ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان آغاز شد. داوطلبانی که در رشته‌های دانشگاه پردیس بین الملل مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند در لیست رشته‌های پردیس خودگردان، انتخاب رشته نمایند. ثبت نام برای کلیه داوطلبانی است که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند و همچنین داوطلبانی که در کنکور شرکت نداشته اند امکان پذیر است و داوطلبان می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه پردیس خودگردان شرکت نمایند.

 

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان در تمامی کشور به صورت همزمان در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می‌پذیرد. کلیه داوطلبان با توجه به اطلاعیه‌ای که از طرف سایت سازمان سنجش در سایت ایران تحصیل قرار می‌گیرد، نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته خود به صورت با آزمون و بدون آزمون، اقدام می نمایند.

 

 

 

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان 97- 98

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان 97- 98

 

جهت اطلاع از ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان و لیست دانشگاه های پردیس خودگردان از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان همزمان بع انتخاب رشته صورت می پذیرد.

 

 

زمان ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان در تمام کشور و در دانشگاه‌ های پردیس خودگردان ،به صورت هماهنگ و در یک زمان اتفاق می‌افتد و داوطلبان می‌توانند در صورت مجاز بودن نسبت به انتخاب رشته جهت پذیرش پردیس های بین المللی اقدام نمایند. خوشبختانه دانشگاه پردیس خودگردان با توجه به گروه‌های آزمایشی ریاضی و تجربی، در رشته‌های پرمتقاضی داوطلبان را جذب می‌نماید و آن دسته از داوطلبان که مایل به ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی می‌باشند، می‌توانند در ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان شرکت نمایند.

لیست دانشگاه‌ های پردیس خودگردان منحصر به رشته‌های گروه آزمایشی تجربی و ریاضی می‌باشد. با توجه به گرایش داوطلبان برای ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان به دلیل گرایش به پزشک شدن در سال‌های اخیر موجب افزایش داوطلبان تجربی شده است و همچنین داوطلبان سایر گروه‌های آزمایشی نیز ، با تغییر رشته به سمت گروه‌های آزمایشی تجربی سوق پیدا کرده‌اند؛ رقابت در این رشته را بسیار سخت نموده است.

پذیریش در رشته‌های پزشکی با توجه به ظرفیت محدودی که در دانشگاه‌های سراسری وجود دارد و همچنین با در نظر گرفتن اینکه داوطلبان زیادی متقاضی این رشته می‌باشند، ورود به این رشته را با سختی همراه نموده است. در نتیجه داوطلبان بسیاری علاقه مند به ورود به رشته پزشکی دانشگاه پردیس می‌شوند و همچنین در زمان ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان داوطلبانی که از تمکن مالی لازم برخوردارند، می‌توانند در این رشته ها شرکت نمایند.

برای مشاهده آخرین رتبه قبولی پزشکی پردیس روی لینک کلیک کنید.

 

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

 

 

 

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

لیست دانشگاه های پردیس خودگردان

 

دانشگاه های معتبر برای جذب دانشجویانی که علاقه مند به شرکت در رشته‌های پر متقاضی گروه آزمایشی علوم تجربی و علوم ریاضی می‌باشند، دانشجویان خود را جذب می‌نماید. در واقع لیست رشته‌ های پردیس خودگردان هم در رشته‌های تجربی و هم در گروه آزمایشی ریاضی نیازمند کسب رتبه مجاز برای داوطلبان می‌باشد و در صورت دارا بودن این رتبه مجاز، می‌توانند در انتخاب رشته پردیس خودگردان ثبت نام نمایند.

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان فرصت بسیار خوبی است برای داوطلبان جهت تحقق آرزوی خود، که همان پزشکی می‌باشد است. اما داوطلبان توجه داشته باشند که میزان شهریه در دانشگاه های پردیس بسیار بالاتر از میزان شهریه دانشگاه های بدون کنکور و با کنکور دانشگاه های آزاد ، پیام نور و … می‌باشد. به همین دلیل و به دلیل اعتبار مدرک دانشگاه پردیس خودگردان با وجود اینکه پردیس خودگردان در دانشگاه های سراسری می‌باشد متقاضیان زیادی را داوطلب ورود به این دانشگاه می‌نماید.

حساسیت پذیرش در رشته‌های پزشکی در هر موردی بسیار بالا می‌باشد و با توجه به تقاضای بالای داوطلبان در این زمینه، ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان را حساس‌تر می‌نماید. بنابراین یک انتخاب رشته اشتباه می‌تواند شما را از پزشک شدن دور نماید. توصیه می‌نماییم که برای پزشک شدن اولین قدم خود را اصولی بردارید. مشاورین ایران تحصیل می‌توانند ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان را به صورت کاملاً درست و با شرط تضمین قبولی برای شما انجام دهند.

 

 

انتخاب رشته دانشگاه پردیس خودگردان

انتخاب رشته کنکور سراسری  در لیست دانشگاه‌های پردیس خودگردان با توجه به حساسیت‌هایی که در رابطه با ورود به این رشته و همچنین با در نظر گرفتن این نکته که پذیرش در رشته‌های پزشکی سخت تر و با تعداد پذیرش کمتری روبه رو می‌باشد، بنابراین حساسیت انتخاب رشته را نمی‌توان نادیده گرفت. فرقی نمی‌کند شما در کدام دانشگاه قصد پزشک شدن دارید، دو امر در این زمینه بسیار می‌تواند دخالت داشته باشد. ابتدا علاقه و استعداد شما در رشته پزشکی، و پس از آن، انتخاب رشته درستی که شما را به مقصودتان برساند.

یک نکته مهم را قبل از ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان به خاطر بسپارید. پزشک شدن آرزوی بسیاری از انسان‌هاست. ورود به این رشته و یا حتی فارغ التحصیل شدن در آن، به معنای موفقیت و صلاحیت پزشک شدن نمی‌باشد. مهم تر از آن این است که شما قرار است با جان انسان‌ها سروکار داشته باشید و یک خطا موجب مرگ یک فرد و یک عمل، موجب نجات زندگی او می‌شود.

قانون نانوشته انتخاب رشته پزشکی در لیست دانشگاه های پردیس خودگردان برای پذیرش در پزشکی، مشخص نمودن هدف در وهله اول است. اگر به دنبال کسب درآمد به پزشک شدن می‌اندیشید، بهتر است وارد این رشته نشوید. اما اگر اولین اولویت زندگی شما برای پزشک شدن نجات جان انسان‌هاست، بهترین فردی هستید که می‌تواند موفق و درکنار آن به ثروت برسد.

کانال اطلاع ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان

کانال اطلاع ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان

 

سایت ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل منحصر به یک سایت اطلاع رسانی نمی باشد. تیم بزرگی متشکل از مهندسان و مشاوران در پشت صحنه این سایت قرار دارند. هدف تمامی افرادی که در این تیم کار می کنند، کمک به داوطلبان برای رسیدن به اهداف آنان و همچنین پاسخگویی به سوالات هر داطلب در زمینه های مختلف که مشاورین متخصص در آن زمینه وجود دارند، می باشد.

برای اطلاع بیشتر در رابطه با ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان و همچنین لیست دانشگاه های پردیس خودگردان ، شرایط تحصیل در دانشگاه پردیس  می توانید با تماس حاصل نمودن با گروه مشاورین ایران تحصیل که شماره های آنان در سایت درج شده است، پاسخ سوالات و حتی انتخاب رشته اصولی را داشته باشید. ما در هیچ مرحله ای شما را تنها نخواهیم گذاشت و به یاری شما خواهیم آمد.

 

 

جهت اطلاع از ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان و شرایط ثبت نام در پردیس خودگردان از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام پزشکی دانشگاه پردیس خودگردان

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام پزشکی پردیس کیش

    ثبت نام پزشکی پردیس کیش ۱۴۰۳ + شرایط، هزینه

    رشته پزشکی از جمله رشته های محبوب و پر تقاضای ایران است که بازار کار خوبی دارد. این رشته در بیشتر دانشگاه های معتبر کشور به صورت سراسری، آزاد و پردیس وجود دارد. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علوم...
  • شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان

    شرایط ثبت نام دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ + شهریه و رشته ها

    شرایط و نحوه پذیرش دانشگاه پردیس خودگردان ۱۴۰۳ اعلام شد.از میان دانشگاه های سراسری که در کشور وجود دارند، دانشگاه های پردیس خودگردان در دسته دانشگاه هایی قرار دارند که در قبال دریافت هزینه به صورت با آزمون و بدون...
  • رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس

    رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس 1401-1403 + درصد دروس

    اطلاع از آخرین رتبه قبولی در رشته داروسازی پردیس برای داوطلبان این رشته اهمیت زیادی دارد. رشته داروسازی یکی از رشته‌هایی است که مورد علاقه تمامی داوطلبان تجربی می‌باشد. پذیرش در این رشته از آرزوهای بسیاری از داوطلبان تجربی است....
  • رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل

    رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل ۱۴۰۳

    اطلاع از رتبه قبولی دندانپزشکی پردیس بین الملل برای داوطلبان این رشته بسیار اهمیت دارد. دانشگاه پردیس خودگردان زیر مجموعه دانشگاه‌های روزانه می‌باشد که در رشته‌های علوم پزشکی از جمله رشته پرطرفدار دندانپزشکی دانشجو پذیرش می‌کند. داوطلبانی که مایل به...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)