ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مرتبط با سامانه هم آوا

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی شده است و دانشجویان باید کلیه امور آموزشی خود را در این سامانه انجام دهند.

لذا در ادامه به همه سوالات دانشجویان در رابطه با سامانه هم آوا علمی کاربردی و این که چگونه وارد سایت هم آوا شویم ؟ و همچنین نحوه ثبت نام در سایت هم آوا را اشاره خواهیم کرد. حال اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با نحوه ورود به سایت هم آوا داشته باشید می توانید آن را با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل نمایید.

آشنایی با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی جایگزین سامانه سجاد قدیم به نشانی edu.uast.ac.ir شده است. لذا کلیه دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای انجام هر گونه عملیات دانشجویی فقط و فقط از طریق آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir وارد سامانه شده و امور خود را پیگیری نمایند.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ ورود دانشجویان به سامانه دانشگاه علمی کاربردی با نام کاربری و رمز عبور هم آوا امکان پذیر خواهد بود. ضمنا دانشجویانی که در مورد چگونه وارد سامانه هم آوا شویم سوالی داشتند، دقت داشته باشند حتما بعد از تکمیل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و دریافت رمز و شماره دانشجویی امکان ورود و به سامانه هم آوا علمی کاربردی میسر خواهد بود که در ادامه نحوه ثبت نام در سایت هم آوا شرح خواهیم داد.

در صورتی که رمز ورود و نام کاربری خود را جهت ورود به سایت هم آوا فراموش کرده باشید می توانید با ورود به سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا از طریق لینکی که جهت بازیابی رمز ورود و نام کاربری دانشجویان قرار داده شده است عملیات بازیابی رمز ورود خود را انجام دهید. سامانه هم آوا فقط پس از تکمیل پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی متقاضیان از سامانه سنجش و قبولی متقاضی قابل استفاده خواهد بود.

برای ورود مستقیم به سامانه edu.uast.ac.ir روی لینک کلیک کنید.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟

بسیاری از کاربران و دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از مشاوران سامانه سوال می کنند که چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ با توجه به سایت های مشابه متعدد به سامانه هم آوا وجود دارند راهنمایی های لازم در مورد راهنمای استفاده از سامانه هم آوا و سوال چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ را به کاربران عزیز ارائه می دهیم.

⁉️ چگونگی ورود به سامانه هم آوا را به 2 روش توضیح می دهیم:

❇️ روش اول: از طریق ورود آدرس سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی در قسمت URL مرورگر سیستم ابتدا یکی از مرورگر های سیستم خود را باز کنید و از قسمت ورود آدرس سایت نشانی edu.uast.ac.ir را وارد نمایید. بعد از آن منتظر بمانید تا به صفحه سایت هم آوا هدایت شوید.

❇️ روش دوم: ابتدا وارد گوگل شوید و از طریق سرچ عبارت «سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی» در گوگل اولین سایتی که به نمایش در می آید سایت سامانه هم آوا است که باید روی آن همانند تصویر زیر کلیک نمایید. در مجموع برای ورود به سایت هم آوا باید مراحل زیر را طی کنید:

✔️ وارد نمودن آدرس edu.uast.ac.ir در گوگل

✔️ درج نام کاربری و کلمه عبور که از دانشگاه دریافت نموده اید.

✔️ وارد شدن به پرتال اصلی سامانه هم آوا دانشجو

✔️انتخاب نمودن یکی از گزینه های شهریه/ کارنامه علمی کاربردی/ انتخاب واحد و …

✔️ انتخاب گزینه ثبت نهایی

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

نحوه ثبت نام در سایت هم آوا edu.uast.ac.ir

کلیه دانشجویان برای استفاده از سامانه هم آوا باید مراحلی را طی کنند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

نحوه ثبت نام در سایت هم آوا به شرح زیر است:

✔️ مرحله اول نحوه ثبت نام در سایت هم آوا

در مرحله اول متقاضیان با توجه به اطلاعیه های سامانه هم آوا علمی کاربردی از زمان ثبت نام علمی کاربردی ترم جاری خود مطلع شده و به سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه و وارد کتگوری «جامع علمی کاربردی» شوند و دفترچه راهنمای این سامانه مربوط به مقطع تحصیلی خود را دانلود و مطالعه نمایید.

✔️ مرحله دوم نحوه ثبت نام در سایت هم آوا

در سامانه سنجش به قسمت خرید کارت اعتباری مراجعه نموده و از طریق سامانه کارت اعتباری ثبت نام مربوط به مقطع تحصیلی و دانشگاه علمی کاربردی را خریداری کنید تا رمز و شناسه ثبت نام دریافت نمایید.

✔️ مرحله سوم نحوه ثبت نام در سایت هم آوا

اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را از روی شناسنامه و مدرک تحصیلی پایه خود را وارد سامانه سنجش کنید و مراحل را تکمیل نمایید تا رمز ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه edu.uast.ac.ir را دریافت کنید.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟

✔️ مرحله چهارم نحوه ثبت نام در سایت هم آوا

پس از تکمیل ثبت نام و دریافت شناسه و رمز ثبت نام منتظر اعلام نتایج پذیرش در سامانه هم آوا بمانید و نتیجه پذیرش را از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اولویت های انتخابی خود چک کنید.

✔️ مرحله پنجم نحوه ثبت نام در سایت هم آوا

در صورت مشاهده نتیجه قبولی در سامانه هم آوا باید در موعد مقرر به صورت حضوری با همراه داشتن مدارک هویتی و تحصیلی و برگه ثبت نام به دانشگاه علمی کاربردی که در آن واحد قبول شده اید مراجعه کنید تا ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

دریافت مجدد رمز عبور از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

❇️پس از اینکه با پرسش چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ آشنا شدید و نحوه ثبت نام در سایت هم آوا را دانستید، اکنون در صورتی که به عنوان یکی از دانشجویان برای ورود به سایت هم آوا و مشاهده نمرات با مشکل رمز عبور و نام کاربری رو به رو هستید می توانید با ورود به سامانه edu.uast.ac.ir از قسمت پایین صفحه سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا سمت راست گزینه «کلمه عبورم را فراموش کرده ام» کلیک کنید و سپس وارد صفحه زیر شوید :

فراموشی رمز در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید برای دریافت رمز عبور یا نام کاربری از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی باید نقش خود را به عنوان دانشجو، مدرس یا کارمند مشخص کنید.

سپس کد ملی خود را در کادر تعیین شده وارد کنید و در مرحله آخر کپچا سامانه edu.uast.ac.ir را که به صورت جمع یا ضرب ریاضی است را پاسخ دهید. پس از تکمیل این عملیات رمز عبور و نام کاربری شما به شماره ایمیل و موبایل شما ارسال خواهد شد.

معمولا نام کاربری در دانشگاه علمی کاربردی هم آوا همان شماره ملی دانشجو و کلمه عبور همان شماره دانشجویی وی خواهد بود. لذا ابتدا این گزینه ها را وارد نمایید و در صورت عدم موفقیت برای ورود به سامانه هم آوا از طریق راهنمایی بالا عمل کنید.

اطلاعیه

با طراحی و اجرا سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی، سامانه قبلی (سجاد) غیر فعال شده است. لذا دانشجویان گرامی جهت کلیه امور به سایت هم آوا مراجعه کنند.

امکانات سامانه هم آوا edu.uast.ac.ir

امکاناتی که قادر به استفاده از آن در پورتال علمی کاربردی هستید شامل: ثبت نام دانشجویان تازه وارد در دانشگاه علمی کاربردی پرداخت شهریه دوره‌های ترمی حرکت و تغییرات مربوط به دانشگاه علمی کاربردی انتخاب واحد، حذف و اضافه کردن مشاهده گزارش عمل‌کرد و آخرین نمرات امتحانی ثبت‌شده‌توسط اساتید تغییر رمز عبور سامانه هم‌آوا است.

امکانات سامانه هم آوا

❇️این سامانه جدیدترین سامانه موجود برای کلیه واحدهای آموزشی دانشگاه های علمی کاربردی است که دانشجویان محترم امور زیر را از این درگاه می توانند پیگیری کنند :

✔️تکمیل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید

✔️ پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی

✔️ دریافت کارنامه امتحانات و مشاهده نمرات در سامانه هم آوا

✔️ امور انتخاب واحد در سامانه هم آوا

✔️ مشاهده برنامه زمانی کلاس ها، اساتید و امتحانات

✔️ درخواست مهمانی در مراکز مختلف دانشگاه های علمی کاربردی

✔️ درخواست انتقالی به هر یک از واحد های علمی کاربردی

پیگیری پذیرش دانشگاه علمی کاربردی

✔️ پیغام های مهم دانشجویان در داشبورد هر دانشجو قرار می گیرد.

✔️ اطلاع رسانی های عمومی دانشجویی از بخش امور دانشجویی سامانه هم آوا علمی کاربردی

✔️ اعلام نتایج علمی کاربردی در قسمت پیگیری ثبت نام سامانه

بنر کال تو اکشن

 

متقاضیان محترم دقت داشته باشند سهمیه متقاضیان شاغل تاثیر مثبت در پذیرش دانشجویان خواهد داشت، اما فقط متقاضیانی درخواست استفاده از این سهمیه را بدهند که مطابق دفترچه دانشگاه علمی کاربردی سامانه هم آوا واجد الشرایط شاغل بودن باشند.

 اطلاعیه

هر گونه مغایرت اطلاعاتی مندرج در سامانه edu.uast.ac.ir به منزله انصراف از ثبت نام تلقی خواهد شد و سامانه هم آوا هیچ گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام در سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

❇️دانشجویانی که قصد دارند در سامانه هم  آوا ثبت نام کنند باید شرایط  و ضوابطی داشته باشند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم:

✔️ متقاضیان جدید الورود استفاده از سهمیه شاغل، فقط با داشتن حداقل یک سال سابقه کاری با بیمه رسمی با شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی می توانند پذیرش شوند.

✔️ پذیرش در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می گیرد که همه متقاضیان می بایست مدرک پایه حداقل برای ورود به این مقاطع را داشته باشند.

شرایط پذیرش در سامانه هم آوا علمی کاربردی - edu.uast.ac.ir

✔️ دانشجویان جدیدالورود که مدرک خود را از شهریور سال 86 به بعد دریافت کرده اند فقط در صورتی مجاز به انتخاب واحد از سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی خواهند بود که معدل کل بالای 12 داشته باشند.

✔️ اگر متقاضی ثبت نام از کارمندان رسمی دولت باشد فقط در صورتی تحصیل وی بلامانع است که وزارت خانه یا سازمان بالا دست موافقت خود را مبنی بر تحصیل وی به صورت کتبی اعلام نمایند.

✔️ ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی در این سامانه فقط در صورت احراز شرایط مطابق شرایط مندرج در سامانه هم آوا علمی کاربردی است.

✔️ متقاضیان محترم دقت داشته باشند در صورت قبولی در دانشگاه علمی کاربردی لازم است توجه کنند در ترم اول مجاز به درخواست میهمانی، انتقالی، تغییر رشته و همچنین درخواست مرخصی نمی باشند.

✔️ امتحان پایانی برخی واحدها به صورت سراسری از در کلیه مراکز علمی کاربردی به صورت همزمان با سوالات مشترک برگزار می گردد.

✔️ پاسخگویی به کلیه سوالات ابهامات و مشاوره ثبت نام و انتخاب رشته سامانه به صورت 24 ساعته از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 امکان پذیر می باشد.

✔️ دانشجویان محترم فقط مجاز به تحصیل در یک رشته تحصیلی در دانشگاه علمی کاربردی هستند و در صورت ثبت نام در بیش از یک رشته پذیرش وی به طور کلی در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی لغو می شود.

✔️ متقاضیان محترم توجه داشته باشند حتما کلیه اخبار، بخشنامه های جدید و اطلاعیه ها را در سامانه  دنبال کنند.

✔️ هر گونه منع نظام وظیفه ای برای متقاضیان پذیرش علمی کاربردی تخلف محسوب شده و فرد خاطی به مراجع قانونی معرفی می گردد.

✔️ متقاضیان سرباز نظام وظیفه در صورت قبولی در گزینش سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی اگر غیبت اولیه نداشته باشند می توانند ترخیص شوند و ادامه تحصیل اقدام نمایند.

 اطلاعیه

ارتباط با واحد پاسخگویی سامانه هم آوا ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور با تلفن ثابت از 8 صبح الی 12 شب است.

مشکلات ورود به سایت هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

سامانه هم آوا یکی از سامانه های پرکاربرد و به روزی است که اساتید و دانشجویان جهت استفاده از خدمات آن کمتر دچار مشکل خواهند شد، اما برخی از مشکلاتی که ممکن است برای افراد بوجود آید:

❇️فراموشی حساب کاربری و رمز عبور دانشجویان، مدرسان و کارمندان علمی کاربردی

از مشکلات مهم و جدی که برای دانشجویان، کارمندان یا مدرسان علمی کاربردی بوجود می آید، فراموش کردن کلمه عبور و نام کاربری جهت استفاده از خدمات سامانه می باشد.

در این شرایط خوشبختانه امکان بازیابی رمز عبور و یا نام کاربری وجود دارد. کافی است گزینه «نام کاربری / رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» را انتخاب نمایند و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی رمز عبور خود را بازیابی کنید.

❇️نام کاربری و کلمه عبور مدرسان جدید دانشگاه

مدرسان علمی کاربردی برای دریافت کردن نام کاربری و گذرواژه خود باید به بخش «نام کاربری / رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟» مراجعه نموده و کد ملی خود را در بخش تعیین شده در سامانه edu.uast.ac.ir درج کنند. چنانچه اطلاعات افراد در این سامانه وجود داشته باشد، نام کاربری و رمز عبور به آنها تعلق می گیرد.

مشاهده نمرات در سایت هم آوا edu.uast.ac.ir

دانشجویان برای مشاهده نمرات خود باید به نشانی edu.uast.ac.ir شده و با ثبت کردن نام کاربری و کلمه عبور، نمرات خود را در این سایت مشاهده کنند. در ادامه راهنمای تصویری فرایند مشاهده نمرات در سایت هم آوا ارائه شده است.

✔️ ابتدا وارد سایت هم آوا شوید و نام کاربری و رمز عبور خود را ثبت نمایید.

گام اول مشاهده نمرات در سایت هم آوا

✔️ سپس از بالای صفحه بخش دسترسی را انتخاب کنید.

گام دوم مشاهده نمرات در سایت هم آوا

✔️ در گام بعد گزینه کارنامه موقت را انتخاب کنید.

گام سوم مشاهده نمرات در سایت هم آوا

✔️ در ادامه با تعیین نیمسال تحصیلی خود امکان مشاهده نمرات را خواهید داشت.

گام چهارم مشاهده نمرات در سایت هم آوا

نحوه تسویه حساب در سامانه هم آوا علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

یکی دیگر از امکانات سامانه هم آوا، پرداخت کردن شهریه دانشجویان به صورت اینترنتی است. دانشجویانی که مایل به پرداخت شهریه هستند، باید ابتدا به نشانی edu.uast.ac.ir مراجعه نموده و پس از ثبت رمز عبور و نام کاربری، فرایند پرداخت شهریه  را انجام دهند. فرایند تسویه حساب در این سایت به شرح زیر است:

✔️ وارد شدن به سامانه هم آوا

✔️ ثبت نام کاربری و رمز عبور و انتخاب گزینه ورود

✔️ وارد شدن به پورتال شخصی

✔️ کلیک بر روی گزینه «دسترسی»

✔️ وارد شدن به بخش «تسویه حساب دانشجو» از بین امکانات سایت

✔️ مشاهده میزان بدهکاری و در صورت لزوم کلیک بر روی گزینه پرداخت آنلاین

✔️ پرداخت کردن شهریه دانشجو با کارت های عضو شتاب

مراحل انتخاب واحد در سامانه هم آوا

دانشجویان برای انجام فرایند انتخاب واحد خود در سایت هم آوا باید فرایند زیر را طی کنند:

✔️ وارد شدن به سامانه هم آوا به آدرس edu.uast.ac.ir

✔️ ثبت نام کاربری و رمز عبور و کلیک بر روی گزینه ورود

✔️ وارد شدن به پورتال شخصی در سامانه

✔️ کلیک بر روی بخش «دسترسی»

✔️ وارد شدن به بخش «انتخاب واحد» در میان امکانات سایت

✔️ مشاهده واحدهای قابل دریافت

✔️ کلیک بر روی هر کدام از دروس و مشاهده جزئیات از واحدها از جمله روز، ساعت و استاد کلاس

✔️ کلیک بر روی علامت به اضافه (+) و اضافه کردن درس مورد نظر به فهرست دروس مورد انتخاب

✔️ مشاهده کردن تمام واحدهای انتخابی

✔️ کلیک بر روی بخش «ثبت نهایی»

مراحل انتخاب واحد در سامانه هم آوا

شماره تماس در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان باید شماره تماس خود را به درستی در سامانه ثبت کنند زیرا این شماره راهی برای بازیابی نام کاربری و رمز عبور است.

برای تغییر شماره تماس، باید بعد از ورود به سایت، روی منوی بالا و سمت چپ که نام و نام خانوادگی شما روی آن نوشته‌ شده‌است، کلیک کنید و سپس گزینه تغییر شماره تلفن همراه را انتخاب کنید.

همچنین، دانشگاه علمی کاربردی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و ورود غیرحضوری دانشجویان، نیاز به جذب اساتید واجد شرایط دارد و برای این منظور سامانه جذب مدرس علمی کاربردی ایجاد‌شده‌است.

اخبار مرتبط با دانشگاه علمی کاربردی

❇️ پذیرفته شدگان مقطع کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی تا 24 بهمن ماه سال جاری فرصت دارند، ثبت نام کنند

طبق گزارش های اعلام شده، پذیرفته شدگان بهمن ماه دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی 1402تا 24 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت  هم آوا ثبت نام کنند. آن ها در زمان ارسال مدارک خود دقت کنند که همه موارد خواسته شده را بارگذاری کنند تا هیچ گونه مشکلی در مراحل بعدی ثبت نام آن ها ایجاد نشود.

❇️ تصویب کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری شبکه های هوشمند برق در دانشگاه علمی کاربردی

به گزارش دانشگاه علمی کاربردی، علیرضا جمالزاده، سرپرست دفتر برنامه ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بیان کرد برای نخستین بار در دانشگاه علمی کاربردی دوره کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری شبکه های هوشمند برق برگزار می شود.

این رشته با هدف ارتقاء توانمندی های شغلی، گسترش دانش و مهارت مرتبط با شبکه هوشمند (Smart grid)، جمع آوری، پردازش و کنترل اطلاعات با هدف افزایش راندمان، صرفه جویی در هزینه ها و افزایش قابلیت اطمینان شبکه های برق در ذیل گروه های صنعت و غیره ایجاد شده است. این رشته در حال حاضر در مراکز استان های تهران، فارس و خوزستان برگزار می شود.


خلاصه مقاله سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی به نشانی edu.uast.ac.ir اطلاعات کافی را ارائه نماییم. دانشجویانی که قصد ورود به سایت هم آوا را دارند باید در این دانشگاه ثبت نام کرده و شماره دانشجویی خود را دریافت کنند تا بتوانند به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشند. همچنین شرایط پذیرش در سامانه هم آوا برای دانشجویان با شرایط مختلف متفاوت است که در بالا به چند مورد آن اشاره نمودیم. نحوه ثبت نام در سایت هم آوا را نیز می توانید در طول مقاله مطالعه نمایید.

حال اگر شما اعتراضی در مورد نحوه پذیرش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی داشته باشید می توانید آن را در سایت هم آوا مطرح نمایید. چنانچه پاسخ سوال خود را در رابطه با اینکه چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟ به صورت کامل دریافت ننموده اید و یا برای ورود به سامانه هم آوا و مشاهده نمرات دچار مشکل شده اید و همچنین نیازمند دریافت مشاوره دانشگاه علمی کاربردی هستید، می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در ارتباط باشید.

جهت دانلود فایل pdf کلیک کنید.

4.8/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مرتبط با سامانه هم آوا

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آدرس ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

برای ورود به سایت هم آوا باید آدرس edu.uast.ac.ir  را در مرورگر وب و یا نوار آدرس خود وارد نمایید.

چگونه وارد سایت هم آوا شویم؟

برای ورود، اطلاعات هویتی به همراه اطلاعات امنیتی را باید وارد نمایید.

آیا آدرس سامانه هم آوا مشاهده نمرات متفاوت می باشد؟

خیر؛ برای ورود به این سامانه شما می توانید به سایت دانشگاه علمی کاربردی هم آوا مراجعه نمایید.

نظرات

14 دیدگاه دربارهٔ «سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir»

  1. Avatar photo فریدون هاشمی گفت:

    سلام من مدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران هستم. رمز عبورم رو فراموش کردم ممنون میشم برای ورود به سامانه راهنمایی میکنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید به واحد آموزش دانشگاهتون مراجعه کنید

  2. Avatar photo نوشین گفت:

    سلام وقتتون بخیر برای انتخاب واحد باید در سامانه هم آوا ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله باید ثبت نامتونو انجام بدین

  3. Avatar photo همایون گفت:

    سلام خسته نباشید توی سامانه هم آوا میشه توی دانشگاه علمی کاربردی مقطع کاردانی ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ثبت نام علمی کاربردی فقط از طریق سازمان سنجش انجام میشود

  4. Avatar photo داود. گفت:

    سلام در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی مشکل برام پیش اومده و اجازه ورود به سامانه بهم نمیده میشه راهنمایی بفرمایید؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. با دانشگاه علمی کاربردی در این مورد تماس بگیرید.

  5. Avatar photo ناصر. گفت:

    سلام وقت بخیر.من الان به خدمت سربازی اعزام شده بودم. اما نتیجه کنکورم آمده است و در آن قبول شدم. حالا چگونه در سایت هم آوا داشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم؟ یا باید برم سربازی؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      مقطع کاردانی ایست خدمت ندارد دوست عزیز.

  6. Avatar photo زهره. گفت:

    سلام وقت بخیر.برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی تا کی فرصت داریم؟ من هنوز مدارکم آماده نشده است

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر رشته ی مورد نظر شما و ظرفیت باید مورد برسی قرار بگیرد برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بفرمایید

  7. Avatar photo شریفه صالحی گفت:

    سلام راهنمایی بفرمایید من سال ۹۹از دانشگاه علمی کاربردی واحد ۲۵تهران در رشته کارشناسی طراحی و دوخت فارغ‌التحصیل شدم مدرک موقت کارشناسی را بهمن ۹۹تحویل گرفتم الان مرک اصلی لازم دارم باید به کدام ارگان وبا کدام آدرس مراجعه کنم

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما باید دقیق تر بررسی شود برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور + بهمن 1402 | sanjesh

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ایران تحصیل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
  • شهریه دانشگاه علمی کابردی

    شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1402 + تفکیک رشته و مقطع | sanjesh

    شهریه دانشگاه علمی کاربردی هرساله با افزایش 10 الی 15 درصدی مواجه است. پذیرفته شدگان در صورتی که شهریه دانشگاه علمی کاربردی را نپردازند، امکان انتخاب واحد را نخواهند داشت. از طرفی کسب اطلاع از شهریه ثابت و متغیر علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)