ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی 1403-1404 + مراحل و شرایط | ایران تحصیل

ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی را با یک تماس به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی کی شروع می‌شود؟ شرایط اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی 1403 چیست؟ دانشجویان در وام دانشجویی تا چه مبلغی را می‌توانند دریافت کنند؟ مراحل دریافت وام دانشجویی علمی کاربردی چگونه است؟ حداکثر و حداقل مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی چقدر است؟

معمولاً کسانی که به دنبال دریافت وام دانشجویی هستند سوال هایی مانند سوالات بالا را از خود می‌پرسند تا بتوانند ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی 1403-1404 را انجام دهند. در حال حاضر صندوق رفاه دانشجویان برای تامین حداقل نیازهای اولیه آن‌ها در مقاطع مختلف تشکیل شده است.

این صندوق تسهیلات مختلفی را برای دانشجویان ارائه می‌دهد که وام دانشجویی یکی از آن‌ها است. هم‌اکنون وام‌های زیادی توسط صندوق رفاه ارائه می‌شود که هر کدام برای خود شرایط و ضوابطی دارند. لذا دانشجویان با توجه به نیاز خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

امکان ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی نیز برای دانشجویان این مرکز وجود دارد. افرادی که در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می‌کنند نیاز است هر ترم شهریه بپردازند؛ اما اگر این دانشجویان توان پرداخت شهریه را نداشته باشند، می‌توانند با اطلاع از مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی و داشتن شرایط اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی از تسهیلات پرداختی توسط این مرکز استفاده کرده و بدین شکل شهریه تحصیل خود را تسویه نمانید.

انواع وام دانشجویی علمی کاربردی 1403

در حال حاضر اداره رفاه دانشجویان وام‌های مختلفی مانند وام تحصیلی، مسکن، شهریه، ضروری و غیره را برای دانشجویان ارائه می‌دهد. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت آن‌ها پس از دوره فارغ‌التحصیلی با توجه به دستورات بازپرداخت وام‌های دانشجویی به صندوق رفاه دانشگاه بازگردانند. بنابراین نگران بازگشت آن‌ها در دوره تحصیلی خود نباشند.

وام شهریه برای دانشجویان شهریه پرداز است که در دانشگاه‌های آزاد، علمی کاربردی، غیرانتفاعی و پردیس قبول شده ولی توانایی پرداخت مبلغ شهریه هر ترم را ندارند. این وام به عنوان کمکی است که افراد می‌توانند از این طریق به تحصیلات خود ادامه دهند.

جدا از وام شهریه، وام‌های دیگری مثل ازدواج، ودیعه مسکن وجود دارد که هر کدام دارای شرایط خاصی است. دانشجویانی که می‌خواهند برای ثبت نام در یکی از انواع وام دانشجویی علم کاربردی شرکت کنند، باید به سایت دانشگاه خود نیز مراجعه نمایند.

برای وام ودیعه مسکن دانشجویی روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی 1403

دانشگاه علمی کاربردی وام دانشجویی خود را در تاریخی مشخص به دانشجویان ارائه داده و لینک ثبت نام آن را فعال خواهد کرد. دانشجویان برای ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی باید در زمان مقرر شده به سایت www.swf.ir مراجعه کنند. در حال حاضر تاریخ دقیق شروع ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی 1403-1404 مشخص نشده است. اما شما می‌توانید بر اساس تاریخ سال گذشته به صورت تقریبی آن را حدس بزنید.

زیرا معمولا تاریخ ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی در محدوده زمانی خاصی آغاز و تمام می‌شود. ثبت‌نام وام دانشجویی برای نیم سال اول 1403 از 25 مهر الی 30 مهر است که از 4 آبان تا 1 دی نیز آن را تمدید خواهند کرد. البته برای ثبت‌نام وام دانشجویی نیمسال دوم نیز دانشجویان علمی کاربردی می‌توانند از 1 بهمن تا 25 اردیبهشت اقدام کنند.

زمان ثبت نام وام دانشجویی علمی کاربردی

به یاد داشته باشید که به صورت کلی زمان ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی با آغاز سال تحصیلی جدید شروع می‌شود که برای سال تحصیلی 1403 تا 25 اردیبهشت ماه اعلام شده است. بنابراین برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان دقیق ثبت‌نام وام دانشجویی می‌توانید بلافاصله بعد از شروع سال تحصیلی با کارشناسان ما در ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای ثبت نام وام دانشجویی ساجد دانشگاه آزاد کلیک کنید.

شرایط اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی 1403

مسلما میدانید که امکان اعطای وام دانشجویی برای هر دانشجویی وجود ندارد. بلکه باید آن‌ها شرایط خاصی داشته باشند تا بتوانند از وام دانشجویی علمی کاربردی استفاده کنند. در حال حاضر شرایط اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی به دو صورت عمومی و آموزشی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

شرایط عمومی اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی

شرایط عمومی برای اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی، به صورت زیر است:

✅ دانشجو باید به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی جمهوری اسلامی ایران اعتقاد داشته باشد.

✅ از وام، کمک یا بورسیه تحصیلی استفاده نکرده باشد.

✅ از صلاحیت اخلاقی و آداب دانشجویی برخوردار باشد.

✅ هنگام دریافت وام دانشجویی درآمدی به موجب اشتغال به غیر از کار دانشجویی نداشته باشد.

✅ اولویت دانشجو، نیاز مالی باشد.

✅ دانشجو باید علاوه بر ارائه سند تعهد باید ضامن معتبری را نیز معرفی کند.

برای اطلاع از ثبت نام وام دانشجویی کلیک کنید.

شرایط آموزشی اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی

شرایط آموزشی اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی، مطابق با موارد زیر است:

✅ دانشجو باید طبق مقررات آموزشی، حداقل واحدهای لازم برای یک ترم را دریافت کرده باشد.

✅ دانشجو بلافاصله بعد از دو ترم مشروطی متوالی نمی‌تواند از وام دانشجویی استفاده کند.

✅ کلیه دانشجویان ترم آخری که نصف واحدهای لازم را گرفته‌اند می‌توانند از وام دانشجویی استفاده کنند.

✅ دانشجویان مشروطی در صورتی می‌توانند از وام تحصیلی و مسکن استفاده کنند که کمیسیون موارد خاص یا شورای آموزش دانشگاه با ادامه تحصیل آن‌ها موافقت کرده باشد.

✅ دانشجو در دو نیم سال قبل از ترم تقاضای وام مشروط نشده باشد.

✅ مدت زمان استفاده از وام در دوره‌های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ناپیوسته حداکثر به مدت چهار نیمسال تحصیلی معادل دو سال تحصیلی می‌باشد.

✅ تمام دانشجویان جدیدالورودی که در نیمسال اول یا دوم قصد گرفتن وام دانشجویی داشته باشند معدل آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

✅ مدت زمان استفاده از وام دانشجویی در دوره کارشناسی پیوسته به مدت 8 نیمسال تحصیلی معادل 4 سال تحصیلی است.

✅ تمام دانشجویان مشروطی یک نیمسال تحصیلی می‌توانند حداکثر از نصف وام دانشجویی تحصیلی استفاده کنند. ولی وام مسکن و حق اولاد به آن‌ها به صورت کامل داده می‌شود.

✅ مدت زمان استفاده از وام در دوره‌های کارشناسی ارشد پیوسته و دکترای حرفه‌ای به مدت دوازده نیمسال تحصیلی معادل شش سال تحصیلی است.

✅ تمام دانشجویان دوره دکترای تخصصی ناپیوسته غیر بورسیه حداکثر می‌توانند به مدت 8 نیمسال تحصیلی معادل 4 سال تحصیلی از وام استفاده کنند.

بنر کال تو اکشن

جزيیات کامل وام دانشجویی 1403-1404

وام دانشجویی دارای شرایط و ریز نکاتی به خصوص می‌باشد که عدم اطلاع از آن‎ها می‌تواند چه در زمان دریافت و چه در زمان پرداخت این وام، مشکلات زیادی را ایجاد نماید. از مهم‌ترین جزئیاتی که در زمان دریافت وام دانشجویی باید به آن توجه داشته باشید، شامل موارد زیر است:

☑️ در زمان دریافت وام دانشجویی فرد متقاضی نباید اشتغال به کار داشته باشد.

☑️ وام در صورتی به شما تعلق می گیرد که نیاز شما از سوی دانشگاه تایید شود.

☑️ در صورتی که فرد قصد خروج از کشور داشته باشد باید قبل از خروج تمام مبلغ وامی که دریافت کرده است را بپردازد.

☑️ در صورتی که دانشجو بخواهد ترک تحصیل کند باید قبل از اقدام به ترک تحصیل تمام مبلغ دریافتی را به دانشگاه پرداخت کنید.

☑️ علاوه بر موارد ذکر شده بسیاری نکات دیگری در این مورد وجود دارد که اطلاع از آن ها قبل از ثبت نام واجب است، برای کسب اطلاع از شرایط کامل دریافت وام دانشجویی به صفحه اصلی وام دانشجویی مراجعه کنید.

جزییات کامل وام دانشجویی

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی

در حال حاضر 20 نوع وام دانشجویی مختلف برای دانشجویان علمی کاربردی وجود دارد که با توجه به مقطع تحصیلی و شرایطی که دارید، می‌توانید از این وام‌ها استفاده کنید. مدارک لازم برای ثبت‌نام هر کدام از وام‌های دانشجویی متفاوت است و ارائه سند تعهد یکی از مهم‌ترین آن‌ها می‌باشد.

خوب است بدانید که دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و پیراپزشکی علاوه بر استفاده از وام صندوق رفاه دانشجویی دانشگاه می‌توانند از صندوق رفاه وزارت بهداشت به نشانه  SRD.IR نیز وام و تسهیلات دریافت کنند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل صحبت کنید.

برای اطلاع از مبلغ وام دانشجویی روی لینک کلیک کنید.

سامانه ثبت نام وام دانشجویی علمی کاربردی

بسیاری از دانشجویان در رابطه با سامانه ثبت نام وام دانشجویی علمی کاربردی سوال می‌پرسند که ما در این قسمت آن را بررسی خواهیم کرد. همانطور که می‌دانید کلیه وام‌های دانشجویی از طریق سامانه صندوق رفاه دانشجویی پرداخت می‌شود. دانشجویان برای دریافت این وام می‌توانند به سامانه www.swf.ir مراجعه کرده و مراحل لازم را طی نمایند.

توجه داشته باشید که باید حتما در زمان‌های اعلام شده کلیه مراحل را طی کنید. سامانه نام نویسی وام دانشجویی با شروع ترم، لینک ثبت نام وام شهریه، ازدواج، ودیعه مسکن، بیماری‌های لاعلاج و غیره را فعال می‌کند تا دانشجویان از این طریق اقدامات لازم را انجام دهند و فقط برای پیگیری درخواست‌شان با مسئول امور وام دانشجویی دانشگاه وارد ارتباط شوند.

کال تو اکشن تماس

ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی 1403-1404

کلیه دانشجویانی که قصد دارند ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی را انجام دهند باید به صندوق رفاه دانشجویی علمی کاربردی مراجعه کنند و طبق روال زیر در سایت صندوق رفاه دانشجویی ثبت‌نام کنند:

☑️ دانشجویان به سایت صندوق رفاه به آدرس اینترنتی SWF.IR مراجعه کنند.

صفحه اصلی سایت صندوق رفاه علمی کاربردی

 

☑️ در صفحه اصلی گزینه «میز خدمت» و سپس  بخش «ویژه دانشجویان» را انتخاب کرده و وارد «پرتال دانشجویی» شوند.

اعطای وام دانشجویی به دانشجویان

☑️ لینک تشکیل پرونده را از منوی باز شده انتخاب کنند.

اعطای وام دانشجویی در سامانه دانشگاه علمی کاربردی

☑️ کد ملی خود را در صفحه جدید باز شده وارد کنند.

☑️ ثبت‌نام فرم اولیه را تکمیل کنند.

☑️ تمام اطلاعات خود را بازبینی کرده و در صورت تایید آن‌ها را ذخیره کنند تا واحد رفاه دانشجویی علمی کاربردی، آن‌ها را بررسی کند.

☑️ پس از آن که واحد رفاه دانشجویی اطلاعات آن‌ها را تایید کرد، آنگاه باید شماره حساب بانک تجارت به اسم خودشان را به واحد دانشجویی دانشگاه اعلام کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر فایل pdf ثبت نام واج دانشجویی را دانلود کنید.

همان‌گونه که می‌دانید شرایط ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی بسیار آسان است. اما اگر شما به هرگونه مشکلی در مورد مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی و مراحل ثبت‌نام آن داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل صحبت کنید.

معمولا بعد از آن که نوع وام درخواستی خود را انتخاب کردید، شرایط بعدی درخواست آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال در صورتی که دانشجو درخواست وام شهریه دانشگاهی را بدهد؛ باید 6 مرحله شماره‌گذاری شده یعنی نام استان، نام شهر، نام شعبه را انتخاب کند و قوانین صندوق رفاه را بپذیرد.

بعد از آن شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و دکمه ثبت درخواست را بزند. در صورتی که مراحل طراحی شده توسط دانشجو کاملا دقیق باشد، آنگاه لینک آبی رنگی با محتوای «در انتظار تایید دانشگاه» نمایش داده می‌شود. بنابراین اگر دانشگاه درخواست وام دانشجویی شما را تایید کند، پیامکی به تلفن همراه شما ارسال خواهد کرد.

لذا دانشجو با مراجعه به شعبه انتخابی خود طبق ضوابط بانک‌ها کارهای مربوط به معرفی ضامن و ارائه مدارک دریافت وام دانشجویی را انجام می‌دهد. به همین دلیل باید در نظر بگیرید که مراحل پایانی ثبت درخواست وام دانشجویی علمی کاربردی متفاوت است که کارشناسان ایران تحصیل می‌توانند در این مورد شما را بیشتر راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات درباره پرداخت وام دانشجویی از طریق شماره پرونده  وارد شوید.

نکات لازم برای ثبت درخواست وام دانشجویی علمی کاربردی

برای دریافت وام دانشجویی در دانشگام علمی کاربردی، توجه به نکات زیر ضروری است:

☑️ توجه داشته باشید که به دانشجویان انصرافی، مشروط و یا اخراج شده وام داده نخواهد شد.

☑️ همچنین دانشجویانی که خارج از سنوات تحصیلی مجاز هستند، مجاز به دریافت وام نمی باشند.

☑️ مراحل پرداخت و تنفس توسط سیستم بانکی تعیین می شود.

☑️ فردی که ضامن دانشجو می شود، نیاز به افتتاح حساب نخواهد داشت.

☑️ وام گیرنده و ضامن نباید در سیستم بانکی دارای بدهی و یا چک برگشتی باشند.

☑️ ارائه اصل مدارک وام گیرنده و ضامن الزامی است.

☑️ کلیه امضاهای اسناد باید در حضور مسئولان شعب انجام شود

برای اطلاع از شهریه ثابت و متغیر چیست؟ کلیک کنید.

شرایط بازپرداخت وام دانشجویی علمی کاربردی 1403-1404

همه دانشجویانی که از پورتال دانشجویی صندوق رفاه وام دانشجویی گرفتند، باید آن را 9 ماه بعد از فراغت از تحصیل با سود 4 درصد بازگردانند. به یاد داشته باشید که نوع وام و مقدار آن هیچ‌گونه تاثیری روی شرایط بازپرداخت وام دانشجویی ندارد.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می‌توانند به دو صورت قسطی و یا یک جا وام خود را تسویه کنند.

✅ برای دانشجویان انصرافی و اخراجی دانشگاه علمی کاربردی که حین تحصیل وام دریافت کرده‌اند، تسویه یک جا تعیین شده است.

✅ صندوق رفاه برای دانشجویانی کم بضاعت، تعداد قسط ها دو برابر محاسبه میشود.

✅ دانشجویان روشندل و دانشجویان ناتوان و کم توان جسمی، می توانند با دریافت تاییدیه از سازمان بهزیستی کشور، میتوانند قسط خود را در دو برابر افراد عادی پرداخت کنند.

✅ دانشجویان با شرایط فوق اگر معدل بالای 16 داشته باشند، از بازپرداخت 30 درصد کل وام معاف میشوند.

برای اطلاع از وام دانشجویی وزارت بهداشت کلیک کنید.

میزان مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی

یکی از سوال‌های مهم دانشجویان این است که مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی 1403 چقدر است؟

در این رابطه باید بیان کرد که مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی بر اساس نوع وام و مقطع تحصیلی دانشجویان متفاوت می‌باشد که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد:

✅ مبلغ وام دانشجویی تحصیلی برای همه مقاطع تحصیلی در هر نیمسال بین 1,900,000 تا 2,600,000 تومان می‌باشد.

✅ مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی ضروری برای مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته با حداکثر 2 رویداد تا سقف 7,800,000 تومان می‌باشد. این رقم برای مقاطع کارشناسی پیوسته، دکترای تخصصی ناپیوسته غیر بورسیه با حداکثر 4 رویداد تا 1,040,000 تومان است.

دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته، دکترای پیوسته و دکترای حرفه‌ای حداکثر با پنج رویداد در هر مقطع تحصیلی می‌توانند تا سقف 13,000,000 تومان وام ضروری دریافت کنند.

میزان مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی

✅ مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی شهریه برای کلیه متقاضیان ۱۴۰۳-۱۴۰۴ برای مقاطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مبلغ 1,300,000 تومان در هر نیمسال تحصیلی است. این مبلغ برای دانشجویان کارشناسی ارشد پیوسته، کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای حدود 2,600,00 تومان می‌باشد.

بدین ترتیب دانشجویان دکترای پیوسته و دکترای تخصصی ناپیوسته مبلغ 2,600,000 تومان و 6,500,000 تومان در هر نیمسال تحصیلی به عنوان مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی دریافت خواهند کرد. مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویی علمی کاربردی برای نیمسال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در همه مقاطع تحصیلی یکسان است.

اما شهر محل زندگی آن‌ها تاثیر مستقیمی روی آن دارد. به طوری که اگر دانشجو ساکن شهر تهران باشد، آنگاه مبلغ وام مسکن دانشجویی علمی کاربردی 32 میلیون تومان با یک بار پرداخت در طول هر مقطع تحصیلی خواهد بود که این رقم برای کلان‌شهرها و سایر شهرستان‌ها به ترتیب 26/000/000 تومان و 19,500,000 تومان است.

مبلغ وام تحصیلی در مقطع کاردانی  1 میلیون و 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان و در مقطع کارشناسی  نیز به همین مقدار می باشد.

مبلغ وام ضروری به شرح زیر است:

☑️ دانشجویان توان خواه (معلول): 5 میلیون تومان

☑️ رویداد ازدواج: 3 میلیون تومان

☑️ تولد فرزند دانشجوی متاهل: 3 میلیون تومان

☑️ فوت پدر، مادر، همسر یا فرزند دانشجو: 3 میلیون تومان

☑️ دانشجویان حادثه دیده در سوانح و تصادفات: تا سقف 5 میلیون تومان

☑️ دانشجویان مبتلا به بیماری های خاص و پرهزینه: تا 5 میلیون تومان

☑️ بیماری خاص و پر هزینه یکی از اعضاء تحت تکفل دانشجو: حداکثر 4 میلیون تومان

☑️ رویداد، حوادث و بلایای طبیعی: 3 میلیون تومان

☑️ دانشجویان قهرمان ورزشی: 2 میلیون تومان

☑️ دانشجویان برتر، نمونه کشوری و مبتکر: 3 میلیون تومان

☑️ سایر موارد مشابه به تشخیص رئیس صندوق: تا 5 میلیون تومان

☑️ مبلغ وام شهریه نیز در مقطع کاردانی 1 میلیون تومان در هر ترم و در مقطع کارشناسی ناپیوسته 1 میلیون تومان در هر ترم خواهد بود.

خلاصه مطلب

وام دانشجویی علمی کاربردی یکی از تسهیلات صندوق رفاه دانشگاه است که کلیه متقاضیان با داشتن شرایط عمومی و آموزشی آن می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. این متقاضیان باید برای دریافت وام دانشجویی به سایت WWW.SWF.IR مراجعه کنند تا با ثبت‌نام در آن وام دانشجویی خود را درخواست دهند. در حال حاضر زمان دقیق شروع نام‌نویسی وام دانشجویی علمی کاربردی ۱۴۰۳ مشخص نشده است. اما شما می‌توانید به محض شروع سال تحصیلی با کارشناسان ایران تحصیل در تماس باشید.

برای دانلود نسخه pdf وام دانشجویی علمی کاربردی کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی را با یک تماس به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سایت ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی کدام است؟

کلیه متقاضیان می‌توانند برای اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی به سایت WWW.SWF.IR مراجعه کنند.

مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی برای کلیه مقاطع تحصیلی یکسان است؟

خیر، معمولا مبلغ وام دانشجویی علمی کاربردی با توجه به مقطع تحصیلی، نوع وام، محل زندگی دانشجو غیره متفاوت است.

شرایط اخذ وام دانشجویی علمی کاربردی چگونه است؟

کلیه دانشجویانی که قصد دارند وام دانشجوی علمی کاربردی بگیرند باید شرایط عمومی و آموزشی آن را داشته باشند.

 

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ثبت‌نام وام دانشجویی علمی کاربردی 1403-1404 + مراحل و شرایط | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo جاهده گفت:

    سلام من میخواستم دانشگاه اسم نویسی کنم خواستم بپرسم که ثبت نام وام دانشجویی علمی کاربردی برای اتباع ممکن است؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر برای همه رشته ها جز رشته های خاصی که مشخص هستند میتوانید اقدام کنید

  2. Avatar photo پروین اعتصامی گفت:

    سلام، من برای تسویه شهریه دانشگاه علمی و کاربری نیاز به کمک هزینه دارم، میخواستم بدونم که برای رفع این مشکل میتونم اقدام به دریافت وام کنم یا نه؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، از جمله مواردی که برای آن می توان اقدام به ثبت نام وام دانشجویی علمی کاربردی کرد نیاز به دریافت کمک هزینه شهریه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)