ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

ثبت نام وام دانشجویی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای کسب اطلاع از شرایط وام دانشجویی فوری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی مانند کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند از خدمات سایت ثبت نام وام دانشجویی استفاده کنند.

دانشجویان باید برای بهره‌مندی از این وام، در تاریخ مقرر شده جهت ثبت نام وام دانشجویی اقدام کنند. براساس اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان، زمان ثبت نام وام نیمسال اول 1402 از 1 آبان ماه الی 20 آذر ماه اعلام شد. لذا هنوز تاریخ ثبت نام وام نیم سال دوم تحصیلی اعلام نشده است و احتمال می رود در 15 اسفند ماه زمان ثبت نام در نیم سال دوم آغاز گردد.

همچنین پرداخت وام دانشجویی به متقاضیان وابسته به تایید یا عدم تایید دانشگاه می‌باشد. نوع وام انتخابی، علت نیاز به دریافت وام و مدارکی که باید ارائه شود، بیشترین تاثیر را در موافقت دانشگاه با درخواست شما دارد. در صورت نیاز به راهنمایی و یا داشتن سوال می‌توانید با کارشناسان مرکز ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت نام وام دانشجویی 1402-1403

هر ساله برای ثبت نام وام دانشجویی، دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه‌های مختلف کشور زمانی خاص اعلام می‌شود. بنابراین کلیه دانشجویان و افراد متقاضی می‌توانند در زمان اختصاص داده شده برای ثبت نام وام دانشجویی پیام نور، فرهنگیان و سایر دانشگاه‌ها اقدامات ضروری را انجام دهند.

از میان وام‌هایی که هر دانشجو می‌تواند براساس شرایط خود آن‌ها را دریافت کند، می‌توان به وام تحصیلی، مسکن، ازدواج، زیارت، حوادث غیر مترقبه، خرید کالا، خرید لپ تاپ، خرید کتاب، اربعین، ضروری روشندل، وام دانشجویی دانشگاه پیام نور، وام پرداختی جهت شهریه دانشگاه آزاد و وام ودیعه مسکن اشاره کرد.

درخواست وام دانشجویی در سایت ثبت نام وام دانشجویی برای نیمسال تحصیلی اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳ از ابتدای نیمسال تا پایان نیمسال تحصیلی اول قابل ثبت است و همچنین از ابتدای نیمسال دوم تا پایان نیمسال دوم ادامه خواهد داشت.

ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول

زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ مشخص‌ شده‌ و از ابتدای هر نیمسال تحصیلی آغاز می‌شود و تا زمان معینی فعال خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند در زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول با ورود به وب‌سایت صندوق رفاه دانشجویی به نشانی www.swf.ir در زمان مقرر، در پورتال ثبت نام کرده و از تسهیلات آن از جمله درخواست وام دانشجویی بهره‌مند شوند.

مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ طبق اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویی، از ۱ آبان ماه آغاز خواهد شد و دانشجویان می‌توانند در این بازه زمانی برای ثبت نام وام اقدام نمایند.

همچنین، مهلت ثبت نام وام دانشجویی نیمسال اول هر یک از وام‌های دانشجویی در این بازه زمانی متفاوت مشخص‌ شده‌ است.

ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم

زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ توسط صندوق رفاه دانشجویی که تحت نظر وزارت علوم فعالیت می‌کند، هر سال وام‌هایی از قبیل وام شهریه، وام مسکن، وام ضروری و… به دانشجویان ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده، اما پیش‌بینی می‌شود که از ابتدای نیمسال دوم، دانشجویان بتوانند برای ثبت نام وام‌های دانشجویی اقدام نمایند.

در سال گذشته، ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم از ۱۵ اسفند آغاز‌ شده‌ و تا ۱۵ اردیبهشت ادامه یافت.

پس از اعلام زمان ثبت نام وام دانشجویی نیمسال دوم  ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، اطلاعات لازم در این مقاله منتشر خواهد شد.

در صورتی که درباره وام دانشجویی و زمان آن برای نیمسال دوم  سوالی دارید و یا برای اطلاع از سامانه وام دانشجویی صندوق رفاه می‌توانید با مشاوران مجرب ما در ایران تحصیل، در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام وام دانشجویی

لازم به ذکر است که امکان ثبت نام وام تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور به وسیله سایت ثبت نام وام دانشجویی و سایت ساجد به آدرس اینترنتی sajed.iau.ir امکان پذیر خواهد بود.

هر سال این دانشگاه‌ها طی اطلاعیه‌ای در سایت ساجد بازه زمانی دریافت وام را منتشر می‌کنند، ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد سال 1402 – 1403 در نیمسال اول تحصیلی از 4 آبان ماه الی 1 آذر ماه بوده و  در نیمسال دوم تحصیلی با توجه به تاریخ ثبت نامی سال گذشته، از 1 بهمن ماه پیش بینی می‌شود.

با دریافت انواع وام‌های دانشجویی و با باز پرداخت طولانی مدت و بهره کم می‌توانید شهریه تحصیل در دانشگاه‌های مختلف را پرداخت کنید در صورتی که در مورد ثبت نام وام در سامانه کارا سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

سایت ثبت نام وام دانشجویی

در جهت ایجاد تسهیل در فرآیند ثبت نام و بازپرداخت وام‌های دانشجویی، یک مجموعه با عنوان «سایت صندوق رفاه» فعالیت خود را آغاز کرده است.

دانشجویان فارغ التحصیل و در حال تحصیل می‌توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور مربوطه، به کارتابل خود در این سایت دسترسی پیدا کنند.

این سایت برای ارائه تسهیلات و اطلاعات مربوط به وام‌های دانشجویی در دوره ۱۴۰۲-۱۴۰۳ فعالیت می‌کند.

برای ورود به سامانه ثبت نام وام دانشجویی، دانشجویان می‌توانند بر روی لینک مربوطه کلیک نمایند.

سایت ثبت نام وام دانشجویی

ورود به سایت ثبت نام وام دانشجویی

نحوه ثبت نام صندوق رفاه دانشجویی

 

نحوه ورود و ثبت نام در سایت وام دانشجویی 1402

برای ثبت درخواست وام در صندوق رفاه دانشجویان نیاز است که ابتدا در سایت ثبت نام وام دانشجویی، ثبت نام کنید. برای ثبت نام در این سامانه می‌بایست یک سری مراحل را طی نمایید که ما در ادامه این مراحل را بررسی خواهیم کرد. بنابراین با ما همراه باشید.

✔️ در مرحله اول بایستی به سایت ثبت نام وام دانشجویی به آدرس اینترنتی WWW.SWF.IR وارد شده و سپس از منوی سربرگ صفحه اصلی گزینه «میز خدمت» را انتخاب کرده و بعد مجددا گزینه «میز خدمت» را انتخاب کنید.

مرحله اول راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

✔️ وارد صفحه‌ای همانند تصویر زیر در سایت ثبت نام وام دانشجویی خواهید شد. در این بخش لازم است در ردیف «اعطای وام دانشجویی به دانشجویان کد» بر روی علامت لینک که در تصویر نشان داده شده است، کلیک کنید.

مرحله دوم راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

✔️ در مرحله بعدی در سایت ثبت نام وام دانشجویی می‌بایست بر روی گزینه «ثبت نام کاربر جدید» کلیک کنید.

مرحله سوم راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

✔️ کد ملی و تاریخ تولد خود را در این قسمت وارد کرده و بر روی «بررسی شماره تماس» کلیک کنید.

مرحله چهارم راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

✔️ کد احراز هویتی که به شماره تلفن شما ارسال می‌شود را در قسمت خواسته شده وارد کنید و سپس بر روی گزینه «ورود با کد یکبار مصرف» کلیک کنید.

مرحله پنجم راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

✔️ برای اینکه حساب کاربری خود را ایجاد کنید، اطلاعات خواسته شده در این قسمت را به دقت وارد کنید.

مرحله ششم راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

✔️ در مرحله آخر سایت ثبت نام وام دانشجویی پس از وارد کردن اطلاعات و انتخاب دکمه ثبت نام با پیامی همچون پیام زیر مواجه گردید. پس از انتخاب دکمه تایید به صفحه اصلی سامانه هدایت می‌شوید که با وارد کردن نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور می‌توانید وارد سامانه شوید.

مرحله هفتم راهنمای تصویری ثبت نام در سایت صندوق رفاه دانشجویان

در صورتی که می‌خواهید از وام دانشجویی وزارت بهداشت استفاده کنید، می‌بایست ابتدا در سایت وام دانشجویی ثبت نام کنید و سپس برای ارسال درخواست وام مراحلی که در ادامه به آن می‌پردازیم را انجام دهید.

نحوه ثبت نام وام دانشجویی 1402-1403

ثبت نام وام دانشجویی که شامل ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم نیز است، به صورت اینترنتی برای افراد دانشجو و متقاضی دریافت وام انجام می‌گردد. در این بخش از نوشته حاضر با ذکر نحوه ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم به صورت راهنمای تصویری در خدمت شما دوستان و عزیزان دانشجو هستیم.

✔️ در قدم اول برای ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم الزاما باید به سامانه ای تحت عنوان سایت ثبت نام وام دانشجویی به نشانی اینترنتی www.swf.ir از طریق مرورگر گوگل خود مراجعه فرمایید.

✔️ در گام بعدی لازم است تا از بخش میز خدمت، گزینه «سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان» را انتخاب کنید.

مرحله اول راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم

✔️ در گام بعدی برای ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم الزاما باید رمز عبور و کد ملی خود را در فیلد‌های مربوطه به طور دقیق و کامل درج کنید.

مرحله دوم راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم

✔️ حال برای ثبت نام وام دانشجویی باید وارد بخش پرونده شخصی دانشجو شوید و گزینه «درخواست وام» را از بخش «تسهیلات» انتخاب کنید.

مرحله سوم راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم

✔️ اگر قبلا درخواست وام داده باشید، در این قسمت می‌توانید آن را مشاهده کنید. در غیر این صورت بر روی گزینه درخواست جدید کلیک کنید تا بتوانید برای ثبت نام وام جدید اقدام کنید.

✔️ در این فرم کاربر با تعیین وام پایه می‌تواند در قسمت نوع وام های مجاز خود را مشاهده کند و یکی از آن‌ها را انتخاب نماید. با تعیین نوع وام قسمت اطلاعات شرایط و نوع ترم و مبلغ درخواستی به صورت خودکار پر می‌شود با تایید کلیه قوانین می‌توان فرم مربوطه را ذخیره کرد.

مرحله چهارم راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم

✔️ این فرم تمام اطلاعات ذخیره شده دانشجو را به صورت فقط خواندنی نمایش می‌دهد و امکان تغییر اطلاعات توسط کاربر وجود ندارد. به این ترتیب درخواست وام دانشجو ثبت نهایی می‌شود.

مرحله پنجم راهنمای تصویری ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم

☑️ برای فهم بیشتر این موضوع مثالی را خدمت شما دوستان عزیز ارائه خواهیم داد. با توجه به تصویر آورده شده، دانشجوی مشغول به تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی که قصد ثبت نام وام دانشجویی و دریافت آن را دارد را مثال خواهیم زد.

☑️ این فرد پس از این که به پروفایل شخصی خود وارد شد، قصد دارد برای دریافت وام شهریه اقدام کند.

☑️ در اینجا فرد دانشجو باید برای پر کردن فیلدهای نام شهر، نام استان، نام شعبه، شماره تلفن همراه و نام شعبه اقداماتی را انجام دهد.

☑️ البته تیک زدن مقابل عبارت پذیرفتن قوانین صندوق رفاه و همین طور انتخاب گزینه‌ای به نام ثبت درخواست نیز برای دانشجویان الزامی است.

☑️ اگر فرد تمامی مراحل ذکر شده در بالا را به درستی و بدون هیچ اشتباهی انجام داده باشد، می‌تواند لینک آبی رنگی با عنوان در انتظار تأیید دانشگاه را بر روی صفحه سیستم خود مشاهده کند.

☑️ بعد از این که درخواست وام فرد مورد تأیید دانشگاه قرار گرفت، این تأییدیه در قالب پیامک به اطلاع فرد دانشجو می‌رسد.

☑️ پس از دریافت پیام تأییدیه دانشجو باید برای انجام مراحل دریافت وام، به یکی از شعب بانکی مراجعه کند و در آنجا با ارائه مدارک مورد نیاز و همین طور یک ضامن معتبر مابقی عملیات دریافت وام را جلو ببرد.

کاربران گرامی دقت داشته باشید که تنها در صورتی که تمامی مراحل فوق را درست و با دقت تمام و به دور از هیچ اشتباهی جلو رفته باشید، می‌توانید وام شهریه را دریافت کنید. در نتیجه زمان تکمیل فرم‌های ثبت نامی و موارد دیگر تمام توجه خود را روی آن‌ها به خرج دهید تا مرتکب اشتباه نشوید.

ثبت نام وام دانشجویی

ثبت نام در سایت ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی برای ثبت نام دریافت وام می‌بایست از طریق سایت ساجد مراحلی را طی کنند. این مراحل عبارت است از:

✔️ به سایت ساجد به نشانی sajed.iau.ir وارد شوید و گزینه «ورود به ساجد» را انتخاب کنید. پس از ورود به پنل کاربری خود، بر روی گزینه درخواست وام دانشجویی کلیک کنید.

مرحله اول ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

✔️ در سایت ثبت نام وام دانشجویی آزاد یکی از وام دهنده‌ها یعنی «وام دانشجویی بانک مهر ایران و بانک رسالت» یا «وام دانشجویی بانک ملی» را انتخاب کنید.

مرحله دوم ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

✔️ تیک تایید موافقت نامه و پذیرفتن قوانین دریافت وام را در سایت ثبت نام وام دانشجویی فعال نمایید.

مرحله سوم ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

✔️ نوع وام دانشجویی خود را انتخاب کنید و روی گزینه «درخواست وام» کلیک کنید.

مرحله چهارم ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد در سایت ثبت نام وام دانشجویی

اطلاعیه

اگر شما هم داوطلب ثبت نام وام دانشجویی هستید، اما به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارید، می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان ایران تحصیل فرآیند ثبت نام شما را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

شرایط لازم برای ثبت نام وام دانشجویی 1403

برای این که بتوانید در وام دانشجویی ثبت نام کنید، باید شرایطی داشته باشید. این شرایط برای دانشجویان مختلف به صورت شرایط عمومی و شرایط اختصاصی است که در ادامه آن‌ها را برای متقاضیان بیان خواهیم کرد.

شرایط عمومی ثبت نام وام دانشجویی 1402-1403

برای اطلاع از شرایط عمومی ثبت نام وام دانشجویی، به موارد زیر توجه کنید:

  • اعتقاد به دین اسلام
  • حفظ شئونات اسلامی
  • دانشگاه محل تحصیل تشخیص دهد که دانشجو لزوم به دریافت وام دانشجویی است.
  • عدم داشتن شغل ثابت و درآمد ماهیانه
  • تمام‌وقت بودن دوره تحصیلی دانشجو
  • عدم استفاده از بورسیه تحصیلی
  • ارائه سند تعهد محضری به همراه مدارک ضامن وام دانشجویی

شرایط اختصاصی ثبت نام وام دانشجویی 1402-1403

اطلاع از شرایط اختصاصی ثبت نام وام دانشجویی الزامی است، از این رو باید موارد زیر را مطالعه کنید:

  • دانشجو برای این که بتواند در وام دانشجویی ثبت نام کند باید نیمی از واحدهای لازم را در ترم تحصیلی داشته باشد.
  • دانشجویان جدیدالورود می‌توانند بدون در نظر گرفتن معدل در وام دانشجویی ثبت نام کنند.
  • دانشجویان مشروطی نیز می‌توانند در وام های دانشجویی ثبت نام کنند.

مدارک لازم برای نام نویسی وام دانشجویی 1402

برای ثبت نام در سایت ثبت نام وام دانشجویی، بایستی مدارک لازم را آماده کنید. مدارک نام نویسی وام دانشجویی، عبارت است از:

  • کپی شناسنامه و کارت ملی دانشجو
  • کپی شناسنامه و کارت ملی ضامن دانشجو
  • اصل و کپی سند تعهد محضری
  • گواهی تاییدیه معدل دانشجو توسط آموزش دانشکده
  • ارائه فرم‌های تکمیل شده در زمان ثبت‌نام
  • گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو
  • ارائه فاکتور خرید وسایل و تجهیزات برای متقاضیان وام‌های خرید کالا
  • ارائه کپی اجاره‌نامه منزل برای متقاضیان وام ودیعه مسکن

بعد از آن که مدارک بالا را آماده کردید، می‌توانید به همراه ضامن خود به دفترخانه مراجعه کنید و در آن جا برگ تعهد را امضا نمایید. در واقع تمام مدارک باید در دفترخانه ثبت شوند و بعد از آن باید کلیه مدارک بالا را به مرکز صندوق رفاه دانشجویی ارائه دهید.

نکات مربوط به وام دانشجویی

وام دانشجویی دارای شرایط و ریز نکاتی به خصوص است که عدم اطلاع از آن ها می‌تواند چه در زمان دریافت و چه در زمان پرداخت این وام در سایت ثبت نام وام دانشجویی مشکلات زیادی را ایجاد نماید، از مهم ترین جزئیاتی که در زمان دریافت وام دانشجویی باید به آن توجه داشته باشید شامل موارد زیر است:

☑️ در زمان دریافت وام دانشجویی فرد متقاضی نباید اشتغال به کار داشته باشد.

☑️ وام در صورتی به شما تعلق می‌گیرد که نیاز شما از سوی دانشگاه تایید شود.

☑️ در صورتی که فرد قصد خروج از کشور داشته باشد، باید قبل از خروج تمام مبلغ وامی که دریافت کرده است را بپردازد.

☑️ در صورتی که دانشجو بخواهد ترک تحصیل کند باید قبل از اقدام به ترک تحصیل تمام مبلغ دریافتی را به دانشگاه پرداخت کند.

 

نحوه ثبت نام وام دانشجویی

برای پرداخت وام دانشجویی از طریق شماره پرونده و اطلاع از جزئیات و روند آن، بایستی با مشاوران خبره تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند. بنابراین برای اینکه در این زمینه دچار مشکل نشوید، با کارشناسان ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره ثبت نام وام دانشجویی 1402

مقدار هر وام در سایت ثبت نام وام دانشجویی بسته به نوع، شرایط و نوع دانشجو (حضوری یا غیر حضوری، شبانه یا روزانه)، نوع دانشگاه (دولتی، غیرانتفاعی و آزاد) متغیر است. همچنین، مقطع تحصیلی دانشجو (کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا) نیز برای تعیین مبلغ وام دانشجویی بسیار اهمیت دارد. به این صورت که مقدار وام دانشجویی برای دانشجویان مقاطع پایین‌تر، نسبت به دانشجویان مقاطع بالاتر، کمتر است.

همه دانشگاه‌ها موظفند وضعیت هر دانشجویی که وام گرفته را تا قبل از ارائه دانشجو به نظام وظیفه، بررسی و در سامانه جامع صندوق ثبت نمایند.

اگر دانشجوی دانشگاه دولتی از تحصیل انصراف دهد و قصد ترک دانشگاه را داشته باشد، باید تمام مبلغ وام، کارمزد وام و مبلغ خسارت وارده را به دانشگاه پرداخت کند.

برای اطلاع از جدیدترین بخشنامه های وام در سایت ثبت نام وام ازدواج دانشجویی و دریافت مشاوره با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

تماس با مشاورانتماس با مشاوران

خلاصه مقاله ثبت نام وام دانشجویی

برای ثبت نام وام دانشجویی نیاز است متقاضیان مراحل مختلفی را طی کنند که ما این مراحل را به طور دقیق در این مقاله بررسی کردیم. همچنین با ارائه راهنمای تصویری سایت ثبت نام وام دانشجویی نکات مربوط به آن را به طور دقیق شرح دادیم. در این مقاله درباره شرایط عمومی و اختصاصی لازم برای ثبت نام وام دانشجویی وزارت علوم را نیز توضیحاتی را ارائه دادیم.

فراموش نکنید که دانستن زمان دقیق برای ثبت نام وام دانشجویی نیز حائز اهمیت است و فرد متقاضی می‌بایست پیش از ثبت درخواست برای دریافت وام، از شرایط باز پرداخت این وام هم اطمینان حاصل کند.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفیده بوده باشد، اما اگر پس از مطالعه آن با سوال و یا اشکالی در سایت ثبت نام وام دانشجویی مواجه شدید یا نیاز به دریافت راهنمایی‌های بیشتری داشتید، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ما در ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید. همچنین می‌توانید برای ما کامنت بگذارید. کامنت شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد.

برای دانلود فایل pdf کلیک کنید.

 

4.7/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای کسب اطلاع از شرایط وام دانشجویی فوری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهلت ثبت نام وام دانشجویی نوبت دوم 1402 چه زمانی است؟

در حال حاضر تاریخ مشخصی برای دریافت وام دانشجویی نوبت دوم 1402 مشخص نشده است، اما طبق روال سال‌های گذشته از اواسط اسفند ماه شروع خواهد شد.

چگونه می‌توان برای ثبت نام وام دانشجویی اقدام کرد؟

برای ثبت نام وام دانشجویی باید به سامانه صندوق رفاه مراجعه نمایید. مراحل ثبت نام به صورت دقیق در این مقاله شرح داده شده است.

امکان ثبت نام وام دانشجویی پیام نور برای دانشجویان وجود دارد؟

بله؛ هر دانشجویی در صورت داشتن شرایط لازم می‌تواند برای دریافت وام شهریه دانشگاه پیام نور اقدام کند.

نظرات

30 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir»

  1. Avatar photo منصوره گفت:

    میشه همزمان هم وام دانشجویی گرفت هم وام ازدواج دانشجویی؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  2. Avatar photo نامداریان گفت:

    واسه ثبت نام وام دانشجویی باید اشتغال به تحصیل برم بگیرم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo علی گفت:

    سلام ببخشید من اتباع هستم ، می توانم برای ثبت نام وام دانشجویی اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را درید

  4. Avatar photo مهدوی گفت:

    سلام ایا دانشگاه های علمی کاربردی هم وام دانشجویی داره؟ اگر داره از کجا باید ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از صندوق رفاه دانشگاه باید اقدام فرمایید

  5. Avatar photo ندا گفت:

    سلام من امسال سال دهمم و همین اول سال میخام جابه جا شم برم یه مدرسه ی دیگ این مدرسه ای ک توشم پولمون و اینارو میده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      از طریق مدرسه پیگیری فرمایید

  6. Avatar photo Zahra گفت:

    سلام وقت بخیر
    دانشجوهای دانشگاه فرهنگیان هم میتونند برای وام اقدام کنند؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      ار امور دانشجویی دانشگاه تون بپرسید

  7. Avatar photo Ali گفت:

    سلام. چرا نمیشه برای ثبت نام وام اقدام کرد؟کلا سایتش عوض شده و مشخص نیست که چطور باید ثبت نام کرد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      یسلام وقت به خیر
      از طریق واحد مالی دانشگاه پیگیری نمایید.

  8. Avatar photo حسین. گفت:

    سلام. خسته نباشید. زمان ثبت نام وام دانشجویی نمیسال 1401 – 1402 گفتید که از 1 اسفند شروع میشه. من یه درخواست تو نیمه اول سال دادم. هنوز جوابی نگرفتم، الان بخوام اقدام کنم، رو همون درخواست قبلی باید تقاضا کنم یا از اول باید ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز از ابتدا باید اقدام کنید.

    2. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر .درخواست وام دانشجویی در اسفند ماه صورت میگیرد و باید درخواست جدید ثبت کنید.

  9. Avatar photo علی. گفت:

    سلام. وقت شما بخیر. سوال داشتم در مورد شرایط ثبت نام وام دانشجویی. من به مدت 3 سال تو یه شرکت مشغول به کار بودم هنوز اما بیمه بیکاری رو دارم. الان اومدم بیرون و دانشجو هم هستم. الان بخوام واسه وام دانشجویی اقدام کنم مشکلی پیش نمیاد؟ ممنون از مجموعه خوبیتون

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز اگر بیمه ی شما قطع شده باشد و مبلغ بیمه ی بیکاری رو دریافت کنید خیر متاسفانه مشمول وام نخواهید بود.

  10. Avatar photo MK گفت:

    باسلام
    براي وام دانشجويي بايستي بانک خاصي مانند تجارت حساب باز کرد؟ يا اينکه هر بانکي حساب داشته باشيم براي دريافت وام دانشجويي مشکلي نيست.؟؟

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      بستگی به وام و مجموعه دانشگاهی که هستید دارد.

  11. Avatar photo olyayi گفت:

    سلام ببخشید بعد از ثبت نام وام دانشجویی معمولا چقدر زمان می بره تا وام تایید و واریز بشه؟

  12. Avatar photo احمد گفت:

    سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای دانشجو های شاغل امکان پذیر هست؟

    1. Avatar photo مشاور براتی گفت:

      سلاموقتتون بخیر
      شما در سایت مربوط به دانشگاه در خواست وام رو به صورت ایترنتی ثبت بفرمایید .دانشگاه بعد از بررسی شرایط شما اطلاع میدهد که ایا وام به شما تعلق میگیرد یا خیر

  13. Avatar photo رحیمه گفت:

    آیا برای فرزندان ایثاگر و بازنشستگان کشوری وام دانشجویی در نظر گرفته شده است؟ در صورتی که نتوانیم وام را به موقع بازپرداخت کنیم جریمه می شویم؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام وقت بخیر، ثبت نام وام دانشجویی برای همه افراد امکان پذیر است و فرزندان ایثارگران از سهمیه های به خصوصی بهره مند هستند.

  14. Avatar photo isura گفت:

    سلام آیا وام های دانشجویی برای دانشجویانی که تغییر رشته دادن هم تعلق می گیره؟ دانشجویانی که انصراف از تحصیل دادن و در دانشگاه دیگری با رشته جدید تحصیل می کنند می توانند از وام دانشجویی استفاده کنند؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، ثبت نام وام دانشجویی برای همه افرادی که در حال تحصیل در دانشگاه هستن امکان پذیر می باشد و تغییر رشته افراد اهمیتی در این موضوع ندارد.

  15. Avatar photo صادق واحدی گفت:

    سلام، برای ثبت نام وام دانشجویی به چه سامانه ای باید مراجعه کنیم؟

    1. Avatar photo irani گفت:

      سلام، ثبت نام وام دانشجویی صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1402 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • وام دانشجویی

    وام دانشجویی چیست؟ + شرایط، مدارک، مبلغ و ضامن 1403

    وام دانشجویی به منظور کمک در هزینه پرداخت شهریه، مسکن و… از سوی صندوق رفاه دانشجویی برای تمامی دانشجویان کشور در نظر گرفته شده است. صندوق رفاه دانشجویان، هر سال تسهیلاتی را از طریق سامانه خود به نشانی swf.ir در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)