ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ + نحوه دریافت

کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بسیاری از افراد علاقمند به تحصیل در مدارس نمونه دولتی هستند و برای تحصیل در این مدارس در آزمون ورودی آن ها شرکت می‌ کنند. اما نکته‌ ای که باید به آن اشاره کرد همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی است زیرا اگر فردی این کارت را همراه خود نداشته باشد از ورود او به جلسه آزمون جلوگیری می‌ شود.
توجه داشته باشید اخذ کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی به طور معمول پنج روز پیش از زمان آزمون از طریق سایت my.medu.ir امکان‌ پذیر می‌ باشد.

شایان ذکر است از آنجا که پذیرش در مدارس نمونه دولتی از پایه ششم به هفتم بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان انجام می‌ شود؛ نیازی به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز نمی‌ باشد و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی تنها به دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی پایه نهم به دهم این مدارس اختصاص دارد.

شما دانش آموز عزیز یا اولیای گرامی چنانچه نیازمند راهنمایی جهت رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدرسه خود هستید و یا حتی اگر در هنگام دریافت این کارت با مشکل مواجه شدید می‌ توانید از تلفن ثابت بدون گرفتن کد استان محل سکونت خود با شماره 9099075307 تماس بگیرید. برقراری تماس همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲شب ممکن می‌ باشد و کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل اماده کمک و راهنمایی شما می باشند.

لزوم همراه داشتن کارت آزمون مدرسه نمونه دولتی

همانطور که گفتیم داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی شرط اصلی برای شرکت در آزمون به حساب می‌ آید و چنانچه دانش آموزی کارت خود را همراه نداشته باشد نمی‌ تواند به جلسه آزمون وارد شود.

علاوه بر این تنها پس از دریافت این کارت می‌ توان از زمان و مکان برگزاری آزمون و همچنین حوزه امتحانی مطلع شد و اگر برای دریافت این کارت در زمان اعلام شده اقدامات لازم انجام نشود نمی‌ توان در خصوص زمان و مکان آزمون نیز اطلاعی کسب کرد.

برای دریافت این کارت، باید به صورت اینترنتی اطلاعات ثبت نام و هویت خود را در سایت my.medu.ir وارد نمایید.

لزوم همراه داشتن کارت آزمون مدرسه نمونه دولتی

برای اطلاع از تفاوت مدارس نمونه دولتی و غیر انتفاعی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

بر اساس اخبار منتشر شده، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سال ۱۴۰۲ در روز جمعه نهم تیر ماه برگزار می‌ شود و همانطور که گفتیم ۵ روز قبل از شروع آزمون یعنی در روز یکشنبه چهارم تیر ماه می‌ توان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرد.

خوب است بدانید تا روز آزمون و حتی قبل از آن نیز امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی را خواهید داشت اما اگر کارت جلسه آزمون شما مهر مدرسه تان را نداشته باشد فاقد اعتبار است.

بنابراین توصیه می کنیم حتما پس از انتشار این کارت آن را پرینت نمایید و برای تأیید و مهر به مدرسه محل تحصیل فرزندتان ببرید و دریافت کارت را به روزهای پایانی موکول نکنید.

اطلاعیه

تا سال گذشته کلیه مراحل مربوط به ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اعم از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، از طریق سایت های استانی انجام می شد، اما در سال جاری بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، ثبت نام و دریافت کارت آزمون این مدارس در my.medu.ir قابل انجام می باشد.

آشنایی با مراحل اخذ کارت آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

از سال جاری می بایست برای دریافت کارت ورود به جلسه مدارس نمونه دولتی به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مراجعه کرده و اقدامات لازم را برای دریافت این کارت انجام داد بنابراین دیگر نیازی نیست به سایت‌ های استانی مراجعه کنید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت زیر هستند:

ورود به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

وارد کردن اطلاعات خواسته شده جهت ورود به گزینه نمونه دولتی

دریافت کارت و پرینت گرفتن آن

برای آگاهی از درصدهای لازم برای قبولی در نمونه دولتی روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی

در قسمت قبل مراحلی را که لازم است طی کنید تا بتوانید کارت آزمون خود را دریافت نمایید، بیان کردیم. حال در این قسمت راهنمای تصویری این کار را برای مشاهده شما عزیزان قرار دادیم تا به صورت تصویری و مرحله به مرحله بیاموزید چگونه کارت خود را دریافت کنید.

اگر در هنگام طی کردن هریک از مراحل زیر با مشکل مواجه شدید نگران نباشید و با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز شما را برای رفع مشکلتان راهنمایی نمایند.

در مرحله اول نشانی اینترنتی my.medu.ir را در مرورگر خود وارد نمایید تا مانند تصویر زیر به صفحه مربوط به پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش وارد شوید.

اکنون لازم است در این صفحه نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کرده و کد ملی و 6 رقم سریال شناسنامه خود را در قسمت های خواسته شده بنویسید. سپس کد امنیتی تصویری را وارد نموده و بر گزینه ورود کلیک نمایید.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش

در مرحله بعد مانند تصویر بر گزینه آزمون نمونه دولتی کلیک کنید. این گزینه در قسمت ثبت نام و دریافت گواهی ها وجود دارد.

مرحله دوم اخذ کارت آزمون نمونه دولتی

در آخرین مرحله نیز گزینه چاپ کارت را انتخاب کرده و از کارت ورود به جلسه آزمون خود پرینت تهیه نمایید.

مرحله سوم اخذ کارت آزمون نمونه دولتی

برای اطلاع از سامانه نتایج آزمون نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه رفع نقص در کارت امتحان ورودی نمونه دولتی

همانطور که گفتیم در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی اطلاعات داوطلبان درج شده است و حتماً باید آن ها این اطلاعات را مورد بررسی قرار دهند و در صورت بروز هرگونه مغایرت، از زمان انتشار کارت تا حداکثر یک روز پیش از زمان برگزاری آزمون، به آموزش و پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود حضوراً مراجعه نموده و با به همراه داشتن شناسنامه و مدارک خود برای رفع این مشکل اقدام نمایند.

توجه داشته باشید چنانچه کارت ورود به آزمون هر یک از داوطلبان با اطلاعات وی تفاوت داشته باشد و این اشتباه عمدا و یا سهوا به وجود آمده باشد، از ورود آن دانش آموز به جلسه آزمون جلوگیری می‌ شود.

شایان ذکر است مغایرت ممکن است در اطلاعات فردی، تصویر دانش آموز، رشته امتحانی، مدرسه مورد نظر برای تحصیل، آدرس حوزه امتحانی و یا اولویت انتخاب مدارس او باشد. بنابراین لازم است هر یک از این موارد با دقت بررسی شوند تا مغایرتی در آن ها وجود نداشته باشد.

 

اطلاعیه

چنانچه دانش آموزی با وجود مغایرت در کارت ورود به جلسه خود در آزمون ورودی شرکت کرده و پس از کسب نمره قبولی در مدرسه نیز پذیرفته شود، قبولی او مردود اعلام شده و اجازه ثبت نام در مدرسه محل قبولی را نخواهد داشت.

 

مشاوره قبولی در مدرسه نمونه دولتی

با توجه به ظرفیت کم مدارس نمونه دولتی و متقاضیان بسیار آن، برای تحصیل در این مدارس لازم است برنامه‌ ریزی درستی داشته باشید و بر اساس آن مطالعه نمایید. منظور از برنامه‌ ریزی درست، برنامه مطالعاتی منحصر به فرد است و استفاده از برنامه‌ های موجود در اینترنت نمی‌ تواند شما را برای رسیدن به موفقیت یاری رساند.

برنامه ریزی مطالعاتی شما باید بر اساس ویژگی‌ های فردی، فرصت‌ های مطالعاتی، نقاط ضعف و قوت درسی، سطح هوش فردی و موارد دیگری از این قبیل طراحی شده باشد و در آن زمان استراحت کافی و مرور مباحث خوانده شده در نظر گرفته شود.

افزون بر این حتما لازم است با بهترین منابع و نکات تستی آزمون نمونه دولتی به طور کامل آشنا باشید تا بتوانید به راحتی در این آزمون پذیرفته شوید.

مورد دیگری که باید از آن اطلاع داشته باشید ضرایب مربوط به هر یک از دروس است که باید زمان بیشتری را برای مطالعه دروسی که ضریب بیشتری دارند، صرف کنید.

آخرین نکته نیز مربوط به کمک گرفتن از مشاوران دلسوز است که برای ثبت نام نمونه دولتی شما بسیار تاثیرگذار است.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره از بهترین مشاوران سراسر کشور می‌ توانید به صورت تلفنی با شماره 9099075307 (از تلفن ثابت و بدون پیش شماره استانی) تماس بگیرید. مرکز مشاوره ایران تحصیل همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب برای ارائه مشاوره فعال می‌ باشد.

برای اطلاع از نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

اخبار پیرامون آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

آمار دانش آموزان شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی

بر اساس آمارهای وزارت آموزش و پرورش، در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سال جاری ۳۵۰۰ نفر از آموزان پایه نهم در سراسر کشور شرکت داشتند و برای قبولی در پایه دهم با یکدیگر رقابت کردند.

طبق اعلام آقای محمد مهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه، از این تعداد ۳۱۸ هزار و ۱۷ دانش آموز، داوطلب قبولی در رشته‌ های نظری و تعداد ۳۲ هزار و ۴۱۷ دانش آموز متقاضی رشته‌ های فنی حرفه‌ای و کاردانش بودند.

آقای کاظمی همچنین افزودند حدود ۵۵ درصد دانش آموزانی که در این آزمون شرکت کردند دختران بودند و مابقی این آمار به دانش آموزان پسر اختصاص داشت.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

اعلام ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم

طبق اعلام معاون آموزش متوسطه، ظرفیت  پذیرش مدارس نمونه دولتی متوسطه دوم نظری حدود ۶۰ هزار نفر اعلام شده است و هنرستان‌ های نمونه دولتی نیز ۹ هزار نفر ظرفیت دارند.

زمان اعلام پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی

با استناد به اعلام وزارت آموزش و پرورش، اسامی پذیرفته شدگان مدارس نمونه دولتی در هفته اول مرداد ماه منتشر خواهد شد و پس از اعلام این اسامی، افراد پذیرفته شده می‌ توانند اقدامات لازم را برای ثبت نام قطعی خود در مدرسه مورد نظرشان انجام دهند.

اخبار پیرامون شرکت کنندگان امتحان ورودی نمونه دولتی

برای اطلاع از اسامی قبول شدگان نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این مقاله در مورد لزوم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی و همچنین زمان و نحوه اخذ آن اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. همچنین گفتیم اگر در هریک از موارد اطلاعات هویتی و تحصیلی، عکس فرد دانش آموز، رشته مورد امتحان، مدرسه مورد نظر برای تحصیل، نشانی حوزه امتحانی و یا اولویت انتخاب مدارس او اشتباهی وجود داشته باشد لازم است آن را حتما تا قبل از روز آزمون برطرف نماید که دچار مشکل نشود.

امیدواریم این مطالب برایتان مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی و رفع نواقص احتمالی آن کمک کرده باشیم.

در صورتی که مایل به دریافت برنامه مطالعاتی قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی می باشید و می خواهید جزء افراد پذیرفته شده این آزمون قرار بگیرید، می توانید با از تلفن ثابت بدون شماره گیری کداستانی با شماره 9099075307 حتی در روزهای تعطیل تماس بگیرید.

 

برای دریافت فایل پی دی اف مقاله کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

 

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه مدت قبل از آزمون، می توانیم برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی اقدام نماییم؟

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، حدودا پنج روز قبل از آزمون می باشد که بر روی سایت my.medu.ir قرار می گیرد.

برای  ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه چه اطلاعاتی لازم است؟

جهت ورود به سامانه، شما لازم است به اطلاعات هویتی خود دسترسی داشته باشید.

آیا امکان ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه تا روز آزمون وجود خواهد داشت؟

بله. تا آخرین لحظات تعیین شده می توانید اقدام نمایید. اما کارت بدون مهر مدرسه اعتبار ندارد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲ + نحوه دریافت»

  1. Avatar photo علی مرتضوی گفت:

    سلام خسته نباشین
    برای گرفتن کارت ورود به جلسه امتحانای مدارس نمونه دولتی نمیشه رفت آموزش پرورش؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      کارت ورود به جلسه از طریق سامانه قابل استعلام است.

  2. Avatar photo رازقی. گفت:

    سلام می خوام کارت آزمون رو دانلود کنم ارور میده چیکار باید بکنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر با مشاورین ما تماس بگیرید

  3. Avatar photo خاطره گفت:

    سلام چرا لینک کارت آزمون باز نمی شود

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام سایت گاها به دلیل حجم بالا به مشکل می خوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)