ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

فرم انتقادات

با سلام و احترام ضمن تشکر از حسن انتخاب شما مشترک عزیز به اطلاع می رساند در صورتی که هر گونه پیشنهاد، انتقاد و شکایتی از نحوه عملکرد کارشناسان مرکز ایران تحصیل داشته باشید می توانید با تکمیل فرم زیر، با تیم نظارت و کنترل کیفی ایران تحصیل در میان بگذارید.

 

مفتخریم در راستای افزایش رضایت شما عزیزان و ارائه خدمات هدفمند و با کیفیت از پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان بهره مند گردیم

 

 


حمایت از حقوق مشترکین

مشتکرین گرامی، در صورت عدم رضایت از خدمات مرکز ایران تحصیل می توانید از طریق فرم بالا مراتب را با تیم کنترل کیفی مرکز در میان بگذارید لذا در راستای احقاق حقوق شما عزیزان کمسیون نظارت و کنترل کیفی مورد گزارش شده را بررسی کرده و مطابق با قوانین تعیین شده در مورد گزارش شما داوری و تصمیم گیری خواهد کرد.

 

مراحل رسیدگی به درخواست و بازگشت وجه

  1. تکمیل فرم انتقادات توسط شما
  2. تماس کارشناسان کنترل کیفی و نظارت با شما(نهایت 72 ساعت)
  3. تشکیل کمسیون و بررسی مورد گزارش شده
  4. عودت وجه مشاوره به مشترک

 

شرایط و قوانین بازگشت وجه مشاوره

  • با توجه به اطمینان کامل مرکز ایران تحصیل از کیفیت خدمات ارائه شده تضمین می کنیم در صورتی که به هر دلیلی اطلاعات اشتباهی از جانب کارشناسان مرکز با مشترک رد و بدل گردیده باشد، مشترک می تواند مبلغ مشاوره خود را به صورت کامل از مرکز دریافت کرده و علاوه بر آن از تخفیف 70% مشاوره تخصصی برخوردار شود.
  • در صورتی که مشترک پس از خرید بسته مشاوره، قبل از دریافت خدمات به هر دلیلی منصرف شده باشد می تواند جهت عودت وجه به صورت کامل اقدام نماید.

 

توجه توجه : با توجه به اجرای کامل قوانین حمایت از حقوق مصرف کنندگان ضمن اعلام دقیق هزینه مشاوره قبل از دریافت خدمات و اخذ تاییدیه از مشترک در مورد هزینه مشاوره، به درخواست مشترکینی که نسبت به میزان هزینه مشاوره معترض باشند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

تماس با مشاور