ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری کارت پایان خدمت سربازی + راهنمای استعلام صدور کارت

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
پیگیری کارت پایان خدمت سربازی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی مشخص شده است. در صورتی که مدتی است خدمت سربازی خود را به پایان رسانده اید، اما هنوز کارتی برای شما ارسال نشده است، باید از طریق روش های مختلف از جمله استعلام صدور کارت پایان خدمت به صورت حضوری و اینترنتی از طریق اداره پست و سامانه پیگیری مرسولات پستی، سامانه سازمان خدمت وظیفه عمومی، سایت سخا، مراجعه به صورت حضوری به دفاتر پلیس +10 و سامانه پیامکی سازمان خدمت نظام وظیفه به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰، روند پیگیری کارت پایان خدمت را انجام دهید.

براساس روش انتخابی شما باید اطلاعات کد ملی، کد سخا و شماره مرسوله پستی را داشته باشید تا بتوانید مراحل پیگیری و استعلام صدور کارت را انجام دهید. اگر شما عزیزان نیازمند دریافت اطلاعات تکمیلی در ارتباط با چگونگی پیگیری کارت پایان خدمت سربازی هستید، می توانید از طریق شماره ثابت 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید تا شما عزیزان را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

 

جهت کسب اطلاعات در مورد کارت پایان خدمت معاف از رزم بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی چگونه است؟

یکی از عمده مواردی که مشمولین خدمت در رابطه با آن می پرسند، این است که چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟ در رابطه با این موضوع، باید به شما بگوییم در صورتی که کارت نظام وظیفه شما آماده باشد، که حدود 3 یا 4 ماه پس از پایان خدمت شما پیامکی مبنی بر این موضوع برای شما ارسال میشود. پس در مرحله اول باید منتظر پیامک ارسال شده از سمت سازمان نظام وظیفه باشید. حالا ممکن است پس از ارسال پیامک، حداکثر تا 15 روز آینده کارتی برای تان ارسال نشود. در این مرحله اولین کاری که باید انجام دهید، مراجعه به اداره پست محل سکونت خودتان است. زیرا ممکن است کارت به اداره پست ارسال شده باشد. اگر کارت در اداره پست نبود، می توانید به دفاتر خدمات پلیس به علاوه 10 مراجعه کنید.

فکرت درگیره چجوری معافیت سربازی بگیری؟

سامانه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی

کارت پایان خدمت سربازی معمولاً دو الی سه هفته پس از پایان دوره نظام وظیفه به دست مشمولین می رسد. این کارت برای سربازان بسیار اهمیت دارد، چرا که به منزله اتمام دوران سربازی می باشد و مشمول پس از آن به راحتی می ‌توانند در سازمان‌های دولتی و خصوصی استخدام شوند و یا امکان مهاجرت به خارج از کشور را داشته باشند.

سربازانی که دوران سربازی خود را به پایان رسانده اند و منتظر دریافت کارت خود هستند، اگر نتوانند آن را در زمان مقرر دریافت کنند، باید مراحل استعلام و پیگیری کارت پایان خدمت را انجام دهند. برای این منظور سامانه ای وجود دارد که با استفاده از آن می توانند فرایند استعلام کار پیگیری نمایند. سامانه استعلام کارت پایان خدمت سربازی همان سامانه سازمان نظام وظیفه به آدرس  vazifeh.police.ir می باشد و با مراجعه به بخش خدمات الکترونیکی و پس از آن ورود به سامانه سخا می‌توانید وضعیت صدور کارت پایان نظام وظیفه خود را ببینید. اما در ادامه نحوه پیگیری کارت پایان خدمت از روش ‌های مختلف از جمله کد ملی، کد سخا و خدمات پستی و پیامک و همچنین تلفن گویا را برای شما توضیح خواهیم داد.

سامانه پیگیری کارت پایان خدمت

برای اطلاع از خرید بیمه سربازی کلیک نمایید.

چگونگی پیگیری کارت پایان خدمت از طریق کد ملی

کارت پایان خدمت سربازی مشمولان نظام وظیفه معمولا دو الی سه هفته پس از پایان دوران خدمت سربازی به دست مشمولین می ‌رسد. یکی از راه هایی که از طریق آن می توانید پیگیری کارت پایان خدمت انجام دهید، استفاده از کد ملی است. به این صورت که شما باید ابتدا وارد سامانه سخا نظام وظیفه شوید و پس از آن نام کاربری که همان کد ملی است و علاوه بر آن رمز عبور و عبارت امنیتی را وارد کنید و کارت پایان خدمت خود را استعلام کنید.

پیگیری کارت پایان خدمت با کد ملی

 استعلام کارت پایان خدمت سربازی از طریق کد سخا

از راه هایی که شما می توانید کارت پایان خدمت سربازی خود را استعلام کنید، استفاده از کد سخا است. کد سخا یک شناسه 5 رقمی است که برای مشمولین جداگانه صادر می گردد. سربازان این کد را باید از دفاتر پلیس +۱۰ دریافت ‌کنند. با کد سخا علاوه بر پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، می توانید مراحل اطلاع از وضعیت خدمت سربازی، پیگیری وضعیت امریه، وضعیت معافیت کفالت و تاریخ پایان خدمت نیز انجام دهید.

برای اینکه بتوانند از کد سخا برای پیگیری کارت پایان خدمت استفاده کنید باید مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا وارد سامانه سخا به آدرس https://services.epolice.ir شوید. پس از وارد کردن کد ملی، در قسمت کلمه عبور کد سخا را ثبت کنید. پس از آن کلمه امنیتی را وارد نمایید و گزینه ورود را انتخاب کنید. در بخش کارت پایان خدمت می توانید مراحل صدور آن را مشاهده کنید.

پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا

برای اطلاع از مدت سربازی کلیک کنید.

پیگیری کارت پایان خدمت سربازی از پست

علاوه بر راه هایی که برای پیگیری غیرحضوری کارت پایان خدمت وجود دارد، راه های دیگری برای استعلام کارت پایان خدمت نیز در نظر گرفته شده است که یکی از این راه ها مراجعه به دفاتر پست است .در صورت تاخیر در دریافت کارت پایان خدمت سربازی، می توانید به صورت حضوری به اداره پست مرکزی مراجعه کنید. پیگیری کارت پایان خدمت نظام وظیفه سربازی از پست به این صورت است که متقاضی می‌تواند در صورت دریافت پیامک مبنی بر صدور ارسال کارت پایان خدمت، به اداره پست مورد نظر مراجعه کند و برای تحویل کارت خود اقدام نماید. اگر کارت پایان خدمت سربازی در اداره پست نباشد، باید به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی مراجعه نمایید.

سامانه پیگیری کارت پایان خدمت همان سامانه پیگیری مرسولات پستی با آدرس اینترنتی tracking.post.ir است که همه افراد می توانند با ورود به سامانه و با ارائه کد رهگیری و کد ملی از وضعیت مرسوله های خود باخبر شوند.

 استعلام کارت پایان خدمت سربازی از طریق پیامک

یکی دیگر از راه‌ های استعلام و پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، استفاده از روش پیامک است. سامانه پیامکی با شماره 110206010 راه اندازی شده است که از این طریق شما می توانید یک علامت سوال (؟) را ارسال کنید و پس از آن با استفاده از منوی که دریافت می کنید، مراحل پیگیری کارت پایان خدمت را با پیامک را انجام دهید.

یکی از راه های دیگر استفاده از تلفن گویا 096480 می باشد. در نهایت اگر نتوانید از طریق پیامک یا روش ‌های دیگر پیام مشخصی را برای پیگیری کارت پایان خدمت سربازی خود دریافت کنید، باید به یگان خدمتی خود مراجعه نمایید.

در صورت عدم دریافت پیامک صدور کارت چه اقداماتی باید انجام شود؟

در قسمت بالا نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی را پس از دریافت پیامک بررسی کردیم. حالا ممکن است برخی افراد اصلاً پیامکی را مبنی بر آماده بودن کارت پایان خدمت خود دریافت نکنند، در این حالت می توانید با تلفن گویا 096480 تماس بگیرید. روش دیگر ارسال علامت سوال به شماره 110206010 می باشد که این شماره مربوط به سازمان نظام وظیفه است. گاهی نیز برای پیگیری کارت پایان خدمت سربازی ، لازم است به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه نمایید تا آدرس، شماره تماس و دیگر اطلاعات شما بروزرسانی شود.

 

برای آگاهی از شرایط بیمه افراد بدون کارت پایان خدمت لینک را فشار دهید.

 

استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی

افرادی که کارت پایان خدمت نظام وظیفه خود را گم می کنند و یا کارت شان به سرقت می رود، می توانند برای دریافت کارت المثنی اقدام کنند. مراحل اداری آن را در پاراگراف بعدی بررسی خواهیم کرد. اما پس از طی کردن مراحل اداری جهت استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی، باید به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه نمایید.

استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی سوال و ابهامی دارید، می توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

 

روند رسيدگی بر کارت پایان خدمت المثنی برای مشمولین داخل کشور

به صورت کلی مشمولین نظام وظیفه ای که درخواست کارت المثنی دارند، به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول کارت معافیت خود را گم کرده اند و دسته دوم کارت پایان خدمت خود را گم نکرده اند. در هر حالت نیاز است مراحل اداری متفاوتی طی شود که در ادامه بررسی خواهیم کرد. برای دریافت کارت پایان خدمت المثنی، اولین کاری که باید انجام دهید چاپ آگهی است. پس از چاپ آگهی اگر کارت به دست شما نرسید، لازم است با آگهی چاپ شده جهت صدور کارت اقدام کنید.

 

برای اطلاع از شرایط دریافت مشاوره آنلاین نظام وظیفه بر روی کلیک کنید.

 

در ابتدا به دفاتر پلیس به علاوه 10 با مدارک زیر مراجعه نمایید:

  • برگه ارائه درخواست صدور کارت
  • تصویر کارت ملی و صفحات شناسنامه
  • عکس پرسنلی
  • برگه تعهد
  • اگر کارت قبلی را دارید و آسیب دیده، آنگاه لاشه کارت را ارائه دهید.
  • گواهی درج آگهی در روزنامه برای دو نوبت

سپس لازم است فیش های زیر را در بانک های ملی، شعبه های حساب های دولتی، وزارت امور اقتصاد و دارایی و علامه واریز نمایید. مبالغ هر یک از فیش ها 12 هزار تومان، 10 هزارتومان و 8 هزار تومان می باشد. این فیش ها ممکن است در حال حاضر تغییر کرده باشد که شما جهت دریافت اطلاعات بروز در مورد آن می توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

 

صدور کارت المثنی پایان خدمت مشمولین خارج کشور

از آنجایی که ممکن است مشمولین خارج از کشور نیز در رابطه با نحوه دریافت و استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی، سوال داشته باشند. در این قسمت نکات مربوط به مشمولین خارج از کشور را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا این مشمولین برای درخواست و استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی، لازم است به سفارت و یا نمایندگی جمهوری اسلامی در خارج از کشور مراجعه نمایند و یک سری فرم را تکمیل کنند.

 

جهت اطلاع از آخرین تغییرات خدمت سربازی بر روی لینک کلیک کنید.

 

مدارك لازم جهت صدور كارت المثنی برای افراد خارج از کشور شامل موارد زیر می شود :

  • برگه درخواست صدور کارت
  • کپی کارت معافیت و یا پایان خدمت قبلی
  • عکس پرسنلی سیاه و سفید
  • برگه احراز هویت
  • برگه تعهد
  • لاشه کارت اگر وجود دارد.
  • پرداخت مبالغ 10 هزار تومان، هزار تومان و 8 هزار تومان

 

مدارک لازم برای دریافت کارت پایان خدمت

ما امیدواریم که تا به این مرحله پاسخ تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی را ارائه داده باشیم. پس از پیگیری کارت پایان خدمت با کد سخا و یا استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی در صورتی که کارت نظام وظیفه شما آماده بود، لازم است مدارک زیرا را جهت دریافت کارت ارائه دهید.

  • کپی از کارت ملی
  • کپی از شناسنامه
  • عکس
  • کارت خون

هزار و یک راه معافیت سربازی

مراحل صدور کارت پایان خدمت سربازی چگونه است؟

شاید یکی از سوالاتی که به ذهن شما می رسد این باشد که مراحل دقیق  ارسال کارت پایان خدمت چیست و چگونه می توان به کمک آن کارت پایان خدمت را پیگیری کرد؟

شما برای دریافت کارت پایان خدمت خود در مرحله اول باید به یگان خدمتی خود مراجعه کرده و بگویید که مدت زمان خدمت شما به پایان رسیده است.

در آنجا به شما فرم هایی را خواهند داد که باید آن را تکمیل کرده و  تحویل دهید.

سپس در مرحله بعد یکسری مدارکی را به یگان خدمتی خود ارائه دهید که برای صدور کارت پایان خدمت الزامی هستند. این مدارک به صورت زیر می باشند:

لیست مدارک و اطلاعات ضروری جهت صدور کارت پایان خدمت سربازی
آدرس محل سکونت تاريخ شروع و خاتمه خدمت سربازی آخرین مدرک تحصیلی فرد
تخصص درجه سربازی محل آموزش
شماره پرسنلی رسته خدمتی محل خدمت
مدت خدمت انجام شده مدت قانونی خدمت نام محل خدمت
يگان ترخيص كننده يگان اعزام گروه خونی و مدارک تاييد كننده گروه خونی
عکس قد رنگ چشم

 

پس از تحویل مدارک باید تمام اطلاعات شما توسط یگان خدمتی در سیستم نظام وظیفه ثبت گردد تا کارت پایان خدمت شما ارسال شود. البته شما پس از ارائه مدارک خود در یگان خدمتی برای بررسی وضعیت صدور کارت پایان خود می توانید با مراجعه به سایت نظام وظیفه آن را استعلام کنید.

 

جهت اطلاع از پیگیری پستی کارت پایان خدمت روی لینک کلیک کنید.

چگونه کارت پایان خدمت سربازی خود را استعلام بگیریم؟

سربازانی که خدمت خود را به پایان رساندند و منتظر صدور کارت هستند در صورت تاخیر در آن می توانند آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را در سامانه نظام وظیفه استعلام بگیرند که مراحل آن به صورت زیر می باشد.

  • در اینترنت عبارت «سایت نظام وظیفه» را جستجو نمایند.
  • روی سایت نظام وظیفه کلیک کرده و وارد آن شوند.
  • حالا از روی گزینه های موجود بر روی گزینه خدمات الکترونیکی کلیک کنید.
  • با باز شدن پنجره جدید در کادر اول، کد ملی  و در کادر دوم، کد سخا را به عنوان رمز عبور وارد کنند. در انتها نیز کد امنیتی را درج کنند.
  • حالا برای استعلام کارت پایان خدمت خود روی گزینه وظیفه عمومی در قسمت راست کلیک کرده و روی گزینه استعلام ضربه بزنند تا تمام اطلاعات لازم از آخرین وضعیت صدور کارت پایان خدمت خود را دریافت کنند.

 

جهت دریافت استعلام اصالت کارت پایان خدمت بر روی لینک کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون پیگیری کارت پایان خدمت سربازی

روش پیگیری کارت پایان خدمت در صورت فراموشی یا نداشتن کد سخا

افرادی که کد سخا خود را فراموش نموده اند یا به اطلاعات خود دسترسی ندارند، می توانند در سامانه الکترونیکی خدمت نظام وظیفه عمومی از طریق گزینه فراموشی رمز اقدام نمایند. در این روش فرد با وارد کردن شماره همراه که به اسم خود فرد ثبت شده و کد ملی و رمز عبور یا کد سخا مجدد دریافت می کند. با وارد نمودن کد جدید امکان دسترسی به سایت و بررسی شرایط موجود امکان پذیر می باشد.

استعلام کارت‌ پایان خدمت و معافیت فقط از طریق پلیس+۱۰

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ ای اعلام کرد با توجه به هوشمندسازی کارت‌ های معافیت و پایان خدمت سربازی، همه درخواست‌های استعلام کارت‌ معافیت و پایان خدمت سربازی از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) صورت می گیرد.

متقاضیان استعلام کارت‌ های معافیت و پایان خدمت سربازی برای ارگان‌ های دولتی، شرکت‌ های خصوصی و… باید از طریق دفاتر پلیس +۱۰ اقدام نمایندو پاسخ استعلامات بعد از بررسی به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

جدیدترین اخبار پیرامون پیگیری کارت پایان خدمت سربازی

خلاصه مطلب

در این مطلب سعی کردیم به تمامی سوالات مشمولین در رابطه با نحوه پیگیری کارت پایان خدمت سربازی و اینکه چگونه بفهمیم کارت پایان خدمت صادر شده است؟ و یا شرایط استعلام صدور کارت پایان خدمت المثنی پاسخ دهیم. پیگیری کارت پایان خدمت نظام وظیفه از روش های متعددی چون مراجعه به سامانه نظام وظیفه، کد سخا، روش ارسال پیامک، تلفن گویا و مراجعه به پست امکان پذیر می باشد.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص پیگیری کارت پایان خدمت داشتید و یا با هر گونه مشکلی در پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، مواجه شدید، می توانید از طرق شماره 9099075307 با کارشناسان ما در اکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا به تمامی ابهامات شما در رابطه با پیگیری کارت نظام وظیفه پاسخ دهند.

 

جهت دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

 

پادکست صوتی مقاله

 

 

 

4.5/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا برای پیگیری کارت پایان خدمت سربازی، می توان از کد ملی استفاده کرد؟

بله امکان پیگیری کارت پایان خدمت سربازی با کد ملی نیز وجود دارد.

برای اینکه بفهمیم چگونه کارت پایان خدمت صادر شده است، چه راهی وجود دارد؟

برای اطلاع از این مورد می توانید منتظر پیامک اعلام آماده بودن کارت بمانید.

آیا امکان استعلام صدور کارت المثنی برای پایان خدمت وجود دارد؟

بله می توانید برای استعلام کارت پایان خدمت المثنی نیز اقدام کنید.

 

نظرات

64 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری کارت پایان خدمت سربازی + راهنمای استعلام صدور کارت»

  1. Avatar photo محسن گفت:

    سلام من چند سال پیش خدمت تمام کردم و تسویه کردم از پادگان نامه سه ماهه دادن تا کارت آماده شود بعد از سه ماه رفتم گفتن هنوز نیامده دیگه مشکلی برام پیش اومد نتونستم برم و برگ تسویه هم تحویل ندادم لطفا راهنمایی کنید چکار کنم الان؟ممنونم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پلیس +10 پیگیری نمایید.

  2. Avatar photo مهرداد گفت:

    سلام من خدمت نرفتم سربازی میخواهم پولی بگیرمش ایا پولی راه داره گرفته بشه یا نه و از چه طریقی میتوانم کارت پایان خدمت را بگیرم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      متاسفانه خرید خدمت در حال حاضر انجام نمی‌شود.

  3. Avatar photo هادی موسی نسب گفت:

    سلام من مدارکم رو گم کردم گواهینامه پایان خدمت کارت ماشین مشکلم اینه الان چون کارت پایان خدمت من ازقدیمی ها بود واقدام نکردم تعویض کنم ازهوشمندها بگیرم الان میرم المثنی بگیرم میزنه به سایت میگه ثبت نشده وتاریخ دقیق شروع به خدمتم وپایانش یادم نیست ولی الان برگه اعزام به خدمتم رو به زور پیداکردم فقط سوالم اینه استاد الان با این برگه کارم ردیف میشه یا باید برم ازیگان خدمتم که کارت رفتم پیگیری کنم ممنونم لطفا راهنماییم کنیید دوستان باید چیکارکنم ممنون

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای راهنمایی و بررسی شرایط تان تماس بگیرید

    2. Avatar photo سید مهدی گفت:

      سلام برزگوار اگر کارت پایان خدمت چاپ شده کارت پایان خدمت کدام منطقه تهران تحویل اداره پست میدن ؟؟؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        نزدیک ترین منطقه پپستی محل سکونت شما

  4. Avatar photo farid گفت:

    با درود بیکران خدمت مشاوران و سایت بسیار مفیدتون
    قصد دارم تجربیات خودم را از معافیت پزشکی با شما دوستان ب اشتراک بزارم
    ۱.بنده در تاریخ ۱۴۰۱.۴.۲۲ مراجعه ب پلیس ب ۱۰
    ۲.در تاریخ ۱۴۰۱.۵.۱۸ معرفی ب بیمارستان
    ۳.در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۶ تشکیل کمیسیون پزشکی و اعلام رای ب معافیت با بخش ۱۳ از بند ۲ همان بیماری های چشم (نزدیک بینی با نمره ۸.۷۵ در چشم راست ) ناگفته نماند ک بنده بخاطر بیماری قوز قرنیه نمره نزدیک بینی چشم ام رفته بالا
    و ریختن فیش های مربوط ب معافیت مبلغ ۲۴۴ هزار تومان

    ۴٫در تاریخ ۱۴۰۱.۸.۳ معاینه مجدد خوردم اعصابم ام خورد بود ک چرا البته کسی ک نمره چشم اش بالا باشه نبایستی نگران باشه این حق طبیعیه نظام وظیفه است ک ب معافیت شما اعتراض کنه همچنین حق طبیعی شما از بابت اعتراض ب نظام ب وظیفه البته با گفته سرهنگ نیازی ب تشکیل دوباره کمسیون پزشکی مجدد نبود فقط محض اطمینان بنده رو فرستادند

    ۵.در تاریخ ۱۴۰۱.۹.۲ معرفی ب صدور کارت شدم
    6.در تاریخ 1401.10.3 کارت صادر ب پست تحویل داده شد

    بنده ب بیماری قوز قرنیه مبتلا بودم
    نمره نزدیک بینی بنده ۸.۷۵ چشم راست
    و آستیگماتمم ۹ بود
    با این بند معاف اعلام شدم

    دوستانی ک اطلاعی از روند معافیت پزشکی ندارند
    حتما بایستی با مشاوران عزیز و کار بلد تماس بگیرند
    حقیقتا ب بنده کمک شایانی در این مسیر سخت و پر تلاطم شد و همراه بنده بودند
    ناگفته نماند پروسه معافیت پزشکی پروسه زمانبری هستش … متقاضیان عزیز نیاز ب صبر و حوصله بایستی داشته باشند

    هر سوالی هست من در خدمت عزیزان هستم

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      با تشکر از همراهی شما.

  5. Avatar photo امین گفت:

    شش ماه هست که خدمت سربازی را تموم کردم هنوز کارت پایان خدمت دریافت نکرده‌ام چگونه میتوان پیگیری کرد

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام میتونید برای پیگیری کارت پایان خدمت به سازمان وظیفه عمومی شهرتون مراجعه کنید

  6. Avatar photo اعظم اجدادی گفت:

    با عرض ادب
    این شماره ای که گذاشتین راهنمایی کنه متاسفانه هیچ راهنمایی نمی تونه انجام بده پسر بنده سه ما ه از خدمت آمده ولی متاسفانه کارت پا یان خدمتش هنوز نیامده هیچ کسم جوابگو نیست ،😪

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق پادگان ترخیصی و یا سامانه پست پیگیری نمایید.

    2. Avatar photo حسن گفت:

      کارت خدمتم گم شده بنام حسن ذینلی

      1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

        سلام
        از طریق سامانه پست یافت پیگیری کنید

        1. Avatar photo احمداتیترک گفت:

          سلام .من سال ۹۴ خدمت کردم‌.۱۰ماه خدمت کردم ۵ماه کسری بسیجی گرفتم و۶ماه کسری جبهه.کسری بسیجی ثبت شده، کسری جبهه اول ثبت شده بود الان درنظام وظیفه ثبت نیست .برگه ترخیصی ازیگان گرفتم که خدمتم پایان یافته امابرای کسری جبهه هنوزکارتم نیومده.الان من چکارکنم.ممنون میشم راهنمایی کنید

          1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

            سلام وقت به خیر
            از طریق نظام وظیفه و یا بنیاد امور ایثاگران پیگیری نمایید.

  7. Avatar photo علی رضایی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای کارت المثنی پایان خدمت اقدام کردم این پیامک برام ارسال شد
    با سلام متقاضی محترم کارت المثنی پایان خدمت به شماره ملی 006 لطفا جهت پیگیری به واحد خدمتی خود مراجعه فرمایید سازمان وظیفه عمومی ناجا
    دقیقا کجا باید مراجعه کنم ممنون ؟
    واحد خدمتی وزارت دفاع بوده بعد از پل سیخندان الان جابجا شدن ظاهرا؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      نظام وظیفه

  8. Avatar photo سیدمحسن گفت:

    سلام خسته نباشید
    من سال 94 خدمتم تمام شده اما چون غیبت داشتم 4 سال طول کشید تمام شد
    راهی هست بفهمم چند ماه خدمت کردم

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      از طریق سازمان نظام وظیفه محل خدمت

  9. Avatar photo اصغر گفت:

    سلام.دو‌ماه پیش کارت پایان خدمتم رو گم کردم
    و اکنون میخوام دانشگاه کارشناسی ارشد ثبت نام کنم که داشتن پایان خدمت یکی از بندهای ثبت نام هست
    حال برای ارائه کارت پایان خدمت موقت باید
    چیکارر کنم تا ثبت نام انجام بشه و بعدا اقدام کنم برای المثنی.
    کارت هوشمندمعافیت هم داشتم
    اکنون راهی وجود داره که بتونم چیزی ارائه بدم به دانشگاه؟؟

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید به دقت بررسی شود لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  10. Avatar photo Ramin گفت:

    سلام وقت بخیر
    کذرت معافیت معمولا چقد طول میکشه تاصادرشه؟؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      بستگی به روند پرونده و درخواست شما دارد.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)