ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۰
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
ثبت نام مدارس علوی

ثبت نام مدارس علوی

ثبت نام مدارس علوی برای داوطلبین معدل بالا آغاز شد  بنابراین تمامی دانش آموزان عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت ثبت نام مدارس علوی نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه ظرفیت این مدارس برای پذیرش با محدودیت روبه رو می باشد، لذا برای پذیرش نهایی ، ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی در نظر گرفته شده است.

ثبت نام مدارس علوی امکانات و برنامه هایی که برای داوطلبین در هر پایه در نظر گرفته است از قبل مشخص و به صورت دقیق تعیین شده است به همین دلیل هر یک از دانش آموزانی که مایل به ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳ می باشند، می توانند از تمامی برنامه های این مدارس به خوبی اطلاع یابند. در ادامه قصد داریم تا در رابطه با نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی اطلاعات مفیدی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

زمان دقیق ثبت نام از چه زمانی می باشد؟

میزان شهریه مدارس علوی در پایه های مختلف به چه میزان است؟

آدرس سامانه ثبت نام مدارس علوی چیست؟

آزمون ثبت نام مدارس بعثت از چه زمانی آغاز می شود؟

آیا پذیرش نهایی در مدارس علوی پس از قبولی در آزمون امکان پذیر خواهد بود؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از شرایط و نحوه ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳ و همچنین انجام ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

پیش ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 

ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳ به دو صورت انجام می شود. هنگامی که شما به سامانه این مدارس مراجعه می نمایید، در واقع دو امکان برای شما قرار داده می شود که با استفاده از آن می توانید هم در پیش ثبت نام و هم در ثبت نام مدارس علوی شرکت نمایید. پیش ثبت نام برای کلیه پایه ها به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت. والدین عزیز لازم است اطلاعات فرزند خود را در فرم مربوطه وارد نمایید.

فرم پیش ثبت نام مدارس علوی همانطور که ملاحظه می نمایید ، به صورت مشترک برای تمامی پایه های تحصیلی می باشد. به همین دلیل پس از وارد نمودن برخی از اطلاعات تعیین شده ، شما لازم است پایه تحصیلی خود را انتخاب نمایید. همچنین با توجه به اینکه ثبت نام در دو جنسیت دختر و پسر صورت می پذیرد، انجام ثبت نام پس از تعیین جنسیت مورد نظر می باشد.

چنانچه سوالی در رابطه با پیش ثبت نام مدارس علوی دارید و یا نیازمند دریافت مشاوره در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان و … می باشید، می توانید با مشاورین و متخصصین مرکز ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل امکان پذیر است.با مشاورین ما در ارتباط باشید تا برای تمامی سوالات خود به پاسخ مناسبی دست یابید.

 

 

 

 

 

انجام ثبت نام مدارس علوی در پایه های مختلف در سامانه این مدارس پس از انتخاب مقطع تحصیلی و همچنین تکمیل فرم ثبت نام امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

شهریه مدارس علوی

 

شهریه مدارس علوی

شهریه مدارس علوی

 

همانطور که می دانید مدارس علوی از جمله مدارس غیر انتفاعی می باشند که به ازای امکاناتی که برای ادامه تحصیل دانش آموزان ارائه می نمایند، هزینه هایی را از آنان دریافت می کنند. به همین دلیل اطلاع از میزان این شهریه قبل از تکمیل فرم ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳ امری ضروری به نظر می رسد. با توجه به اینکه امکان شرکت در ثبت نام برخی از مدارس به صورت همزمان وجود ندارد، بنابراین با توجه به این مورد ابتدا اطلاعات لازم و کافی را به دست آورده و پس از آن اقدام نمایید.

شهریه در نظر گرفته شده در دوره دوم متوسطه با میزان افزایش هر ساله ای روبه رو می باشد. به عنوان مثال در مقطع پیش دانشگاهی برای دانش آموزان نظام قدیم این میزان افزایش شهریه برای هر سال برابر 26% می باشد. بدین معنا که مدارس علوی هر ساله این مقدار را بر شهریه خود می افزایند.با توجه به اینکه دانش آموزان نظام جدید مقطع پیش دانشگاهی دارند، این میزان تغییر برای پایه های دیگر منظور می شود.

میزان شهریه در نظر گرفته شده برای پایه پیش دانشگاهی دبیرستان علوی در سال 95 حدودا 7 میلیون تومان می باشد که قطعا این میزان هزینه هر ساله در حال افزایش می باشد. همچنین میزان شهریه در نظر گرفته شده برای دوره دوم نظری در سال تحصیلی 95-96 به 5 میلیون می رسد که این مقدار همانطور که ذکر گردید با 30 درصد افزایش برای سال تحصیلی جدید همراه می باشد.

 

 

برای ثبت نام آزمون ورودی مدارس ماندگار امام صادق کلیک کنید.

 

سایت ثبت نام مدارس علوی

 

سایت مدارس علوی تنها مختص به ثبت نام مدارس علوی نخواهد بود . وب سایت علوی یک وب سایت جامعی است که با استفاده از آن والدین عزیز و همچنین دانش آموزان گرامی می توانند از تمامی امکانات و خدمات موجود در رابطه با مدارس خود اطلاعات لازم را به دست آورند. به عنوان مثال آشنایی با معلمان در این مدارس یکی از موارد مورد توجه آنان بوده است.

همچنین اخبار علمی و ارائه اطلاعات در رابطه با تغییرات نحوه تدریس و آموزش نیز از جمله مواردی است که در این مدارس مورد توجه قرار گرفته است. کارنامه درخشانی که فارغ التحصیلان این مدارس داشته اند را می توان از جمله مواردی دانشت که دانش آموزان عزیز را ترغیب یه ثبت نام مدارس علوی می نماید. در واقع با آموزش در این مدارس فرزند شما والدین عزیز همه جانبه شد خواهد نمود.

از دیگر مواردی که شما در وب سایت مدارس علوی مشاهده خواهید نمود، اطلاعاتی همچون برنامه آموزشی و تقویم آموزشی می باشد. این موضوع می تواند به دانش آموزان و اولیای آنان کمک نماید تا از تمامی موارد و برنامه هایی که در این مدارس به انجام می رسد اطلاعات لازم را به دست آورند. و همین اخبار موجب هماهنگی بیشتر و همکاری اولیاء و مربیان مدارس خواهد شد.

 

 

 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی

 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی

ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی

 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی در سامانه مدارس صورت خواهد پذیرفت. ثبت نام برای کلیه پایه های تحصیلی با پرداخت هزینه امکان پذیر خواهد بود. لذا برای انجام ثبت نام لازم است ابتدا هزینه مورد نظر را به حسابی که در سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرد . پس از اینکه دانش آموزان موفق به انجام ثبت نام مدارس علوی گردیدند ، لازم است کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مدارس علوی برای پیش دبستانی ارائه شناسنامه ویک برگ فتوکپی ، ارائه كارت بهداشت، تكميل فرم ثبت نام و تقسيط شهريه ، ارائه فيش بانكي  ، الباقي شهريه طي دو فقره چك می باشد. همچنین برای مقطع پیش دبستانی حضور والدین به هنگام ثبت نام الزامی می باشد. بنابراین دانش آموزان عزیز لازم است با اولیای خود جهت ثبت نام حضور یابند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس علوی و شرایط شرکت در ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به شما عزیزان خواهند بود کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا متخصصین ما در ارائه خدمات به شما عزیزان آماده باشند.

 

 

 

برای اطلاع از شهریه دبیرستان ماندگار البرز کلیک کنید.

 

 

آیا مدارس علوی تنها محدود به شهر تهران می باشند؟

خوشبختانه امکان ثبت نام و همچنین استفاده از تمامی امکانات مدارس علوی برای تمامی دانش آموزان در سراسر کشور فراهم گردیده است. به همین دلیل برای ثبت نام در بسیاری از استان ها با مشکل مواجه نخواهیم بود. شعبه های مدارس علوی شامل : آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام ، بوشهر، تهران، چهارمحال و بختیاری ،خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان ، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان می باشد.

برای مشاوره در مقطع پیش دبستانی مرکز مشاوره این مدرسه چه تمهیداتی در نطر گرفته است؟

برخی از برنامه در گرفته شده توسط مراکز مشاوره ای این مدارس شامل : دوره‌ی مهارت‌های زندگی هفته‌ی اول مهر، بهداشت فردی هفته‌های دوم و سوم مهر، مهارت خودیاری هفته های چهارم مهر و اول آبان، نظم و ترتیب و نظافت هفته‌های دوم و سوم آبان، آداب سفره هفته‌های چهارم آبان و اول آذر،  آداب معاشرت هفته‌های دوم و سوم آذر، کمک به پدر و مادر هفته‌ی چهارم آذر، گردش تفریحی هفته‌ی اول دی، روابط دوستانه هفته‌های دوم و سوم دی، شرکت در مراسم دوستانه هفته‌ی چهارم دی، کمک به افراد کم توان هفته‌های اول و دوم بهمن، نماز خواندن هفته‌ی سوم بهمن، شرکت در مراسم عزاداری هفته‌ی چهارم بهمن می باشد.

 

آیا غیر از هزینه های شهریه این مدارس هزینه های دیگری لازم است پرداخت نماییم؟

شروع کلاس های آموزشی مدارس علوی با سایر مدارس چه تفائتی دارد؟

سطح سوالات و امکانات آموزشی معلمین این مدرسه چیست؟

آیا امکان  ثبت نام مدارس رشد در شهرستان ها هم محیاست ؟

آزمون های در نظر گرفته شده برای این مدارس چیست؟

 

 

برای انجام ثبت نام مدارس علوی و همچنین دریافت پاسخ سوالات مطرح شده با مشاورین  تحصیلی ایران تحصیل با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نماید.

 

 

 

مطالب مرتبط : 

مشاوره انتخاب رشته دبیرستان

ثبت نام مدارس امین تهران

ثبت نام دبیرستان هدف

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

azmoon.medu.ir

ثبت نام مدارس واله

ثبت نام مدارس سرای دانش

ثبت نام مدارس علوی 

ثبت نام آزمون ورودی مدارس علوی

3.2/5 - (17 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳ به چه صورت انجام می شود؟

ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳ به دو صورت انجام می شود که داخل مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

ثبت نام مدارس علوی در چه مقاطعی است؟

ثبت نام مدارس علوی در تمام مقاطعی صورت میگیرد.

آیا ثبت نام مدارس علوی فقط مختص پسران است؟

خیر، ثبت نام مدارس علوی برای هر دو جنسیت امکانپذیر است.

آیا باید برای ثبت نام مدارس علوی هزینه ای پرداخت کرد؟

بله، برای ثبت نام در تمام مقاطع باید هزینه ای را تقبل کنید.

نظرات

12 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام مدارس علوی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام شهریه پایه ۷ دخترانه شهر مشهدبرای سال ۱۴۰۳ چقدر هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بین 7-8 میلیون

  2. Avatar photo نگین گفت:

    برای یازدهم هم ثبت نام دارند؟

  3. Avatar photo سمانه گفت:

    ببخشید فقط نظرات مثبت زو می‌نویسید …..این مدارس زیر مجموعه علوی …چطوری هزینه مدارس علوی زو میتونن بگیزن ….در حالی که در سیستم استعلام شهریه این قیمت ها نیست

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      در مورد شهریه باید به آموزش و پرورش مراجعه کنید.

  4. Avatar photo مانلی علی بابایی گفت:

    سلام من کلاس اولیم در مدرسه علوی امامت خیلی رازی ام

    1. Avatar photo سیدجیل میرحسینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای ثبت نام در مدارس علوی پایه اول متوسطه چطور باید اقدام کنم
      مدرسه پسرانه
      مقدار شهریه چقدر هستش
      ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر شهریه این مدارس همان نرخ مصوب شهریه مدارس غیر دولتی است یعنی توی رنج 7 الی 10 تومن
        البته ممکن است برنامه های اضافی داشته باشند و مقدار شهریه بیشتر شود

  5. Avatar photo مانلی علی بابایی گفت:

    سلام من مانلی هستم من در مدرسه علوی امامت تهران میرم مدرسه خیلی رازی ام خیلی بهم می رسن پیشنهاد می کنم حتما یک سری به مدرسه علوی امامت بزنید من که خیلی رازی ام ولی شما رو نمیدونم ولی خیلی خوبه من کلاس اول هستم .

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر از به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با ما سپاس گذاریم.

  6. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام سایت خیلی خوبی دارید‌ممنون از پاسخ‌های صحیحتون در مورد ثبت نام مدارد علوی .

    1. Avatar photo مانلی علی بابایی گفت:

      بله خیلی خوبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور