ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام تیزهوشان سراب ۱۴۰۳-۱۴۰۴ azmoon.medu.ir

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام تیزهوشان سراب

 

جهت ثبت نام تیزهوشان سراب ، اطلاع از طرفیت و آدرس و شماره تماس مدارس استعداد درخشان سمپاد سراب ، برنامه ریزی درسی و مشاوره قبولی در آزمون با مرکز مشاوره سمپاد سراب تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099075307 تماس از استان سراب 9092305587

تماس فقط از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 12 شب

 

ثبت نام تیزهوشان سراب یا ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان سراب طبق سنوات گذشته امسال نیز برای ورود به پایه های هفتم و دهم برگزار می گردد لازم به ذکر است داوطلبان ثبت نام مدارس تیزهوشان برای اطلاع از جزئیات ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب دفترچه ثبت نام مدارس تیزهوشان را مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت نام نمایند.

 

ثبت نام تیزهوشان سراب مانند سال های گذشته از طریق سایت سمپاد به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد و مرکز مشاوره ایران تحصیل سمپاد راهنمایی ثبت نام را انجام می دهد تا دانش آموزان و اولیای گرامی در مراحل ثبت نام تیزهوشان سراب مشکلی نداشته باشند ضمنا اطلاع رسانی مدارس تیزهوشان سراب نیز از سامانه اطلاع رسانی سمپاد سراب به نشانی sampad.medu.ir انجام خواهد گرفت لازم به ذکر است اعلام نتایج آزمون تیزهوشان سمپاد سراب نیز تا پایان تیرماه خواهد بود.

 

برای ثبت نام مدارس تیزهوشان استعداد درخشان سمپاد سراب میتوانید با مشاوران متخصص سمپاد تماس بگیرید و از نحوه ی قبولی در آزمون تیزهوشان سراب مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان سراب _ ظرفیت مدارس تیزهوشان سمپاد سراب زمان پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان سراب و… آگاه شوید.

 

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت 9099075307 و در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان سراب) پاسخگویی همه روزه 8 صبح الی 1 شب

شرایط و نحوه ی ثبت نام تیزهوشان سراب پس از اطلاع از شرایط برای ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب روی لینک زیر کلیک کنید

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب پایه نهم به دهم

 

 

 

اطلاعیه سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب

به اطلاع کلیه دانش آموزان و اولیای محترم میرسانیم که تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان سراب یا استعداد های درخشان سمپاد سراب اینترنتی بوده و بصورت حضوری هیچ ثبت نامی انجام نمی گیرد. تمامی مراحل ثبت نام از طریق سایت استعدادهای درخشان سمپاد سراب به نشانی : azmoon.medu.ir انجام می گیرد.

دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند به منظور ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب وارد سایت azmoon.medu.ir شوند و مشخصات داوطلب را وارد کنند لازم به ذکر است برای قسمت اول کدملی داوطلب وارد شود و برای قسمت دوم رمز سریال شناسنامه داوطلب ضمنا پس از ورود اطلاعات دانش آموز در سامانه ثبت نام تیزهوشان سراب به بخش دوم ثبت نام هدایت می شوید که باید مشخصات کامل از قبیل نشانی _ کدپستی محل سکونت _ نام مدرسه و… را وارد کنید.

پس از تکمیل قسمت دوم سایت ثبت نام سمپاد سراب به شما یک رسید می دهد تا در موعد مقرر مبلغ شرکت در آزمون را پرداخت کنید و کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان سراب را دریافت کنید.

ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب و پرداخت و وجود سوال در این مورد می توانید با مرکز مشاوره سمپاد ایران تحصیل تماس بگیرید.تماس از سراب و سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره : 9099075307 ( استان سراب) پاسخگویی از 8صبح الی 1 شب.

شرایط برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان سراب برای هر گروه متفاوت است شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان سراب برای پایه هفتم به صورتی است که نمرات پایه دولت آ باد داوطلب همه خیلی خوب باشد یا حداکثر یکی از نمرات داوطلب در پایه سراب خوب باشد.

شرایط ثبت نام تیزهوشان سراب در آزمون برای داوطلبان پایه دهم به صورتی است که معدل داوطلب در پایه هشتم باید بالای 19 باشد در غیر این صورت حق شرکت در این آزمون تیزهوشان سراب را ندارد.

موفقیت حتمی داوطلبان ثبت نام تیزهوشان سراب در گرو ذاشتن اطلاعات جامع درباره آزمون و نحوه طرح سوال و بودجه بندی می باشد و ما برای هموار کردن راه قبولی شما در این آزمون به شما توصیه می کنیم جهت قبولی حتما مقالات : ثبت نام مدارس تیزهوشان را مطالعه کنید تا با شرایط سوالات و شرایط آزمون و… آشنا شوید.

 

 

جهت تسراب رتبه آنلاین آزمون تیزهوشان سراب و اطلاع از مدرسه قبولی در آزمون روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

ضمنا اگر شرایط تحصیل در مدارس تیزهوشان سمپاد سراب را ندارید میتوانید در مدارس زیر تحصیل کنید _ برای آگاهی از شرایط مدارس روی آن ها کلیک کنید :

 

ثبت نام مدارس نمونه دولتی ________ ثبت نام مدارس شاهد سراب ( حتی دانش آموزان غیر شاهد)

 

 

نحوه ثبت نام تیزهوشان سراب ( استعداد درخشان سمپاد سراب )

ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد سراب کاملا الکترونیکی خواهد بود در راستای سهولت در امر ثبت نام دانش آموزان محترم توسط اولیا در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان سراب در سیستم ثبت نام سمپاد سراب توضیحاتی را ارائه می کنیم ، اولیا محترم و داوطلبان ثبت نام مدارس استعداد درخشان سمپاد سراب می توانند قبل از ثبت نام این موارد را در نظر بگیرند : سامانه ثبت نام تیزهوشان دهم سراب فقط درگاه ثبت نامی azmoon.medu.ir خواهد بود ، دانش آموزان عزیز حتما قبل از ورود به سیستم ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب یک عکس 4*3 از خود داشته باشند که هنگام ثبت نام باید در سیستم اپلود نمایند ضمنا دانش آموزان محترم جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان سمپاد سراب تمامی مدارک شناسایی خود را همراه داشته دانش آموزان گرامی پس ورود به سیستم تیزهوشان سراب ابتدا کد ملی و رمز عبور خود را وارد نموده و سپس وارد سامانه ثبت نام سمپاد شده و سایر مشخصات خود را وارد نمایند.

 

جهت تجزیه و تحلیل و دانلود نمونه سوالات تحلیلی آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم سراب روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مشاوره قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان سراب

پس از ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان همواره از مهم ترین مسائل دانش آموزان به ویژه دانش آموزان برتر سراب در مقاطع تحصیلی مختلف بوده و بعضا مشاهده شده برخی دانش آموزان علی رغم تلاش بسیار زیادی که در راستای قبولی در آزمون سمپاد سراب داشته اند به موفقیت در این آزمون دست نیافته اند و همین امر سبب شده که آزمون تیزهوشان سراب که اهمیت بیشتری نسبت به کنکور سراسری را دارد برای دانش آموزان و اولیا تبدیل به امری دست نیافتنی شود اما این طور نیست موفقیت در آزمون سمپاد سراب هم مانند تمامی آزمون های سخت دیگر با تلاش و برنامه ریزی دست یافتنی خواهد بود.

حالا ما اینجا هستیم تا مسیر موفقیت در این آزمون را برای شما دانش آموزان سراب هموار کنیم موفقیت در این آزمون سخت و مهم برنامه ریزی دقیق ، اطلاع از منابع معتبر آزمون سمپاد سراب ، اطلاع از بودجه بندی دروس و مطالعه و تمرین روی نمونه سوالات سال های گذشته را می طلبد اما اینجا کار تمام نمی شود مهم تر از همه مواردی که ذکر کردیم تجربه اساتید سراب و دانش آموزان موفق در این آزمون هست که به شما کمک خواهد کرد تا در این مسیر به موفقیت نزدیک تر شوید پس با ما همراه شوید موفقیت شما را تضمین می کنیم.

جهت مشاوره قبولی در آزمون سمپاد سراب ، اطلاع از بودجه بندی سوالات آزمون و مشاوره و برنامه ریزی روزانه از سراسر کشور با مرکز مشاوره ایران تحصیل سراب تماس بگیرید شماره تماس در انتهای صفحه موجود است.

 

جهت اطلاع از نمونه سوالات ، بودجه بندی و منایع آزمون سمپاد هشتم سراب روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیست مدارس ششم به هفتم تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان سراب

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه سراب _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان پسرانه ابن سینا سراب _ 20 نفر پذیرش

 

لیست مدارس نهم به دهم تیزهوشان پسرانه به تفکیک ظرفیت پذیرش ثبت نام تیزهوشان سراب

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان پسرانه سراب _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1- مدرسه ای یافت نشد.

 

لیست مدارس ششم به هفتم تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه سراب _ ششم به هفتم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1_ مدرسه تیزهوشان دخترانه فرزانگان سراب _ 20 نفر پذیرش

 

لیست مدارس نهم به دهم تیزهوشان دخترانه به تفکیک ظرفیت پذیرش

لیست زیر نشانگر نام مدارس تیزهوشان دخترانه سراب _ نهم به دهم به همراه تعداد نفراتی که پذیرش می کند می باشد :

1- مدرسه ای یافت نشد.

 

 

 

مرکز مشاوره تیزهوشان سمپاد در صورت وجود هر گونه سوال و مشکل در روند ثبت نام مدارس سمپاد سراب _ دانلود نمونه سوالات تیزهوشان _ آدرس مدارس تیزهوشان سراب –منابع تیزهوشان نهم به دهم سراب و … با ما تماس بگیرید.

تماس فقط از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره تلفن : 9099075307

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد و صفر پاسخگویی همه روزه از 8 صبح تا 12 شب

 

کانال ثبت نام تیزهوشان سراب 97-98

کانال ثبت نام تیزهوشان سراب

 

 

مطالب مرتبط :

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام تیزهوشان سراب به چه صورت است؟

ثبت نام تیزهوشان سراب بصورت اینترنتی است.

ثبت نام تیزهوشان سراب در چه سایتی امکان پذیر است؟

همانطور که در مقاله به آن اشاره کردیم ثبت نام تیزهوشان سراب همانند سال های گذشته در سایت azmoon.medu.ir صورت میگیردد.

برای ثبت نام تیزهوشان سراب به چه مدارکی احتیاج است؟

دانش آموزان عزیز حتما قبل از ورود به سیستم ثبت نام مدارس تیزهوشان سراب یک عکس 4*3 از خود داشته باشند که هنگام ثبت نام باید در سیستم اپلود نمایند.

معدل داوطلب در پایه هشتم باید حداقل چند باشد تا بتواند به ثبت نام تیزهوشان سراب اقدام کند؟

معدل داوطلب در پایه هشتم باید بالای 19 باشد در غیر این صورت حق شرکت در این آزمون تیزهوشان سراب را ندارد

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)