ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی (هم آوا) + راهنما | ایران تحصیل

شیوه پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اصلی ترین و مهم ترین ابهامی که برای دانشجویان جدید الورود به دانشگاه های علمی و کاربردی وجود دارد نحوه پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی است، نحوه پرداخت هزینه تحصیل در این دانشگاه ها به صورت اینترنتی می باشد و افراد برای پرداخت آن باید ابتدا به سایت دانشگاه علمی کاربردی وارد شده و اقدام به تکمیل فرایند پرداخت نمایند.

دانشگاه علمی و کاربردی از جمله دانشگاه هایی است که اقدام به پذیرش دانشجو بدون کنکور و آزمون و صرفا با توجه به سوابق تحصیلی فرد می نماید، دانشجویان با ثبت نام و پرداخت شهریه دانشگاه می توانند بدون شرکت در هیچگونه آزمونی اقدام به تحصیل در این دانشگاه ها نمایند.

طریقه پرداخت شهریه دانشگاه علمی و کاربردی اولین موردی است که افراد مشتاق به ثبت نام در این دانشگاه ها باید بیاموزند، در ادامه اقدام به بررسی و آموزش نحوه انجام این کار از طریق سامانه این دانشگاه کرده ایم.

نحوه پرداخت شهریه دانشگاه علمی و کاربردی (هم آوا)

پرداخت هزینه تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی به مانند بسیاری دیگر از امور به صورت تماما اینترنتی صورت می گیرد، سامانه هم آوا سایتی است که دانشگاه علمی و کاربردی برای صورت گرفتن امور دانشجویی در نظر گرفته است، دانشجویان برای ورود به حساب کاربری خود باید از نام کاربری و رمز عبور استفاده نمایند و به کمک کارت بانکی رمز پویا دار فرایند ثبت نام خود را تکمیل کنند.

دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی برای پرداخت هزینه هر ترم تحصیل در این دانشگاه ها باید اقدام به ورود به سامانه edu.uast.ac.ir و بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور اقدام به تکمیل فرایند پرداخت شهریه خود کنند.

راهنمای پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی

سامانه پرداخت شهریه دانشگاه علمی و کاربردی

دانشگاه علمی و کاربردی برای پرداخت الکترونیکی شهریه سامانه ای را در نظر گرفته است که دانشجویان با مراجعه به آن می توانند اقدام به پرداخت هزینه های تحصیلی خود کنند.

سامانه ای که دانشگاه علمی و کاربردی برای امور دانشجویی که شامل مواردی مانند درخواست جا به جایی، مشاهده بدهی، تسویه حساب و … در نظر گرفته است سامانه هم آوا به آدرس edu.uast.a.ir می باشد.

از سوی دانشگاه دسترسی هایی برای دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در نظر گرفته می شود که ورود به آن ها صرفا از طریق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور امکان پذیر می باشد، لازم به ذکر است که نام کاربری عمدتا کد ملی دانشجو می باشد و رمز عبور هم از دانشگاه باید دریافت شود.

برای کسب اطلاع از نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

مراحل پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی

برای پرداخت الکترونیکی هزینه تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی فرد با ورود به سامانه هم آوا و استفاده از نام کاربری و رمز عبور مراحل زیر را طی کنند:

  • ورود به سامانه هم آوا به آدرس edu.east.ac.ir
  • ورود به حساب کاربری به کمک نام کاربری و رمز عبور
  • ورود به صفحه دسترسی های امور دانشجویی
  • انتخاب گزینه تسویه حساب دانشجو
  • مشاهده بدهی به دانشگاه و پرداخت

برای کسب اطلاعات درباره ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی وارد شوید.

راهنمای پرداخت شهریه در سامانه هم آوا

همانطور که پیش تر ذکر شد پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی صرفا به صورت اینترنتی می باشد و از طریق سامانه هم آوا امکان پذیر می باشد، در ادامه به صورت تصویری اقدام به شرح طریقه پرداخت و انجام این کار برای شما عزیزان خواهیم کرد.

  • برای پرداخت هزینه دانشگاه علمی و کاربردی در گام اول باید اقدام به ورود به سامانه هم آوا نمایید، برای انجام این کار می توانید عبارت سامانه پرداخت شهریه هم آوا و یا آدرس edu.east.ac.ir را در گوگل سرچ کنید و روی اولین نتیجه کلیک نمایید.

پرداخت شهریه دانشگاه علمی و کاربردی

  • پس از ورود به این سامانه در اولین گام باید قدام به به وسیله نام کاربری و رمز عبور نمایید، لازم به ذکر است نام کاربری در اغلب مواقع کد ملی فرد می باشد و افراد به کمک آن و با استفاده از رمز عبور می توانند به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوند.

نحوه پرداخت شهریه در سامانه هم آوا

 

  • در مرحله بعدی زمانی که شما به حساب کاربری خود در سامانه وارد می شوید یک گزینه تحت عنوان (دسترسی) وجود دارد که برای استفاده از امکانات دانشجویی باید روی آن کلیک کرد.

راهنمای تصویری پرداخت شهریه در سامانه هم آوا

  • بعد از انتخاب گزینه دسترسی تمامی اموری که دانشجویان می توانند در این سامانه انجام دهند در یک صفحه نمایان خواهد شد، دانشجویان برای پرداخت شهریه باید گزینه (تسویه حساب دانشجو) را انتخاب نمایند.

راهنمای تصویری پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی

  • توجه داشته باشید که بعد از انتخاب گزینه تسویه حساب دانشجو فرد می تواند میزان بدهی خود به دانشگاه را مشاهده نماید و اقدام به پرداخت آن نماید (شهریه روی بدهی دانشجو احتساب می گردد).

جهت کسب اطلاع از شرایط و طریقه استعلام مدرک دانشگاه علمی کاربردی روی لینک مربوطه کلیک فرمایید.

میزان شهریه دانشگاه علمی و کاربردی

شهریه تمامی دانشگاه های کشور که دانشگاه علمی و کاربردی هم یکی از آن ها می باشد از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است که بخش متغیر بر اساس انتخاب واحد هر دانشجو مشخص می شود و بخش ثابت شهریه این دانشگاه ها هم برای هر مقطع مبلغی ثابت و مشخص می باشد.

علاوه بر این مورد میزان شهریه دانشگاه علمی و کاربردی تابع دو مورد دیگر که مقطع و رشته تحصیلی باشند هم می باشد، و میزان هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی و کاردانی برای هر رشته متفاوت خواهد بود.

طیف هزینه ثابت یا همان شهریه ثابت دانشگاه علمی و کاربردی برای مقطع کاردانی گرچه برای هر رشته دارای تفاوت های نا چیزی می باشد اما طیف آن از ۴۵۰ هزارتومان الی ۵۵۰ هزار تومان است، الباقی هزینه ای که دانشجو برای تحصیل در دانشگاه های علمی و کاربردی باید پرداخت نماید مربوط به انتخاب واحد او می باشد.

میزان شهریه در مقطع کارشناسی بسته به رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور مورد نظر فرد متفاوت می باشد، اما کمترین شهریه ثابت در این مقطع ۴۸۰ هزار تومان و بیشتر شهریه ثابت در این مقطع ۵۸۰ هزارتومان خواهد بود، لازم به ذکر است که هزینه ای که فرد به ازای ثبت نام در هر واحد باید پرداخت کند در این مقطع نسبت به مقطع کاردانی بیشتر هم خواهد بود و به طور کل هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی و کاربردی نسبت به مقطع کاردانی بیشتر است.

برای کسب اطلاعات درباره پرداخت وام دانشجویی از طریق شماره پرونده  وارد شوید.

مهلت پرداخت شهریه الکترونیکی علمی کاربردی

از جمله مواردی که برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علمی و کاربردی حائز اهمیت می باشد مهلت پرداخت شهریه این دانشگاه ها است، مهلت پرداخت شهریه برای نوع متغیر و ثابت شهریه به صورت معمول متفاوت می باشد و افراد برای پرداخت این هزینه ها باید در زمان های به خصوصی که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت مراجعه نمایند:

  • مهلت پرداخت هزینه ثابت دانشگاه علمی و کاربردی به طور معمول تا قبل از زمان در نظر گرفته شده برای انتخاب واحد می باشد و افراد تا قبل از آغاز زمان انتخاب واحد باید با مراجعه به سامانه هم آوا اقدام به پرداخت شهریه ثابت خود نمایند.
  • زمان پرداخت هزینه واحد های انتخابی دانشجو تا زمان اتمام امتحانات پایان ترم می باشد.

آخرین اخبار پیرامون دانشگاه های علمی و کاربردی

  • ۱۷اسفند ۱۴۰۰

طبق اطلاعیه وزارت علوم آزمون علمی مهارتی دانشجویان برای سال آتی به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی برگذار می شود.

  • ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی اعلام کرد که ۷۵۰ اثر از جشنواره نشریات برای رسانه و فضای مجازی دانشگاه علمی و کاربردی ارسال شده است.

  • ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

تشکیل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی در دانشگاه علمی کاربردی در دستور کار قرار گرفت.

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.

خلاصه مطلب

پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه هم آوا امکان پذیر خواهد بود، هر دانشجو با ثبت نام در این دانشگاه ها از یک نام کاربری و رمز عبور بهره مند خواهد شد و بعد از ورود به این سامانه می توانند اقدام به انجام فعل و انفعالات دانشجویی خود نمایند که تسویه حساب دانشجویی یکی از آن ها می باشد.

شهریه دانشگاه علمی و کاربردی از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است که روی بدهی دانشجو به دانشگاه احتساب می شود، دانشجویان برای پرداخت شهریه ثابت قبل از آغاز زمان انتخاب واحد و برای پرداخت شهریه متغیر قبل اتمام امتحانات پایان ترم می توانند اقدام کنند.

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهلت پرداخت شهریه دانشگاه علمی و کاربردی تا چه زمانی می باشد؟

برای پرداخت شهریه ثابت تا زمان آغاز مهلت انتخاب واحد این دانشگاه و برای پرداخت شهریه متغیر تا زمان اتمام امتحانات پایان ترم مهلت وجود دارد.

شهریه دانشگاه علمی کاربردی چقدر می باشد؟

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی بسته به مقطع و رشته تحصیلی فرد متفاوت می باشد.

برای پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

سامانه هم آوا برای انجام امور دانشجویی دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی در نظر گرفته شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور