ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402 | ورود azmoon.org

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
کارت ورود به جلسه آزمون وکالت
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افراد متقاضی و داوطلب رشته حقوق برای دریافت پروانه وکالت خود در آزمون وکالت با توجه به داشتن شرایط لازم ثبت نام می نمایند. قبل از شرکت در آزمون وکالت، ابتدا باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت  اقدام نمایید. دریافت کارت، به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه وکالت امکان پذیر است. زمان دریافت کارت ورود به جلسه وکالت  چند روز قبل از برگزاری آزمون همانند سال های گذشته خواهد بود.

در زمان آزمون ارائه کارت ورود به جلسه و کارت ملی الزامی است و در صورت نداشتن این دو مورد فرد اجازه ورود به آزمون را نخواهد داشت. در صورتی که در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دچار مشکلی مانند کندی اینترنتی و .. داشتید می توانید دریافت کارت خود را با کمک مشاورین ایران تحصیل دریافت نمایید. برای این کار کافی است با شماره 9099075307  تماس حاصل فرمایید. برای دانستن مراحل کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در ادامه همراه ما باشید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

افرادی که متقاضی شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری هستند باید از زمان ثبت نام آزمون وکالت مطلع شده و  چند روز قبل از آغاز آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در زمان آزمون آن را با خود همراه داشته باشند.

بر اساس اطلاعات سال های گذشته کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در حدود 3 روز قبل از آزمون بر روی سایت مربوط به دادگستری و یا قوه قضاییه  قرار می گیرد.

در حال حاضر زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت برای ارگان دادگستری و قوه قضاییه مشخص نشده است و به محض مشخص شدن زمان آن این مقاله به روز رسانی خواهد شد .

همچنین داوطلبین می توانند از طریق مشاورین ایران تحصیل از جدید ترین اطلاعیه ها در خصوص زمان و تغییرات در آزمون اطلاع پیدا نمایند. برای این کار کافی است با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید و با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب در این آزمون موفق شوید.

 

بنر کال تو اکشن

 

📌 برای اطلاع از شرایط سنی آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه  به صورت آنلاین و توسط مجری این آزمون منتشر می‌شود. داوطلبان باید با دریافت نسخه الکترونیکی این کارت برای تهیه چاپی آن و حمل آن در روز برگزاری این آزمون اقدام نمایند.

با توجه به اینکه سازمان سنجش مسئولیت ثبت نام و برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ را بر عهده دارد، کارت ورود به جلسه آزمون وکالت مرکز وکلا قوه قضاییه سال 1403 نیز در وب‌سایت این مرکز به آدرس sanjesh. org منتشر خواهد شد.

همچنین، همزمان با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ، امکان ویرایش برخی اطلاعات ثبت نامی این آزمون نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه

لینک برای دریافت و دانلود کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه  از تاریخ مقرر‌ شده‌ در دفترچه ثبت نام آزمون وکالت، در سامانه این مرکز فعال خواهد شد. داوطلبان می‌توانند در این زمان با مراجعه به وب‌سایت سنجش و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و آزمونی خواسته‌شده‌برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه  اقدام نمایند.

در ادامه، مراحل و نحوه ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه  در وب‌سایت سنجش ارائه‌شده‌است.

💢 مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه به شرح زیر است:

💢 ورود به وب‌سایت سنجش sanjesh. org و «برگزیدن» کارت آزمون وکالت از مرکز وکلا، تایید کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده سازمان قضائیه

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1

💢 وارد کردن اطلاعات ثبت نام و آزمون مورد نظر

💢 دریافت کارت ورود به جلسه آزمون

برای خواندن مقاله آمادگی آزمون وکالت روی لینک آبی کلیک کنید.

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

آزمون وکالت دادگستری هر سال زیر نظر اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا دادگستری ایران و وزارت دادگستری کشور برگزار می‌شود، اما مجری ثبت نام و برگزاری این آزمون سازمان سنجش و آموزش کشور است. هر سال سازمان سنجش بر اساس اطلاعیه و دستورالعمل دادگستری، فرآیند برگزاری آزمون وکالت را پیش می‌برد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت مانند سال‌های گذشته به صورت اینترنتی و الکترونیکی منتشر می‌شود که لازم است هر یک از داوطلبان پس از دانلود فایل مربوطه نسبت به تهیه نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری سال جاری اقدام کنند.

با توجه به این موارد لازم است داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون اخذ کارآموزی وکالت، در تاریخ مقرر به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با استفاده از اطلاعات آزمونی و شخصی خود برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری  اقدام کنند.

برای اطلاع از حذفیات آزمون وکالت کلیک نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری باید مراحل زیر را طی نمایید

💢 ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.

💢 سپس سایر آزمون های استخدامی را انتخاب نمایید .

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری1

💢کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری را انتخاب نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری2

💢 سپس اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و جست و جو می نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری3

💢 سپس کارت را دریافت کرده و آن را چاپ نمایید تا در زمان آزمون با خود همراه داشته باشید.

نحوه رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت داوطلبان ممکن است متوجه برخی از اشتباهات و اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه شوند. این اطلاعات گاها می تواند از سوی داوطلبان باشد و در برخی از موارد دیگر نیز، به دلیل اشتباهات صورت گرفته در سازمان سنجش این مشکلات رخ دهد.

به همین دلیل خوشبختانه سایت سنجش و آموزش کشور راه هایی را برای حل این مشکل در نظر گرفته است و در محل هر حوزه امتحانی، امکان رفع آن وجود خواهد داشت.

توجه داشته باید که رفع نقص برای تمامی اطلاعات وجود نخواهد داشت و داوطلبان تنها می توانند در برخی از موارد تعیین شده و مجاز از سوی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور که مطابق با قوانین و ضوابط می باشد، عمل نمایند.

در صورتی که اطلاعات شما در رابطه با جنسیت ، معلولیت ، سهمیه ثبت نامی ، عکس پرسنلی ، شماره داوطلبی اشتباه صورت گرفته باشد، می توانید برای رفع آن اقدام نمایید. ویرایش این اطلاعات تنها در زمان دریافت کارت ورود به جلسه وکالت  امکان پذیر است.

سایر اطلاعاتی که امکان ویرایش آنان از سوی سازمان سنحش ایجاد شده است شامل : نام ، نام خانوادگی ، تاریخ تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، تاریخ فارغ التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی می باشد.

در این شرایط شما قبل از شرکت در آزمون لازم است به باجه های رفع نقص که توسط سازمان سنجش  و آموزش کشور تعیین شده است، مراجعه نمایید و برای رفع مشکل به وجود آمده تلاش نمایید. برای دریافت راهنمایی در این رابطه نیز، می توانید با مشاوران پشتیبان ما با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

📌 برای اطلاع از سهمیه در آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید.

نکات مهم در رابطه با شرکت در آزمون وکالت

نکاتی که باید در خصوص شرکت در آزمون وکالت بدانید به شرح زیر است:

➕ علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون وکالت  داوطلبان باید برای ورود به جلسه آزمون ، شناسنامه عكس دار و يا كارت ملي، چند مداد سياه نرم پررنگ، مداد پاك كن، مدادتراش و سنجاق را به همراه داشته باشند.

➕ به همراه داشتن هرگونه جزوه، کتاب و … بر اساس قوانین تعیین شده سازمان سنجش و آموزش کشور ممنوع می باشد.

➕ به همراه داشتن وسایل اضافی همانند کیف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه، نت و يادداشت، ماشين حساب، تلفن همراه، ساعت هوشمند،دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، پيجر، ضبط صوت ممنوع می باشد.

کال تو اکشن تماس

➕ دریافت کارت آزمون وکالت  به هیچ عنوان به معنای تائید وزارت وکالت نمی باشد و به همین دلیل تنها قبولی در آزمون و درج نام متقاضی در ردیف پذیرفته شدگان، هیچ حقی برای داوطلبان قرار داده نشده است.

➕ در زمان برگزاری آزمون داوطلبان به سری دفترچه حتما توجه داشته باشند و آن را با پاسخ برگ به صورت دقیق چک نمایند و در صورت بروز اشتباهی در این رابطه به نزدیک ترین محل و مراقب خود اطلاع دهند.

➕ رد و بدل نمودن هر گونه وسیله ای همانند خودكار، خودنويس، رواننويس، مداد، مداد پاك كن  در زمان برگزاری آزمون به منزله تقلب محسوب خواهد گردید و با متخلفین برخورد خواهد شد.

➕ خارج نمودن هر گونه ملزومات همانند : (پاسخنامه، كارت شركت در آزمون و يا دفترچه سوالات از جلسه آزمون تخلف محسوب خواهد شد و با داوطلبان خاطی برخورد خواهد شد).

➕ به همراه داشتن هر گونه وسیله همانند : تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و يا دستبند هوشمند ، جزوه، كتاب، هر گونه نُت و يادداشت و نظاير آن تخلف محسوب خواهد شد.

➕ مخدوش نمودن و همچنین پاره کردن پاسخنامه، و یا عدم ارائه پاسخنامه در زمان تعیین شده تقلب و یا تخلف محسوب می گردد و با داوطلبان برابر با قوانین و ضوابط تعیین شده برخورد خواهد شد.

➕ تمامی داوطلبان در صورن بروز هرگونه مشکل کارت ورود به جلسه آزمون وکالت از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی با این سازمان مراجعه نمایند.

برای خواندن مقاله جزوه آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

ضرایب دروس آزمون وکالت 

ضرایت دروس آزمون وکالت پس از انتشار دفترچه در سال جاری مشخص خواهد شد. اما در سال گذشته ضرایب به شرح زیر است که می توان با توجه به این ضرایب برای آزمون سال جاری برنامه ریزی نیز نمود

 

ردیف عنوان دروس منابع امتحانی ضرایب
1 حقوق مدنی کتاب قانون مدنی در نظم حقوقی کنونی تألیف دکتر ناصر کاتوزیان می‌باشد که چاپ بیست و پنجم به بعد این کتاب توصیه می‌شود. 3
2 آیین دادرسی مدنی آیین دادرسی مدنی دوره بنیادین سه جلدی تألیف دکتر عبداله شمس است. همچنین داوطلبان می‌بایست  قانون آیین دادرسی مدنی را نیز مطالعه نمایند. 3
3 حقوق جزا ( عمومی و اختصاصی ) حقوق جزای عمومی دکتر اردبیلی و حقوق جزای اختصاصی دکتر میرمحمد صادقی* علاوه بر این نیز مجموعه قانون مجازات اسلامی92 باید مورد مطالعه داوطلبان قرار گیرد. 2
4 آیین دادرسی کیفری قانون آیین دادرسی کیفری اصلاحیه 94 است . به همراه کتاب دوجلدی دکتر خالقی منطبق با قانون جدید (چاپ 95 به بعد) 2
5 حقوق تجارت دوره پنج جلدی حقوق تجارت تألیف دکتر ربیعا اسکینی می باشد. علاوه بر این، قانون تجارت نیز باید به دقت مورد مطالعه قرار گیرد . 2
6 اصول استنباط حقوق اسلامی کتاب مبانی استنباط حقوق اسلامی یا اصول فقه تألیف دکتر ابوالحسن محمدی است که چاپ سی‌ام به بعد این کتاب توصیه شود. 1

 

 

ضرایب دروس آزمون وکالت

📌 برای اطلاع از منابع آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

امکان ویرایش کارت ورود به جلسه تنها در زمان دریافت کارت ورود به جلسه وکالت امکان پذیر است.

نام استان نام شهرستان محل برگزاری محل رفع نقص کارت نشانی باجه‌های رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز دانشگاه تبریز تبریز: بلوار ۲۹ بهمن ، دانشگاه تبریز، طبقه همکف ، ساختمان مدیریت خدمات آموزشی
آذربایجان غربی ارومیه دانشگاه ارومیه ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی دانشگاه‌ ارومیه
اصفهان ‌ اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی(دروازه شیراز)، بلواردانشگاه،درب شمالی دانشگاه اصفهان،ساختمان ستاد اجرای آزمونها
اردبیل اردبیل دانشگاه محقق اردبیلی اردبیل: خیابان دانشگاه، دانشگاه محقق اردبیلی، ورودی شماره ۳
البرز کرج دانشگاه خوارزمی کرج کرج: حصارک، میدان دانشگاه، دانشگاه خوارزمی پردیس کرج
ایلام ایلام دانشگاه ایلام ایلام: بلوارپژوهش،دانشگاه ایلام ، حوزه معاونت آموزشی
بوشهر ‌ بوشهر دانشگاه خلیج فارس بوشهر بوشهر: بهمنی،خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس بوشهر
تهران، سمنان،سیستان

و بلوچستان ،

هرمزگان

تهران دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره (حوزه برادران) تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی، بن بست شاهرود، دانشکده فرهنگ وارتباطات دانشگاه سوره
دانشگاه خوارزمی پردیس تهران (حوزه خواهران) تهران : خیابان انقلاب ، دروازه دولت ، خیابان خاقانی، نبش خیابان شهید بوربور، ساختمان پردیس دانشگاه خوارزمی
چهارمحال و بختیاری شهر کرد دانشگاه شهرکرد شهرکرد: بلوار رهبر، دانشگاه شهرکرد، معاونت آموزشی
خراسان شمالی،

خراسان رضوی،

خراسان جنوبی

مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک‌ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: جاده گلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهیدچمران اهواز
زنجان زنجان دانشگاه زنجان زنجان: کیلومتر۶ جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحدرایانه
فارس، کهگیلویه و بویراحمد شیراز دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
قزوین قزوین دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین قزوین: انتهای بلوار دانشگاه، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین
قم قم‌ دانشگاه قم قم: بلوارالغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم، جنب درب ورودی دانشگاه
کردستان سنندج دانشگاه کردستان سنندج: خیابان پاسداران، خیابان دانشگاه، درب اصلی دانشگاه کردستان، واحد صدورکارت
کرمان کرمان دانشکده فنی و حرفه ای شماره یک کرمان (شهید چمران) کرمان: خیابان شهید مصطفی خمینی، ابتدای هفت باغ علوی، دانشکده فنی و حرفه­ای شماره یک کرمان(شهید چمران)
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، سازمان مرکزی دانشگاه، اداره آموزش
گلستان گرگان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان
گیلان رشت دانشگاه گیلان رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهربازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان خرم‌آباد دانشگاه لرستان خرم‌آباد: کیلومتر ۵ جاده (خرم آباد – تهران)، دانشگاه لرستان
 

مازندران

ساری دانشکده فنی امام محمد باقر (ع) ساری: بلوار خزر، خیابان شهید مطهری (طبرستان)، دانشکده فنی امام محمدباقر (ع)
مرکزی اراک دانشگاه اراک اراک: میدان شریعتی، ابتدای بلوارمیرزای شیرازی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه ،روبروی باجه انتظامات
همدان ‌همدان دانشگاه بوعلی سینا همدان همدان: شهرک مدرس، خیابان ابوطالب، جنب دبیرستان، دانشکده علوم انسانی
یزد یزد دانشگاه یزد یزد: صفائیه، بلوار دانشگاه، ورودی دانش

 

 

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون

برای کسب اطلاعات و آشنایی با پکیج آموزشی آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

پس از بررسی مفاهیم مربوط به زمان و روش دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلا ، در این بخش به توضیح نکات اساسی مرتبط با کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلا  می‌پردازیم که توجه به آن‌ها از سوی داوطلبان آزمون وکالت کانون وکلا  می‌تواند از وقوع مشکلات مرتبط با کارت آزمون وکالت جلوگیری کند.

💢 داوطلبان آزمون وکالت ، باید علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلا ، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار خود را به همراه داشته باشند. بنابراین، به متقاضیان آزمون وکالت کانون وکلا سال 1403، توصیه می‌شود که در صورت عدم دسترسی به هر یک از دو مدرک هویتی شناسنامه یا کارت ملی به دلایلی از جمله مفقود شدن، سرقت یا تعویض، قبل از فرا رسیدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلا  برای دریافت آن مدرک اقدام نمایند.

💢 با همزمان شدن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری  در وبسایت سازمان سنجش کشور، راهنمای شرکت در آزمون وکالت  نیز در وبسایت قرار خواهد گرفت. بنابراین، ضروری است که داوطلبان شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا ، با مطالعه این برگه، از قوانین و مقررات حضور در جلسه آزمون وکالت  مطلع شوند.

💢 در صورت مشاهده هر گونه عدم تطابق در اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون وکالت کانون وکلا  از سوی داوطلب، اصلاح مغایرت در مواردی از قبیل نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، تاریخ فارغ‌التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی، از طریق ویرایش اطلاعات در وبسایت سازمان سنجش کشور انجام خواهد شد؛ و در موارد دیگر مانند اشتباه در سهمیه‌های آزمون وکالت، رفع نقص یا عدم تطابق با مراجعه حضوری به باجه‌های رفع نقص سازمان سنجش امکان‌پذیر خواهد بود.

💢 آزمون وکالت کانون وکلا سال گذشته، ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه آزمون، راس ساعت ۸ بسته گردید. بنابراین، به داوطلبان شرکت در آزمون وکالت کانون وکلا  توصیه می‌شود با آماده‌سازی به موقع مدارک لازم برای حضور در جلسه آزمون و انتخاب زمان مناسب برای حضور در جلسه آزمون، از بروز مشکلات مربوط به تاخیر حضور خودداری نمایند.

برای پشتیبانی آزمون وکالت و قبولی تضمینی با برنامه ریزی آزمون وکالت با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

برای کسب اطلاع از شرایط شرکت در آزمون وکالت روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

خلاصه مطلب کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت  ارائه نماییم. در صورتی که مشکلی برای ورود به سامانه دریافت کارت ورود به جلسه وکالت دارید و یا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه وکالت  برای دریافت کارت اقدام ننموده اید، می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

چنانچه هرگونه سوالی در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه داشتید و یا در صورتی که با مشکلی در رابطه با نحوه دریافت و همچنین رفع نقص کارت ورود به جلسه مواجه شدید، می توانید با مشاوران ما با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

📥 برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت بر روی لینک کلیک نمایید. 📥

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه را چگونه می توان دریافت نمود؟

دریافت کارت آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org  امکان پذیر است

چگونه از زمان دریافت کارت ورود به جلسه وکالت ۱۴۰۲ اطلاع یابیم؟

به طور معمول کارت ورود به جلسه آزمون وکالت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر می شود.

پس از دریافت کارت آزمون وکالت ۱۴۰۲چه اقدامی باید انجام دهیم؟

پرینت برگه مروبوط به کارت آزمون وکالت و همچنین به همراه داشتن آن در جلسه آزمون الزامی می باشد.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1402 | ورود azmoon.org»

  1. Avatar photo فاطمه گفت:

    سلام و عرض ادب. (کانون مورد تقاضا جهت اشتغال به وکالت)، در زمان ثبت نامِ بنده، اشتباه درج شده است. و ظاهراً شامل مواردِ رفع نقص نمی باشد. لطفاً راهنماییم کنید در این مدت کوتاهِ باقیمانده تا آزمون چیکار کنم؟؟؟ اگر اِصلاح نشه کلاً زندگی و آیندم سرِ یک اشتباه به مُخاطره میفته. چون شرایطِ زندگی و کوچ به شهرِ دیگه رو بعنوان یک خانم ندارم. لطفاً راهنماییم کنید حضوری به‌کدام قسمت سازمان سنجش مراجعه کنم؟ یا راه حل دیگه ای اگر هست بفرمایید تو رو به خدا.????

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر جهت اصلاح مشکل باما تماس بفرمایید

  2. Avatar photo سیامک گفت:

    سلام خسته نباشید. کارت ورود به جلسه ازمون وکالت رو گرفتم ولی شماره ملیم اشتباه خورده چکار کنم؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      ویرایش اطلاعات را انجام دهید .

  3. Avatar photo منصوره گفت:

    کارت ورود به جلسه آزمون وکالت رو میشه حصوری گرفت؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید از سایت اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    راهنما جامع ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + شرایط

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)