ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ایران تحصیل

ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این مسئله بر روی محل تحصیل هم تاثیر مستقیم می‌گذارد. همین مسائل میتواند باعث شود تا یک فرد به فکر انصراف از دانشگاه بیفتد. اما دانشگاه علمی کاربردی برای این مشکلات امکان نقل و انتقال دانشجویان را فراهم کرده است.

لازم به ذکر است طبق قوانین که از طرف این دانشگاه تصویب شده است، با تمامی دانشجویانی که با مشکلات متعدد مواجه هستند برای ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی باید همکاری شود. این مسئله باعث می‌شود تا تمامی افراد بتوانند به ساده‌ترین روش ممکن بین دانشگاه‌های علمی کاربردی انتقالی بگیرند.

زمان ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402

دانشجویانی که قصد انتقالی و یا مهمانی از دانشگاه جامع علمی کاربردی به واحد دیگری را دارند، باید بدانند که این انتقال سالانه در دو دوره نیمسال اول آموزشی و نیمسال دوم امکان پذیر است. برای ثبت درخواست مهمانی در نیمسال اول، دانشجویان باید در بازه زمانی 1 خرداد تا 15 خرداد اقدام به ثبت درخواست خود کنند.

برای ثبت نام مهمانی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی نیز باید در بازه زمانی 15 آذر ماه تا 30 آذر ماه اقدام کنند. این بازه‌های زمانی برای سال 1402 اعلام شده‌ و در صورت تغییر، اطلاعات جدید به دانشجویان اعلام خواهد شد. توجه داشته باشید که ثبت درخواست مهمانی از طریق سامانه جامع دانشگاه علمی کاربردی انجام می‌شود و اگر قبلا برای شهریه دانشگاه علمی کاربردی اقدام کرده اید، باید این موضوع را با آموزش دانشگاه در میان بگذارید.

زمان ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

برای آشنایی با کارنامه موقت دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

شرایط درخواست مهمانی و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی 1402

طبق قانون دانشگاه علمی کاربردی، درخواست نقل و انتقال دانشجویان در صورتی قبول خواهد شد که دانشجو مشمول شرایط ویژه ای باشد. شرایط مهمانی دانشگاه علمی کاربردی همانند شرایط پذیرش دانشجوی مهمان در دانشگاه سراسری توسط کمیته دانشگاه مشخص می شود و در صورتی مغایرت با حقیقت با انتقال دانشجو موافقت نخواهد شد.این شرایط به شرح زیر هستند:

  • دانشجو قبلا به هیچ طریقی انتقالی نگرفته باشد. به عبارتی هر دانشجو در طول تحصیل فقط یکبار میتواند انتقالی بگیرد.
  • دانشجویان ترم اول در هر رشته و زیر گروهی قابلیت درخواست انتقالی نخواهند داشت.
  • نقل و انتقال در صورتی که شخص درخواست تغییر رشته نیز داشته باشد قابل انجام است.
  • انتقالی دانشجویان به علت مسایل پزشکی مجبور به تغییر دانشگاه هستند با تایید پزشک معتمد قابل انجام است.
  • در صورتی که مبدا انتقال در سال تحصیلی جاری کمتر از حد نصاب آن دانشگاه باشد به هیچ عنوان انتقالی قابل انجام نیست.
  • دانشجویان خانمی که پس از پذیرش تاهل یابند درخواست انتقالیشان قابل پذیرش است.
  • دانشجویان خانمی که در حین تحصیل محل زندگی و کار همسرشان تغییر کند و مجبور به نقل مکان باشند میتوانند درخواست انتقالی دهند.
  • با درخواست دانشجویانی که پس از جدایی (طلاق) حضانت فرزند باشند قبول خواهد شد.
  • دانشجویانی که بیماری صعب العلاج دارند و این موضوع به تایید پزشک معتمد دانشگاه رسیده باشد میتوانند انتقالی بگیرند.
  • در صورت فوت والدین، همسر، فرزند دانشجو با انتقالی وی موافقت خواهد شد.
  • با انتقالی دانشجویانی که ورزشکار و یا قهرمان عضو تیم های ملی تحت نظارت فدراسیون های رسمی باشند موافقت میگردد.

در صورتی که هیچ یک از شرایط فوق برای شما صدق نمیکند دانشگاه علمی کاربردی این شرایط را فراهم کرده که در صورتی که مطابق جدول زیر حداقل معدل داشته باشید بتوانید انتقالی دریافت کنید:

مقطع تحصیلی گروه آموزشی
صنعت کشاورزی مدیریت هنر
معدل حال حاضر در مقطع کاردانی 16 17 17 18
معدل حال حاضر در مقطع کارشناسی 15 16 16 17

بنر کال تو اکشن

نحوه ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402

برای رفاه حال دانشجویان عزیز ، آئین نامه ای در سال 92 منتشر گردید که بر اساس آن، هر یک از دانشجویان می توانند برای ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. زمان و مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت درخواست دانشجویان در مهلت تعیین شده قابل انجام است و پس از اتمام مهلت تعیین شده این امکان را نخواهند داشت.

دانشجویانی که در رشته های جامع علمی کاربردی پذیرفته شده اند با وجه به شرایط مختلفی می توانند نسبت به ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی در صورت دارا بودن شرایط، اقدام به ثبت نام نمایند. هر یک از این موارد طبق شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی صورت می پذیرد و تمامی دانشجویان می توانند برای ثبت نام اقدام نمایند.

در ادامه به صورت کامل به شرح هر یک از مواردی که می توانید با توجه به آن برای  ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایید اشاره خواهیم نمود. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند شرایط ارائه شده به صورت ضمنی می باشند و موافقت با درخواست ارائه شده بسته به دانشگاه مورد نظر خواهد داشت و این دانشگاه های مبدا و مقصد می باشند که در این زمینه تصمیم گیرنده هستند.

مدارک لازم برای نقل و انتقال دانشجویان علمی کاربردی سال 1402

برای ثبت درخواست انتقال یا مهمانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی سال 1402، دانشجویان باید مدارک مربوطه را آماده و بارگذاری نمایند. این مدارک شامل موارد زیر است:

برای درخواست انتقال به دلیل ازدواج: شناسنامه زوجین، سند ازدواج، گواهی اشتغال به کار همسر یا سند اجاره‌نامه در محل سکونت جدید به نام همسر.

برای درخواست انتقال به دلیل طلاق: شناسنامه دانشجو و طلاق‌نامه.

برای دانشجویان شهید و ایثارگر: شناسنامه و کارت یا معرفی‌نامه از بنیاد شهید و جانبازان.

برای دانشجویان معلول: مدارک مربوط به معلولیت با تأیید اداره بهزیستی.

برای دانشجویان بیمار: مدارک مربوط به بیماری.

برای دانشجویان مسئولیت سرپرستی خانواده: حکم سرپرستی، شناسنامه خود و فرزندان، مدارک حضانت فرزند.

برای دانشجویانی که فوت اقوام نزدیک داشته‌اند: شناسنامه، گواهی فوت فرد وفات‌یافته.

برای دانشجویان کارمند دولت یا نیروهای مسلح: حکم کارگزینی، شناسنامه دانشجو، معرفی‌نامه از سمت بالاترین مقام ذیربط.

برای دانشجویان که فرزند یا همسر کارمند دانشگاه هستند: آخرین حکم کارگزینی، شناسنامه دانشجو، معرفی‌نامه از محل کار همراه با وضعیت استخدامی.

برای ورزشکاران و قهرمانان ملی: حکم قهرمانی، معرفی‌نامه از سمت فدراسیون، تاییدیه معاونت فرهنگی دانشگاه.

برای اعضای هیئت علمی: آخرین حکم کارگزینی، شناسنامه، معرفی‌نامه از محل کار.

ضوابط میهمانی علمی کاربردی براساس شرایط ازدواج و متارکه

آن دسته از دانشجویان زن که متاهل می باشند و تاهل آنان پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت پذیرفته است، می توانند برای ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که دانشگاه انتخابی آنان می تواند دانشگاه محل زندگی همسر باشد به شرطی که رشته مورد نظر در دانشگاه مقصد وجود داشته باشد.

ضوابط انتقالی دانشگاه آزاد

داوطلبانی زن که متاهل می باشند و بعد از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش و آموزش کشور محل زندگی و کار همسرشان تغییر نموده است می توانند به شهر محل زندگی همسر و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به محل زندگی که رشته فعلی آنان را دارا باشد، نسبت به درخواست مهمانی اقدام نمایند. این نوع از مهمانی نیز با توجه به ظرفیت تعیین شده برای دانشگاه مقصد تعیین می گردد و در صورت دار بودن این ظرفیت با درخواست مهمانی موافقت خواهد شد.

آن دسته از دانشجویان دختری که متارکه نموده اند و این متارکه دقیقا همزمان با ثبت نام و پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی باشد، می توانند برای ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند این ثبت درخواست با توجه به دانشگاه های محل سکونت خانواده خود می تواند صورت پذیرد. در صورتی که این درخواست در دانشگاه های مقصد مورد توافق قرار گیرد.

کال تو اکشن تماس

جهت اطلاع دقیق از پذیرش بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

ضوابط میهمان یا انتقالی دانشجویان صعب العلاج علمی کاربردی

با توجه به اینکه دانشجویانی که با بیماری های صعب العلاج دست و پنجه نرم می کنند، برای ادامه تحصیل مشکلات جسمانی دارند و نمی توانند به راحتی سایر دانشجویان دیگر ادامه تحصیل دهند یه همین دلیل دانشگاه جامع علمی کاربردی برای این دسته از دانشجویان تسهیلاتی در نظر گرفته است تا بتوانند به راحتی سایر دانشجویان دیگر ادامه تحصیل دهند و نسبت به درخواست مهمانی و یا انتقالی اقدام نمایند.

در ابتدا باید بگوییم که یکی از شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی برای آن دسته از دانشجویانی است که دچار بیماری های صعب العلاج می باشند و مایل به ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی هستند. از جمله شرایط این است که بیماری آنان باید به تائید دانشگاه جملع علمی کاربردی برسد. تائید این بیماری با توجه به معاینه های پزشکی که از سوی پزشکین مورد اطمینان این دانشگاه ها می باشد لازم است صورت پذیرد و در این صورت داوطلبان می توانند برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

آن دسته از دانشجویان عزیزی که نابینا می باشند و یا دچار معلولیت هستند، می توانند از همان بدو ورود به دانشگاه و همزمان با پذیرش در دانشگاه، نسبت به ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. تعیین و مشخص شدن بیماری در صورتی خواهد بود که به تائید پزشکان مورد نظر برسد. همچنین لازم به ذکر است که ارجاع پرونده تنها یکبار برای تعیین صلاحیت های لازم به پزشکان معتمد داده می شود.

ضوابط مهمانی یا انتقال همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه علمی کاربردی

آن دسته از دانشجویانی که همسر و یا والدین آنان از جمله افرادی می باشند که به صورت تمام وقت یا همان استخدام رسمی (قطعی یا آزمایشی)، استخدام های پیمانی و یا شرکتی مشغول به کار در دانشگاه علمی کاربردی می باشند، می توانند برای ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند. این درخواست لازم است برای نزدیک ترین محل خدمت خود باشد.

در صورتی که هر یک از این دانشجویان از شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی برخوردار باشند. پس از اخذ استعلام از اداره کل امور اداری و پشتیبانی و بر اساس ضوابط و مقررات در صورتی که این درخواست به تائید کمیته نقل و انتقال دانشگاه مربوطه برسد، و این دانشگاه با درخواست نقل و انتقال موافقت نماید، دانشجویان مذکور می توانند نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

برای موافقیت با ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی و انتقال همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه به محل خدمت پدر، مادر و یا همسر پس از اخذ استعلام از ادره کل امور اداری و پشتیبانی و بر اساس ضوابط و مقررات و تایید کمیته نقل و انتقالات قابل بررسی است. لازم به ذکر است که درخواست مذکور حتما باید در زمان مقرر صورت پذیرد و برای کلیه داوطلبان در هر یک از زمان ها می تواند صورت پذیرد.

اطلاعیه

در هنگام ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی را انتخاب کنید که تعداد دانشجویان آن رشته و مقطع در همان نیمسال تحصیلی در مرکز آموزش مبدا کمتر از حد نصاب تشکیل کلاس نباشد.

دیگر جزئیات شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که ذکر گردید، شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی برای هر یک از داوطلبان با توجه به شرایط تعیین شده می تواند صورت پذیرد. آئین نامه های موجود در رابطه با هر یک از داطلبان در شرایط موجود به صورتی تعین شده است که هر یک از متقاضیانی که شرابط ادامه تحصیل را نداشته باشند با ثبت این درخواست این امکان را داشته باشند و این مورد را می توان از جمله تسهیلات دانشگاه علمی کاربردی برای دانشجویان خود توصیف نمود.

آنچه در این مقاله در رابطه با شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی تهیه شد، شامل تمامی موارد نمی باشد. ما در این مقاله برای آشنایی دانشجویان عزیز برخی از ضوابط را ارائه نمودیم. ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی با توجه به همین شرایط صورت خواهد پذیرفت لذا برای انجام ثبت نام لازم است ابتدا آئین نامه های موجود را مطالعه نمایید و پس از آن بتوانید به اطلاعات مورد نظر دسترسی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی و همچنین شرایط مهمان شدن در دانشگاه علمی کاربردی با مشاوران ما در ارتباط باشید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل آماده ارئه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا از کلیه موراد لازم اطلاع دقیق یابید. همچنین ثبت این درخواست با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین ما امکان پذیر خواهد بود.

نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی در شهر تهران

نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی در شهر تهران

نقل و انتقال بین شهر تهران برای کلیه دانشجویان این دانشگاه ممنوع می باشد، تنها استثنائاتی در این رابطه مطابق با آئین نامه های مذکور وجود دارد که با توجه به آن دانشجویان می توانند نسبت به انتقالی اقدام نمایند. مطابق با این آئین نامه ها در سه ماده نقل و انتقال ممنوع می باشد. ت

ثبت نام مهمانی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی در استان تهران و از سایر استان ها به استان تهران در کمیته نقل و انتقالات دانشگاه بررسی و تصمیم گیری می شود. تقاضای نقل و انتقالات دانشجویان موارد پزشکی در استان تهران پس از تائید پزشک معتمد دانشگاه صورت خواهد پذیرفت.

تایید کلیه تقاضاهای نقل و انتقالات دانشجویان در استان تهران و از سایر استان ها به استان تهران در سامانه آموزشی دانشگاه، پس از تصویب در کمیته نقل و انتقالات دانشگاه، توسط اداره کل مربوطه در سازمان مرکزی دانشگاه انجام خواهد شد.

دانشجویان که ورزشکار هستند، قهرمانان دارند و عضو تیم های ملی فدراسیون های ورزشی می‌باشند. در ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی در اولویت قرار دارند.

اعلام نتایج ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402

درخواست مهمانی دانشجویان از دانشگاه جامع علمی کاربردی، توسط دانشگاه مبدأ، دانشگاه مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه بررسی می‌شود. نتایج درخواست انتقالی دانشگاه علمی کاربردی از واحد مبدأ به واحد مقصد، در نیمسال اول آموزشی، از طریق دانشگاه مبدأ در بازه زمانی 2 تا 20 خرداد ماه، از طریق دانشگاه مقصد در بازه زمانی 3 تا 25 خرداد ماه و از طریق سازمان مرکزی دانشگاه در بازه زمانی 1 تا 30 خرداد ماه اعلام می‌شود.

همچنین، نتایج ثبت نام مهمانی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی، توسط دانشگاه مبدأ در بازه زمانی 16 آذر تا 5 دی ماه، توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی 17 آذر تا 10 دی ماه و توسط سازمان مرکزی در بازه زمانی 16 آذر تا 16 دی ماه اعلام می‌گردد. دانشجویان می‌توانند نتایج این درخواست را از طریق سایت جامع دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نمایند.

اعلام نتایج ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

اخبار پیرامون ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

  • تعداد نوبت های آزاد برای ثبت درخواست مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

لینک ثبت درخواست برای انتقال به صورت مهمان دانشگاه علمی کاربردی  مطابق با آیین نامه نقل و انتقالات، تنها دو بار در سال در اختیار دانشجویان قرار داده می‌شود. با این حساب هر دانشجو میتواند برای نیم سال اول و نیم سال دوم درخواست خود را ثبت کند.

  • سایت ثبت درخواست مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

برای ثبت درخواست مهمانی در دانشگاه علمی کاربردی باید از طریق سامانه هم آوا اقدام کنید. پس از ارائه مدارک لازم و بررسی پرونده دانشجویی، نتیجه درخواست نیز به دانشجویان اعلام می شود.

خلاصه مقاله ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی در اختیار شما قرار دادیم. در گام اول نحوه ثبت درخواست را توضیح دادیم. براساس ضوابط نقل و انتقال داشنجویان یکسری از اشخاص در اولویت قرار دارند که در متن مقاله به این موارد اشاره کردیم.

چنانچه شما دانشجویان گرامی در ارتباط با ثبت نام مهمانی نیمسال دوم دانشگاه علمی کاربردی 1402 نیاز به دریافت اطلاعات تکمیلی دارید، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران خبره آکادمی ایران تحصیل شما را در این زمینه یاری کنند.

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت درخواست نقل و انتقالی در دانشگاه علمی کاربردی باید از چه طریقی اقدام کرد؟

همانطور که در مقاله ذکر کردیم باید از طریق سامانه هم آوا برای ثبت درخواست مهمانی دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنید.

برای ثبت درخواست انتقالی دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی باید اقدام کرد ؟

در سال دو بار در نیم سال اول و نیم سال دوم این شرایط برای دانشجویان فراهم میشود.

شرایط درخواست مهمانی دانشگاه علمی کاربردی چیست؟

در متن مقاله به طور کامل به شرایط ثبت درخواست مهمانی دانشگاه علمی کاربردی اشاره کردیم.

نظرات

9 دیدگاه دربارهٔ «ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo shyhprwyz@gmail.com گفت:

    باسلام خدمت دوستان من الان درحال حاضر دانشگاه صفا ساوه درحال تحصیل هستم ببخشید کی میتونم درخواست انتقالی بدم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر از سامانه ی سجاد پیگیری بفرمایید

  2. Avatar photo چمنی گفت:

    آقا اینکه درخواست انتقالی بدیم هر دانشگاهی رو میشه انتخاب کرد؟
    میشه علمی کاربردی نزنم ؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      خیر هر واحدی را نمیتوانید انتخاب کنید هم ترازی باید رعایت شود

  3. Avatar photo Vahid گفت:

    سلام خسته نباشید همگی
    من رمز عبور رو فراموش کردم برای سایت ثبت درخواست مهمان میشه حضوری رفت دفتر علمی‌ کاربردی و درخواست داد؟ یا لا اقل رمز رو برگردونن

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      اگر از طریق سایت نتوانستید اقدام کنید از طریق مراجعه حضوری پیگیری کنید

  4. Avatar photo هوشنگ عباسی گفت:

    سلام ممنونم بابت مقاله کاملی که نوشتید، سوالی که دارم اینه که آیا ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی برای افرادی که به صورت کلی فارغ التحصیل شده اند وجود دارد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، متاسفانه در حال حاضر ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی فقط برای دانشجویان امکان پذیر می باشد.

  5. Avatar photo لیلا گفت:

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از چه سامانه ای انجام میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور + بهمن 1402 | sanjesh

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
  • شهریه دانشگاه علمی کابردی

    شهریه دانشگاه علمی کاربردی 1402 + تفکیک رشته و مقطع | sanjesh

    شهریه دانشگاه علمی کاربردی هرساله با افزایش 10 الی 15 درصدی مواجه است. پذیرفته شدگان در صورتی که شهریه دانشگاه علمی کاربردی را نپردازند، امکان انتخاب واحد را نخواهند داشت. از طرفی کسب اطلاع از شهریه ثابت و متغیر علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)