ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی و موبایل eservices.tamin.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۲
مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با اهداف خاصی انجام می‌شود که مهم‌ترین آن‌ها مشاهده واریز منظم همه سوابق به طور منظم از طرف کارفرما است. شما می‌توانید این کار را به کمک روش‌های مختلفی مانند مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی انجام دهید.

سازمان تامین اجتماعی تلاش کرده تا خدمات غیرحضوری جامعی را به منظور رفع نیاز تمامی کاربران خود ایجاد کند. در همین راستا امکان مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی را برای کاربران به صورت آنلاین و آفلاین فراهم کرده است. شما برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی می‌توانید از مرورگر فایرفاکس یا کروم استفاده نمایید. مشاهده سوابق تامین اجتماعی پس از انجام ثبت نام در سایت امکان‌پذیر است.

از آنجا که این مراحل، برای کاربران بیمه تامین اجتماعی بسیار مهم است. لذا آن‌ها باید با روش‌های آنلاین و آفلاین مشاهده سوابق بیمه آشنایی داشته باشند که مراحل آن را می‌توانند به کمک کارشناسان ایران تحصیل از شماره تلفن 9099075307 دریافت کنند.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با چه روش‌هایی امکانپذیر است؟

بسیار پیش می‌آید که بیمه شدگان نیازمند مشاهده یا ویرایش اطلاعات سامانه بیمه تامین اجتماعی هستند، اما نمی‌دانند که چگونه باید این کار را انجام دهند.

خوشبختانه با امکاناتی که سازمان بیمه تامین اجتماعی فراهم آورده است دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست و افراد می‌توانند برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی از سه روش مختلف و بدون مراجعه حضوری اقدام کنند.

🔹 روش اول: مشاهده سوابق بیمه از طریق سایت رسمی تامین اجتماعی به آدرس account.tamin.ir

🔹 روش دوم: نصب اپلیکیشن تامین اجتماعی بر روی تلفن همراه و استفاده از تمام امکانات موجود در نرم افزار

🔹 روش سوم: وارد کردن کد USSD در تلفن همراه و استعلام همه سوابق

در ادامه توضیحاتی برای هر یک از شما عزیزان ارائه دادیم تا بتوانید به راحتی و با هر یک از روش‌های زیر، سوابق تامین اجتماعی با شماره بیمه خود را مشاهده نمایید.

راهنمای لازم داری؟

📢 اطلاعیه 📢

برای ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی می‌توان از سه طریق جستجوی اینترنتی، اپلیکیشن تلفن همره و کد USSD استفاده کرد.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با چه روش هایی امکانپذیر است؟

مشاهده سوابق بیمه از طریق سایت رسمی تامین اجتماعی

برای اینکه هر کاربری بتواند سوابق بیمه خود را در سایت تامین اجتماعی مشاهده کند ابتدا باید در این سایت ثبت نام کند. اگر ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اید می‌توانید با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود، به این سامانه وارد شده و سوابق بیمه خود را مشاهده کنید.

📢 توجه: در روش دوم نیز همانند روش اول، می‌توانید اپلیکیشن این نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کرده و پس از ورود به صفحه کاربری، لیست سوابق بیمه خود را مشاهده نمایید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نوبت دهی تامین اجتماعی و اخذ نوبت آنلاین می‌‍‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی از طریق کد USSD

گاهی ممکن است اشخاص نتوانند به صورت حضوری و یا حتی از طریق اینترنت سوابق بیمه خود را مشاهده کنند.

اما چنانچه فردی در این سازمان ثبت نام کرده باشد، تنها با وارد نمودن کد USSD قادر است تا علاوه بر مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی از خدمات دیگری نیز بهره مند شود.

این خدمات عبارتند از فیش مستمری، نوبت دهی، پرداخت حق بیمه، دریافت اپلیکیشن، نمونه فرم‌های تأمین اجتماعی و دستمزد مبنای کسر بیمه که هر کدام در منویی جداگانه نوشته شده است.

برای این کار کافی است که تنها #۱۴۲۰*۴* را وارد نمایید. همچنین، تفاوتی نمی‌کند که از کدام اپراتور خط تلفن همراه استفاده می‌کنید و تنها با وارد کردن کد ملی قادر به مشاهده آخرین وضعیت بیمه خود هستید.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام بیمه تامین اجتماعی با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

نحوه ثبت نام در سیستم مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

پس از ورود به سامانه تامین اجتماعی، به صورت اتوماتیک، به آدرس account.tamin.ir منتقل می‌شوید.

در این سامانه، می‌توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. افرادی که در گذشته ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند پس از ورود به سامانه مذکور، بر روی ورود به سیستم کلیک کرده و اطلاعات خود را وارد نمایند تا به سوابق خود دسترسی داشته باشند.

برای آشنایی کلیه کاربران عزیز، ما در زیر به صورت تصویری مراحل انجام ثبت نام را ذکر می‌کنیم. پس از کلیک بر روی سامانه مورد نظر، وارد صفحه‌ای همانند تصویر زیر می‌شوید.

💢 همانطور که در تصویر مشاهده می‌نمایید، در اینجا لازم است بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید.

راهنمای تصویری

💢 پس از ورود به بخش ثبت نام شما وارد صفحه جدیدی می‌شوید. در این قسمت، همانطور که در تصویر مشاهده می‌نمایید، لازم است شماره کد ملی خود (یا همان فرد دارای بیمه) را وارد نمایید.

راهنمای تصویری

📢 توجه: خط تلفن همراه وارد شده، باید حتما به نام فرد دارای بیمه باشد.

📢 تذکر: برای وارد نمودن شماره موبایل خود و ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی حتماً باید عدد «0» را به عنوان پیش شماره تایپ نمایید.

جهت اطلاع از سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه کلیک کنید.

💢 در مرحله سوم، برای تکمیل فرآیند ثبت نام لازم است اطلاعات خود را مانند تصویر زیر وارد نمایید.

راهنمای تصویری

💢 در این بخش لازم است آدرس ایمیل فعال خود را وارد کنید.

راهنمای تصویری

💢 در مرحله پنجم لازم است برای افزایش حساب کاربری خود 3 نوع سوال امنیتی را انتخاب و در کادر روبروی آن جواب این سوالات را درج کنید. دقت کنید که این سوالات و جواب آن‌ها در مواقع بازیابی رمز عبور لازم و ضروری هستند. لذا آن ها را به یاد داشته باشید.

راهنمای تصویری

💢 برای خود یک رمز عبور مطابق با نکات ذکر شده انتخاب و در کادر دومی تکرار کنید.

راهنمای تصویری

💢 در صورت وارد کردن اطلاعات خود و کلیک بر روی گزینه ثبت نام، تمامی اطلاعات شما ثبت شده و امکان اصلاح مجدد آن وجود ندارد.

بعد از اینکه ثبت نام خود را در سایت به صورت موفقیت آمیز انجام دادید یک پیام مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام شما نشان داده شده و نتیجه آن، در عرض 48 ساعت به اطلاع شما داده می‌شود. در صورتی که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده باشید می‌توانید از کمک تیم مشاوره‌ای خبره و کاردان در این رابطه با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با پیامک و مراحل دقیق آن کلیک کنید.

نحوه انتخاب رمز عبور هنگام ثبت نام در سایت تامین اجتماعی

به هنگام انتخاب رمز عبور در این سایت باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

🔶 حتما صفحه کلید به زبان انگلیسی باشد.

🔶 رمز عبوری که انتخاب می‌کنید، کمتر از 8 کاراکتر نباشد.

🔶 بهتر است از کد ملی یا نام و نام خانوادگی خودتان هنگام انتخاب رمز عبور استفاده نکنید.

🔶 رمز عبور خود را ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، عدد و کاراکترهای &*%$#@ انتخاب کنید.

🔶 در ابتدا از یک حرف لاتین استفاده کنید.

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

همانطور که ذکر گردید، امکان مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی برای تمامی بیمه گزاران وجود دارد.

در صورت درج درست تمامی اطلاعات می‌توانید با استفاده از سامانه مذکور، از سوابق بیمه خود اطلاع پیدا کنید.

💢 در مرحله بعدی، لازم است کد ملی خود را به همراه رمز وارد شده در زمان ثبت نام وارد کنید تا بتوانید بقیه مراحل ثبت نام را انجام دهید.

راهنمای تصویری

💢 در صورتی که تمامی اطلاعات خود را به درستی وارد نموده باشید، با تصویری همانند تصویر زیر روبرو می‌شوید.

💢 پس از ورود به سامانه، می‌توانید بر روی گزینه بیمه شدگان و سپس خدمات سابقه کلیک کنید تا بتوانید از خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی بهره‌مند شوید.

راهنمای تصویری

خدمت دیگری که در این سامانه قرار گرفته، امکان مشاهده سوابق تلفیقی و خدمات آن برای تمامی افرادی است که از این بیمه استفاده می‌نمایند، زیرا در کنار خدمات خود می‌توانند سوابق بیمه را نیز مشاهده نمایند.

راهنمای تصویری

چگونه گذرواژه خود را بازیابی کنیم؟

همان‌طور که می‌دانید بازیابی گذرواژه تامین اجتماعی از دو طریق پیامکی و سوال امنیتی ممکن است.

حال اگر کسی به هر دلیل رمز خود را فراموش کرده باشد می‌تواند با روش‌های زیر آن را بازیابی نماید.

🔶 وارد سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی شوید و بر روی گزینه بازیابی رمز عبور کلیک کنید.

🔶 کد ملی را وارد و منوی گام بعدی را انتخاب کنید.

🔶 یکی از دو مورد، بازیابی گذرواژه با استفاده از شناسه ارسال شده توسط پیامک یا بازیابی گذرواژه با استفاده از سؤالات امنیتی را انتخاب کنید.

🔶 چنانچه در هنگام ثبت نام شماره شناسنامه خود را وارد نکرده‌اید، نمی‌توانید از روش اول استفاده کنید. در غیر این صورت، برای شما یک کد شش رقمی فرستاده می‌شود.

🔶 در صورت استفاده از گزینه سوال امنیتی بایستی به سؤال امنیتی که در هنگام ثبت نام مشخص کرده‌اید، پاسخ دهید.

🔶 در پایان گذرواژه جدید مورد نظر خود را وارد و آن را ذخیره کنید.

برای اطلاع از نوبت دهی اینترنتی تامین اجتماعی کلیک کنید.

نکات مهم برای ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

💢 برای ورود به سایت تامین اجتماعی بهتر است از سیستم‌های کامپیوتر و لب تاپ استفاده کنید. همچنین، جهت اتصال با وسیله‌های مذکور، توصیه می‌کنیم که حتماً از مرورگرهای فایرفاکس و کروم استفاده نمایید.

💢 در صورتی که امکان ورود به سیستم را نداشتید و یا با پیام‌های خطا مواجه شدید، می‌توانید کش مرورگر خود را پاک کنید و یا اینکه ممکن است به دلیل روشن بودن وی پی ان (VPN) امکان ورود به سایت تامین اجتماعی را نداشته باشید، بنابراین، وی پی ان خود را خاموش نموده و مجددا صفحه مورد نظر را رفرش نمایید.

💢 در صورتی که در سامانه سوابق تامین اجتماعی با شماره بیمه ثبت نام نموده اید، حتماً در فواصل زمانی کوتاه، رمز عبور خود را تغییر دهید تا کسی نتواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند.

💢 قبل از انتخاب رمز، از نحوه ایجاد رمز عبور ایمن اطلاع یابید و بهتر است رمز عبور خود را در جایی یادداشت کرده و یا اینکه آن را در سیستم خود به صورتی که کسی نتواند به آن دسترسی داشته باشد ذخیره نمایید.

💢 به منظور افزایش ایمنی رمز خود، از صفحه کلید مجازی استفاده نمایید.

💢 با توجه به اینکه شما با وارد نمودن اطلاعات خود، به پنل کاربری دسترسی دارید. لذا برای اینکه فرد دیگری پس از شما نتواند به پنل شما دسترسی داشته باشد و همچنین اطلاعات شما محفوظ بماند، حتماً از برنامه خارج شوید.

💢 نام کاربری و همچنین رمز عبور خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهید. در صورت مراجعه به کافی‌نت‌ها حتماً از خروج حساب کاربری خود اطمینان یابید.

💢 نکته مهم در رابطه با ورود به سایت تامین اجتماعی این است که خدمات مورد نظر به صورت 24 ساعته ارائه می‌گردند و کلیه متقاضیان می‌توانند به راحتی وارد سامانه مذکور شوند.

نکات مهم برای ورود به سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی

اخبار بیمه تامین اجتماعی

📌 اجرای ۱۸۰ طرح تامین اجتماعی در کشور

میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تأمین‌اجتماعی، گفت: «در حال حاضر ۱۸۰ پروژه در حال ساخت، توسعه، ایجاد و بهسازی داریم که بخش عمده این پروژه‌ها، مراکز درمانی با اولویت مناطق کمتر برخوردار هستند.»

در این گزارش‌ها آمده است، رئیس تامین اجتماعی کشور قصد دارد تیپ تامین اجتماعی میاندوآب را به ممتاز ارتقا دهد و برای جذب نیرو در آن استخدامی برگزار کند. در این شعبه برخی از تجهیزات پزشکی مورد نیاز مانند تصویر برداری، آزمایشگاه، چشم‌پزشکی و غیره خریداری و تحویل داده شده است.

سوال داری؟

📌 حدود ۷۳ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند

میرهاشم موسوی، مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشور، گفت، قبل از انقلاب اسلامی ۲۰ درصد جمعیت ۳۵ میلیون نفری کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی بودند که خوشبختانه این رقم در حال حاضر به ۷۳ درصد رسیده است.

پادکست صوتی مقاله

خلاصه مقاله مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی

افرادی که بیمه تامین اجتماعی هستند همواره می‌خواهند سوابق بیمه خود را مشاهده کنند. به همین دلیل سازمان تامین اجتماعی امکان مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی، کد USSD و سایت تامین اجتماعی را فراهم کرده است. شما برای مشاهده سوابق بیمه خود در سایت تامین اجتماعی باید در آن ثبت نام کنید. برای این کار لازم است وارد سامانه account.tamin.ir شوید و مراحل گفته شده در بالا را انجام دهید.

از طریق کد #۱۴۲۰*۴* نیز می‌توانید سوابق بیمه خود را مشاهده کنید و کلیه امور مربوط به بیمه تامین اجتماعی را در آن انجام دهید. در بالا کلیه مراحل و نکات کار با سایت تامین اجتماعی، بازیابی رمز عبور و انتخاب آن را برای شما بیان کرده‌ایم. به طوری که شما هم اکنون می‌توانید کلیه امور خود را انجام دهید، اما اگر به هنگام انجام هر کدام از روش‌های بالا به مشکل برخورد کردید می‌توانید جهت حل سریع و آسان آن‌ها با شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید تا کارشناسان ایران تحصیل در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما باشند.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک نمایید.

3.8/5 - (29 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی وجود دارد؟

بله؛ بیمه شدگان عزیز می‌توانند بدون مراجعه حضوری، از طریق وارد نمودن کد ملی، سوابق بیمه خود مشاهده کند.

خدمات غیر‌حضوری تامین اجتماعی شامل چه مواردی می‌باشد؟

این خدمات شامل مشاهده سوابق و اطلاع از تعداد سال‌های بیمه شده است. به علاوه می‌توانید برای تغییر رمز عبور نیز اقدام کنید.

روش‌های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی غیر حضور چیست؟

همان‌طور که در این مقاله آمده عزیزان می‌توانند با سه روش همچون نصب اپلیکشین، ورود کد USSD و جستجو در مرورگر اطلاعات خود را مشاهده کنید.

نظرات

9 دیدگاه دربارهٔ «مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی و موبایل eservices.tamin.ir»

  1. Avatar photo غلامرسول گفت:

    سلام وققتون بخیر. مادر من قبلا خودش در سامانه تامین اجتماعی ثبت نام کرده است. اما در حال حاضر علاوه بر رمز عبور نام کاربری خودش رو هم فراموش کرده برای این کار چیکار میشه کرد؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      روزتون بخیر
      می توان رمز عبورشون رو بازیابی کرد
      برای انجام این کار تماس بگیرید

  2. Avatar photo سهیل گفت:

    سلام وققتون بخیر. من الان ۱۰ سال سابقه بیمه تامین اجتماعی دارم. الان می توانم با ورود در سامانه ثبت نام تامین اجتماعی سابقه بیمه برای سال های ابتدایی را مشاهده کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      داخل سامانه تامین اجتماعی تمامی سوابق شما ثبت و قابل مشاهده و استعلام است.

  3. Avatar photo ناهید خسروی نجف ابادی گفت:

    استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی شخص حقوقی صفر تا صد

    1. Avatar photo abbasi گفت:

      سلام وقت بخیر . به سامانه دولت من رجوع نمایید

    2. Avatar photo سید مجتبی موسوی 09173022042 گفت:

      سلام واقعا دروغگو هستن هیچ کاری انجام نمیدن فقط یه هزینه هفتصد هزار تومان گذاشتن دست من خدا کنم خير نبینی

  4. Avatar photo محمداسماعیلی گفت:

    سوابق

  5. Avatar photo محمداسماعیلی گفت:

    سوابق بیمه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)