ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 + زمان دقیق اعلام – sanjesh

نتایج ارشد دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403 مشخص شده است. تمامی داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت می‌کنند می‌توانند برای مشاهده نتایج در دو مرحله اقدام کنند. امکان مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد هم در سامانه مربوط به این دانشگاه و هم در سامانه سنجش امکان پذیر است. در ادامه همراه ما باشید تا مراحل و نحوه مشاهده نتایج را بیشتر بررسی کنیم. همانطور که می دانید ثبت نام آزمون‌های ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه سراسری با هم بوده و در نتیجه این آزمون‌ها با هم ادغام شده‌اند. تمامی داوطلبان ارشد آزاد و سراسری می‌توانند برای مشاهده نتایج اولیه اقدام کرده و با دریافت کارنامه از نمره و تراز خود مطلع شوند.

افرادی که قصد انتخاب رشته دارند نیز پس از مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد می‌توانند برای آن اقدام کرده و سپس منتظر اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد بمانند. توجه داشته باشید که تمامی مراحل مربوط به مشاهده نتایج کنکور ارشد آزاد نیز مانند مراحل ثبت نام، اینترنتی بوده و نیازی به مراجعه حضوری نمی‌باشد. برای اطلاع از نتایج ارشد دانشگاه آزاد می‌توانید با مشاوران آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی کنند. 

زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

در این قسمت همراه ما باشید تا اطلاعات لازم در رابطه با زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد را در اختیار شما قرار دهیم. در این مورد لازم است بدانید که در سال گذشته اعلام نتایج با کمی تأخیر انجام شده و جواب اولیه در شهریور ماه منتشر شده بود. انتظار می‌رود مانند سال‌های قبل، نتایج ارشد دانشگاه آزاد اسلامی 1403 در شهریور ماه اعلام شود.  افراد داوطلب می‌توانند از طریق ورود به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmmon.org برای مشاهده نتایج آزمون اقدام نمایند. 

اطلاعیه

در صورت اعلام نتایج کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد، در این قسمت اطلاع رسانی مربوطه قرار خواهد گرفت.

 

زمان اعلام نتایج اولیه

زمان اعلام نتایج اولیه تقریباً بستگی به زمان برگزاری آزمون خواهد داشت. طبق تجربیات سال‌های گذشته به فاصله یک ماه از زمان برگزاری آزمون اولیه، نتایج اولیه نیز اعلام خواهد شد.

افرادی که انتخاب رشته انجام داده‌اند باید در بازه‌های زمانی اعلام شده به سامانه سنجش مراجعه کرده و برای دریافت کارنامه اولیه اقدام نمایند. در نتایج اولیه اطلاعاتی همچون، درصد دروس، رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن داوطلب برای شرکت در مرحله انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ارائه می‌شود.

زمان اعلام نتایج نهایی

اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز توسط سازمان سنجش انجام خواهد شد. تمامی داوطلبان می‌توانند در بازه‌های زمانی مشخص شده به سایت سنجش مراجعه کرده و وضعیت علمی خود را مشاهده نمایند. در این مرحله نیز نتایج به صورت کارنامه منتشر می‌شود و تمامی داوطلبان می‌توانند نتیجه قبولی خود را در آن مشاهده کنند. هنوز زمان دقیق برای سال جاری مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود در مرداد و شهریور ماه باشد.

 

برای کسب اطلاع از شرایط دریافت ریز نمرات از دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد

مراحل مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

برای مشاهده نتایج اولیه می‌توانید به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نمایید. به علاوه نتایج نهایی در سایت سنجش نیز در دسترس خواهد بود. پس برای مشاهده نتایج اولیه و نتایج نهایی کافی است در مرحله اول به سایت دانشگاه آزاد و در مرحله دوم به سایت سنجش مراجعه کنید.

دریافت نتایج با استفاده از اطلاعات هویتی و همچنین اطلاعات ثبت نامی امکان پذیر می‌باشد. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند با توجه به مهلت چند روزه‌ای که برای انتخاب رشته پس از زمان برگزاری کنکور قرار داده شده است، لذا لازم است داوطلبان حتماً در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد اقدامات لازم را انجام دهند، در غیر این صورت امکان انتخاب رشته از آنان سلب خواهد گردید.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد  شده‌اند، می‌توانند از میزان درصدهای زده شده در هر درس و تراز مورد نظر ، رتبه اخذ شده در هر یک از زیر گروه‌های خود آگاه گردند. و انتخاب رشته آزمون ارشد آزاد  و سراسری تنها با استفاده از همین اطلاعات امکان پذیر می‌گردد. در نتیجه آگاهی از سهمیه‌ها در پذیرش دانشگاه آزاد نیز ، امری ضروری به نظر می‌رسد.

با توجه به اینکه برخی از داوطلبان ممکن است به اطلاعات خود دسترسی نداشته باشند، لذا می‌توانند با استفاده از راه‌های پیش بینی شده که برای مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد به وجود آماده است، نسبت به اعلام نتایج کنکور ارشد خود آگاه شوند.شایان ذکر است که انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از دفترچه این دانشگاه و همچنین در خود سامانه دانشگاه آزاد صورت می‌پذیرد.

دریافت نتایج ارشد دانشگاه آزاد پس از برگزاری آزمون با استفاده از سایت سازمان سنجش و دریافت نتایج نهایی در سامانه دانشگاه آزاد امکان پذیر می‌باشد.

نحوه مشاهده اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد

نحوه مشاهده اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

همانطور که در موارد فوق اشاره کردیم، نتایج در دو سامانه دانشگاه آزاد و سامانه سنجش منتشر می‌شود. ما در این قسمت مراحل مربوط به مشاهده نتایج در سایت دانشگاه آزاد را بررسی خواهیم کرد.

در ابتدا باید وارد سامانه دانشگاه آزاد در آدرس، azmoon.org شوید.

گام اول مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد

سپس باید روی لینک فعال “کارنامه نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳” کلیک نمایید.

گام دوم مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد

در مرحله بعدی یک سری اطلاعات مانند کدملی از شما خواست خواهد شد. پس از وارد کردن اطلاعات باید کلید ورود را بزنید. در نهایت می‌توانید نتایج را مشاهده کنید.

 

مشاهده اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد از طریق سنجش 1403- 1403

با توجه به عدم اطلاع برخی داوطلبان گرامی از نحوه اطلاع از نتایج آزمون سراسری کارشناسی ارشد در سایت سنجش،  جهت سهولت در مشاهده نتایج آزمون ارشد توضیحات مختصری در این رابطه بیان می‌نماییم. کلیه متقاضیان گرامی جهت مشاهده نتایج آزمون ارشد دانشگاه آزاد می‌بایست ابتدا وارد سایت sanjesh.org که سامانه اعلام نتایج آزمون ارشد شوند.

گام اول مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش

 

در مرحله بعدی با کلیک کردن روی گزینه “اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و همچنین رشته‌های دانشگاه آزد اسلامی” به مرحله بعدی خواهید رفت.

گام دوم مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش

بعد باید کلید “ورود به سیستم” را کلیک کنید تا به صفحه کاربری خودتان هدایت شوید.

گام سوم مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش

بعد صفحه‌ای را مشاهده خواهید کرد که در آن دو روش برای مشاهده نتایج وجود دارد.

گام چهارم مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت سنجش

یا باید اطلاعات شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام را وارد کنید:

 یا از روش درج کردن اطلاعات مربوط به شماره پرونده، کد ملی و سال تولد استفاده نمایید.

در آخر با کلیک کردن بر روی گزینه “ورود به سیستم” می‌توانید کارنامه خود را ببینید.

بنر کال تو اکشن

نحوه اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

برای تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، امکان اعتراض وجود دارد که ما قصد داریم در ادامه مراحل آن را بررسی کنیم.

تمامی افراد می‌توانند به مواردی مانند،اعمال سهمیه، اشتباه در انتخاب رشته و مسائلی از این دست معترض باشند.

برای ثبت اعتراض کافی است داوطلبان به سامانه مخصوص دانشگاه آزاد که اعلام می‌شود، مراجعه کرده و فرایند آن را انجام دهند.

در ابتدا نیاز است داوطلبان به “سامانه ثبت درخواست دانشگاه آزاد” به نشانی seda.iau.ac.ir مراجعه کنند.

 در این سامانه یک سری اطلاعات و مدارک خواسته می‌شود که می‌توان از جمله مهمترین این اطلاعات و مدارک را کارنامه سبز دانشگاه آزاد اسلامی دانست.

این کارنامه بعد از اعلام نتایج دانشگاه آزاد به داوطلبان داده خواهد شد. توجه داشته باشید که این کارنامه سبز با کارنامه سبز سازمان سنجش متفاوت خواهد بود.

برای ورود به سامانه نیز به کد دسترسی دانشگاه آزاد مورد نیاز است که به افراد مجاز شده داده می‌شود.

سپس مراحل ثبت اعتراض طی شده و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

اطلاعیه

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است و به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد. برای اطلاع از آخرین اخبار اعلام نتایج، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با مشاوران مجموعه ایران تحصیل در ارتباط باشید. 

 

نحوه اعتراض به نتایج ارشد دانشگاه آزاد

مشاوره اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

اگر قصد اعتراض به نتایج اولیه و یا نهایی کنکور ارشد را دارید، می‌توانید از خدمات مشاوره اعتراض به نتایج ارشد آزاد کمک بگیرید.

در مشاوره اعتراض مواردی همچون مهلت و زمان اعتراض و اینکه در چه مواردی می‌توانید اعتراض خود را اعلام کنید، خدماتی ارائه می‌شود. به طور مثال برای زمان اعتراض لازم است بدانید که برای نتایج اولیه حدوداً یک هفته و برای نتایج نهایی دو هفته زمان تعیین خواهد شد.

به علاوه مواردی که می‌توانید نسبت به آن‌ها اعتراض خود را اعلام کنید شامل :

  • اشتباه در اعمال سهمیه‌ها که شامل سهمیه رزمندگان، ایثارگران و… بوده که باید داشتن آن‌ها را اعلام کنید.
  • اشتباه در محاسبه درصدها و اشتباه در درج سوابق تحصیلی خواهد بود.

هر یک از متقاضیان گرامی جهت مشاهده نتایج و دریافت کارنامه به مشخصاتی همچون شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نیاز دارند تا بتوانند احراز هویت گردند لازم به ذکر است در صورتی که هر یک از کدهای مورد نظر را فراموش کرده‌اید یا مفقود شده‌اند می‌توانید از سراسر کشور از ساعات 8 صبح الی 1 شب با شماره‌های 9099075307 تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم صورت گیرد.

اگر به هر دلیلی هر یک از متقاضیان هنگام اعلام نتایج آزمون ارشد کد پیگیری ثبت نام خود را همراه نداشته باشد سازمان سنجش یک روش دیگر در اختیار این دسته از داوطلبان قرارداده تا بتوانند با وارد کردن کد ملی و شماره پرونده و تاریخ تولد نسبت به مشاهده نتایج کنکور ارشد آزاد قدام نمایند شایان ذکر است متقاضیان گرامی اگر با این روش نیز موفق نشدند وارد سیستم شوند می‌توانند با شماره‌های مذکور تماس حاصل نمایند.

مشاوره اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد

راهنمای دریافت نتایج ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

با استفاده از سامانه دریافت نتایج ارشد دانشگاه آزاد  ایران تحصیل، کلیه داوطلبان عزیزی که در جلسه کنکور حضور داشته‌اند، می‌توانند در سامانه موردنظر اقدام به دریافت نتیجه خود نمایند. آن دسته از داوطلبانی که به ره دلیلی به اطلاعات ثبت نامی خود دسترسی ندارند نیز، با استفاده از همین سامانه خوهند توانست از راه‌های پیش بینی شده در زمان اعلام نتایج کنکور ارشد آزاد  اقدام نمایند.

یکی از مزیت‌های مهم سامانه دریافت نتایج ارشد دانشگاه آزاد نسبت به سایر سامانه‌های دیگر، امکان انتخاب رشته ومشاوره جهت انتخاب رشته‌های مختلف می‌باشد. لذا تمامی دا.طلبان عزی می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به هیچ یک زا واحدهای دانشگاه آزاد به راحتی نسبت به دریافت نتیجه خود اقدام نمایند.

برای برقراری ارتباط با سامانه ایران تحصیل و دریافت راهنمایی در رابطه انتخاب رشته و … می‌توانید با متخصصین ما تماس حاصل نمایید مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشید، تمامی اطلاعات را در ایتار شکا قرار خواهند داد. کافی است با شماره‌های مندرج در جدول زیر تماس حاصل نمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

جدیدترین اخبار پیرامون ارشد دانشگاه آزاد 1403- 1403

افزوده شدن 7 رشته در دوره ارشد کارشناسی ارشد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌ غربی اعلام کرد: هفت رشته تحصیلی جدید در دوره کارشناسی ارشد به دانشگاه آزاد واحد ارومیه تخصیص یافته است.

تکمیل ظرفیت دوره ارشد 3 واحد دانشگاه آزاد

مطابق با گزارش دانشگاه خبرگزاری فارس، محل و زمان برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد واحدهای ارس، کیش و امارات دانشگاه آزاد اعلام شد. متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی (مصاحبه) مقطع ارشد سال ۱۴۰۱ واحدهای کیش، ارس و امارات این امکان را دارند که جهت کسب اطلاع از زمان و مکان مصاحبه از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی http://ssp اقدام کنند. 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه مشاهده نتایج ارشد دانشگاه آزاد بپردازیم. زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد طبق روال سال‌های گذشته، در شهریور ماه خواهد بود و افراد می‌توانند از طریق ورود به سامانه مرکز سنجش و پذیرش آزاد به آدرس azmoon.org یا سایت سنجش به آدرس sanjesh.org به نتایج خود دسترسی داشته باشند.

به علاوه در این مطلب نحوه اعتراض به نتایج ارشد آزاد نیز بررسی شده و نکات تکمیلی را در اختیار شما قرار دادیم. اگر پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه مشاهده نتایج و یا نحوه ثبت اعتراض داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در مجموعه ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

برای دانلود PDF مطلب کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نتایج ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به چه صورت اعلام می شود؟

نتایج ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بصورت الکترونیکی در اختیار افراد قرار می گیرد. 

اعلام نتایج آزمون دانشگاه آزاد ارشد، در چه سایتی است؟

سامانه دریافت نتایج ارشد دانشگاه آزاد به آدرس مرکز سنجش و پذیرش آزاد و سایت سنجش است.

️آیا نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری بطور همزمان اعلام میشود؟

بله، نتایج اولیه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با دانشگاه های سراسری بطور همزمان اعلام می شود.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1403 + زمان دقیق اعلام – sanjesh»

  1. Avatar photo منفرد گفت:

    خسته نباشید.
    من برای فوق لیسانس دانشگاهه آزاد شرکت کردم تو سایت آزمون اورگ که میرم چیزی نیست. از نتیجه جا موندم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      نتایج در تاریخ 12 شهریور اعلام شد.

  2. Avatar photo حمیدرضا گفت:

    سلام نتایج ارشد دانشگاه ازاد کی میاد؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      12 شهریور اعلام شد.

  3. Avatar photo مریم گفت:

    سلام خسته نباشین بعد از اومدن نتایج کنکور ارشد کی زمانه انتخاب رشته آزاد برا فوق لیسانس میشه؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      انتخاب واحد ترم اول توسط دانشگاه انجام می شود.

  4. Avatar photo نامی گفت:

    سلام و عرض ادب
    برای دریافت نتیجه کنکور ارشد دانشگاه آزاد باید به سایت azmoon,org رفت؟؟؟ من رفتم اما چیزی ندیدم
    میتونید راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      هنوز نتایج ارشد اعلام نشده است.

  5. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام، من قصد ادامه تحصیل در ارشد دانشگاه آزاد رو دارم میخواستم بدونم نتایج ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      اعلام نتایج اصولا دوماه بعد از برگزاری ازمون اطلاع رسانی میشود

    2. Avatar photo irani گفت:

      سلام، هنوز اخبار دقیقی در مورد زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد برای سال جدید اعلام نشده اما به احتمال زیاد و با توجه به رویه سال های گذشته این زمان در شهریور ماه خواهد بود.

    3. Avatar photo irani گفت:

      سلام، عموما اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد در شهریور ماه هر سال خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اعلام نتایج کنکور ارشد

    نتایج نهایی کنکور ارشد ۱۴۰۳ اعلام شد + مشاهده مستقیم | sanjesh.org

    اعلام نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۳ در دو مرحله صورت می‌گیرد و به اطلاع کلیه داوطلبین این آزمون قرار می‌گیرد و طبق نتایج منتشر شده در این مرحله قابلیت انتخاب رشته کارشناسی ارشد، در دانشگاه‌های سراسری و دانشگاه‌های آزاد برای تمامی...
  • نتایج نهایی کارشناسی ارشد

    نتایج نهایی کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ + لینک مشاهده

    آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد شرکت نموده و موفق به کسب رتبه قبولی شده شده اند، می توانند نسبت به دریافت نتایج نهایی کارشناسی ارشد  اقدام نمایند. این مقاله از سایت ایران تحصیل را به موضوع...
  • اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری ۱۴۰۳

    اطلاعیه اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور ، زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳ مشخص گردید. نتایج آزمون ارشد سراسری هم‌زمان با انتشار این اطلاعیه قابل مشاهده خواهد بود. داوطلبانی که موفق به...
  • اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد + مشاهده

    اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ منتشر شد + مشاهده

    دانشجویان و متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، باید مدتی پس از برگزاری این آزمون، نتیجه تلاش های خود را مشاهده کنند. در واقع، آن ها باید در زمان مقرر به سایت مربوطه مراجعه کرده و اسامی پذیرفته شدگان کارشناسی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)