ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی | azmoon.skedu.ir

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی به آدرس اینترنتی azmoon.skedu.ir جهت انجام تمامی فرایندهای شرکت در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این استان در اختیار دانش آموزان قرار گرفت. بر این اساس، متقاضیان می توانند در زمان های مقرر شده برای ثبت نام، کارت ورود به جلسه و نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی به سایت مذکور مراجعه نمایند. در این مقاله خواهیم دید که نحوه ثبت نام در سایت نمونه دولتی چگونه است و برای دریافت کارنامه چه باید کرد.

همچنین، چنانچه متقاضیان عزیز مایل به اطلاع از زمان دقیق نام نویسی، اعلام نتایج، اعتراض به کارنامه بودند و یا در این زمینه با هر سوالی مواجه شدند، از طریق تماس با مشاوران خبره ایران تحصیل می توانند راهنمایی های لازم را دریافت نمایند. 

 

 

به منظور دریافت اطلاعات مربوط به نحوه و زمان ثبت نام در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir همه دانشگاه های کشور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آدرس سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

تحصیل در مدارس نمونه دولتی یکی از اهداف بزرگ دانش آموزان در کشورمان است، چرا که موقعیت های خوب تحصیلی و سطح بالای آموزشی آن ها می تواند یک پله تری برای آینده محسوب شود. استان خراسان جنوبی نیز همانند سایر استان های کشور، دانش آموزان مستعد و دارای شرایط را در مدارس نمونه خود جذب می کند.

برای این منظور سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی طراحی شده است تا دانش آموزان برای سهولت هر چه بیشتر همه فرایند ها اعم از نام نویسی، دریافت کارت ورود به جلسه و اخذ کارنامه را از طریق این وب سایت انجام دهند. همچنین، این سامانه به آدرس اینترنتی  azmoon.skedu.ir همه اطلاعیه ها و اخبار مربوط به مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. در ادامه با بخش های مختلف سایت نمونه دولتی بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

 

جهت دریافت آدرس مدارس نمونه دولتی خراسان شمالی وارد لینک قرمز شوید.

 

 

زمان ثبت نام نهم به دهم در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

پذیرش نمونه دولتی از پایه نهم به دهم برای همه مدارس کشور به صورت استانی می باشد. بدین ترتیب، دانش آموزانی که ساکن استان خراسان می باشد می توانند در زمان های مقرر با مراجعه به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی برای انجام فرایند نام نویسی اقدام کنند.

ثبت نام آزمون سال جاری این استان در تاریخ 21 الی 31 فروردین ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت. البته برای رفاه حال جاماندگان، یک مهلت تمدید 7 روزه یعنی تا 7 اردیبهشت در نظر گرفته شد. همزمان با این مهلت دفترچه راهنما نیز در اختیار دانش آموزان متقاضی قرار خواهد گرفت. توصیه می شود که حتما پیش از نام نویسی، این دفترچه را با دقت مطالعه کرده و با اطلاع از شرایط موجود برای این امر اقدام نمایید.

هنوز اطلاعیه ایی در باب زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی سال تحصیلی بعد منتشر نشده است. اما به محض مشخص شدن این مورد، مقاله کنونی به روز رسانی خواهد شد و اخبار جدید در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

 

 

برای دانلود منابع نمونه دولتی ششم به هفتم بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی پایه ششم

تا قبل از سال 97، دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس نمونه دولتی پایه هفتم را داشتند، می بایست در آزمون شرکت می کردند و در صورت کسب نمره پذیرفته می شدند. اما در سال های اخیر به دلیل استرس و فشار روانی که بر دانش آموزان وارد می شد، تصمیم گرفته شد تا این آزمون حذف گردد و سوابق تحصیلی ملاک پذیرش قرار گیرد.

بنابراین،نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی برای پایه هفتم بدین صورت است که داوطلبان در صورت داشتن شرایط لازم همزمان با انتشار اطلاعیه های آموزش و پرورش، مدارک خود جهت نام نویسی را ارائه دهند.

 

 

برای آشنایی با روش قبولی در مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

یکی از الزامات ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی خرید کارت اعتباری می باشد. بدین مفهوم که متقاضیان قبل از هر گونه اقدامی می بایست مبلغ مشخصی را از طریق درگاه اینترنتی واریز کرده و کد تخصیص داده شده به آن ها را برای ادامه فرایند وارد کنند.

جهت خرید کد ثبت نام داشتن کارت بانکی عضو شبکه شتاب الزامی است و داوطلبان پس از مراجعه به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی برای این امر اقدام کنند. قابل ذکر است که پس از خرید دیگر به هیچ وجه امکان عودت مبلغ پرداخت شده وجود ندارد و به همین دلیل توصیه می شود که حتما قبل از آن شرایط را به دقت مطالعه کرده و با اطمینان خاطر کارت را خریداری نمایید و اما به طور کلی اگر بخواهیم روند و نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی را شرح دهیم، مراحل زیر پیش رو خواهد بود.

 

  • وارد شدن به سایت نمونه دولتی skedu.ir و کلیک بر روی گزینه گ ثبت نام در آزمون”
  • وارد کردن کد و رمز ثبت نام
  • تکمیل فرم تقاضانامه. در هنگام پر کردن موارد مربوطه دقت کافی را داشته باشید تا بعدا دچار مشکل نشوید.
  • بارگذاری عکس شخص. این عکس باید با کیفیت، جدید و بدون خط و خش و با زمینه سفید باشد. همچنین، فرمت عکس نیز می بایست و در قالب  Jpg ارسال نمایید.
  • چنانچه همه مراحل به درستی طی شود، رسید ثبت نام به همراه شماره پیگیری به شخص داده می شود. ارائه این کد به معنای اتمام موفقیت آمیز نام نویسی بوده و فرد باید آن را تا پذیرش نهایی نزد خود نگه دارد.

 

 

برای اطلاع از روش های تست زنی برای قبولی در مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی خراسان جنوبی

 

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی

 

دانش آموزانی که در آزمون ورودی نمونه دولتی ثبت نام نموده اند، بایستی برای ورود به جلسه آزمون حتما کارت ورود به جلسه را با خود به همراه داشته باشند. در غیر این صورت از حضور و شرکت آن ها ممانعت به عمل خواهد آمد. کارت ورود به جلسه نمونه دولتی به طور معمول حدود 3 الی 4 روز قبل از برگزاری امتحان در سایت منتشر می گردد.

بدین ترتیب داوطلبان می توانند با ثبت نمودن اطلاعات خود برای اخذ آن اقدام کنند. به عنوان مثال، آزمون ورودی سال جاری در 15 مرداد بود و چهار روز قبل از آن یعنی در 11 مرداد داوطلبان توانستند با مراجعه به سایت نمونه دولتی کارت ورود به جلسه را اخذ کنند.

البته توصیه می شود که پس از دریافت حتما محتوا و بندهای آن را با دقت بررسی کنید تا در صورت هر گونه مغایرت، آن را پیگیری نمایید. چرا که اگر هر کدام از اطلاعات وارد شده و یا عکس نادرست باشد، مسولین مربوطه اجازه شرکت در جلسه را نخواهند داد. در صورت وجود مشکلات احتمالی نیز در سایت مربوطه بخشی تحت عنوان ” گزارش خطا” تدارک دیده شده است که با مراجعه به آن و درج توضیحات می توان هر چه سریعتر مسئله را مرتفع نمود.

 

 

برای اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی ششم بر روی لینک مربوطه نمایید

 

 

شرایط شرکت و قبولی در آزمون ورودی مدارس نمونه خراسان جنوبی 

ثبت نام وشرکت در مدارس نمونه دولتی خراسان دولتی منوط به برخورداری از یک سری شرایط می باشد. این شرایط به شرح زیر هستند.

 

  • داشتن تبعیت ایرانی. برای اتباع غیر ایرانی نیز تبصره هایی در نظر گرفته شده است.
  • برخورداری از مقیاس خیلی خوب در تمامی درس ها و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی
  • برخورداری از مقیاس مقیاس خیلی خوب در یکی از دروس و یاحداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی
  • داشتن حداقل معدل 17 برای پایه نهم برای آزمون ورودی پایه دهم
  • مشغول به تحصیل بودن در پایه نهم
  • نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی 50%، نمره نهایی را تشکیل می دهد.
  • دانش آموزانی که دارای سهمیه فرزندان شاهد هستند، دارای الویت خواهند بود. اگر این دانش آموزان حداقل 70% نمره کل آخرین فرد پذیرفته شده را کسب نمایند، در اولویت قرار خواهند گرفت.

 

 

آیا از میزان میزان شهریه مدارس نمونه دولتی آگاهی دارید؟ برای اطلاع لینک قرمز را انتخاب کنید. 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی

بر اساس قوانین موجود، اداره کل آموزش و پرورش هر استان موظف است تا نتایج آزمون را نهایتا دو هفته بعد از برگزاری آن متشر نماید. بر این اساس، سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی نیز در مهلت های مقرر برای شرکت کنندگان در آزمون کارنامه صادر می کنند.

گفتنی است که همانند اغلب سایر مدارس نمونه دولتی کشور، مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی تنها در یک بازه زمانی خاص امکانپذیر است. به طوریکه در آزمون سال جاری، کارنامه از تاریخ 20 مرداد الی 15 شهریور بر روی سایت قرار گرفت. از این رو، توصیه می شود که حتما در زمان های تعیین شده نتیجه خود را دریافت نمایید تا در صورت قبولی بتوانید اقدامات لازم جهت نام نویسی در مدرسه را انجام دهید.

 

برای آگاهی از مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی روی عبارت کلیک نمایید 

 

 

نحوه مشاهده کارنامه آزمون مدارس نمونه خراسان جنوبی

برای دریافت کارنامه در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی وارد کردن یک سری اطلاعات شخصی و طی کردن چند مرحله کافی است. این مراحل عبارتند از:

  • آدرس azmoon.skedu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و در صفحه اصلی بر روی منوی ” دریافت کارنامه” کلیک نمایید.

 

سایت نمونه دولتی

 

  • در صفحه بعد بایستی لینک فعال اعلام نتایج را انتخاب کنید.

 

نحوه مشاهده کارنامه آزمون مدارس نمونه خراسان جنوبی

 

  • حال برای ورود به پرتال شخصی خود در سایت نمونه دولتی، سه روش وجود دارد. روش اول نیازمند وارد کردن کد ملی داوطلب، شماره شناسنامه پدر، روش دوم، کد رهگیری و رمز ورود، و روش سوم، کد ملی داوطلب یا رمز عبور می باشد. بسته به انتخاب خودتان با یکی از این مسیرها وارد صفحه کارنامه شوید.

 

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی

 

 

 

برای اطلاع از لیست آدرس مدارس نمونه دولتی سراسر کشور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه خراسان جنوبی

گرچه در اوراق شرکت کنندگان در آزمون ورودی مدارس نمونه با حساسیت خاصی تصحیح می شود، اما این امکان وجود دارد که برخی از داوطلبان نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی رضایت نداشته و خواهان بررسی مجدد آن باشند. برای چنین مواقعی تدبیری اندیشیده شده است تا دانش آموزان معترض در زمان های خاصی اعتراض خود را نسبت به کارنامه اعلام کنند.

البته برای این کار مهلت زمانی خاصی در نظر گرفته می شود و تنها در آن بازه زمان امکان اعتراض وجود دارد. این درخواست ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و چنانچه اشتباهی رخ داده باشد، تغییرات مورد نیاز اعمال خواهد شد.

چنانچه مایل به آگاهی از مهلت اعتراض سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی هستید، می توانید با مشوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

همانند بسیاری از مدارس نمونه دولتی کشور، هر ساله بعد از انتشار نتایج و اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی ، این مدرسه نیز لیست تعدادی از دانش آموزانی که در آزمون ورودی شرکت کرده اند را به عنوان ذخیره اعلام می دارد. اگر بعضی از دانش آموزان پذیرفته شده انصراف دهند، دانش آموزان ذخیره جایگزین آن ها خواهند شد.

در آزمون سال جاری نیز اسامی افراد ذخیره اعلام شد. البته اعلام نام این افراد به منزله قبولی نیست و باید منتظر میزان ظرفیت های خالی ماند. معیار انتخاب دانش آموزان ذخیره نیز بر اساس ترتیب امتیاز آن ها است. افرادی که دارای امتیاز بیشتری هستند، شانس بیشتری برای قبولی خواهند داشت.

مطابق با آگهی اعلام شده در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی ، به علت تعطیلا کرونایی ثبت نام قبول شدگان ذخیره به تاخیر افتاد و انجام این کار به زمان دیگری موکول شد.

 

 

به منظور آگاهی از مزایای تحصیل در مدارس نمونه دولتی لینک قرمز را انتخاب فرمایید

 

 

ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی در مدارس نمونه استان خراسان جنوبی

دانش آموزانی که در آزمون ورودی سامانه خراسان جنوبی قبول شده اند، بایستی برای ثبت نام در مدارس اقدام کنند. فهرست این پذیرفته شدگان به تفکیک مدارس اعلام شده و دانش آموزان موظف هستند تا مدارک لازم را ارائه دهند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی اعم از نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره داوطلبی، کد ملی، نام مدرسه دوره اول متوسطه محل تحصیل، نام مدرسه دوره دوم آموزش متوسطه یا هنرستان فنی و حرفه ای نمونه دولتی مورد تقاضا، معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم، نمره آزمون و نمره تراز شده کل و سهمیه دانش آموزان می بایست به تائید اداره کل آموزش و پرورش استان رسیده تا به ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه یا ناحیه تحویل و سپس به مدیران مدارس ارائه شود.

 

 

برای ورود به nezarat.medu.ir – سامانه نظارت آموزش و پرورش بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله راهنما و نحوه ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه نمونه دولتی را ارائه کردیم و دیدیم که نتایج این آزمون در چه زمان و به چه شکلی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

چنانچه شما نیز از داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی این استان هستید، می توانید نه تنها همه قوانین و اخبار جدید در زمینه سایت نمونه دولتی ، بلکه برنامه ریزی و نمونه سوالات امتحانات را از کارشناسان ما بخواهید. برای این منظور شماره های درج شده در جدول زیر از ساعت 8 صبح الی 12 شب در همه روزهای هفته پاسخگوی دوستان گرامی خواهد بود. 

 

 

جهت اطلاع از تاریخ دقیق دریافت کارت ورود به جلسه و انتشار نتایج در سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی همه دانشگاه های کشور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم

سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و پاسخنامه

سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس سامانه ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی خراسان جنوبی چیست؟

سایت ثبت نام و اعلام نتایج نمونه دولتی به نشانی azmoon.skedu.ir در اختیار دانش آموزان است.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی چه زمانی است؟

ثبت نام آزمون سال جاری این استان در تاریخ 21 الی 31 فروردین ماه ۱۴۰۲ صورت گرفت، اما در مورد آزمون پیش رو هنوز اطلاعیه ایی متشر نشده است.

نتایج آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی چه زمانی منتشر می شود؟

آزمون سال جاری، کارنامه از تاریخ 20 مرداد الی 15 شهریور بر روی سایت قرار گرفت.

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی چه زمانی قابل دریافت است؟

کارت ورود به جلسه نمونه دولتی به طور معمول حدود 3 الی 4 روز قبل از برگزاری امتحان در سایت منتشر می گردد.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)