ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ + بررسی کارنامه ها | ایران تحصیل

برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بسیاری از داوطلبانی که مایل به شرکت در آزمون وکالت هستند، این دغدغه را دارند که برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ باید بگوییم که داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت می‌کنند، باید حداقل به ۶۰ درصد از سؤالات جواب درست بدهند تا رتبه حد نصاب را برای دعوت به مصاحبه کسب کنند.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت 1403 را دارند، باید عملکرد قابل قبولی در آزمون کتبی داشته باشند. هرچه افراد با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون حاضر شوند، شانس قبولی بیشتری خواهند داشت. از سوی دیگر اطلاع از رتبه قبولی در آزمون وکالت برای داوطلبان بسیار اهمیت دارد. چراکه این اطلاعات به این افراد کمک می‌کند تا تلاش کنند و رتبه مورد نیاز برای قبولی در آزمون را کسب نمایند. قابل ذکر است رتبه قبولی برای آزمون وکالت هر سال در کارنامه منتشر شده داوطلبان درج می‌شود و شما می‌توانید با بررسی کارنامه‌های آزمون سال قبل نسبت به میانگین درصدها و تراز قبولی اطلاعات لازم را کسب کنید.

اهمیت اطلاع از درصد قابل قبول در آزمون وکالت

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کانون وکلا را دارند و می‌خواهند پروانه وکالت خود را اخذ کنند، باید در آزمون وکالت که هر سال از سوی کانون وکلای دادگستری و قوه قضاییه برگزار می‌شود، ثبت نام کنند. آزمون وکالت مانند دیگر آزمون‌ها دارای یک نمره حد نصاب می‌باشد و شانس قبولی افراد داوطلب در آزمون بستگی به درصدهای آزمون کتبی و عملکرد آنها دارد. از این رو برنامه ریزی آزمون وکالت از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 بسیاری از داوطلبان این سؤال را دارند که برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ باید گفت که برای پاسخ به سؤال شما لازم است که رتبه و درصدهای قبولی آزمون وکالت قوه قضاییه و کانون دادگستری را بررسی کنید تا از طریق آن بتوانید اطلاعات لازم را نسبت به درصدهای هرکدام از دروس کسب کنید.

بنر کال تو اکشن

علاوه بر این اطلاع از نمونه سوالات آزمون وکالت و دریافت نمونه کارنامه آزمون وکالت قوه قضاییه و کانون دادگستری می‌تواند دید وسیعی را برای شما ایجاد کند، از تراز داوطلبان سال‌های گذشته‌ آگاه شوید و برنامه مطالعاتی خود را برای هر درس براساس میانگین درصدی که قابل قبول در آزمون وکالت می‌باشد، برنامه‌ریزی نمایید.

بنابراین اطلاع از درصد قابل قبول آزمون وکالت می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد. اما در ادامه لازم است به نحوه مطالعه برای قبولی در آزمون وکالت و همچنین درصد لازم برای ورود به مرحله مصاحبه قوه قضاییه و کانون وکلای دادگستری اشاره کنیم.

برای اطلاع از شرایط آزمون وکالت آنلاین روی لینک کلیک کنید.

عوامل موثر در کسب درصد قابل قبول آزمون وکالت

آزمون وکالت را کانون‌های مختلفی برگزاری می‌کنند. نوع نهاد و میزان ظرفیت تعیین شده، می‌تواند نحوه پذیرش را تعیین کند. همچنین یکی از مواردی که بسیار تعیین کننده قبولی شما خواهد بود، سطح سؤالات آزمون شما خواهد بود. به عنوان مثال در صورتی که سؤال‌های آزمون بسیار سخت باشند، داوطلبان به طور میانگین درصدهای کمی را خواهند زد و همین مساله می‌تواند تعیین کننده میانگین درصد قبولی در آزمون وکالت باشد.

اینکه برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ تا حدود زیادی بستگی به کانونی که شما برای شرکت برای آزمون انتخاب نموده‌اید خواهد داشت، زیرا رقابت در هریک از این کانون‌ها متفاوت می‌باشد و همین شرایط می‌تواند در نحوه پذیرش شما تأثیر گذار باشد.

اگر به کارنامه‌هایی که در ادامه ارائه خواهد شد دقت نمایید، به طور معمول برای پذیرش در آزمون وکالت درصدهای شما نباید کمتر از 50 درصد به طور میانگین باشد. فراموش نکنید که با مطالعه منابع مهم و تهیه جزوه آزمون وکالت می‌توانید شانس کسب درصدهای بیشتر در آزمون را افزایش دهید.

نحوه مطالعه برای قبولی در آزمون وکالت

یکی از فاکتورهایی مهمی که در ارتباط با این سوال که برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ وجود دارد، این است که به خوبی مطالعه نمایید و به صورت عمقی درگیر دروس خود شوید تا موفقیت خود را تضمین نمایید. حتی اگر شما با کمترین ظرفیت درس بخوانید، اما مطالعه خوبی داشته باشید، می‌توانید موفقیت خود را تضمین نمایید. موارد زیر به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در آزمون وکالت پذیرفته شوید. موارد زیر که در ادامه برای شما ارائه خواهیم نمود به شما کمک خواهد کرد تا موفقیت خود را تضمین نمایید.

داشتن تغذیه مناسب، استراحت و خواب کافی 

اگر زمان مطالعه شما زیاد است و ساعت‌ها را به مطالعه اختصاص می‌دهید، حتماً از مواد قندی به مقدار لازم استفاده نمایید تا انرژی و سوخت‌وساز بیشتری داشته باشید. به جرات می‌توانیم بگوییم که کسب تراز قبولی در آزمون وکالت تنها به نوع مطالعه مربوط نمی‌شود و عوامل زیادی در قبولی شما تأثیرگذار خواهد بود.

برای مشاهده شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون روی لینک کلیک کنید.

نحوه مطالعه برای قبولی در آزمون وکالت

تمرکز خود را برای مطالعه افزایش دهید

برای داشتن یک مطالعه با کیفیت و مناسب باید تلاش نمایید تا تمرکز خود را افزایش دهید. داشتن تمرکز به هنگام مطالعه، شرط قبولی در این آزمون است. سعی کنید مطالب حاشیه‌ای را از خود دور نمایید. برای همه افراد در زندگی مشکلاتی به وجود می‌آید. حال اگر به این مشکلات اجازه غلبه بر تمرکز خود بدهید، فرصت را از دست خواهید داد و به همین دلیل یک سال از هدف خود عقب خواهید افتاد.

برای آشنایی با شرایط کسب آمادگی آزمون وکالت بر روی لینک کلیک کنید. 

از روش‌های مطالعه به خوبی آگاه باشید

برخی از اصول مطالعه برای تمامی رشته‌ها و همچنین تمامی آزمون‌ها یکسان است و شاید خیلی ارتباطی به اینکه برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم نداشته باشد. به عنوان مثال یکی از موارد بسیار مهم این است که شما آمادگی فیزیولوژی لازم را داشته باشید. به عنوان مثال مطالعه با شکم پر اصلاً توصیه نمی‌شود و یا مطابق با حدیث امام صادق، به هنگام غروب آفتاب مطالعه ننمایید. زیرا در این شرایط چشمان شما ضعیف خواهد شد. نور اتاق و یا مکانی که در آن مطالعه می‌نمایید، بسیار مهم است.

اگر کندخوان هستید، تلاش کنید این مشکل را برطرف نمایید و به موقع خود را برای آزمون آماده نمایید و اگر زیادی تند خوان هستید و این مسئله برای شما ایجاد مشکل می‌نماید، تلاش کنید تا این مشکل را به درستی برطرف نمایید. 

از منابع آزمون وکالت و همچنین ضرایب هر یک از دورس مطلع باشید

یکی از پاسخ‌هایی که می‌توانیم در رابطه با سؤال شما و اینکه برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم بدهیم، مطالعه دقیق منابع می‌باشد. خمیرمایه قبولی شما در این آزمون، اطلاع از منابع می‌باشد.

قطعاً برای هر یک از دروس ممکن است منابع آزمون وکالت متفاوتی معرفی شود. اما آنچه تفاوت یک فرد پذیرفته‌شده در یک آزمون را با فرد دیگر مشخص می‌نماید، این است که یک فرد موفق تمامی منابع را می‌شناسد و به خوبی همه آن را مطالعه می‌نماید.

برای اطلاع از ضرایب دروس آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

 

درصد لازم برای قبولی در آزمون وکالت قوه قضاییه

درصد لازم برای قبولی در آزمون وکالت قوه قضاییه 1403

 قوه قضاییه هر سال با برگزاری آزمون وکالت متقاضیان زیادی را در دوره کارآموزی پذیرش می‌کند. آن دسته از متقاضیانی که مدرک کارشناسی و بالاتر از آن در رشته حقوق دارند، می‌توانند برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه اقدام کنند.

در سال 1403 داوطلبان می‌توانند طبق روال سال‌های گذشته در این آزمون اسم‌نویسی کنند. آن دسته از داوطلبانی که ثبت نام آزمون وکالت را پشت سر گذاشته‌اند، باید خود را برای حضور در آزمون آماده کنند. از میان داوطلبان واجد شرایط افرادی که درصد قابل قبول در آزمون وکالت را کسب کرده باشند، می‌توانند وارد مرحله مصاحبه شوند. بعد از برگزاری آزمون وکالت نتایج آن از طریق سایت دانشگاه آزاد منتشر خواهد شد. افرادی که درصد قابل قبول را در آزمون کتبی داشته‌اند، می‌توانند از سوی قوه قضاییه به مرحله مصاحبه دعوت شوند. در ادامه کارنامه یکی از داوطلبان استان آذربایجان شرقی ارائه شده است.

نام دروس آزمون نمره خام – درصد
درس حقوق مدنی 58/33
درس آيين دادرسی مدنی 78/33
درس حقوق تجارت 81/66
درس اصول استنباط حقوق اسلامی 53/33
درس حقوق جزای عمومی و اختصاصی 53/33
درس آیین دادرسی كيفری 88/33
نوع سهمیه آزاد
 تراز نهایی 10027

همانگونه که می‌بینید کارنامه داوطلبی شامل درصدهای کسب شده، تراز و و نمره کل می‌باشد. آن دسته از افرادی که بتوان درصد مناسبی را در درس‌های مختلف بزنند و میانگین درصد آنها بالای ۶۰ درصد باشد، این امکان را دارند که به مصاحبه آزمون قوه قضاییه دعوت شوند.

درصد لازم برای قبولی در آزمون وکالت دادگستری 1403

سازمان دادگستری هر سال آزمون وکالت را برگزار می‌کند و آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته حقوق می‌باشند، می‌توانند مراحل اسم‌نویسی در آزمون کانون وکلا را طی کنند. متقاضیانی که ثبت نام خود را انجام داده‌اند، پس از شرکت در آزمون، چنانچه درصدهای مناسب را کسب نمایند، می‌توانند به مرحله مصاحبه شفاهی راه یابند.

از میان افراد واجد شرایط، تنها داوطلبانی که نمره قبولی را داشته باشند به مصاحبه دعوت خواهند شد. نتایج آزمون از طریق سازمان سنجش آموزش و کشور بر روی سایت sanjesh.org  ارائه خواهد شد و نتیجه آزمون در قالب کارنامه برای سایت منتشر می‌شود.

متقاضیان از طریق مشاهده کارنامه داوطلبان سال‌های قبل می‌توانند از درصدهای لازم  برای کسب نمره قبولی آگاه شوند و راحت‌تر به جواب این سؤال که برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ دست یابند. در ادامه درصدهای کسب شده از سوی داوطلبان آزمون سال گذشته کانون وکلای دادگستری ارائه شده است.

شهر و رتبه اکتسابی درس حقوق مدنی درس  آیین دادرسی مدنی درس  حقوق تجارت درس اصول استنباط حقوق اسلامی درس حقوق جزای عمومی و اختصاصی درس آیین دادرسی کیفری نوع سهمیه تراز نهایی
1

اصفهان

56/66 75/00 86/66 71/66 78/33 95/00 آزاد 10918
1  گلستان 76/66 93/33 63/33 16/66 61/66 93/33 آزاد 10769
1

همدان (سهمیه)

18/33 70/00 55/00 41/66 71/66 73/33 رزمندگان و ایثارگران 8300
3 خوزستان 63/33 68/33 81/66 33/33 76/66 70/00 آزاد 9964
11

قزوین

48/33 76/66 66/66 66/66 43/33 63/33 آزاد 8844
39 لرستان 46/66 68/33 78/33 43/33 38/33 83/33 آزاد 8856
41

یزد

33/33 63/33 56/66 48/33 46/66 86/66 آزاد 8318

 

درصد لازم جهت قبولی در آزمون وکالت دادگستری

نمونه کارنامه قبول شدگان آزمون وکالت 

برای آشنایی داوطلبان در رابطه با اینکه برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ برخی از نمونه کارنامه‌های سال‌های گذشته را گردآوری نموده‌ایم.

 کارنامه رتبه 1 آزمون كانون وكلاي دادگستري آذربايجان شرقي

نمره خام-درصد نام درس
58/33 حقوق مدنی
78/33 آيين دادرسي مدني
81/66 حقوق تجارت
53/33 اصول استنباط حقوق اسلامي
53/33 حقوق جزاي عمومی و اختصاصی
88/33 آیین دادرسی كيفري
آزاد سهمیه
10027 نمره کل – تراز نهایی

 

 کارنامه رتبه 1 آزمون كانون وكلاي دادگستري چهارمحال و بختياري

نمره خام-درصد نام درس
31/66 حقوق مدنی
65/00 آيين دادرسي مدني
90/00 حقوق تجارت
61/66 اصول استنباط حقوق اسلامي
53/33 حقوق جزاي عمومی و اختصاصی
86/66 آیین دادرسی كيفري
آزاد سهمیه
9194 نمره کل – تراز نهایی

 

کارنامه رتبه 1 (سهمیه رزمندگان و ایثارگران) آزمون كانون وكلاي دادگستري قزوين

نمره خام-درصد نام درس
66/00 حقوق مدنی
60/00 آيين دادرسي مدني
80/00 حقوق تجارت
88/33 اصول استنباط حقوق اسلامي
53/33 حقوق جزاي عمومی و اختصاصی
73/33 آیین دادرسی كيفري
رزمندگان وايثارگران سهمیه
8142 نمره کل – تراز نهایی

 

کارنامه رتبه 1 (سهمیه رزمندگان و ایثارگران) آزمون كانون وكلاي دادگستري لرستان

نمره خام-درصد نام درس
36/66 حقوق مدنی
70/00 آيين دادرسي مدني
83/33 حقوق تجارت
25/00 اصول استنباط حقوق اسلامي
30/00 حقوق جزاي عمومی و اختصاصی
63/33 آیین دادرسی كيفري
رزمندگان وايثارگران سهمیه
8119 نمره کل – تراز نهایی

 

کارنامه رتبه 2 (سهمیه رزمندگان و ایثارگران) آزمون كانون وكلاي دادگستري خراسان رضوي – شمالي و جنوبي

نمره خام- درصد نام درس
46/66 حقوق مدنی
63/33 آيين دادرسي مدني
85/00 حقوق تجارت
41/66 اصول استنباط حقوق اسلامي
65/00 حقوق جزاي عمومی و اختصاصی
80/00 آیین دادرسی كيفري
رزمندگان وايثارگران سهمیه
9373 نمره کل – تراز نهایی

 

 کارنامه رتبه 3 آزمون كانون وكلاي دادگستري خوزستان

نمره خام-درصد نام درس
63/33 حقوق مدنی
68/33 آيين دادرسي مدني
81/66 حقوق تجارت
33/33 اصول استنباط حقوق اسلامي
76/66 حقوق جزاي عمومی و اختصاصی
70/00 آیین دادرسی كيفري
آزاد سهمیه
9964 نمره کل – تراز نهایی

 

ظرفیت پذیرش در سهمیه‌های مختلف آزمون وکالت

یکی از موارد دیگری در رابطه با این سوال که برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ باید در نظر داشته باشید، این است که از ظرفیت و سهمیه‌های تعیین شده برای آزمون اطلاع یابید. با توجه به اینکه ظرفیت‌های تعیین شده برای قبولی در آزمون متفاوت می‌باشد، لذا ما برای آشنایی ما داوطلبان عزیز ظرفیت مربوط به سال‌های گذشته را ارائه می‌نماییم.

نام کانون ظرفیت پذیرش آزاد ظرفیت پذیرش ایثارگران جمع کل
1 – مرکز شامل استانهای تهران، سمنان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان 1050 450 1500
2 – آذربایجان شرقی 105 45 150
3 – فارس و کهگیلویه و بویراحمد 70 30 100
4 – اصفهان 140 60 200
5 – آذربایجان غربی 57 25 82
6 – مازندران 70 30 100
7 – خراسان رضوی، شمالی و جنوبی 105 45 150
8 – گیلان 63 27 90
9 – قزوین 63 27 90
10 – خوزستان 71 31 102
11 – کرمانشاه 46 20 66
12 – همدان 35 15 50
13 – قم 18 8 26
14 – کردستان 26 10 36
15 – گلستان 28 12 40
16 – اردبیل 21 9 30
17 – مرکزی (اراک) 14 6 20
18 – بوشهر 49 21 70
19 – زنجان 42 18 60
20 – لرستان 42 18 60
21 – کرمان 63 27 90
22 – البرز 91 39 130
23 – چهارمحال و بختیاری 11 3 14
24 – یزد 91 39 130
25 – ایلام 28 12 40

کال تو اکشن تماس

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون وکالت 1403

تفاوت متون فقه آزمون وکالت دادگستری و وکلای قوه قضاییه

 متون فقه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه مانند آزمون وکالت دادگستری از کتاب فقه تحریر الوسیله امام خمینی خواهد بود. آزمون مرکز وکلا و مرکز قوه قضاییه دارای 5 باب شهادت، اقرار ایمان، قضاء و وکالت است. باب وکالت و شهادت تحریرالوسیله بین دو آزمون مشترک می‌باشد.

 اعلام رسمی منابع آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ توسط اسکودا

شورای اجرایی اسکودا منابع مربوط به آزمون ورودی کارآموزی وکالت را اعلام کرد. براساس آنچه که از طرف این شورا مطرح شده است منابع نسبت به سال قبل تغییر چشمگیری نداشته است. فقط درس متون فقه به دروس امتحانی آزمون وکالت و دو بخش وکالت شهادت به مفاد آزمون اضافه شده است.

جدیدترین اخبار پیرامون آزمون وکالت

خلاصه مقاله برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟

در این مقاله به بررسی سؤال بسیاری از متقاضیان که برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ پرداختیم. باید بگوییم که آن دسته از متقاضیانی که در آزمون وکالت حضور داشته‌اند، باید به حداقل ۶۰ درصد از سؤالات آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه پاسخ درست بدهند تا رتبه قبولی را کسب کرده و به مرحله مصاحبه دعوت شوند.

اطلاع از حد نصاب پذیرفته شدگان سال‌های قبل می‌تواند دید وسیعی نسبت به نحوه برنامه‌ریزی برای مطالعه هرکدام از دروس در اختیار شما قرار دهد و از طریق اطلاع از میانگین درصدها شما می‌توانید شانس قبولی خود را در آزمون وکالت افزایش دهید. برای کسب نمره حدنصاب توصیه می کنیم با مشاوران خبره در ارتباط باشید و مشاوره های لازم را دریافت کنید. 

 برای دانلود pdf مقاله برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ کلیک کنید.

3.5/5 - (19 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اهمیت اطلاع از درصد قابل قبول آزمون وکالت چیست؟

شما با اطلاع از درصد قابل قبول آزمون وکالت سال قبل و کارنامه قبولی پذیرفته شدگان می توانید برنامه ریزی بهتری برای مطالعه منابع دروس مختلف داشته باشید. 

برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟

به طور کلی با توجه به کانونی که شما بری آزمون انتخاب خواهید نمود، میانگین درصد قبولی در آزمون وکالت ممکن است متفاوت باشد. ما در این مقاله نمونه کارنامه قبول شدگان وکالت را در شهرهای مختلف برای شما ارائه نموده ایم.

میانگین درصد قابل قبول برای دعوت به مصاحبه آزمون وکالت چقدر است؟

به طور میانگین باید بگوییم حداقل درصدهای مورد نیاز برای پذیرش در آزمون، بالای 60 درصد در هر درس می باشد.

نظرات

31 دیدگاه دربارهٔ «برای قبولی در آزمون وکالت چند درصد بزنیم؟ + بررسی کارنامه ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo صادق گفت:

    سلام من رتبه آزمون وکالتم 5100شده آیا با اعمال سهمیه ایثارگری امیدی واسه قبول شدن هست با این رتبه یا خبر ممنون میشم راهنمایی کنید .محل آزمون هم آذربایجان غربی هستش

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      امکان قبولی با توجه به رتبه شما حتی در صورت اعمال سهمیه کم است

  2. Avatar photo ارام گفت:

    سلام. به نظرتون با این درصدا امکان قبولی تو کانون مرکز وجود داره؟
    مدنی ۵۰
    ادم ۲۰
    تجارت‌ ۵۰
    فقه ۷۰
    جزا ۷۰
    کیفری ۶۰
    اساسی ۵۰

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر شرایط شما باید تحت برسی مشاور قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  3. Avatar photo المیرا گفت:

    سلام، اگر درسی مثل مدنی رو اصلا نزنیم ترازش چند میشه؟یا اصلا میتونه ترازی بجز صفر بیاره؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. تراز شما بستگی به نمره ی کلی شما دارد و نمیتوان گفت با یک درس نزده چه ترازی بدست میاوردید.

  4. Avatar photo دانشجو گفت:

    برای قبولی کانون وکلا تهران حداقل هر درس و چنددرصد بزنیم؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . آزمون رقابتی هست و مشخص نیست که درصد باید چقدر باشد با نهایت تلاش خودتون رو جهت قبولی داشته باشید

  5. Avatar photo فارس گفت:

    میشه لطفا بگید برای تهران باید چند درصد بزنیم تو آزمون وکالت

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      به نتایج سایر افراد بستگی دارد

  6. Avatar photo هوشنگی گفت:

    سلام خسته نباشید. من درصد میانگین 40 زدم احتمال قبولی هست؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      به نتایج سایر افراد بستگی دارد اما احتمال قبولی وجود دارد .

  7. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام من وضع مالیم جوری نیست کلاس برم کسی هست از لحاظ مشاوره درسی کمکم کنه بخونم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین راهنمایی شما با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.
      9099075307

  8. Avatar photo ستاره گفت:

    سلام من مدرک کاردانی وکارشناسی حقوق ثبتی دارم میشه وکالت شرکت کنم؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقت بخیر
      با توجه به شرایط شما امکان پذیر نمیباشد.

    2. Avatar photo علی گفت:

      بلی امکان داره

  9. Avatar photo Nasim گفت:

    سلام وقتتون بخیر بعد از قبولی در آزمون وکالت بخاطر سکونت میتونیم انتقالی بگیریم به ی شهر دیگه و چقد زمان می‌بره این انتقال؟

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      سوال شما نیاز به بررسی اطلاعاتتون دارد
      جهت کسب اطلاعات با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

  10. Avatar photo نگار گفت:

    سلام . سال دوازدهمم.
    امسال به رشته وکالت علاقه مند شدم.
    میخوام بدونم هر درسو باید چند بزنم تا بتونم قبول شم؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      رشته حقوق پر متقاضی ترین رشته زیر گروه انسانی است.بستگی به هدف و دانشگاه مقصد شما دارد.

  11. Avatar photo مینا گفت:

    سلام
    حداقل و حداکثر تراز قبولی در آزمون مرکز وکلای آذربایجان غربی چقدره؟!

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.ترازهای قبولی هر ساله با توجه به راحتی و سختی ازمون متفاوت است.

  12. Avatar photo سینا گفت:

    سلام
    در ازمون میانجیگری رتبه ۴۵ اوردم یعنی چی؟ این از چند نمره محاسبه شده ک زدن ۴۵؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر از 100 نمره هستش و حد نصاب قبولی 50 هستش برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

  13. Avatar photo نگین گفت:

    سلام حداقل تراز برای قبولی در کانون وکلا استان خوزستان برای ۱۴۰۰،با سهمیه آزاد و سهمیه ایثارگران چقدره؟؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر هر سال تفاوت داره بستگی به تعداد جذب دانشگاه و سطح شرکت کنندگان داره

  14. Avatar photo مریم گفت:

    سلام تراز قبولی در کانون مازندران برای ۱۴۰۰ از چند تا چند میتونه باشه در سهمیه آزاد ممنون

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام. 9000 به بالا

      1. Avatar photo سجاد گفت:

        سلام باچه ترازی احتمال قبول شدن درکانون خوزستان هست،،،آخرین نمره تراز،،،

        1. Avatar photo karimi گفت:

          سلام برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل

    متقاضیان دریافت مشاوره می‌توانند از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل ایران تحصیل بهره‌مند شوند. به دلیل اینکه امروزه مردم مشغله‌های فراوانی دارند دیگر کمتر زمان مراجعه به مراکز مشاوره را دارند که در این صورت استفاده از مشاوره تلفنی...
  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1403 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1403 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1403 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
تماس با مشاور