ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

علت نرسیدن مرسوله پستی چیست؟ + 3 روش پیگیری سریع تاخیر

علت نرسیدن مرسوله پستی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای نرسیدن مرسوله پستی پیشتاز

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ممکن است شما هم به دنبال علت نرسیدن مرسوله پستی به دنبال راهکار باشید. ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که مرسوله پستی دیر به دست گیرنده برسد یا با نرسیدن بسته پستی مشکلات جبران ناپذیری به وجود آمده باشد. در این مقاله به بررسی عوامل دخیل در نرسیدن یا دیر رسیدن مرسوله، پیگیری از وضعیت و مکان مرسوله آن می پردازیم.

در این مقاله علاوه بر آشنایی با روش های پیگیری بسته مرسوله از طریق اداره پست و تیپاکس، نحوه ثبت شکایت نیز با جزئیات کامل به شما معرفی خواهد شد.

علاوه بر این آخرین اخبار پیرامون علت نرسیدن مرسوله پستی را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد. در نهایت اگر شما هم در حال حاضر با نرسیدن مرسوله پستی خود به مشکل خورده اید یا به علت چرایی دیر رسیدن مرسوله پستی خود فکر میکنید، تا پایان این مقاله با ما در وب سایت ایران تحصیل همراه باشید.

علت نرسیدن مرسوله پستی چیست؟

همه ما در زندگی خود تجربه ارسال و دریافت کالا، مدرک و یا انواع بسته ها را از طریق پست داشته ایم. این اداره با خدمات بسیار زیادی که ارائه می دهد، در تسهیل و تسریع دریافت و انتقال این بسته ها نقش بسزائی دارد.

با وجود نظم و دقتی که در انجام این کار وجود دارد، گاهی مرسوله مورد نظر به دست گیرنده نمی رسد و همین امر موجب ایجاد شکایاتی شده است. علت نرسیدن مرسوله پستی را نمی توان تنها به یک یا دو دلیل نسبت داد و ممکن است چندین مورد باعث بروز چنین مواردی شود.

به همین دلیل گزارش ها و شکایاتی که در این زمینه می شود، متنوع می باشد. از این رو بهتر است که اطلاعات بیشتری را درباره دلایل دیر رسیدن مرسوله پستی داشته باشیم تا متناسب با آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

علت نرسیدن مرسوله پستی را می توان به صورت زیر بیان نمود:

دلایل نرسیدن مرسوله پستی
نگارش در نوشتن آدرس یکی از دلایل نرسیدن مرسوله پستی نوشتن آدرس اشتباه است. گاهی اوقات، فرستنده بسته ممکن است آدرس را به اشتباه نوشته باشد که منجر به عدم رسیدن بسته به دست گیرنده می‌شود. در چنین شرایطی، بسته به اندازه کافی بازگردانده و مجددا به اداره پست مبدا ارسال می‌شود. جهت رفع این مشکل، تماس با فرستنده برقرار‌شده‌و آدرس صحیح بر روی بسته قید می‌شود.
انتشار بیماری‌های واگیردار بیماری‌هایی از جمله بیماری کرونا می‌توانند وضعیتی را ایجاد کنند که ادارات پستی تعطیل شود یا به علت حجم بالای بسته‌های پستی، عدم توانایی در تحویل به موقع بسته‌ها به دست گیرنده رخ دهد.
گم شدن بسته‌های پستی این موضوع بسیار رایج است که بسته پستی در حین جابه‌جایی میان ادارات پست گم یا مفقود شود.

متاسفانه برای این وضعیت راهکاری قابل ارائه نیست، زیرا بسته مفقود‌شده‌و بنابراین شرکت پست، هزینه بیمه را تامین می‌کند.

اشتباهات پرسنل ادارات پست متاسفانه بسیاری از کارمندان اداره پست ممکن است در ارائه به موقع بسته‌های پستی اهمال کنند و مسئولیت خود را به خوبی انجام ندهند.

در چنین شرایطی، اهمالکاری متوجه اداره پست بوده و آن‌ها باید پاسخگوی وضعیت پیش آمده باشند.

تحویل اشتباهی مرسوله پستی گاهی بسته‌های پستی به آدرس‌های اشتباهی ارسال می‌شوند. امروزه با فراهم شدن سامانه پیگیری مرسولات، می‌توانید مکان بسته خود را شناسایی کرده و به اداره پست منطقه مراجعه نمود. آن‌ها خود باید به آدرس اشتباهی رفته و بسته شما را تحویل بگیرند.
تعداد بالای بسته‌های پستی در اداره پست با افزایش محبوبیت فروشگاه‌های آنلاین و تنوع محصولات این فروشگاه‌ها، تعداد و تنوع بسته‌های پستی نسبت به گذشته افزایش یافته است.

به همین دلیل، بسیاری از مواقع بسته‌های پستی طبق برنامه تعیین‌شده‌به دست گیرنده نرسند و این یکی از علت نرسیدن مرسوله پستی می باشد.

 

 

به منظور آشنایی با روش های پیگیری پستی کارت پایان خدمت روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

دلیل نرسیدن مرسوله پستی خارجی

دریافت مرسوله پستی خارجی به مراتب پیچیده‌تر از دریافت بسته‌های داخلی است. این بسته‌ها معمولا حاوی مدارکی مهم هستند که باید به موقع به دست گیرنده منتقل شوند.

علت نرسیدن مرسوله پستی خارجی یا گم شدن این بسته‌ها . همچنین پیگیری تاخیر پست، می‌تواند تبعات جدی را به همراه داشته باشد. دلایل عدم رسیدن مرسوله پستی در حال حاضر علاوه بر دلایل فوق می‌تواند شامل جنگ، سیاست‌های برخی کشورها و موارد دیگر باشد.

اداره پست نیز امکان پیگیری مرسولات خارجی را برای گیرندگان آن در سامانه tracking. post. ir فراهم کرده است. به طوری که آن‌ها می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری مرسولات پستی خارجی که یک کد ۱۲ رقمی است، از علت عدم رسیدن مرسوله پستی خود مطلع شوند.

البته باید کد رهگیری داخلی را نیز داشته باشند. با استفاده از کد رهگیری داخلی می‌توانند بسته پستی را تا زمانی که در خاک ایران است پیگیری کرده و سپس از کد مرسوله خارجی استفاده کنند.

همچنین کد مرسوله داخلی به آن‌ها کمک می‌کند که بتوانند به بهترین شکل با اداره پست تماس بگیرند و مرسوله خارجی خود را نیز پیگیری کنند.

اداره پست با پیگیری اطلاعات بسته شما می‌تواند کد مرسوله خارجی را در اختیارتان قرار دهد یا شما را از وضعیت بسته مطلع کند.

برای آشنایی با روش پیگیری پاسپورت از پست کلیک نمایید.

علت گم شدن مرسوله پستی

شاید شما هم این تجربه را داشته باشید که وقتی علت تاخیر مرسوله پستی را جویا می شوید، پس از بررسی های لازم مشخص می شود که بسته شما گم شده است. متاسفانه این حقیقت تلخ وجود دارد که در برخی مواقع مامورین توزیع به دلایل مختلفی مرسوله ها را گم می کنند.

در چنین مواردی می توانید از طریق شکایت تاخیر پست اقدام کنید. به طور کلی اداره پست موظف است که برای بسته های مفقودی غرامت پرداخت کند. به همین ترتیب، برای بسته هایی با ارزش مالی بیشتر، ارزش واقعی سنجیده می شود و مبلغی را به تناسب برای بیمه تعیین می کنند که بایستی توسط اداره پست پرداخته شود. بنابراین، اگر مرسوله شخصی گم شود، برابر با ارزش واقعی به او غرامت داده می شود.

برای پیگیری پاسپورت با کد ملی روی لینک کلیک کنید.

علت گم شدن مرسوله پستی

اطلاعیه: برای پیگیری مرسوله خود در اداره پست و پست پیشتاز میتوانید از طریق وب سایت tracking.post.ir اقدام کنید.

تاثیر پروتکل های بهداشتی بر رسیدن مرسوله های پستی

با شیوع بیماری کرونا و محدودیت رفت و آمد در مجامع عمومی، فعالیت اداره پست بیش از پیش شد. افراد جامعه مجبور شدند بسیاری از خریدهای خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی انجام دهند که کار تحویل آن بر عهده شرکت پست میباشد.

? طبق آماری که مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت شرکت ملی پست اعلام کرد، در سال جاری افزایشی 150 درصدی در ارسال محموله های پستی داشته ایم. این امر خود تبدیل به یک علت نرسیدن مرسوله پستی شد، چرا که تعداد بسیار بالای نقل و انتقال های زمینی و هوایی و ترافیک های به وجود آمده، باعث ایجاد تاخیرهایی میشد.

از سوی دیگر، این شرکت موظف شد تا مرسولات و کامیون ها را دو تا سه بار در روز ضدعفونی و گندزدایی نماید. به همین دلیل دور از انتظار نبود که شکایاتی از جمله اینکه مرسوله پستی به دستم نرسید مطرح می شد.

تاثیر پروتکل های بهداشتی بر رسیدن مرسوله های پستی

دیر رسیدن مرسولات با عدم مسئولیت پذیری برخی از کارکنان

با وجود آنکه شرکت پست دارای کارمندان و کارکنان بسیار مسئولیت پذیر و امانتداری است، اما گزارش هایی نیز حاکی از سهل انگاری برخی کارکنان در زمینه تحویل به موقع مرسولات به مقصد شنیده میشود.

? برای مثال، تعدادی از کاربران گزارش هایی مبنی بر رسیدن مرسوله خود به اداره پست مقصد را دریافت کرده، اما آن را حتی پس از چند روز تحویل نگرفته اند. پس از بررسی های انجام شده، مشخص شد که قصور از سوی کارمند یا متصدی این بخش بوده است.

همچنین، برخی از بسته ها به همین دلیل چند روز در شهر مقصد باقی می مانند و همین موضوع علت نرسیدن مرسوله پستی در موعد مشخص می شوند.

جهت دریافت راهنمای پیگیری مرسوله پستی از طریق پیامک یک بار بر روی لینک کلیک کنید.

پیشگیری از دیر رسیدن مرسوله پستی

از آنجا که بخشی از دلیل و علت نرسیدن مرسوله پستی به خود فرد فرستنده بر می گردد، توصیه می شود که برای پیشگیری از این امر چند نکته را مد نظر داشته باشید.

✅ در درج نشانی دقت کافی را داشته باشید. برای مثال از لفاف های استانداردی که در دفاتر پستی به فروش می رسد استفاده و در همان مکان مشخص شده الصاق کنید. برای مرسولاتی که قرار است به کشورهای خارجی ارسال شود نیز باید نام کشور و یا نشانی به زبان مقصد نوشته شود.

✅ گفتنی است که برخی از مرسولات ممکن است زمان بیشتری برای تحویل نیاز داشته باشند و به همین دلیل بایستی با توجه به مدت مقرر انتظار دریافت داشت و شتاب نداشت. در برخی از موارد نیز منشا این جمله که مرسوله پستی به دستم نرسید، تغییر آدرس، عدم حضور گیرنده در مقصد و یا فوت گیرنده است.

✅ یک نکته مهم دیگر برای پیشگیری از دیر رسیدن مرسوله پستی، بیمه کردن بسته پستی می باشد. این کار سبب می شود که حتی در صورت گم شدن مرسوله، پول خود را پس خواهید گرفت. البته شرکت پست برای همه بسته ها یک بیمه عمومی در نظر می گیرد، اما بهتر است که برای کالاهای گران قیمت بیمه خصوصی نیز انجام شود چرا که بیمه عمومی در پرداخت خسارت سقف دارد.

پیشگیری از دیر رسیدن مرسوله پستی

چگونگی پیگیری نرسیدن مرسوله پستی

تمامی سرویس های پستی اعم از پست پیشتاز، انواع سرویس های اداره پست و سرویس تیپاکس شرایطی را جهت پیگیری سفارشات و مرسولات ارسالی شما تدارک دیده اند. در این روش ها شما میتوانید از محل دقیق، مسیر حرکت و رسیدن مرسوله خود مطلع شوید.

در این بخش قصد داریم در رابطه با روش های پیگیری مرسوله به بحث بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بهترین روش را برای پیگیری مرسوله پستی خود انتخاب کنید.

در یکی از بهترین روش ها شما میتوانید با استفاده از اینترنت مرسوله خود را پیگیری کنید اما برای عزیزانی که قصد استفاده از اینترنت و یا دسترسی به اینترنت ندارند میتوان از روش ارسال پیامکی استفاده کرد.

پیگیری تاخیر پست با شماره موبایل

برای پیگیری بعضی از انواع خاص مرسولات مانند گواهینامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه و … میتوان از کد USSD  استفاده کرد. برای اینکار کافی است شماره ی #110* را با تلفن همراه شماره گیری کنید و طبق دستورالعمل ارسالی از طریق این کد اطلاعات خود را وارد کرده و پیگیر مرسوله خود شوید.

پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری

همانطور که میدانید در هنگام تحویل بسته ارسالی و دریافت رسید یک کد 10 یا 20 رقمی تحت عنوان کد رهگیری نیز به شما تحویل میگیرد. همانطور که از نام آن پیداست این کد جهت رهگیری و پیگیری مرسوله پستی کارآمد میباشد و در صورت بروز هرگونه مشکل نظیر مفقود شدن مرسوله پستی، نرسیدن مرسوله پستی و… از این کد میتوانید برای حل مشکل استفاده کرد.

با ارائه این کد به صورت حضوری و یا غیر حضوری میتوانید از مکان دقیق و وضعیت بسته پستی خود اقدام کنید.

در روش ارسال پیامکی، حرف R را به همراه کد 10 یا 20 رقمی رهگیری مرسوله، تایپ کرده و آن را به شماره 2000441 ارسال نمایید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

پیگیری مرسوله پستی با کد ملی

یکی دیگر از روش هایی که برای پیگیری مرسوله پستی به شما ارائه میشود پیگیری مرسولات پستی با کد ملی از طرق مختلف می باشد که به تفضیل در پست پیگیری مرسوله پستی با کد ملی به آن پرداخته شده است.

نرسیدن مرسوله پستی پیشتاز

آیا به دنبال پیگیری مرسوله پستی هستید؟ توجه داشته باشید که اداره پست دارای یک وب سایت به نام tracking.post.ir می باشد. لازم به ذکر است بدانید شما به راحتی می توانید با استفاده از کد مرسوله که در هنگام ارسال بسته در اختیار شما قرار داده می شود در این سامانه از وضعیت بسته پستی خود اطلاع پیدا کنید.

✅ این نکته را هم در نظر داشته باشید، برای درج شکایت از اداره پست میتوانید وارد وب سایت eop.post.ir شوید. البته ثبت شکایت تنها بر اساس کد رهگیری که اداره پست در اختیار شما قرار داده است قابل اعاده می‌باشد. در نتیجه اگر مرسوله پستی نداشته باشید امکان ثبت شکایت هم نخواهید داشت. در انتها بهتر است ذکر کنیم که در همین سامانه امکان پیگیری شکایت هم وجود دارد.

پیگیری نرسیدن مرسوله تیپاکس

شرکت تیپاکس سرعت بسیار بالایی در ارسال مرسوله دارد به همین دلیل تا به حال از این شرکت دیده نشده کاربری اذعان کند بسته مرسوله پستی به دستم نرسیده است. شرکت خصوصی تیپاکس این روزها وضعیت بسیار خوبی را سپری می‌کند. زیرا این شرکت با ارائه خدمات منحصر به فرد توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جذب کند.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با رهگیری مرسولات تیپاکس  پیشنهاد میشود روی لینک مربوط به این مقاله کلیک کنید.

پیگیری نرسیدن مرسوله تیپاکس

لازم به ذکر است در هنگام ارسال بسته، یک کد رهگیری در اختیار شما قرار داده می‌شود که شما به راحتی می‌توانید با استفاده از آن وارد وب سایت تیپاکس شوید و از وضعیت ارسال محصول خود اطلاع پیدا کنید.

روش پیگیری بسته پستی در شرکت تیپاکس به صورت زیر است:

لطفا آدرس اینترنتی tipaxco. com را در مرورگر خود جستجو نمایید. پس از باز شدن صفحه، وارد صفحه اصلی اداره پست تیپاکس شوید.

لطفا بر روی گزینه رهگیری مرسوله کلیک کنید. سپس در کادر مشخص شده، کد رهگیری بسته‌های تیپاکس را وارد نمایید.

هم اکنون با ورود به بخش رهگیری بسته، می‌توانید تمام اطلاعات لازم در مورد علت عدم رسیدن بسته پستی را مشاهده نمایید.

برای آشنایی با پاسخگویی آنلاین اداره پست کلیک نمایید.

شکایت از نرسیدن مرسوله پستی

شکایت از نرسیدن مرسوله پستی

 

در صورتی که از راه های ارائه شده در متن فوق موفق به پیگیری مرسوله پستی خود نشدید و یا مرسوله شما معیوب یا آسیب دیده به دستتان رسید میتوانید از طریق سایت eop.Post.ir اقدام به شکایت کنید.

1️ ابتدا وارد سایت فوق شوید و روی گزینه ثبت شکایت کلیک کنید.

2️ در صفحه ثبت شکایت مشتریان روی گزینه “بیش از 72 ساعت از ارسال مرسوله من میگذرد و مایل به ثبت شکایت می باشم یا شکایت دیگری دارم” کلیک کنید.

3️ در صفحه باز شده از شما اطلاعاتی درباره محل سکونت، محل شکایت و توضیحات و دلیل شکایت خواسته میشود که الزامیست این فرم را کامل کنید.

4️ پس از کلیک روی گزینه مرحله بعدی، اطلاعات فردی خود را بطور دقیق وارد کنید.

5️ پس از آخرین مرحله کدی به عنوان کد رهگیری شکایت به شما داده میشود تا بتوانید در مراحل بعدی شکایت و حتی در مراجع قضایی از آن استفاده کنید.

? سامانه دیگری تحت عنوان سامانه 195 به عنوان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز برای شکایت از اداره پست تعبیه شده که ساز و کاری مشابه دارد با این تفاوت که شما از خود اداره پست شکایت میکنید.

آخرین اخبار پیرامون علت نرسیدن مرسوله پستی

  • افزایش سامانه های پیگیری مرسولات:

بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در آینده ای نزدیک اپراتورهای سامانه برای پیگیری مرسولات پستی افزایش پیدا میکنند که این مسئله باعث کاهش دیر رسیدن یا نرسیدن مرسوله پستی می گردد.

  • کاهش شکایات مردمی:

طبق اعلام مدیر عامل کل پست استان قزوین میزان خطا های پستی به شدت کاهش پیدا کرده است. همین مسئله موجب شده تا شکایات مردمی هم به زیر یک درصد برسد.

  • آمار مرسولات اداره پست خوزستان:

اداره پست استان خوزستان در ایام کرونا در سال ۱۴۰۰ حدود به 7 میلیون و ۸۰۰ هزار بسته را پوشش داد که این نوع خدمات‌دهی بسیار منحصر به فرد تلقی می شود.

  • ممنوعیت ارسال برخی کالا ها از طرف اداره پست:

مطابق با سخنان مدیر عامل کل شرکت ملی پست ایران، ارسال بعضی از موارد توسط پست ممنوع است که حیوانات زنده، مواد مخدر، مشروبات الکلی و غیره در این دسته از محصولات قرار دارند.

راهنمای لازم داری؟

اطلاعیه: برای پیگیری بسته مرسوله در تیپاکس می توانید از وب سایت tipaxco.com اقدام کنید.

خلاصه مقاله علت نرسیدن مرسوله پستی

در مقاله علت نرسیدن مرسوله پستی تلاش کردیم تا علت نرسیدن و شکایت تاخیر پست را بررسی کنیم و راهکارهای موجود جهت پیگیری و پیشگیری را ارائه دهیم. تا شما بتوانید مرسوله ها خود را پیگیری کنید. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله بتواند در هنگام پیگیری بسته مرسوله شما را به بهترین نحو ممکن یاری کند.

برای PDF کلیک کنید.

3/5 - (23 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای نرسیدن مرسوله پستی پیشتاز

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

علت نرسیدن مرسوله پستی چیست؟

عدم مسئولیت پذیری برخی از کارکنان، گم شدن مرسوله پستی، رعایت پروتکل های بهداشتی (زمان کرونا) و غیره

آیا در صورت گم شدن مرسوله پستی می توان شکایت کرد؟

بله. برای این کار روش های مختلفی وجود دارد، برای ثبت شکایت در شرکت ملی ایران باید از طریق سایت ذکر شده اقدام کنید.

آیا ممکن است که مرسوله پستی برگشت بخورد؟

بله. چنانچه نشانی محل سکونت تغییر کند و یا گیرنده در منزل نباشد، بسته به اداره پست برگردانده می شود.

نظرات

442 دیدگاه دربارهٔ «علت نرسیدن مرسوله پستی چیست؟ + 3 روش پیگیری سریع تاخیر»

  1. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام من یه بسته پستی داشتم هفت روز هست تحویل پست داده شدهو داخل مرحله آماده سازی برای ارسال مونده از طریق پست پیشتاز بوده باید چکار بکنم ؟

  2. Avatar photo Kitten گفت:

    سلام….من ی بسته از سایت خریدم….مبدا هرمزگانه بندرعباس….مقصد بروجردع ….کد رهگیری میزنم تو سایت پیشتاز …نوشته ۷بارکد تولید شده و نهم یعنی چهارشنبه تحویل پست بندر عباش شده…آخرین تغییرات سایتم مال شنبه ظهرع یعنی دوازدهم ک زده رهسپار بروجرد شد دیگه هیچ حرکت نکردع…کی میرسه ب دستم پس…خعلی طول کشیدع…

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز برای این مسئله باید با شماره ی 193 تماس بگیرید.

  3. Avatar photo نسترن گفت:

    وقتتون بخیر من بسته ام ۹ روزه ک نرسیده با اینکه تحویل اداره پست شده

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت استعلام و پیگیری بسته خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

      1. Avatar photo مونا گفت:

        کدوم شماره اصلا درست نیست این شماره ها

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          راه ارتباط با مرکز ما تماس از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 امکان پذیر است

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام وقتتون بخیر من یک بسته پستی داشتم که الان حدودا 8روز پیش باید دستم می رسید ولی هنوز بدستم نرسیده 8روز پیش به اداره پست زنگ زدم گفت امروز میرسه دستت ولی نرسید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا پیگیری شود

  5. Avatar photo نازنین گفت:

    با سلام زمانی که بسته توسط مامور پستچی گم میشود و ایشان برای این اقدام پاسخگو نباشند باید چه اقدامی انجام داد؟؟ممنون میشم پاسخ بدید

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید یا برید حضوری خود پست
      یا باید ثبت شکایت پستی انجام بدید.

  6. Avatar photo نظری گفت:

    سلام
    من یه بسته پستی از مشهد برام ارسال شده الان ۵ روزه که تو مرحله آماده سازی برای ارسال به شهر مقصد مونده و هیچ پیشرفتی نکرده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما این امکان را دارید در سامانه پست ثبت اعتراض را وارد کنید تا مرسوله شما پیگیری شود

  7. Avatar photo P گفت:

    سلام من وقتی مرسوله رو پیگیری میکنم تمام اطلاعات مربوط به قیمت و زمان فرسته شده رو میاره اما درباره وضعیت مرسوله اطلاعی نمی‌ده باید چیکارکنم؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. با 193 در تماس باشید.

  8. Avatar photo فرزانه گفت:

    سلام من بسته پستی باپیشتاز فرستادن تهران ب یزد هنوزنرسیده کدرهگیری هم میزنم مینویسه اطلاعاتی نیس ازاین مرسوله پستی
    علت این نرسیدن مرسوله پستی چیه و باید چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما از فرستنده درخواست کنید کد رهگیری ۲۴ رقمی را دوباره برای شما ارسال کنند و داخل سامانه پست این امکان را دارید مرسوله خود را رهگیری بفرمایید در صورت ارسال نشدن مرسوله میتونید در سامانه ثبت اعتراض را ثبت بفرمایید

  9. Avatar photo عبدالرحمان بامری گفت:

    سلام خسته نباشید من یک بسته داشتم که از مشهد برام ارسال شده به سیستان و بلوچستان بعد کده پیگیری زدم میگع اداره پست هست رفتم اداره پست میگع هنوز به دست ما نرسیده هیچکس پاسخگویی نیست باید چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر برای پیگیری بسته با ما تماس بفرمایید

  10. Avatar photo سعید گودرزی گفت:

    سلام بسته من در سووم آذر از بندر عباس تحویل اداره پست هرمزگان داده شده ودر تاریخ 5اذر بارگیری شده پارسال شده به تهران با 193تماس گرفتم میگن به خاطر این بلک فرایدی بسته تو اداره تجزیه و مبادلات تهرانه و با تاخیر ارسال میشه از بندر دو روزه آمده تهران ولی از تهران به قرچک دوازده روزه نرسیده هیچ کسم پاسخگو نیست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتوانید برای ثبت شکایت با مشاورین ما تماس بگیرید.

      1. Avatar photo مصطفی گفت:

        سلام خسته نباشید من دیروز مرسوله ای از ترب سفارش دادم کد پیگیری رو هم داده الان می‌خوام استعلام مرسوله رو بگیرم می‌نویسه مرسوله پستی از سوی مبدأ ذیربط تحویل پست نگردیده مشکلش چیه

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام بنظر میرسد که سایت هنوز در حال بروزرسانی میباشد و دلیلش این میباشد

  11. Avatar photo Ja گفت:

    سلام ببخشید من از دیجی کالا یه بسته سفارش دادم اما وقتی کد رهگیری رو نیزنم میگه مرسوله از سوی مبدا ذیربط تحویل پست داده نشده

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      لام وقت بخیر هنوز اطلاعات شما در پست ثبت نشده لطفا کمی صبر کنید مجدد امتحان کنید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت ثبت نام امریه سربازی

    سایت ثبت نام امریه سربازی 1403 + زمان و شرایط ارگان ها

    مشمولان نظام وظیفه باید از سایت ثبت نام امریه سربازی سازمان های ارائه دهنده امریه اطلاع داشته باشند. از راه های گذراندن دوران خدمت نظام وظیفه دریافت امریه می باشد. بسیاری از ارگان ها و سازمان هایی که نیروی انسانی...
  • ثبت‌نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث 1403 +شرایط و رشته ها

    ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه قرآن و حدیث براساس سوابق تحصیلی داوطلبان صورت می‌گیرد. دانشگاه قرآن و حدیث با هدف پرورش پژوهشگر و استاد حوزه قرآنی در مقاطع مختلف دانشجو می‌پذیرد. این دانشگاه با آزمون و بدون آزمون برای...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد

    آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403

    ثبت نام تکمیل ظرفیت پردیس بین الملل دانشگاه آزاد بهمن 1403 آغاز شد. داوطلبانی که تمایل دارند بدون شرکت در کنکور سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه آزاد شوند، می‌توانند برای مقاطع تحصیلی کارشناسی و کاردانی (پیوسته...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)