ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و پاسخنامه

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزان محترم جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با شماره های زیر تماس حاصل نمایند

شماره 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

 

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

مطالعه نمونه سوالات آزمون ورودی نمونه دولتی 1400-۱۴۰۲ برای دانش آموزانی کهثبت نام مدارس نمونه دولتی را انجام داده اند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود با توجه به اینکه بسیاری از داوطلبان گرامی اولین باری است که در چنین آزمون مهمی شرکت می کنند و با سوالات تستی آشنایی کافی را ندارند مرکز مشاوره ایران تحصیل به منظور ایجاد آشنایی کامل دانش آموزان با نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی در این مقاله امکان دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و پاسخنامه آن را فراهم نموده لذا داوطلبان محترم می توانند جهت آشنایی بیشتر با سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس گرفته ضمن دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی بهره مند گردند.

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ای که برای داوطلبان محترم ارائه می گردد کاملا رایگان بوده و وجهی دریافت نخواهد شد در ضمن نمونه سوالات نمونه دولتی که برای دانش آموزان گرامی جمع آوری شده برگرفته از سوالات آزمون های نمونه دولتی سال های گذشته با تفکیک مقطع و استان می باشد که دانش آموزان با مطالعه این نمونه سوالات می توانند درصد موفقیت خود را بسیار بالا ببرند.

طراحی نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و نیز برگزاری این آزمون در سطح استان ها بر عهده اداره کل آموزش و پرورش استان ها خواهد بود.

 

ویژگی های نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ صرفا از کتب درسی دانش آموزان مطرح خواهند شد لازم به ذکر است سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی از بین تمامی سرفصل ها و مباحثی که در چارت تحصیلی آموزش و پرورش که دبیران موظف به تدریس آن ها هستند مطرح خواهند شد.

سطح علمی سوالات آزمون کمی بالاتر از سوالات کتاب درسی خواهد بود به عبارتی دیگر سوالات کاملا مفهومی مطرح خواهند شد یعنی فقط داوطلبانی قادر به پاسخ گویی خواهند بود که به مفاهیم کتب درسی تسلط بیشتری داشته باشند.

تمامی سوالات مطرح شده برای آزمون نمونه دولتی به صورت تستی چهارگزینه ای خواهند بود.

دانش آموزان گرامی در صورتی که قصد دانلود نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ و سال های قبل را دارید می توانید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس گرفته تا سوالات و پاسخ آنها را در اختیار شما عزیزان قرار دهند. شماره تماس: 9099075307 ( استان تهران)

 

نکات مربوط به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

1– نمونه سوالاتی که دانش آموزان دریافت خواهند کرد مشابه سوالات آزمون نمونه دولتی خواهد بود اما موفقیت شما فقط به سطح تسلط شما به مباحث بستگی خواهد داشت.

2- سوالات آزمون نمونه دولتی در صورتی که اشتباه پاسخ داده شوند امتیاز منفی برای دانش آموز در نظر گرفته خواهد شد لذا دانش آموزان فقط در صورتی که از جواب صحیح اطمینان دارند پاسخ سوالات را علامت بزنند.

3- هر جوابی که به صورت صحیح وارد شده باشد سه امتیاز برای دانش آموز دربر خواهد داشت.

4- با توجه به این که سوالاتی که پاسخ داده نشوند پوئن منفی برای داوطلب نخواهد داشت پس توصیه می کنیم اگر پاسخ صحیح را دقیقا نمیدانید پاسخ ندهید.

5- سوالات دینی دانش آموزانی که سنی و شیعه می باشند مشترک است اما سوالات دینی دانش آموزان سایر ادیان مختص به خودشان می باشد.

6- در صورت مشاهده 2 پاسخ برای یک سوال طبق قوانین آزمون نمونه دولتی هر دو پاسخ اشتباه منظور خواهد شد و امتیاز منفی دربر خواهد داشت.

جهت دریافت لیست مدارس نمونه دولتیکارت ورود حضور در جلسه آزمون – اطلاع از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و اسامی لیست ذخیره آزمون با مرکز مشاوره تحصیلی نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرید تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب.

 

جزئیات سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

نام درس تعداد سوالات ضریب دروس
ریاضیات 25 3
علوم تجربی 25 2
زبان انگلیسی 7 1
مطالعات اجتماعی :جغرافی-تاریخ-اجتماعی 10 1
عربی 8 1
فارسی 15 2
پیام های آسمانی 10 2

تعداد نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی صد سوال با زمان پاسخگویی 120 دقیقه می باشد. در صورتی که مایلید در آزمون نمونه دولتی پذیرفته شوید و نیاز به برنامه ریزی تحصیلی – مشاوره قبولی آزمون نمونه دولتی یا مشاوره تحصیلی رایگان دارید با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

 

اهداف برگزاری همه ساله آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

با توجه به نوع نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی که بصورت مفهومی و شناختی می باشند پس این نشان دهنده آن است که هدف از آزمون، جذب و گزینش دانش آموزانی است که کتاب ها و مطالب درسی را کاملا می فهمند و تنها حافظه محور نمی باشند. همانطور هم که اشاره نمودیم سوالات هم به گونه ای است که دانش آموز تنها با فهمیدن مفهوم سوال می تواند به نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی پاسخ دهد.

نکته : اگر نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی مفهومی نباشد و بر اساس دانش طرح شود، کلیه دانش آموزانی که از طریق حفظیات دروس را مطالعه نموده اند قادر خواهند بود پاسخگوی نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی باشند. در نتیجه دانش آموزان نخبه قابل شناسایی نبودند.

ضمنا لازم به ذکر است سوالات آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ مانند آزمون تیزهوشان شامل سوالات استعداد تحلیلی یا همان سوالات هوش نمی باشد.

 

زمان ثبت نام و برگزاری آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ مطابق آخرین اطلاعیه در مورخ ۱۴۰۲/01/28 آغاز خواهد شد ، آزمون نمونه دولتی هر سال زمانی برگزار می شود که دانش آموزان امتحانات خرداد خود را به پایان رسانده و معدل نیمسال آنها مشخص شده باشد. آزمون نمونه دولتی بر خلاف آزمون تیزهوشان بصورت استانی و جدا جدا برگزار می شود. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی، دانش آموزان می بایست به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مربوط به استان خود مراجعه نمایند و کارت خود را دریافت و اقدام به چاپ آن نمایند.

نکته مهم : ورود به جلسه آزمون تنها با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون ممکن می باشد.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون یا همان اعلام اسامی قبول شدگان آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 نیز مطابق سنوات گذشته بین 15 تا 20 روز پس از برگزاری آزمون خواهد بود لذا دانش آموزان گرامی می توانند جهت استعلام قبولی در مدارس نمونه دولتی و دریافت آدرس مدارس نمونه دولتی با مرکز ایرات تحصیل تماس بگیرید.

کانال نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی 98-99

کانال نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی

مطالب مرتبط :

2.9/5 - (24 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 نمونه سوالات ازمون نمونه دولتی را از چه طریقی میتوان دانلود کرد؟

نمونه سوالات ازمون نمونه دولتی از طریق این مقاله قابل دسترس است.

آیا تنها با خواندن نمونه سوال احتمال قبولی در ازمون نمونه دولتی وجود دارد؟

خیر، علاوه بر خواندن و آنالیز نمونه سوالات چند سال اخیر باید به مطالعه دروس و برنامه ریزی هم بپردازید.

آیا ممکن است سوالات سال گذشته با نمونه سوالات نمونه دولتی ۱۴۰۲ مشابه باشند؟

تشابه سوالات در سال های مختلف وجود داشته است و بعضا برخی از سوالات نیز در سال های مختلف تکرار شده است.

منابع ازمون نمونه دولتی را از چه طریقی میتوان دریافت کرد؟

برای دسترسی به منابع ازمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ به مطالعه مقاله بپردازید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)