ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ اعلام شد + مشاهده مستقیم | sanjesh.org

اعلام نتایج کنکور ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۲ در دو مرحله صورت می‌گیرد و به اطلاع کلیه داوطلبین این آزمون قرار می‌گیرد و طبق نتایج منتشر شده در این مرحله قابلیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های آزاد برای تمامی داوطلبین مجاز خواهد شد، بعد از آن کلیه متقاضیان رشته محل‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و برای نتایج نهایی کارشناسی ارشد منتظر می‌مانند تا جواب کنکور ارشد اعلام گردد.

داوطلبین برای آگاهی از نتایج نهایی کنکور ارشد باید اطلاعیه‌ها و اخبار منتشر شده را پیگیری کنند و در زمان مشخصی که تعیین می‌شود برای مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه نهایی خود اقدام کنند. برای اطلاع از جدیدترین اطلاعیه های سازمان سنجش می توانید با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. موعد مقرر اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد محل قبولی داوطلب تعیین شده و قابلیت ثبت نام برای این افراد فراهم می‌شود و پذیرفتگان می‌تونند برای ادامه تحصیل خود اقدام کنند.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

اطلاعیه مهم: زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد 8 خرداد ماه 1402 و مهلت انتخاب رشته از 11 تا 16 خرداد ماه 1402 اعلام شده است.

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۲

اعلام نتایج کنکور ارشد در دو زمان در هر سال در هر دو دانشگاه آزاد و سراسری صورت می‌پذیرد. پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، داوطلبان در یک مرحله اعلام نتایج ، رتبه و درصدهای زده شده در هر درس را می‌توانند ملاحظه نمایند. مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد منحصر به داوطلبانی است که در کنکور شرکت نموده‌اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند و در حال حاضر می‌توانند نتیجه انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود را دریافت نمایند.

همانند سال های گذشته اعلام نتایج کنکور ارشد در شهریور ماه می‌باشد و در یک بازه زمانی اعلام شده متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و آموزش کشور و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی نتایج نهایی خود را ملاحظه نمایند. شایان ذکر است که قبولی در این مرحله به منزله پذیرش نهایی خواهد بود و در صورت قبولی داوطلب زین پس دانشجو محسوب می‌گردد.

زمان اعلام نتایج نیز حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود که در قالب کارنامه اینترنتی اعلام خواهد شد. بعد از اعلام شدن تمامی متقاضیان می توانند وضعیت خود را از نظر مجاز شدن و یا مجاز نشدن مشاهده کنند. پس از اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته دو ماه طول می کشد که نتایج نهایی منتشر شود.

زمان اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۲
اعلام نتایج اولیه 8 خرداد 1402
اعلام نتایج نهایی هفته اول شهریور 1402

 

زمان اعلام نتایج

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد ۱۴۰۲

جواب کنکور ارشد در مرحله اولیه، به صورت اعلام رتبه های داوطلبان است. در این مرحله داوطلبان می توانند از رتبه مورد نظر خود مطلع شده و برای انتخاب رشته آماده شوند. طبق آخرین اخبار منتشر شده از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد به صورت اولیه، تمامی داوطلبان می توانند از 8 خرداد ماه از رتبه خود باخبر شوند.

اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد در 8 خرداد ماه 1402 منتشر شده و طبق آخرین اطلاعیه در سازمان سنجش از تاریخ 11 خرداد تا 16 خرداد ماه مهلت برای انتخاب رشته داوطلبان در نظر گرفته شده.

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در اواخر خرداد ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

اگر می خواهید جواب کنکور ارشد را بدانید، در ادامه همراه ما باشید. در این قسمت جواب نهایی کنکور ارشد را بررسی خواهیم کرد. همانطور که می دانید کنکور ارشد یک جواب اولیه و یک جواب نهایی دارد که جواب نهایی پس از انتشار جواب اولیه منتشر شده و رشته قبولی داوطلب را مشخص خواهد کرد.

طبق اخبار منتشر شده ازسوی سازمان سنجش، برای مشاهده نتایج کنکور ارشد باید در اواخر شهریور ماه نیاز است که اقدام نمایید.

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ در اوایل شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

بنر انتخاب رشته کنکور

نحوه مشاهده نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

در این قسمت همراه ما باشید تا مراحلی را که لازم است برای مشاهده نتایج کنکور ارشد طی کنید، بررسی کنیم. همانطور که تمامی مراحل ثبت نام اینترنتی بود، برای مشاهده نتایج نیز لازم است به صورت اینترنتی اقدام کنید.

در ابتدا لازم است به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و مانند تصویر زیر روی گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کلیک کنید.

گزینه کارشناسی ارشد

حال که به صفحه جدید وارد شده اید باید بر روی عبارت “شناسنامه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۲” کلیک نمایید.

مشاهده نتایج

سپس نیاز است کلید “ورود به سیستم” را بفشارید.

در مرحله بعدی دو روش برای مشاهده کارنامه وجود خواهد داشت.

  1. روش اول: کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده
  2. روش دوم: شماره پرونده، سال تولد و کد ملی

جواب کنکور ارشد

برای دریافت مشاوره ارشد وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

اطلاعات درج شده در کارنامه داوطلبان

⚫️ در ردیف اول کارنامه داوطلبان می توانند شماره داوطلبی خود را مشاهده کنند.

⚫️ در ردیف دوم، اگر افراد به دیگر دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی علاقه مندی خود را ذکر کرده باشند، مشخص شده است. اگر فرد اعلام علاقه مندی کرده باشد، بله و در غیر این صورت خیر نوشته شده است.

⚫️ در قسمت وضعیت انتخاب رشته داوطلب که در ردیف سوم قرار دارد، کلمه مجاز شدن را مشاهده خواهید کرد. اگر فردی مجاز نشده باشد، کلمه مجاز نیستید، درج می شود.

⚫️ در ردیف چهارم، معدل موثر داوطلب که براساس قوانین تعیین می شود، آورده شده است.

⚫️ در قسمت بعدی می توانید کد و نام رشته امتحانی خود را مشاهده کنید.

⚫️ در ردیف ششم، نمرات اکتسابی داوطلبان آورده شده است.

لازم است توجه داشته باشید که نمرات درج شده در این قسمت به صورت نمره خام بوده و برای هر درس، به صورت درصدی درج می گردد. اگر فردی پاسخ سوالات یک درس را سفید گذاشته باشد، کلمه سفید نیز در این قسمت درج می گردد.

درج عدد منفی نیز یعنی، پس از محاسبه نمرات مثبت و منفی، نمره خام فرد منفی شده است.

 

برای رتبه قبولی تکمیل ظرفیت کنکور ارشد روی لینک کلیک کنید.

 

⚫️ در ردیف هفتم، وضعیت هر داوطلب در هر کد ضریب براساس ظرفیت ها درج می شود.

مفهوم هر یک از مندرجات جدول شماره ۷ به شرح زیر است:

⚪️ کد ضریب، کد مجموعه رشته گرایش است.

⚪️ نمره کل، یعنی هشتاد درصد نمره از آزمون و بیست درصد از معدل کسب شده است.

⚪️ منظور از رتبه کل نیز، رتبه کل فرد بین تمامی شرکت کنندگان در هر سهمیه و کد ضریب است.

⚪️ در قسمت بعدی رتبه داوطلب بدون سهمیه و در قسمت نهایی آخرین رتبه های مجاز شده در سهمیه مشخص می شود.

⚪️ برای افراد که قصد ادامه تحصیل در دوره های شبانه را دارند، این قسمت مهم است زیر مشخص می کند که فرد مجاز شده است یا خیر. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

بنر کال تو اکشن

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اعلام نتایج کنکور وزارت بهداشت ارشد وارد شوید.

اطلاعات درج شده در کارنامه داوطلبان برای نتایج ارشد

آمار داوطلبان کنکور ارشد 

دکتر ابراهیم خدایی در خصوص اعلام نتایج کنکور کارشناس ارشد گفته است: در این آزمون 600.000 نفر  شرکت کرده‌اند که از میان آن ها تقریباً پنجاه و سه درصد زن وما بقی مرد بوده اند. یعنی تقریباً از نظر جنسیتی تعداد داوطلبان یکسان بوده و تفاوت چندانی مشاهده نمی شود. با توجه به آمار ارائه شده گفته شده است که تعداد داوطلبان سال جاری به نسبت سال قبل به اندازه چهل و هفت هزار نفر کمتر بوده است.

 تعداد کل رشته های امتحانی نیز صد و سی و یک کد رشته بوده است که به ترتیب در روز چهارشنبه، 72000 در روز پنجشنبه 305000 و در روز جمعه 255000 نفر شرکت کرده بودند.

در گروه علوم انسانی نیز بیشترین تعداد شرکت کننده وجود داشته است. پس از مهندسی 125000 نفر و در هنر 46000 نفر شرکت کرده بودند. تعداد داوطلبان در علوم پایه هم 35000 نفر گزارش شده است. دلیل بیشتر بودن داوطلبان در رشته انسانی، پرطرفدار بودن رشته های این حوزه برای افرادی است که در رشته های مهندسی مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده اند. افرادی که در رشته های فنی مدرک کارشناسی خود را دریافت کرده اند، اغلب به سمت رشته های مدیریت در مقطع ارشد متمایل هستند.

 برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد روی عبارت کلیک نمایید.

روش های مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد

در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد راه‌های مختلفی برای مشاهده نتایج وجود دارد. با استفاده از اطلاعات ثبت نامی و داوطلبی می‌توانید نتیجه نهایی خود را دریافت نمایید. در هر دو روش برای دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد  شما نیازمند داشتن شماره پرونده می‌باشید. با استفاده از شماره پرونده و اطلاعات هویتی خود نتیجه را دریافت نمایید.

روش اول همراه داشتن شماره پرونده بعلاوه کد پیگیری ثبت نام می‌باشد. کد پیگیری همان کدی است که شما پس از پایان ثبت نام آن را دریافت نموده‌اید. شماره پرونده نیز همانند کد رهگیری در پایان ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. این نوع مشاهده نتایج برای آن دسته از داوطلبانی که به اطلاعات داوطلبی خود دسترسی ندارند، مفید می‌باشد.

چنانچه به کد رهگری دسترسی ندارید و یا به دلیل فراوان بودن این کد تمایلی جهت وارد نمودن آن ندارد،  می‌توانید از روش دوم که نیازمند وارد نمودن شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد می‌باشد نتیجه را ملاحظه نمایید. شماره پرونده در کارت ورود به جلسه نیز درج گردیده است. راه‌های دستیابی به نتیجه در صورت نداشتن این اطلاعات نیز، تعریف شده است.

برای مشاهده نمونه سوالات آزمون ارشد وزارت بهداشت کلیک کنید.

مراحل بازیابی شماره پرونده و کد پیگیری  ۱۴۰۲

اگر به دلایل مختلفی کد رهگیری و یا شماره پرونده خود را فراموش کرده باشید می توانید از طریق زیر آن ها را بازیابی نمایید:

ابتدا وارد سامانه سنجش شده و بر روی گزینه سامانه پاسخگویی کلیک نمایید.

سیستم پاسخگویی

سپس در مرحله بعدی باید بر روی گزینه دریافت شماره پرونده و کد پیگیری کلیک نمایید.

دریافت شماره پرونده و کد پیگیری برای نتایج کنکور ارشد

بعد از باز شدن پنجره کلیک باید ورود به سامانه را کلیک کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

بعد از ورود به ناحیه کاربری، باید درخواست جدید را زده و نوع آزمون خود را مشخص نمایید و عبارت دریافت شماره پرونده و کد پیگیری و تایید نمایید.

بازیابی دریافت شماره پرونده و کد پیگیری پس از چند ساعت در سامانه قابل پیگیری خواهد بود.

برای اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد روی لینک بزنید.

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان پس مشاهده نتایج نهایی کارشناسی ارشد

برای ثبت نام قبل از اینکه به صورت حضوری مراجعه کنید، لازم است به صورت غیر حضوری به وبسایت مرکزی که پذیرفته شده اید، مراجعه کنید. در این وبسایت بازه زمانی برای ثبت نام اعلام می شود. توجه داشته باشید که حتماً در زمان های اعلام شده مراجعه نمایید. اگر پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد از آن راضی نبودید، می توانید از امکاناتی که در وبسایت سنجش فراهم است استفاده نمایید.

اعتراض به نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

از آنجایی که احتمال بروز اشتباه در کارنامه اولیه و نهایی داوطلبان وجود دارد، امکان اعتراض برای داوطلبان فراهم شده است. داوطلبان می توانند در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، اعتراض خود را به سازمان سنجش اعلام دارند.

این بخش که در منوی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار دارد و در قسمت سامانه پاسخگویی را کلیک نمایید.

البته قسمت مربوط به اعتراض ها در تاریخ اعلام نتایج نهایی فعال شده و دربخش درخواست داوطلبان قرار دارد.برای استفاده از این مورد باید در سایت ثبت شده و عضویت خود را تایید نمایید.

سیستم پاسخگویی در زمان جواب کنکور ارشد

نحوه ثبت اعتراض به نتایج کنکور ارشد

همانطور که در موارد قبلی اشاره کرده بودیم، نحوه ثبت اعتراض به صورت اینترنتی است و در سایت سنجش انجام می شود. پس از هرگونه مراجعه حضوری برای اعلام اعتراض خودداری کنید.

نحوه ثبت و ارسال درخواست در سایت سازمان سنجش به مندرجات کارنامه اولیه آزمون کارشناسی ارشد در ادامه متن ذکر شده است.

در ابتدا باید با ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه “سامانه پاسخگویی” ادامه مراحل را طی کنید.

در مرحله بعدی باید بر روی عبارت “عضویت در سایت” کلیک کنید.

ارسال درخواست ارشد

سپس از شما خواسته می شود که با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و فشردن دکمه “تایید” ادامه گزینه ها را طی کنید.

در مرحله بعدی با بازگشت به صفحه اول و انتخاب گزینه “ورود به سیستم” می توانید برای درج نام کاربری و رمز عبور دریافتی برای ورود به سامانه اقدام نمایید.

در نهایت با انتخاب گزینه “درخواست جدید” و سپس ثبت کردن عنوان آزمون “کارشناسی ارشد” سال “۱۴۰۲” می توانید اعتراض خود را بنویسید.

شما می توانید پس از رسیدگی به اعتراض به نتایج کنکور ارشد مجددا وارد سیستم شده و نتیجه آن را از طریق همان رمز عبور دریافتی، مشاهده کنید.

 

برای منابع درسی کنکور سراسری روی لینک کلیک کنید.

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان پس از مشاهده نتایج نهایی ارشد

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم، برای زمان ثبت نام باید به وبسایت دانشگاهی که پذیرفته شده اید، مراجعه کنید. اما یک سری رشته های با شرایط خاص وجود دارد که لازم است از کدهای مربوط به اطلاعات آن ها آگاه باشید. در ادامه ما کدهای مربوط به این رشته ها را بررسی خواهیم کرد که اطلاعات آن ها ممکن است در سایت سنجش نیز منتشر شود.

کدهای رشته های خاص
کد 1147 (اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه علوم و فنون فارابی) کد 1149 (مدیریت دفاعی«1» دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران )
کد 1150 (مدیریت دفاعی«2» دانشگاه امام حسین (ع)) کد 1153 (مجموعه اطلاعاتدانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر«ع»)
کد 1154 (مطالعات دفاعی استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین«ع») کد 1155 (اطلاعات استراتژیک دانشگاه جامع امام حسین «ع»)
کد 1156 (آماد دانشگاه جامع امام حسین «ع» کد 1157 (مدیریت بحران دانشگاه جامع امام حسین «ع»)
کد 1158 (علوم اطلاعات و حفاظت اطلاعات دانشگاه جامع امام حسین «ع») کد 1159 (پدافند غیرعامل دانشگاه علوم و فنون فارابی)

رشته های تحصیلی بیوتروریسم و علوم جرم شناسی امنیتی از کدرشته ­های امتحانی 1203، 1206، 1214 و 1285 (دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی امام باقر «ع» به دلیل خاص بوده توسط سازمان های زیربط اعلام می شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد

پس از اعلام جواب کنکور ارشد، افرادی که در آزمون ارشد پذیرفته شده اند باید مدارک مورد نیاز را در سامانه همان دانشگاه بارگزاری نمایند. همچنین جهت اطلاع از مدارک مورد نیاز باید به سامانه دانشگاه پذیرفته شده مراجعه کرده و لیست آن را مطالعه نمایند. اما برخی از مدارک مهم به شرح زیر است:

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد

فایل کارت ملی هوشمند و شناسنامه

چند قطعه عکس پرسنلی با پشت زمینه سفید

مدرک تحصیلی مقطع کارشناسی

اگر دارای هر یک از سهمیه های کنکور ارشد وزارت بهداشت نظیر ایثارگری و .. هستید باید مدارک مورد تایید آن را ارائه نماید.

و…

مدارک لازم جهت ثبت نام کارشناسی ارشد

اخبار پیرامون جواب کنکور ارشد

نتایج اولیه آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری چه زمانی اعلام می‌شود؟

آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری سال 1402 اسفندسال 1401 برگزار شد، نتایج اولیه این آزمون‌ها در اردیبهشت و خرداد 1402 اعلام می‌شود.

زمان اعلام نتایج کنکورهای ارشد و دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

 با توجه به اینکه آزمون دکتری دارای مصاحبه است و باید زمان بندی آن به دانشگاه ها اعلام شود، نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۲ اوایل اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام می شود. وی افزود: در نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ انتخاب رشته آزمون دکتری صورت می گیرد و در هفته اول خردادماه ۱۴۰۲ اسامی چندبرابر ظرفیت اعلام خواهد شد. بر همین اساس مصاحبه های آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ در نیمه دوم خردادماه آغاز می شود و تا مردادماه ادامه دارد و در نهایت نتایج نهایی آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ در اواخر مردادماه ۱۴۰۲ اعلام می شود.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به ارائه تمامی نکاتی که در رابطه با جواب کنکور ارشد باید بدانید، بپردازیم. اینکه زمان اعلام نتیجه آزمون کارشناسی ارشد برای دانشگاه سراسری و آزاد چه زمانی است. همچنین، زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد در مرحله نهایی چه تاریخی است و برای مشاهده نتایج کنکور ارشد لازم است چه مراحلی را طی کنید.

تیم ایران تحصیل خدمات متنوعی را به داوطلبان ارائه می نماید. آگاهی از منابع معتبر و همچنین انجام امور ثبت نام ، مشاوره تلفنی و تکمیل ظرفیت ارشد  … از خدمات این سایت می باشد. اطلاع رسانی از زمان دقیق اعلام نتایج کنکور ارشد و تکمیل ظرفیت ارشد سراسری جهت کاهش استرس داوطلبان و راهنمایی های لازم پس از مشاهده نتایج نهایی کنکور ارشد، از جمله خدمات مربوط به این سامانه می باشد.

با توجه به امکان استفاده از سامانه ایران تحصیل به راحتی می توانید در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد بدون نیاز به حضور در مراکز کافی نت ها نتیجه نهایی را دریافت نمایید. شماره های مندرج در سایت در اختیار کلیه داوطلبانی است که برای موفق شدن برنامه ریزی نموده اند و نیازمند دریافت راهنمایی می باشند. داوطلبانی که موفق به پذیرش در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد نشده اند، می توانند در زمان تکمیل ظرفیت شرکت نمایند و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید.

برای دانلود PDF مقاله اعلام نتایج کنکور ارشد روی لینک کلیک کنید.

 

4.2/5 - (14 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بعد از اینکه نتایج آزمون ارشد مشخص شد می توانم اولویت های خود را تغییر دهم؟

بله جهت تغییر اولویت با مشاهده جواب آزمون محل های مجاز برای شما ثبت می شود.

زمان دقیق اعلام جواب نهایی آزمون ارشد ۱۴۰۲ چه تاریخی است؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا احتمالا اعلام نتایج آزمون در نیمه نخست شهریور ماه خواهد بود.

اعلام نتایج کارشناسی ارشد برای دانشگاه آزاد و سراسری در چه تاریخی است؟

نتایج پذیرش کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد همزمان از سنجش اعلام می گردد.

نظرات

100 دیدگاه دربارهٔ «نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۲ اعلام شد + مشاهده مستقیم | sanjesh.org»

  1. Avatar photo حسینی گفت:

    سلام و درود وقت به خیر به نظر شما رتبه ۵۰۰۰شانس قبولی دانشگاهای روزانه رو در دوره های روزانه رشته مهندسی عمران داره یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      احتمال کمی دارد.

  2. Avatar photo خداکریمه گفت:

    سلام وقت بخیر
    با رتبه ۲۷۵ امکان پذیرفته شدن در گرایش مترجمی عربی دانشگاه شهید چمران اهواز ارشد هس یا نیس؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمال قبولی را دارید

  3. Avatar photo سعیدی گفت:

    سلام.خبری از زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد نشد؟
    لطفا پیگیر باشین
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      احتمالا از 15 شهریور ماه اعلام نتایج انجام می شود.

  4. Avatar photo اسماعیل گفت:

    سلام امروز ۸ شهریور و هفته اول تموم شد و هنوز اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد نکردن ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      احتمالا تا 20 شهریور اعلام می شود.

  5. Avatar photo ج گفت:

    سلام من رتبه یک معدل تو دانشکده زیست شناسی شده کنکور ارشد هم دادم مسئول استعداد درخشان دانشگاه مون برام فرمشو ارسال کرد برای سنجش ولی من انتخاب رشته نکردم ایا رشته زیست همون دانشگاه قبول میشم یا نه سپاس

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما باید انتخاب رشته انجام میدادید در غیر این صورت خیر

  6. Avatar photo امیرحسین گفت:

    باسلام
    بنده تابستان معرفی به استاد گرفتم و اموزش گفت تاریخ فارغ التحصیلی 1402/05/15 است اما ممکن به دلیل زمانبر بودن فرآیند بعد از 06/31 در سیستم ثبت و نهایتا من فارغ التحصیل شوم.آیا ثبت بعد از شهریور قبولی ارشد1402 من رو باطل می کند؟
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  7. Avatar photo fm گفت:

    سلام با رتبه ۴۰۸ مهندسی شیمی احتمال قبولی کدوم دانشگاه ها رو دارم گرایش فرایند و گرایش جداسازی

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند

  8. Avatar photo فاطمه گفت:

    با عرض سلام و ادب

    با رتبه ی ۴۴۱ ارشد نقشه برداری سهمیه آزاد منطقه ۲ میتونم دانشگاه های تهران دولتی قبول بشم؟ هر گرایشی شامل : ژئودزی ،فتوگرامتری ،هیدورگرافی و ….

  9. Avatar photo فائقه گفت:

    با رتبه ۶۰ تو رشته بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی احتمال قبولی در دانشگاه امل را دارم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما شانس قبولی را دارید

  10. Avatar photo سعیدی گفت:

    سلام و درود خدمت شما
    ببخشین با رتبه ۲۸۰ امکان قبولی در رشته مترجمی عربی روزانه در دانشگاه شهیدچمران وجود داره یا نه؟باتشکر از پاشخگویی مشاور عزیز

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما شانس قبولی را دارید

  11. Avatar photo سیدعلی اقدسی گفت:

    درود نتایج نهایی ارشد کی میاد حمالا تاریخ دقیق بگید نه بازه زمانی زود زود یالا

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید منتظر باشید همچنان

    2. Avatar photo فائزه گفت:

      6 ماه منتظر ی نتیجه آزمون.خسته شدیم بخدا از انتظار

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام
        به زودی اعلام میشود

  12. Avatar photo سعیدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    نتایج نهایی کارشناسی ارشد کی اعلام میشن؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلاکم دوست عزیز
      هنوز تاریخ دقیقی اعلام نکردند.

  13. Avatar photo مهدی خاکی گفت:

    با سلام ..من اولویت اخرم دعوت به مصاحبه شدم مصاحبه و مراحل رو انجام دادم ولی گفتن اولویت با اولویت های قبل از این انتخاب هستش ایا این شرط واقعا هستش

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر الویت انتخابی طبق انتخابهای خودتون خواهد بود.

  14. Avatar photo امین گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون از مطالب خوبتون
    میخواستم بپرسم که با رتبه ۲۱۰ ارشد فیزیک میتونم گرانش تهران روزانه قبول بشم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      در صورت انتخاب رشته درست و اصولی احتمال قبولی خواهید داشت . برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099075307 داخلی 104 (رفیعی) تماس بگیرید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج ارشد دانشگاه آزاد

    نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 + زمان دقیق اعلام – sanjesh

    زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1402 مشخص شده است. تمامی داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند می‌توانند برای مشاهده نتایج در دو مرحله اقدام کنند. امکان مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد هم در سامانه مربوط به...
  • نتایج نهایی کارشناسی ارشد

    نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ + لینک مشاهده

    آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده و موفق به کسب رتبه قبولی شده شده اند، می توانند نسبت به دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد  اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع...
  • اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۲

    اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۲ مشخص گردید. نتایج آزمون ارشد سراسری هم‌زمان با انتشار این اطلاعیه قابل مشاهده خواهد بود. داوطلبانی که موفق به...
  • اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ منتشر شد + مشاهده

    اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ منتشر شد + مشاهده

    دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، باید مدتی پس از برگزاری این آزمون، نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنند. در واقع، آن ها باید در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)