ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی {لینک ورود} |‌ ایران تحصیل

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی برای تسهیل در امر درخواست مهمان دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی شده است لذا دانشجویان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام نقل و انتقالی خود از این سامانه استفاده نمایند. لازم به ذکر است زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی هنوز اعلام نشده اما با توجه به سال های گذشته این ثبت نام در نیم سال اول در خرداد ماه و در نیم سال دوم  نیز در  آذر ماه می باشد، که به محض مشخص شدن این مقاله به روز رسانی خواهد شد. نکته مهم اینکه افراد متقاضی دریافت مهمان یا انتقالی برای ثبت درخواست خود در سامانه مربوطه تنها در زمان مقرر برای هر ترم می توانند اقدام کنند. برای دریافت اطلاعیه های جدید در خصوص ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی با شماره  9099075307 تماس حاصل فرمایید.اگر قصد انتقالی در دانشگاه علمی کاربری را دارید برای انجام مراحل آن در سامانه آوا تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بنر کال تو اکشن

ثبت درخواست انتقالی و مهمانی دانشگاه علمی کاربردی

برخی از دانشجویان پس از پذیرش ممکن است به این نتیجه برسند که بنا به هر دلیلی نمی توانند در دانشگاه محل پذیرش خود ادامه تحصیل دهند به همین دلیل به دنبال اخذ و دریافت انتقالی از سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی باشند.

شرایط و زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی برای هر ترم مشخص شده است و به همین دلیل هر یک از دانشجویان می توانند با توجه به همین شرایط ذکر شده نسبت به انتقالی مورد نظر اقدام نمایند.

اما خبر خوب اینکه خوشبختانه شرایط بیشتر افراد متقاضی دریافت انتقالی یا مهمانی در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی در نظر گرفته شده است و به همین دلیل می توانیم بگوییم تقریبا تمام این دانشجویان امکان ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی را خواهند داشت. برای اینکار باید ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی را انجام داده و سپس پیشنهاد می کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا در این رابطه اطلاعات بیشتری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

بررسی انتقالی علمی کاربردی

🔔 برای ثبت نام رشته های بدون کنکور پزشکی کلیک کنید. 🔔

شرایط درخواست در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

هر یک از دانشجویان ممکن است با توجه به شرایط خود دلایلی مختلفی برای ثبت درخواست مهمان دانشگاه علمی کاربردی داشته باشند و به همین دلیل آنچه در این رابطه بسیار حائز اهمیت می باشد، نحوه درخواست و دارا بودن شرایط تعیین شده در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی است که افراد متقاضی در صورت داشتن این شرایط می توانند برای دانشگاه مورد نظرشان اقدام نمایند.

دانشجویان عزیز توجه داشته باشند که در لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی شرایط اخذ مهمانی و انتقالی دائم ممکن است دشوارتر از سایر رشته های دیگر باشد. به همین دلیل مستندات و دلایلی که برای انتقالی لازم است داشته باشید در این رابطه بسیار اهمیت دارد. همچنین بدیهی است که دانشگاه مقصد نیز حتما لازم است که دارای رشته مربوطه شما باشد تا بتوانید ادامه تحصیل خود را در آنجا آغاز نمایید.

🔔 برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما در ایران تحصیل همراه باشید.🔔 

قوانین و مقررات سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

آن دسته از دانشجویانی که در دانشگاه های تهران مشغول به تحصیل می باشند، چنانچه مایل به انتقالی در دانشگاه های شهرستان به تهران و یا شهرستان به شهرستان  می باشند، لازم است بدانند تصمیم گیری و بررسی این مورد بر اساس کمیته نقل و انتقالات دانشگاه خواهد بود. بنابراین نتیجه درخواست شما مطابق با تصمیم همین کمیته به انجام خواهد رسید. در صورتی که با درخواست شما موافقت شود، می توانید ادامه مسیر را برای ارائه مدارک و … طی نمایید.

آن دسته از دانشجویانی که به دلایل مشکلات جسمانی و پزشکی مایل به ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی می باشند، در صورتی می توانند درخواست انتقالی بدهند که پزشک معتمد دانشگاه بیماری آنان را تائید نموده باشد و پس از ارائه مدارک موجود، کمیته مربوطه به نقل و انتقالی است که تصمیم گیری می نماید. لازم به ذکر است که تقاضای انتقالی از مبدا به مقصد توسط رئیس مراکز استانی نیز بررسی خواهد شد.

شایان ذکر است در صورتی با درخواست داوطلبان و دانشجویان موافقت خواهد شد که دانشگاه مبدا و مقصد اولا دارای رشته مربوطه متقاضی باشند و در وهله دوم نیز این موضوع با توجه به ظرفیت دانشگاه مقصد باید منطقی و معقول باشد. در غیر این صورت امکان انتقالی برای دانشجویان وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این از جمله قوانین دیگری که در رابطه با نقل و انتقال وجود دارد این است که با توجه به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی شما لازم است از معدل لازم برای هر دوره تحصیلی برخوردار باشید.

 

🔔 برای اطلاع دقیق از نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه  کلیک کنید. 🔔

شرایط انتقال و مهمانی

بررسی شرایط انتقال و مهمانی بر اساس متارکه در دانشگاه جامع علمی کاربردی

شرایط انتقالی بر اساس ازدواج و متارکه تنها برای آن دسته از متقاضیانی صدق می کند که به هنگام اعلام نتایج در لیست رشته های علمی کاربردی موفق به قبولی در رشته های مورد نظر شده باشند زیرا دانشجویان عزیز تنها درصورتی می توانند در رشته مورد پذیرش خود در نزدیک ترین دانشگاه به محل زندگیشان ادامه تحصیل دهند که دانشگاه مورد نظر دارای رشته تحصیلی فرد متقاضی باشد.

آن دسته از دانشجویانی که آدرس یا محل کار همسرشان پس از قبولی آن ها تغییر پیدا کرده باشد در صورتی می توانند برای ثبت نام نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی اقدام نمایند که تمامی مراحل ثبت نام و پذیرش را به طور کامل پشت سر گذاشته باشند. نکته حائز اهمیت اینکه علاوه بر شرط مذکور، این افراد باید حتما در زمان نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی نیز اقدام نمایند تا بتوانند درخواست خود را به ثبت برسانند. نکته مهم دیگر هم که لازم است به آن اشاره کنیم داشتن ظرفیت در دانشگاه مقصد می باشد که چنانچه تمام شرایط ذکر شده رعایت گردند اما دانشگاه مقصد ظرفیت خالی نداشته باشد با درخواست دانشجو موافقت نمی شود.

همچنین برای آن دسته از خانم هایی که پس از پذیرش در دانشگاه جامع علمی کاربردی اقدام به متارکه نموده اند ، در صورتی که برای ثبت نام نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی در دانشگاه اقدام نموده باشند و همچنین متارکه آنان به تائید دانشگاه مربوطه رسیده باشد، امکان ارائه و درخواست انتقالی وجود خواهد داشت. البته شرایط عمومی تعیین شده برای این مورد نیز از الزامات می باشد و بارگذاری تمامی مدارک به هنگام ثبت نام برای متقاضیان الزامی است.

افزون بر توضیحات فوق باید بگوییم امکان ثبت تقاضا در زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی برای آن دسته از آقایانی که پس از پذیرش در دانشگاه متارکه نموده اند و حضانت فرزندان خود را بر عهده دارند نیز در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی وجود خواهد داشت و درخواست آن ها در سامانه به یکی از واحد های نزدیک به محل سکونت شان ارسال می گردد و این مورد به حسب شرایط مورد نظر قابل بررسی می باشد.

کال تو اکشن تماس

📢 اطلاعیه 📢

برای ثبت درخواست مهمان دانشگاه علمی کاربردی باید تمام شرایط ذکر شده در سایت دانشگاه را داشته باشید. یکی از این شرایط میانگین معدل است، در واقع معدل متقاضی نباید کمتر از معدل مورد نظر دانشگاه باشد. برای مثال معدل رشته کشاورزی در مقطع کاردانی 17 و در مقطع کارشناسی 16 می‌ باشد. 

 

به طور کلی شرایط سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی به صورت زیر است:

🎓 نقل و انتقال دانشجو تنها یک بار در طول تحصیل امکان پذیر می باشد.

🎓 نقل و انتقالات در ترم اول ممکن نیست.

🎓 در زمان انتقال نباید رشته و مقطع در آن مرکز آموزشی از حد نصاب کمتر باشد.

🎓 انتقال در رشته های پزشکی تنها با تایید پزشک معتمد ممکن است.

🎓 امکان ثبت انتقال برای دانشجویان ترم دوم به بالا و بدون تغییر رشته انجام می شود.

🎓 ثبت نام  برای دانشجویان خانمی که متاهل میشوند امکان پذیر است.

🎓 دانشجویانی (خانم) که پس از اعلام نتایج محل زندگی و کار همسرشان (دانشجو خانم متاهل) و یا ولی دانشجو (دانشجوی خانم مجرد) تغییر کرده باشد.

🎓 دانشجویان دارای بیماری صعب العلاج و یا معلول 

🎓 دانشجویانی که حکم سرپرستی، قیم نامه، امین بر عاجز، کفالت و حضانت بستگان درجه یک خود (پدر، مادر، برادر، خواهر، فرزند) را از مراجع ذی صلاح قضایی (دادگاه عمومی یا خانواده) اخذ نموده اند.

🎓 اگر دانشجو فرزند و یا همسر و پدر و ماردش فوت شوند.

🎓 انتقال برای دانشجویات قهرمان و یا عضو تیم ملی

🎓 همسر و یا فرزندان نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونین رئیس جمهور، استاندار و سفرای در حال خدمت یا وزرا

🎓 فرزندان نیروهای مسلح و یا کارمندان دولت 

🎓 فرزرندان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها

🎓 دانشجویانی که هیچ یک از شرایط ذکرشده در مقاله را نداشته باشند، باید حداقل دارای شرط معدل باشند. شرط معدل به صورت زیر می باشد:

شرط میانگین معدل دانشجویان برای نقل و انتقال و مهمانی
میانگین معدل کل ترم های گذرانده  مقطع گروه آموزشی
صنعت  کشاورزی مدیریت و خدمات اجتماعی فرهنگ و هنر
کاردانی  16 17 17 18
کارشناسی 15 16 16 17

 

🔔 جهت اطلاع از رتبه قبولی تکمیل ظرفیت ارشد میکروبیولوژی کلیک نمایید. 🔔 

سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی برای ایثارگران

امکان انتقالی و همچنین درخواست افرادی که فرزندان خانواده های شاهد، همسر شهید، جانبازان 50 درصد و بالاتر ،همسر جانباز 50 درصد و بالاتر ، همسر آزادگان، فرزندان  جانبازان 50 درصد و بالاتر ، جانبازان 25-49 درصد باشند وجود دارد. گفتنی است این دسته از دانشجویان تنها یک بار امکان ثبت درخواست در سایت نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی را دارند.

با توجه به شرایط تعیین شده در سایت نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی آن دسته از داوطلبانی که دارای سهمیه مذکور می باشند اما نسبت به درخواست انتقالی اقدام ننموده اند، می توانند در کمیته نقل و انتقالات نسبت به تکمیل ظرفیت نقل و انتقال توسط همسران و فرزندان جانبازان واجد شرایط اقدام نمایند. البته باز هم یادآور می شویم که درخواست مذکور برای هر یک از داوطلبان در صورتی می تواند مورد توافق و بررسی قرار گیرد که در زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی صورت پذیرفته باشد.

 

📢 اطلاعیه 📢

تحقق و استفاده از این امکان تنها برای یکبار در سال امکان پذیر می باشد. لذا در صورتی که قبلا از این فرصت استفاده نموده اید، امکان استفاده مجدد را نخواهید داشت.

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که در این مقاله نیز اشاره گردید، در صورتی که مایل به ثبت نام می باشید تنها در زمان انتقالی دانشگاه علمی کاربردی امکان ثبت این درخواست را خواهید داشت. اما نکته مهم این که امکان این درخواست برای دانشجویان جدید الورود و ترم اولی حتی اگر در زمان مربوطه اقدام کنند، وجود ندارد.

زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقال علمی کاربردی در سال گذشته به صورت زیر بوده است که احتمال می رود امسال نیز در همین محدوده زمان باشد.

زمان ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقال علمی کاربرد
تاریخ اعمال درخواست تاریخ ثبت درخواست توسط دانشجو 
تاریخ شروع  تاریخ خاتمه 
نیمسال اول 1 خرداد ماه 15 خرداد ماه
نیمسال دوم 15 آذر ماه 30 آذر ماه

توجه نمایید به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

📢 اطلاعیه 📢

مشاوران دانشگاه جامع علمی کاربردی ایران تحصیل همه روزه، حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. کافی است با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل نمایید تا از خدمات لازم در این زمینه بهره مند گردید.

زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

راهنمای سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی 1403 

اگر قصد ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی در سال جاری را دارید باید در زمان اعلام شده به سامانه آوا مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید.

 برای انجام ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علکی کاربردی مراحل زیر را طی نمایید:

ابتدا وارد سامانه آوا به نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir  شوید.

سپس رمز عبور و نام کاربری خود را وارد کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.

پس از ورود به ناحیه کاربری، باید گزینه “درخواست انتقالی” را کلیک نمایید.

در مرحله آخر مدارک مورد نیاز را بارگزاری کرده و به ثبت نهایی می پردازید.

📢 اطلاعیه 📢

کلیه متقاضیان درخواست انتقالی یا مهمانی دانشگاه در صورت داشتن هرگونه مشکل در هنگام ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی و یا استفاده از سامانه آن می‌ توانند با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس گرفته و با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایند.

 

بررسی مدرک فارغ التحصیلی دانشجو انتقالی

ممکن است این سوال که مدرک فارغ التحصیلی دانشجو انتقالی از کدام دانشگاه دریافت می شود ؟ ذهن شما را هم به خود درگیر کرده باشد بنابراین پاسخ می دهیم اگر دانشجویی انتقالی بگیرد در انتها مدرک فارق التحصیلی به نام دانشگاه مقصد می باشد اما اگر دانشجو در دانشگاهی دیگر مهمان شده باشد نام دانشگاه مبدا در مدرک دانشجو درج می شود.

🔔برای کسب اطلاع از لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور روی لینک مربوطه کلیک نمایید.🔔

 

مدارک مورد نیاز سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

داوطلبینی که قصد انتقال به دانشگاهی دیگر دارند باید مدارکی را در سامانه بارگزرای نمایند . این مدارک به شرح زیر می باشد:

 

مدارک ثبت نام  انتقال دانشگاه علمی کاربردی
ردیف علت تقاضا مدارک مورد نیاز در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی
1 ازدواج   شناسنامه زوجین (صفحه 1 و 2)

  سند ازدواج (صفحات 2، 3، 4 و 5)

  گواهی اشتغال به کار همسر یا سند یا اجاره نامه به نام همسر از محل سکونتی که دانشجو خواستار انتقال یا میهمانی به آن شهر می باشد.

2 متارکه    شناسنامه دانشجو (صفحات 1 و 2)

   طلاق نامه (صفحات 2، 3، 4 و 5)

3 خانواده شهدا و ایثارگران   فرزند و یا همسر شهید با ارائه کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان

  جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان با ارائه کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان

  همسر و فرزندان جانبازان 50 درصد و بالاتر و آزادگان با ارائه کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان

  جانبازان 25 درصد الی 49 درصد با ارائه کارت یا معرفی نامه از بنیاد شهید یا جانبازان

  تصاویر صفحات 1 و 2 شناسنامه بر حسب مورد برای هر یک از 4 مورد بالا

4 بیماران و معلولین    مدارک بیماری مربوط به دانشجو

   در صورت معلول بودن گواهی معلولیت به تایید اداره بهزیستی رسیده باشد.

5 سرپرستی   حکم سرپرستی در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی اجباری است.

  شناسنامه دانشجویان و والدین (صفحات 1 و2)

  شناسنامه دانشجوی متارکه نموده به همراه گواهی سرپرستی (حضانت فرزند برای دانشجویان مرد)

6 فوت والدین دانشجو    گواهی فوت، صادره از اداره ثبت احوال

   شناسنامه دانشجو و والدین (صفحات 1 و 2)

7 فوت همسر و فرزند دانشجو   گواهی فوت، صادره از اداره ثبت احوال

  شناسنامه دانشجو، همسر و یا فرزند متوفی (صفحات 1 و 2)

8 همسر و فرزندان کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی    آخرین حکم کارگزینی

   شناسنامه دانشجو و کارمند دانشگاه (صفحات 1 و 2)

   ارائه معرفی نامه از محل کار، با ذکر وضعیت استخدامی و شغلی و محل اشتغال

9 چند دانشجویی   گواهی اشتغال به تحصیل سایر دانشجویانی که در واحدهای دیگری مشغول به تحصیل می باشند برای سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی احباری است.

  شناسنامه دانشجویان و والدین (صفحات 1 و 2)

10 ورزشکاران و قهرمانان ملی    حکم قهرمانی کشوری یا بین المللی

   معرفی نامه از سوی فدراسیون مربوطه

   تاییدیه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

11 همسر و فرزندان وزرا، نمایندگان مجلس، معاونین رئیس جمهور، استانداران و سفیران   ارائه معرفی نامه که به تایید بالاترین مقام سازمان مربوطه رسیده باشد.

  صفحات 1 و 2 شناسنامه دانشجو، وزرا، نمایندگان مجلس یا معاونین رئیس جمهور یا استانداران و یا سفیران

12 هیات علمی دانشگاه    آخرین حکم کارگزینی

   صفحات 1 و 2 شناسنامه دانشجو و عضو هیات علمی

   صفحات 2، 3، 4 و 5 سند ازدواج، در صورت دانشجو بودن همسر

   ارائه معرفی نامه از محل کار، مبنی بر تمام وقت و رسمی بودن یا پیمانی بودن

13 کارمندان دولت یا نیروهای مسلح   آخرین حکم کارگزینی

  صفحات 1 و 2 شناسنامه دانشجو

  ارائه معرفی نامه و حکم انتقال از بالاترین مقام سازمان ذیربط

🔔 برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.🔔

 

زمان اعلام نتایج درخواست مهمانی یا انتقالی دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که گفته شد، درخواست فرد متقاضی توسط دانشگاه مبدأ، دانشگاه مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه مورد برررسی قرار می گیرد. نتیجه درخواست از واحد مبدا به واحد مقصد، در نیم سال اول آموزشی (مهر) در بازه زمانی 2 الی 20 خرداد از طریق دانشگاه مبدأ، در بازه زمانی 3 الی 25 خرداد ماه به وسیله دانشگاه مقصد و در بازه زمانی 1 الی 30 خرداد، از طریق سازمان مرکزی دانشگاه اعلام می شود.
همچنین نتایج درخواست مهمانی این دانشگاه در نیمسال دوم آموزشی (بهمن) در بازه زمانی 16 آذر تا 5 دی ماه توسط دانشگاه مبدأ،‌ در بازه زمانی 17 آذر ماه تا 10 دی ماه توسط دانشگاه مقصد و در بازه زمانی 16 آذر  تا 16 دی ماه از طریق سازمان مرکزی دانشگاه علمی کاربردی اعلام می شود تا دانشجو بتواند نتیجه درخواست خود را از طریق سایت جامع دانشگاه علمی کاربردی مشاهده نماید.

مشاوره ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

دانشجویان عزیزی که درخواست مهمان علمی کاربردی را دارند قبل از انجام فرایند نقل و انتقالی خود،  می بایست حتما آیین نامه ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند زیرا در صورتی که فرد دانشجو واجد شرایط ذکر شده در آیین نامه نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی نباشد، درخواست وی بررسی نخواهد شد و عواقب رعایت نکردن موارد آیین نامه به عهده او خواهد بود. بنابراین از آنجا که دریافت و مطالعه دفترچه راهنما ممکن است فرایندی زمان بر باشد توصیه می‌کنیم دانشجویان گرامی انجام فرآیند نقل و انتقالی و مهمانی خود را به کارشناسان ایران تحصیل بسپارند تا به راحت ترین شکل ممکن درخواست آن ها در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی به ثبت برسد.

مشاوره ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی

🔔 برای کسب اطلاع در رابطه با زمان کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی کلیک کنید. 🔔

اخبار پیرامون دانشگاه جامع علمی کاربردی

✅ آغاز ثبت نام دوره های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی

ثبت نام در پذیرش دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی از چهارم دی ماه در سایت سنجش شروع می شود. داوطلبان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته می‌ توانند علاوه بر سایت سنجش، به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز مراجعه نمایند.

خلاصه مطلب 📝

در مقاله سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی به بررسی این سامانه پرداختیم و شرایط درخواست مهمانی این دانشگاه را نیز به همراه قوانین و مقررات آن بیان کردیم. 

افزون بر موارد فوق راهنمای تصویری سامانه نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی را نیز جهت مشاهده شما عزیزان قراردادیم و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی را ذکر نمودیم.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما همراهان گرامی مفید واقع شده باشد. یادآور می شویم چنانچه پس از مطالعه مقاله در خصوص درخواست مهمانی دانشگاه علمی کاربردی سوالی دارید و یا در هنگام ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی با مشکل مواجه شدید می توانید از طریق برقراری تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید. همچنین شما دوست گرامی همراه می توانید سوال یا مشکل خود را صورت کامنت در انتهای این مقاله برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاه ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

🔔 برای دانلود فایل PDF ثبت نام نقل و انتقالی دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید. 🔔

 

 

5/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا ثبت نام مجدد در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است؟

بله. برای ورود به سامانه درخواست مهمان دانشگاه علمی کاربردی لازم است کد رهیگیری که در سال گذشته در سامانه پس از ثبت درخواست دریافت نموده اند را وارد نمایند.

به سامانه دانشگاه علمی کاربردی مراجعه نموده ام اما نمی توانم وارد سامانه شوم علت چیست؟

ورود به سامانه درخواست انتقالی دانشگاه علمی کاربردی در صورت دارا بودن رمز عبور و همچنین نام کاربری امکان پذیر است.

آیا برای ثبت درخواست در سامانه نقل و انتقالات دانشگاه علمی کاربردی باید هزینه ای را پرداخت نماییم؟

خیر. اما دانشجویان مهمان برای ادامه تحصیل در دانشگاه مقصد متقبل هزینه خواهند شد.

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی {لینک ورود} |‌ ایران تحصیل»

  1. Avatar photo بستو گفت:

    از سامانه علمی کاربردی میشه انتقال گرفت برای دانشگاه آزاد.

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر این امکان وجود ندارد .

  2. Avatar photo میرزایی گفت:

    سلام خسته نباشید. برای انتقالی از دانشگاه علمی کاربردی میشه از سامانه استفاده نکرد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      باید داخل پرتال ثبت بشه

  3. Avatar photo mohsen. گفت:

    سلام سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی چیه و باید از چه سامانه ای اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سامانه هم آوا میتوانید نسبت به ثبت درخواست نقل و انتقالات خود اقدام نمایید.

  4. Avatar photo مولود. گفت:

    سلام به چه طریقی می تونم در سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی درخواست خودم ثبت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سامانه هم آوا میتوانید نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

  5. Avatar photo gomrokchi گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در قبلا یک بار درخواست انتقالی دادم که تایید نشده می خواستم بدونم آیا برای ترم بعدیم می تونم درخواست بدم؟

  6. Avatar photo هوشنگ عباسی گفت:

    سلام وقتتون بخیر، یک سوالی برای بنده پیش اومده و اون هم اینکه برای طی کردن فرایند نقل و انتقال صرفا باید به سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، بله اغلب کار های فرایند نقل انتقال به مانند ثبت نام از طریق سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی و کاربردی صورت می گیرد.

  7. Avatar photo ابلفض گفت:

    سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی چرا باز نمیشه؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام، عمده ترین علت باز نشدن سامانه نقل و انتقال دانشگاه علمی کاربردی شلوغی سایت و یا مشکلات سروری هست، از همین جهت بهتره تا در زمان دیگه ای به صورت مجدد اقدام به ورود کنید.

  8. Avatar photo زینب گفت:

    سلام
    برای گرفتن مهمانی در دانشگاه مقصد، هم باید به دانشگاه مبدا هزینه بدیم و هم به مقصد؟؟ یعنی این هزینه جدا از هزینه شهریه هست؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      با سلام.یک شهریه ثایت به دانشگاه مبدا و یک شهریه کامل به دانشگاه مقصد بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • فراخوان ثبت نام مدرس دانشگاه علمی کاربردی

    جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی 1403 + ورود jam.uast.ac.ir

    این روزها بسیاری از افراد به دنبال استخدام در دانشگاه علمی کاربردی هستند تا بتوانند در این دانشگاه تدریس کنند. توجه داشته باشید برای این که بتوانید جذب دانشگاه علمی کاربردی شوید و به تدریس بپردازید، باید منتظر فراخوان جذب...
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی مهر 1403 + واحد دانشگاهی

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت نام مهمانی علمی کاربردی 1403 + زمان، شرایط و مراحل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
تماس با مشاور