ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

محرومیت روزانه برداشته شد؟

محرومیت از کنکور روزانه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

محرومیت روزانه برداشته شد؟ محرومیت از کنکور روزانه در سال های گذشته، به دلایل مشخص و مختلفی هر ساله اتفاق می افتد که مصادیق این ممنوعیت ها در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری بیان می شود. لذا متقاضیانی که مجاز به ثبت نام کنکور سراسری نبودند، می بایست بدانند محرومیت از کنکور چند سال است و از عوامل محرومیت از کنکور روزانه اطلاع و راه های رفع محرومیت قانونی بدانند و بدین ترتیب موانع موجود بر سر راه کنکور خود را برطرف می کردند.برای آشنایی با عوامل محرومیت دوساله از کنکور و محرومیت از کنکور در صورت قبولی روزانه تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

بخشنامه محرومیت روزانه 1403

با توجه به رأی هیئت عمومی دیوان عدالت اداری به شماره ۱۹۴۴ مورخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۶ پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ می توانند در آزمون سراسری سال 1403 ثبت نام و شرکت نمایند.

ضمنا متقاضیان مذکور و نیز دانشجویان در حال تحصیل در دوره روزانه همه مقاطع تحصیلی اعم از کاردانی پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی ارشد (پیوسته و ناپیوسته) و دکتری عمومی یا تخصصی، برای شرکت در آزمون سراسری سال 1403 باید با تکمیل فرم  و تأیید دانشگاه محل تحصیل انصراف قطعی خود را اعلام کنند و بند ۳۲ تقاضانامه ثبت نام را علامت بزنند.

در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل در زمان مقرر، در صورت قبولی در آزمون سراسری سال 1403، قبولی آنان در آزمون لغو خواهد شد.

 

رشته های روزانه به چه معنی است؟

چون در سر تا سر کشور دانشگاه های مختلفی وجود دارد طبیعی است که این سوال برایتان پیش بیاید که رشته های دوره روزانه به چه معنی می باشد؟ قبل از توضیح این موضوع باید بدانیم دانشگاه‌ ها به دانشگاه آزاد، دانشگاه دولتی، دانشگاه پیام نور و دانشگاه پردیس و پردیس خودگردان دسته بندی می شوند.

در دانشگاه های دولتی دو دوره انتخاب رشته ممکن است:

  • دوره روزانه
  • دوره شبانه

تمام کلاس های این دو دوره با یکدیگر برابر است و عملا فرقی در ساعت برگزاری هیچ کلاسی با یک دیگر ندارند، اما در دوره شبانه دانشجو موظف است به ازای هر ترم تحصیلی شهریه ای را به دانشگاه پرداخت کند. این در حالی است که دوره های روزانه کاملا رایگان می باشد.

 

اطلاعیه

محرومیت شرکت مجدد در آزمونهای سراسری  پذیرفته شدگان سال بعد طبق تصمیمات متخذه برای لغو محرومیت دوره های روزانه برای آزمونهای سال 1403 اجرا و در دفترچه های راهنمای ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد.

 

عوامل محرومیت از کنکور روزانه 

محرومیت روزانه برداشته شد؟در جواب به این پاسخ باید عرض شود که محرومیت از کنکور در صورت قبولی روزانه، دلایل مختلفی دارد که هر سال این دلایل در دفترچه راهنمای شرکت در کنکور به داوطلبان یادآوری می ‌شود.

اکنون برخی از عوامل محرومیت از کنکور روزانه در طی سالیان اخیر، به داوطلبان و متقاضیان شرکت در کنکور سراسری یادآور شویم.

در گذشته اگر شخصی در هر مقطع تحصیلی در دانشگاه های روزانه مشغول به تحصیل می شد، دیگر حق کنکور دادن و شرکت آزمون  و انتخاب رشته های روزانه را نداشت.
طی چند سال اخیر این بند از عوامل محرومیت از کنکور روزانه  توسط دیوان عدالت اداری مورد تحقیق و تفحص قرار گرفت و نظر بر این بوده  است که محرومیت از تحصیل در رشته ‌های روزانه برای دومین بار لغو گردد. متاسفانه تا کنون جواب کتبی و رسمی این دیوان صادر نشده است.

افرادی که در رشته های پزشکی در دانشگاه های دولتی تحصیل کرده اند و موظف هستند که طرح نیروی انسانی را انجام دهند، از شرکت دوباره در کنکور محروم خواهند شد.

نظام وظیفه برای آقایان جهت شرکت در کنکور دو سال فرصت در نظر گرفته است‌. پسرانی که نتوانند در طی این دوستان در دانشگاه مشغول به تحصیل شوند، برای سال سوم دیگر مجاز به شرکت در آزمون سراسری نخواهند بود.

 

برای اطلاع از موارد ممنوعیت شرکت در کنکور کلیک کنید.

 

محرومیت دوساله از کنکور 

موارد بسیاری مشمول قانون محرومیت دوساله از کنکور، در صورت قبولی روزانه می شوند که در این جا به 5 مورد از مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم.

1) داوطلبانی که دوبار در یک دانشگاه روزانه پذیرفته شده اند (از کنکور 63 به بعد ) 

تذکر: منظور از تعداد دفعات، دفعاتی است که شما در کنکور سراسری در دانشگاه روزانه پذیرش نهایی شده اید. افرادی که در دانشگاه روزانه مجاز شده اند یا در کنکور دوبار شرکت کرده اند مشکلی ندارند.

2) دانشجویان دوره روزانه در تمامی مقاطع تحصیلی اگر مجدد کنکور بدهند و قبول بشوند شامل محرومیت دوساله از کنکور می شوند.

3) فارغ التحصیلان رشته های پزشکی که مشمول طرح نیروی انسانی اجباری می باشند شامل محرومیت دوساله از کنکور می شوند.

4) داشتن منع نظام وظیفه برای آقایان

همه این موارد عوامل محرومیت از کنکور روزانه می باشند. پس دقت لازم را در این زمینه داشته باشید تا محرومیت دوساله از کنکور را نداشته باشید.

عوامل محرومیت از کنکور روزانه 

شرح شرایط رفع محرومیت از کنکور

حالا اگر داوطلبی طبق موارد اشاره شده، محرومیت از کنکور در صورت قبولی روزانه داشته باشد، تکلیف چیست؟ محرومیت روزانه برداشته شد؟آیا راهی برای رفع محرومیت وجود دارد؟ در پاسخ باید بگوییم که در بعضی موارد بله و در سایر موارد خیر؛ در ادامه به ترتیب به شرایط رفع محرومیت از ثبت نام کنکور سراسری و امکان پذیری آن پرداخته شده است:

  • رفع محرومیت از کنکور برای داوطلبانی که دوبار در مقطع روزانه پذیرفته شدند

اگر شما مشمول این نوع از محرومیت هستید در پاسخ باید بگوییم که طبق قوانین مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری شما در هر صورت از شرکت در کنکور سراسری به قصد قبولی در دانشگاه های سراسری محروم هستید ولی مطابق آخرین رای دیوان عدالت اداری که منجر به ابطال بند ” ج ” دفترچه ثبت نام کنکور سراسری شد، شما می توانید در آزمون شرکت کنید.

البته باید منتظر انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری باشیم تا ببینیم آیا این بند از دفترچه تغییر خواهد کرد یا خیر. به طور کلی طبق رای دیوان عدالت اداری مورد قابل حدس این است که این رای قابل اجرا است مگر اینکه شورای عالی انقلاب مصوبه جدید صادر کند.

  • رفع محرومیت از دانشجویان روزانه

محرومیت روزانه برداشته شد؟طبق متن مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سنوات گذشته، دانشجویان روزانه تمامی مقاطع تحصیلی تنها به شرطی می توانند در کنکور ثبت نام کنند که تا پایان اسفند ۱۴۰۳ (حداکثر تا تاریخ 1400/12/25) فرم انصراف از دانشگاه را تکمیل کرده و از دانشگاه خود انصراف قطعی دهند.

  • رفع محرومیت از فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی مشمول طرح نیروی انسانی

اردیبهشت سال 96 خبری در سایت هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت درج شد که در آن اعلام شد بر اساس تصمیم متخذه در کمیسیون موضوع ماده 2 و 3 آئین نامه اجرایی قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در تاریخ 28/10/95 ” فارغ التحصیلان رشته های مورد نیاز وزارت بهداشت، مشمول خدمات اجباری قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان در مقطع کاردانی و کارشناسی چنانچه متقاضی ادامه تحصیل از طریق شرکت در کنکور سراسری باشند، در صورت پذیرفته شدن در آزمون مذکور در مقطع دکتری (پزشکی، دندانپزشکی،داروسازی) می توانند مابقی خدمات موضوع قانون مذکور را پس از اتمام تحصیل در رشته پذیرفته شده به انجام برسانند.

در حال حاضر صفحه مربوط به این خبر در سایت وزارت بهداشت حذف شده است و مرکز مشاوره هیوا در حال استعلام مستقیم از وزارت بهداشت برای اطلاع از صحت و سقم آن در کنکور 1403 است. دقت داشته باشید حتی در صورت اجرای این تصمیم، محرومیت تنها برای داوطلبانی حذف خواهد شد که در یکی از رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی پذیرفته نهایی شوند.

  • رفع محرومیت از داوطلبان مشمول نظام وظیفه

رفع این محرومیت فقط در یک حالت ممکن است آن هم برای داوطلبانی که قبلا در مقطع کاردانی، کارشناسی یا دکتری عمومی تحصیل نداشته و وارد غیبت نشدند، اما پیش از اعلام نتایج نهایی کنکور مشمول نظام وظیفه می شوند. این داوطلبان باید برای رفع محرومیت از کنکور حتما در زمان مقرر دفترچه اعزام به خدمت را تکمیل کرده و همزمان در کنکور و انتخاب رشته 1403 شرکت کنند، در صورت قبولی در دانشگاه می توانند از معافیت تحصیلی بهره مند شده و از خدمت ترخیص شوند.

محرومیت روزانه برداشته شد؟

 

اطلاعیه

داوطلبانی که بدون رفع محرومیت اقدام به شرکت در کنکور سراسری نمایند، متخلف شناخته شده و از ادامه تحصیل منع می گردند.

 

عدم توجه به محرومیت از شرکت در کنکور چه عواقبی را به همراه دارد؟

اگر شامل یکی از محرومیت های بالا شده اید و نتوانستید از هیچ کدام از شرایط رفع محرومیت و گرفتن مجوز شرکت در کنکور مجدد استفاده کنید، اما همچنان مصر هستید که در آزمون سراسری شرکت نمایید باید بدانید این تخلف توسط سازمان سنجش به طور جدی پیگیری می شود.

یعنی حتی در صورت قبولی و ثبت نام در دانشگاه هم از ادامه تحصیل فرد متخلف جلوگیری می شود.

این تخلف ممکن است باعث درگیری سوء سابقه در کارنامه داوطلب شود به همین دلیل سعی کنید قبل از شرکت دوباره در کنکور حتماً با سازمان سنجش به طور کتبی و رسمی صحبت کنید و از شرایط رفع محرومیت استفاده نمایید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درخواست رفع محرومیت کنکور وارد شوید.

 

محرومیت از کنکور چند سال است؟

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند باید از شرایطی که سازمان سنجش در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر می کند برخوردار باشند و در صورت عدم داشتن شرایط کافی ، در هر مرحله از ثبت نام و پذیرش در دانشگاه باشند ، قبولی آنها لغو خواهد شد. عده ای از متقاضیان کنکور سراسری به دلایل مختلف از شرکت در آزمون و پذیرش در دانشگاه محروم هستند که دلیل محرومیت اکثر داوطلبان نیز مشغول به تحصیل بودن در دانشگاه های روزانه است.

در پاسخ به این سوال که محرومیت از کنکور چند سال است باید بدانید که با توجه به شرایط داوطلب ، سال های محرومیت متفاوت است. مثلا دانشجویان دانشگاه روزانه که دانشجوی ترم یک یا دو هستند ، به مدت یکسال از شرکت در کنکور سراسری به قصد پذیرش مجدد در دانشگاه روزانه محروم هستند یا تعداد سال های محرومیت داوطلبان آقا که مشکلات نظام وظیفه دارند ، ممکن است بیشتر از یکسال نیز باشد.

محرومیت دوساله از کنکور 

 

برای اطلاع از انصراف از دانشگاه روزانه بدون محرومیت  کلیک کنید.

 

اخبار پیرامون محرومیت روزانه برداشته شد؟

محرومیت پذیرفته شدگان روزانه کنکور ارشد 1403

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش ، پذیرفته شدگان دوره روزانه کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 1403 محروم می باشند .

تقلب در کنکور؛ ده سال محرومیت/ کمک در تقلب به داوطلبان ۵ سال زندان دارد

رئیس سازمان سنجش گفت: امنیت کامل آزمون سراسری انجام شده است.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

 

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

محرومیت روزانه برداشته شد؟این سوالی است که در این مقاله به صورت دقیق پاسخ داده شده است.در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری مقررات و موارد محرومیت از کنکور روزانه ارائه شده است. برخی از این شرایط که عوامل محرومیت از کنکور روزانه می شود را می توان به محرومیت دانشجویان دارای طرح نیروی انسانی اجباری، منع نظام وظیفه برای آقایان و… اشار کرد.همچنین مواردی برای رفع این محرومیت ها وجود دارد که همگی در این مقاله ذکر شده است

مشاوران ما در ایران تحصیل اطلاعات کاملی در این زمینه دارند و می توانند شما عزیزان را به خوبی راهنمایی نمایند. برای برقراری ارتباط با آن ها کافی است تا با ما تماس گرفته و یا در زیر این مقاله کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان یاری خواهند رساند. 

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا چندین سال پیاپی کنکور دادن و عدم انتخاب رشته موجب محرومیت از شرکت در کنکور می شود؟

خیر، سازمان سنجش تعداد معینی برای شرکت در کنکور در نظر نگرفته است.

امکان دارد که داوطلب پس از نهایی شدن جواب کنکور خود از دانشگاه انصراف دهد؟

خیر، رعایت عدالت در حق مابقی داوطلبان موجب شده است این امکان برای متقاضیان فراهم نباشد.

آیا دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی از ثبت نام در کنکور 1403 محروم هستند؟

دانشجویانی در حال تحصیل می بایست حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1403 فارغ التحصیل شده یا تا روز 25 اسفند ماه ۱۴۰۳ از رشته مورد تحصیل خود انصراف دهند.

نظرات

98 دیدگاه دربارهٔ «محرومیت روزانه برداشته شد؟»

  1. Avatar photo سینا گفت:

    سلام من پرستاری روزانه اوردم ثبت نامم کردم میتونم دوباره کنکور بدم قبول شدم از دانشگاه قبلی انصراف بدم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      یک مرتبه حق انصراف دارید

  2. Avatar photo یوسف گفت:

    سلام . من دو بار از روزانه انصراف دادم ، اگر در کنکور شرکت کنم و دوباره رشته روزانه قبول بشم امکانش هست پذیرش شم یا دیگه نمیتونم برم روزانه ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورت نداشتن مشکل نظام وظیفه مشکلی وجود ندارد.

  3. Avatar photo ریحان گفت:

    سلام. اگه من امسال دولتی قبول شم و ثبت نامی نکنم سال دیگه محروم میشم؟ برا دولتی؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر دوره های محرومیت حذف شده است

  4. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام
    من سال ۹۷ کنکور دادم و روزانه قبول شدم ولی ترم سه انصراف دادم و در کنکور ۹۹ شرکت کردم و فرهنگیان قبول شدم. میخاستم بپرسم میتونم باز هم کنکور دولتی شرکت کنم یا دیگه سهمیه دولتی ندارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      محدودیت دوره های روزانه حذف شده است.

  5. Avatar photo ادیب گفت:

    سلام یک سوال مهم داشتم
    بنده فارغ‌التحصیل سال ۱۴۰۰ هستم
    سال ۱۴۰۱ پیام نور ثبت نام کردم و دوبار مرخصی گرفتم، برای خواندن درس و اینکه نظام وظیفه ام به مشکل بر نخوره و الان تا سال ۱۴۰۶ معافیت تحصیلی دارم

    الان ۱۴۰۲ روزانه دولتی شهر خودم رو قبول شدم و از پیام نور انصراف دادم و ثبت نام کردم(روزانه دولتی شهر خودم)

    آیا کنکور ۱۴۰۳ میتونم شرکت کنم یا محروم هستم؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر دوره های محرومیت حذف شده است در صورت انصراف دوم می بایست برای خدمت سربازی اقدام نمایید

  6. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام من در رشته علوم تغذیه دانشگاه روزانه قبول شدم. ولی نمیخوام دانشگاه ثبت نام کنم و میخوام که پشت کنکور بمونم .باید برم دانشگاه فرم انصراف پر کنم یا همین که نرم انصراف میخوره ؟برای سال بعد هم مشکلی پیش نمیاره برام؟الان مشکل اصلی من اینه که دانشگاه روزانه قبول شدم و نمیدونم چطور انصراف بدم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما ثبت نام انجام ندهید به منزله ی لغو میباشد و محرومیتی نخواهید داشت

  7. Avatar photo sana گفت:

    سلام وقت بخیر اونایی که کنکور تیر 1402 از دانشگاه سراسری روزانه قبول شدند میتونن بدون محرومیت کنکور 1403 شرکت کنند؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر دوره محرومیت از روزانه حذف شده است

  8. Avatar photo امیر گفت:

    سلام من دانشجو پیام نور هستم امسال انتخاب رشته کردم و به احتمال زیاد رشته روزانه قبول میشم اگه دانشگاه ثبت نام نکنم اون یکبار حق تغییر رشته که دارم از بین میره یا که نه می تونم سال بعد کنکور بدم و تغییر رشته بدم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      شما برای سال بعد هم بدون محدودیت خاصی میتوانید شرکت کنید

  9. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام.
    من در آزمون ارشد روزانه دانشگاه دامغان قبول شده ام . امسال نمی‌خواهم ثبت نام کنم. آیا میتوانم در آزمون ارشد ۱۴۰۳ مجددا شرکت کنم؟
    در صورت عدم ثبت نام در دوره روزانه، از آزمون ارشد ۱۴۰۳ محروم میشوم؟
    با سپاس.

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر دوره های محرومیت از روزانه لغو شده است

      1. Avatar photo مریم گفت:

        سلام اما سازمان سنجش گفته که دیوان ممکن است رای را باطل کند و پذیرفته شده دوره روزانه امسال برای سال بعد یعنی ۱۴۰۳ محروم شود

  10. Avatar photo سارا گفت:

    سلام. وقتتون بخیر. من امسال رشته زبان روزانه قبول میشم. اگه ثبت نام نکنم میتونم سال دیگه کنکور بدم و روزانه قبول بشم یا فقط شبانه؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. بله امکان ثبت نام مجدد رو دارید.

  11. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام
    من دانشجو پزشکی روزانه هستم وردی ۱۴۰۱ برای قبولی تو رشته دندون مجدد کنکور تیر ماه رو شرکت کردم
    میخواستم بدونم اگه انتخاب رشته نکنم مشکلی که تو ادامه تحصیلیم در پزشکی پیش نمیاد؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.حتی در صورت انتخاب رشته هم مشکلی برای شما به وجود نمی آید.

  12. Avatar photo مریم گفت:

    سلام ،برای انصرافو باید بعد اینکه رتبه ها اومد ،انصراف بدیم
    یا حتی بعد اینکه نتایج انتخاب رشته هم اومد ،میشه انصراف داد ؟
    وقت میدن واسه انصراف ؟
    چون من دانشجو فرهنگیان هستم ،انصراف ممکنه یکم طول بکشه

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز انصراف بعد از ثبت نام قطعی صورت میگیرد. شما در صورت قبولی اگر مایل به ثبت نام نبودید نیازی به انصراف نیست.

  13. Avatar photo سپهر گفت:

    سلام من ورودی ۱۴۰۱ بودم دانشگاه سراسری
    بعد ۲ ترم این داستان مغایرت معدل پیش اومد برام و سازمان سنجش منو فرستاد برا اولویت بعدیم
    منم رفتم اونجا اون دانشگاه ثبت نام کردم یعنی از دانشگاه سراسری به دانشگاه غیر دولتی رفتم حالا الان کنکور دوباره ثبت نام کردم و ترمیم معدل کردم
    ایا امکانش هست که تو همون دانشگاه سراسری باز قبول شم؟ محرومیت ندارم..!

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      محرومیت یا محدودیتی برای قبولی مجدد در همان دانشگاه ندارید.

  14. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام ببخشید این قانون برای کنکور۱۴۰۳ هم شامل میشه؟؟؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . بله کلا قانون محرومیت برداشته شده

      1. Avatar photo مریم گفت:

        اما سازمان سنجش گفته که دیوان ممکنه رای را باطل کند و پذیرفته شده روزانه ۱۴۰۲ برای سال بعد یعنی ۱۴۰۳ محروم شود

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

    مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی 1403

    تهیه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی دارای اهمیت می باشد. شرکت در آزمون بانک ملی راه استخدام در این بانک می باشد. برای نام نویسی در آزمون توجه به مدارک مورد نیاز و شرایط مدرک تحصیلی...
  • نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی

    نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پاسخ کلیدی pdf

    مطالعه و بررسی نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی برای تمامی کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، ضروری می باشد. داوطلبان از طریق دانلود pdf سوالات استخدامی بانک ملی با جواب کلیدی می توانند اطلاعات زیادی درباره...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)