ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی + پاسخگوی تلفنی 24 ساعته | ایران تحصیل

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های پر متقاضی می باشد که با هدف تربیت افراد متخصص و حرفه ای تاسیس شده تا حتی افراد شاغل در بخش های مختلف بتوانند مهارت های خود را اداره کنند. این دانشگاه که تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می‌ شود، رشته های مختلفی را ارائه می کند تا علاقمندان کسب تجربه و مهارت را گرد آورده و توانایی های آنان را ارتقا دهد. اگر علاقمند رشته های فنی هستید، دانشگاه علمی کاربردی می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد. با مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل می توانید بهترین انتخاب رشته را انجام دهید و با شیوه کاری و نحوه آموزش این دانشگاه آشنا شوید. همچنین در این مقاله کامل ترین لیست دانشگاه ها و آموزشگاه های ارائه دهنده دوره های علمی کاربردی را ارائه کرده ایم تا راهنمای شما در این مسیر باشیم. پس از مطالعه این مقاله اطلاعات ارزشمندی همچون شرایط ثبت نام، معدل مورد نیاز و شیوه پذیرش دانشگاه علمی کاربردی کسب خواهید کرد که در جلسات مشاوره دانشگاه علمی کاربردی مطرح می گردند. همچنین می توانید از پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل نیز استفاده نمایید. تنها کافی است با ما تماس بگیرید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، جستجو برای انتخاب بهترین دانشگاه ممکن آغاز می شود. دانشگاه علمی کاربردی با هدف تربیت افراد متخصص و حرفه ای تاسیس شده و تحت نظر وزارت علوم تحقیقات و فناوری فعالیت شروع به فعالیت کرده است. این دانشگاه با توجه به هدف خود از تاسیس، پیش رفته و تلاش می کند تا به ارتقا سطح شغلی علاقمندان و افزایش مهارت های حرفه ای افرادی، که علاقمند به یادگیری توانایی های لازم برای ورود به بازار کار هستند، بپردازد.

لازم است بدانید که رشته های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه کمی متفاوت تر از رشته های ارائه شده در سایر دانشگاه ها می باشد و بیشتر ماهیت عملی دارد و سعی می کند تا تجربه و مهارت عمی و کاربردی در کار را به دانشجویان خود آموزش دهد. دانشجویان مباحث مختلف درسی را در این دانشگاه به صورت عملی یاد می گیرند و پس از فارغ التحصیلی آمادگی بیشتری برای ورود به بازار کار دارند و راحت تر از سایر فارغ التحصیلانی که به صورت تئوری آموزش دیده اند، استخدام می شوند.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی

توجه داشته باشید که در دانشگاه علمی کاربردی تنها امکان تحصیل در دو مقطع تحصیلی یعنی کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته فراهم می باشد و متقاضیان تحصیل در مقاطع بالاتر می بایست به سایر دانشگاه ها مراجعه کرده و ثبت نام نمایند. در گذشته مقطع کارشناسی ارشد نیز در این دانشگاه برگزار می گردید. برای استعلام وضعیت پذیرش در مقطع ارشد می توانید از امکان مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل استفاده نمایید. دانشگاه جامع علمی کاربردی مسئولیت برنامه‌ ریزی، سازمان‌ دهی، پشتیبانی‌ های کارشناسی، عملیاتی، اطلاعات و سیاست‌ گذاری‌ های کلان و نیز نظارت و ارزشیابی مراکز و موسسات علمی کاربردی را عهده دار می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل کمک بگیرید.

برای اطلاع از شرایط تدریس در دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

یکی از ساده ترین دانشگاه هایی که سالانه در سرتاسر ایران دانشجو می پذیرد، دانشگاه علمی کاربردی می باشد. شرایط پذیرش در این دانشگاه بسیار آسان می باشد و فرصت تحصیل به راحتی برای افراد علاقمند مهیا شده است. افرادی که علاقمند به تحصیل در دانشگاه های سراسری و آزاد که نیازمند قبولی در کنکور سراسری هستند را ندارند، می توانند با ثبت نام در این دانشگاه ها تنها بر اساس سوابق تحصیلی خود، مشغول به تحصیل گردند. برای تحصیل در این دانشگاه ها ملزم به شرکت در هیچ آزمونی نیستید و می توانید با ارائه مدرک دیپلم خود، در دانشگاه علمی کاربردی پذیرش بگیرید. اگر در مراحل ثبت نام با مشکل مواجه شدید از امکان مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل استفاده نمایید.

امکان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی تنها دو بار در سال وجود دارد و داوطلبان می توانند برای نیمسال های مهر ماه و بهمن ماه ثبت نام خود را نهایی کنند. برای ثبت نام نیمسال اول تحصیلی (مهر ماه) باید به صورت اینترنتی از طریق سامانه سنجش و آموزش کشور اقدام کنید. برای جلوگیری از هر گونه مشکل می توانید از امکان مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل استفاده نمایید. برای ثبت نام در نیمسال دوم تحصیلی (بهمن ماه)، باید به صورت حضوری به دانشگاه علمی کاربردی مد نظر خود مراجعه نمایید و ثبت نام خود را نهایی کنید. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام می توانید با پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی عبارت است از:

  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی موجود در قانون اساسی کشور
  • ملتزم به احکام عملی اسلام (انجام واجبات و دوری از محرمات)
  • عدم احراز به فساد اخلاقی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها
  • عدم احراز عناد به نظام کشور
  • عدم عضویت در گروه ها و سازمان های سیاسی غیر قانونی
  • عدم اشتهار به انجام کار های غیر اخلاقی در طول دوران تحصیل یا شغل

برای مشاهده مقایسه دانشگاه آزاد و علمی کاربردی کلیک کنید.

شرایط عمومی برای پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کاردانی

دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دوره های کاردانی در 4 دسته گروه آموزشی یعنی صنعت، خدمات اجتماعی و مدیریت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، در دو ترم مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. داوطلبان پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کاردانی در هر یک از دسته ها بدون توجه به اینکه چه مدت از زمان دریافت مدرک دیپلم مقطع متوسطه شان گذشته است در زمان های مقرر، می توانند برای پذیرش ورودی های جدید به دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور رفته و در صورت داشتن شرایط پذیرش علمی کاربردی  در این دانشگاه ها ثبت نام کرده و در رشته مورد علاقه و یا مورد نیاز خود، به تحصیل ادامه دهند و پس از اتمام دوران تحصیل، مدرک دانشگاهی خویش را دریافت نمایند. برای اطلاع از شرایط پذیرش مقطع کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور،می توانید از پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل کمک بگیرید.

شایان ذکر است که متقاضیان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سراسر کشور، بدون نیاز به رشته دیپلم متوسطه ای که اخذ کرده اند می توانند در صورت داشتن شرایط مورد نیاز برای پذیرش علمی کاربردی، در هر کدام از رشته های ارائه شده از سوی دانشگاه علمی کاربردی، به عنوان دانشجوی ورودی جدید پذیرفته شده و در آن رشته ادامه تحصیل داده پس از اتمام زمان تحصیل، مدرک تحصیلی دانشگاهی شان را دریافت نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل کمک بگیرید.

برای اطلاع از نحوه انتقال از دانشگاه علمی کاربردی به آزاد کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – مقطع کارشناسی

دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دوره های کارشناسی نیز در 4 دسته گروه آموزشی یعنی صنعت، خدمات  اجتماعی و مدیریت، کشاورزی، فرهنگ و هنر ، در ترم های مهر ماه و بهمن ماه دانشجو می پذیرد. داوطلبان پذیرش در دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور در مقطع کارشناسی در هر یک از دسته ها بدون توجه به اینکه چه مدت از زمان دریافت مدرک کاردانی شان گذشته است در زمان های مقرر برای پذیرش ورودی های جدید، می توانند به دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور مراجعه کرده و ثبت نام نمایند. پس از آن دانشجویان می توانند در رشته مورد علاقه و یا مورد نیاز خود، به تحصیل ادامه دهند و پس از اتمام دوران تحصیل دانشگاهی خود، مدرک دانشگاهی خویش را دریافت نمایند و وارد بازار کار شوند.

همانطور که پیش تر توضیح داده شد، به علت عملی بودن مباحث آموزشی در این دانشگاه ها، روند استخدام برای این افراد آسان تر می باشد چرا که دارای تجربه کار عملی می باشند. چنانچه در مسیر ثبت نام و انتخاب رشته در این دانشگاه با مشکل مواجه شدید، می توانید از امکان پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل استفاده نمایید. کارشناسان و مشاوران مجرب ما، در این مسیر همراه شما خواهند بود.

برای آشنایی با تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

مشاوره دانشگاه علمی کاربردی – دوره های بدون کنکور

دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور از سال 1371 به دلیل کمک به سطح آموزشی کشور و بالا بردن میزان سواد آهاد جامعه، دوره های بدون کنکور را که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی افراد اقدام به پذیرش دانشجو می کردند را ارائه کردند. این رشته ها برای افراد مختلفی بسیار مهم می باشد همچون کارمندانی که علاقه به ادامه تحصیل و کسب مدارک بالاتر دانشگاهی دارند و یا افرادی که وقت و زمان کافی برای حضور در کنکور های ورودی دانشگاه ها در مقاطع مختلف را ندارند. اگر در مسیر انتخاب کردن و یا انتخاب نکردن این دانشگاه با مشکل مواجه شدید و یا علاقمند به بررسی شرایط تان جهت مناسب بودن و یا نبودن این دانشگاه بودید، با پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. ما با ارائه امکان مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل، بهترین انتخاب را برای شما تضمین می کنیم.

برای مشاهده فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

لیست دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور

در این بخش از مقاله لیست جامعی از تمامی مراکز و دانشگاه های علمی کاربردی ارائه داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر از هر یک از واحد ها می توانید از پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل کمک بگیرید.

مرکز آموزش علمی – کاربردی اهر مرکز آموزش علمی – کاربردی واحد آموزشی بناب مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی بهزیستی استان آذربایجان شرقی مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان زندان‌ها (تبریز)
مرکز آموزش علمی – کاربردی قوه قضاییه استان آذربایجان شرقی مرکز آموزش علمی – کاربردی مخابرات آذربایجان شرقی مرکز آموزش علمی – کاربردی علامه امینی مرکز آموزش علمی – کاربردی بازرگانی واحد آذربایجان شرقی مرکز آموزش علمی – کاربردی تعاون تبریز
مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی (تبریز) مرکز آموزش علمی – کاربردی هواشناسی و علوم جو تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان مدیریت صنعتی تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت موتوژن مرکز آموزش علمی – کاربردی چرم (تبریز)
مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع و معادن آذربایجان شرقی (تبریز) مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان آموزش گروه تراکتور سازی ایران (تبریز) مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت ایدم مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دستی تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی گروه ماشین‌سازی تبریز
مرکز آموزش علمی – کاربردی شیرین عسل مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع کوچک آذربایجان شرقی مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت بنیان دیزل مرکز آموزش علمی – کاربردی واحد استانی آذربایجان شرقی مجتمع آموزشی و پژوهشی آذربایجان
مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری‌ تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی مالیاتی تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی بانک ملت تبریز
مرکز آموزش علمی – کاربردی نیروی انتظامی تبریز مرکز آموزش علمی – کاربردی استاد شهریار تیکمه داش مرکز آموزش علمی – کاربردی شبستر مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی مراغه مرکز آموزش علمی – کاربردی بازرگانی واحد مراغه
مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع غذایی مراغه مرکز آموزش علمی – کاربردی مراغه مرکز آموزش علمی – کاربردی مرند مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی ملکان مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه
مرکز آموزش علمی – کاربردی بهزیستی استان آذربایجان غربی مرکز آموزش علمی – کاربردی شهید رجایی (آذزبایجان غربی) مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی (ارومیه) مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان مدیریت صنعتی ارومیه مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دستی آذربایجان غربی
مرکز آموزش علمی – کاربردی واحد استانی ارومیه مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 آذربایجان غربی مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری‌های ارومیه مرکز آموزش علمی – کاربردی مالیاتی ارومیه مرکز آموزش علمی – کاربردی بوکان
مرکز آموزش علمی – کاربردی دهخدا (تکاب) مرکز آموزش علمی – کاربردی مهاباد 1 مرکز آموزش علمی – کاربردی مهاباد 2 مرکز آموزش علمی – کاربردی مهاباد 3 مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی (میاندوآب)
مرکز آموزش علمی – کاربردی میاندوآب مرکز آموزش علمی – کاربردی علامه طباطبایی (اردبیل) مرکز آموزش علمی – کاربردی تعاون اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دستی اردبیل
مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی ذوب آهن اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت دانش‌پژوهان ایران سوله اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی خبر اردبیل
مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری‌های اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل (مغان) مرکز آموزش علمی – کاربردی پارس آباد 1
مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد پارس آباد مرکز آموزش علمی – کاربردی گرمی مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی نیر مرکز آموزش علمی – کاربردی آران و بیدگل مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی اصفهان
مرکز آموزش علمی – کاربردی بهزیستی استان اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی بعثت 6 زندان مرکزی اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی قوه قضاییه اصفهان مرکز اموزش علمی – کاربردی سازمان زندان‌ها (اصفهان) مرکز آموزش علمی – کاربردی شهید باهنر (اصفهان)
مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی فنون و خدمات هوایی اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی هواشناسی و علوم جو اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دستی نقش جهان اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت خدمات علمی – صنعتی اصفهان
مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان مدیریت صنعتی اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی عتیق مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت تولیدی فرش ایران سپهر مرکز آموزش علمی – کاربردی هرند مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 اصفهان
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ وهنر واحد 2 اصفهان مجتمع آموزشی و پژوهشی اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری‌های استان اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد 23 اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی مالیاتی اصفهان
مرکز آموزش علمی – کاربردی بانک ملت اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی جامعه اسلامی کارگران اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی تیران و کرون مرکز آموزش علمی – کاربردی خور و بیابانک مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دفاعی زرین شهر
مرکز آموزش علمی – کاربردی فنی توحید مرکز آموزش علمی – کاربردی زرین شهر مرکز آموزش علمی – کاربردی مالک اشتر اصفهان مرکز آموزش علمی – کاربردی علویجه مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی اصفهان (کاشان)
مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری مهاباد مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد 17 کاشان مرکز آموزش علمی – کاربردی گلپایگان مرکز آموزش علمی – کاربردی مبارکه مرکز آموزش علمی – کاربردی نجف آباد
مرکز آموزش علمی – کاربردی آبدانان مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام مرکز آموزش علمی – کاربردی بهزیستی استان ایلام مرکز آموزش علمی – کاربردی شهید مدرس (ایلام) مرکز آموزش علمی – کاربردی ایلام 1
مرکز آموزش علمی – کاربردی ایلام 2 مرکز آموزش علمی – کاربردی ایوان مرکز آموزش علمی – کاربردی دره شهر 1 مرکز آموزش علمی – کاربردی دهلران مرکز آموزش علمی – کاربردی شیروان و چرداول 1
مرکز آموزش علمی – کاربردی مهران مرکز آموزش علمی – کاربردی احداث صنعت مرکز آموزش علمی – کاربردی برازجان 1 مرکز آموزش علمی – کاربردی برازجان مرکز آموزش علمی – کاربردی بعثت 4 زندان مرکزی بوشهر
مرکز آموزش علمی – کاربردی قوه قضاییه استان بوشهر مرکز آموزش علمی – کاربردی علامه طباطبایی (بوشهر) مرکز آموزش علمی – کاربردی علوم و صنایع شیلاتی خلیج فارس مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 بوشهر مرکز آموزش علمی – کاربردی استانداری بوشهر
مرکز آموزش علمی – کاربردی مالیاتی بوشهر مرکز آموزش علمی – کاربردی دشتی مرکز آموزش علمی – کاربردی دیلم مرکز آموزش علمی – کاربردی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مرکز آموزش علمی – کاربردی کنگان
مرکز آموزش علمی – کاربردی بندرسازان گناوه مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد اسلامشهر مرکز آموزش علمی – کاربردی مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد موسسه آموزش عالی علمی – کاربردی هلال ایران مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 2
مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی واحد 1 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 4 مرکز آموزش علمی – کاربردی انجمن دوستی ایران و کانادا مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت داده‌پردازی ایران مرکز آموزش علمی – کاربردی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی بهزیستی استان تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی حوزه هنری واحد تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان تبلیغات اسلامی تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی کانون سر دفتران و دفتر یاران مرکز آموزش علمی – کاربردی امام مهدی (عج)
دانشکده علوم و فنون فارابی (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی صنعت جهانگردی تهران 2 مرکز آموزش علمی – کاربردی صنعت جهانگردی تهران 3 مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان زندان‌ها (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی بعثت 1
مرکز آموزش علمی – کاربردی قوه قضاییه دانشکده علمی – کاربردی پست و مخابرات مرکز آموزش علمی – کاربردی پست مرکز آموزش علمی – کاربردی نور هدایت حافظ مرکز آموزش علمی – کاربردی شهید شرافت
مرکز آموزش علمی – کاربردی نهاد ریاست جمهوری مرکز آموزش علمی – کاربردی بازرگانی واحد تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت تعاونی پیشتازان آیین زندگی (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی تعاون تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی شهید زمانپور (تهران – ساوجبلاغ)
مرکز آموزش علمی – کاربردی مالک اشتر تهران آموزشکده فنی نقشه‌برداری سازمان جغرافیایی مرکز آموزش علمی – کاربردی شهید مطهری مرکز آموزش علمی – کاربردی صنعت هوانوردی تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فنون و خدمات هوایی تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی هواشناسی و علوم جو تهران دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری مرکز آموزش علمی – کاربردی راه و ترابری مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت صنعتی کوشا (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی ساپکو (تهران)
مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع غلات قائم(عج) مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت سایپا مرکز آموزش علمی – کاربردی علامه طبرسی مرکز آموزش علمی – کاربردی تحقیقات صنعتی ایران (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی پژوهش و مهندسی جوش ایران
مرکز آموزش علمی – کاربردی انجمن صنفی شرکت‌ های خدمات پس از فروش خودرو مرکز آموزش علمی – کاربردی گسترش انفورماتیک ایران مرکز آموزش علمی – کاربردی پارس الکتریک مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع لاستیک (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی قالب سازان ایران
مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دخانی مرکز آموزش علمی – کاربردی چرم (تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی مهرکام پارس (تهران) دانشگاه صنایع و معادن ایران – مرکز تهران موسسه آموزشی و پژوهشی وزارت صنایع و معادن (تهران)
مرکز علمی – کاربردی آموزش و پژوهش صنایع ایران مرکز آموزش علمی – کاربردی صنعت غذای تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی صنایع دستی استان تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی انجمن سازندگان قطعات خودرو مرکز آموزش علمی – کاربردی گروه صنعتی ایران خودرو
مرکز آموزش علمی – کاربردی گروه صنعتی گلرنگ مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت صنعتی آما موسسه آموزش عالی آزاد مدیریت فناوری امیرکبیر موسسه آموزش عالی آزاد عصر دین و دانش موسسه آموزش عالی آزاد فناوران اطلاعات تهران
موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون دانشسار مرکز آموزش علمی – کاربردی انجمن فیزیک ایران موسسه آموزش عالی آزاد نو آوران عصر دانش موسسه آموزش عالی آزاد انفورماتیک ایران موسسه آموزش عالی آزاد هادی
موسسه آموزش عالی آزاد علم گستر موسسه آموزش عالی آزاد نهاوند مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 55 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 44 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 4 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 41 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 48 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 12 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 35 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 21 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 31 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 23 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 14 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 18 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ وهنر واحد 22 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 24 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 36 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 38 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 27 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 53 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 34 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 25 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 7 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 43 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 29 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 56 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 15 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 26 تهران دانشکده خبر مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 10 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 37 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 49 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 30 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 42 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 54 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 45 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 17 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 40 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 16 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 9 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 33 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 20 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 47 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 32 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 6 تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 19 تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگ و هنر واحد 11 (موسیقی) مرکز آموزش علمی – کاربردی سوانح طبیعی مرکز آموزش علمی – کاربردی ساختمان و شهرسازی تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی واحد آموزشی تهران
موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت (مرکز تهران) مرکز آموزش علمی – کاربردی آگاهان نیرو دانشگاه صنعت آب و برق مرکز آموزش علمی – کاربردی کمیته امداد امام خمینی (ره) مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی فرهنگی هنری شهرداری تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی رسانه دانشکده امور اقتصادی تهران
مرکز آموزش علمی – کاربردی بانک ملت تهران مجتمع آموزشی شهید ایرانی مرکز آموزش علمی – کاربردی شهدای نزاجا مرکز آموزش علمی – کاربردی استانداری تهران مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
مرکز آموزش علمی – کاربردی تکواندو مرکز آموزش علمی – کاربردی سازمان تربیت بدنی آجا مرکز آموزش علمی – کاربردی شهید صیاد شیرازی مرکز آموزش علمی – کاربردی آسانسورسازی دماوند مرکز آموزش علمی – کاربردی بعثت 2
مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری رودهن مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت تعاونی کارخانجات فراوری روغن و دانه های روغنی ایران مرکز آموزش علمی – کاربردی خانه کارگر واحد شهر قدس مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 3 مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی کرج
دانشکده حفاظت محیط زیست مرکز آموزش علمی – کاربردی بعثت 3 مرکز آموزش علمی – کاربردی حکیم ابوالقاسم فردوسی مرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد کشاورزی (کرج) مرکز آموزش علمی – کاربردی منابع طبیعی دکتر جوانشیر
مرکز آموزش علمی – کاربردی شرکت صنعتی کوشا (کرج) مرکز آموزش علمی – کاربردی داروگر مرکز آموزش علمی – کاربردی قالب‌های صنعتی ایران خودر

برای مطالعه دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر از طریق لینک مربوطه اقدام نمایید.

رشته های ارائه شده در دانشگاه علمی کاربردی

با توجه به 4 دسته گروه آموزشی ارائه شده در این دانشگاه و مقطع آن ها می توان رشته های ارائه شده در این دانشگاه ها را به صورت زیر دسته بندی کرد. در صورتی که رشته مورد نظر خود را مشاهده نکردید می توانید با ایران تحصیل تماس گرفته و از مشاوره دانشگاه علمی کاربردی استفاده نمایید تا همکاران ما به دقت موارد مبهم را برای شما بررسی کنند.

گروه صنعت
کاردانی فنی ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) کاردانی فنی برق کاردانی فنی عمران کاردانی مکانیک کاردانی فنی هوانوردی
کاردانی خلبانی PPL کاردانی فنی جوشکاری کاردانی فنی طلا و جواهر کاردانی فنی مخابرات – ارتباطات داده ها کاردانی فنی نقشه کشی صنعتی
کاردانی فنی تجهیزات پزشکی کاردانی فنی عمران – تونل سازی کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی کاردانی فنی پلیمر مهندسی فناوری ارتباطات و اطلاعات
 مهندسی فناوری عمران مهندسی فناوری الکترونیک صنعت مهندسی فناوری متالورژی – ذوب فلزات مهندسی فناوری ساخت و تولید – قالب سازی مهندسی فناوری مکانیک هواپیما
گروه مدیریت و خدمات اجتماعی
کاردانی حرفه ای حقوق- حقوق ثبتی کاردانی حرفه ای دستیاری حقوقی امور قضایی کاردانی حرفه ای دستیاری مشاغل حقوقی کاردانی حرفه ای مدیریت – لجستیک و زنجیره تامین کاردانی حرفه ای امور بیمه
 کاردانی حرفه ای بازرگانی– امور گمرکی کاردانی حرفه ای عملیات ویژه انتظامی کاردانی حرفه ای امور تعاون کاردانی حرفه ای اصلاح و تربیت کاردانی حرفه ای حسابداری – حسابداری مالی
کارشناسی حرفه ای امور گمرکی کارشناسی حرفه ای مدیریت بیمه کارشناسی حرفه یا حسابداری کارشناسی حرفه یا حسابداری – حسابرسی کارشناسـی حرفه یا مدیریت کسب و کار
کارشناسی حرفه ای ایمنی
گروه کشاورزی
کاردانی حرفه ای علوم آزمایشگاهی دامپزشکی کاردانی فنی باغبانی – تولیدات گلخانه ای کاردانی فنی منابع طبیعی- جنگلداری کاردانی فنی شیلات کاردانی فنی مکانیک
مکانیک ماشین های زراعی و باغی کاردانی فنی گیاه پزشکی کاردانی فنی مکانیک – مکانیک شناورهای صیادی کاردانی فنی آب و خاک – انتقال و توزیع آب کشاورزی کارشناسی حرفه ای مدیریت مخاطرات کشاورزی
مهندسی فناوری دامپروری – پرورش صنعتی طیور مهندسی فناوری جنگلداری تلفیقی کارشناسی حرفه ای مدیریت مخاطرات کشاورزی
گروه فرهنگ و هنر
کاردانی حرفه ای صنایع دستی کاردانی حرفه ای خوشنویسی کاردانی حرفه ای دوخت و تکنولوژی لباس کاردانی حرفه ای موسیقی کاردانی حرفه ای بازیگری
کاردانی حرفه ای امور فرهنگی  کاردانی حرفه ای تربیت مربی قرآن کریم کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری کاردانی حرفه ای امور کتابداری و اطلاع رسانی کاردانی حرفه ای خبرنگاری
کاردانی حرفه ای هتلداری کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک کارشناسی حرفه یا تربیت مربی امور فرهنگی کودک و نوجوان کارشناسی حرفه ای گرافیک – تصویرسازی کارشناسی حرفه ای عکاسی – تبلیغات
کارشناسی حرفه ای مترجمی همزمان انگلیسی​

برای دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

کال تو اکشن تماس

زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

در این بخش از مقاله به بررسی زمان ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی خواهیم پرداخت. هنگام ثبت نام در سامانه ممکن است با مشکلات مختلفی رو به رو شوید. برای رفع هر گونه مشکل و یا سوال می توانید از امکان پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل استفاده نمایید. کارشناسان و مشاوران مجرب ما همراه شما خواهند بود.

زمان ثبت نام مجدد دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲ مقطع

1 لغایت 4 شهریور

14 تیر لغایت 21 تیر

کاردانی ورودی مهر

1 لغایت 4 شهریور

1 تیر ماه لغایت 14 تیر

کارشناسی ناپیوسته ورودی مهر

نیمه های بهمن ماه

اعلام نشده است.

کاردانی ورودی بهمن

نیمه های بهمن ماه

اعلام نشده است.

کارشناسی ناپیوسته ورودی بهمن

برای آموزش کار با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی روی لینک بزنید.

هزینه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

یکی از معیار های انتخاب دانشگاه، هزینه آن می باشد. مقدار شهریه پرداختی در هر دانشگاه می تواند یک عامل تعیین کننده برای انتخاب یک رشته باشد. با توجه به مقطع تحصیلی، رشته مورد نظر و نوع دروس انتخابی هزینه شهریه نیز متغیر می باشد و تغییر می کند. برای ثبت نام در مقطع کاردانی می بایست مبلغ 18.600 تومان و در مقطع کارشناسی مبلغ 20.000 تومان را به دانشگاه علمی کاربردی بپردازید. پس از پرداخت هزینه و دریافت کارت اعتباری، می توانید روند ثبت نام اینترنتی خود را طی کرده و ثبت نام خود را نهایی کنید. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید از امکان مشاوره دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل استفاده نمایید یا از پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی ایران تحصیل کمک بگیرید.

جهت آشنایی بیشتر با سامانه هم آوا علمی کاربردی کلیک نمایید.

شهریه مقطع کاردانی:

گروه آموزشی شهریه ثابت هر ترم در طول دوره (به ریال) شهریه متغیر (به ریال)
دروس عمومی دروس اختصاصی
واحد نظری واحد عملی واحد نظری واحد آزمایشگاهی و پروژه واحد کارگاهی و پروژه واحد کاربینی و کارورزی
صنعت ۶٫۹۱۶٫۳۱۲ ۲۶۷٫۵۳۱ ۴۳۷٫۹۵۲ ۳۸۱٫۵۴۹ ۶۱۰٫۴۷۹ ۶۶۱٫۴۰۸ ۱٫۳۲۴٫۹۸۶
کشاورزی ۵٫۳۸۶٫۷۷۵ ۲۶۷٫۵۳۱ ۴۳۷٫۹۵۲ ۲۸۶٫۰۳۷ ۴۱۶٫۴۴۸ ۴۹۵٫۹۳۱ ۱٫۳۲۴٫۹۸۶
مدیریت و خدمات اجتماعی ۴٫۸۱۹٫۵۱۷ ۲۶۷٫۵۳۱ ۴۳۷٫۹۵۲ ۲۴۳٫۷۶۳ ۳۹۹٫۰۱۳ ۴۴۳٫۴۳۰ ۱٫۱۵۴٫۷۸۱
فرهنگ و هنر ۵٫۷۳۰٫۴۳۴ ۲۶۷٫۵۳۱ ۴۳۷٫۹۵۲ ۲۹۱٫۹۶۸ ۴۳۷٫۹۵۲ ۴۸۶٫۶۶۷ ۱٫۲۶۷٫۳۷۸

شهریه مقطع کارشناسی:

گروه آموزشی  

شهریه ثابت هر ترم در طول دوره(به ریال)

شهریه متغیر (به ریال)
دروس عمومی دروس اختصاصی
واحد نظری واحد عملی واحد نظری واحد آزمایشگاهی و پروژه واحد کارگاهی و پروژه واحد کاربینی و کارورزی
صنعت ۷٫۰۴۹٫۸۹۶ ۲۹۱٫۹۶۸ ۴۷۷٫۴۰۳ ۳۹۱٫۰۶۷ ۶۲۶٫۶۴۲ ۶۷۷٫۲۷۱ ۱٫۳۲۴٫۹۸۶
کشاورزی ۵٫۵۳۳٫۰۴۹ ۲۹۱٫۹۶۸ ۴۷۷٫۴۰۳ ۲۹۸٫۸۹۴ ۴۳۵٫۶۵۱ ۵۱۵٫۱۳۳ ۱٫۳۲۴٫۹۸۶
مدیریت و خدمات اجتماعی ۴٫۹۰۲٫۶۱۵ ۲۹۱٫۹۶۸ ۴۷۷٫۴۰۳ ۲۴۹٫۲۹۳ ۴۱۰٫۱۰۴ ۴۵۴٫۴۹۰ ۱٫۱۵۴٫۷۸۱
فرهنگ و هنر ۵٫۸۳۳٫۹۳۳ ۲۹۱٫۹۶۸ ۴۷۷٫۴۰۳ ۳۰۱٫۰۷۲ ۴۵۰٫۰۹۱ ۴۹۸٫۸۰۶ ۱٫۲۶۷٫۳۷۸

اخبار مرتبط با دانشگاه علمی کاربردی

تحصیل همزمان دانشجویان سایر دانشگاه ها در دانشگاه علمی کاربردی:

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرای طرح همزمانی تحصیل دانشجویان سایر زیر نظام‌ های آموزش عالی در دوره‌ های علمی‌ کاربردی و راه‌ اندازی پودمان‌ های تکمیلی را از جمله راهکار های تقویت توان اشتغال‌ پذیری دانشجویان دانست.

در این دیدار، عمو عابدینی اظهار کرد: یکی از دلایل علاقه بنده به دانشگاه جامع علمی کاربردی پیوند دانشگاه و صنعت در این دانشگاه است، موضوعی که تاکنون از آن غفلت شده است و این ظرفیتی است که از طریق آن دانشگاه‌ های دولتی سراسر کشور می‌ توانند در جهت توسعه مهارت‌ های مورد نیاز برای اشتغال اقدام کنند.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن استماع برنامه‌ های تحولی دانشگاه جامع علمی کاربردی بر حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تحقق برنامه‌ های پیشروی دانشگاه تاکید کرد. وی افزود: قطعاً با برنامه‌ های ارائه شده، تحول عظیمی در دانشگاه جامع علمی کاربردی شکل می‌ گیرد، هدف ما هم در وزارت علوم این هست که بتوانیم ضمن اجرای اسناد بالا دستی، زیر نظام‌ ها را هم تقویت کرده تا به اهداف تعیین شده دست یابند.

۸۰ درصد فارغ‌ التحصیلان دانشگاه جامع علمی کاربردی وارد بازار کار می‌ شوند:

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، علی صدر، گفت: تعداد دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی کشور را ۲۲۰ هزار می باشد و از این تعداد، ۵۷۱ دانشجو در مرکز مشغول تحصیل هستند. به گفته وی ۷۵ تا ۸۰ درصد فارغ‌ التحصیلان دانشجویان جامع علمی کاربردی وارد بازار کار شده و به شغل پایدار دست پیدا می‌ کنند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به ایجاد خانه‌ های خلاق در سه استان خوزستان، کردستان و خراسان شمالی هم اشاره کرد و افزود: توافق خوبی با معاون علمی و فناوری رییس جمهور داشته‌ ایم که ۳ توافق از ۱۰ توافق اولیه به مرحله اجرا رسیده و قرار است ۷ توافق دیگر هم اجرایی شوند. صدر خاطر نشان کرد: قرار است با کمک دانشگاه جامع علمی کاربردی خانه‌ های خلاق منجر به محصول دانش بنیان شوند.

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی و معرفی دانشگاه علمی کاربردی پرداختیم و رشته های ارائه شده در این دانشگاه را معرفی کردیم. علاوه بر این موارد به بسیاری از نکات مهم که معمولا در جلسات مشاوره دانشگاه علمی کاربردی به صورت رایگان اشاره کرده و در اختیار شما قرار داده ایم مانند لیست دقیق دانشگاه های علمی کاربردی سرتاسر کشور. همچنین در مجموعه ایران تحصیل علاوه بر مشاوره دانشگاه علمی کاربردی، امکان پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی نیز فراهم شده است تا متقاضیان بتوانند بدون وجود مشکل، در صدد ثبت نام در این دانشگاه بر آیند. پس از مطالعه دقیق این مقاله و کسب اطلاعات رزشمند و جامع، در صورتی که با مشکل و یا سوالی مواجه شدید می توانید با پشتیبانی دانشگاه علمی کاربردی تماس حاصل نمایید.

 

برای دانلودپی دی اف متن مقاله کلیک کنید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مدرک دانشگاه علمی کاربردی معتبر است؟

بله؛ مدرک دانشگاه علمی کاربردی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد. علاوه بر آن، قابل ترجمه و دارای اعتبار بین الملی است.

آیا برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی لازم است در کنکور سراسری شرکت کرد؟

خیر؛ برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی می توانید بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنید. در این رابطه اطلاعات بیشتری در مقاله فوق ارائه شده است. 

از چه طریقی می توان برای دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرد؟

برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی می توان از طریق همان سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org اقدام کرد. متقاضیان می توانند ثبت نام اینترنتی خود را در این سامانه انجام دهند، برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله فوق مراجعه کنید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره دانشگاه علمی کاربردی + پاسخگوی تلفنی 24 ساعته | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo م گفت:

    سلام وقت بخیر
    بازه زمانی انتقال توام با تغییر رشته علمی کاربردی چه تاریخی هست ؟

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه هم آوا انجام میشود.

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    رشته ریاضیات محض کدام از مناطق تهران داره

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام خانم فاطمه
      جهت اطلاع از لیست رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

  3. Avatar photo فاطمه مطلق گفت:

    سلام، من سال 92 دیپلم علوم انسانی گرفتم برای کاردانی ناپیوسته چه رشته هایی میتونم انتخاب کنم؟
    دانشگاه علمی کاربردی ودانشگاه آزاد

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام و درود برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد و برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی به لینک قرار داده شده لیست رشته ها ایران تحصیل مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع آزمون وکالت

    منابع آزمون وکالت 1403 + 12 منبع طلایی از نظر رتبه ها!

    منابع آزمون وکالت 1403 اعلام شد. بسیاری از داوطلبان سوال دارند که برای قبولی در وکالت چه کتابی بخوانیم؟ برای کلیه دانشجویان دارای مدرک کارشناسی رشته حقوق که قصد دارند جهت اخذ پروانه وکالت و اشتغال به کار اقدام به...
  • سوالات مصاحبه علمی قضاوت

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت 1402 + پاسخنامه pdf

    سوالات مصاحبه علمی قضاوت با پاسخ 1402 از جمله موارد مهمی است که بیشتر داوطلبان مصاحبه آزمون قضاوت، به دنبال آن هستند. پیش از شروع آزمون بهتر است سوالات سال‌های گذشته را بررسی کرده تا بتوانید برای مصاحبه نهایی که...
  • مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی

    مصاحبه آزمون لیسانس به پزشکی 1402 + سوالات و پاسخ | ایران تحصیل

    دانشگاه علوم پزشکی تهران سالانه آزمونی را برای متقاضیان تحصیل در رشته پزشکی که دارای مدرک لیسانس هستند برگزار می کند و به آن ها فرصت رقابت برای اخذ پذیرش پزشکی را می دهد. اما تنها کسب نمره قبولی در...
  • آزمون وکالت آنلاین

    آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۲

    شرکت در آزمون وکالت آنلاین ۱۴۰۲ به داوطلبان عزیز کمک می نماید تا بتوانند آمادگی خود را برای آزمون تعیین سطح وکالت بیشتر نمایند. ویژگی هایی برای بهترین آزمون آزمایشی وکالت آنلاین وجود دارد که باید بدان دقت داشته باشید...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)