ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک | ایران تحصیل

شرایط استخدام بانک
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با جزئیات شرایط استخدام بانک با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است که البته برای این کار لازم است هر یک از متقاضیان از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته باشند. از جمله شرایط استخدام بانک نیز می توان به شرط سنی، داشتن سابقه کار مرتبط، داشتن رزومه جامع، شرط بومی بودن، شرط معدل، توانایی لازم برای کار با نرم افزارهای مربوطه و … اشاره کرد. اگر «چطور در بانک استخدام شویم؟» سوال شما هم است، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

توصیه می کنیم برای آن که به راحتی در آزمون استخدامی بانک مورد نظر خود قبول شوید حتما از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون نیاز به شماره گیری کد استانی) با مشاوران آکادمی ایران تحصیل تماس بگیرید تا مشاوره قبولی در در این آزمون را دریافت کرده و از زمان و شرایط استخدام بانک های بخش دولتی و خصوصی مطلع شوید.

زمان ثبت نام استخدام بانک

هر کدام از بانک‌ های خصوصی و دولتی بر اساس نیاز به نیروی انسانی که در مجموعه و سازمان خود دارند اطلاعیه و فراخوان‌ هایی را در وب سایت خود منتشر می‌ کنند. این اطلاعیه‌ ها شامل اطلاعات تکمیلی مانند زمان، مهارت و مکان برگزاری آزمون است.

خوب است بدانید بانک ها هیچ محدودیتی برای انتشار فراخوان جذب نیرو در طول سال ندارند و به صورت مستقل و با توجه به نیاز های سازمانی و انسانی خود می توانند به صورت دلخواه، فراخوان و اعلامیه های استخدام و شرایط استخدام بانک را منتشر کنند.

با توجه به عدم محدودیت بانک ها و عدم هماهنگی با یکدیگر برای اجرای آزمون های استخدامی، معمولا زمان آزمون های استخدامی و  زمان بندی ثبت نام و مصاحبه ها با یکدیگر متفاوت است. برای اطلاع از تاریخ دقیق زمان ثبت نام آزمون استخدام بانک ها در سال 1403 با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

همچنین برخی از بانک ها فرم استخدامی و همکاری در وب سایت خود قرار داده اند و فرد داوطلب می تواند به صورت آنلاین فرم های مربوطه را پر کند تا اگر بانک نیاز به نیروی انسانی داشت؛ این افراد در اولویت قرار گرفته و بانک در صورت نیاز با وی تماس بگیرد.

اطلاعیه

داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و تایید بانک باید خود را برای آزمون و مصاحبه شفاهی بانک خود را آماده کنند که زمان آن توسط بانک مربوطه اعلام خواهد شد.

 

بررسی زمان پذیرش در بانکها

چطور در بانک استخدام شویم؟

چگونه کارمند بانک شویم؟  استخدام در سال جاری برای هر کدام از مراکز خصوصی و دولتی به صورت مجزا برگزار می شود و تفاوت آن ها صرفا در شیوه ثبت نام و مراحل ثبت نام است. در سال 1403 آزمون یا فراخوان استخدام ممکن است به صورت مستقیم توسط بانک برگزار شود و یا این که برگزاری فراخوان را به نهادی مانند جهاد دانشگاهی بسپارند.

به طبع آزمون های بانک هایی که خود برگزار کننده آزمون هستند؛ به صورت مستقل در وبسایت خود بانک برگزار کننده اعلام خواهد شد و برای بانک هایی که آزمون آن ها زیر نظر مجریان دیگر برگزار خواهد شد به جای وبسایت بانک باید به وب سایت آن نهاد و مجری مراجعه کرد.

اطلاعیه

به طور عموم ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها اکثرا زیر نظر نهاد جهاد دانشگاهی و در سایت hrtc.ir انجام می شود.

برای اطلاع از شرایط کارمند شدن بانک مورد نظر، روی نام آن کلیک کنید:

  1. استخدام بانک صادرات
  2. استخدام بانک سامان
  3. استخدام بانک شهر
  4. استخدام بانک گردشگری
  5. استخدام بانک دی
  6. استخدام بانک سینا
  7. استخدام بانک سرمایه
  8. استخدام بانک رفاه
  9. استخدام بانک پاسارگاد
  10. استخدام بانک انصار
  11. استخدام بانک مهر
  12. استخدام بانک کشاورزی
  13. استخدام بانک رسالت
  14. استخدام بانک قوامین
  15. استخدام بانک اقتصاد نوین
  16. استخدام بانک مسکن
  17. استخدام بانک آینده
  18. استخدام بانک پارسیان
  19. نحوه استخدام شدن در بانک ایران زمین
  20. شرایط استخدامی بانک ملی

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

 

شرایط استخدام در بانک های خصوصی یا دولتی

متقاضیان آزمون های استخدامی بانک ها بعد از پذیرفته شدن در آزمون و گرفتن نتیجه قابل قبول باید یکسری شرایط و ضوابط عمومی و خاص را داشته باشند. به عبارت دیگر داشتن شرایط کارمند شدن بانک لازم و ضروری است و بدون داشتن این شرایط امکان استخدام در هیچ بانکی وجود ندارد.

البته در کنار داشتن همه شرایط استخدام بانک می بایست مدارکی را برای استخدام ارائه دهید که از جمله این مدارک می توان مدرک تحصیلی را نام برد تا از طریق آن شرط حداقل معدل لازم برای استخدام مورد بررسی قرار گیرد.

 

شرایط عمومی مشترک بین بانکهای خصوصی و دولتی

بعضی از شرایط عمومی مشترک بین بانک های خصوصی و دولتی:

✅ داشتن تابعیت ایرانی

✅ تدین به دین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور

✅ نداشتن سوء پیشینه کیفری

✅ عدم اعتیاد

✅ داشتن کارت پایان خدمت سربازی یا معافیت معتبر

در مورد شرایط اختصاصی نیز باید یادآور شویم هر بانک شروط مخصوص به خود را دارد اما شروط اختصاصی که در همه بانک ها مشترک است شامل تحصیل در رشته مورد نیاز بانک مورد نظر، داشتن سابقه کار مرتبط همراه با رزومه، توانایی کار با نرم افزار های مشخص شده هر بانک، بومی بودن، داشتن مدرک با حداقل معدل لازم برای استخدام بانک هستند.

برای اطلاع از رشته های مورد نیاز استخدامی بانک ها روی لینک کلیک کنید.

حداقل معدل برای استخدام در بانک خصوصی و دولتی

این مساله از جمله سوالاتی است که بسیاری از متقاضیان استخدام در بانک‌ها مطرح می‌کنند. آیا شرایط استخدامی برای خانم‌ها و شرط معدل استخدام در بانک مشابه «شرایط استخدام مامور حمل پول بانک» و یا رشته‌های مورد نیاز استخدام ثابت است یا در سال ۱۴۰۳ تغییر می‌کند؟ بررسی آگهی‌های استخدام  در سال‌های مختلف نشان می‌دهد که شرط معدل معمولا یکسان است و در برخی مواقع بر اساس نیاز بانک برای عناوین شغلی خاص متفاوت است.

شرط معدل معمولا با توجه به مدرک تحصیلی و تبصره‌هایی چون استفاده از امتیاز فرزندان جانبازان، شهدا و ایثارگران، اضافه شدن مدت زمان خدمت سربازی و استخدام بازنشستگان در بانک‌های خصوصی متغیر است.

چگونه می‌توانیم از شرایط حداقل معدل برای استخدام در بانک آگاه شویم؟ در این مقاله قصد داریم به این سوال مهم که آیا شرط معدل برای شرکت در آزمون  بانک‌ها الزامیست و حداقل معدل برای استخدام در بانک به چه صورت است، پرداخته و توضیح دهیم.

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص بانک مورد نظر خود می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

حداقل معدل برای استخدام در بانک
حداقل معدل برای استخدام در بانک ملی 14 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک صادرات 17 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک رفاه 15 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در پست بانک 14 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک شهر 16 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک کشاورزی 13 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک ملت 15 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک سپه 14 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک کارآفرین  14 به بالا برای دانشگاه دولتی و معدل 15 به بالا برای دانشگاه آزاد
حداقل معدل برای استخدام در بانک تجارت 16 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک سینا 15 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک قرض الحسنه مهر ایران  کارشناسی ارشد 15 و کارشناسی 14 است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک گردشگری   16 تمام است.
حداقل معدل برای استخدام در بانک دی 15 تمام است.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

شرایط سنی استخدام بانک ها
استخدام در بانک، یکی از مشاغل بسیار محبوب و پرطرفدار در بین جوانان جویای کار است. می‌توان گفت استخدام در بانک‌ها رویای بسیاری از جوانانی است که در رشته‌های مرتبط با بانکداری و مدیریت بانکی تحصیل کرده‌اند. اگر مایل هستید از شرایط سنی استخدام بانکها مطلع شوید، میتوانید با مراجعه به صفحات اختصاصی هر بانک، اطلاعات مربوط به شرایط سنی و دیگر شرایط استخدام را بدست آورید. همچنین به صورت خلاصه در ادامه شرایط سنی استخدام بانکها  را به صورت جدول می توانید مشاهده نمایید:

شرایط سنی استخدام بانکها
بانک ملی  با مدرک کارشناسی ۴۰ سال
بانک صادرات با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری 35 سال
بانک ملت حداکثر سن برای بانک کلت بیشتر از 30 سال است.
بانک کشاورزی حداقل 20 و حداکثر 30 سال
بانک سپه لیسانس ۳۰ سال و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس ۳۵ سال
بانک تجارت حداکثر سن ۲۸ سال تمام می باشد.
بانک توسعه تعاون حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس
بانک پاسارگاد حداقل ۲۶ و ۲۸ سال تمام
بانک مسکن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک دیپلم، ۳۵ سال تمام برای فارغ التحصیلان مقطع فوق دیپلم و لیسانس و حداکثر ۴۰ سال تمام دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و دکتری
بانک سینا کارشناسی حداکثر ۲۷ سال و برای فارغ‌التحصیلان کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال
بانک اقتصاد نوین حداکثر ۳۱ سال برای لیسانس و ۳۵ سال برای فوق لیسانس
بانک گردشگری  ۲۵ سال برای فارغ‌التحصیلان در مقطع کارشناسی و حداکثر سن، ۳۵ برای فارغ‌التحصیلان در مقطع کارشناسی ارشد
بانک رفاه  حداکثر ۲۸ سال سن جهت دارندگان مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی و حداکثر ۳۰ سال سن جهت دارندگان مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد
بانک دی حداکثر ۲۸ سال سن در مقطع کارشناسی و حداکثر ۳۰ سال سن جهت دارندگان مدرک تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد
بانک شهر حداکثر سن برای مدرک کارشناسی ۲۷ سال و برای مدرک کارشناسی ارشد ۳۰ سال

توجه نمایید شرایط سنی استخدام بانکها با توحه به سهمیه های متفاوت تغییر می نماید. جهت اطلاع از شرایط سنی استخدام بانکها  به صورت دقیق می توانید با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون استخدامی بانک

در این بخش به مهم ترین مدارک مشابه بین بانک های خصوصی و دولتی اشاره خواهیم کرد که یکی از شرایط استخدام بانک هستند. به صورت کلی مدارک و شرایط استخدامی در بخش های خصوصی یا دولتی به یکدیگر شبیه هستند و در مجموع شباهت های مدارک درخواستی از متقاضیان بیشتر از تفاوت های شان است. برای کارمند شدن در بانک باید تمام مدارکی که در ادامه گفته می شود همراه خود داشته باشید.

📂 مدارک و اطلاعات فردی / شناسایی

📂 مدارک و اطلاعات سوابق تحصیلی

📂  مدارک و اطلاعات سوابق کاری و حرفه ای

📂  اطلاعات مربوط به محل سکونت و فعالیت

 

مدارک استخدام بانک

آیا خواندن دفترچه راهنما قبل از آزمون لازم می باشد؟

به صورت کلی ما نمیتوانیم برای کسی تعیین و تکلیف کنیم اما اگر بخواهیم به عنوان تیم مشاوره آزمون های استخدامی بانک ها در ایران به شما پیشنهاد دهیم؛ قطعا این عمل را لازم و واجب میدانیم؛ زیرا به عنوان مثال ممکن است یک بانک برای متقاضیانی که مدارک بنیاد ایثارگران، جانبازان و… دارا هستند شرایط سنی خاصی در نظر گرفته باشد و چنانچه شما از این شرایط بی اطلاع باشید با مشکل مواجه خواهید شد.

شرایط استخدام خانم ها در بانک ها

به صورت کلی شرایط استخدام برای خانم ها و آقایان مشترک است و تفاوت خیلی زیادی وجود ندارد و در واقع اگر تفاوتی در شرایط استخدام باشد؛ قوانین مربوط به آن بانک است که باعث این تفاوت شده و برای اطلاع از این تغییرات و تفاوت های احتمالی بانوان متقاضی باید دفترچه راهنما استخدام بانک را مطالعه کنند.

شرایط کلی استخدام در قسمت های بالاتر مقاله نوشته شده و در صورت تغییر اساسی در مورد استخدام شدن بانوان؛ تغییرات در این قسمت درج خواهد شد. بعضی از بانک های خاص برای داشتن قوانین سخت گیرانه تر برای بانوان ممکن است پوشش چادر را اجباری اعلام کنند.

به طور کلی مهم ترین معیار برای بانوان متقاضی مدرک تحصیلی مرتبط، داشتن شرایط سنی مورد نظر بانک، مهارت بالا برای کار با نرم افزار و کامپیوتر و تسلط کافی به زبان انگلیسی است.

مزایا و معایب کارمند شدن در بانک

مزایای کارمند شدن بانک:

  • دریافت درآمد ثابت و مشخص= فرد با توجه به این که درامد ثابت دارد میتواند دخل و خرج خود را برنامه ریزی کند.
  • دریافت وام های متعدد= وام هایی خاص به آن ها تعلق میگیرد که مردم عامه نمیتواندد از آن ها استفاده کنند.
  • امنیت شغلی= این افراد میتوانند بین 30 تا 35 سال با امنیت روانی در شغل خود پیشرفت کنند.
  • امکانات رفاهی= مدیران تلاش کرده اند که در شعب مختلف خود شرایطی را فراهم کنند که فرد احساس راحتی کند.
  • ارتقای شغلی= به طبع افرادی پس از چند سال میتوانند با نشان دادن شایستگی خود ترفیع شغلی بگیرند.
  • وجهه اجتماعی= کارمندان بانک به طور معمول در جامعه بین مردم قابل احترام هستند.

معایب کارمند شدن بانک:

  • دوری از حسابداری مدرن و به روز= چون چندین سال فقط با چند سرفصل خاص حسابداری در ارتباط هستند؛ از حسابداری روز عقب میمانند.
  • عدم انجام حسابداری به صورت انواع شرکتی= وقتی فردی در بانک مشغول حسابداری است بعد از چند سال حسابداری های تولیدی، بازرگانی و… فراموش میکند.
  • عدم روبرو و مواجه شدن با افراد خارج از سازمان= چون کارمندان بانک با افراد برون سازمانی مانند: حسابرسان بیمه و مالیات در ارتباط نیستند؛ قوانین آن حوزه را فراموش می کنند.

شرایط کارمند شدن و حداقل معدل لازم برای استخدام بانک

برای اطلاع از سایت استخدام بانک ملی بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

مشاوره استخدام بانک

از آنجا که رقابت سنگینی برای متقاضیان کار در هر بانک وجود دارد. پیشنهاد می کنیم برای تسهیل شدن مسیر و تضمین نتیجه قبولی از مشاورین تخصصی تیم ایران تحصیل در زمینه بانک ها و نحوه استخدام  با مدرک فوق دیپلم یا کاردانی استفاده کنید.

مشاورین ایران تحصیل با داشتن به روز ترین قوانین و اطلاعات و جزوات در تلاش هستند که این مسیر را برای علاقه مندان حوزه بانکداری هموار تر کنند. مشاورین با تجربه ما ضمن داشتن نمونه سوالات و نسخه آزمایشی مصاحبه های بانکی سعی می کنند نزدیک ترین نمونه برای روز آزمون شما را فراهم کنند و با دادن دفترچه های راهنما بانک مورد نظر شما در این مسیر یاری رسانند.

 

اخبار پیرامون شرایط استخدام بانک

📢 اعلام شرایط جذب نیرو برای شعب پاسارگاد در کهکیلویه و بویر احمد

شعب پاسارگاد به منظور تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود در رشته‌ های حسابداری، اقتصاد، مهندسی صنایع، مدیریت مالی، آمار، ریاضی، حقوق، مهندسی کامپیوتر و مهندسیIT برای شغل بانکدار اقدام به جذب نیرو می نماید. متقاضیان می بایست برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت bpi.ir مراجعه نمایند.


 

خلاصه مقاله شرایط استخدام بانک

یکی از دغدغه های افراد متقاضی برای کار در بانک ها، اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها، نحوه استخدام  با مدرک فوق دیپلم یا کاردانی و شرایط استخدام بانک است. باید بدانید که جذب و پذیرش بانک ها تحت شرایط خاص و فراخوان های منحصر به هر بانک شکل می گیرد که افراد متقاضی باید با توجه به شرایطی که در مقاله بالا گفته شده است؛ خود را برای آزمون های ورودی آن ها آماده کنند. یکی از مهم ترین معیار ها برای استخدام در بانک ها برای خانم ها و آقایان شرط معدل است که این شرط با توجه به بانک ها متفاوت می باشد و نکته حائز اهمیت دیگر رشته تحصیلی است.

تمامی این اطلاعات در دفترچه های راهنما ثبت نام آزمون استخدامی بانک ها نوشته شده است و به همین دلیل مطالعه این دفترچه بسیار حائز اهمیت است. شما عزیزان می توانید برای اینکه از کلیه شروط لازم برای استخدام در بانک مورد نظر خود آگاه شوید هر روز حتی در روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون شماره گیری پیش شماره استانی) تماس بگیرید یا سوالات خود را به صورت کامنت در انتهای این مطلب و در بخش نظرات برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در اسرع وقت به شما پاسخ دهند.

برای دانلود فایل pdf کلیک کنید.

 

3.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برای آشنایی با جزئیات شرایط استخدام بانک با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام استخدام بانک ها چه زمانی است؟

زمان ثبت نام استخدام هر بانک در وبسایت خود بانک نوشته میشود که در طول مقاله آدرس وبسایت ها قرار داده شده است.

آیا برای استخدام در بانک ها شرط معدل وجود دارد؟

بله هر بانک در دفترچه راهنما ثبت نام آزمون استخدامی خود شرط معدل را قرار داده است.

شرایط استخدام خانم ها در بانک چگونه است؟

همانند مردان است وطبیعتا نیازی به کارت پایان خدمت ندارند ولی بعضی از بانک ها برای قوانینی که دارند پوشش چادر الزامی است و بانوان باید به محدوده سنی که بانک مشخص کرده دقت کند.

نظرات

47 دیدگاه دربارهٔ «شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo مسعود گفت:

    سلام وقت به خیر
    من ۲۹ سالمه و مدرک کارشناسی it دارم میتونم آیا در استخدامی بانک هایی که میاد شرکت کنم ?

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      فعلا چیزی اعلام نشده ولی ممکنه شرایط سنی رو دارا نباشید

  2. Avatar photo داوود گفت:

    سلام من 35 سالمه و مدرک کارشناسی دارم جز شرایط سنی استخدام در بانک ملت هستم یا خیر؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز باید منتظر فراخوان استخدامی بانک ملت باشید تا شرط سنی رو متوجه بشید.

  3. Avatar photo عبدالله گفت:

    سلام من افغان هستم و تابعیت ایرانی گرفتم جز شرایط استخدام بانک قرار میگیرم یا نه؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. خیر متاسفانه بسیاری از بانکها تبعه نمیپذیرند.

  4. Avatar photo سام گفت:

    سلام
    ببخشید با مدرک دیپلم و سن ۱۸ سال امکان پذیره ؟و باید چطوری ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر باید حداقل مدرک تحصیلیتون برای استخدام در بانک مدرک لیسانس باشد

  5. Avatar photo رز گفت:

    ببخشید مگه سن استخدام امسال به ۴۰ سال تغییر نکرده؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر هنوز اعلام نکردند.

  6. Avatar photo هانی گفت:

    سلام میشه در مورد شرط سنی هم بگین برای لیسانس حداکثر باید چند سال باشه؟ با تشکر

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      حداکثر 27 سال تمام

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نتایج استخدامی وزارت بهداشت

    اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت 1403 + راهنما مشاهده

    نتایج استخدامی وزارت بهداشت 1403 اعلام شد. آزمون استخدامی وزارت بهداشت در سال اخیر برگزار شده است و بسیاری از داوطلبان منتظر نتیجه آن هستند. افراد شرکت کننده در آزمون وزارت بهداشت بعد از قبولی در آزمونی کتبی، باید منتظر...
  • منابع آزمون استخدامی بانک ملی

    منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + پیشنهاد قبول شدگان

    آشنایی با منابع آزمون استخدامی بانک ملی 1403 از مهم ترین اقداماتی است که متقاضیان شرکت در این آژمون باید حتما انجام بدهند. بانک ملی از قدیمی ترین بانک های کشور است که در صورت نیاز با برگزاری آزمون کتبی...
  • استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور

    استخدام بدون کنکور معلم آموزش و پرورش + جذب معلم ابتدایی 1403

    استخدام آموزش و پرورش بدون کنکور از طریق برگزاری آزمون و جذب در مدارس غیرانتفاعی و نهضت سوادآموزی صورت می گیرد. برگزاری آزمون استخدامی فرصتی مناسب برای کسانی است که موفق نشده اند از طریق کنکور سراسری به صورت رسمی...
  • سهمیه های استخدامی بانک ملی

    سهمیه های استخدامی بانک ملی 1403 + شاهد و ایثارگران

    سهمیه های استخدامی بانک ملی همزمان با انتشار دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. بانک ملی هر ساله برای تأمین نیروی مورد نیاز شعب خود اقدام به برگزاری آزمون می کند. با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز منتشر می...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)