترونیکی است و دانش آموز باید به سایت ثبت نام استان خود مراجعه و با استفاده از کد رهگیری و کد ملی دانش آموزی خود وارد بخش اعتراضات شده و اقدام به ثبت اعتراض نمایند.

ردشدگان آزمون مدارس نمونه دولتی

بیشترین کمک را والدین می‌توانند به این دانش آموزان بکنند. باید از فرزند خود بخواهید که به این آزمون بعنوان هدف غایی و نهایی نگاه نکنند و عدم قبولی در آن به منزله آخر دنیا نیست و آزمون‌های بسیاری در راه است که می‌توانند در آنها به موفقیت برسند.

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که قبول نشدن در آزمون نمونه دولتی ، موجب نمی‌شود که آینده آنها نابود شود . بسیاری از دانش آموزان که شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را ندارند در همان مدارس عادی تحصیل می‌کنند و با تلاش و کوشش در بهترین دانشگاه های کشور قبول می شوند و به مسیر موفقیت خود ادامه می دهد.

برای آگاهی از آدرس مدارس نمونه دولتی شهر خود با مشاوران مرکز در تماس باشید.

مدارج موفقیت را کسب می‌کنند و حتی در بهترین دانشگاه، بهترین رشته‌ها را می ‌خوانند. بسیاری از دانش آموزانی هم که در مدارس نمونه دولتی درس خوانده‌اند نمی‌توانند در دانشگاه و رشته مورد نظر خود قبول شوند. در نتیجه عامل اصلی موفقیت دانش آموزان تلاش و هدف آنها در جهت موفقیت است که موجب موفقیت‌های بسیار در زندگی آنها می‌شود و صرفا موفقیت دیدن نامتان در  نخواهد بود پس دست از تلاش برنداشته و به مسیر موفقیت تان ادامه دهید.

اطلاعیه : پس از اعلام نتایج آزمون، افرادی که برای ثبت نام مراجعه نمی کنند یعنی از تحصیل در این مدارس انصراف داده اند و بعد از آن حق اعتراض نخواهند داشت.

 اخبار پیرامون اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی

آزمون جانمایی پایه نهم به دهم مدارس استعدادهای درخشان شهر تهران

در این خبر آمده بود که تاریخ های دوم و هشتم شهریور برای ثبت نام در مدارس مشخص شده و افرادی که مراجعه نکنند انصرافی محسوب خواهند شد.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی شهر تهران

در این خبر زمان ثبت نام و ثبت اعتراض مدارس نمونه شهر تهران مشخص شده و در آن آمده بود، قبول شدگان جهت ثبت نام

می توانند روزهای ششم و هشتم شهریور اقدام کنند.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ شهر تهران 

در این خبر آمده بود که پذیرفته شدگان دبیرستان های فرهنگ باید روز اول شهریور برای ثبت نام اقدام کنند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی جزییات نحوه اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی در سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی بپردازیم.  افرادی که برای ثبت نام در مدارس اقدام می کنند، باید در زمان مقرر منتظر اعلام نتایج باشند. پس از اعلام شدن نتایج افرادی که واجد شرایط ثبت نام در مدرسه هستند، با ارائه مدارک مورد نیاز می توانند تحصیل خود را آغاز کنند. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه مشاهده نتایج و یا نحوه ثبت اعتراض و یا نتایج ثبت نام مدارس نمونه دولتی داشتید، می توانید با کارشناسان ما برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

برای دانلود PDF مقاله کلیک کنید.

 

 

3.5/5 - (37 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج مدارس نمونه در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

زمان آن هنوز مشخص نشده اما احتمالاً مرداد ماه می باشد.

آیا زمان اعلام نتایج مدارس نمونه با مدارس استعداد درخشان و فرهنگ یکسان است؟

ممکن است یکسان باشد.

آیا زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه برای همه استان ها یکسان است؟

خیر برای هر استان ممکن است متفاوت باشد.

نظرات

13 دیدگاه دربارهٔ «سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳»

  1. Avatar photo کیانوش گفت:

    سلام نمونه دولتی ذخیره هم اعلام میکنه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق مدرسه پیگیری نمایید.

  2. Avatar photo دانش آموز گفت:

    سلام وقتتون بخیر.نمونه دولتی هفتم کی اعلام میکنند ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر زمان دقیقی را اعلام نکردند.

  3. Avatar photo Flower گفت:

    ببخشید ایا با این درصدا می تونم تو نمونه دولتی ادربایجان شرقی رشته تجربی قبول شم ؟ ممنونم میشم بگین
    پیام و قران ۱۰۰
    عربی ۱۰۰
    زبان ۱۰۰
    ادبیات ۷۷/۷
    مطالعات ۷۱
    علوم ۷۳
    ریاصی ۶/۶

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام شانس دارید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام

  4. Avatar photo فردوسی گفت:

    سلام خسته نباشید. آزمون نمونه دولتی هفتم به هشتم هم داره؟ یا کسی که شیشم رو رد کرده باید واسته نهم به دهم امتحان نمونه دولتی بده؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز خیر ثبت نام میان پایه برای نمونه دولتی وجود ندارد.

  5. Avatar photo خادم گفت:

    نتیجه آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم همزمان میاد؟ الان من نمیدونم یکی از فامیلامون بچش ششمه نتیجش اومده مال ما هنوز نیومده

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر با هم نمیان.

  6. Avatar photo فاطمه گفت:

    با سلام . نتایج ازمون نمونه وتیزهوشان امسال چه زمانی اعلام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)