ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سوالات گزینش قوه قضاییه ۱۴۰۳

سوالات گزینش قوه قضاییه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سوالات گزینش قوه قضاییه به شما کمک می کند تا در آزمون گزینش این نهاد قضایی قبول شوید. معمولا سوال های قوه قضاییه مانند سوالات آزمون کتبی آن است که در مورد موضوعات مختلفی به صورت شفاهی از داوطلبان سوال می پرسند. لذا داوطلبان باید از سوالات و فرم گزینش قوه قضاییه اطلاع داشته باشند و از تجربیات و دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه سال های گذشته داوطلبان دیگر استفاده کنند. بررسی این موضوعات به داوطلبان کمک می کند تا با آمادگی کاملی در آزمون گزینش قوه قضاییه شرکت کنند.

از آنجا قبولی در آزمون گزینش قوه قضاییه برای استخدام شدن رسمی داوطلبان ضروری است. به همین دلیل در این مقاله از ایران تحصیل قصد داریم در مورد موضوعات پیرامون سوال های گزینش قوه قضاییه، دلایل رد شدن و غیره صحبت کنیم.

📢 اطلاعیه 📢

برای ثبت نام در آزمون استخدام قوه قضاییه باید وارد سایت جهاد دانشگاهی شوید، برای ورود به این وب سایت بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

گزینش چیست؟

بسیاری از افراد نمی دانند فرم گزینش قوه قضاییه چیست و در گزینش چه سوالاتی از آن ها پرسیده می شود. در ابتدا بهتر است در مورد اینکه معنا و مفهوم (گزینش چیست؟) صحبت کنیم تا با این فرآیند استخدامی قوه قضاییه آشنا شوید. گزینش، مرحله پایانی جذب در یک ارگان، سازمان یا اداره دولتی است که مباحث مختلفی را از داوطلبان توسط سازمان های دولتی مورد بررسی قرار می گیرند.

اولین مسئله در فرم گزینش قوه قضاییه مربوط به تحقیق محلی است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بسیاری از افراد نمی توانند از این مرحله عبور کنند. مبحث دوم مربوط به عقیدتی و سیاسی است. این بخش از گزینش نیز می تواند شما را با چالش بزرگی مواجه کند. معمولا دریافت اطلاعات شخصی، علمی و غیره هم جزو گزینش هستند که با برخی از سوالات آن ها در ادامه آشنا خواهید شد.

فرم گزینش قوه قضاییه

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

بررسی متداول ترین سوالات گزینش قوه قضاییه

مطمئنا مطلع شدن از متداول ترین سوالات گزینش قوه قضاییه می تواند به شما کمک کند تا با آگاهی بیشتر در این آزمون شرکت کنید. توجه داشته باشید که سوالات گزینش قوه قضاییه از 8 بخش (کلیات مصاحبه شونده، ویژگی‌های روانشناختی، دانش کامپیوتر و ICDL، دانش مربوط به رشته و مدرک تحصیلی، مهارت و دانش شغلی متناسب با نوع شغل، دانش لازم در مورد سازمان مورد نظر، کلیات عقاید، فعالیت‌های پژوهشی، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های جانبی) تشکیل می شوند. در ادامه هر کدام از این بخش ها را مورد بررسی قرار می دهیم تا با سوالات آن ها به طور کامل آشنا شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد استخدام قوه قضاییه و شرایط استخدام آن روی لینک کلیک کنید.

☑️ کلیات مصاحبه شونده

اولین بخش فرم گزینش قوه قضاییه مربوط به کلیات مصاحبه شونده است. توجه داشته باشید که در ابتدای گزینش از شما درخواست می کنند تا بیوگرافی خود را شرح دهید. شما باید اطلاعاتی در مورد نام و نام خانوادگی، اطلاعات شغلی مربوط به خود و خانواده و بسیاری از موارد دیگر ارائه دهید.

☑️ ویژگی‌های روانشناختی

در گام دوم، ویژگی های روانشناختی شما مورد بررسی قرار می گیرند. اگر برای اینکه بتوانید این مرحله از گزینش را پشت سر بگذارید بهتر است با برخی از سوالات روانشناختی همچون (می توانید به دیگران اعتماد کنید، شما فکر می کنید چه شخصیتی دارید، مهمترین هدفتان در زندگی چیست، برنامه یک روز از زندگی خود را شرح دهید، اسم معلم کلاس سوم ابتدایی شما چیست و غیره) آشنا شوید. در قسمت زیر برخی از سوالات مربوط به ویژگی های روانشناختی را ذکر خواهیم کرد و بهترین پاسخ را نیز در اختیارتان قرار خواهیم داد.

📌 برنامه شما برای زندگی بعد از این که به سر کار رفتید، چیست؟

در پاسخ به این سوال باید ذکر کنید قصد دارید ازدواج کنید. زیرا مبحث ازدواج سنت پیغمبر است و در استخدام شما نیز تاثیر زیادی دارد. در ادامه بهتر است ذکر کنید می خواهید در کار خود پیشرفت کنید.

📌 چطور می خواهید بین زندگی شخصی و زندگی کاریتان تعادل ایجاد کنید؟

یک روز 24 ساعت است که به سه قسمت تقسیم می شود. 8 ساعت در روز مخصوص کار است، 8 ساعت برای استراحت در نظر گرفته شده است و 8 ساعت هم برای تفریح اختصاص داده می شود. در نتیجه به سادگی می توان با یک تقسیم بندی و مدیریت درست تعادل را بین زندگی کاری و زندگی شخصی ایجاد کرد.

📌 چرا ازدواج نکردید؟

همانطور که در بخش اول اشاره کردیم ازدواج سنت پیغمبر است و برای استخدام شدن در قوه قضاییه هم مبحث ازدواج از اهمیت زیادی برخوردار است. در نتیجه پیشنهاد می شود در پاسخ به این سوال ذکر کنید که دلیل ازدواج نکردن شما نداشتن یک شغل مناسب است.

سوال های روانشناختی گزینش قوه قضاییه

☑️ دانش کامپیوتر و ICDL

همانطور که می دانید تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است. به همین دلیل دانش کامپیوتر و ICDL هم برای استخدام در قوه قضاییه الزامی می باشد در نتیجه بخشی از سوالات گزینش قوه قضاییه مربوط به دانش کامپیوتر و ICDL است. برای مثال از شما می خواهند توضیحاتی را در مورد کامپیوتر، نرم افزار، سخت‌افزار و سیستم عامل ارائه دهید. از سوی دیگر احتمال دارد از شما بپرسند کلمه ICDL مخفف چه عبارتی است. مطمئنا در مورد نحوه استفاده از ایمیل سوالاتی را مطرح می کنند. برای این که بتوانید به این سوالات پاسخ دهید پیشنهاد می کنیم کتاب دو جلدی icdl را مطالعه کنید. در ادامه چند نمونه از متداول ترین سوالات مربوط به دانش کامپیوتر و icdl را با پاسخ ذکر می کنیم.

📌 چند تا از مرورگرها را نام ببرید؟

در پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم نام مرورگرهایی همچون فایر فاکس، گوگل کروم و اوپرا را ذکر کنید.

📌 چند تا از سیستم‌ عامل‌های مطرح رو نام ببرید؟

سیستم عامل های مختلفی وجود دارند که شما می توانید نام آن ها را مطرح کنید. برای مثال شما می توانید نام سیستم عامل هایی همچون ویندوز، لینوکس و مکینتاش را ببرید.

📌 منظور از ورژن چیست؟

هر نرم افزار در ورژن های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند؛ برای مثال ورژن جدید نرم افزار فتوشاپ در هر بار وارد بازار می شود و شما می توانید از ویژگی های اضافه شده به فتوشاپ جدید بهره مند شوید.

☑️ دانش مربوط به رشته و مدرک تحصیلی

در این بخش از گزینش، سوالاتی در مورد رشته تخصصیتان پرسیده می شود تا از میزان دانش شما نسب به رشته تحصیلیتان مطلع شوند.

☑️ مهارت و دانش شغلی متناسب با نوع شغل

یک بخش از سوالات گزینش قوه قضاییه مربوط به مهارت و دانش شغلی شما متناسب با نوع شغلتان است. در این قسمت از گزینش، سوالاتی همچون دلیل و انگیزه شما از انتخاب شغل مورد نظرتان پرسیده می شود، چرا این شغل رو انتخاب کردید، لزوم وجود شغل چیست، آیا این شغل شما یک نیاز است، برای موفقیت در شغلتان می‌خواهید چیکار کنید و غیره. لازم به ذکر است بدانید پاسخ دادن به این سوالات کار سختی نیست و شما می توانید به سادگی به این سوالات پاسخ دهید.

سوالات آزمون استخدامی قوه قضاییه

☑️ دانش لازم در مورد سازمان مورد نظر

مطمئنا باید نسبت به سازمانی که تصمیم دارید در آن استخدام شوید، دانش لازم را داشته باشید. بنابراین در همین راستا از شما سوالاتی را می پرسند؛ برای مثال یکی از سوالاتی که از شما پرسیده می شوند این است که چرا این سازمان رو انتخاب کردید؟

در زیر برخی از سوالاتی که احتمال دارد از شما پرسیده شود را مشاهده می کنید:

👈 اگر مافوق شما یک کار غیرقانونی بخواهد، چیکار می کنید؟
👈 اگر مدیریت بخواهد تا غروب در اداره بمانید، چیکار می کنید؟
👈 مدیریت شما را به یک جای دور می خواهد منتقل کند، آیا در آن جا کار می کنید؟
👈 انتظارات شما از مدیر چیست؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد اعلام نتایج آزمون وکالت و ورود مستقیم به سامانه پذیرفته شدگان کلیک کنید.

☑️ کلیات عقاید

در این قسمت از گزینش سوالاتی در مورد عقاید مطرح می شود. شایان ذکر است که پاسخ دادن نادرست به این سوالات می تواند یکی از دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه باشد. یکی از متداول ترین سوالاتی که در گزینش ارائه می شود این است که اگر ارباب رجوع داشته باشید، اول نماز می خوانید یا اول کار او را انجام می دهید؟

☑️ فعالیت‌های پژوهشی، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های جانبی

آخرین سوالات گزینش مربوط به فعالیت‌های پژوهشی، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های جانبی است. برای مثال از شما پرسیده می شود چه دوره‌های آموزشی را گذرانده اید، آیا مدارک زبان و کامپیوتر دارید یا خیر، مدرک شورای پایگاه بسیج و یا کارت بسیج دارید یا خیر و  چه فعالیت‌های ورزشی انجام می دهید.

نمونه سوال های گزینش قوه قضاییه

برای اطلاع از دفترچه استخدام قوه قضاییه و لینک دانلود مستقیم آن کلیک کنید.

دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه

دلایل مختلفی باعث رد شدن شما در گزینش قوه قضاییه شوند که در زیر به شایع ترین دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه اشاره می کنیم. پیشنهاد می کنیم آن ها را با دقت مطالعه کنید.

👈اولین دلیل رد شدن در گزینش قوه قضاییه نداشتن تابعیت ایرانی است.

👈 پاسخ اشتباه به سوالات گزینش می تواند یکی از دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه باشد.

👈افرادی که تصمیم دارند در قوه قضاییه استخدام شوند باید به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی متدین باشند؛ در غیر این صورت در گزینش رد خواهند شد.

👈افرادی که به قانون اساسی کشور و مقام معظم رهبری معتقد نباشند، در گزینش رد خواهند شد.

👈یکی دیگر از دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه عضویت داوطلب در گروه ها و احزاب غیرقانونی و مخالف اسلام و کشور می باشد.

برای ثبت نام کارشناس رسمی قوه قضاییه روی لینک کلیک کنید.

👈داشتن سابقه کیفری یکی از دلایل برای رد شدن در گزینش است.

👈یکی از دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه اعتیاد به دخانیات و مواد روان گردان است

👈نداشتن کارت پایان خدمات سربازی

👈نداشتن شرایط احراز شغلی انتخابی

👈نداشتن شرایط سنی برای مثال داشتن حداقل 20 سال سن، داشتن حداکثر 35 سال سن برای دارندگان مدرک کاردانی و کارشناسی، داشتن حداکثر 38 سال سن برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد و دکتری الزامی است.

البته دلایل دیگری نیز می توانند باعث رد شدن شما در آزمون گزینش قوه قضاییه شوند که جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید.

دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه

جهت کسب اطلاعات نسبت به نتایج آزمون کادر اداری قوه قضاییه بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

منابع استخدام قوه قضاییه

مطمئنا می دانید برای قبول شدن در آزمون استخدامی قوه قضاییه باید به منابع عمومی و تخصصی دسترسی داشته باشید. به همین منظور در این بخش از مقاله بررسی سوالات گزینش قوه قضاییه تصمیم داریم منابع عمومی و تخصصی را ارائه کنیم.

منابع عمومی استخدام قوه قضاییه

در این بخش مقاله تهیه فرم گزینش قوه قضاییه شما از منابع عمومی استخدام قوه قضاییه مطلع خواهید شد. این نکته را در نظر داشته باشید (فناوری اطلاعات یا مهارت های هفت گانه ICDL، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی و دانش اجتماعی، حقوق قانون اساسی، هوش و توانایی عمومی)  منابع عمومی آزمون استخدام قوه قضاییه هستند.

منابع اختصاصی استخدام قوه قضاییه

در قسمت زیر یک جدول قرار داده شده است که شما می توانید با مشاهده آن از رشته شغلی و منابع مربوط به آن مطلع شوید.

رشته شغلی منابع
مسئول ابلاغ و اجرا حقوق اساسی – قانون آیین دادرسی مدنی – قانون اجرای احکام مدنی – آیین دادرسی کیفری – حقوق عمومی – حقوق مدنی – قانون مجزات اسلامی
تقریر نویس حقوق اساسی – قانون آیین دادرسی مدنی – قانون اجرای احکام مدنی – آیین دادرسی کیفری – حقوق عمومی – حقوق مدنی – قانون مجزات اسلامی
ماشین نویس شبکه های کامپیوتر – سیستم عامل – مبانی کامپیوتر – اصول ماشین های کنترل عددی و مطلبی – مدیریت منابع انسانی ( حقوق اداری )
مسئول خدمات مالی اصول حسابداری 1 و 2 – حسابداری دولتی و بخش عمومی – بودجه – قانون محاسبات عمومی – مدیریت مالی
مددکار اجتماعی مبانی و نظریه های جامعه شناسی – روش تحقیق و آمار – مددکاری اجتماعی – اسیب شناسی اجتماعی – روانشناسی عمومی – علوم ارتباطات اجتماعی
کارشناس شبکه شبکه های کامپیوتر – امنیات شبکه – معماری کامپیوتر – مدارهای منطقی و الکترونیکی – سیستم عامل
کارشناس آمار احتمال 1 و 2 – روش های آماری – رگرسیون – نمونه گیری 1 و 2 – مفاهیم و روش های آماری
حسابدار اصول حسابداری 1 و 2 – حسابداری دولتی و بخش عمومی – بودجه – قانون محاسبات عمومی – مدیریت مالی
کاردان اقدامات تامینی و تربیتی حقوق اساسی و اداری – اخلاق حرفه ای و فرهنگ سازمانی – مبانی سازمان و مدیریت – حقوق عمومی
کاردان حراست حقوق اساسی و اداری – اخلاق حرفه ای و فرهنگ سازمانی – مبانی سازمان و مدیریت – حقوق عمومی – مبانی حفاظت – مبنی پدافند غیرعامل
متصدی امور دفتری مبانی رفتار سازمانی – مدیریت منابع انسانی – مالیه عمومی و بودجه ریزی – مبانی علوم اجتماعی – حقوق اداری – مبانی جامعه شناسی –تئوری های مدیریت
کارشناس حقوقی آیین دادرسی مدنی – آیین دادرسی کیفری – حقوق عمومی – حقوق مدنی – حقوق تجارت
کارشناس امور اداری مبانی سازمان و مدیریت – مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی -مدیریت تحول سازمانی – سیستم های اطلاعاتی مدیریت -برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک – قوانین مدیریت خدمات کشوری
کارشناس برنامه ریزی آمار و احتمال کاربردی – برنامه ریزی استراتژیک -مالیه عمومی و بودجه ریزی – برنامه ریزی امور فرهنگی – برنامه ریزی علوم اجتماعی – اصول مدیریت
کارشناس تاسیسات نقشه کشی تأسیسات – برق تأسیسات – تأسیسات حرارتی و کارگاه – مقاومت مصالح – استاتیک

راهنمای تصویری مراحل ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه

در این بخش از محتوا تهیه فرم گزینش قوه قضاییه تصمیم داریم مراحل ثبت نام آزمون را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش دهیم. در گام اول باید وارد وب سایت جهاد دانشگاهی شوید. تنها کافی است نام جهاد دانشگاهی را در گوگل جستجو کنید یا آدرس اینترنتی hrtc.ir را در سرچ باکس وارد نمایید. این مسئله در تصویر زیر قابل مشاهده است.

مراحل ثبت نام آزمون استخدامی قوه قضاییه

در ادامه باید بر روی گزینه آزمون استخدامی کلیک کنید و خرید کارت و پرداخت هزینه را انجام دهید. در مرحله بعد به صفحه اصلی باز خواهید گشت و باید وارد سامانه شوید. بعد از ورود به سامانه باید برای تکمیل تقاضانامه اینترنتی و بارگذاری مدارک را انجام دهید. در انتها هم باید اطلاعات خود را ثبت نهایی کنید تا کد رهگیری را بگیرید.

ثبت نام در آزمون قوه قضاییه

اخبار پیرامون استخدام قوه قضاییه

✔️ ۹۶۰۰ نفر از طریق آزمون، استخدام کادر اداری قوه قضاییه می‎‌شوند.

به گزارش ایرنا از معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، محمدباقر الفت در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه افزود: حدود ۱۰۴ هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون نام نویسی کردند. این آزمون در ۵۹ شهر و مرکز استان و ۲۷۴ حوزه برگزار شد و به طور متوسط در هر حوزه ۴۰۰ نفر شرکت کردند.

✔️ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آزمون قوه قضاییه

به استناد بند ب ماده ۱۵ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 27 مهرماه ۱۴۰۳ ،جهت اطلاع از شرایط داوطلبان متناسب با این قانون، در پروفایل داوطلبان بخشی به نام اطلاعیه شماره 4 تعبیه گردیده است تا داوطلبان نسبت به ویرایش اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.

برای کسب اطلاعات نسبت به ثبت نام امریه قوه قضاییه بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعاتی نسبت به فرم گزینش قوه قضاییه در اختیار نداشتید و نمی دانستید که سوالات گزینش قوه قضاییه چه سوالاتی هستند. اما با مطالعه این مقاله متوجه شدید که در این آزمون سوالاتی در مورد فعالیت‌های پژوهشی، دوره‌های آموزشی و فعالیت‌های جانبی، کلیات عقاید، دانش لازم در مورد سازمان مورد نظر،مهارت و دانش شغلی متناسب با نوع شغل،دانش مربوط به رشته و مدرک تحصیلی، دانش کامپیوتر و ICDL، ویژگی‌های روانشناختی از شما پرسیده می شوند. از سوی دیگر ما در این مقاله به دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه (داشتن سابقه کیفری، اعتیاد به دخانیات و مواد روان گردان، نداشتن کارت پایان خدمات سربازی و غیره ) نیز اشاره کردیم.

در ادامه اگر با نحوه ثبت نام در این آزمون آشنایی ندارید می توانید طبق مراحل ذکر شده در بالا اقدام کنید. حال اگر با مطالعه این مقاله در مورد سوال های آزمون گزینش قوه قضاییه و دلایل رد شدن در آن مشکلی داشته باشید می توانید همین الان با مشاوران مجرب ایران تحصیل در میان بگذارید.

برای دانلود فایل PDF این مقاله بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه از چه طریقی انجام می شود؟

ثبت نام فراخوان های استخدامی قوه قضاییه از طریق اینترنت انجام می شود. شما باید برای ثبت نام وارد وب سایت رسمی جهاد دانشگاهی شوید که لینک آن در مقاله درج شده است.

دلایل رد شدن در گزینش قوه قضاییه چیست؟

رد شدن در گزینش قوه قضاییه دلایل زیادی همچون (داشتن سابقه کیفری، اعتیاد به دخانیات و مواد روان گردان، نداشتن کارت پایان خدمات سربازی و غیره) دارد که این موارد به صورت کامل در مقاله ذکر شده است.

سوالات گزینش قوه قضاییه در مورد چه موضوع هایی است؟

این سوال یکی از متداول ترین سوالاتی است که توسط اکثر داوطلبان مطرح می شود. در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم سوالاتی در مورد مسایل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، وصیت نامه امام خمینی و غیره از شما پرسیده می شود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)