ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان + نکات طلایی | ایران تحصیل

مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزانی که قصد ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، از چند ماه قبل برای قبولی در این آزمون تلاش می کنند. این افراد برای افزایش درصد قبولی خود بهتر است که یک برنامه منظم و خوبی را داشته باشند. در واقع، آن ها از طریق این برنامه می توانند تمامی دروس و کتاب های تحصیلی خود و کتاب های هوش را مطالعه نمایند. داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان  بهتر است که برای افزایش درصد قبولی خود حتما از یک مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان کمک بگیرند. مشاوران علاوه بر این که یک برنامه خوب را برای دانش آموزان طراحی می کنند، آن ها را از تمامی لحاظ برای شرکت در این آزمون آماده می کنند. داوطلبان عزیز می توانند با کمک مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان و مطالعه دقیق، در این آزمون قبول شوند.

اگر شما هم جز این دانش آموزان هستید و به دنبال مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان هستید، بهتر است که در انتخاب مشاور دقت کنید. زیرا، برخی از دانش آموزان ممکن است که بنا به دلایل مختلفی همچون: هزینه و… به سراغ مشاورانی بروند که در این کار تجربه ندارند. این کار سبب می شود تا نتوانند برنامه خوبی داشته باشند و حتی ممکن است که نتوانند در این آزمون قبول شوند. بنابراین، اگر شما هم دنبال مشاوری خوب هستید، حتما در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به شما مشاورانی خوب را معرفی کنیم.

اطلاعیه مهم

در آزمون تیزهوشان، به ازای هر پاسخ صحیح، 3 نمره مثبت و به ازای هر پاسخ غلط، 1 نمره منفی برای داوطلب در نظر گرفته می شود. برای سوالات بدون پاسخ، نمره ای منظور نخواهد شد.

مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان

بهترین راه قبولی و ثبت نام تیزهوشان بهرمندی از مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان است  که باید توجه داشته باشید که برنامه ریزی‌ تان باید انعطاف داشته باشد به این صورت که از صبح تا شب به طور مداوم باشد، صحیح نیست. دلیلش این است که ممکن است یک روز به هر دلیلی نتوانید درس بخوانید، در نتیجه از برنامه عقب می‌ افتید و برنامه ریزیتان کاملا بهم می‌ ریزد. پس مواقعی را هم برای استراحت و تفریح قرار دهید تا در صورت عقب افتادن بتوانید در زمان هایی خالی آن عقب افتادگی را جبران کنید. دانش آموزان باید دقت داشته باشند هیچوقت برای آزمون‌ های تیزهوشان یا برنامه ریزی های مدرسه و … برنامه ریزی طولانی مدت نکنید. مشاوران مرکز ایران تحصیل عقیده دارند که بهترین مدت زمان برای برنامه ریزی، یک هفته می‌ باشد.

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که بهترین مکان جهت یادگیری، مدرسه و از زبان معلم خودتان است (حتی اگر سطح آموزشی در کلاستان پایین باشد). بعد از بازگشت از مدرسه به خانه حتما درس‌ هایی را که هر روز در مدرسه یاد می‌ گیرید را همان روز بخوانید. زیرا، این روش کمک می‌ کند که درس‌ های خوانده شده در حافظه بلند مدت شما ذخیره شوند. شما عزیزان می توانید برای آشنایی با بهترین مدارس تیزهوشان مقاله زیر را مطالعه نمایید.

برای آگاهی و شناخت بهترین مدارس تیزهوشان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

زمانی که درس‌ ها و کتاب‌ های آموزشی را مطالعه می‌ کنید، از نکات مهم و کلیدی دروس یادداشت برداری کنید تا هر چند روز یک بار، بتوانید آن ها را مجددا مرور نمایید تا مطالب مهم، بهتر در حافظه شما ثبت شود. یادداشت برداری کردن کمک می‌ کند تا دروس روی هم تلنبار نشوند و تا زمان آزمون تمام درس‌ها مرور شده باشند زیرا زمان آنقدر زیاد نیست. در برنامه هفتگی خود، یک روز مثلا آخر هفته را اختصاص دهید به مرور نکاتی که یادداشت برداری کردید.

کتاب‌ های آموزشی در انتها سوالات تستی دارند که خوب است هر چند وقت یک بار آن ها را حل کنید. یا سعی کنید در آزمون‌ های آزمایشی شرکت کنید. زیرا، معمولا در مدرسه، امتحانات فقط به صورت تشریحی است و شما باید با سوالات تستی و نحوه تست زنی هم آشنا شوید تا برای آزمون مدارس تیزهوشان دچار مشکل کمبود وقت و استرس نشوید.

مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان

سوالات و منابع آزمون تیزهوشان پایه ششم و پایه نهم

شما دانش آموزان عزیزی که می خواهید در این آزمون شرکت کنید، ممکن است بپرسید که سوالات این آزمون چگونه است؟ لازم به ذکر است تا بدنید که سوالات این آزمون در هر دو پایه متفاوت است و دارای دو نوع می باشند که شامل موارد زیر هستند:

نوع یک: سوالات استعداد تحلیلی: 20 درصد از سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به سوالات استعداد تحلیلی است. نکته مهم: سوالات استعداد تحلیلی از کتاب‌های درسی طرح نمی‌ شوند. نگران نباشید. برای آشنا شدن و یادگیری این نوع سوالات می‌ توانید کتاب های تست استعداد تحلیلی را تهیه نمایید. نوع دو: سوالات استعداد تحصیلی: 80 درصد سوالات آزمون تیزهوشان مربوط به این دسته می‌ باشد که از کتاب‌ های درسی طرح می‌ شوند.

دانش آموزان شیعه و اهل تسنن در آزمون تیزهوشان برای درس های قرآن و هدیه های آسمانی، سوالات مشترک دارند. اما، دانش آموزان ادیان دیگر، سوالات مخصوص خود را دارند. درس‌ هایی که ضریب بیشتری دارند باید بیشتر و دقیق تر خوانده شوند چون امتیاز بیشتری دارند.

توجه کنید که در آزمون تیزهوشان برای درس های قرآن و هدیه های آسمانی برای دانش آموزان شیعه و اهل تسنن سوالات به صورت مشترک طرح می‌شوند؛

اما، دانش آموزان سایر ادیان باید به سوالات هدیه های آسمانی مخصوص به خود پاسخ دهند. علاوه بر سوالات این آزمون، توجه به منابع این آزمون نیز سبب افزایش درصد قبولی در این آزمون می شود. در واقع، بهترین راه قبولی در تیزهوشان ششم توجه به منابع آزمون تیزهوشان است برنامه ریزی مناسب برای قبولی در تیزهوشان در قبولی در آزمون تیز هوشان بسیار تاثیر گذار است. برای مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان با ما در ا رتباط باشید.

برای آشنایی بیشتر با منابع آزمون تیزهوشان بر روی مقاله مربوطه کلیک کنید.

منابع آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم

منابع امتحانی آزمون تیزهوشان پایه ششم
نام درس تعداد سوال ضریب
ریاضی 15 3
علوم 10 2
قرآن و هدیه های آسمانی 8 2
فارسی 10 2
مطالعات اجتماعی 7 1
تفکر و پژوهش 5 1

 

شما داوطلبان گرامی به یاد داشته باشید که یک سوم سوالات درس‌ های ریاضی، فارسی، علوم، هدیه‌ های آسمانی و مطالعات اجتماعی از کتاب پنجم دبستان طراحی می‌ شود و سوالات تفکر و پژوهش از کتاب ششم طراحی می گردد.

منابع آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم

منابع امتحانی آزمون تیزهوشان پایه نهم
نام درس تعداد سوال ضریب
فارسی 15 2
ریاضی 20 3
علوم 17 2
قرآن و هدیه های آسمانی 8 2
مطالعات اجتماعی 15 2

حال که با منایع آشنا شدید، در صورت نیاز به مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

روش های درس خواندن برای قبول شدن در آزمون تیزهوشان

حال که با سوالات و منابع این آزمون آشنا شدید، ممکن است بپرسید که چگونه این مطالب را مطالعه کنیم تا در این آزمون قبول شویم؟ شما عزیزان برای افزایش درصد قبولی خود بهتر است که با نحوه مطالعه هر کتاب به طور کامل آشنا شوید. برای آشنایی با این موضوع در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

نحوه مطالعه ریاضی و علوم

علوم و ریاضی، جز مهم ترین دروسی هستند که اگر آن ها را به خوبی مطالعه کنید، نتیجه آزمونتان خیلی خوب خواهد شد. شما باید سعی کنید تا نمره تراز درس ریاضی و درس علوم خود را به بالای 7000 برسانید. برای مطالعه این کتاب ها بهتر است که در ابتدا آن ها را در کلاس به خوبی گوش دهید. پس از آن، هنگامی که بخواهید این کتاب ها را در منزل مطالعه کنید، باید آن ها را عمقی و کامل بخوانید. در واقع، شما باید تمامی نکات مهم این درو را به خوبی مطالعه کرده و به خاطر بسپارید. در نهایت، برای این که نمره تراز دروس علوم و ریاضی خود را بالا ببری، بهتر است که به طور مداوم سوالات این دروس را تمرین و تکرار کنید و تست بزنید.

روش های درس خواندن برای قبول شدن در آزمون تیزهوشان

نحوه مطالعه فارسی و دینی

برخی از دانش آموزان با نحوه مطالعه صحیح کتاب های فارسی و دینی به طور کامل آشنا نیستند و نمی دانند که تست آن ها چگونه است. بنابراین، بهتر ایت که پس از مطالعه کامل کتاب های درسی، حتما کتاب های تستی را نیز تهیه کرده و به طور مداوم سوالات آن ها را پاسخ داده و تمرین کنید.

برای برنامه ریزی و مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

تاثیر برنامه‌ریزی در مشاوره قبولی تیزهوشان

بدون شک، بدون برنامه‌ریزی دقیق، نمی‌توان با انگیزه مطالعه کرد و از همه مهم‌تر، نمی‌توان زمان را مدیریت کرد. بنابراین، اگر می‌خواهید با اطمینان بالا برای قبولی خود تلاش کنید، حتما از برنامه‌ریزی استفاده کنید.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که دانش‌آموز بهترین فردی است که می‌تواند برای خودش برنامه‌ریزی کند، اما این اعتقاد کاملا اشتباه است. اگر برنامه‌ریزی اصولی نوشته شود و به شکلی باشد که قابل اجرا باشد، مسلما توسط یک مشاور تجربه‌ای اجرا شود، موثرتر خواهد بود.

این امر به این دلیل است که داوطلب نمی‌تواند همه اصول را به درستی در یک قاب قرار دهد. اما مشاوره درسی با توجه به برنامه کلاسی مدرسه داوطلب، امتحان‌های مدرسه، تکالیف دبیران، توجه به امتحان‌های نهایی و بودجه‌بندی آزمون تیزهوشان، برنامه‌ریزی می‌کند تا هم فرصت کافی برای مطالعه باشد و هم فرصت کافی برای رسیدگی به کارهای شخصی دانش‌آموز.

برای اطلاع از برنامه ریزی برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم  کلیک نمایید.

روش‌های یادگیری بهتر برای قبولی تیزهوشان

در جهت دستیابی به موفقیت تحصیلی و قبولی در آزمون تیزهوشان، می‌توانید از روش‌های زیر برای داشتن مطالعه صحیح استفاده نمایید:

استفاده از خودکارهای رنگی و یا ماژیک‌های هایلایت برای علامت‌گذاری مطالب و نکات اصلی.

تلاش کنید همواره یک مطلب درسی از معلم پیشتر مطالعه کنید تا نسبت به درس جدید پیش زمینه داشته باشید.

ضروری است که مطلبی که همان روز یاد گرفتید را در منزل مرور کنید و برای فهم دقیق‌تر می‌توانید برای خودتان یا دوستانتان درس را توضیح دهید.

نوشتن خلاصه و گرفتن نکته‌ها در حین مطالعه تاثیر بسزایی در یادگیری مطالب دارد. همچنین می‌توانید از برچسب‌های رنگی نیز برای یادداشت‌های خود استفاده کنید.

برای ایجاد بازدهی بهتر معمولا زمان استراحت بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه را در نظر بگیرید.

نکات مهم مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان

برای قبولی در این آزمون شما داوطلبان باید نکاتی را بدانید و رعایت کنید که برخی از مهم ترین نکات، شامل موارد زیر می باشند:

  • حتما کتاب های تستی مختلف را تهیه کرده و به طور مداوم تست بزنید.
  • در هنگام تست زدن حتما به زمان توجه کنید تا در جلسه آزمون تیزهوشان با مشکل مواجه نشوید.
  • در جلسه آزمون اگر به سوالی برخورد کردید که جواب آن را فراموش کردید، دستپاچه نشوید و به خاطر یک سوال زمانتان را هدر ندهید و با یک نفس عمیق سراغ سوالات بعدی بروید. آن سوال را علامت گذاری کرده و در آخر به آن سر بزنید و با آرامش به جوابش فکر کنید.
  • در آزمون تیزهوشان تا لحظه آخر سر جلسه بمانید و اگر سوالات را به پایان رساندید، دوباره برگردید و تمام سوالات و جواب‌ ها را بررسی کنید تا اشتباهات احتمالی را رفع نمایید.
  • از مطالعه دروس به طور مداوم پرهیز کنید؛ زیرا، این کار باعث می شود تا مغزتان خسته شود و نتواند اطلاعات جدید را دریافت کند. بنابراین، بهتر است که هر 25 دقیقه، 5 دقیقه استراحت کنید.
  • اعتماد به نفس داشته باشید و سر جلسه امتحان اضطراب را از خود دور کنید.

برای اطلاع از شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان برای والدین

والدینی که قرار است فرزندشان در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی یا آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی شرکت کنند باید توجه داشته باشند که می‌توانند با تشویق کردن فرزندشان به او اعتماد به نفس بدهند که شما می‌توانید در آزمون تیزهوشان و یا آزمون نمونه دولتی قبول شوید ولی نکته مهم‌تر این است که والدین باید در کنار اعتماد به نفس به فرزندشان این حس را هم بدهند که اگر در آزمون قبول نشدید دنیا به پایان نمی‌رسد و نشانه بی‌استعدادی فرزندانتان نیست.

جالب این است که اغلب فکر می‌کنند دانش آموزانی که در مدراس تیزهوشان و یا نمونه دولتی تحصیل کرده‌اند بدون شک در کنکور رتبه خوبی خواهند داشت و می‌توانند در بهترین دانشگاه بهترین رشته را قبول شوند، این تصور کاملا اشتباه است زیرا بسیاری از دانش آموزانی که در مدارس عادی تحصیل کرده‌اند هر ساله در کنکور رتبه‌های بسیار چشمگیری کسب می‌کنند.

برای اینکه از جزئیات لازم برای برنامه‌ریزی و قبولی در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی اطلاعات لازم را کسب نمایید. پیشنهاد می‌شود با استفاده از مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان برای والدین

از چه زمانی بهتر است مطالعه را آغاز کنیم؟

این آزمون یک رقابت بزرگ برای داوطلبان سال نهم است. اما برای مطالعه دروس تیزهوشان و مشاوره قبولی در تیزهوشان نهم، لازم نیست که از ابتدای سال هفتم سخت مطالعه را آغاز کنید.

بهترین زمان برای شروع مطالعه آزمون تیز هوشان و دریافت مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان در شهریور و یا مهرماه سال نهم است. میزان مطالعه برای قبولی اهمیت دارد و باید زمان کافی برای مطالعه و مرور مطالب داشته باشید.

با کمک مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان باید برنامه‌ریزی دریافت کنید تا بتوانید هر درس را به موقع مطالعه کنید، مرور نمایید و تست بزنید.

برای اطلاع از رشته های مدارس تیزهوشان بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون تیزهوشان

  • درخواست لغو کردن آزمون مجدد سمپاد

اعتراض دانش آموزان و والدین به طرح سمپاد از زمان اعلام برگزاری آزمون دوباره شروع شد. آن‌ها از وزیر آموزش و پرورش خواستند تا این مصوبه را لغو کند. این اقدام باعث نگرانی والدین و دانش آموزان‌شده‌است.
در این خبر، انتقاداتی به مصوبه اخیر وزارت آموزش و پرورش ایران مطرح‌شده‌است. برخی از دانش آموزان و والدین آن‌ها از وزیر آموزش و پرورش خواسته‌اند تا این مصوبه را لغو کند، اما این درخواست توجه وزیر را نپیدا کرده و به دیوان عدالت اداری ارجاع‌شده‌است. این مصوبه احتمالا منجر به نگرانی و چالش برای دانش آموزان و از آن‌ها شادی و مستعدی به جای افسردگی و درماندگی را به جامعه تحویل می‌دهد.


خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با نحوه مطالعه دروس و روش هایی که سبب می شوند تا شما عزیزان در این آزمون قبول شوید، آشنا کنیم. فراموش نکنید که در طول انجام این فرایند حتما از یک مشاور خوب کمک بگیرید. زیرا، شما دانش آموزان عزیز و گرامی می توانید با کمک مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان، شانس قبولی خود را بیشتر کنید. اما، به خاطر داشته باشید که هر مشاوری نمی تواند به شما کمک کند و حتما باید از مشاوران با تجربه و کاربلد کمک بگیرید. مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ما در ایران تحصیل با چندین سال تجربه می توانند شما عزیزان را در این امر یاری رسانند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانید با ما  با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران و مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان ما در هر ساعت از شبانه روزی آماده یاری رسانی به شما دانش آموزان عزیز هستند.

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان  کلیک کنید.

3.3/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره برای امتحان تیزهوشان به چه صورت است؟

مشاوران با ارائه بهترین روش مطالعه و تست زنی سعی بر بالا بردن مهارت دانش اموزان دارند که داخل مقاله بطور مفصل شرح داده شده است.

آیا امکان مشاوره آنلاین تیزهوشان وجود دارند؟

بله، در بسیاری از مواقع دانش آموزان و والدین ترجیح میدهند که بصورت آنلاین از مشاوره برخوردار شوند که شماره های تماس داخل مقاله درج شده است.

بهترین راه قبولی در تیزهوشان چیست؟

همانطور که در مقاله اشاره کرده ایم بهترین راه قبولی در تیزهوشان تمرین، تست زنی بسیار و مدیریت زمان است.

 

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره قبولی آزمون مدارس تیزهوشان + نکات طلایی | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فرزانه گفت:

    سلام وقت بخیر من یه سوال از مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان دارم برای قبولی درتیزهوشان ششم باید چند ساعت درس بخونم وچه کتابی خوبه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بستگی به پایه شما داره ولی حدودا روزی 5-6 ساعت

  2. Avatar photo ثمین گفت:

    سلام چکونه می تونم به مشاوره قبولی آزمون تیزهوشان ایران تحصیل در ارتباط باشم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر با شماره 9099075307 تماس بگیرید

  3. Avatar photo Atena گفت:

    سلام من معدل کل هشتمم ۱۸.۷۲ شده معدل کل پایه نهمم ۱۹ میتونم داخل ازمون تیزهوشان شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام دوست گرامی
      معدل پایه هشتم برای ورود به مدارس تیزهوشان 19 به بالا باشد و هم چنین در پایه نهم باید بالای 19 باشد.

  4. Avatar photo علیرضا گفت:

    سلام
    من پایه نهم هستم
    و الان دو ماه از مدرسه گذشته و من اصلا خوب درس نخواندن یا اصلا نخواندن ولی می‌خوام شروع کنم من باید کتاب جامع بخرم یا برای هر درس جدا ؟ریاضی مبتکران دارم ول توروخدا کمکم کنید

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      وقت بخیر وابسته به سطح درسی تون متفاوته
      برای بررسی وضعیت تحصیلی تون لطفا با مشاورین مرکز تماس بگیرید

  5. Avatar photo محمد گفت:

    سلام من پایه هشتم هستم الان میخوام برای تیزهوشان بخونم ؟؟
    الان برم برای نهم رو شروع کنم به خواندن مثل درس ریاضی و علوم و یا فارسی یا برای هشتم رو مرور کنم ؟؟

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر .هم نهم هم هشتم

  6. Avatar photo d.gh گفت:

    سلام روز بخیر یه سوال دارم
    آزمون تیزهوشان هشتم به نهم هم هست؟
    اگه هست چه کتابایی رو معرفی میکنید؟

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام ازمون مدارس تیزهوشان برای هشتم به نهم برگزار نمیشود

  7. Avatar photo مریم خ گفت:

    سلام اگه بخوام داخل آزمون تیزهوشان ششم قبول بشم چه کتابی بهم معرفی میکنید
    منظور از خلاقیت و تحلیلی یعنی چه چجوری هست

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.برای مدارس ششم کتاب هایی که دارای تست هوش میباشند(مانند کتاب هوش کمپلکس استفاده کنید.)

    2. Avatar photo .. گفت:

      سلام
      من الان هشتمم و کتاب کار EQ و دروس طلایی دارم
      و میخوام برای ازمون تیزهوشان نهم به دهم شرکت کنم
      چه کتابی برای هوش تحلیلی و چه کتابی برای هوش تحصیلی بخرم؟
      درسامم خوبه و معدل هفتمم رو ۱۹/۹۵ شدم و پایه هشتمم رو قوی شروع کردم
      یه سوال دیگه اینکه چه درسایی برای هوش تحصیلی توی ازمون میاد؟

      1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

        سلام منابع خوب است
        همین ها رو خوب بخوانید کفایت میکند

  8. Avatar photo یاسین گفت:

    سلام و وقت بخیر من کتاب های ای کیو، ۳۱ استان،رشادت علوم و ریاضی ،مرشد استعداد تحلیلی ،طالب تبار،نشرالگو فارسی دهم،فارسی مهر و ماه کنکور رو خوندم و از درس ازمون های مبتکران هم استفاده کردم و در آزمون های مبتکران اکثرا رتبه ۱ استان و در بعضی درس ها رتبه ۱ کشور رو آوردم و سوالات تیزهوشان پارسال تا سال ۹۵-۹۶ رو زدم بنظرتون شانس قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم رو دارم ؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام ازمون مدارس تیزهوشان نصفش از سوالات هوش نصف دیگر کتابهای درسی هستش و منابع خوبی انتخاب کردی

    2. Avatar photo یاسین گفت:

      سلام من این کتاب ها رو خوندم و در ازمون تیزهوشان قبول شدم

    3. Avatar photo محمد گفت:

      سلام در چه مدت این ها رو خوندی ؟؟

  9. Avatar photo zg گفت:

    سلام.امسال در ششم گفتند فقط هوش خلاقیت و استعداد تحلیلی پس شما چی میگین

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام zg
      برای قبولی ازمون مدارس تیزهوشان برای پایه ششم نحوه سوالات بله بصورت هوش خلاقیت و استعداد تحلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)