ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رهگیری مرسولات تیپاکس

رهگیری مرسولات تیپاکس
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

روش های رهگیری مرسولات تیپاکس یکی از متداول ترین مواردی است که مشتریان این شرکت بعد از ثبت سفارش در تیپاکس نیازمند آشنایی با آن می شوند. معمولا آن ها بعد از ارسال مرسوله پستی خود با شرکت تیپاکس به دنبال روش های رهگیری آن هستند. شرکت تیپاکس نیز به نشانی اینترنتی tipaxco.com برای راحتی مشتریان خود ۴ روش مختلف را برای آن ها در نظر گرفته است. شما برای پیگیری مرسولات خود می توانید از طریق کد رهگیری، شماره تلفن، مراجعه حضوری به نمایندگی ها و رهگیری تیپاکس با بارکد اقدام کنید.

حال در این مقاله از ایران تحصیل برای راهنمایی بیشتر شما ضمن معرفی کلیه روش های رهگیری مرسولات تیپاکس با بارکد و غیره در مورد مراحل مختلف آن نیز صحبت کنیم تا شما از آسان ترین روش آن استفاده کنید.

روش های رهگیری مرسولات تیپاکس

در جوامع کنونی، ارسال مرسولات با پست یکی از رایج ترین روش های نقل و انتقالات کالا و خدمات است که شما بعد از ارسال آن ها برای پیگیری آخرین وضعیت مرسولات خود نیاز به رهگیری مرسولات دارید. شرکت تیپاکس نیز به عنوان یکی از بهترین شرکت های حمل و نقل مرسولات پستی در کشور آماده خدمت رسانی به مردم است. شما برای رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس خود می توانید مانند شرکت پست ملی ایران به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری اقدام کنید.

جهت اطلاع از علت نرسیدن مرسوله پستی کلیک کنید.

بنابراین اگر قصد دارید مرسولات پستی خود رهگیری کنید و بدانید که آن ها در حال حاضر در چه وضعیتی هستند و کی قرار است به دست شما برسند از روش های رهگیری تیپاکس استفاده کنید. حال این ۴ روش برای استعلام سریع مرسولات پستی تیپاکس به شکل زیر هستند:

👈 رهگیری تیپاکس با کد رهگیری، بارکد و شماره قرارداد در سایت tipaxco.com

👈 رهگیری تیپاکس در نرم افزار تیپاکس من یا مای تیپاکس

👈 رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس با تلفن

👈 رهگیری تیپاکس با مراجعه حضوری به نمایندگی های تیپاکس

روش های پیگیری مرسولات پستی تیپاکس

دقت کنید شما تنها در صورتی می توانید از روش های بالا استفاده کنید که مرسولات پستی خود را از طریق شرکت تیپاکس ارسال کرده باشید. در غیر این صورت امکان رهگیری آن ها وجود ندارد؛ یعنی اگر شما مرسولات پستی خود را با شرکت ملی پست ایران ارسال کرده باشید برای رهگیری مرسولات خود باید تنها از طریق شرکت پست ملی ایران اقدام کنید.

منظور از کد رهگیری تیپاکس چیست؟

قبل از این که در مورد مراحل رهگیری مرسولات پستی تیپاکس صحبت کنیم بهتر است کد رهگیری این شرکت را برای شما معرفی کنیم. شرکت تیپاکس بعد از آن که مرسولات پستی شما را دریافت کرد یک کد رهگیری به شما ارائه می دهد. این کد رهگیری ۱۵ تا ۲۵ رقمی است و با عبارت MTPX شروع می شود. بعد از این که کد را از شرکت تیپاکس دریافت کردید آن در نزد خود نگه دارید؛ زیرا برای رهگیری و استعلام مرسولات پستی به آن نیاز دارید. کد رهگیری تیپاکس برای هر مرسوله منحصر به فرد است. لذا امکان تشابه در آن ها وجود ندارد. معمولا شرکت تیپاکس آن را بعد از انجام فرآیند ارسال مرسولات پستی به گوشی موبایل شما ارسال می کند.

خوب است بدانید که به غیر از کد رهگیری کدهای دیگری مانند کد قرارداد و بارکد توسط شرکت تیپاکس به شما ارائه می شوند که این کد ها نیز منحصر به فرد هستند.

جهت اطلاع از فراموشی کد مرسوله پستی و نحوه پیگیری بدون کد کلیک کنید.

آموزش تصویری رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس

در بالا در مورد روش های رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس صحبت کردیم. به طوری که شما برای رهگیری مرسولات شرکت تیپاکس می توانید گام های زیر را انجام دهید.

📌 رهگیری تیپاکس با کد رهگیری، بارکد و شماره قرارداد

وارد سایت https://tipaxco.com/tracking شوید.

حالا جهت رهگیری تیپاکس با کد رهگیری لازم است که آن را در کادر مشخص شده درج کنید و ذره بین کنار آن را بزنید تا جستجو در سایت را آغاز کنید. خوب است بدانید که در این جا به جای کد رهگیری می توانید شماره قرارداد یا بارکد را نیز درج کنید و از آن برای پیگیری مرسولات پستی خود استفاده کنید.

رهگیری تیپاکس با کد رهگیری، بارکد و شماره قرارداد

بعد از گذشت چند ثانیه نتیجه جستجو برای شما مشخص می شود که در آن جا می توانید تمامی اطلاعات مربوط به مرسولات پستی خود را به همراه آخرین وضعیت مرسوله مشاهده کنید.

📌 رهگیری تیپاکس در نرم افزار تیپاکس من

در این روش لازم است که شما نرم افزار تیپاکس من را دانلود و در گوشی خود نصب کنید. بعد از آن می توانید از خدماتی مانند رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس استفاده کنید. البته در صورتی که قصد دانلود نصب نرم افزار آن بر روی گوشی خود را نداشته باشید می توانید از نسخه وب آنلاین آن نیز استفاده کنید. حال برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

وارد برنامه MyTipax یا تیپاکس من از طریق نرم افزار آن یا وب سایت آنلاین شوید.

رمز عبور و شماره تلفن خود را در کادرهای مشخص شده درج کنید و گزینه ورود را بزنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری مرسوله پستی از طریق پیامک کلیک کنید.

رهگیری تیپاکس در نرم افزار تیپاکس من

با ورود به پنل کاربری خود در نرم افزار تیپاکس من می توانید امکانات و خدمات زیادی را مشاهده کنید. یکی از این خدمات رهگیری تیپاکس با بارکد، کد رهگیری و شماره قرارداد است. برای این کار روی گزینه رهگیری سفارشات کلیک کنید.

پیگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس در نرم افزار تیپاکس من

حالا در قسمت مشخص شده بارکد، کد رهگیری یا شماره قرارداد را درج کنید و گزینه جستجو را بزنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیگیری مرسولات پستی با کد ملی و مراحل مختلف آن کلیک کنید.

رهگیری مرسوله در نرم افزار تیپاکس من

خوب است بدانید که شما برای استفاده از این روش باید در برنامه تیپاکس من ثبت نام کنید. در غیر این صورت امکان استعلام مرسولات پستی در این نرم افزار وجود ندارد. برای ثبت نام در برنامه تیپاکس من لازم است که نام و نام خانوادگی، شماره همراه، رمز عبور در آن ثبت و فرآیند را تکمیل کنید.

📌 رهگیری تیپاکس با تلفن

شرکت تیپاکس برای راحتی مشتریان خود روش های مختلفی را برای رهگیری مرسولات آن ها در نظر گرفته است. لذا اگر در جایی یا موقعیتی قرار دارید که به اینترنت دسترسی ندارید می توانید از روش رهگیری مرسولات پستی با تلفن نیز استفاده کنید. در این روش لازم است که شما با شماره تلفن ۸۴۵۷-۰۲۱ تماس حاصل نمایید تا از آخرین وضعیت مرسوله پستی خود اطلاع یابید.

📌 رهگیری تیپاکس با مراجعه حضوری به نمایندگی ها

اگر امکان رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس به ۳ روش بالا را نداشتید می توانید برای رهگیری مرسولات خود به نمایندگی های این شرکت در سراسر کشور مراجعه کنید. با حضور در این نمایندگی ها می توانید از روش رهگیری مرسولات تیپاکس با بارکد، کد رهگیری یا شماره قرارداد استفاده کنید.

در بالا ۴ روش استعلام سریع رهگیری تیپاکس را برای شما اعلام کردیم. به طوری که شما به دلخواه خود می توانید یکی از آن ها را استفاده کنید. حال اگر به هنگام انجام هر کدام از روش های بالا به مشکلی برخورد کردید می توانید جهت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل صحبت کنید.

برای اطلاع از ساعت تحویل مرسولات پستی و جدول زمان بندی مناطق آن ها کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل برای افرادی که از شرکت تیپاکس جهت ارسال مرسوله پستی خود استفاده کرده اند روش رهگیری مرسولات تیپاکس را بیان کردیم. آن ها به کمک ۴ روش مختلف می توانند مرسولات تیپاکس خود را سریع استعلام بگیرند. حال این روش ها را در بالا برای شما بیان کردیم. لذا شما به راحتی می توانید آن ها را استعلام بگیرید و از آخرین وضعیت آن ها جویا شوید.

حال اگر بعد از مطالعه مقاله بالا، هر گونه سوالی در مورد رهگیری مرسولات پستی شرکت تیپاکس دارید می توانید آن را در تمام ساعات شبانه روز با مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل در میان بگذارید.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بدون کد رهگیری امکان پیگیری مرسولات تیپاکس وجود دارد؟

بله، شما در صورتی که کد رهگیری مرسولات پستی را نداشته باشید می توانید از بارکد و شماره قرارداد به جای آن استفاده کنید.

چند روش برای استعلام مرسولات پستی تیپاکس وجود دارد؟

شما برای استعلام و پیگیری مرسولات پستی تیپاکس می توانید از ۴ روش مختلف رهگیری مرسولات تیپاکس با بارکد، تلفنی، حضوری و نرم افزار تیپاکس من اقدام کنید.

آیا باید برای پیگیری مرسولات تیپاکس هزینه پرداخت کنیم؟

خیر، شما برای پیگیری مرسولات پستی خود در سایت tipaxco.com نیازی به پرداخت هزینه ندارید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
تماس با مشاور