ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲

مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزان عزیزی که تصمیم دارند در دوره اول متوسطه و یا دوم متوسطه در مدارس تیزهوشان و یا نمونه دولتی درس بخوانند، باید در آزمون ورودی این مدارس قبول شوند. داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند با کمک یک برنامه خوب و تلاش و پشتکار، نمره و تراز قبولی را کسب نمایند. این داوطلبان بهتر است که برای داشتن یک برنامه خوب از یک مشاور کاربلد و با تجربه کمک بگیرند. زیرا، مشاوران می توانند بهترین برنامه را متناسب با شرایط هر داوطلب طراحی کنند. علاوه بر این، مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی، به داوطلبان در تمامی مراحل این آزمون اعم از ثبت نام، نحوه مطالعه و … کمک می کند.

اگر شما هم جز این افراد هستید، بهتر است که برای افزایش درصد قبولی خود حتما از یک مشاور خوب کمک بگیرید. مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی، به شما عزیزان در تمامی مراحل ثبت نام در آزمون، طراحی و ارائه یک برنامه خوب، روش های مطالعه و… کمک می کند. برای آشنایی با تمامی این موارد در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله هر آن چه که باید در رابطه با این موضوع بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

 

 

اطلاعیه

منابع سوالات آزمون نمونه دولتی از تمامی دروس تحصیلی و محتوای آموزشی آن ها است. تعداد این سوالات ۱۰۰ سوال و  به صورت چهار گزینه ای بوده و مهلت پاسخگویی به آن ها ۱۲۰ دقیقه است.

 

 

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 

شما دانش آموزان عزیز و گرامی پیش از هر اقدامی ابتدا باید با شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی به خوبی آشنا شوید. سپس، در صورتی که این شرایط را دارا بودید، نسبت به ثبت نام اقدام کنید. لازم به ذکر است تا بدانید که شرایط شرکت در این آزمون سخت و پیچیده نیست. برخی از مهم ترین این شرایط، شامل موارد زیر می باشند: 

  • برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی شما داوطلبان عزیز باید تمامی نمرات نیم‌سال اول و نیم‌سال دومتان خیلی خوب باشد. اما اگر در تمامی دروس نام برده فقط یک درس را با نمره خوب قبول شوید، نگران نباشید. زیرا، باز هم می توانید در این آزمون ثبت نام کرده و شرکت نمایید. 
  • برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم معدل شما باید در نیم‌سال اول و نیم‌سال دوم، بالای 17 باشد.
  • شما متقاضیان عزیز باید تابعیت کشور عزیزمان ایران را داشته باشید. 

 

 

برای آشنایی بیشتر با شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک راست کنید. 

 

 

شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 

 

 

آشنایی با روش های موفقیت با کمک مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی

همان طور که بیان شد، شما دانش آموزان عزیز و گرامی می توانید با کمک مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی، با روش های موفقیت آشنا شوید. انجام این روش ها، به شما کمک می کنند تا در آزمون قبول شوید. ما در ادامه مقاله، برای شما مواردی را بیان می‌ کنیم تا در این آزمون با دید بازتری شرکت نمایید و بتوانید به موفقیت برسید. البته، دقت داشته باشید که موارد بیان شده رابطه مستقیمی با یک برنامه ریزی درست و دقیق دارند. بنابراین، با اراده‌ای قوی و روحیه‌ای بالا موارد زیر را اجرا کنید:

 

با کمک مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی برای خود هدف تعیین کنید

هدف، همان چیزی است که فرد برای رسیدن به آن تلاش می‌ کند. هدف شما از درس خواندن چیست؟ اگر هدف بزرگی دارید، آن را به اهداف کوچیک تر تقسیم کنید و تلاش کنید در زمان‌ های تعیین شده به تک تک آن اهداف کوچک برسید تا در نهایت هدف بزرگتان محقق شود. پس پیش از هر کاری، برای خود یک هدف تعیین کنید.

 

با کمک مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی برای خود هدف تعیین کنید

 

 

در کلاس درس خوب گوش کنید و فعال باشید

ابتدا دوستان و دانش آموزان درس خوان کلاستان را انتخاب کنید و در کلاس درس کنار آن ها بنشینید تا حواستان کاملا به درس باشد. سعی کنید در کلاس درس فعال باشید و مشارکت نمایید. در بحث‌های کلاسی شرکتی فعال داشته باشید. همچنین، تکالیف درسی خود را مرتب انجام دهید و سعی کنید جزوه‌ های تمیز و مرتبی داشته باشید. علاوه بر این، هر زمان که در کلاس درس مطلبی را متوجه نشدید، حتما از معلم خود سوال کنید و از سوال پرسیدن نترسید تا بتوانید عمیقا مطلب درسی را یاد بگیرید.

 

از مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی کمک بگیرید و یک برنامه مطالعاتی تنظیم کنید

باید بدانید که داشتن برنامه ریزی در هر کاری، منجر به موفقیت فرد می‌ شود. درس‌ خواندن هم اگر با برنامه ریزی انجام شود، می‌ تواند شما را به موفقیتی که در نظر دارید، برساند. قبل از تنظیم برنامه، با خود عهد ببندید که به آن تعهد داشته و حتما طبق آن پیش بروید. برای داشتن یک برنامه خوب، شما عزیزان باید برای داشتن یک برنامه خوب به نکاتی دقت کنید و آن ها را رعایت کنید. برخی از مهم ترین آن ها شامل موارد زیر می باشند: 

  • برنامه درسی شما باید مطابق با شرایطی که دارید تنظیم شود.
  • ساعت مطالعه و انجام تکالیف تان را در برنامه خود مشخص کنید.

به یاد داشته باشید که داشتن برنامه باعث می‌ شود تا راحت‌ تر بتوانید شرایط خودتان را بررسی کنید.

 

 

از مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی کمک بگیرید و یک برنامه مطالعاتی تنظیم کنید

 

در زمان مطالعه نکات مهم را در نظر بگیرید

در زمان مطالعه، شما دانش آموزان گرامی باید نکاتی را رعایت کنید. رعایت این نکات سبب می شوند تا شما عزیزان بتوانید درس را بهتر بفهمید و در آزمون تراز بالاتری را کسب کنید. برخی از مهم ترین این نکات که باید بدانید و آن ها را رعایت کنید، شامل موارد زیر می باشند: 

  • برای هر کدام از دروس، به طور جداگانه، از نکات مهم درس یادداشت برداری نمایید.
  • حتما در بین مطالعه خود، زمانی را برای استراحت هم در نظر بگیرید. معمولا بعد از هر 60 دقیقه مطالعه، بهتر است که حدود 10 دقیقه استراحت کنید.
  • توصیه ما به شما این است که دروس حفظی را با صدای بلند بخوانید تا بهتر یاد بگیرید.
  • هرگز، نگذارید تکالیف تان بر روی هم تلنبار شود. بنابراین، بهتر است که تکالیف هر روز را، فورا انجام دهید و انجام آن ها را به فردا واگذار نکنید. 
  • زمانی که درس می‌خوانید، افکار منفی را از خود دور نمایید تا موجب افت تمرکز شما نشود.

 

در زمان مطالعه نکات مهم را در نظر بگیرید

 

 

بهترین محل را برای مطالعه انتخاب کنید

بهتر است که در هنگام مطالعه، از میز استفاده کنید. زیرا، نشسته درس خواندن موجب می‌‌ شود کمتر دچار خواب آلودگی شوید. علاوه بر این، بهتر است که در محیطی ساکت و آرام درس بخوانید تا تمرکز و توجه شما بهم نریزد. همچنین، لوازمی که برای مطالعه نیاز دارید را کنار خود بگذارید و سعی کنید نور و دمای اتاق تان مناسب باشد.

 

با کمک مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی، به آزمون های تستی مسلط شوید

آزمون تستی، به مهارت خاصی نیاز دارد که باید آن را تمرین کنید. بنابراین، بهتر است که تکنیک‌ های مخصوص تست زنی را بیاموزید. گاهی ممکن است سوال سختی در آزمون باشد که با یک سری از تکنیک‌ها بشود بدون حل کردن، جواب را پیدا کرد. بنابراین، با کمک یک مشاور خوب، مهارت تست زنی را یاد بگیرید. چالشی که بیشتر دانش آموزان در آزمون‌ ها با آن رو به رو هستند، بحث کمبود وقت است. بنابراین، شما دانش آموزان گرامی باید یاد بگیرید که چگونه زمان خود را مدیریت کنید. بی دقتی و اشتباهات ناخواسته یا تکنیک‌ های غلط، موجب می‌ شوند که در آزمون دچار مشکل جدی شوید. لذا، لازم است که راه و روش تست زدن را به درستی و کامل بیاموزید.

 

برای آشنایی با تکنیک های تست زنی، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

 

اقدامات لازم را برای شرکت در آزمون انجام دهید

علاوه بر اقداماتی که باید پیش از شرکت در آزمون انجام دهید، باد اقداماتی را نیز در روز آزمون انجام دهید. در واقع، شما عزیزان باید در روزی که می خواهید به آزمون بروید، کارهای مهمی را انجام دهید. برخی از مهم ترین این اقدامات، شامل موارد زیر می باشند:

  • تمامی وسائل خود اعم از: مداد، پاک کن، خودکار و کارت ورود به جلسه را نزد خود داشته باشید.
  • تا لحظه آخر در جلسه بمانید و سعی کنید وقتی کارتان تمام شد دوباره تمام پاسخ‌ های خود را چک کنید تا چیزی را از قلم نینداخته باشید.
  • با نفس عمیق و دعا کردن به آرامشتان در جلسه کمک کنید.
  • اگر سوالی را یادتان نمی‌ آمد نگران نشوید، کنارش علامتی بگذارید و به سراغ سوالات بعدی بروید. شما عزیزان نباید زمانتان را برای یک سوال هدر دهید. در آخر جلسه به سراغ سوالاتی که علامت گذاشته بودید بروید و به جواب آن ها فکر کنید.

 

اقدامات لازم را برای شرکت در آزمون انجام دهید

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون مدارس نمونه دولتی

بازنگری در سهمیه پذیرش مدارس نمونه دولتی

علیرضا سعدی پور، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد امتحانات اداره‌ کل آموزش و پرورش استان به بازنگری سهمیه پذیرش تاکید کرد. وی گفت: تعداد ثبت نام شدگان، حاضرین و پذیرش مدارس نمونه دولتی در هر رشته و شهرستان باید به طور دقیق مورد تحلیل قرار گرفته شود.سپس، باید تمامی سهمیه‌ ها نیز بازنگری شوند.

نتایج آزمون ورودی دبیرستان ها و هنرستان های نمونه دولتی تهران اعلام شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران از اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان‌ ها و هنرستان‌ های نمونه دولتی تهران خبر دادبا توجه به اعلام نتایج، از داوطلبان خواسته شده است که جهت ثبت نام از روز دوشنبه، اول شهریور ماه لغایت هشتم شهریور ماه پس از هماهنگی با دبیرستان محل قبولی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی مراجعه کنندهمچنین، برای ثبت اعتراض به نتیجه آزمون از روز سه شنبه، دوم شهریور ماه به سامانه ثبت نام مراجعه کنند.

 

 

اطلاعیه مهم 

کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی که شامل مشخصات فردی و اطلاعات تحصیلی داوطلب می شود، حداقل سه روز قبل از برگزاری آزمون و در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی قرار می گیرد. با توجه به اهمیت این کارت و لزوم به همراه داشتن آن بهتر است قبل از برگزاری آزمون حتما کارت ورود به جلسه را دریافت نمایید چرا که در صورت نداشتن این کارت، اجازه شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

 

خلاصه مطلب 

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما دانش آموزان عزیز را با اهمیت داشتن مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما از یک مشاور خوب و با تجربه در این کار کمک بگیرید. علاوه بر این، باید تمامی روش های ذکر شده را به خوبی و با دقت انجام دهید تا بتوانید در آزمون ورودی این مدارس نمره قبولی را کسب کنید. اگر به یک مشاور خوب نیاز دارید، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. مشاوران ما در هر ساعت از شبانه روز آماده هستند تا به شما دانش آموزان عزیز کمک کنند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما، می توانید برای ما کامنت بگذارید و یا با ما تماس بگیرید. 

 

 

جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مشاوره برای امتحان نمونه دولتی به چه صورت است؟

مشاوران با ارائه بهترین روش مطالعه و تست زنی سعی بر بالا بردن مهارت دانش اموزان دارند که داخل مقاله بطور مفصل شرح داده شده است.

آیا امکان مشاوره آنلاین نمونه دولتی وجود دارند؟

بله، در بسیاری از مواقع دانش آموزان و والدین ترجیح میدهند که بصورت آنلاین از مشاوره برخوردار شوند که شماره های تماس داخل مقاله درج شده است.

بهترین راه قبولی در نمونه دولتی چیست؟

همانطور که در مقاله اشاره کرده ایم بهترین راه قبولی در نمونه دولتی تمرین، تست زنی بسیار و مدیریت زمان است.

چه منابعی را باید برای امتحان نمونه دولتی مطالعه کرد؟

برای  اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به خواندن مقاله بپردازید.

نظرات

84 دیدگاه دربارهٔ «مشاوره قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo Parmida گفت:

    سلام ببخشید برای قبولی در آزمون نمونه اگه معدلمون ۲۰ بشه ۵۰ درصد سوالات رد میشه؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر قبولی در مدارس نمونه دولتی پنجاه درصد معدل و پنجاه درصد نمره ی ازمون میباشد

  2. Avatar photo Anna گفت:

    سلام وقت بخیر
    آزمون نمونه دولتی هوش تحلیلی هم دارد؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر

  3. Avatar photo مهران گفت:

    سلام ببخشید من می خوام امسال در نمونه دولتی شرکت کنم معدل سال هشتم م 20اگه امسال 20باشم درصد قبولیم میره بالا

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر بله

  4. Avatar photo Nazii گفت:

    سلام تراز من شده ۱۵۷۱۴۳ و تراز آخرین نفر قبولی بوده ۱۵۹۴۴۲ ممکنه من جز ذخیره ها باشم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام
      شما تقریبا 2000 تا بینتان فاصله است
      امکان قبولی هست ولی صدرصد نیست
      به مدرسه مراججعه کنید.

      1. Avatar photo شیما گفت:

        سلام من هشتم معدلم پایین 17شده نمیتونم ثبت نام کنم راهلی نیست

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام خیر متاسفانه. البته باید برای سال جدید منتظر شرایط ثبت نام باشید اگر شرط معدل هشتم تغییر کرده باشد میتونید ثبت نام کنید.

  5. Avatar photo ماهی گفت:

    سلام وقت بخیر. ببخشید تراز من 163165 هست و تراز آخرین فرد قبولی 170824. چقدر احتمال داره که جزو ذخیره ها باشم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      شانسشو دارید.
      باید حضورا برید مدرسه.

  6. Avatar photo علی گفت:

    سلام و تشکر از شما
    من امسال آزمون نمونه دولتی شهر تهران شرکت کردم و معدلم 19.90 می‌باشد و سهیمه 25 درصدی ایثارگران هم دارم و این درصدهای من در آزمون است
    قرآن 14 درست و یک نزده،عربی 11 درست و یک غلط،فارسی و اجتماعی و ریاضی و علوم هر کدام را 9 درست و دو غلط زدم.
    آیا امکان قبولی در دبیرستان جاویدان را دارم
    با سپاس

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. شانس قبولیتون بالاست. اما بستگی به ظرفیت پذیرش مدرسه ی انتخابی هم خواهد داشت.

      1. Avatar photo علی گفت:

        مدرسه هفتاد نفر ظرفیت داره مدرسه شاهد برام وقت ثبت نام گذاشته اگر مردم اونجا هم لغو قبولی میشم و اگر برم ثبت نام مدارک و شهریه را برنمیگردانند .الان نمیدونم صبر کنم نتایج بیاد یا برم شاهد ثبت نام.با این درصدها چقدر احتمال قبولی دارم .ممنون میشوم شما با تجربه هستید راهنمایی کنید

        1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

          سلام
          وابسته با عملکرد سایر داوطلبین است

  7. Avatar photo Raia گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای مدرسه نمونه رشته تجربی در شهرستان های خوزستان با ظرفیت ۶۰ نفر و معدل ۱۹.۹۱ و با توجه ب این درصد ها چقدر احتمال قبولی دارم خواهشا جواب بدید ب صورت حدودی هم باشه بفرمایید
    پیامها و قرآن : 53.3%
    فارسی : 28.9%
    عربی : 68.9%
    مطالعات : 42.2%
    زبان : 53.3%
    علوم : 28.9%
    ریاضی : 4.4%

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      شما درصدهای متوسطی دارید پذیرش شما در این نوع مدارس بستگی به ظرفیت مدرسه و معدل شما و درصد های بقیه دانش آموزان دارد

  8. Avatar photo Raia گفت:

    سلام خسته نباشید
    برای مدرسه نمونه رشته تجربی در شهرستان های خوزستان با ظرفیت ۶۰ نفر و با توجه ب این درصد ها چقدر احتمال قبولی دارم خواهشا جواب بدید ب صورت حدودی هم باشه بفرمایید
    پیامها و قرآن : 53.3%
    فارسی : 28.9%
    عربی : 68.9%
    مطالعات : 42.2%
    زبان : 53.3%
    علوم : 28.9%
    ریاضی : 4.4%

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      شما درصدهای متوسطی دارید پذیرش شما در این نوع مدارس بستگی به ظرفیت مدرسه و معدل شما و درصد های بقیه دانش آموزان دارد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)