ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پیگیری مرسولات پستی با کد ملی + مشاهده و رهگیری post.ir

پیگیری مرسولات پستی با کد ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با اپراتور رهگیری مرسولات پستی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اغلب افرادی که محصولاتی را از طریق اینترنت خریداری کرده‌اند، به دنبال روش‌هایی هستند که از طریق آن‌ها بتوانند از وضعیت و مکان محصول خود اطلاع یابند و به راحتی بتوانند پیگیری مرسوله پستی را انجام دهند. افراد می‌توانند از طریق روش‌های مختلفی مرسولات خود را پیگیری کنند. یکی از آسان‌ترین راه‌های پیگیری مرسولات پستی با کد ملی می‌باشد.

افراد با کمک این روش و بدون مراجعه حضوری می‌توانند از وضعیت و مکان مرسولات خود اطلاع یابند. هر چند که در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از پست مانند گذشته محبوب نیست، اما همچنان نقش مهمی در ارتباطات دارد. زیرا خرید اینترنتی در روزهای اخیر بسیار فراگیر شده است.

ما در ادامه پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری و هر آن چه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.همچنین در صورت که امکان پیگیری مرسوله پستی با کد ملی خود را ندارید می توانید با برقراری تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ ضمن کسب اطلاع دقیق، رهگیری مرسولات پستی خود را به مشاورین ایران تحصیل بسپارید.

روش‌های رهگیری مرسولات پستی به صورت غیرحضوری

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که منتظر دریافت مرسوله‌ای پستی بوده‌اید و می‌خواستید بدانید که مرسوله در چه مرحله‌ای از ارسال است. هنگامی که فرد یا سازمانی بسته‌ای پستی به شما ارسال می‌کند، این بسته از مراحل مختلف اداری و ارسالی عبور می‌کند تا به دست شما برسد.

امکان هم دارد که رسیدن مرسوله به دست شما، مدت زمان بیشتری از آن‌چه گفته شده زمان ببرد. چنین مواقعی پیگیری مرسوله پستی با شماره موبایل می‌تواند شما در جریان روند و موقعیت مرسوله‌تان بگذارد.

در گذشته رهگیری مرسولات پستی فقط از طریق وبسایت رسمی پست امکان‌پذیر بود. متقاضیان می‌بایست وارد سایت اداره پست شده و با درج اطلاعات، موقعیت بسته پستی را جویا می‌شدند. اما با پیشرفت فناوری‌های اینترنتی و سرعت گرفتن کارها، امروزه روش‌های مختلفی برای پیگیری مرسولات پستی به صورت غیرحضوری وجود دارد.

روش‌های رهگیری مرسولات پستی به صورت غیرحضوری

لازم است اضافه شود که به صورت کلی دو نوع مرسوله پستی وجود دارد؛ یکی مرسولات پستی معمولی است و دیگری مرسولات پستی سازمانی. مرسولات پستی ساده شامل تمامی مواردی هستند که یک شهروند از طریق پست از مکانی به مکان دیگر ارسال می‌کند. مرسولات سازمانی هم آن‌هایی هستند که توسط اداره‌جات و سازمان‌ها به افراد ارسال می‌شوند، مثل گواهینامه و یا کارت پایان خدمت.

برای پیگیری مرسولات پستی ساده دو روش وجود دارد:

✔️ رهگیری از طریق سامانه رهگیری مرسولات tracking.post.ir

✔️ رهگیری از طریق پیامک به شماره 2000441

برای رهگیری مرسولات پستی سازمانی هم دو روش اصلی وجود دارد:

✔️ پیگیری مرسوله پستی با کد ملی

✔️ پیگیری از طریق کد USSD

 

مشاوره پیگیری 24 ساعته کد پیگیری مرسوله

منظور از کد مرسوله چیست و چند نوع مرسوله داریم؟

شاید برای شما سوال پیش آمده  باشد که  منظور از کد مرسوله چیست و چگونه باید آن را دریافت کنیم؟ اداره پست وقتی یک مرسوله را قبول می کند که ارسال کند، برای پیگیری آن کد 24 رقمی می دهد. این کد منحصر به فرد است و شما با وارد کردن آن در سایت اداره پست می توانید آخرین وضعیت مرسوله خود را دنبال کنید.

اداره پست این کد را طی پیامکی به فرد ارسال کننده می فرستد تا بتواند در صورت نیاز از آن استفاده کند. کد مرسوله بسیار مهم است و بهتر است تا ارسال کامل مرسوله خود آن را نگهدارید. زیرا بدون این کد امکان پیگیری مرسوله وجود ندارد.

لازم به ذکر است تا بدانید که نام دیگر کد مرسوله، کد رهگیری نیز می باشد. در واقع، از طریق این کد افراد می توانند از وضعیت فعلی محصولات خود و مکانی که در آن قرار دارند مطلع شوند. افراد می توانند با کمک این کد از طریق روش های مختلفی این اطلاعات را به دست آورند. البته، به یاد داشته باشید که مرسولات مختلفی داریم که در ادامه آن ها را بیان خواهیم کرد.

منظور از کد مرسوله چیست و چند نوع مرسوله داریم؟ 

برای آشنایی با پاسخگویی آنلاین اداره پست کلیک نمایید.

انواع مرسولات پستی کدامند؟

همان طور که در قسمت پیشین بیان شد، مرسولات دارای انواع مختلفی هستند که دو نوع الی و  دو دسته کلی آن ها، شامل موارد زیر می باشند:

✅مرسولات پستی

این مرسولات توسط شرکت ملی پست ارسال و دریافت می گردند که شما می توانید آن ها را به وسیله کد رهگیری 20 رقمی پیگیری کنید.

✅مرسولات پستی سازمانی

این مرسولات توسط سازمان های دولتی و خصوصی پست می شوند که کارت ماشین، گواهی نامه و غیره از جمله آن ها می باشند.

برای کسب اطلاع از نحوه پیگیری پاسپورت از پست با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

روش های مختلف پیگیری مرسولات پستی

افراد می توانند از طریق کد مرسوله، با کمک روش های مختلفی از وضعیت بسته و محصول خود اطلاعات کافی را به دست آورند. در واقع، برای این که آن ها بتوانید مرسولات پستی خود را پیگیری کنند، روش های مختلفی وجود دارند که برخی از مهم ترین و بهترین آن ها شامل موارد زیر می باشند:

روش های مختلف پیگیری مرسولات پستی
پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری
پیگیری مرسوله پستی با کد ملی
پیگیری مرسولات پستی با کد ussd
پیگیری مرسولات پستی پیشتاز

شما می‌توانید اطلاعات زیر را از سایت اداره پست به‌دست آورید:

– تاریخ و ساعت تحویل مرسوله به پست – نوع سروریس – دفتر پستی مبدا – مبدا و مقصد – نام گیرنده – نام فرستنده – کدپستی گیرنده – کدپستی فرستنده – وزن و هزینه پست – تاریخ و ساعت آخرین مکانی که مرسوله در آن ثبت‌شده‌است – نقطه پستی – نام مامور پست

پس از دریافت این کد، می‌توانید به سامانه رهگیری مرسولات پستی اداره پست به آدرس https://tracking.post.ir/ مراجعه کرده و کد مرسوله یا کد رهگیری پست را در قسمت شماره مرسوله وارد نمایید. پس از وارد کردن کد مرسوله و فشردن دکمه جست‌وجو، می‌توانید آخرین وضعیت بسته پستی خود را مشاهده نمایید.

در ادامه این مقاله، در مورد هر یک از این روش ها به شما توضیحات کاملی را ارائه خواهیم داد.

نحوه پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری با سامانه مرسولات

در صورتی که مایل به پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری و به کمک سامانه مرسولات می باشید کافی است به  سامانه tracking.post.ir مراجعه کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که ابتدا باید شماره مرسوله خود را دریافت نمایید. شماره مرسوله را باید از شرکت و یا سازمانی که خرید و یا سفارش خود را انجام داده اید دریافت نمایید و سپس در قسمت زیر وارد کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که شماره مرسوله را اشتباه وارد نمایید، امکان مشاهده وضعیت مرسوله خود را نخواهید داشت. پس از وارد نمودن کد مرسوله بر روی دکمه جستجو زده و یا بر روی علامت ذره بین در سایت کلیک کنید. در صورتی که اطلاعات شما درست باشد، اطلاعات مرسوله یا بسته پستی شما به صورت کامل نمایش داده می شود.

نحوه پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری با سامانه مرسولات

به یاد داشته باشید که چند قسمت برای اطلاع و پیگیری مرسولات پستی با کد ملی شما وجود دارد. یکی از از این قسمت ها مربوط به فیلد مرسوله سفارشی شما می باشد که در آن می توانید اطلاعاتی مانند: نوع پست، مبدا ارسال مرسوله پستی، وزن، مبلغ بیمه و غیره را مشاهده نمایید.

علاوه بر این، تاریخ و ساعتی که مرسوله شما تحویل پست داده شده است، قابل مشاهده می باشد. در فیلد مربوط آخرین وضعیت مرسوله در صورتی که مرسوله شما ارسال شده باشد، می توانید مشاهده نمایید که در حال حاضر وضعیت پستی شما به چه صورتی است و در کجا قرار دارد؟

با استفاده از این مورد حتی می توانید مشاهده نمایید که چه شخصی و به چه اسمی مرسوله شما را تحویل گرفته است. در صورتی که فرد مورد نظر خود شما نمی باشید، می توانید برای پیگیری بسته های پستی با نام خانوادگی اقدام نمایید.

جهت کسب اطلاع از رهگیری مرسولات پستی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

پیگیری مرسوله پستی با کد ملی

روش دیگری که با استفاده از آن می توان مرسولات پستی را رهگیری کرد استفاده از روش پیگیری مرسولات پستی با کد ملی است. جهت پیگیری مرسوله های سازمانی می توانید به سامانه najatracking.post.ir مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که پیگیری مرسولات پستی با کد ملی، فقط مختص نظام وظیفه و گواهینامه است.

برای پیگیری مرسوله پستی با کد ملی افراد باید ابتدا وارد سایت najatracking.post.ir شده و نوع سند خود را انتخاب نمایند. نوع سند در پیگیری مرسولات پستی با کد ملی  شامل مواردی همچون: کارت سوخت، شناسنامه خودرو، کارت خودرو، گواهینامه، اسناد موتور سیکلت، نظام وظبفه، دیوان عدالت اداری، رهگیری سیم کارت، می باشند.

پیگیری مرسوله پستی با کد ملی

پس از تعیین سند، افراد باید کد ملی خود را به درستی وارد کرده و سپس اعداد مقابل کادر را وارد نمایند. سپس، بر روی گزینه جستجو کلیک کرده و اطلاعات مرسولات خود را در پیگیری مرسولات پستی با کد ملی مشاهده نمایند.

پیگیری مرسولات پستی پیشتاز

علاوه بر روش پیگیری مرسولات پستی با کد ملی که توضیح داده شد ، پیگیری مرسولات پستی پیشتاز نیز وجود دارد که دارای روش خاص خودش می باشد .برای پیگیری مرسولات پستی پیشتاز به شماره پیامک زیر ،کد رهگیری مرسوله پستی را فرستاده و از بسته خود با خبر شوید.

پیامک شماره 2000441

پیگیری مرسولات پستی با کد ussd

روش پیگیری مرسولات پستی با کد ussd تنها برای مرسوله های پستی ناجا می باشد. با استفاده از کد #10* بر روی تلفن همراه خود و پس از آن کلیک بر روی دکمه تماس، وارد سامانه مورد نظر شوید.

سپس مراحل زیر را انجام دهید:

✅گزینه خدمات در دست اقدام را انتخاب نمایند.

✅در این مرحله گزینه پلیس 10+ را انتخاب نمایند.

✅سپس در این قسمت گزینه مدارک مورد نیاز را می بایست انتخاب نمایند.

نکته : در صورت نتیجه نگرفتن در پیگیری مرسوله خود و تاخیر در تحویل آن، می توانند با کد رهگیری مرسوله خویش، اقدام به ثبت شکایت در سامانه ثبت و پیگیری شکایات پست Eop.post.ir نمایندبرای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه شکایت می توانید از مشاورین ایران تحصیل با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷  تماس گرفته و مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت کد پستی با شماره تلفن روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه شکایت برای پیگیری مرسولات پستی با کد پستی

تا اینجا روش های پیگیری مرسوله پستی با کد ملی و سایر موارد توضیح داده شد اکنون در صورتی که برای ارسال مرسوله خود شکایتی دارید، می توانید این شکایت را از طریق ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی پیشتاز با کد رهگیری و یا سامانه eop.post.ir، پیگیری نمایید.

ابتدا وارد سامانه شده  و بر روی قسمت ثبت شکایت کلیک کنید.

پس از این که وارد قسمت ثبت شکایت شدید، باید بر روی گزینه مشتریان کلیک کرده و آن را انتخاب نمایید.

در مرحله بعد، وارد صفحه زیر خواهید شد که لازم است عنوان شکایت خود را انتخاب کرده و سپس گزینه های مربوطه هر یک از عنوانی را انتخاب نمایید.

نحوه شکایت برای پیگیری مرسولات پستی با کد پستی

در این مرحله، اطلاعات مورد نیاز برای ثبت شکایت به صورت اینترنتی شامل: نام، نام خانوادگی، تلفن همراه و همچنین کد ملی می باشد. تمام این اطلاعات باید به صورت دقیق وارد شده و مربوط به همان اطلاعاتی باشد که در اداره پست ثبت شده است.

📌 برای اطلاع از علت نرسیدن مرسوله پستی بر روی لینک کلیک کنید.

پیگیری مرسوله پستی از طریق کد رهگیری با پیامک

پیگیری مرسوله پستی با پیامک فرصت مناسبی برای افرادی می باشد که دسترسی به اینترنت ندارند و یا سرعت اینترنت افراد پایین است و برای ورود به سامانه مشکل دارند.

برای پیگیری مرسوله پستی با پیامک مراحل زیر را طی نمایید.

ابتدا حرف R سپس کد رهگیری 20 یا 24 رقمی و ارسال به شماره 2000441

پیگیری مرسوله پستی بین المللی

برای پیگیری مرسوله پستی بین المللی روش کار با محصولات داخل کشور مشابه به هم می باشد یعنی باید وارد سامانه شده و کد رهگیری را وارد نمایید.

✅تفاوت کد رهگیری بین المللی با داخل کشور

🔗 کد بین المللی 13 زقمی می باشد و مد رهگیری داخل ایران 20 تا 24 رقمی است

🔗 کد رهگیری بین المللی ترکیبی از اعداد و حروف لاتین است.

نکاتی در خصوص پیگیری مرسوله پستی

در حال حاضر پس از ارسال هر کالا، امکان مشاهده وضعیت بسته از طریق کد مرسوله و سامانه رهگیری مرسولات پستی وجود دارد، که این امر امکان بهره‌مندی از اطلاعات مربوط به تاریخ و ساعت پذیرش مرسوله از طرف پست، نام فرستنده، نام گیرنده، وزن، هزینه ارسال و نمایش آخرین وضعیت مکانی مرسوله را فراهم می‌کند.

با استفاده از کد رهگیری، می‌توان به راحتی از وضعیت بسته اطلاع پیدا کرد، سایت و ارسال پیامک نیز از راه‌های ارتباطی ممکن برای این منظور محسوب می‌شوند.

پیگیری مرسولات پستی با کد ملی فقط برای مرسولات سازمانی مانند گواهینامه، نظام وظیفه و کارت پایان خدمت امکان‌پذیر است و دو روش اینترنتی و USSD برای پیگیری فراهم است.

برای پیگیری مرسوله پستی با کد ملی خود می توانید از کارشناسان ایران تحصیل کمک بگیرید.

برای اطلاع از پیگیری کارت خودرو از پست کلیک نمایید.

جدیدترین اخبار پیگیری مرسولات پستی با کد ملی

فعال شدن سامانه پیگیری مرسوله پستی با کد ملی در شهرکرد

مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری از راه اندازی و فعال شدن سامانه رهگیری مرسولات پستی در شهرکرد خبر داد.

افتتاح سامانه رهگیری مرسولات پستی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

سامانه‌ی رهگیری مرسولات پستی ارسالی به منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افتتاح شد.

امکان رهگیری مرسولات پستی در نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل

به منظور تسهیل در انجام امور مشتریان، امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ایجاد گردید. به منظور تسهیل در انجام امور مشتریان، امکان رهگیری مرسولات پستی از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل ایجاد گردید.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

خلاصه مقاله پیگیری مرسولات پستی با کد ملی

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با پیگیری مرسولات پستی با کد ملی به طور مفصل و کامل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که اگر خرید اینترنتی انجام می دهید، حتما کد مرسوله را دریافت کنید. زیرا در غیر این صورت اطلاع از زمان و مکان و وضعیت محصولاتتان کمی دشوار خواهد بود. البته، می توانید با مراجعه حضوری به اداره چست نیز آن را دریافت کنید.

اما، بهتر است که کد را از فروشنده هنگام خرید کالا و محصولات، دریافت نمایید. اگر در  زمینه پیگیری مرسوله پستی با کد ملی سوالی دارید و یا به کمکی احتیاج دارید، با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. برای برقراری ارتباط کافی است که با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷  تماس بگیرید و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران و مشاوران ما در کم ترین زمان ممکن به شما پاسخ داده و سوالات شما را برطرف خواهند کرد.

 پادکست صوتی 

 

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3.4/5 - (110 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با اپراتور رهگیری مرسولات پستی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه می توانیم برای پیگیری مرسوله پستی با کد ملی اقدام نماییم؟

برای پیگیری مرسولات پستی پیشتاز راه های مختلفی از جمله مراجعه به سامانه اینترنتی و همچنین پیگیری مرسولات پستی با کد ussd وجود دارد که به تناسب نوع مدرک خود می توانید از راه های پیش بینی شده استفاده نمایید.

کد ورود به سامانه رهگیری مرسولات پستی پیشتاز با کد رهگیری ussd چند است؟

این راه ورود برای افرادی است که مرسوله های آن ها مربوط به ناجا می باشد و پس از وارد نمودن کد مورد نظر، می توانند از وضعیت آن آگاه شوند.

برای شکایت در سامانه پیگیری بسته های پستی با نام خانوادگی چگونه می توانیم اقدام نماییم؟

وارد سایت شوید و راهنمای تصویری را مطالعه نمایید.

نظرات

387 دیدگاه دربارهٔ «پیگیری مرسولات پستی با کد ملی + مشاهده و رهگیری post.ir»

  1. Avatar photo عراقی گفت:

    سلام وقتتون بخیر،دو هفته پیش برام از بنیاد جانبازان کارت اومده بلوار توس،توس ۴۳مشهداما کسی نبوده تحویل بگیره الان چطور بدونم کدوم اداره پست هست؟ برم بگیرم.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید با کد ملی بررسی بشه

  2. Avatar photo نوذر گفت:

    سلام من یه سفارش
    دارم پیگیری کردم زده دست نامه رسان ولی نیومده برام

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت پیگیری و استعلام مرسوله خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید
      راه ارتباط:9099075307

  3. Avatar photo سارا بهرامی گفت:

    سلام یه سوال دارم یه نامه سال ۱۴۰۱ ارسال کردم اما رسید ندارم. چطور میتونم کد رهگیری مرسوله رو مجدد داشته باشم. پست مراجعه کردم میگن فقط تا شش ماه قبل قابل بازیابی هست.

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      فقط خوده اداره پست مرکزی میتونه براتون پیدا کند.

  4. Avatar photo م_بهرامی گفت:

    سلام
    تائیدیه کد پستی برا گرفتن دسته چک از بانک مرکزی میفرستن،چطور رهگیری کنیم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما میتونید مراجعه کنید به سایت gnaf.post.ir برای گرفتن گواهی کد پستیتون

  5. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام،ایا میتونم محصولی که قبلا پست کردم به یه ادرس ،بخوام که دوباره ادرسشو برام بفرستن؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام منظورتون از ارسال مجدد ادرس چی هست؟

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

    مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی 1403

    تهیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی دارای اهمیت می باشد. شرکت در آزمون بانک ملی راه استخدام در این بانک می باشد. برای نام نویسی در آزمون توجه به مدارک مورد نیاز و شرایط مدرک تحصیلی...
  • نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی

    نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پاسخ کلیدی pdf

    مطالعه و بررسی نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی برای تمامی کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، ضروری می باشد. داوطلبان از طریق دانلود pdf سوالات استخدامی بانک ملی با جواب کلیدی می توانند اطلاعات زیادی درباره...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)