ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در رشته مهندسی بهداشت حرفه ‌ای بدون کنکور در دو نوبت ترم مهر و ترم بهمن امکان پذیر است. متقاضیان محترم می توانند در دانشگاه‌ های دارای رشته بهداشت حرفه‌ ای با توجه به مهلت قرار داده شده ،جهت ثبت نام اقدام نمایند. همچنین داوطلبانی که در کنکور سراسری و آزاد شرکت نموده‌اند نیز، در صورت کسب رتبه مجاز ، می توانند نسبت به انتخاب رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور اقدام نمایند.

پذیرش در رشته مهندسی بهداشت حرفه‌ای بدون کنکور با توجه به موافقت وزارت بهداشت و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌پذیرد. بدین معنا که متقاضیان نیازی به ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری و آزاد جهت پذیرش نخواهند داشت و با توجه به دارا بودن شرایط تعیین شده جهت ثبت نام، می‌توانند در دانشگاه‌ های دارای رشته بهداشت حرفه‌ای پذیرفته شوند.

 

شرایط مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

شرایط مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

 

جهت اطلاع از مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور و دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای ، شرایط ورود به این رشته و نحوه پذیرش رشته بهداشت بدون کنکور ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

معرفی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای

رشته مهندسی بهداشت حرفه ای از جمله رشته هایی است که شما میتوانید بدون کنکور در این رشته مشغول تحصیل شوید. تمام داوطلبان با مدرک تحصیلی نظام قدیم و جدید میتوانید جهت ثبت نام در این رشته اقدام کنند. بهتر است قبل از انتخاب این رشته اطلاعات کامل و جامع در رابطه با آن کسب کنید. رشته مهندسی بهداشت حرفه ای از زیر مجموعه کنکور تجربی در انتخاب رشته کنکور سراسری است. همانطور که در دفترچه ثبت نام اشاره شده است تحصیل در این رشته در دانشگاه های دولتی سراسری، ظرفیت مازاد ، پردیس خودگردان ، دانشگاه آزاد و علمی کاربردی صورت میگیرد.

مهندسی بهداشت حرفه ای در اصل رشته ای است که با شناسایی، ارزیابی، پیش بینی و کنترل عوامل خطر زا به پیشرفت و توسعه تمام مشاغل میپردازد. شعاری که تمام مهندسین رشته مهندسی بهداشت حرفه دارند این است که “اول ایمنی بعد کار” که با توجه به این شعار این مهندسان ، محل کار را برای کارکنان به محل کار ایمن و بی خطر تبدیل میکنند تا بازده کارکنان و کیفیت کار افزایش یابد. برای مشغول شدن در این رشته معمولا وزارتخانه های کار، صنایع و معادن، جهاد کشاورزی،درمان و آموزش پزشکی ، نیرو و بهداشت از مراکز اصلی هستند که به جذب این نیروی کار میپردازند.

برای اطلاع از رتبه قبولی بهداشت حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

نحوه پذیرش مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

همان‌گونه که ذکر گردید، برای پذیرش در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور نیاز به کسب رتبه لازم و همچنین شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت. اما به دلیل اینکه دانشگاه‌های مختلف جهت پذیرش دانشجویان خود شرایط خاص و ویژه‌ای را دارند، لذا نحوه پذیرش بدون کنکور بسته به دانشگاه‌های دارای رشته بهداشت حرفه ای می‌تواند متفاوت باشد.

نحوه پذیرش مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور را شاید بتوان در شرایط ثبت نام خلاصه نمود. شرایط ثبت نام در هر دانشگاه به صورت شرایط عمومی و اختصاصی می‌باشد و داوطلبان واجد شرایط می‌توانند جهت ثبت نام اقدام نمایند. البته عامل دیگر تأثیرگذار در این مسئله را شاید بتوان ظرفیت پذیرش دانشگاه‌های دارای رشته بهداشت حرفه ای دانست.

برای اطلاع از نحوه پذیرش در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور و همچنین ظرفیت پذیرش در سال جاری در هر یک از دانشگاه‌ های دارای رشته بهداشت حرفه ای، با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان محترم می‌باشند. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاع از شرایط رشته مهندسی بهداشت محیط روی لینک کلیک کنید.

دانشگاه های دارای رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

 

دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای

دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای

 

مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور در تمامی دانشگاه ها وجود ندارد. برخی از دانشگاه ها صرفاً بر اساس کسب رتبه مجاز و لازم دانشجویان را در رشته‌های مختلف پذیرش می‌نمایند. اما برای ورود به برخی دانشگاه های دیگر نیز، نیازی به کسب رتبه نمی‌باشد و داوطلبان به راحتی می‌توانند در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و پذیرفته شوند.

دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای  بدون کنکور در دانشگاه سراسری، آزاد ، غیرانتفاعی و… دانشجویان را پذیرش می‌نمایند . پس از شرکت در کنکور سراسری در صورت کسب رتبه لازم می‌توانید کد رشته مهندسی بهداشت حرفه ای رادر فرم انتخاب رشته وارد نموده و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایید.

همه ساله رشته‌های جدیدی به دانشگاه های مختلف اضافه می‌گردد و حتی ممکن است برخی از رشته‌ها نیز بنا به برنامه ریزی دانشگاه ها و یا وزارت علوم و تحقیقات از لیست رشته‌های یک دانشگاه حذف گردند. بنابراین مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور را در چه دانشگاهی می‌توان انتخاب نمود، سؤالی است که در هر سال و با توجه به جدول رشته‌های موجود در دانشگاه های مختلف می‌توان به آن پاسخ داد.

 

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه دولتی با شرط معدل روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای آشنایی با رتبه قبولی کاردرمانی روی لینک بزنید.

چارت درسی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

تفاوتی ندارد شما در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور پذیرفته‌ شده باشید یا بدون کنکور، در هر دو صورت، چارت درسی رشته مهندسی بهداشت حرفه ای برای شما یکسان خواهد بود. در هر ترم شما موظف به گذراندن تعداد واحدهای مشخصی می‌باشید و این واحدها بسته به انتخاب و شرایط پیش نیاز شما می‌تواند متفاوت باشد. اما در کل، تمامی دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای چارت درسی در تمام ترم های تحصیلی را در همان ابتدا به دانشجویان پذیرفته‌شده می‌دهند.

چارت درسی که در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور به شما ارائه خواهیم مربوط به ترم اول سال تحصیلی در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای می‌باشد. دروس ترم اول : آشنایی با منابع اسلامی ، تربیت بدنی 1 ، روشنایی در محیط کار ، صدا و ارتعاش در محیط کار ، مبانی نمونه برداری از آلاینده های هوا ، ایمنی در محیط کار 2 ، مکانیک سیالات .

انتخاب واحد در ترم اول مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور به عهده دانشگاه می‌باشد و در ترم های بعدی با توجه به اختیارات دانشجویان مبنی بر انتخاب دروس انتخاب واحد و همچنین شرایط معدل آنان جهت تعداد انتخاب‌های مجاز می‌توانند نسبت به انتخاب واحد اقدام نمایند. در رابطه با معدل و شرایط انتخاب نیز،این مورد تا حدودی بستگی به شرایط دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای خواهد داشت.

 

کاردانی مهندسی بهداشت حرفه ای بدون آزمون

کاردانی بهداشت حرفه ای در دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای سراسری و آزاد دانشجویان را پذیرش می نماید. این رشته  نیز از مجموعه گروه علوم تجربی می باشد. ظرفیت پذیرش در هر دانشگاه متفاوت از دانشگاه های دیگر می باشد. دانشجویان پذیرفته شده در صورت تمایل می توانند در مقاطع بالاتر همین رشته ادامه تحصیل دهند.

مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور شرایط عمومی و اختصاصی را برای پذیرش دانشجویان خود در نظر می گیرند. برای اطلاع از شرایط پذیرش دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای، می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید تا در این زمینه به شما جهت قبولی کمک نمایند. با توجه به تعداد ظرفیت هر سال و تغییراتی که شاهد آن هستیم نحوه انتخاب رشته درست در این امر لازم و ضروری می باشد.

مشاورین و متخصصین انتخاب رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور به شما کمک خواهند نمود تا با توجه به سوابق تحصیلی در این رشته پذیرفته شوید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نمایید.

 

جهت اطلاع از مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور و دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای ، شرایط ورود به این رشته و نحوه پذیرش، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال ثبت نام مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

کانال ثبت نام مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

 

بیشتر بخوانید

انتخاب رشته کنکور سراسری 

مشاوره انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

رشته داروسازی بدون کنکور 

رشته هوشبری بدون کنکور 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

رشته علوم تغذیه بدون کنکور

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور

دانشگاه های دارای رشته بهداشت حرفه ای

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام در رشته مهندسی بهداشت حرفه ‌ای بدون کنکور در چه زمانی صورت میگیرد؟

ثبت نام در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور در زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور و انتخاب رشته دانشگاه با سوابق تحصیلی صورت میگیرد.

ثبت نام رشته مهندسی بهداشت حرفه ای به چه صورت است؟

ثبت نام رشته مهندسی بهداشت حرفه ای صرفا با سوابق تحصیلی صورت میگیرد بدین معنی که نیازی به ثبت نام در کنکور سراسری و دانشگاه آزاد نیست.

آیا با مدرک نظام قدیم میتواند در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای مشغول به تحصیل شد؟

بله، تمام داوطلبان با مدرک نظام قدیم و جدید میتوانید اقدام به ثبت نام در رشته مهندسی بهداشت حرفه ای کنند.

کدام یک از دانشگاه ها به پذیرش رشته مهندسی بهداشت حرفه ای پرداخته اند؟

تمام دانشگاه ها از جمله دانشگاه های سراسری ، غیر انتفاعی ، آزاد، پیام نور و دانشگاه علمی کاربردی به پذیرش داوطلب در این رشته میپردازند.

 

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ثبت نام مهندسی بهداشت حرفه ای بدون کنکور»

  1. Avatar photo علی نیک اقبال گفت:

    کدوم دانشگاه ازاد کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور رشته بهداشت حرفه ای داره

  2. Avatar photo علی نیک اقبال گفت:

    با سلام ایا من میتونم بدون آزمون رشته بهداشت حرفه ای بخونم؟دانشگاه ازاد کجاها داره:

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام رشته مهندسی ایمنی و بهداشت هست ول بهداشت حرفه ای چون پیراپزشکی میشه بدون کنکور پذیرش نمیکنه

    2. Avatar photo علی نیک اقبال گفت:

      کدوم دانشگاه ازاد کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور رشته بهداشت حرفه ای داره

      1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

        سلام وقت بخیر بهداشت حرفه ای بدون کنکور ارائه نمیشود چون زیر مجموعه رشته های وزارت بهداشت میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور