ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ – nemoone.tedu.ir

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی – مشاوره قبولی مدارس نمونه دولتی و دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و منابع آزمون مدارس نمونه دولتی با شماره های زیر تماس بگیرید :

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی 8 صبح الی 1 شب

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد به اطلاع می رسانیم طبق اطلاعیه آموزش و پرورش کل کشور دفترچه ثبت نام مدارس نمونه دولتی منتظر شد و تمامی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در این مدارس را دارند می توانند به نشانی nemoone.tedu.ir مراجعه نموده و دفترچه مذکور را به طور کامل مطالعه نمایند و پس از آگاهی کامل از شرایط و ضوابط شرکت در آزمون نمونه دولتی اقدام به ثبت نام نمایند ، دانش آموزان گرامی در نظر داشته باشند که برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم باید معدل آن ها بالای 17 باشد ضمنا مدارس نمونه دولتی با توجه به این که کیفیت تدریس بالاتری دارند و همچنین مباحث بیشتری از دروس در این واحد ها ارائه می گردد ناگزیر می باشند که کلاس های فوق برنامه یا همان تقویتی برگزار کنند لذا با توجه به هزینه ای که برگزاری این کلاس ها در بر دارد مدارس نمونه دولتی مجبور به گرفتن هزینه کلاس ها از دانش آموزان هستند لذا دانش آموزانی که در این مدارس ثبت نام می کنند ملزم به پرداخت شهریه می باشند لذا دانش آموزان محترم قبل از ثبت نام در این مدارس شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی را کاملا مطالعه کرده سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

از جمله شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی که در سامانه nemoone.tedu.ir درج شده و همچنین نقش مهمی در پذیرش دانش آموزان دارد نزدیکی محل مدرسه به مجل سکونت دانش آموزان است ، داوطلبان و دانش آموزان متقاضی تحصیل در مدارس نمونه دولتی جهت اطلاع از شرایط قبولی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم می توانند با مرکز مشاوره مدارس نمونه دولتی تماس بگیرند و از شرایط آگاه شوتد سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

دانش آموزان گرامی پس از اطلاع از شرایط ثبت نام نمونه دولتی  می توانند در آزمون نمونه دولتی ثبت نام نمایند حدودا پس از بیست روز از ثبت نام دانش آموزان و برگزاری آزمون نتایج آزمون نمونه دولتی از طریق سامانه nemoone.tedu.ir اعلام می شود و کارنامه های آزمون منتشر می شود ، دانش آموزانی که نام آن ها در اسامی قبول شدگان نمونه دولتی یباشد و همچنین شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی را داشته باشند می توانند به صورت حضوری به مدارس مراجعه کرده و مدارک ثبت نام خود را تکمیل نمایند ضمنا لازم به ذکر است برخی دانش آموزانی که حدنصاب قبولی در آزمون را کسب نکرده اند ولی نمرات آن ها نزدیک به دانش آموزانی است که در آزمون قبول شده اند اسامیشان در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی وارد خواهد شد و در صورتی که دانش آموزی که حد نصاب قبولی را دارد به هر دلیلی نتواند ثبت نام خود را تکمیل کند دانش آموزی از لیست ذخیره جایگزین وی خواهد شد.

 

جهت مشاوره اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی  و نیز انجام ثبت نام فرزندتان در آزمون نمونه دولتی با مرکز مشاوره نمونه دولتی ایران تحصیل تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) از 8 صبح الی 1 شب

 

به اطلاع شما داوطلبان و دانش آموزان گرامی می رسانیم که زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی از اواخر اسفند شروع می شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه خواهد یافت. در تیرماه 97 نیز آزمون نمونه دولتی بصورت گسترده در استان ها برگزار می شود.

در اجرای مفاد اساس نامه مدارس نمونه دولتی، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی از قرار زیر می باشد:

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم ابتدایی 

1- دانش آموزانی که قصد ثبت نام دارند الزاما باید تابعیت ایران را داشته باشند .
تذکر : ثبت نام اتباع خارجی پیرو بخشنامه 17214/34 در  مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور قابل است.

2- ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه ششم ابتدایی در مدارس نمونه دولتی داشتن مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس و یا مقیاس خوب در یک درس و خیلی خوب در دیگر دروس در نیمسال اول سال تحصیلی  و داشتن شرایط قبولی در مدارس نمونه دولتی هفتم می باشد. در انتها کسانی مجاز به ثبت نام می باشند که نمرات نیمسال دوم ایشان نیز برابر با ضوابط و شرایط فوق باشد ضمنا داوطلبانی که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی را ندارند ، ثبت نام اینترنتی انجام داده اند، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی برای ایشان صادر نخواهد شد و ثبت نام ایشان ملغی طلقی خواهد شد لذا دانش آموزان و اولیا گرامی حتما شرایط و ضوابط ثبت نام را بررسی کرده و در صورت واجد الشرایط بودن اقدام به ثبت نام نمایند.

3- کلیه امور ثبت نامی داوطلبان از سامانه nemoone.tedu.ir انجام خواهد پذیرفت و ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج خواهد بود.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 

1 – داشتن تابعیت ایرانی

2از جمله شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم همانند سنوات گذشته داشتن معدل کل 17 به بالا می باشد ضمنا برای پایه های نهم به دهم با توجه به این مورد که کارت ورود به جلسه ایشان قبل از امتحانات ترم دوم صادر می شود معدل نیمسال اول سال تحصیلیشان مدنظر خواهد بود شایان ذکر است که داوطلبان محترم دقت داشته باشند که نمرات نیمسال دوم آن ها نیز در آزمون تاثیر گذار خواهد بود .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 

توجه داوطلبان عزیز را به موارد زیر جلب می نماییم. دانش آموزان موظف بوده بر اساس مهلت زمانی سازمان استعدادهای درخشان کشور، در پایه ششم به هفتم و نهم به دهم ثبت نام نمایند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته سازمان، ثبت نام از اواخر فروردین ماه سال 97 آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت ماه ادامه پیدا خواهد کرد. همان گونه که داوطلبان عزیز مطلع هستند، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی به گونه ای است که به صورت تماما اینترنتی از سامانه nemoone.tedu.ir انجام می گیرد. در این راستا داوطلبان می توانند به سایت ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان خود مراجعه کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند. داوطلبان گرامی با دریافت دفترچه آزمون مدارس نمونه دولتی و آگاهی از لیست مدارس نمونه دولتی اقدام به ثبت نام نمایید. توصیه می کنیم که قبل از اقدام به ثبت نام ، الزاما دفترچه ثبت نام را کامل مطالعه نمایید تا با شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی و آدرس مدارس نمونه دولتی آشنا شوید. برای آن دسته از کسانی که از ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی جای مانده اند، یک فرصت مجدد در نظر گرفته خواهد شد. زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نیز در سایت هر استان اعلام خواهد شد.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی و توزیع کارت شرکت در آزمون

به اطلاع کلیه دانش آموزان گرامی میرسانیم طبق شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی مندرج در دفترچه هر یک از داوطلبان جهت شرکت در آزمون باید دارای کارت ورود به جلسه باشند و از ورود دانش آموزانی که دارای کارت ورود به جلسه نباشند جلوگیری خواهد شد ضمنا دانش آموزان گرامی توجه داشته باشند جهت دریافت کارت می توانند از سامانه ثبت نام به آدرس nemoone.tedu.ir اقدام به اخذ کارت نمایند .

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی  – دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی – زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی در کانال تلگرام مرکز مشاوره نمونه دولتی ایران تحصیل عضو شوید.
کانال اطلاع رسانی شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

کانال اطلاع رسانی شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی

مطالب مرتبط :

3/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی هفتم و دهم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ – nemoone.tedu.ir»

  1. Avatar photo زارعی گفت:

    سلام وقت بخیر انشالله ک سالم و تن درست باشید سوالی ک برای بنده مطرح شده اینکه چگونه باید ثبت نام برای آزمون کنیم و از کی تست بزنیم امتحانی ک طراحی شده از چه کتاب های دروسی هست و چه پایه های

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      در مورد این موض نیاز است که مورد برسی بیشتری قرار بگیرید اگر مایل بودید با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید

  2. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا من میتونم به مدرسه نمونه راه پیدا کنم ؟ من اتباع افغانستانی هستم .چه مدرکی میخواهد .میتونم آزمون بدهم ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه امکان تحصیلی اتباع خارجه در مدارس نمونه وجود ندارد

  3. Avatar photo ساجده گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در آزمون نمونه ثبت نام کردم ولی گزینه پیامک رسانی را نزدم الان چطوری باید از خبرها آگاه بشم؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . از سایت مدارس نمونه دولتی استان خود پیگیری بفرمایید

  4. Avatar photo محمد گفت:

    سلام روز خوش ببخشید اگر کسی بخاد کلاس دهم را به شهر دیگر مهاجرت کنه چطور میتونه آزمون نمونه رو ثبت نام کنه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز در زمان آزمون باید رد شهر خودتون شرکت کنید و بعد از قبولی برای انتقالی اقدام کنید.

  5. Avatar photo کابر گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من اتباع افغانی هستم
    ولی درسم واقعا خوبه و معدل هشتمم 19,60 و امسال هم که تازه شروع شده
    خواستم بدونم منعی در ثبت نام و دادن ازمون مدرسه ماندگار البرز و یا مدارس نمونه دولتی ندارم ، چون گفتم اتباع حق شرکت در ازمون مدارس نمونه و یا ماندگار البرز رو ندارن
    اگر قبول بشم ݓبت نام میشم
    2. ازمون مدرسه ماندگار البرز فقط استعداد تحصیلی هستش یا شمال استعداد تحلیلی هم میشه
    خواهشا جواب بدید
    با تشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ثبت نام اتباع دارای تابعیت قانونی در ایران مدارس نمونه دولتی و ماندگار بلامانع است.

  6. Avatar photo عبدالله صاحبی گفت:

    سلام میخواستم بگم آیا اتباع افغانی هم میتوانن در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنند

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله مشکلی در ثبت نام مدارس نمونه دولتی ندارید.

    2. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر
      منعی برای شما وجود ندارد . برای بررسی شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی میتوانید مقاله های داخل سایت را مطالعه کنید .

  7. Avatar photo کیا گفت:

    سلام ببخشید من میخواستم بدونم الان میتونم ثبت نام کنم برای دهم؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام خیر متاسفانه زمان ثیت نام مدارس نمونه دولتی به اتمام رسیده است

  8. Avatar photo سعید گفت:

    سلام من از استان کرمان هستم شهرستان جیرفت کلاس نهم هستم
    من پارسال معدل کل م شد ۱۹/۵۲
    میخوام بدونم باید چند ساعت درس بخونم یا چقدر تست بزنم
    یا اصلا شرایط قبولی نمونه را دارم یا نه؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام سعید جان برای قبولی در مدارس نمونه دولتی داشتن شرایط خیلی مهمه شما معدل خوبی دارید ولی زمان درس خوندن مهم نیست ممکنه یک نفر با یک ساعت درس خوندن بتونه یک مطلب رو یاد بگیره و یکی دیگه با ۳ ساعت متفاوته البته نحوه ی درس خوندن هم بی تاثیر نیست مشاوران‌ایران تحصیل می تونن براتون بهترین برنامه ریزی رو داشته باشند.

  9. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام من الان پایه یازدهم تجربی هستم و معدل کل پایه دهمم ۱۸.۸۸ هست و در سال نهمم در آزمون نمونه دولتی ثبت نام کردم اما به دلیل مشکلی که برام پیش امد آزمونو خراب کردم و نتونستم وارد مدرسه نمونه دولتی بشوم و الان در مدرسه دولتی درس میخونم میخواستم بدونم که منکه تمام نمرات دهم و یازدهمم بالا۱۸ هست و معدلمم نزدیکه ۱۹ هست میتونم برای سال دوازدهمم به شرطه معدل وارد مدرسه نمونه دولتی بشم یا نه لطفا به این سوالم پاسخ بدین

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی رو به دقت مطالعه نمایید احتمال این که با این معدل در مدارس نمونه دولتی بدون آزمون قبول بشید خیلی کمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)