ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

دندانپزشکی بدون کنکور در تهران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰ فقط در یکی از دانشگاه های پردیس ارائه می شد، استقبال زیاد متقاضیان رشته تجربی از این امکان موجب این شد که همواره شبهه ها و ضد و نقیض های بسیاری وجود داشته باشد. علاوه بر این برخی از دانشجویان معتقد هستند که امروزه صندلی های رشته دندان پزشکی برای مرکز پردیس خودگردان به فروش می رسد که ما در ادامه قصد داریم جزییات این موضوع را بیشتر بررسی کنیم.

آن دسته از داوطلبانی که می‌خواهند در دانشگاه‌های کشور ترکیه یا اتحادیه اروپا دندانپزشکی بخوانند، با ثبت نام در کالج مدیکال ایران تحصیل قادر خواهند بود ظرف کمتر از یک سال به صورت تضمینی پذیرش یک دانشگاه معتبر اروپایی را بدست آورند. با تماس با شماره 9099075307 می‌توانید اطلاعات تکمیلی را از همکاران ما دریافت کنید.

نحوه پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور در تهران 1403

برای اینکه در شهر تهران بتوانید در رشته دندانپزشکی تحصیل نمایید بدون کنکور نمی‌توانید اقدام به این کار نمایید، پس صرفا تنها راه شما شرکت در کنکور تجربی و انتخاب رشته خواهد بود. از این رو سوال اصلی بسیاری از افراد شرایط دندانپزشکی بدون کنکور آزاد است.

اگر علاقه ای به شرکت و قبولی در کنکور تجربی ندارید می توانید برای تحصیل در رشته مورد علاقه اقدام به پذیرش در دانشگاه های خصوصی خارج از کشور نمایید. در صورتی که نیاز به دریافت مشورت دارید، می توانید از طریق تماس با مرکز مشاوره ای ایران تحصیل از خدمات مشاوره کنکور آنلاین در این مرکز استفاده نمایید.

متقاضیانی که داوطلب تحصیل در رشته دندانپزشکی در دانشگاه‌های سراسری کشور از جمله دانشگاه تهران هستند، راهی جز شرکت در کنکور سراسری ندارند. بد نیست بدانید که کسب نتیجه از کنکور سراسری با کسب مشاوره و تهیه یک برنامه درسی مطابق با توانایی‌هایتان، اصلا غیر ممکن نیست. با دریافت مشاوره درسی دقیق و تهیه منابع درست از طریق آکادمی ایران تحصیل می‌توانید همین امسال رتبه مورد نظر را بدست آورید. برای کسب اطلاعات تکمیلی روی عکس زیر کلیک کنید تا به پایگاه اینترنتی آکادمی ایران تحصیل منتقل شوید.

آکادمی

دندانپزشکی بدون کنکور تهران پردیس خودگردان 1403

یکی از موارد بسیار مهمی که برای ثبت نام در دندانپزشکی بدون کنکور تهران پردیس خودگردان وجود داشت، داشتن شرایط معدلی است. بدین معنا که شما باید از معدل بالای 16 و یا 17 برخوردار باشید.

البته این تنها شرط لازم برای ورود به رشته دندانپزشکی بدون کنکور پردیس های خودگردان نخواهد بود. لازم به ذکر است که امکان ثبت نام و پذیرش در سال های گذشته تنها در چند دانشگاه محدود صورت می پذیرفت.

اما در حال حاضر برای پذیرش در رشته دندانپزشکی بدون کنکور عملا هیچ گونه راهی وجود ندارد و فرد علاقه مند باید در کنکور سراسری شرکت نماید تا بتواند به رشته مورد علاقه خود وارد گردد.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون ملی دندان پزشکی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

شرایط ورود به رشته دندانپزشکی در پردیس خودگردان 1403

نوع دیگر ورود به رشته دندانپزشکی دانشگاه پردیس های خودگردان می باشد، اما می توان تفاوت آن را از جمله میزان شهریه دانست. برای این مورد، داوطلبان در صورتی که بتوانند رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل را کسب نمایند، خواهند توانست در دانشگاه های پردیس خودگردان که از سطح بسیار بالایی برخوردار می باشند، نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که شرکت در آزمون لیسانس به دندانپزشکی تنها برای رشته های خاص امکان پذیر می باشد به همین دلیل شما با داشتن هر نوع مدرک لیسانس امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون را نخواهید داشت.

شرط ورود به این رشته تنها برای آن دسته از داوطلبانی می باشد که در رشته های مرتبط با رشته های پزشکی و یا پیراپزشکی ادامه تحصیل داده باشند، در غیر این صورت امکان ادامه تحصیل برای آنان وجود نخواهد داشت.

شرایط ورود به رشته دندانپزشکی در پردیس خودگردان

تحصیل در رشته دندانپزشکی سایر دانشگاه ها بدون شرکت در کنکور سراسری 1403

علاوه بر ارائه رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری، دانشگاه های علمی کاربردی و آزاد نیز 85 درصد از ظرفیت پذیرش خود را به جذب دانشجویان بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور اختصاص می دهند. اگرچه رشته های متعددی در این مراکز به صورت بدون کنکور ارائه می شوند؛ اما رشته های پزشکی و دندان پزشکی جزء این موارد نخواهند بود.

لازم است بدانید بر خلاف رشته دندانپزشکی، امکان تحصیل در رشته های پیراپزشکی بدون کنکور وجود داشته و  برخی از دانشگاه های علوم پزشکی تحت شرایط خاص نسبت به پذیرش داوطلبانی که رتبه قبولی دندانپزشکی سراسری کسب نکرده اند، صرفا در مقطع کاردانی رشته هایی چون مامایی، هوشبری، اتاق عمل، علوم آزمایشگاهی و… به صورت بدون آزمون وجود دارد.

پذیرش این دسته از متقاضیان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری تفاوت دارد به طوری که باید پس از شرکت در کنکور تجربی و انتخاب کد رشته هایی که به صورت بدون آزمون ارائه شده اند، در مصاحبه نیز شرکت نمایید.

برای کسب اطلاع از شرایط ثبت نام رشته پروتز دندان روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

تحصیل در رشته دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1403

افرادی که در کنکور برای رشته دندانپزشکی موفق به کسب رتبه قابل قبول نشده‌اند، نمی‌توانند به صورت مستقیم در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند. به عبارت دیگر، امکان ثبت نام و انتخاب رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد بدون کنکور وجود ندارد.

با توجه به ادغام کنکور دانشگاه‌های آزاد و سراسری، متقاضیان رشته دندانپزشکی باید در آزمون مربوطه شرکت کرده و پس از اعلام نتایج، فرم مربوط به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را تکمیل کنند.

بنابراین، برای ورود به دانشگاه آزاد در رشته دندانپزشکی، افراد باید در آزمون کنکور رشته تجربی شرکت کنند و با کسب رتبه مناسب، قادر به انتخاب این رشته در دانشگاه آزاد خواهند بود.

شهریه دانشگاه آزاد دندانپزشکی بدون کنکور در سال 1403

شهریه دانشگاه آزاد در رشته دندانپزشکی بدون کنکور در سال 1403 به صورت زیر است:

  1. شهریه متغیر برای حداقل ۲۰ واحد: بین ۲ تا ۳ میلیون تومان
  2. شهریه ثابت برای هر ترم: بین ۶ تا ۸ میلیون تومان
  3. شهریه کل یک ترم: بین ۸ تا ۱۰ میلیون تومان

به علاوه باید توجه داشته باشید که این میزان شهریه ممکن است در سال‌های بعد تغییر کند و براساس سیاست‌های دانشگاه تعیین شود.

دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه بین المللی کیش 1403

دانشگاه بین المللی کیش دندانپزشکی، با ارائه فرصت آموزشی بدون نیاز به شرکت در آزمون کنکور، شرایط بی‌نظیری برای افراد علاقه‌مند به رشته دندانپزشکی فراهم می‌کند. این دانشگاه با بهره‌گیری از سیستم آموزشی مدرن و اساتید مجرب، به دانشجویان خود امکان می‌دهد تا به طور کامل مهارت‌های لازم برای پیشرفت در زمینه دندانپزشکی را توسعه دهند.

از طرف دیگر، وجود تجهیزات پیشرفته و فضای آموزشی مناسب در این دانشگاه، به دانشجویان این امکان را می‌دهد که در یک محیط الهام‌بخش، مهارت‌های خود را بهبود بخشند.

برخلاف سناریوهای دهه های گذشته که برخی از دانشگاه‌ها به کنکور وابسته‌اند، این دانشگاه فرصتی برای جوانان با انگیزه فراهم می‌کند تا به راحتی و بدون محدودیت‌های آزمونی وارد دنیای دندانپزشکی شوند.

در سال های اخیر این دانشگاه در رشته دندانپپزشکی بدون آزمون پذیرش نداشته، اما در سال جاری شما می توانید از طریق بررسی رشته دندانپزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس بین المللی کیش و در صورت ارائه این رشته، برای ثبت نام اقدام کنید.

دندانپزشکی بدون کنکور در دانشگاه بین المللی کیش

نکات مهم در پذیرش رشته دندانپزشکی با سوابق تحصیلی 1403

میزان تاثیر سوابق تحصیل برای پذیرش در رشته دندانپزشکی بدون کنکور موثر است. دانشگاه هایی که اقدام به پذیرش داوطلبان در رشته های بدون کنکور می کردند، شرایطی را برای ثبت نام و همچنین پذیرش در نظر می گیرند که بر اساس آن متقاضیان می توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

از جمله این شرایط می توان به تاثیر و یا عدم تاثیر معدل اشاره نمود. با توجه به اینکه ثبت نام دندانپزشکی بدون کنکور امکان پذیر نیست سوابق تحصیلی تاثیری ندارد.

شاید برای شما این سوال بوجود آمده باشد که آیا می توان نسبت به درخواست انتقالی در دانشگاه اقدام نمود؟ خوشبختانه این امکان برای تمامی داوطلبانی که در دانشگاه های خارج از کشور پذیرفته شده اند ایجاد شده است.

هر یک از این دانشجوبان در صورتی که 72 ماده واحد درسی را در دانشگاه های خارج از کشور مورد تائید وزارت بهداشت و درمان ایران گذرانده باشند، امکان ثبت نام در این دانشگاه را خواهند داشت.

همچنین موافقت دانشگاه مربوطه برای انتقالی نیز از جمله شرایط تعیین کننده در این مورد خواهد بود که در سال های گذشته امکان پذیر بود.

از سوی دیگر متقاضیان می توانند برای تحصیل در دانشگاه پردیس بین الملل کیش نیز اقدام کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص کافی است با شماره 9099075307 تماس گرفته تا اطلاعات دقیق در اختیار شما قرار گیرد.

یک گام تا رتبه شدن

خلاصه مقاله دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

اطلاع از شرایط پذیرش دندانپزشکی بدون کنکور تهران بسیار اهمیت دارد. آغاز فعالیت دانشگاه های پردیس زیر نظر دانشگاه های سراسری موجب شده بود تا در مدت زمان کوتاهی ورود به رشته های دندانپزشکی بدون کنکور وجود داشته باشد و همین مسئله مورد استقبال شدید متقاضیان قرار بگیرد.

در حال حاضر هیچکدام از دانشگاه های پردیس و آزاد چه در تهران و چه در باقی شهر های ایران اقدام به پذیرش بدون کنکور دانشجو در رشته تجربی نمی کنند و تنها دانشگاه کیش در سال های آخر دهه ۸۰ این اقدام را برای متقاضیان فراهم کرده بود. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با دندانپزشکی بدون کنکور تهران داشتید، می توانید از طریق شماره 9099075307 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دانلود pdf مقاله دندانپزشکی بدون کنکور در تهران کلیک کنید.

3.8/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

یا امکان انتخاب رشته دندانپزشکی بدون آزمون ۱۴۰۳-۱۴۰۴ وجود دارد؟

در حال حاضر این امکان انتخاب رشته دندانپزشکی بدون کنکور وجود ندارد.

آیا امکان تحصیل در رشته  دندانپزشکی در دانشگاه آزاد موجود است؟

خیر، دندانپزشکی جزء رشته هایی نیست که بتوان بدون کنکور انتخاب کرد.

آیا راه میانبری برای انتخاب رشته  دندانپزشکی بدون آزمون وجود دارد؟

بله، راه های متفاوتی از جمله تحصیل در خارج از کشور و یا شرکت در کنکور لیسانس به پزشکی ممکن است.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام»

  1. Avatar photo فرانک نریمانی گفت:

    باتلفن ثابت تماس گرفتم پاسخگونبودن وزنگ نمیخوره

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام وقت بخیر . مجددا تماس بگیرید

  2. Avatar photo afsoon گفت:

    من هر كاري ميكنم نميتونم تماس بگيرم

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام از طریق تلفن ثابت باید تماس بگیرید

  3. Avatar photo کیانی ومیرزایی گفت:

    بله مشاورخوبین خانم قربانیان

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام بله آفرین به مشاورخوب ایران تحصیل خانم قربانیان ممنون

  4. Avatar photo عامری گفت:

    الان دوهفتست خانم میرزایی وخانم کیانی جهان پیمان بارم خانم قربانیان مشاورشون عالیه

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام بله مشاوره خانم قربانیان گل عالیست ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
تماس با مشاور