ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳ + مهلت اینترنتی

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی سال تحصیلی ۱۴۰۳ برای تمامی داوطلبان و متقاضیان به منظور پذیرش در ترم مهر ماه، از اواخر تیر در مرحله پیش ثبت نام آغاز می‌گردد. لذا متقاضیان پذیرش ترم مهر به منظور تکمیل پیش ثبت نام می‌توانند در تاریخ مقرر از طریق تلفن ثابت، بدون گرفتن کد پیش شماره با شماره ما در مرکز ثبت نام و مشاوره علمی کاربردی تماس بگیرند و ضمن اطلاع از رشته محل‌های موجود و شرایط و ضوابط، مراحل ثبت نام را نیز تکمیل نمایند.

موعد ثبت نام علمی کاربردی ترم بهمن نیز به طور معمول از اوایل آذر ماه آغاز می‌گردد. شایان ذکر است که تنها در زمان و تاریخ ثبت نام اعلام شده می‌توانید به سامانه سنجش مراجعه نمایید و مراجعه جهت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، پس از زمان مذکور نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.

اطلاعیه

عدم مراجعه حضوری متقاضیان قبول شده تا آخرین مهلت ثبت نام ۱۴۰۳ (مرحله دوم) به منزله انصراف متقاضی از ورود به دانشگاه تلقی خواهد شد.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳

داوطلبان عزیز دو بار در سال و در ترم‌های مهر و بهمن، می‌توانند در دانشگاه علمی کاربردی و مقاطع مختلف ثبت نمایند که زمان ثبت نام هر دو ترم را برای شما عزیزان توضیح می‌دهیم. کلیه داوطلبانی که مشمول شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می‌باشند، با توجه به زمان و شرایط کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی، با مراجعه به سایت سازمان سنجش، می‌توانند جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی اقدام نمایند. همانند سال‌های گذشته، ثبت نام به صورت اینترنتی و منحصرا در سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در دوره کارشناسی لازم است، ابتدا با مراجعه به سامانه و همچنین خرید کارت اعتباری از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب، نسبت به خرید، اقدام نمایند. لازم به ذکر است که داوطلبان می‌بایست، شماره رهگیری ثبت نام را نزد خود تا زمان اعلام نتایج ثبت نام علمی کاربردی، نگه دارند. همچنین فرم ثبت نام به صورت پیوست در قسمت انتهایی جدول مربوط به ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی درج گردیده است.

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر

به داوطلبان توصیه می‌شود که قبل از پر کردن فرم ثبت نام در سایت، ابتدا در دفترچه راهنما، بندهای موجود را پر نموده و یا اطلاعات خود را در برگه‌ای جداگانه یادداشت نمایند. با این کار از هدر رفتن زمان و همچنین از بروز اشتباهات و خطاهای احتمالی جلوگیری به عمل می‌آورند. زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و شرایط نام نویسی، بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی یا کارشناسی علمی کاربردی در این دوره همانند دوره‌های گذشته نخواهد بود.

با توجه به تغییراتی که در جدول زمان بندی دانشگاه علمی کاربردی وجود دارد، زمان پذیرش کارشناسی علمی کاربردی متغیر می‌باشد. بنابراین با توجه به اینکه ثبت نام  در دو دوره برگزار می‌گردد، لازم است داوطلبان در هر دو دوره نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. همچنین جهت اطلاع از زمان و شرایط پذیرش کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی با تماس به مشاورین ایران تحصیل اطلاعات کامل و جامعی را در این زمینه کسب نمایند.

بنر کال تو اکشن

جهت آشنایی بیشتر با سامانه هم آوا علمی کاربردی کلیک نمایید.

زمان ثبت نام کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی مهر

همانند ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی، زمان ثبت نام کارشناسی ترم مهر ۱۴۰۳ همزمان با ثبت نام مقطع کاردانی و در همان سامانه سنجش امکان پذیر خواهد بود. تنها تفاوت این دو مقطع، تعداد انتخاب‌های مجاز کد رشته محل‌های کاردانی و کارشناسی است. در حال حاضر تعداد انتخاب‌های مجاز در مقطع کاردانی 20 کد رشته محل می‌باشد و برای مقطع کارشناسی، انتخاب 30 کد رشته محل برای متقاضیان این دانشگاه امکان پذیر است.

برای مشاهده اعلام نتایج علمی کاربردی مهر روی لینک بزنید.

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی

مطابق با آنچه در دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ارائه شده است، داوطلبان به مدت ده روز پس از زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته، مهلت انتخاب خواهند داشت. انجام ثبت نام از تمامی داوطلبان به صورت اینترنتی و در موعد ثبت نام مهر و بهمن با استفاده از سایت سازمان سنجش صورت خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است که دفترچه انتخاب رشته کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی به صورت جداگانه منتشر خواهد شد و لذا هر یک از داوطلبان واجد شرایط در زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن با توجه به کد رشته محل های دفترچه های مربوطه می توانند انتخاب رشته نمایند.

تذکر : نظر به اینکه برخی از داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳ موکول می‌نمایند، لذا در صورت وجود برخی از مشکلات، زمان رفع این نواقص برای آن‌ها وجود نخواهد داشت. بنابراین توصیه می‌نماییم ثبت نام و انتخاب رشته را در همان روزهای ابتدایی سال به انجام برسانید.

برای اطلاع از تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳

در زمان تعیین شده برای ثبت نام ترم مهر ۱۴۰۳ هر یک از داوطلبان لازم است ابتدا به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. سپس دفترچه ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی را دانلود نموده و پس از آن تمامی مدارک مورد نیاز را آماده کنند. در ادامه به نحوه ثبت نام در سامانه سنجش کشور اشاره خواهیم کرد:

✔ ابتدا آدرس سایت سنجش را به نشانی اینترنتی sanjesh.org در مرورگر گوگل سرچ کنید.

✔ سپس از منوی صفحه اصلی بر روی گزینه جامع علمی کاربردی کلیک کنید.

سامانه سنجش علمی کاربردی

✔ در صفحه جدید از بین گزینه‌های نمایش داده شده، ثبت نام را انتخاب کرده و اطلاعات خود را وارد نمایید.

ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

برای انجام ثبت نام هر یک از داوطلبان لازم است مبلغ 34 هزار تومان به صورت الکترونیک به حساب سایت سازمان سنجش پرداخت نمایند. خرید کارت اعتباری آزمون با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب و با رمز دوم اینترنتی قابل انجام می‌باشد. اگر در کافی نت‌ها ثبت نام نموده‌اید، توصیه می‌کنیم که تمامی اطلاعات خود را پس از تکمیل ثبت نام با خود به همراه داشته باشید.

برای دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی، بر روی لینک کلیک کنید.

اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳

نتایج این دانشگاه در سال 1403 برای افرادی که در مرداد ماه مجاز به ثبت نام شده‌اند، حدودا هفته آـخر شهریور ماه و برای افرادی که در دی ماه مجاز به ثبت نام شده‌اند، حدودا در هفته آخر بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین افرادی که متقاضی شرکت در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۳ هستند، می‌توانند نتایج کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی را در بازه‌های اعلام شده مشاهده نمایند.

برای اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی نیاز به داشتن شماره پرونده و کد رهگیری 12 رقمی می‌باشد که با وارد نمودن این اطلاعات در سایت سنجش، می‌توان نتایح خود را مشاهده کرد. پذیرفته شدگان می‌بایست بعد از اعلام نتایج اولیه دانشگاه مذکور نسبت به ثبت نام 7 مرحله‌ای خود در سایت هم آوا اقدامات لازم انجام دهند. ثبت نام 7 مرحله‌ای هم آوا شامل افرادی می‌گردد که در دانشگاه علمی کاربردی پذیرفته شده‌اند.

هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳

در بخش قبلی به این موضوع اشاره کردیم که ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی هزینه دارد. داوطلبینی که می‌خواهند در مقطع کاردانی تحصیل کنند، می‌بایست برای نام نویسی مبلغ 27500 تومان به حساب دانشگاه، به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

همچنین داوطلبین مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، باید با استفاده از کارت‌های الکترونیکی عضو شناب مبلغ 34000 تومان به حساب دانشگاه به ازای ثبت نام و انتخاب واحد واریز نمایند. در ضمن رشته مجاز برای مقطع کاردانی 30 کد است و برای مقطع کارشناسی 20 کد رشته می‌باشد. داوطلبین می‌توانند با دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام، انتخاب واحد خود را انجام دهند.

کال تو اکشن تماس

مدارک لازم برای ثبت نام  دانشگاه علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی به صورت عمومی و اختصاصی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

✅ داوطلبان کاردانی و یا کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی، باید اطلاعات فردی مثل نام و نام خانوادگی، شناسنامه، اتباع ایرانی یا خارجی، کد ملی، جنسیت و موارد دیگر را در فرم تکمیل نمایند.

✅ داوطلبان مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته در زمان ثبت نام بهمن لازم است اصل مدارک پیش دانشگاهی و همچنین دیپلم خود را دریافت نموده باشند. همچنین متقاضیان ثبت نام کارشناسی نیز حتما مدرک کاردانی خود را دریافت کرده باشند.

✅ داوطلبین آقا برای ثبت نام در مقطع کاردانی و کارشناسی، می‌بایست کارت پایان خدمت و یا معافیت تحصیلی را در سامانه بارگذاری کنند.

✅ آن دسته از داوطلبانی که تاکنون گواهینامه خود را دریافت ننموده اند، لازم است تاییده گواهی پایان تحصیلات خود را ارائه نمایند.

✅ واجدین شرایطی که شاغل می باشند نیز در صورت استفاده از سهمیه های موجود لازم است فرم مربوطه را تکمیل نمایند.

✅ داوطلبین شاغل ابتدا لازم است آخرین فیش حقوقی خود را ارائه نمایند.

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی

انتخاب رشته‌های داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی تنها در یکی از گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر امکان پذیری می‌باشد. داوطلبان باید در زمان ثبت نام قبل از انتخاب رشته از تمامی شرایط این دانشگاه اطلاع دقیق یابند. ترتیب اولویت انتخاب رشته برای هر یک از داوطلبان باید بر حسب علاقه مندی آنان باشد. به هنگام انتخاب رشته، به نحوه پذیرش بر اساس جنسیت و همچنین ظرفیت پذیرش هر یک از رشته‌ها توجه داشته باشید.

نحوه انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 

اولویت پذیرش داوطلبان برای آن رشته‌هایی خواهد بود که منطبق با آخرین مدرک داوطلبان باشد. داوطلبان شاغل تنها مجاز به انتخاب رشته از بین رشته‌های مرتبط با شغل خود می‌باشند. لذا در صورت انتخاب رشته‌های غیر مرتبط پذیرش آنان کان لم یکن خواهد بود. بدیهی است اولویت پذیرش انتخاب رشته برای آن دسته از داوطلبانی است که دارای معدل بالاتری است.

آخرین اخبار دانشگاه علمی کاربردی

  • تصویب رشته جدید کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی در دانشگاه جامع علمی کاربردی

دوره کاردانی فنی تولید محتوای دیجیتالی بر مبنای برنامه تحولی نیاز آفرینی و با مشارکت تیمی از متخصصان و صاحب نظران با هدایت مستقیم دانشگاه با هدف تربیت نیروهای متخصص و ماهر برای این بخش از نیازهای حوزه فناوری اطلاعات و رایانه در ذیل گروه صنعت در سال جاری تدوین شد تا در مراکزی که شرایط، تجهیزات و امکانات مورد نظر را دارند، تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا شود. ‬

اکنون در زمان ثبت نام بدون کنکور، داوطلبان می‌توانند بدون دغدغه در هر رشته‌ای که می‌خواهند، ادامه تحصیل دهند. یعنی بر اساس علاقه و استعدادهای خود رشته انتخابی را برگزینند. این امر باعث شده تا دانش‌ آموزان به جای انتخاب اجباری و ثبت نام در رشته‌های معمولی، با انتخاب‌های بهتری برای آینده خود تصمیم بگیرند. دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌های خوب در این زمینه است.

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر و آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی آگاه کنیم. همانطور که ذکر شد تاریخ نام نویسی کاردانی دانشگاه مذکور و زمان ثبت نام کارشناسی این دانشگاه با یکدیگر متفاوت می‌باشد. همچنین درباره مدارک دانشگاه علمی کاربردی که شامل کارت ملی، شناسنامه، آخرین مدرک تحصیلی بود، اشاره کردیم.

سپس در ادامه گفتیم برای مشاهده اعلام نتایج، بایستی به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که پاسخ به هرگونه سوال در مورد موارد ذکر شده با استفاده از برقراری ارتباط با مشاوران ایران تحصیل امکان پذیر است.

برای دانلود فایل PDF زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر کلیک کنید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه مدت پس از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ باید در کلاس‌ها حضور یابیم؟

پس از اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته طی اطلاعیه دانشگاه جامع علمی کاربردی زمان شروع کلاس‌ها اعلام خواهد شد.

آیا شهریه دانشگاه علمی کاربردی در موعد ثبت نام علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳ و پس از آن متفاوت می‌باشد؟

بله . دانشگاه علمی کاربردی هر ساله به طور میانگین 20% برای هر یک از رشته‌ها افزایش شهریه در نظر می‌گیرد.

 در زمان ثبت نام علمی کاربردی ۱۴۰۳ به چه سامانه ای باید مراجعه نماییم؟

انجام ثبت نام در سایت سازمان سنجش پس از انتشار اطلاعیه مبنی بر آغاز ثبت نام امکان پذیر می‌باشد.

نظرات

28 دیدگاه دربارهٔ «زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر ۱۴۰۳ + مهلت اینترنتی»

  1. Avatar photo سعید شهبازی گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دیپلم تجربی هستم برای شرکت در دانشگاه باید رشته های کاردانی انتخاب کنم یا کارشناسی هم میشه؟
    رشته حقوق یا مدیریت هم میتونم شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیزم
      دانشگاه های ازاد بدون کنکور
      هم کاردانی و هم کارشناسی میتونید شرکت کنید.

  2. Avatar photo ل.ت گفت:

    درود وقت بخیر
    من دیپلم تجربی نظام قدیم و سطح ۲ حوزه علمیه و ارشد فلسفه دارم
    آیا مجاز به شرکت در رشته های فنی کاربردی با مدرک دیپلمم هستم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

  3. Avatar photo معصومه گفت:

    سلام ازامشب تمدید ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شروع می شود.

  4. Avatar photo انسیه کثیری گفت:

    سلام از دیپلم ب کارشناسی میشه خوند؟ زمان ثبت نام کیه دقیقا؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه علمی کاربردی به صورت ناپیوسته پذیرش می کند در صورت داشتن مدرک دیپلم اول می بایست مدرک کاردانی (فوق دیپلم)دریات نمایید زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در حال حاضر به پایان رسیده است

  5. Avatar photo ریحانه گفت:

    سلام من میخوام در رشته انیمیشن تحصیل کنم مقطع کار دانی اگه جایی که هستم یعنی شهریار تهران این رشته را نداشته باشه باید چکار کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. شما باید طبق دفترچه واحد هایی رو انتخاب کنید این رشته رو ارائه میدهند.

  6. Avatar photo علی گفت:

    سلام دفترچه ورودی مهر کی میاد دانلود کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمان دقیقی را اعلام نکردند.

  7. Avatar photo romina گفت:

    سلام ،یه ماه مونده ب مهر این ثبت نام هنوز شروع نشده؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      امسال پذیرش های ورودی مهر دانشگاه ها با تاخیر انجام می شود.

  8. Avatar photo Somayeh گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید رشته کارشناسی ارشدHSE بدون کنکور امکانپذیر هست یا خیر ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر در دوره کارشناسی استعداد درخشان نبودید خیر امکانش نیست.

  9. Avatar photo ro گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید تاریخ دقیق ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی امسال اومده؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر تاریخ دقیقی اعلام نکردند.

  10. Avatar photo شایان دانایی گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    در مورد ثبت نام رشته های شاغلین بدون کنکور نوشته بودید باید در زمینه کاری باشه ، من برای رشته آی تی شبکه میخوام اقدام کنم باید چیکار کنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .
      نیاز به بررسی دفترچه و شرایط شما می باشد ، لطفا با م تماس بگیرید.

  11. Avatar photo Bita گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    مدرک کاردانی رشته ی مربی کودک دارم برای کارشناسی میتونم رشته ی دیگ بخونم؟
    هزینه ی شهریه اش با انتخاب واحد در هر ترم چقدر در میاد؟!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر .
      میتوانید هر رشته ای که مد نظر دارید را بخوانید و شهریه هم بستگی به رشته ای که انتخاب میکنید و نوع دانشگاه دارد.

  12. Avatar photo هادی گفت:

    سلام.ثبت نام کارشناسی نیمسال دوم ۴۰۱چه زمانی است ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز فعلا فراخوانی برای ثبت نام نیم سال دوم دانشگاه علمی کاربردی اعلام نشده است.

  13. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام وقتتون بخیر؛ سوالی که من داشتم اینه که در زمان ثبت نام علمی کاربردی 1401 به چه سامانه ای باید مراجعه نماییم؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روز شما هم بخیر؛ تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است.

    2. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

  14. Avatar photo علیرضا گفت:

    لطفا زمان ثبت نام در هم آوا تمدید بشه به علت کرونا مدارس بسته بود معافیت تحصیلی رو با تاخیر گرفتم ولی حالا دستمه که زمانش تموم شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت نام جاماندگان دانشگاه علمی کاربردی 1403 + زمان مجدد | ایران تحصیل

    دانشگاه علمی کاربردی از جمله معتبر ترین دانشگاه های ایرانی است که به دلیل ارائه رشته هایی که دروس عملی بیشتری دارند و فرد را با محیط کار و نحوه انجام تخصصی کارها آشنا می کنند؛ محبوبیت بالایی به دست...
  • شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    شرایط ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور ۱۴۰۳ + رشته ها و شهریه

    شرایط ورود به دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور برای داوطلبان به چه صورتی است؟ شرایط پذیرش بدون کنکور علم کاربردی در مقاطع مختلف و در دوره‌های مهر و بهمن دارای شرایط عمومی و اختصاصی می شود. شرایط عمومی برای ورود به...
  • رشته شیمی بدون کنکور

    شرایط رشته شیمی بدون کنکور ۱۴۰۳ + دانشگاه ها

    رشته شیمی بدون کنکور، در طی چند سال گذشته امکان ادامه تحصیل در رشته شیمی بدون کنکور فراهم شده است در نتیجه داوطلبان و علاقمندان به رشته شیمی می توانند به تحصیل در این رشته، بدون آزمون بپردازند. بسیاری از...
  • کد وضعیت نظام وظیفه علمی کاربردی چیست؟ 

    کد وضعیت نظام وظیفه علمی کاربردی چیست؟

    آیا می دانید کد وضعیت نظام وظیفه علمی کاربردی چیست؟ و از کجا باید آن را دریافت نمود؟ تمامی داوطلبان آقا که قصد نام نویسی و انتخاب رشته در ورودی مهرماه و بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی را دارند، بایستی...
تماس با مشاور