ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید
آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

 

توجه توجه : به اطلاع تمامی داوطلبان گرامی می رسانیم سازمان سنجش آموزش کشور در سال 1399 هیچگونه اطلاعیه ای در رابطه با جذب دانشجو در رشته داروسازی منتشر ننموده است و جذب دانشجوی پیراپزشکی به هیچ عنوان به صورت بدون کنکور انجام نمی گیرد و اطلاعیه ارائه شده در زیر در خصوص دفترچه سال 94 ، 96 و 97 بوده است که به سال 99 مربوط نمی شود.

 

گرایش به رشته های پزشکی و پیراپزشکی در سال های اخیر برای داوطلبان رشته تجربی بسیار زیاد شده است. به همین دلیل یکی از سوالات مهم داوطلبانی که نمی توانند در دانشگاه های سراسری پذیرفته شوند ،به دنبال پاسخ سوال دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ می باشند. شاید سوال بعدی پس از دریافت پاسخ سوال دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ یا نه؟ به دنبال کسب اطلاع در رابطه با میزان شهریه داروسازی می باشند.

 

 

 

جهت اطلاع از پذیرش و یا عدم پذیرش دانشجو در لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و اطلاع از شهریه رشته داروسازی و مشاوران ما به شماره های

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ سؤالی است که امروز قصد پاسخ دادن به آن را در سایت ایران تحصیل داریم. شاید به این دلیل این سوال برای برخی از داوطلبان مطرح می شود که در رابطه با اعتبار مدارک دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی دچار شک و تردید باشید. آیا می‌توان در بین لیست رشته‌های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته‌های داروسازی دانشگاه‌های علمی کاربردی را قرار داد؟

 

قطعاً تقاضا و گرایش جهت ورود به رشته‌های پیراپزشکی علمی کاربردی همانند سایر دانشگاه‌ها بسیار فراوان است. زیرا داوطلبان زیادی به دلیل اینکه متأسفانه نتوانسته‌اند در کنکور سراسری رتبه لازم را کسب نمایند و به رشته‌های پیراپزشکی و پزشکی وارد شوند ، به دنبال راهی برای پاسخگویی به علاقه خود هستند.

 

این دسته از داوطلبان ممکن است در رشته‌های فیزیوتراپی بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند و یا اینکه علاقه‌مند به شرکت در رشته‌های پرستاری بدون آزمون دانشگاه آزاد باشند. با علم به تمام مواردی که در بالا خدمت شما عرض نمودیم، این مقاله را به پاسخگویی به این سؤال که آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ اختصاص داده‌ایم.

 

شرایط پذیرش رشته ی داروسازی دانشگاه علمی کاربردی در سال های گذشته

در ارتباط با نگرانی که در بالا مطرح نمودیم، لازم است توضیحاتی را به شما داوطلبان و متقاضیان بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ارائه دهیم. شاید این نگرانی تا حدودی منطقی باشد. زیرا رشته داروسازی علمی کاربردی ، رشته‌ای است که با جان انسان‌ها سر و کار دارد و هرگونه اشتباه در این زمینه می‌تواند منجر به از دست دادن سلامتی افراد شود. و همچنین دقت در این مورد نیز، می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد.

 

 اگر دغدغه شما برای مطرح شدن این سؤال که آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ اعتبار و کارایی رشته داروسازی علمی کاربردی و یا در کل رشته‌های پیراپزشکی علمی کاربردی است، باید به شما بابت این نگرانی تبریک بگوییم. اما پاسخ ما به نگرانی شما این است که باید بدانید دانشگاه علمی کاربردی، زیر نظر وزارت علوم در حال فعالیت می‌باشد. بنابراین در این مورد جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت.

 

در رابطه با رشته‌های داروسازی دانشگاه علمی کاربردی و یا هر دانشگاه دیگری نیز باید بگوییم همه‌چیز به شما بستگی دارد و اینکه شما به دنبال چه هدفی در رابطه با ورود به رشته داروسازی علمی کاربردی هستید. اگر پاسخ سؤال به اینکه آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ مثبت باشد، و در رابطه با نگرانی خود اطمینان لازم را یافتید، آیا باید در مرحله بعد بدون اینکه به تلاش برای بهترین بودن در رشته داروسازی علمی کاربردی داشته باشید، صرفاً می‌خواهید در رشته بدون کنکور  دانشگاه علمی کاربردی وارد دانشگاه شوید؟

 

فرقی نمی‌کند شما در کدام دانشگاه مشغول به تحصیل شده یا خواهید شد. ملاک موفقیت هر فرد تلاشی است که برای رسیدن به اهدافش دارد و محیط، تنها نیروی محرکه  برای ما جهت انجام امور است و بستر رشد را برای ما فراهم می‌نماید. بنابراین پاسخ مثبت به سؤال آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ تنها استارتی باید برای شروع کار شما باشد.

 

 

آیا ادامه تحصیل در رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی امکان پذیر است؟

نوبت به پاسخ سؤال آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ می‌رسد. پاسخ این سؤال مثبت است. اما به شرط‌ ها و شروط‌ ها ، همان‌طور که می‌دانید دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجویان را جذب می‌نماید و همچنین علاوه بر آن برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد نیز، امکان ادامه تحصیل را فراهم می‌نماید.

پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی در هیچ یک از واحدهای آن در سال های گذشته و جاری صورت نپذیرفته است و برای پذیرش در این رشته باید حتما در کنکور سراسری پذیرفته شوید.

امکان ادامه تحصیل در رشته‌های تجهیزات فنی اتاق عمل – تجهیزات فنی آزمایشگاه -تشخیص پزشکی – تجهیزات رشته‌های بدون کنکور پزشکی – تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون در دانشگاه علمی کاربردی وجود خواهد داشت ولی بازهم تأکید می‌کنیم که این مورد بستگی به انتخاب دانشگاه مورد نظر شما دارد. زیرا همه دانشگاه‌های علمی کاربردی دارای این رشته‌ها نیستند و همچنین سوابق تحصیلی شما در این رابطه، امری مهم و تعیین کننده می‌باشد. که نمی‌توان به آن بی‌توجه باشید.

 

 در ادامه موضوعی که مهم‌تر و ضروری‌تر به نظر می‌رسد، شرط ورود شما به رشته‌های داروسازی دانشگاه علمی کاربردی است. اگر توضیحات ما در رابطه با سؤال آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ برای شما کافی و یا قانع‌کننده نبوده است، می‌توانید موارد بیشتر را از مشاوران ما بخواهید. همچنین در رابطه با شرایط ورود به رشته‌های داروسازی دانشگاه علمی کاربردی نیز، مشاوران ایران تحصیل به صورت کامل به سؤالات شما پاسخگو خواهند بود. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت ما تماس حاصل نمایید هر ساعت از شبانه روز حتی ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به شما داوطلبان عزیز می‌باشیم. 

 

برای اطلاع دقیق از اینکه آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ اطلاع از شهریه رشته داروسازی و مشاوران ما به شماره های

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

کانال اظلاع رسانی آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

کانال اظلاع رسانی آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟

مطالب مرتبط: 

 

 

سوالات زیادی پس از یافتن پاسخ اینکه آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟ یا خیر؟ مطرح می گردد که داوطلبان مایل به کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با آن می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر راه های ارتباطی ما با شما داوطلبان عزیز از طریق شماره های موجود در وب سایت امکان پذیر می باشد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «آیا دانشگاه علمی کاربردی رشته داروسازی دارد؟»

  1. Avatar photo نیلو گفت:

    سلام الان ورودی مهرثبت نام کنم دانشگاه علمی کاربردی بادیپلم طراحی وب میخوام تغییررشته بدم چه رشته هایی اززیرشاخه پزشکی می تونم برم ؟داروسازی میشه؟

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام خانم نیلو
      جهت اطلاع کامل از لیست رشته ها با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

    رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور + بهمن 1402 | sanjesh

    لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی دوبار در سال اعلام می‌گردد. معمولا رشته‌ها به چهار گروه صنعت، مدیریت، کشاورزی و هنر و فرهنگ دسته‌بندی می‌شود و پس از تایید وزارت علوم کشور اعلام می‌شوند؛ بنابراین شما قبل از انتخاب رشته...
  • ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی 1402 | ایران تحصیل

    ثبت درخواست مهمان شدن دانشگاه علمی کاربردی از طریق سامانه جامع این دانشگاه امکان پذیر است.  بسیاری از افراد به دلایل مختلف همچون ازدواج، فوت پدر یا مادر و غیره تصمیم میگیرند محل زندگی خود را تغییر دهند که این...
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی + ورود edu.uast.ac.ir

    سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی با هدف سهولت امر دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی طراحی شده است که دانشجویان زیادی به خصوص دانشجویان جدید الورود هنگام کار با این سامانه دچار مشکلات زیادی می‌شوند. از آنجا این سامانه جایگزین...
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

    سامانه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402 + رشته ها | sanjesh

    دانشگاه علمی کاربردی یکی از برترین مراکز علمی آموزشی ایران است که بیش از هزار واحد آموزشی در سراسر کشور دارد که به دو صورت بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. داوطلبان برای ثبت نام دانشگاه علمی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)