ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون msrt سال 1403 + زمان، شرایط و مدارک

ثبت نام آزمون msrt
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون msrt دارند، باید ابتدا به سایت سجاد که نشانی آن portal.saorg.ir مراجعه نمایید. سپس با نام‌نویسی در این سایت، اجازه ورود و ثبت نام آزمون msrt را پیدا کرده و مراحل لازم را انجام دهند. متقاضیان در صورتی که وارد سایت شدند، لازم است بلافاصله یک پنل کاربری بسازند.

اگر هم پنل کاربری ندارند، لازم است رمز عبور خود را وارد کنند. حداقل نمره قبولی در این آزمون 50 است و اگر موفق به کسب آن نشدند، می‌توانید مجددا در آن شرکت نمایید. چنانچه سوالی درباره آزمون ام سی آر تی داشتید، می‌توانید با مشاورین و متخصصین حرفه‌ای ما در ایران تحصیل با شماره تماس 9099075307 تماس حاصل نمایید.

آزمون msrt چیست؟

◀ آزمون msrt هرسال توسط دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و تحقیقات برگزار می‌شود. این آزمون جامع بوده و مورد تایید می‌باشد. افرادی که در پی کسب مدرک msrt هستند، باید بدانند هر دو سال لازم است در آزمون شرکت کنند و مدرک خود را به‌روزرسانی کنند.

◀ البته این آزمون هر سال حدود 10 بار برگزار می‌شود تا اگر شرکت کنندگان نتوانند بار اول نمره لازمه را کسب کنند، مجدد برای شرکت در آزمون در سامانه سجاد portal.saorg.ir، مراحل ثبت نام را طی کنند. به این ترتیب این فرصت برای عموم فراهم شده تا در این آزمون بزرگ و جامع شرکت کرده و نمره‌ای که مورد تایید است را با تلاش بیشتر اخذ نمایند.

◀ همچنین متقاضیان برای اینکحه بتوانند در سامانه سجاد امور دانشجویان وزارت علوم مشغول به ثبت نام شوند، ابتدا لازم است پروفایل کاربری خود را بسازند و مدارک خواسته شده را تکمیل و بارگذاری نمایند. مدارکی که ضروری است هر فرد داشته باشد شامل عکس تمام رخ سه در چهار با پس زمینه سفید، اسکن کدملی و اسکن صفحات شناسنامه است.

◀ هزینه ثبت نام آزمون ام سی آر تی در سال گذشته 120 هزار تومان بوده است. البته این مبلغ هرسال افزایش یافته و با آزمون قبل فرق دارد. داوطلبان پس از اینکه پروفایل تشکیل دادند می‌توانند از زمان برگزاری آزمون msrt باخبر شوند و به موقع هزینه آن را به صورت اینترنتی و غیرحضوری پرداخت کنند.

◀ یکی دیگر از امکاناتی که سامانه هوشمند سجاد برای ثبت نام آزمون ام اس آر تی فراهم کرده، امکان تعویض روز امتحان است. متقاضیان در صورتی که تمایلی به شرکت در آزمون ارزیابی زبان نداشته باشند و یا بخواهند به هر دلیلی تاریخ آن را تغییر دهند، می‌توانند وارد سامانه portal.saorg.ir شوند و درخواست عوض کردن روز امتحان را ارسال نمایند.

آزمون ام اس آر تی چیست؟

زمان ثبت نام آزمون msrt در 1403

ثبت نام آزمون msrt برای بسیاری از افراد به خصوص کسانی قصد مهاجرت تحصیلی دارند، حائز اهمیت است. از این رو اطلاع از زمان ثبت نام این آزمون زبان جامع می‌تواند کمک کننده باشد. متقاضیان ابتدا باید در سامانه سجاد پروفایل کاربری خود را باز کنند تا بعد از آن بتوانند برای نام نویسی و پرداخت هزینه اینترنتی آزمون، اقدام کنند.

اگر اطلاعی از زمان آزمون ام سی آر تی ندارید، به اطلاعات درج شده در جدول زیر توجه کرده و سپس برای شرکت در آن وارد سایت portal.saorg.ir شوید:

زمان ثبت نام msrt در 1403 زمان برگزاری msrt در 1403
از 4 تا 5 اردیبهشت ماه 15 فروردین ماه
از 30 اردیبهشت تا 16 خرداد ماه 26 خرداد ماه
از تا 14 تیر ماه 23 تیر ماه
از 8 تا 17 مرداد ماه 27 مرداد ماه
از 7 تا 18 شهریور ماه 31 شهریور ماه
از 10 تا 19 مهر ماه 28 مهر ماه
از 9 تا 17 آبان ماه 26 آبان ماه
از 20 آبان تا 15 آذر ماه 24 آذر ماه
از 9 تا 20 دی ماه 29 دی ماه
از 9 دی تا 17 بهمن 27 بهمن ماه
از 9 دی تا 9 اسفند ماه 18 اسفند ماه

سایت ثبت نام آزمون msrt

برای سنجش سطح مهارت و دانش زبانی افراد، آزمون‌های مختلفی در ایران برگزار می‌شود که یکی از آن‌ها msrt است. هریک از متقاضیان برای تحصیل در مقطع دکتری باید در این آزمون شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند. چنانچه در آزمون ام سی آر تی قبول شوند، می‌توانند در آزمون دکتری ثبت نام کنند.

به این ترتیب هریک از داوطلبان بعد از آگاهی از زمان ثبت‌ نام در این آزمون، باید فورا از طریق سایت portal.saorg.ir اقدام به ثبت نام آزمون msrt نمایند. از این‌ رو، آگاهی از آدرس کامل این سایت و نحوه ثبت‌ نام در آن برای همه داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، الزامی است.

آزمون msrt، از جمله آزمون‌های مهمی است که هر ساله به‌ دفعات مکرر برای سنجش مهارت و دانش داوطلبان برگزار می‌شود. داوطلبان فرصت دارند تا با شرکت‌ در آن و اخذ نمره قبولی، برای حضور در آزمون جامع دکتری آماده شوند. هر یک از داوطلبان بعد از این که زمان ثبت نام آزمون ام سی آر تی فرابرسد، لازم است با سایت اصلی ثبت‌نام در آن آشنا باشند. همچنین نحوه کار با سایت موردنظر را یاد بگیرند.

هر یک از علاقه‌مندانی که واجد شرایط شرکت در این آزمون هستند، می‌توانند به‌ وسیله سایت سجاد اقدام کنند و ثبت‌نام خود را در آنجا انجام دهند. اما موضوعی که اهمیت دارد، نحوه کار با سایت آزمون msrt است. از آنجایی افرادی زیادی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون به این سایت مراجعه می‌کنند، سایت اصلی شاید کمی شلوغ شود و فرصت شما از دست برود؛ بنابراین، آشنایی با نحوه کار با این سایت و روش ثبت نام آزمون ام سی آر تی برای متقاضیان از هر چیزی مهم‌تر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فراخوان ثبت نام امریه وزارت علوم، روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون msrt

برای ثبت‌نام در این آزمون باید به آدرس portal.saorg.ir مراجعه کنید. دانشجویان و داوطلبینی که می‌خواهند مدرک زبان msrt  را به دست آورند، لازم است ابتدا وارد سامانه سجاد شوند و پروفایل کاربری بسازند. بنابراین برای آشنایی با نحونه ثبت نام آزمون ام سی آر تی به مراحل زیر توجه نمایید:

☑️ ابتدا برای ثبت نام msrt در سایت portal.saorg.ir باید یک پنل کاربری بسازید. درصورتی‌ که قبلا در این سایت ثبت‌نام کرده‌اید، فقط لازم است گزینه ورود را انتخاب کنید.

ثبت نام در سامانه سجاد

 

☑️ بعد از مطالعه راهنمای ثبت‌نام در سجاد و ایجاد حساب کاربری، لیستی از قوانین و شرایط برای شما نمایان می‌شود. در اینجا لازم است که پس از مطالعه آن‌ها گزینه با قوانین گفته شده موافق هستم را بزنید.

موافقت با قوانین مرحله اول ثبت نام msrt

☑️ در مرحله بعد باید گزینه ثبت‌نام را انتخاب کرده و بعد اطلاعات خود را درج کنید.

تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک در سامانه سجاد

☑️ سپس نوبت به انتخاب یک رمز عبور مناسب برای ورود به‌ حساب کاربری است.

اکنون باید بعد از دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک، این کد را در کادری که در سایت برای آن در نظر گرفته‌اند، وارد کنید. سپس گزینه ارسال را بزنید و در مرحله بعدی اطلاعاتی که سایت از شما می‌خواهد را در اختیارش بگذارید. سپس مدارک لازم را در سایت آزمون msrt بارگذاری کنید. در آخر با وارد نمودن اطلاعات تحصیلی، اطلاعات کاربری مانند نام کاربری و رمز عبور از طرف سایت برای شما به‌ صورت ایمیل ارسال می‌‌شود.

ثبت نام آزمون msrt

سایت اعلام نتایج msrt

برای ثبت نام آزمون msrt و گرفتن نتیجه آن شما می‌توانید از طریق سایت ام سی آر تی اقدام کنید. داوطلبان جهت کسب آگاهی از نتایج آزمون خود، باید وارد این سایت شوند. بعد از منتشر شدن نتایج در سایت، شرکت‌کنندگان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود نتیجه نهایی آزمون خود را ببینند. حتی کارنامه آزمون خود را دریافت نمایند.

داوطلبان برای مشاهده نتیجه خود از طریق سایت، باید رمز ورود به سامانه سجاد را داشته باشند. در صورت فراموشی این رمز باید آن را بازیابی کنید. شما با طی مراحل زیر می‌توانید نتیجه آزمون msrt را ببینید و به تحلیل آن بپردازید.

  • در ابتدا با ورود به سایت آزمون ام سی آر تی، نیاز است به پنل کاربری که در این سایت دارید، وارد شوید. برای ورود به پنل خود به رمز عبور و شناسه کاربری احتیاج دارید.
  • پس از ورود به‌حساب کاربری، باید گزینه آزمون زبان در صفحه را انتخاب نمایید.
  • در منوی که در سمت قرار دارد، روی گزینه دریافت کارنامه کلیک کنید.
  • در انتها با انتخاب‌کردن آزمون MSRT، نتایج آزمون شما منتشر خواهد شد.
  • داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون‌های زبان ام سی آر تی شرکت کنند، می‌توانند بااطلاع از زمان دقیق برگزاری این آزمون، برای حضور در آن آماده شود.

سایت اعلام نتایج msrt

نکات لازم برای ثبت نام آزمون msrt

آزمون msrt دارای دو دفترچه عمومی و تخصصی است که در مجموع 100 سوال دارد. این دفترچه‌ها هم زمان باهم توزیع نمی‌شوند که باعث شده متقاضیان فضایی مشابه با کنکور را تجربه کنند. دفترچه اول بلافاصله با شروع آزمون پخش شده و دفترچه دوم بعد از جمع اوری دفترچه اول بین داوطلبان توزیع می‌شود.

◀ اما نکته مهمی که لازم است به آن توجه داشته باشید، این است که قبل از اینکه زمان ثبت نام آزمون ام سی آر تی فرا برسد، نحوه کار با سایت را یاد بگیرید. به این ترتیب مراحل ثبت‌نام را سریع‌تر طی کرده و برای آزمون دچار استرس و افت فشار نمی‌شوید. موارد کمک‌کننده دیگر این است که مدارک موردنیاز برای ثبت‌نام در آزمون را از قبل آماده نمایید تا همه کارها به‌روز آخر موکول نگردد.

◀ هر یک از افراد با کسب نمره 50 در این آزمون، می‌توانند گواهی قبولی خود را بگیرند. درغیر این صورت امکان دریافت مدرک برای آن‌ها وجود دارد تا مجددا در دوره‌های بعدی این آزمون ثبت نام کرده و خود را برای شرکت در هر یک از این دوره‌ها آماده نمایند. در ضمن آزمون ام سی آر تی در طول سال 10 مرتبه برگزار می‌شود که این موضوع برای داوطلبین امیدوارکننده است.

خلاصه مقاله ثبت نام آزمون msrt

سامانه ثبت نام آزمون msrt در سامانه سجاد انجام می‌شود. متقاضیان عیز پس از تشکیل حساب کاربری در این سایت می‌توایند در آزمون شرکت کنید. اما اگر به هر دلیلی در آزمون msrt موفق به کسب نمره قبولی نشدید، جای هیچ نگرانی نیست. این آزمون هر سال چندم رتبه برگزار می‌شود، بنابراین شما می‌توانید به راحتی در آن شرکت کنید.

اما همانطور که گفتیم، قبل از هر کاری باید برای ثبت نام آزمون ام سی آر تی اقدام نمایید و یک پنل کاربری به این منظور بسازید. چنانچه سوالی درباره این آزمون جامع زبان داشتید و یا در نحوه نام نویسی یه مشکل برخورده‌اید، با کارشناسان مجرب و حرفه‌ای ما در ایران تحصیل با شماره تلفن ثابت 9099075307 تماس حاصل نمایید.

برای دانلود pdf این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 اولین گام برای ثبت نام آزمون msrt چیست؟

نخستین گام برای ثبت نام آزمون msrt، مراجعه به سامانه سجاد و ساخت یک پنل کاربری است.

سایت اعلام نتیجه آزمون msrt کدام است؟

برای ثبت نام آزمون msrt و نیز گرفتن نتیجه آن می‌توانید از سایت ام سی آر تی کمک بگیرید.

آزمون msrt چند مرتبه در هر سال برگزار میشود؟

هرسال حدود 10 مرتبه آزمون msrt برگزار شده تا افراد بتوانند شانس بیشتری برای کسب نمره آزمون به دست آورند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون صلاحیت بالینی

    زمان برگزاری آزمون صلاحیت بالینی پزشکی عمومی و دندانپزشکی 1403

    آزمون صلاحیت بالینی، یک آزمون برای ارزیابی توانایی بالینی فارغ‌التحصیلان پزشکی عمومی بعد از کارورزی می باشد. این آزمون، یکی از مراحل مهم و اصلی برای ورود به حرفه پزشکی به حساب می آید. هدف از آموزش بالینی در دوره...
  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
تماس با مشاور