ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402 + pdf دانلود | sanjesh

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر با شروع ثبت نام  و انتخاب واحد دانشگاه، یعنی همزمان با آغاز نام نویسی در سایت سازمان سنجش منتشر می‌گردد. لازم به ذکر است این دانشگاه در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به صورت پیوسته و ناپیوسته دانشجو پذیرش می‌کند. نکته قابل توجه اینکه پذیرش در دانشگاه‌های علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌گیرد و به صورت بدون آزمون می‌باشد.

لذا متقاضیان نام نویسی در این دانشگاه‌ها می‌بایست دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را با دقت مطالعه نمایند تا از شرایط و ضوابط پذیرش آگاه شوند. یادآور می‌شویم در صورت عدم دانلود دفترچه علمی کاربردی و مطالعه آن، کلیه عواقب رعایت نکردن موارد ذکر شده در دفترچه متوجه فرد متقاضی می‌شود.

همراهان گرامی می‌توانند برای اطلاع از محتویات دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی با مشاوران آکادمی ایران تحصیل با شماره 9099075307 از طریق تلفن ثابت تماس بگیرند تا کلیه اطلاعات موجود در دفترچه در کمترین زمان به صورت تلفنی برای آن‌ها شرح داده شود.

دفترچه راهنمای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۲

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه‌هایی است که بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال تحصیل در این دانشگاه هستند. داوطلبانی که قصد ادامه تحصیل کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی را دارند، لازم است با دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای و یا دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای برای مطالعه دقیق ضوابط و شرایط و جداول رشته‌های موجود اقدام کنند.

نکته مهم اینکه دفترچه دانشگاه علمی کاربردی در هر سال برای ورودی مهر ماه و بهمن ماه منتشر می‌شود؛ لذا تمامی دانشجویان که قصد دارند در مقطع کاردانی و کارشناسی در این دانشگاه به تحصیل بپردازند باید دفترچه علمی کاربردی را دانلود و مطالعه نمایند.

همچنین لازم به ذکر است دفترچه کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی به صورت جداگانه منتشر می‌شود و شرایط پذیرش در دفترچه کاردانی و کارشناسی برای متقاضیان ثبت نام علمی کاربردی متفاوت خواهد بود.

بنابراین با توجه به نکته ذکر شده، متقاضیان گرامی قبل از هر گونه اقدامی، می‌بایست به صورت کامل و جامع دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402 را مطالعه کنند. سامانه هم آوا علمی کاربردی دفترچه نوبت اول و نوبت دوم را منتشر خواهد کرد.

برای اطلاع از جزئیات، دفترچه دوره انتخابی خود را از طریق کلیک بر لینک های زیر دریافت نمایید:

 دفترچه راهنمای  دانشگاه علمی کاربردی نوبت اول لینک دانلود
دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور کارشناسی علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ دانلود دفترچه
دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ دانلود دفترچهدانلود اصلاحیه دفترچه 
دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور کاردانی علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ دانلود دفترچه
دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور کاردانی ناپیوسته علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ دانلود دفترچهدانلود اصلاحیه دفترچه 

 

دانشگاه علمی کاربردی در هر دو نیمسال، دانشجو می‌پذیرد. دفترچه نیمسال دوم تحصیلی به محض انتشار در مطلب قرار خواهد گرفت.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

جزئیات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

در گام اول بهتر است اطلاعاتی را نسبت به جزئیات دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402 در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه باید ذکر کنیم این دفرتچه دارای مباحثی می‌باشد که از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل هر داوطلب قبل از ثبت نام حتما باید موارد درج شده در دفترچه را به خوبی مطالعه کند.

اگر اطلاعاتی نسبت به موارد درج شده در دفترچه دانشگاه علمی کاربردی ندارید، نگران نباشید. زیرا ما تصمیم داریم قسمت‌های مختلف دفترچه دانشگاه علمی کاربردی را در این قسمت مورد بررسی قرار دهیم تا شما اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف دفترچه پذیرش و راهنما به دست بیاورید و با دید باز برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنید.

مقدمه

اولین بخش که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم، مقدمه دفترچه دانشگاه علمی کاربردی می‌باشد. در این بخش ذکر شده است که هدف این دانشگاه از پذیرش دانشجو چیست. در نتیجه اگر شما مقدمه را به صورت کامل مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که آیا معیارهای شما با اهداف دانشگاه در یک راستا قرار دارد یا خیر.

تعاریف

در این بخش از دفترچه دانشگاه علمی کاربردی، به شفاف سازی عبارات مبهم که در دفترچه به کار رفته، پرداخته شده است. در واقع هر داوطلب زمانی که هر بخش از دفترچه را مطالعه کند، می‌تواند در صورت مواجه شدن با عبارات و کلمات مبهم معنی آن‌ها را متوجه شود.

مطالعه دفترچه کاردانی علمی کاربردی

جهت آشنایی بیشتر با سامانه هم آوا علمی کاربردی کلیک نمایید.

شرایط پذیرش داوطلبان

یکی از مهمترین بخش‌های دفترچه علمی کاربردی، شرایط پذیرش داوطلبان است. زیرا دانشگاه علمی کاربردی، شرایط عمومی و اختصاصی برای داوطلبان در نظر گرفته است. این نکته را در نظر داشته باشید که شرایط عمومی برای داوطلبان مقطع کاردانی و کارشناسی یکسان می‌باشد، اما در شرایط اختصاصی مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته تفاوت وجود دارد.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران

همانطور که از نام این بخش از دفترچه مشخص می‌باشد، دانشگاه علمی کاربردی در این بخش به قوانین حاکم بر سهمیه رزمندگان و ایثارگران به صورت مجزا پرداخته است.

اطلاعیه

مشمولان غايب مجاز به ادامه تحصيل نمی‌‎باشند و در صورت قبولی، مجوز تحصيلی برای آنان صادر نگرديده و دانشگاه‌ها مجاز به ثبت نام آن‌ها نیستند.

روش پذیرش دانشجو

دانشگاه علمی کاربردی برای پذیرش دانشجو، موارد مختلفی همچون معدل مقطع قبل، سهمیه‌‌های دانشجو، پذیرش متمرکز و بومی گزینی داوطلب را در اولویت قرار می‌دهد. به همین دلیل در قسمت روش پذیرش دانشجو اطلاعات دقیقی در مورد ملاک جذب دانشجو ذکر شده است.

ثبت نام

زمانی که دانلود دفترچه علمی کاربردی را انجام دهید، در آن یک بخش به نام ثبت نام وجود دارد که دانشگاه برای آگاهی کامل داوطلبان نحوه و مراحل ثبت نام، معرفی سایت، بررسی هزینه‌ها، زمان و مدارک ثبت نام را قید کرده است. داوطلبان در صورت مطالعه کامل این بخش، به راحتی می‌توانند تمامی مراحل ثبت نام را بدون مواجه شدن با هیچ مشکلی طی کنند.

دانلود دفترچه علمی کاربردی

راهنمای انتخاب رشته

اگر اطلاعاتی نسبت به انتخاب رشته ندارید، بهتر است بدانید با دانلود دفترچه علمی کاربردی مهر و مطالعه بخش راهنمای انتخاب رشته، می‌توانید اطلاعات کاملی نسبت به سهمیه شاغل یا آزاد به دست بیاورید. در این بخش نحوه انتخاب رشته در چهار گروه آموزشی ارائه شده است.

شهریه

شهریه یکی از مهمترین بخش‌های دفترچه کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی است که توسط بیشتر داوطلبان مطالعه می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که دانشگاه علمی کاربردی در این بخش اطلاعات کاملی نسبت به شهریه ثابت، شهریه متغیر و مواردی همچون دروس عمومی، دروس اصلی، دروس تخصصی و دروس پایه در اختیار شما قرار داده است.

جداول

در جداول شرایط اختصاصی بعضی از رشته‌های مهندسی، لیست رشته‌های محل ارائه شده و رشته‌های مورد پذیرش در هر گروه آموزشی در این بخش از دفترچه قید شده است.

فرم ها و کاربرگ ها

در انتهای این بخش از مقاله بهتر است به فرم‌ها و کاربرگ‌ها اشاره کنیم. توجه داشته باشید که کاربرگ‌ها هر کدام مربوط به یک مبحث می‌باشند. برای مثال کاربرگ ۱۰۱ مربوط به سهمیه شاغل، کاربرگ 103 مربوط به تایید معدل، کاربرگ 220 مربوط به سهمیه ورزشکاران و کاربرگ‌های زیادی وجود دارد که مربوط موارد دیگر می‌باشد. در نتیجه می‌توان به این استنباط رسید که فرم‌ها و کاربرگ‌ها از اهمیت زیادی برخوردار هستند.

بنر کال تو اکشن

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته

یکی از شرایط مندرج در دفترچه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مربوط به مدرک کاردانی است. توجه داشته باشید هر داوطلب برای تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی، باید دارای مدرک کاردانی مورد تاييد وزارت علوم، تحقيقات و فناوری و يا دیگر مراکز معتبر باشد.

داوطلبانی که رشته‌ای غیر از گروه آموزشی مقطع کاردانی را انتخاب می‌کنند، پس از قبولی باید تمامی دروس پيش نياز يا جبرانی رشته قبولی را با نظر گروه آموزشی مربوط و مطابق با سرفصل برنامه مصوب بگذرانند. همچنین می‌بايست در حین ثبت نام، فارغ التحصیل شده باشند و مدارک را به مراكز آموزشی ارائه کنند.

مقایسه دانشگاه آزاد و علمی کاربردی را در مقاله داخل لینک مشاهده نمایید.

شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته

✔ متقاضیان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته، باید مدرک معتبر کاردانی خود را که از وزارت علوم، وزارت بهداشت و یا مراکز آموزش عالی، فنی و حرفه‌ای دریافت کرده بودند را برای نام نویسی به دانشگاه علمی کاربردی ارائه دهند.

✔ متقاضیان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی، می‌بایست مدارک هویتی خود را مثل کپی و اصل کارت ملی و شناسنامه را برای ارائه به دانشگاه آماده کنند.

✔ متقاضیان آقایی که می‌خواهند در یکی از رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنند، باید معافیت موقت برای تحصیل از نظام وظیفه خود را به دانشگاه ارائه دهند.

✔ متقاضیان محترم باید به این نکته توجه کنند که رشته‌ای را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته انتخاب کنند که متناسب با سلامت جسمانی آنان باشد.

✔ متقاضیان کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی، بایستی دیپلم نظام جدید و نظام قدیم و نیز مدرک کاردانی برای تکمیل مدارک ثبت نام خود به دانشگاه ارائه دهند.

✔ متقاضیان می‌توانند بدون توجه به اینکه در مقطع کاردانی در چه رشته‌ای تحصیل کرده‌اند، رشته‌ای جدید را برای تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته انتخاب کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

قوانین دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

در این بخش از مقاله قصد داریم اطلاعاتی را در مورد قوانین موجود در دفترچه علمی کاربردی در اختیار شما قرار دهیم. برای کسب اطلاعات نسبت به این قوانین، موارد زیر را مطالعه نمایید:

✔ دانش آموختگان مشمول مقطع كاردانی مجاز به شروع به تحصيل مجدد در رشته های مقطع كاردانی دانشگاه علمی کاربردی نیستند.

✔ مشمولان غايب مجاز به ادامه تحصيل نمی باشند و در صورت قبولی، مجوز تحصيلی براي آنان صادر نگرديده و دانشگاه ها مجاز به ثبت نام آن ها نیستند.

✔ كاركنان وظيفه مجاز به تحصيل همزمان با انجام خدمت نيستند. تمامی پذيرفته شدگان سال تحصيلی ۱۴۰۲ جهت اخذ معافيت تحصيلی باید به دفاتر پليس + 10 شهرستان محل قبولي دانشگاه مراجعه نمايند.

✔ داوطلبان باید دارای مدرک دیپلم نظام جدیدی ۶-۳-۳ یا دیپلم نظام سالی-واحدی ترمی-واحدی یا دیپلم نظام قدیم باشند. ( برای مقطع کاردانی)

✔ دارا بودن شرایط جسمی لازم برای رشته‌ی انتخابی

✔ داوطلبان اجازه تغییر رشته و مهمانی را در ترم اول نخواهند داشت.

✔ مهمانی و انتقالی بر اساس قوانین دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است.

✔ برای پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته شرط مرتبط و تجانس رشته وجود ندارد. داوطلبان بدون توجه به مدرک کاردانی می‌توانند در هر رشته‌ی غیر مرتبط ادامه تحصیل دهند.

✔ داوطلبان در صورت پذیرش در رشته‌ ی غیرمتجانس، باید دروس پیش نیاز و اصلی را طبق نظر گروه آموزشی را بگذرانند.

اطلاعیه

دانش آموختگان مشمول مقطع كاردانی مجاز به شروع به تحصيل مجدد در رشته‌های مقطع كاردانی دانشگاه علمی کاربردی نیستند.

زمان انتشار دفترچه راهنما دانشگاه های علمی کاربردی

پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی صورت می‌پذیرد و به همین علت دو دفترچه جداگانه برای هر کدام از این مقطع‌ها منتشر می‌شود که باید یادآور شویم با توجه به متفاوت بودن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی برای هریک از این مقاطع، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هر مقطع در تاریخی مجزا روی سایت سنجش قرار می گیرد.

اطلاعیه

دفترچه نام نویسی دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی ناپیوسته در نیمسال اول (مهرماه) در تاریخ  14 تیر ۱۴۰۲ و دفترچه کارشناسی ناپیوسته آن در 1 تیر ماه منتشر شد. شایان ذکر است این دفترچه برای نیمسال دوم ( بهمن ماه) سال ۱۴۰۲ هنوز منتشر نشده است و به محض انتشار مقاله حاضر به روز رسانی می شود.

برای آشنایی با سامانه examuast.ir امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی روی لینک بزنید.

اهمیت مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی

همانطور که پیش از این اشاره شد، دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه‌ها حاوی مطالب مهمی هستند که لازم است داوطلبان حتما پیش از انجام فرآیند نام نویسی یا انتخاب رشته خود، به دانلود دفترچه علمی کاربردی پرداخته و آن را مطالعه کنند تا از تمام شرایط و ضوابط پذیرش مطلع گردند.

لازم به ذکر این نکته است که مطالعه دفترچه راهنما به حدی ضروری می‌باشد که در صورت عدم انجام این کار ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای داوطلب ایجاد شود. مثلا این امکان وجود دارد که در برخی موارد به دلیل آن که داوطلب ضوابط ذکر شده در دفترچه را رعایت نکرده است، پذیرش قطعی او لغو شده باشد.

برای دریافت مشاوره دانشگاه علمی کاربردی روی لینک کلیک کنید.

اخبار مربوط به دانشگاه علمی کاربردی

اخبار مربوط به دانشگاه علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشستی جدید گفت که دانشگاه جامع علمی کاربردی هماهنگ با سیاست‌‌های توسعه اشتغال کشور به دنبال این است که برای اشتغال زایی به جوانان با انرزی و فعال یاری برساند.

همچنین در ادامه افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی با داشتن ویژگی‌های جدید و منحصربه‌فرد و داشتن ارتباط مستقیم و بدون واسطه با بازار کار و همچنین بخش خصوصی، برای پذیرش مطابق اولویت‌های کشور و نیاز محور کردن رشته‌های تحصیلی با تضمین در بکارگیری دانش آموختگان تحصیل کرده و با بهره گیری از تجارب افراد در و آموزش‌های شغلی، نسبت به پیگیری و مشارکت در تسهیل اشتغال کشور اقدام خواهد کرد.

کال تو اکشن تماس

خلاصه مقاله دفترچه دانشگاه علمی کاربردی

پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌های علمی کاربردی با استقبال افراد زیادی مواجه شده است. بنابراین در این مقاله در مورد دفترچه دانشگاه علمی کاربردی صحبت کردیم و جزئیات آن را برای اطلاع شما عزیزان شرح دادیم.

افزون بر این، لینک دانلود دفترچه علمی کاربردی را در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته به همراه دفترچه اصلاحیه آن ها در مقاله قرار دادیم. همانطور که تاکید کردیم، پیش از فرآیند ثبت نام و انتخاب واحد حتما این دفترچه راهنما باید مطالعه شود تا از بروز مشکل برای داوطلبان جلوگیری گردد.

امیدواریم مطالعه مطالب ذکر شده در مورد دفترچه دانشگاه علمی کاربردی برای شما عزیزان مفید بوده باشد. شما همراهان گرامی می‌توانید در صورت داشتن هرگونه سوال یا نیاز به دریافت راهنمایی‌های بیشتر با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید یا سوال خود را به صورت کامنت در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید تا مشاوران مجرب ایران تحصیل در زمان کوتاه پاسخگوی شما باشند.

برای دانلود فایل PDF دفترچه دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

 

4/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه علمی کاربردی در چه سامانه ای قرار می گیرد؟

برای دانلود دفترچه علمی کاربردی می توانید در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید.

آیا دفترچه کاردانی علمی کاربردی برای گروه های آزمایشی مختلف متفاوت می باشد؟

خیر. دفترچه علمی کاربردی برای تمامی داوطلبان در گروه های آزمایشی مختلف یکسان است.

دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه زمانی منتشر می شود؟

توجه داشته باشید دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی همزمان با شروع ثبت نام منتشر می‌شود.

نظرات

23 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه دانشگاه علمی کاربردی مهر 1402 + pdf دانلود | sanjesh»

  1. Avatar photo معصومه گفت:

    سلام وقت بخیر، من میخواستم دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم اما اشتباهی از کافینت من را دانشگاه ازاد ثبت نام کردن حالا برای لغوش چیکارکنم؟
    میگن که اگه تا۳۰ بهمن لغونکنم هزینه میوفته برام.

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. متاسفانه هزینه ی ثبت نام عودت داده نمیشود.

  2. Avatar photo ویسی گفت:

    سلام من کاردانی گرافیک دارم آیا با معدل ۱۶/۵۲میتونم کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی رشته فناوری تجهیزات پزشکی گرایش اتاق عمل شرکت کنم ممنون میشم اگه کمک کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله شما این امکان را دارید

  3. Avatar photo نیستانی گفت:

    سلام توی دفترچه دانشگاه علمی کاربردی چیزی راجب رتبه قبولی نوشته؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو میپذیرد

  4. Avatar photo هاشمی گفت:

    سلام خسته نباشید. دفترچه جدید دانشگاه علمی کاربردی نیومده؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      منتشر شده است.

  5. Avatar photo مرجان خسروی گفت:

    برای طراحی گرافیک رایانه برای مهرماه میخوام ثبت نام کنم دیپلم انسانی دارم میشه لطفا انجام بدید

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      لطفا برای اینکار با مشاورین مجموعه ی ما در تماس باشید.

  6. Avatar photo Narges گفت:

    سلام برای رشته کارشناسی تربیت بدنی آمادگی جسمانی
    با معدل 11 الی 12 هم ثبت نام میکنید؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، بله امکان قبولی دارید.

  7. Avatar photo الهه گفت:

    دفترچه دانشگاه علمی کاربردی رو میشه از سایت سنجش دانلود کرد؟ سایت دانشگاه دفترچه رو برای دانلود آپلود نمیکنه؟

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله از طریق سایت سنجش میتونید دفترچه علمی کاربردی ورودی مهر را دریافت کنید

  8. Avatar photo eli گفت:

    برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور ضروریه که حتما دفترچه رو مطالعه کنیم؟ من شنیده بودم دفترچه کاردانی و کارشناسی جداست. این موضوع صحت داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دارد.

  9. Avatar photo حشمت گفت:

    سلام روزبخیر؛ دانلود دفترچه دانشگاه علمی کاربردی کاردانی و کارشناسی از طریق چه سایتی ممکن هست؟ من هرچقدر می گردم پیدا نمیکنم!

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید

    2. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام روز بخیر بله سایت ازاد ازمون دات او ار جی و سایت سازمان سنجش

  10. Avatar photo فاطمه زهرا گفت:

    سلامم وقتتون بخیر، من سوالی که دارم اینه که تاریخ انتشار دفترچه دانشگاه علمی کاربردی رو در چه زمانی می توان دانلود کرد؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روزتون بخیر؛ دفترچه دانشگاه علمی کاربردی همزمان با شروع ثبت نام منتشر می شود.

  11. Avatar photo Melika گفت:

    سلام به ایران تحصیل برای دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید به کدام سایت مراجعه کرد

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر در همین مقاله لینک دانلود گذاشته شده و می توانید دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی را دانلود کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور + بهمن 1402 | sanjesh

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ایران تحصیل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)