ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا + راهنما مشاهده edu.uast.ac.ir

کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای دریافت مستقیم کارنامه دانشجویی سامانه هم آوا

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه مشاهده کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا مشخص شده است. سامانه هم آوا برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است و در آن انواع خدمات مربوط به دانشجویان مانند انتخاب واحد، مشاهده کارنامه، پرداخت شهریه و سایر موارد دیگر قابل انجام است. از آن جا که انجام تمام این مراحل توسط خود دانشجو انجام می شود. به همین دلیل دانشجویان با سامانه هم آوا مشاهده نمرات  آشنایی داشته باشند.

امروزه بیشتر خدمات دانشگاه ها به صورت غیر حضوری انجام می شود، آشنایی با انواع سامانه ها و خدمات آن ها ضروری است. هم آوا نیز یکی از سامانه های بسیار پرکاربرد برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است که لازم است تمامی دانشجویان با امکانات و نحوه استفاده از آن برای انواع خدمات آشنا باشند.

در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کافی از این سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی را به دست آورید. البته اگر در هر کدام از مراحل مشاهده کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربردی هر گونه سوالی دارید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 در تماس باشید.

سامانه هم آوا علمی کاربردی چیست؟

👈🏻 امروزه تمامی دانشگاه ها دارای سامانه های مخصوص به خود هستند که پل ارتباطی غیر مستقیم آن ها با دانشجویان محسوب می شود. این سامانه ها امکاناتی را فراهم می کنند، که دانشجویان بتوانند به صورت غیر حضوری به انجام اموری همچون، پیش ثبت نام اینترنتی و بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا، انتخاب واحد ، واریز شهریه و … بپردازند.

در سامانه هم آوا مشاهده نمرات امکاناتی وجود دارد که به شرح زیر است:

امکانات سامانه هم آوا علمی کاربردی

💢 بخش میزکار سایت هم آوا علمی کاربردی:

در این بخش می‌توانید تمامی اطلاعیه‌های جدید مربوط به دانشگاهی که در آن قبول شده‌اید و همچنین اخبار مهم مربوط به دانشگاه علمی کاربردی را مشاهده نمایید.

💢 بخش نیم رخ تحصیلی سایت هم آوا علمی کاربردی:

در این بخش از سامانه، تمامی اطلاعات مربوط به انتخاب واحد به صورت کامل قابل‌مشاهده است. اطلاعاتی همچون دروس پیش نیاز، دروس همنیاز و لیست انتخاب واحدی که انجام داده اید، در این بخش قابل‌مشاهده است.

💢 تایید انتخاب واحد در سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی:

بعد از انجام انتخاب واحد و ثبت آن در سایت، واحدهای شما توسط مدیر گروه بررسی می‌شود. در صورت تایید و مشکلی نداشتن، می‌توانید آن‌ها را در سایت هم آوا علمی کاربردی مشاهده نمایید.

💢 تسویه حساب هم آوا علمی کاربردی:

در این بخش باید انتخاب واحد ترم جدید را انجام داده و تسویه حساب نمایید. با ورود به این بخش، می‌توانید شهریه خود را به صورت آنلاین پرداخت کرده و انتخاب رشته برای ترم جدید در هم اوا دانشگاه علمی کاربردی فعال شود.

💢 کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربردی:

اگر تمایل دارید تنها کارنامه یک نیمسال خاص را مشاهده نمایید می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. به عنوان مثال، اگر در ترم سه هستید و می‌خواهید کارنامه ترم دوم خود را مشاهده کنید، می‌توانید در سایت هم آوا وارد این بخش‌شده‌و نیمسال تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کرده و کارنامه خود را همراه با‌ریز نمرات آن نیمسال مشاهده کنید.

💢 کارنامه در سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی:

اگر می‌خواهید به تمامی‌ریز نمرات خود در ترم‌های قبل دسترسی داشته باشید و کارنامه دانشجویی هم آوا خود را دریافت نمایید، باید به سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی مراجعه کنید.

سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی

💢 انتخاب واحد هم آوای علمی کاربردی:

این بخش شامل لیست دروس ارائه‌شده‌برای نیمسال تحصیلی مشخص‌شده‌است که می‌توانید با ورود به این بخش انتخاب واحد سامانه هم آوا خود را از بین واحدهای ارائه‌شده‌انجام دهید. همچنین، در این بخش حداکثر تعداد واحد انتخابی برای نیمسال نیز مشخص‌شده‌است. در هنگام انتخاب واحد در سامانه هم آوا، حتما به دروس پیش نیاز و همنیاز توجه کنید تا به مشکل برخورد نکنید.

💢 امکان ارزشیابی نیمسال

از دیگر امکانات سایت هم آوا علمی کاربردی، امکان ارزشیابی نیمسال جاری است. در این بخش پس از پایان هر نیمسال تحصیلی، می‌توانید با مراجعه به این بخش، اساتید خود را از لحاظ کیفیت، به‌روز بودن اطلاعات و نحوه تدریس ارزیابی کنید. این بخش می‌تواند در ارتقای کیفیت علمی دانشگاه تاثیر‌گذار باشد.

💢 امکان درخواست انتقالی و مهمانی

همچنین، در بخش دیگر سایت هم آوا، امکان درخواست انتقالی و مهمانی وجود دارد. در این بخش، می‌توانید درخواست خود را برای انتقالی به یک دانشگاه دیگر یا درخواست برای مهمان بودن در یک دانشگاه دیگر برای ترم بعدی ارائه دهید.

💢 درخواست‌های انصراف از سایت هم آوا علمی کاربردی:

در این بخش امکان ارائه درخواست انصراف از تحصیل وجود دارد. اگر به هر دلیلی قادر به ادامه تحصیل نیستید، توصیه می‌شود حتما در این بخش درخواست خود را ثبت کنید، زیرا تاخیر در این امر می‌تواند منجر به دریافت شهریه‌های ثابت ترم‌های بعدی از شما شود.

💢  درخواست فارغ التحصیلی از طریق سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی:

اگر جز دانشجویانی هستید که تمام ترم‌های تحصیلی خود را پشت سر گذاشته‌اید و می‌خواهید تسویه حساب کرده و کارنامه دانشجویی هم آوا خود را دریافت کنید، می‌توانید از این بخش سایت هم آوا اقدام کنید.

💢 سامانه پاسخ‌گویی الکترونیکی:

در این بخش سامانه می‌توانید سوالات و اعتراضات خود را بیان کنید. بعد از ثبت درخواست خود معمولا تا ۴۸ ساعت به مشکل شما رسیدگی‌شده‌و پاسخ داده می‌شود.

💢 ثبت مرخصی تحصیلی در سامانه هم آوا:

اگر شرایط ادامه تحصیل در ترم بعدی را ندارید، می‌توانید از این بخش درخواست مرخصی خود را ثبت کنید تا غیبت نکنید. با ثبت درخواست یک ترم، می‌توانید به دانشگاه نروید، اما باید شهریه ثابت ترم را واریز کنید و پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی  امر ضروری است.

💢  درخواست دانشنامه دانشگاه علمی کاربردی

 درخواست دانشنامه دانشگاه علمی کاربردی را می‌توانید از طریق سامانه هم آوا انجام دهید. در این بخش از سایت هم آوا، می‌توانید سرفصل دروس تمامی واحدهای ارائه‌شده‌را مشاهده کنید.

برای اطلاع از نحوه پشتیبانی سامانه هم آوا کلیک کنید.

زمان آغاز فرآیند ثبت نام در سامانه هم آوا

👈🏻برای مشاهده نمرات و کارنامه دانشجویی هم آوا در سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی، لازم است تا برای آمادگی به ثبت نام الکترونیکی در سامانه هم آوا گام بردارند.

بدین منظور، فرآیند ثبت نام در سامانه هم آوا پس از اعلام نتایج دانشگاه علمی کاربردی آغاز می‌گردد. به همین ترتیب، زمان شروع ثبت نام برای ورودی‌های مهر ماه، از اواخر شهریور تا اواسط مهر ماه است.

همچنین برای ورودی‌های بهمن ماه این دانشگاه، با توجه به تغییرات متنوع در زمان شروع ثبت نام و با همان نسبت زمان اعلام نتایج، اواسط دی ماه تا اواخر بهمن ماه را می‌توان به عنوان زمان ثبت نام در هم آوا در نظر گرفت.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

نام کاربری و رمز عبور برای مشاهده کارنامه هم آوا

👈🏻 نام کاربری و رمز ورود به سایت هم آوا دانشگاه علمی کاربردی برای ورود به سامانه، از کد ملی دانشجو به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه دانشجو به عنوان رمز عبور استفاده می‌شود.

توصیه می‌شود که پس از ورود اولیه برای مشاهده کارنامه هم آوا، اطلاعات خود را ویرایش کرده و یک ایمیل معتبر در بخش اطلاعات خود ثبت نمایید تا در صورت فراموشی رمز عبور به این ایمیل نیاز شود.

همچنین، تغییر کلمه عبور و نام کاربری شدیدا توصیه می‌شود.

برای این امر پس از ورود اولیه، حتما کلمه عبور یا نام کاربری خود را تغییر دهید. برای اطمینان بیشتر، تغییرات را انجام دهید.

پس از ورود به صفحه شخصی خود، لطفا به گوشه سمت راست بالا مراجعه کرده و بر روی گزینه دسترسی کلیک نمایید،

تغییر نام در سامانه هم آوا مشاهده نمرات
پس از انتخاب گزینه مذکور، بر روی گزینه تغییر کلمه عبور کلیک نمایید.
با انتخاب کلمه عبور، باید وارد صفحه‌ای مشابه عکس زیر در سایت شوید. در این صفحه، لطفا به دقت رمز عبور قبلی خود را وارد نمایید و در بخش‌های دیگر، رمز عبور جدید خود را وارد نمایید.

تغییر رمز برای مشاهده کارنامه هم آوا

حتما توجه داشته باشید که رمز عبور وارد‌شده‌در بخش‌های مختلف باید دقیقا مشابه یکدیگر باشند؛ در غیر اینصورت، خطا رخ می‌دهد. پس از وارد کردن اطلاعات، لطفا بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا اطلاعات ذخیره شود.

با انجام این مراحل، به راحتی می‌توانید نام کاربری و رمز عبور هم آوا را تغییر دهید.

نحوه ورود به سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی

👈🏻 از آن‌جایی که بسیاری از خدمات دانشگاه علمی کاربردی از طریق وب‌سایت هم‌آوا ارائه می‌شود، بسیار حائز اهمیت است که داوطلبان نحوه استفاده از این سامانه را یاد بگیرند، زیرا تا مرحله فارغ‌التحصیلی مجبور به استفاده از این سایت هستند و می‌توانند تمامی کارهای خود را مانند مشاهده کارنامه هم آوا و همچنین کارنامه موقت دانشگاه علمی  بدون مراجعه حضوری به دانشگاه انجام دهند.

همچنین تمامی کارهای مربوط به فارغ‌التحصیلی دانشجویان نیز از طریق وب‌سایت هم‌آوا به نشانی edu.uast.ac.ir صورت می‌گیرد.

برای ورود به این سامانه هم آوا مشاهده نمرات  مراحل زیر را طی کنید:

۱. ابتدا نشانی edu.uast.ac.ir را با استفاده از مرورگر کروم در گوگل جستجو کنید.

۲. بر روی لینک مشخص‌شده‌کلیک کنید تا وارد سامانه هم آوا مشاهده نمرات شوید.

۳. نام کاربری و رمز عبور خود را که از دانشگاه دریافت کرده‌اید را در بخش سمت راست وارد کنید تا وارد میزکار سایت دریافت ریز نمرات علمی کاربردی شوید.

مشاهده نمرات کارنامه موقت هم آوا

۴. حال با توجه به تصویر مشخص‌شده‌ در سامانه هم آوا مشاهده نمرات نوع فعالیت خود را انتخاب کنید و سپس مراحل و تغییرات مورد نظر را در سامانه هم‌آوا انجام داده و بر روی کلید ثبت نهایی اطلاعات کلیک کنید.

مشاهده نمرات کارنامه موقت در سامانه هم آوا

نکته: اگر اولین بار است که می‌خواهید وارد هم‌آوا شوید بعد از اینکه ثبت نام حضوری در دانشگاه علمی کاربردی را انجام دادید، نام کاربری همان کد ملی شما و رمز عبور نیز همان شماره شناسنامه شما است. چنانچه با مشکلات سامانه هم آوا مواجه شدید، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

مشاهده کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا

👈🏻 همانطور که می دانید سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانشجویان این دانشگاه طراحی شده است. یکی از اصلی ترین خدمات در سامانه هم آوا، مشاهده کارنامه است که این امکان را فراهم کرده دانشجویان امکان مشاهده کارنامه خود به صورت غیر حضوری را داشته و حتی از آن پرینت بگیرند. در ادامه همراه ما باشید تا نحوه مشاهده کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا را بررسی کنیم.

 

♦️ برای مشاهده کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا کافی است به آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir مراجعه کرده و نام کاربری و رمز عبور هم آوا خود را وارد کنید.

♦️ پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور کافی است روی گزینه دسترسی کلیک کرده و سپس روی کارنامه بزنید.

♦️ حال کافی است نیمسال تحصیلی مورد نظرتان را انتخاب کرده و سپس روی دریافت کارنامه بزنید. با این کار تمامی نمره های دریافت شده شما نشان داده خواهد شد.

مشاهده کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که می دانید سامانه هم آوا برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی است و دانشجویان مراکز علمی کاربردی، می توانند برای انجام اموری مانند انتخاب واحد، مشاهده کارنامه و یا مشاهده نمرات کارنامه موقت هم آوا وارد این سامانه شوند. در این قسمت همراه ما باشید تا نحوه مشاهده کارنامه هم آوا با نمرات موقت را بررسی کنیم.

❇️ برای مشاهده کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربردی لازم است ابتدا به سامانه هم آوا edu.uast.ac.ir مراجعه کنید.

❇️ پس از مراجعه به سامانه، نیاز است نام کاربری و رمز عبور خود را نیز وارد کنید.

مشاهده نمرات کارنامه موقت هم آوا

❇️ در سامانه هم آوا مشاهده نمرات، نیاز است روی گزینه دسترسی کلیک کرده و سپس از میان گزینه های نشان داده شده،«کارنامه موقت» و یا «کارنامه» را بزنید.

مشاهده نمرات کارنامه موقت در سامانه هم آوا

❇️ در مرحله بعدی با وارد کردن نیمسال تحصیلی مورد نظرتان، کارنامه موقت به شما نشان داده خواهد شد.

❇️ اگر هم قصد اعتراض کردن داشتید، می‌توانید از بخش کارنامه موقت اعتراض به نمرات در سایت هم آوا را ثبت کنید.

خلاصه مطلب

سامانه هم آوا یکی از سامانه های جدیدی است که برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده است. شما برای انتخاب واحد، مشاهده نمرات و کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربردی باید به این سایت مراجعه کنید. البته امکانات سامانه هم آوا مشاهده نمرات تنها به موارد بالا خلاصه نمی شود و شما میتوانید در این سایت کارهای دیگری را انجام دهید.

اما مهمترین بخش آن مربوط به انتخاب واحد و مشاهده کارنامه هم آوا است که تمام مراحل آن را در بالا برای شما مشخص کردیم و سعی کردیم به تمامی سوالات شما در رابطه با نحوه مشاهده کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا پاسخ دهیم. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب، نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص مشاهده کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا داشتید، می توانید با کارشناسان ما با شماره تلفن 9099075307 تماس بگیرید.

برای دانلود PDF کلیک کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای دریافت مستقیم کارنامه دانشجویی سامانه هم آوا

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

امکانات سامانه هم آوا چیست؟

سامانه هم آوا دارای امکاناتی همچون، انتخاب واحد، مشاهده کارنامه، پرداخت شهریه و غیره است.

برای ورود به سامانه هم آوا به چه مواردی نیاز است؟

باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشید که به صورت مفصل در خصوص نام کاربری و رمز عبور در طول مقاله بیان شده است.

سامانه هم آوا برای کدام دانشگاه است؟

برای تمامی شعبه های دانشگاه علمی کاربردی است.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «کارنامه دانشجویی در سامانه هم آوا + راهنما مشاهده edu.uast.ac.ir»

  1. Avatar photo کیومرث جاودان گفت:

    من نتایج کارنامم تا امتحان 12/10 اومده تو هماوا ولی جدیدترا نیست یکی از امتحانایی که مطمئنم خوب دادم هم زده 0
    چجوری پیگیری کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به صورت حضوری به دانشگاه مراجعه نمایید و با کارشناس رشته خود در میان بذارید

  2. Avatar photo مدرس گفت:

    سلام خسته نباشید. کارنامه دانشجویی توی هم آوا بعد چند روز از امتحان آپدیت میشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا 10 روز زمان بر است

  3. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام وقت بخیر من در دانشگاه علمی گاربردی قبول شدم می خوام بدونم به طور خودکار حساب کاربری در سامانه هم آوا مشاهده نمرات برایمان ایجاد می‌شود؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      به صورت خودکار فعال می گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 + واحد دانشگاهی

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت نام مهمانی علمی کاربردی 1403 + زمان، شرایط و مراحل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1403 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)