ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام قوه قضاییه 1403 + زمان ثبت نام آزمون، رشته، مدرک و شرایط

استخدام قوه قضاییه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مربوطه استخدام قوه قضاییه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله افراد زیادی، داوطلب شرکت در آزمون های مختلف استخدامی برگزار شده توسط نهاد های دولتی و غیر دولتی هستند. ارگان ها و سازمان ها به دلایل زیادی همچون بازنشستگی نیروهای با تجربه، افزایش مراجعین و… همواره با کمبود نیروی انسانی مواجه می شوند. قوه قضاییه نیز به عنوان قوه ای مستقل، با محدوده خدمت رسانی وسیع، با کمبود کادر متخصص و کارآمد در سمت های مختلف شغلی مواجه میشود. افراد واجد شرایط، میتوانند با شرکت در آزمون استخدام قوه قضاییه  و استخدام دادگستری شانس خود را جهت اشتغال در این دستگاه و مراکز ذی ربط امتحان کنند. جهت اطلاع از جزئیات و نحوه ثبت نام در این آزمون با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 زمان ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه 1403

در سال های گذشته اطلاعیه های مختلفی در خصوص استخدام وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در سایت گزینش قوه قضاییه منتشر شد. داوطلبان واجد شرایط عمومی و اختصاصی می توانستند در این آزمون ها شرکت نمایند. شرایط ثبت و نام و استخدام در قوه قضاییه در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

امسال نیز آزمون هایی مانند آزمون وکالت و کارشناسی رسمی قوه قضاییه در تاریخ مشخص برگزار خواهد شد. با توجه به این که سال گذشته ثبت نام آزمون های استخدام قوه قضاییه از تاریخ 19 بهمن ماه آغاز شده بود، امسال نیز پیش بینی می شود زمان ثبت نام از اواخر سال جاری آغاز شود. زمان دقیق ثیت نام آزمون قوه قضاییه در صورت اعلام در این صفحه قرار داده خواهد شد.

به محض اعلام زمان ثبت نام آزمون استخدام قوه قضاییه این مقاله به‌روزرسانی خواهد شد.

دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1403

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه و استخدام دادگستری هر سال در زمان‌های مختلف برگزار می‌شود. با توجه به نیازهای واحدهای اداری دادگستری و قوه قضاییه، ظرفیت پذیرش، رشته و رده‌های شغلی مورد نیاز، و شهرهای پذیرش می‌تواند هر سال متفاوت باشد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه سال ۱۴۰۳ می‌توانند برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام و برگزاری این آزمون، شرایط و سایر جزئیات، دفترچه ثبت نام این آزمون را دریافت و مطالعه نمایند.

دفترچه استخدام قوه قضاییه ۱۴۰۳ با شروع مهلت ثبت نام منتشر می‌شود.

در ادامه، لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه سال گذشته ارائه‌شده‌است.

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه
لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه

دفترچه استخدام دادگستری

برای آگاهی از ثبت نام امریه قوه قضاییه کلیک نمایید.

شرایط عمومی استخدام قوه قضاییه

استخدام در هر ارگانی مستلزم دارا بودن شرایطی می باشد. در این بخش از مقاله به بررسی شرایط عمومی و استخدامی شرکت در آزمون استخدامی قوه قضاییه  می پردازیم.

✅ شرایط عمومی متقاضیان شرکت در آزمون استخدام قوه قضاییه:

✅ داشتن تابعیت ایرانی

✅ نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر

✅ عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر

✅ داشتن توانائی جسمی و روانی متناسب با شغل مورد درخواست و عدم ابتلا به بیماریهای مسری به تشخیص پزشک قانونی یا پزشک معتمد دادگستری جمهوری اسلامی ایران

✅ باور به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی مطرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✅ دارا بودن مدارک تحصیلی دانشگاهی و یا مدارک هم طراز(برای مشاغلی که مدارک هم طراز در شرایط احراز آنها پیشبینی شده است)

✅ التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✅ نداشتن منع استخدامی در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح.

✅ انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت دائم برای آقایان

✅ داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و بازنشسته باشند.

به استناد ماده ۹۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پستهای سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا میباشند، پس از پذیرفته شدن، در زمان استخدام نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرا یی باشند.

شرایط اختصاصی آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه

داشتن سن حداقل بیست سال تمام و حداکثر سن سی و پنج سال تمام برای دارندگان مدارک فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر سن سی وهشت سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری برای استخدام قوه قضاییه  الزامی است.

اشتغال قبولشدگان از بدو استخدام در رشته شغلی پذیرفته شده و در منطقه جغرافیا یی انتخابی حداقل به مدت ده سال الزامی خواهد بود (در این مدت امکان انتقال و جابجایی فرد به هیچ عنوان وجود نداشته و تعهد محضری لازم از قبول شدگان اخذ خواهد شد.)

تذکر : ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن دانشنامه یا گواهینامه موقت تحصیلی و در مورد اتمام دوره خدمت ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) و همچنین در قسمت معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) آخرین روز ثبت نام میباشد.

ملاک عمل در محاسبه سن افراد، آخرین روز ثبت نام میباشد.

برای کسب اطلاع از شرایط سنی آزمون وکالت  کلیک کنید.

چگونه کارمند دادگستری شویم؟

شرایط سنی استخدام قوه قضاییه

همانطور که در شرایط عمومی استخدام در قوه قضاییه ذکر شد شرایط سنی به شرح زیر می باشد.

📌 دارا بودن حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 35 سال برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی

📌 دارا بودن حداکثر سن 38 سال برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری برای استخدام قوه قضاییه  الزامی می باشد.

📌 آزادگان، جانبازان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد به بالا و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال و بیشتر سابقه اسارت دارند از شرط سنی معاف هستند.

📌 همچنین برای برای پدر، مادر، خواهر، برادر و همسر شهدا تا میزان 5 سال به شرط سنی اضافه می شود.

📌 برای رزمندگان و داوطلبان با کارت پایان خدمت، طول دوره خدمت به شرایط سنی ذکر شده اضافه می شود.

بنر کال تو اکشن

سهمیه های استخدامی قوه قضاییه 1403

همانند سایر آزمون های استخدامی که در ایران برگزار می شود، در این آزمون نیز برای نام نویسی و شرکت سهمیه هایی در نظر گرفته می شود. به طور کلی سهمیه ای که به خانواده ایثارگران تعلق می گیرد  و سهمیه های معلولین از مواردی اند که در استخدام قوه قضاییه مد نظر قرار می گیرند. در ادامه درصد هر یک از سهمیه ها بیان شده است:

✅ سهمیه کارکنان شوراهای حل اختلاف به تفکیک استان ها و شهرستان های به میزان 20%

✅ سهمیه ایثارگران 25 درصد شامل جانبازان، آزادگان و همسر و فرزندان شهدا، همسرو فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آزادگان دارای یکسال و بالاتر، خواهر و برادر شاهد می باشد.

✅ سهمیه ایثارگران 5 درصد شامل رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد، فرزندان آزادگان با اسارت کمتر از یک سال می باشد.

✅ سهمیه معلولین شامل معلولین با ارایه معرفی نامه از بهزیستی می شود.

برای آشنایی با سوالات گزینش قوه قضاییه روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

رشته‌های آزمون استخدامی قوه قضاییه سال 1403

به دلیل گسترش واحدهای اجرایی و اداری قوه قضاییه، بازنشستگی نیروهای قدیمی و فاکتورهای دیگر، هر ساله نیاز به استخدام نیروهای با تجربه و متخصص مورد نیاز این سازمان نیز افزایش می‌یابد.

با توجه به تغییرات به وجود آمده و شرایط حاکم، رشته‌های شغلی مورد نیاز و رشته‌های تحصیلی مورد پذیرش این رده‌های شغلی با سال قبل ممکن است متفاوت باشد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه سال جاری، موظف هستند پیش از ثبت نام این آزمون، لیست رشته‌های شغلی و رشته‌های تحصیلی مورد پذیرش را مطالعه کنند و در صورت یافتن رشته شغلی متناسب با مدارک تحصیلی خود، برای ثبت نام این آزمون اقدام کنند. در ادامه لیست رشته‌های استخدام قوه قضاییه سال گذشته ارائه‌شده‌است.

لیست رشته‌های استخدام قوه قضاییه
دانلود لیست رشته‌های استخدام قوه قضاییه

سایت استخدام دادگستری

سایت استخدام دادگستری

همانگونه که پیش از این اشاره‌شده‌است، وزارت دادگستری به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز خود، آزمون‌های مختلفی از جمله آزمون وکالت، کارشناسی رسمی، میانجیگری و آزمون استخدامی فراگیر یا غیر متمرکز را برگزار می‌کند.

فرایند ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت دادگستری تحت نظر این وزارتخانه انجام می‌شود، اما ممکن است مجری این فرایند هر ساله متفاوت باشد. این آزمون ممکن است توسط سازمان سنجش sanjesh.org ، وزارت دادگستری یا سایت آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار شود.

با توجه به اطلاعیه‌ای که در خصوص استخدام وزارت دادگستری در دوره گذشته انتشار یافته است، مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی مسئول برگزاری این آزمون بوده و داوطلبان باید در مهلت مقرر به سایت این مرکز به نشانی hrtc. ir مراجعه کرده و ثبت نام نمایند.

داوطلبان برای ثبت نام در آزمون استخدامی وزارت دادگستری سال ۱۴۰۳ باید مراحلی همچون پرداخت هزینه ثبت نام، تکمیل تقاضانامه اینترنتی، بارگذاری مدارک، تایید اطلاعات و سایر مراحل را با موفقیت طی کنند.

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه 1403

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه از طریق سایت مرکزی و گاهی از طریق سایر سامانه ها انجام پذیر است. ثبت نام این آزمون ها اکثرا به صورت آنلاین و اینترنتی می باشد. امسال نیز ثبت نام این آزمون از طریق سایت آزمون جهاد دانشگاهی انجام پذیر است.

طبق اطلاعیه منتشر شده، نام نویسی این آزمون در سامانه استخدام جهاد دانشگاهی به نشانی  hrtc.ir امکان پذیر است. نحوه ثبت نام در ادامه مطلب به صورت تصویری آموزش داده شده است.

راهنمای تصویری ثبت نام در آزمون استخدام قوه قضاییه

با مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی  hrtc.ir گزینه آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه را انتخاب و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه مرحله 1

در این مرحله از استخدام قوه قضاییه باید گزینه پرداخت هزینه و ورود به صفحه را انتخاب نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه

سپس همانطور که در تصویر زیر مشخص است اطلاعات خواسته شده را وارد و کادرهای اطلاعات کارت را برای پرداخت تکمیل نمایید.

به صفحه ی اصلی بازگشته و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه مرحله آخر

در مرحله آخر نیز اطلاعات خواسته شده را وارد و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

جهت آشنایی با شرایط آزمون قضاوت برای خانم ها کلیک نمایید

منابع عمومی و اختصاصی استخدام کادر اداری قوه قضاییه 1403

برای قبولی در آزمون استخدامی قوه قضاییه، شرط اول مراجعه به سایت گزینش قوه قضاییه و مطالعه منابع معرفی شده از سوی نهاد مربوطه می باشد. در ادامه هر یک از منابع عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار می گیرند.

منابع عمومی قوه قضاییه:

✅ فناوری اطلاعات یا مهارت های هفت گانه ICDL

✅ زبان و ادبیات فارسی

✅ معارف اسلامی

✅ زبان انگلیسی عمومی

✅ اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی ، حقوق قانون اساسی

✅ هوش و توانایی عمومی

منابع اختصاصی قوه قضاییه:

هر یک از شاخه های شغلی قوه قضاییه منابع مخصوص خود را دارند که در ادامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت. ابتدا عنوان شغلی و سپس منابع مربوط به هر یک قرار داده شده است.

📌 مسئول ابلاغ و اجرا
حقوق اساسی – قانون آیین دادرسی مدنی – قانون اجرای احکام مدنی – آیین دادرسی کیفری – حقوق عمومی – حقوق مدنی – قانون مجازات اسلامی
📌 تقریر نویس
حقوق اساسی – قانون آیین دادرسی مدنی – قانون اجرای احکام مدنی – آیین دادرسی کیفری – حقوق عمومی – حقوق مدنی – قانون مجازات اسلامی
📌 ماشین نویس
شبکه های کامپیوتر – سیستم عامل – مبانی کامپیوتر – اصول ماشین های کنترل عددی و مطلبی – مدیریت منابع انسانی ( حقوق اداری )
📌 مسئول خدمات مالی
اصول حسابداری 1 و 2 – حسابداری دولتی و بخش عمومی – بودجه – قانون محاسبات عمومی – مدیریت مالی
📌 مدد کار اجتماعی
مبانی و نظریه های جامعه شناسی – روش تحقیق و آمار – مددکاری اجتماعی – اسیب شناسی اجتماعی – روانشناسی عمومی – علوم ارتباطات اجتماعی
📌 کارشناس شبکه
شبکه های کامپیوتر – امنیت شبکه – معماری کامپیوتر – مدارهای منطقی و الکترونیکی – سیستم عامل
کارشناس آمار
احتمال 1 و 2 – روش های آماری – رگرسیون – نمونه گیری 1 و 2 – مفاهیم و روش های آماری
📌 حسابداری
اصول حسابداری 1 و 2 – حسابداری دولتی و بخش عمومی – بودجه – قانون محاسبات عمومی – مدیریت مالی
📌 کاردان اقدامات تامینی و تربیتی
حقوق اساسی و اداری – اخلاق حرفه ای و فرهنگ سازمانی – مبانی سازمان و مدیریت – حقوق عمومی
📌 کاردان حراست
حقوق اساسی و اداری – اخلاق حرفه ای و فرهنگ سازمانی – مبانی سازمان و مدیریت – حقوق عمومی – مبانی حفاظت – مبنی پدافند غیرعامل
📌 متصدی امور دفتری
مبانی رفتار سازمانی – مدیریت منابع انسانی – مالیه عمومی و بودجه ریزی – مبانی علوم اجتماعی – حقوق اداری – مبانی جامعه شناسی –تئوری های مدیریت
📌 کارشناس حقوقی
آیین دادرسی مدنی – آیین دادرسی کیفری – حقوق عمومی – حقوق مدنی – حقوق تجارت
📌 کارشناس امور اداری
مبانی سازمان و مدیریت – مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی -مدیریت تحول سازمانی – سیستم های اطلاعاتی مدیریت -برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک – قوانین مدیریت خدمات کشوری
📌 کارشناس برنامه ریزی
آمار و احتمال کاربردی – برنامه ریزی استراتژیک -مالیه عمومی و بودجه ریزی – برنامه ریزی امور فرهنگی – برنامه ریزی علوم اجتماعی – اصول مدیریت
📌 کارشناس تاسیسات
نقشه کشی تأسیسات – برق تأسیسات – تأسیسات حرارتی و کارگاه – مقاومت مصالح – استاتیک

 

برای ثبت نام کارشناس رسمی قوه قضاییه روی لینک کلیک کنید.

استخدام دادگستری با مدرک دیپلم 1403

استخدام دادگستری با مدرک دیپلم

درخواست استخدام از دیپلم سازمان‌ها و موسسات در بخش‌های مختلف نیاز به جذب و استخدام نیرو دارند و همیشه به دنبال تامین نیرو در جایگاه‌های مد نظرشان هستند.

روال استخدام در سازمان‌ها معمولا به دو صورت استخدام از طریق آزمون‌های رسمی و همچنین استخدام از طریق مصاحبه‌های حضوری انجام می‌شود.

استخدام‌های رسمی در دو مرحله آزمون کتبی و آزمون مصاحبه برگزار می‌شود و داوطلبان در یک رقابت شدید شانس به دست آوردن این جایگاه‌های شغلی را دارند، اما استخدام‌هایی که از طریق مصاحبه انجام می‌شود، معمولا به صورت غیر رسمی برگزار‌شده‌و در برخی جایگاه‌های شغلی مانند رانندگی، تدارکات و… صورت می‌گیرد.

استخدام‌های غیر رسمی دادگستری نیز مانند دیگر مجموعه ها، صرفا بر اساس مصاحبه‌های حضوری و بررسی رزومه افراد متقاضی استخدام صورت می‌گیرد. این نمونه از استخدام‌ها تنها در برخی جایگاه‌های شغلی خاصی مانند راننده، آشپز، تدارکات و… انجام می‌شود و افراد برای به دست آوردن این شغل‌ها می‌توانند با ارسال رزومه و مصاحبه حضوری شانس خود را امتحان کنند. استخدام دادگستری در این مجموعه شغل‌ها هم مستلزم داشتن شرایط خاصی است که از قبل به افراد متقاضی استخدام اعلام می‌شود و تنها افرادی که شرایط آزمون استخدامی را داشته باشند می‌توانند در این بخش شرکت کنند.

استخدام دادگستری با مدرک دیپلم ، شانس ویژه‌ای است که افراد می‌توانند با ارسال رزومه و حضور در این استخدام فرصت به دست آوردن شغل را داشته باشند.

معمولا استخدام دادگستری با مدرک دیپلم  از طریق اطلاعیه‌های جداگانه‌ای به افراد اعلام می‌شود تا واجدین شرایط آزمون استخدامی با اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدارک خود را ارائه داده و در مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایند.

برای آشنایی با آزمون تشریحی قضاوت کلیک نمایید.

استخدام دادگستری با لیسانس 1403

در سال ۱۴۰۳، وزارت دادگستری اعلام کرده است که از افراد دارای مدرک تحصیلی در رشته لیسانس حقوق دعوت به همکاری می‌نماید. در صورت نیاز به استخدام، این وزارتخانه فراخوان استخدامی را اعلام کرده و داوطلبان می‌بایست در بازه زمانی معین‌شده‌مدارک خود را ارسال یا فرم خود را تکمیل نمایند.

فراخوان‌های دعوت به همکاری استخدام دادگستری ۱۴۰۳ در بازه‌های مختلفی در سال منتشر می‌شود و در حال حاضر امکان اعلام بازه زمانی دقیق وجود ندارد. داوطلبان می‌بایست با بررسی تمامی فراخوان‌های استخدامی این وزارتخانه، از استخدام لیسانس حقوق دادگستری اطمینان حاصل نموده و در صورت داشتن تمامی شرایط، در فراخوان مورد نظر خود شرکت نمایند.

در حال حاضر فراخوانی برای استخدام داوطلبان دارای مدرک تحصیلی لیسانس وجود نداشته و به محض انتشار فراخوان استخدامی این وزارتخانه، در این مقاله اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مصاحبه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۳

بر اساس زمانبندی اعلام‌شده‌در دوره گذشته، معمولا دو ماه پس از برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۳ نتایج اولیه آن اعلام می‌شود و افراد واجد شرایط به مرحله بعد یعنی مصاحبه آزمون استخدامی قوه قضاییه ۱۴۰۳ دعوت خواهند شد. در این مصاحبه، سوالات مختلفی از داوطلبان پرسیده می‌شود که باید به آرامی و با خونسردی پاسخ دهند، زیرا تمام رفتارها و حرکات آن‌ها توسط افراد مصاحبه‌کننده بررسی می‌شود.

این سوالات شامل مواردی از قبیل کلیات مصاحبه، ویژگی‌های روانشناختی، دانش کامپیوتر و ICDL، دانش مربوط به رشته و مدرک تحصیلی، مهارت و دانش شغلی، دانش لازم در مورد سازمان مورد نظر، کلیات عقاید، فعالیت‌های پژوهشی، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های جانبی است.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

خلاصه مقاله استخدام قوه قضاییه

هر ساله نهاد ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی جهت تکمیل کادر اداری خود اقدام به جذب نیروی انسان از طریق  برگزاری آزمون های استخدامی می نمایند. قوه قضاییه نیز به عنوان یکی از قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران، نیروی انسانی مورد نیاز در عناوین و مناصب شغلی مختلف را از طریق برگزاری آزمون استخدام قوه قضاییه تامین میکند.

متقاضیان علاقه مند به اشتغال در قوه قضاییه و استخدام دادگستری می توانند در موعد مقرر اقدام به ثبت نام و شرکت در این آزمون نمایند. در این مقاله به تمامی جزئیات ثبت نام و شرایط استخدام قوه قضاییه و همچنین منابع مورد نیاز جهت آمادگی هرچه بیشتر داوطلبان پرداخته شد.

برای دانلود PDF کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مربوطه استخدام قوه قضاییه

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه چه زمانی است؟

هنوز زمان دقیق ثبت نام آزمون قوه قضاییه مشخص نشده است اما انتظار می رود اواخر سال جاری باشد. در صورت انتشار زمان دقیق از سوی قوه قضاییه این مطلب بروزرسانی می شود.

منابع عمومی استخدام کادر اداری قوه قضاییه چیست؟

فناوری اطلاعات یا مهارت های هفت گانه ICDL، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی ، حقوق قانون اساسی، هوش و توانایی عمومی

برای ثبت نام در آزمون استخدام قوه قضاییه باید به کدام سایت مراجعه کرد؟

سایت استخدام جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «استخدام قوه قضاییه 1403 + زمان ثبت نام آزمون، رشته، مدرک و شرایط»

  1. Avatar photo بابک گفت:

    سلام نمیشه به عنوان امریه استخدام شد توی قوه قضاییه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله اگر سایت مربوطه باز گردد

  2. Avatar photo الهه گفت:

    خانم ها هم میتونن قوه قضاییه استخدام بشن؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo بهرامی گفت:

    سلام . من لیسانس فناوری اطلاعات هستم . به جز شبکه های کامپیوتری دیگه برای چه شغلی می تونم برای استخدام قوه قضاییه ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر میتوانید در ازمون کارشناسان دادگستری نیز شرکت بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور