ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ + مشاهده اسامی قبولی | irantahsil

نتایج آزمون تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزانی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کرده‌ اند، بی‌ صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هستند. برخی از دانش‌ آموزان بنا به دلایل مختلفی می‌ خواهند که در دوره‌ های اول و یا دوم متوسطه در مدارس تیزهوشان درس بخوانند. این افراد باید در آزمون ورودی این مدارس شرکت کرده و در آن آزمون قبول شوند. در سال جاری دانش آموزان باید جهت مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و از طریق پنل کاربری به نتایج دسترسی داشته باشند. در واقع اعلام نتایج قبولی مدارس تیزهوشان در یک مرحله خواهد بود و این بدین معنی است که هر دانش‌ آموز یا به طور قطعی قبول شده است و یا نتوانسته که تراز قبولی را کسب نماید.

تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان از سوی سازمان ملی استعدادهای درخشان چهاردهم مرداد ماه اعلام شده است. اگر شما هم جز آن دسته از دانش‌ آموزانی هستید که در این آزمون شرکت کرده و نیازمند دریافت راهنمایی در ارتباط با مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان هستید، می‌ توانید از طریق تماس با شماره 9099075307 با کارشناسان ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

کال تو اکشن تماس

زمان اعلام نتایج تیزهوشان 1402 – 1403

اولین سوالی که ممکن است در رابطه با اعلام نتایج قبولی مدارس تیزهوشان پرسیده شود، زمان اعلام نتایج این آزمون است. زمان اعلام نتیجه آزمون تیزهوشان، توسط سازمان سنجش کشور مقرر می‌ شود. افراد می‌ توانند در این بازه زمانی به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کرده و نتیجه آزمون را مشاهده نمایند.

براساس اعلام وزیر آموزش و پرورش زمان اعلام نتیجه این آزمون در سال تحصیلی 1402 – 1403 چهاردهم مرداد ماه می باشد و تمامی داوطلبان شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می توانند در تاریخ اعلامی با ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک، نتایج خود را مشاهده کنند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان

 

برای ورود به سامانه پادا روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

افرادی که در آزمون تیزهوشان شرکت کرده‌اند، می‌توانند به صورت اینترنتی برای مشاهده اعلام نتایج قبولی مدارس تیزهوشان، اقدام نمایند. در سال‌های گذشته دانش آموزان می‌توانستند نتایج آزمون را از طریق سایت پادا به آدرس pada.medu.ir یا از طریق سامانه azmoon.medu.ir مشاهده کنند؛ اما در سال جاری پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir به عنوان سامانه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان اعلام شده است.

لازم به ذکر است که هر یک از شما دانش‌آموزان باید مطابق با پایه تحصیلی خود به سایت my.medu.ir مراجعه کرده و کارنامه خود را مشاهده کنید. برای مشاهده کارنامه خود، باید مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهید که تمامی این مراحل را برای پایه های هفتم و دهم در ادامه بیان خواهیم کرد:

✔ ابتدا وارد سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir شوید.

✔ در مرحله بعد باید ابتدا کد ملی و رمز عبور را وارد کنید. چنانچه رمز عبور خود را فراموش یا گم کرده اید، باید از طریق بخش “فراموشی رمز” کلیک نماید تا از طریق شماره موبایل بتوانید رمز عبور جدید را تعیین کنید. 

✔ در گام بعد وضعیت خود را به عنوان دانش آموز انتخاب نمایید.

✔ با ورود به پنل کاربری خود در سامانه my.medu.ir، می‌توانید در مهلت مقرر اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، از نتایج این آزمون و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع شوید.

✔ چنانچه در این آزمون قبول نشده اید، ین امکان را دارید که به نشانی my.medu.ir مراجعه نموده و از طریق ورود به سایت اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، جهت دریافت و مشاهده کارنامه خود اقدامات لازم را انجام دهید.

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

برای کسب اطلاع از نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

شما دانش آموزان عزیز اگر که در آزمون تیزهوشان پایه تحصیلی ششم به هفتم یا نهم به دهم شرکت کرده‌اید، پس از شرکت در آزمون‌های ورودی این مدارس، باید در زمان مقرر نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایید. از آنجا که بسیاری با روند مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان آشنایی ندارند، در ادامه راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان در اختیار شما قرار گرفته است:

ابتدا باید وارد سامانه my.medu.ir شوید. سپس، کد ملی و رمز عبور خود را به درستی وارد کرده و پس از آن، باید بر روی گزینه « ورود » کلیک کنید.  

گام اول مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

 پس از ورود به پنل کاربری، می‌توانید به نتایج آزمون دسترسی داشته باشید. البته لازم به ذکر است تا بدانید که اگر داوطلبی در این آزمون قبول نشود، در صورت بروز اشتباه در هنگام تصحیح، می‌تواند نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض نماید. در واقع، داوطلب باید در ابتدا کارنامه خود را مشاهده کرده و سپس، سوالات درست، سوالات نادرست و … را بررسی کند. اگر مغایرتی وجود داشت، در این صورت، نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض نماید. 

برای اطلاع از بهترین مدارس تیزهوشان روی لینک کلیک کنید. 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

پس از اینکه نتایج آزمون تیزهوشان از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir اعلام شد، داوطلبانی که در این آزمون پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند اقدام به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان کنند. توجه داشته باشید که شما دانش آموزان گرامی فقط می‌توانید در بازه زمانی محدودی که از سوی سازمان استعدادهای درخشان اعلام می‌شود، نسبت به نتایج آزمون، اعترض خود را ثبت کنید. 

 

برای مشاهده نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی روی لینک کلیک کنید.

 

جهت ثبت اعتراض خود نسبت به نتایج آزمون سمپاد ششم به هفتم و نهم به دهم در سال 1402 – 1403 می توانید از طریق سامانه my.medu.ir اقدام کنید. به این صورت که پس از رورد به سامانه، با درج کردن کد ملی و شناسه سریال شناسنامه، می توانید درخواست خود را در خصوص اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان در قسمت تعیین شده در سایت، اعلام نمایید.

 

برای کسب اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

مهمترین نکات نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

شما دانش‌آموزان گرامی در ارتباط با اعلام نتایج قبولی مدارس تیزهوشان باید نکاتی را بدانید که برخی از مهم ترین این نکات، شامل موارد زیر می‌باشند: 

  • نتایج آزمون تیزهوشان طبق روال هر ساله در یک مرحله مشخص اعلام شده و این بدین معنی است که هر دانش آموز یا بطور قطعی قبول شده است و یا نتوانسته که تراز قبولی تیزهوشان را کسب نماید.
  • برای داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان قبول شده‌اند، فقط نام مدرسه‌ای که در آن پذیرفته شده‌اند درج می‌شود. برای داوطلبانی که موفق نشده‌اند رتبه قبولی را کسب نمایند، حداکثر تا یک هفته بعد از اعلام نتایج، کارنامه عدم قبولی‌شان که شامل تراز هر درس، تراز کل آزمون، تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب و تعداد پاسخ‌های صحیح و غلط و نزده منتشر می‌شود.
  • در سال گذشته در بخشنامه‌ای اعلام شده که اگر یکی از دو نفری که باهم دوقلوی هم جنس هستند، در آزمون تیزهوشان قبول شود، با ثبت‌نام دوقلو همجنس نیز موافقت می‌شود. البته، به شرطی که او در پایه ششم باشد و نمره همه دروسش خیلی خوب باشد. همچنین، اگر در پایه نهم است، باید معدلش بالای 19.80 باشد و در صورتی که حداقل شصت درصد تراز آخرین نفر قبولی را کسب نموده باشد.
  • چنانچه پس از پذیرفته شدن در آزمون تیزهوشان قصد تغییر مدرسه خود را داشته باشید، ابتدا باید از شرایط نقل و انتقال تیزهوشان و سمپاد اطلاع یابید. سپس، در صورتی که آن شرایط را دارا بودید، اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهید.

 

برای کسب اطلاع از ظرفیت مدارس تیزهوشان با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403

نتایج آزمون تیز هوشان چه زمانی اعلام می شود؟

داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم 1402 – 1403 حدود یک ماه پس از برگزاری آزمون تیزهوشان جهت دریافت نتایج آزمون تیزهوشان اقدام می نمایند. زمان احتمالی برای اعلام نتایج قبولی مدارس تیزهوشان، توسط سازمان ملی استعداد های درخشان برای آزمون سمپاد در هر دو پایه تحصیلی اوایل مرداد ماه می باشد.

 

برای مشاهده نتایج آزمون جانمایی سمپاد روی لینک کلیک کنید.

 

زمان ثبت‌ نام آزمون ورودی مدارس سمپاد اعلام شد

دستورالعمل آزمون‌‌ تیزهوشان پایه‌ های هفتم و دهم مدارس استعدادهای درخشان، با شماره 473.460 در تاریخ 16 اسفند 1401 جهت جذب دانش‌ آموزان استعداد درخشان، برای ادامه تحصیل در دبیرستان‌ های استعدادهای درخشان، به اداره های کل آموزش و پرورش استان­‌ ها ابلاغ شد.

زمان ثبت نام از روز سه ­‌شنبه مورخ ۱۵ فروردین 1402 آغاز می شود و تا روز جمعه 25 فروردین 1402 ادامه دارد. زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم رأس ساعت 9 صبح روز پنج‌ شنبه مورخ اول تیرماه 1402 و زمان برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم رأس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ دوم تیر ماه 1402 اعلام شده است. داوطلبان می توانند جهت ثبت نام به درگاه اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند.

 

برای پیگیری آخرین اخبار مربوط به استعداد های درخشان به سامانه sampad.medu.ir مراجعه نمایید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 
اطلاعیه
زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم اول تیرماه 1402 و آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم تاریخ نهم تیر ماه 1402 خواهد بود. 

خلاصه مطالب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با زمان و نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 آشنا کنیم. در سال جاری پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir برای مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان راه اندازی شده است. در حالی تا پیش از این دانش آموزان می بایست از طریق سامانه پادا به آدرس و سایت به نتایج آزمون سمپاد دسترسی داشته باشند.

اگر شما دانش آموزان گرامی بنا به هر دلیلی نتوانستید کارنامه قبولی خود را در سامانه my.medu.ir مشاهده کنید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا مشاوران ما در اکادمی ایران تحصیل در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما را رفع کرده و شما عزیزان را در هر یک از مراحل مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان یاری کنند.  

 

برای دانلود فایل PDF مقاله نتایج آزمون تیزهوشان روی لینک کلیک کنید.

3.8/5 - (87 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در چه تاریخی نتایج آزمون تیزهوشان 1402 اعلام خواهد شد؟

هر ساله نتایج این آزمون بعد از 4 الی 6 هفته بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌ شود. براساس اعلام وزیر آموزش و پرورش در تاریخ 14 مرداد ماه 1402، نتیجه آزمون ورودی تیزهوشان و نمونه دولتی اعلام می شود.

از چه طریقی می‌توان نتایج آزمون تیزهوشان 1402 را مشاهده کرد؟

اعلام نتایج و پذیرفته‌شدگان از طریق سامانه my.medu.ir قابل مشاهده است.

جهت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان به چه سامانه‌ای باید مراجعه کرد؟

همه داوطلبان عزیز جهت ثبت اعتراض به نتایج، می‌توانند به سامانه my.medu.ir مراجعه نمایند.

نظرات

91 دیدگاه دربارهٔ «نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ + مشاهده اسامی قبولی | irantahsil»

  1. Avatar photo حمیدرضا گفت:

    نتیجهع نهایی امتحان سمپاد الان اعلام شده؟؟ دیر نشده که

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله نتایج اعلام شدن.

  2. Avatar photo هانا گفت:

    سلام نهم به دهم آزمون دادم نتایجش هنوز نیومده
    میشه برم آموزش پرورش یا باید برم سازمان استعداد درخشان؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عریز
      نتایج اعلام شدن

  3. Avatar photo ابراهیم گفت:

    با سلام خسته نباشید اگرکسی درکنکورتیزهوشان قبول شود وثبت نام نکندامکان قبول نفرات ذخیره وجوددارد؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله میتواند

  4. Avatar photo xx گفت:

    ذخیره ها برای حد اقل چه امتیازی هستند

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای افرادی که نزدیک به اخرین فرد قبولی بودند.

  5. Avatar photo سید گفت:

    سلام.
    نتایج بنظرتون شنبه میاد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله احتمالا شنبه بیاد.

  6. Avatar photo X گفت:

    آقا امکانش هست که جمعه اعلام نتیجه کنند

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر

  7. Avatar photo ........ گفت:

    جون ب لب شدیم.نتااااااااااااااااایج کووووووووووو…؟…

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      هفته آینده اعلام
      میشود دوست عزیز

  8. Avatar photo علی گفت:

    سلام گفتن تا دیروز اعلام می کنیم ولی من هرچی امروز می رم داخل سایت هنوز اعلام نکردن

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      بله قرار بود اعلام کنند ولی در حال حاضر اعلام نکردند.

  9. Avatar photo سید گفت:

    سلام.
    سایت در حال بروزرسانی هست،احتمال داره امروز نتایج بیاد؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر نتایج سمپاد بروی سامانه قرار گرفته است شما می توانید با مراجعه با سامانه اطلاعات لازم را مشاهده کنید

  10. Avatar photo پسر مشهدی گفت:

    چرا وقتی نتایج اعلام نمیشه با اعلام تاریخ غیرواقعی استرس بچه ها رو زیاد میکنن؟ این چه مدیریتیه آخه؟! مگه نمی گفتن 11 مرداد؟ الان صبح 12 مرداده و هنوز چیزی نیست!! خب نگید آقا! مشکل دارن آقایون…

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      نتایج نهایی اعلام شده

  11. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام
    اعلام نشد؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      خیر هنوز اعلام نکردند.

  12. Avatar photo .‌‌‌ گفت:

    ببخشید وقتی وارد سایت اموزش و پرورش شدیم کدون گزینه رو انتخاب کنیم تا کارنامه خود را بتونیم ببینیم؟

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      نتیج از سایت my. medu.ir منتشر خواهد شد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)