ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

اسامی قبول شدگان نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون نمونه دولتی هر ساله برای پذیرش دانش آموزان در مقطع نهم به دهم، برگزار می شود. در هر دوره از آزمون نمونه دولتی، داوطلبان بسیاری برای ورود به این مدارس با یکدیگر به رقابت می پردازند. مدارس نمونه دولتی، جزو مجموعه مدارس برتر کشور به شمار می آیند که راهیابی و تحصیل در آنها، نیاز به کسب نمره قبولی در آزمون ورودی دارد. این آزمون در سال های گذشته برای دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شد اما با توجه به هیات امنای شدن مدارس نمونه هفتم، این آزمون تنها برای ورودی پایه دهم برگزار می شود. اسامی قبول شدگان نمونه دولتی، به طور معمولی 2 الی 4 هفته پس از برگزاری آزمون در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir، قابل مشاهده می باشد.

در صورت عدم دسترسی به امکانات کافی، می توانید به صورت تلفنی از اسامی قبول شدگان نمونه دولتی، اطلاع یابید. برای اینکار کافیست از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد استان، با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

زمان اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

داوطلبانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت می کنند می توانند پس از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش نسبت به نتایج آزمون نمونه دولتی 1402-1403 اطلاع یابند. همچنین پس از برگزاری آزمون، اسامی افرادی که به عنوان ذخیره در نظر گرفته شده اند و در اولویت دوم پذیرش مدارس نمونه قرار دارند نیز منتشر می شود. افرادی که در لیست ذخیره ها قرار دارند در صورت خالی شدن ظرفیت می توانند جایگزین افراد اصلی شوند.

آن از دسته از دانش آموزان که در تاریخ معین شده توسط آموزش پرورش در آزمون شرکت نموده اند قادر هستند دو هفته تا یک ماه بعد از برگزاری آزمون به سایتی که در آن ثبت نام آزمون را انجام داده اند مراجعه کنند. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402-1403 در این سایت منتشر می شود. آزمون نمونه دولتی زیر نظر اداره آموزش و پرورش کشور می باشد از این رو برای مشاهده نمره نهایی لازم است به سامانه ی پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرد تا در صورت کسب نمره ی قبولی اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند.

تحصیل در مدارس نمونه دولتی به جهت سطح علمی بالا و کیفیت بهتر آموزش محبوبیت زیادی میان دانش آموزان دارد  از این رو ثبت نام در این مدارس از اهمیت بالایی برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزییات آزمون مانند زمان اعلام نتایج و راهنمای تصویری مراجعه به سایت و همچنین اطلاع از اسامی ذخیره های آزمون نمونه دولتی، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تا کنون مشخص نشده است. در صورت انتشار هرگونه اطلاعیه در این خصوص، این مطلب به روزرسانی می شود.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

مشاهده نتایج نمونه دولتی

حداکثر یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج آن اعلام خواهد شد. در حال حاضر این امکان وجود دارد که دانش آموز در هر کجای کشور باشد بتواند با مراجعه به سایت آموزش و پرورش نتیجه ی آزمون خود را مشاهده کند اما سال گذشته می بایست هر دانش آموز به سایت آموزش و پرورش استان خود مراجعه می کرد. همچنین نتایج در استانهای مختلف در زمان های متفاوتی اعلام می شد و پیگیری نتایج به صورت استان به استان توسط خود دانش آموز صورت می گرفت.

پس از تغییراتی که اداره آموزش و پرورش در روند اعلام نتایج ایجاد کرد، از سال جاری تمام دانش آموزان در سراسر کشور تنها با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir  قادر هستند به راحتی از نتیجه ی آزمون به همراه سایر اطلاعات مرتبط با امتحان مطلع شوند و اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی 1402-1403 را مشاهده کنند.

پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 1402-1403 و انتشار اسامی قبول شدگان، افرادی که در این آزمون قبول شده انند می بایست به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مراجعه کنند و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده جزییات آزمون را مشاهده نمایند.

 

مشاهده نتایج نمونه دولتی

برای مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی

شرکت در آزمون نمونه دولتی شرط اولیه پذیرش در مدارس نمونه است. این آزمون در روز مشخصی برگزار می شود و افراد پس از شرکت در این آزمون باید حدودا یک ماه منتظر اعلام نتایج آن بمانند. پس از اعلام نتایج در سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش، اسامی قبول شدگان قابل مشاهده است که برای مشاهده نتایج باید اطلاعات خواسته شده توسط سایت را در باکس های مربوطه وارد کنید.

⏪ در ابتدا لازم است آدرس سایت آزمون نمونه دولتی به نشانی my.medu.ir از طریق مرورگر خود جستجو کنید. پس از بارگذاری، صفحه ی ورود به سایت نمایش داده می شود که در آن از شما کد ملی و رمز عبور برای وارد شدن به سایت خواسته می شود. کد ملی خود را در بخش کد ملی و شماره شناسانامه را در بخش رمز عبور وارد کرده و ورود را انتخاب کنید تا به صفحه شخصی خود وارد شوید.

my.medu.ir

 

⏪ حال در صفحه اصلی کارتابل خود، گزینه ” آزمون نمونه دولتی ” را از منوی ثبت نام و دریافت گواهی ها انتخاب کنید.

 

⏪ پس از انجام مراحل بالا می توانید کارنامه نهایی و نتایج آزمون نمونه دولتی را مشاهده کنید.

✳️ نکته: دانش آموزانی که در آزمون قادر به کسب نمره ی کافی برای قبولی نبوده اند می توانند کارنامه ی کامل خود را مشاهده کنند تا از ضعف های خود در دروس مختلف اطلاع یابند. بلافاصله پس از اعلام اسامی قبول شدگان آزمون نمونه دولتی 1402-1403 می توانید راهنمای تصویری آن را در سایت ما دنبال کنید.

دانش آموزانی که پس از مشاهده نتیجه آزمون خود با عبارت ” لیست ذخیره” برخورد کردند بهتر است بدانند که احتمال قبولی برای آنها وجود دارد و اگر ظرفیت خالی شود این افراد در مدارس نمونه پذیرفته خواهند شد.

 

برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی هفتم و دهم، کلیک کنید.

 

⁉️ دانش آموزانی که پس از اعلام نتایج اعتراضی نسبت به نتیجه آزمون داشته باشند چه اقدامی باید انجام دهند؟

این دسته از دانش آموزان می توانند با مراجعه به سایت آزمون و وارد کردن اطلاعات خود، تبصره های مربوط به اعتراض را مطالعه کرده و اعتراض خود را ثبت نمایند. نتیجه این اعتراض پس از بررسی توسط اداره آموزش و پرورش در همان سایت اعلام خواهد شد.

☎️

برای دریافت مشاوره قبولی آزمون نمونه دولتی، می توانید از طریق شماره 9099075307، با مشاوران مجرب آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

شرایط مهم ثبت نام در آزمون نمونه دولتی

اگر بخواهیم برخی موارد مهم را در مورد ثبت نام و شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی بیان کنیم باید بگوییم که داشتن تابعیت کشور ایران از مهم ترین موارد ثبت نام در این مدارس خواهد بود و دانش آموزان گرامی که قصد ثبت نام نمونه دولتی را داشته باشند می بایست فرم ثبت نام الکترونیکی خود را در موعد مقرر تکمیل نمایند تا درخواست ایشان مبنی بر شرکت در آزمون به مرکز سنجش آموزش و پرورش استان مربوطه اعلام شده و کارت ورود به جلسه ایشان صادر شود ضمنا داشتن معدل بالای 17 در نیمسال دوم سال تحصیلی هشتم برای داوطلبان نهم به دهم. ضمنا داوطلبان گرامی می بایست اصل و کپی صفحه اول شناسنامه خود را به همراه دو قطعه عکس سه در چهار پرسنلی دانش آموز در موعد ثبت نام حضوری تحویل دهند و به نکات زیر توجه کافی را داشته باشند:

پرداخت وجه معین جهت ثبت نام و ارائه رسید واریز

همراه داشتن کارت ورود جلسه آزمون نمونه دولتی از الزامات ورود به جلسه آزمون خواهد بود

انتخاب اولویت های مدارس می بایست مطابق لیست مدارس نمونه دولتی بوده و از نزدیک به دور انتخاب شوند

 

تکمیل ظرفیت قبول شدگان نمونه دولتی 

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

تکمیل ظرفیت قبول شدگان نمونه دولتی

در این بخش به ارائه توضیحاتی چند، در خصوص زمان و نحوه تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی می پردازیم. بعد از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی و قطعی شدن ثبت نام دانش آموزان پذیرفته شده آزمون، چنانچه مدارس نمونه دولتی اذعان به دارا بودن ظرفیت خالی و یا اضافی کردند، دانش آموزانی که اسامی آن ها در لیست ذخیره آزمون قرارگرفته باشد می توانند در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت کنند و یا اگر اسامی آن ها در لیست افراد بایگانی شده قرار داشت، با مراجعه به مدارس نمونه دولتی مذکور در صورت وجود ظرفیت خالی به ثبت نام حضوری بپردازند.

همان گونه که در بخش های قبل اشاره شد، سه هفته بعد از برپایی آزمون، اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نهم به دهم در وب سایت my.medu.ir قابل دسترسی خواهد بود. شما با مراجعه به وب سایت مذکور، اسامی قبول شدگان نمونه دولتی را مشاهده نمایید. بعد از اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی در صورت قبولی داوطلب در آزمون و مشاهده اسم خود در لیست اسامی قبول شدگان نمونه دولتی، می بایست برای طی مراحل ثبت نام حضوری با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه محل قبولی خود رجوع کند. مطلب مهمی که دانش آموزان عزیز باید در نظر داشته باشند این است که، عدم مراجعه حضوری ایشان در مدت زمان تعیین شده در مدرسه، انصراف وی از تحصیل تلقی خواهد شد. لذا توصیه اکید می شود که در مهلت داده شده از سوی مدرسه نسبت به نهایی کردن ثبت نام حضوری خود اقدام نمایید.

بنر کال تو اکشن

مزایای مدارس نمونه دولتی

✳️ شکوفا ساختن استعدادها و خلاقیت دانش آموزان

✳️ امکانات آموزشی بالاتر و بهتر نسبت به مدارس دولتی و عادی

✳️ توجه و مراقبت بیشتر نسبت به دانش آموزان مستعد و پرتلاش

✳️ شهریه کم مدارس نمونه دولتی نسبت به مدارس غیر انتفاعی

✳️ افزایش سطح آموزشی دانش آموزان توسط کادر آموزشی مجرب و گزینش شده

برای اطلاع از ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی، با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

اخبار پیرامون اسامی قبول شدگان نمونه دولتی

بیش از 350 هزار دانش آموز در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت کردند.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، محمدمهدی کاظمی، ضمن اشاره به شرکت بیش از 350 هزار نفر دانش آموز نهمی در آزمون ورودی مدارس و هنرستان‌ های نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم، اعلام کرد: این آزمون در روز نهم تیر جهت پذیرش برای پایه دهم رشته‌های نظری و فنی، حرفه‌ای و کاردانش برگزار شد.

وی افزود: 318070 نفر برای قبولی در رشته‌های نظری و 32430 دانش آموز نیز برای قبولی در پایه دهم رشته‌های فنی، حرفه‌ای و کاردانش در این آزمون با یکدیگر به رقابت پرداختند. عضو شورای عالی آموزش و پرورش، ادامه داد: 193163 نفر از دانش آموزان شرکت کننده (حدود 55 درصد)، دختران و 45 درصد دیگر نیز دانش آموزان پسر بوده که در این آزمون شرکت کردند.

 

خلاصه مطلب

به آگاهی متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی می رسانیم، هر ساله ناظر برپایی آزمون نمونه دولتی در پایه نهم به دهم هستیم و در طول برپایی این آزمون داوطلبان با اخذ امتیاز و نمره قبولی برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی ثبت نام خواهند شد. ثبت نام آزمون پس از مشخص شدن نمرات نوبت دوم دانش آموزان در پایه نهم و به طریق اینترنتی انجام می شود و زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی در تیر ماه خواهد بود. اعلام اسامی قبول شدگان نمونه دولتی نیز بصورت اینترنتی و در سایت my.medu.ir منتشر می شود. در این مطلب به مباحثی از جمله زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی و اعتراض به نتایج، مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی، زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی، شرایط تحصیل در مدارس نمونه دولتی و دیگر جزئیات پرداختیم. شما می توانید سوالات خود را با ما در قسمت کامنت ها به اشتراک بگذارید.

برای دانلود پی دی اف مطالب این صفحه، کلیک کنید.

 

2.6/5 - (30 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی اسامی قبول شدگان آزمونه نمونه دولتی اعلام می شود؟

به مدت یک ماه پس از برگزاری آزمون داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوند.

نتایج آزمون نمونه دولتی از چه سایتی قابل مشاهده است؟

در صورت انتشار نتایج آزمون نمونه دولتی، اسامی قبول شدگان در وبسایت my.medu.ir قابل دسترسی می باشد.

آیا برای همه داوطلبان کارنامه صادر می شود؟

خیر، همانطور که گفته شد کارنامه صرفا برای داوطلبانی که موفق به کسب نمره قبولی نشده اند، صادر می شود.

نظرات

65 دیدگاه دربارهٔ «اسامی قبول شدگان نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳»

  1. Avatar photo دیناری گفت:

    باسلام.. لیست اسامی قبولی های نمونه دولتی نهم 1402 رو لطف کنید اعلام فرمایید

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز اسامی پذیرفته شدگان قابل دسترسی برای عموم نمیباشد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)