ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به تحصیل در رشته دندانپزشکی پردیس بین الملل هستند، برای برنامه‌ریزی کنکور 1403 و تکمیل فرم انتخاب رشته خود لازم است از نتایج رتبه‌ قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان در سال های قبل اطلاع یابند و با توجه به آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش، فرم اینترنتی انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند.

به همین دلیل در این مقاله به آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل و ارائه لیستی از دانشگاه‌های بین المللی که رشته دندانپزشکی را ارائه می دهند، می پردازیم. چنانچه شما داوطلبان گرامی در ارتباط با رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1403 نیازمند کسب راهنمایی و دریافت مشاوره هستید، کافی است با مشاوران آکادمی ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان را به طور دقیق راهنمایی کنند. 

آشنایی با رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1403

در حال حاضر سازمان سنجش با انتشار دفترچه‌ی ثبت‌نام کنکور سراسری ۱۴۰۳، درس‌های امتحانی هر زیر گروه را به‌ همراه ضریب هر درس مشخص کرده و در اختیار افرادی که می‌خواهند در کنکور شرکت کنند قرار می‌دهد تا نسبت‌ به انتخاب‌های خود آگاهانه تصمیم بگیرند و برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

بعد از برگزاری کنکور و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ کارنامه‌ای برای داوطلبان که در آن رتبه تراز و درصد درس‌ها منتشر می‌شود. هر فرد باید با توجه به جزئیات مندرج در آن نسبت ‌به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نماید. داوطلبان متقاضی رشته دندانپزشکی بین‌الملل برای اولویت‌بندی رشته‌های مورد علاقه خود و همچنین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان، باید کارنامه اولیه کنکور پذیرفته‌شدگان سال گذشته را بررسی کرده و بر اساس تراز و رتبه اکتسابی خود فرم اینترنتی را در سایت سازمان سنجش تکمیل کنند تا در نهایت بتوانند نتیجه مطلوب در اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۳ را بدست آورند. در ادامه آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش سال گذشته در منطقه 1، 2 و 3 را برای افرادی که مایل به تحصیل در این رشته هستند، قرار داده‌ایم.

برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان بر روی لینک کلیک نمایید. 

آشنایی با رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل در منطقه 1

افرادی که در سال گذشته در فرم انتخاب رشته کنکور سراسری، رتبه محل قبولی منطقه 1 رشته دندانپزشکی را وارد کرده بودند، جزئیاتی از نمرات و رتبه این افراد جمع‌آوری‌ شده است. در جدول زیر اطلاعات آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش برای متقاضیانی که خواهان ثبت‌نام در کنکور سال ۱۴۰۳ و تحصیل در رشته دندان‌پزشکی هستند را آورده‌ایم.

 

رتبه در سهمیه  محل سکونت  نام دانشگاه 
308 تهران علوم پزشکی تهران
1296 بابل علوم پزشکی بابل

 

 

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل در منطقه 2

 داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ باید در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته خود به رتبه در سهمیه دقت داشته باشند. از آنجا ‌که سهمیه مناطق یکی از مهم‌ترین فاکتورهای این آزمون است، در جدول زیر رتبه و محل قبولی برخی از پذیرفته شدگان در رشته دندانپزشکی کنکور 1401 در منطقه 2 را ارائه کرده ایم.

رتبه در سهمیه 

محل سکونت 

نام دانشگاه 

466

تهران

علوم پزشکی شهید بهشتی-تهران

865

تبریز

علوم پزشکی تبریز

1226

مشهد

علوم پزشکی مشهد

1509

تبریز

علوم پزشکی تبریز

1558

همدان

علوم پزشکی همدان

1774

بیرجند

علوم پزشکی بیرجند

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل در منطقه 3

افراد داوطلب انتخاب رشته تحصیلی دندانپزشکی پردیس بین‌الملل دارای سهمیه منطقه 3 باید برای انتخاب رشته خود کارنامه اولیه سراسری کنکور سراسری داوطلبان منطقه 3 سال گذشته را بررسی کنند. در جدول زیر رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان برخی از افراد پذیرفته‌ شده در رشته دندانپزشکی کنکور 1401 در مناطق ارائه شده ‌است.

 

رتبه در سهمیه  محل سکونت  نام دانشگاه 
1341 بیرجند علوم پزشکی بیرجند
1939 یزد علوم پزشکی یزد

 

اطلاعیه

داوطلبان می‌توانند با اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش، انتخاب رشته دقیق تری در سال 1403 داشته باشند. برای کسب اطلاع بیشتر در این خصوص می‌توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید و با همکاران ما در آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید. 

 

آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل در منطقه 3

مشاوره رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل 1403 

افرادی که با مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه  کنکور سراسری ۱۴۰۳ به محاسبه درصد دروس امتحانی و نرم‌افزار تخمین رتبه پرداخته اند، می‌توانند با بررسی آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش سال های قبل و کارنامه و حداقل درصد قبولی لازم برای کنکور، شانس قبولی خود در سایر رشته‌ها و دوره‌ها مشاهده کنند.

می‌دانید که کنکور سراسری تجربی دارای 5 زیر گروه است و هر داوطلب می‌تواند در هر یک از این زیرگروه‌ها شانس خود را آزمایش کند. همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور سال ۱۴۰۳، رتبه تراز وضعیت داوطلب ها در هر یک از زیر گروه‌های کنکور تجربی مشخص می‌شود. لذا براساس امکان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای داوطلبان مجاز فراهم می‌شود و متقاضیان با بررسی کارنامه‌های سال قبل به نرم‌افزار انتخاب رشته کنکور سراسری می‌توانند شانس قبولی خود را در رشته‌های مختلف تخمین زده و بر این اساس به بررسی اولویت انتخاب‌های خود بپردازند.

از آنجا که رتبه و تراز اکتسابی در انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ تاثیر بسیار زیادی دارد، مشاوران ایران تحصیل با در اختیار گذاشتن تجربیات و اطلاعات خود، با بررسی لیست رشته‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳، می‌توانند داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته دندانپزشکی بین‌الملل و کسب رتبه قبولی در این رشته هستند را در انتخاب رشته دقیق همراهی نمایند.

اطلاعیه

متقاضیان دکترای که تمایل به تحصیل در رشته‌های این مقطع تحصیلی را دارند می‌توانند علاوه بر رشته محل های دوره شبانه و پردیس خودگردان؛ رشته محل های موجود در دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ مختص به دانشگاه آزاد را اولویت بندی نموده و سپس در فرم انتخاب رشته دکتری وارد نمایند.

بنر انتخاب رشته کنکور

میزان شهریه پردیس بین الملل 1403

امکان تحصیل در پردیس بین الملل تنها با پرداخت شهریه وجود دارد. شهریه پردیس خودگردان توسط هیئت امنای هر دانشگاه تعیین می‌شود و از طریق سایت رسمی هر دانشگاه به اطلاع داوطلبان می رسد. باید اشاره کرد که هر ساله به میزان 10 الی 15 درصد به میزان مبلغ شهریه این دوره افزوده می‌شود.

پردیس خودگردان یک دوره تحصیلی از دوره‌های دانشگاه دولتی است که قبل تر با نام پردیس بین الملل شناخته می شد. پذیرش دانشجو برای این دوره از طریق آزمون صورت می‌گیرد. پردیس های خودگردان در جهت پذیرش دانشجو در قبال دریافت شهریه تأسیس شدند. وزارت علوم تعیین میزان شهریه هر ترم برای هر گروه آزمایشی را بر عهده دانشگاه‌‌ها گذاشته است و هر دانشگاه با بررسی عوامل مختلف جدول شهریه را اعلام می‌کند.

افرادی که قصد تحصیل در مقاطع مختلف بین الملل ۱۴۰۳ را دارند، می بایست بعد از ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسری، مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیر روزانه شوند.

پذیرفته شدگان نهایی پردیس های خودگردان می‌توانند با پرداخت شهریه برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنند. در ادامه به بررسی جدول شهریه پردیس های خودگردان در سال ۱۴۰۳ پرداخته ایم.

شهریه کاردانی دانشگاه پردیس بین الملل 1403

واحدهای دانشگاهی پردیس بین الملل در مقاطع مختلف کاردانی تا دکتری تخصصی، اقدام به پذیرش دانشجو می‌کنند. اما یکی از مهمترین شرایط تحصیل در دانشگاه‌های پردیس خودگردان، پرداخت هزینه لازم براساس مصوبه‌های واحد دانشگاهی مورد نظر است. این هزینه به دو صورت شهریه ثابت و شهریه متغیر تعریف می‌شود. شهریه ثابت، بر اساس سال ورود دانشجو به دانشگاه، رشته و مقطع تحصیلی وی تعیین می گردد و در طول سنوات تحصیل محصل، بدون تغییر باقی خواهد ماند.

نرخ شهریه متغیر، در هر نیمسال تحصیلی و بر اساس تعداد واحدهای اخذ شده دانشجو و شرایط تحصیل او تعیین می‌شود. هر ساله معمولا 10 الی 15 درصد به میزان این مبلغ افزوده می گردد و نمی‌توان نرخ ثابتی برای آن مشخص کرد. در جدول زیر، میزان شهریه مقطع کاردانی واحدهای بین الملل را در سال تحصیلی ۱۴۰۳ ارائه کرده ایم. توجه داشته باشید که ارائه رشته محل های کاردانی دانشگاه‌های پردیس سراسر کشور، فقط در گروه های آزمایشی علوم پایه و علوم پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

شهریه مقطع کاردانی پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳
زیر گروه آزمایشی حداقل و حداکثر مبلغ شهریه (تومان)
علوم پایه 5 میلیون و 600 هزار تومان الی 7 میلیون تومان

شهریه کارشناسی دانشگاه پردیس بین الملل 1403

همان طور که اشاره  کردیم شهریه واحدهای پردیس خودگردان، توسط هیات امنای هر واحد دانشگاهی و به صورت مجزا تعیین می گردد. به همین دلیل موارد مهمی از جمله امکانات دانشگاه، قدمت واحد تحصیلی موردنظر، شرایط اقتصادی منطقه محل احداث دانشگاه و… بر نرخ این شهریه تاثیرگذار خواهد بود. در این بخش شهریه مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در اختیار شما قرار داده شده است که برای هر یک از گروه های آزمایشی مختلف، متفاوت خواهد بود.

شهریه مقطع کارشناسی ناپیوسته پردیس خودگردان 1403 – 1403
گروه آزمایشی حداقل و حداکثر مبلغ شهریه (تومان)
علوم پایه 5 میلیون و 650 هزار تومان الی 7 میلیون و 350 هزار تومان
علوم پزشکی 6 میلیون و 300 هزار تومان الی 7 میلیون و 500 هزار تومان

 

شهریه دوره کارشناسی پیوسته پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳
زیر گروه آزمایشی حداقل و حداکثر مبلغ شهریه (تومان)
علوم انسانی 6 میلیون و 500 هزار تومان الی 9 میلیون و 800 هزار تومان
فنی مهندسی 9 میلیون تومان الی 10 میلیون و 500 هزار تومان
علوم پایه 6 میلیون و 500 هزار تومان الی 9 میلیون تومان
علوم پزشکی 8 میلیون تومان الی 12 میلیون تومان
هنر 7 میلیون و 500 هزار تومان الی 9 میلیون و 500 هزار تومان

 

میزان شهریه پردیس بین الملل

شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس بین الملل 1403

رشته محل های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه بین الملل در سال تحصیلی 1403 برای تمامی گروه های آزمایشی پنجگانه ارائه می‌شود. در مقطع کارشناسی ارشد حدود 32 واحد درسی ارائه می گردد و دانشجویان مجاز هستند تا در هر نیمسال تحصیلی با اخذ 8 الی 12 واحد، این واحدهای درسی را بگذرانند. بدیهی است در صورت افزایش تعداد ترم های تحصیلی، دانشجو باید علاوه بر پرداخت شهریه ثابت، شهریه متغیر واحد های اخذ شده را نیز پرداخت کند. در جدول زیر، میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه پردیس خودگردان در سال تحصیلی ۱۴۰۳ را برای شما آورده ایم.

شهریه مقطع کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1403 – 1403
زیر گروه آزمایشی حداقل و حداکثر مبلغ شهریه (تومان)
علوم انسانی 9 میلیون تومان الی 13 میلیون و 800 هزار تومان
فنی مهندسی 10 میلیون تومان الی 11 میلیون و 700 هزار تومان
علوم پایه 24 میلیون و 400 هزار تومان الی 33 میلیون تومان
علوم پزشکی 14 میلیون و 300 هزار تومان الی 18 میلیون و 500 هزار تومان
هنر 11 میلیون تومان الی 13 میلیون تومان

 

شهریه دکتری دانشگاه پردیس بین الملل 1403

دانشگاه پردیس خودگردان در مقطع دکتری پیوسته و تخصصی نیز بعضی از رشته‌ها را ارائه می دهد، اما به این دلیل که میزان شهریه دانشگاه بین الملل، از بقیه واحد های دانشگاهی بیشتر است، توصیه می‌شود پس از کسب اطلاعات لازم پیرامون میزان شهریه دکتری دانشگاه پردیس خودگردان و اطمینان از تصمیمی که گرفته اید، رشته‌های این دانشگاه را در فرم انتخاب رشته خود وارد کنید.

شهریه مقطع دکتری تخصصی پردیس خودگردان ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳
زیر گروه آزمایشی حداقل و حداکثر مبلغ شهریه (تومان)
علوم انسانی 17 میلیون و 300 هزار تومان الی 22 میلیون و 800 هزار تومان
فنی مهندسی 19 میلیون و 300 هزار تومان الی 21 میلیون هزار تومان
علوم پایه 10 میلیون و 223 هزار تومان الی 16 میلیون و 860 هزار تومان
علوم پزشکی 17 میلیون و 400 هزار تومان الی 19 میلیون و 500 هزار تومان
هنر 21 میلیون تومان الی 22 میلیون هزار تومان

 

شهریه مقطع دکتری پیوسته پردیس خودگردان
زیر گروه آزمایشی حداقل و حداکثر مبلغ شهریه (تومان)
علوم پزشکی 16 میلیون تومان الی 22 میلیون تومان

 

برای آشنایی با رشته‌های بدون کنکور پردیس خودگردان بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

لیست دانشگاه‌های دندانپزشکی پردیس بین الملل 1403

برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی روزانه در شعبه پردیس خودگردان خود امکان تحصیل در رشته دندانپزشکی را فراهم کرده‌اند. داوطلبانی که با توجه به رتبه کسب کرده خود شانس قبولی در دانشگاه روزانه را ندارند، در دانشگاه پردیس خودگردان احتمال قبولی بیشتری دارند.

دانشگاه پردیس خودگردان مانند دانشگاه روزانه بر اساس رتبه در سهمیه ای که داوطلب در کنکور کسب کرده است، پذیرش انجام می دهد. فهرست دانشگاه‌هایی که سال قبل رشته دندانپزشکی را ارائه داده بودند، به قرار زیر است:

  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي البرز – كرج
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي زنجان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي اردبیل
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي شهيد بهشتي – تهران
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي اروميه
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي بيرجند
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي مشهد
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي جندي شاپور – اهواز
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي زاهدان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي شيراز
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي قزوين
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي كرمانشاه
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي كردستان – سنندج
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي سمنان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي كرمان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي گلستان – گرگان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي گيلان – رشت
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي بابل
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي يزد
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي همدان
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي اراك
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي بندر عباس
  • دانشگاه پردیس خودگردان علوم پزشكي مازندران – ساري

بنر انتخاب رشته

اطلاعیه

در صورتی که داوطلبان در فرم انتخاب رشته کنکور، یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی دارای شرایط خاص از جمله دانشگاه شاهد، دانشگاه علوم پزشکی ارتش و … را انتخاب کرده باشند، علاوه بر انتخاب رشته می بایست در جلسه مصاحبه این دانشگاه‌ها که معمولا در انتهای مرداد ماه می‌باشد، شرکت نمایند.

لیست دانشگاه های دندانپزشکی پردیس بین الملل

ظرفیت پذیرش رشته دندانپزشکی پردیس بین الملل 1403

ظرفیت رشته دندانپزشکی در دانشگاه پردیس خودگردان از 5 نفر تا بیش از 30 نفر است. دانشگاه‌هایی که تقاضای بیشتری دارند از جمله پردیس شهید بهشتی، ظرفیت پذیرش بیشتری دارند. قابل توجه داوطلبان عزیز که ظرفیت پردیس خودگردان هر ساله تغییر می‌کند. لذا برای اطلاع از ظرفیت دندانپزشکی پردیس خودگردان ۱۴۰۳ باید منتظر انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشید.

در مورد تفاوت رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان و روزانه باید اشاره کرد که رتبه مورد نیاز برای قبولی در رشته دندانپزشکی دانشگاه روزانه به نسبت شعبه پردیس خودگردان همان دانشگاه رتبه بهتری است، ولی تفاوت رتبه چندان زیاد نیست. به طور مثال اگر رتبه قبولی رشته دندانپزشکی در دانشگاه روزانه شهید بهشتی 120 باشد، در پردیس خودگردان این دانشگاه رتبه 200 پذیرش می‌شود و اینگونه نیست که داوطلبی با رتبه خیلی بالا و فقط با پرداخت شهریه زیاد بتواند از دانشگاه پردیس خودگردان پذیرش بگیرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام دانشگاه پردیس تهران وارد شوید.

 

مزایای تحصیل در پردیس بین الملل

۱- مهمترین مزیت تحصیل در پردیس های خودگردان دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم این است که پس از فارغ التحصیلی، دانشجویان تعهد خدمت ندارند و چنانچه بخواهند از کشور خارج شوند یا در جایی مشغول به کار شوند، نیازی به خرید تعهد و مدراک دانشگاهی خود ندارند، زیرا از قبل شهریه را پرداخت کرده‌اند. بنابراین رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل می تواند امتیازات ویژه ای برای داوطلبان داشته باشد. 

دوره‌های نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، مجازی، نیمه حضوری و ظرفیت مازاد دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم هم مثل پردیس خودگردان تعهد خدمت ندارند. تعهد خدمت این دانشگاه‌ها فقط ویژه دوره روزانه است.

۲- مزیت دیگر پردیس خودگردان این است که برخلاف دانشجویان دوره روزانه که بخواهند در کنکور سال آینده شرکت کنند، باید تا اواخر بهمن ماه حتماً از دانشگاه انصراف دهند تا بتوانند در کنکور شرکت کنند. حتی اگر دانشجوی سال اول روزانه باشند، علاوه بر انصراف اجباری حق انتخاب رشته‌های دوره روزانه را هم در کنکور سال بعد ندارند.

اما پردیس خودگردان و همچنین سایر دوره‌های غیر روزانه این محدودیت را ندارند و دانشجو بدون انصراف می‌تواند در کنکور شرکت کند. تنها در صورتی که قبول شد می‌تواند از دانشگاه پردیس انصراف دهد. البته انصراف از پردیس جریمه های نقدی نسبتا سنگینی دارد و باید شهریه ثابت ترم های باقی مانده را نیز پرداخت نمایید.

متقاضیان دکتری در صورتی که در زمان انتخاب رشته دکتری شانس قبولی در رشته‌های روزانه را نداشته باشند می‌توانند رشته‌های شبانه را که هیچ تفاوتی با رشته‌های روزانه ندارند را انتخاب نمایند. تنها تفاوت بین رشته محل‌های روزانه با شبانه این است که داوطلبان ملزم به پرداخت شهریه در رشته‌های نوبت دوم و یا شبانه می باشند. لذا، متقاضیان دکترا به محض قبولی در کد رشته محل های شبانه می بایست در زمان ثبت‌نام هزینه ترم اول را پرداخت نمایند.

اخبار جدید رشته دندانپزشکی پردیس بین الملل 

اخبار جدید رشته دندانپزشکی پردیس بین الملل 

توزیع دندانپزشک در کشور متناسب نیست

دکتر عباسعلی خادمی با اشاره به این که در حال حاضر بالغ بر 42 هزار دندانپزشک در کشور وجود دارد، افزود: از این تعداد 37 هزار نفر دندانپزشک عمومی و 5 هزار نفر دندانپزشک متخصص هستند و با پذیرش سالانه حدود 2 هزار نفر دانشجوی دندانپزشکی شاهد رشد سریع و افزایش بی رویه تعداد دندانپزشکان در کشور هستیم.

انتصاب سرپرست جدید دانشکده دندانپزشکی دانشگاه پردیس بین الملل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر سید مرتضی صمیمی ، به عنوان سرپرست دانشکده دندانپزشکی پردیس بین الملل منصوب شد.

 

رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل در دانشگاه ها

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به بررسی رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳ و آخرین رتبه های قبولی در سال گذشته پرداختیم. همانطور که می‌دانید افراد با اطلاع از آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش می‌توانند فرم انتخاب رشته خود را با توجه به وضعیت کارنامه خود، دقیق‌تر تکمیل کنند. افرادی که قصد ادامه تحصیل در این رشته را دارند، باید کارنامه و درصد دروس افرادی که سال قبل پذیرفته شده‌اند را بررسی نمایند تا براساس آخرین رتبه قبولی دندانپزشکی کیش، بتوانند کد رشته محل هایی را ثبت کنند که احتمال قبولی در آنها بیشتر است.

از آنجا که داوطلبان در انتخاب رشته صحیح باید از مشاوره تحصیلی مناسب برخوردار باشند، اگر شما داوطلب عزیز در این مسیر نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با شماره ثابت 9099075307 از سراسر کشور تماس بگیرید و با مشاوران مجرب ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید تا راهنمایی‌های دقیق را به شما عزیزان ارائه کنند. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

3.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آخرین رتبه قبولی های دندانپزشکی پردیس های خودگردان کنکور 1401  به چه صورت بوده است؟ 

محدوده آخرین رتبه قبولی های دندانپزشکی در سهمیه مناطق مختلف متفاوت است. در این مقاله به آن اشاره شده است.

افزایش شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان در سال 1403 چقدر است؟

احتمالا به میزان شهریه این دانشگاه هر سال حداقل 10 و حداکثر 15 درصد افزوده خواهد شد.

برای اطلاع از محدوده قبولی دندانپزشکی پردیس خودگردان در کنکور 1403 چه پیشنهای دارید؟

مشاهده کارنامه واقعی پذیرفته شدگان رشته دندانپزشکی سال گذشته می تواند محدوده قبولی کنکور ۱۴۰۳ را به شما نشان دهد.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo حسن زاده گفت:

    سلام و درود
    شهریه دندان پزشکی دانشگاه پردیس ترمی چقدره؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر حدودا دو برابر دانشگاه ازاد

  2. Avatar photo لعیا گفت:

    سلام خسته نباشید.. آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی دانشگاه پردیس خراسان شمالی باید چند باشه؟ منطقه سه هستم

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر حدودا دو برابر دانشگاه ازاد میباشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام پزشکی پردیس کیش

    ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

    رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم...
  • شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

    شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

    شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان

    رتبه قبولی پزشکی پردیس خودگردان 1401 + آخرین قبولی ها | ایران تحصیل

    همانطور که می‌دانید قبولی در پزشکی آرزوی بسیاری از افراد می‌باشد. برای قبولی در رشته پزشکی راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی به آرزوی خود جامه عمل بپوشانید. یکی از راه‌هایی که برای این...
تماس با مشاور