ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تخمین رتبه تیزهوشان + ورود به سامانه تخمین رتبه تیزهوشان هفتم و دهم

تخمین رتبه تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تخمین رتبه تیزهوشان یکی از مواردی است که بسیاری از دانش آموزان و والدین با انجام آن میتوانند به طور حدودی از نتایج آزمون خود مطلع شوند و برای آینده خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند. همان گونه که در جریان هستید آزمون تیزهوشان به عنوان راهی برای ادامه تحصیل دانش آموزان دارای درجه هوشی بالا هر ساله برگزار می شود. در این میان و تا زمان اعلام نتایج این آزمون شمار زیادی از خانواده ها و دانش آموزان استرس و اضطراب زیادی را بابت نتیجه متحمل خواهند شد.

در این زمان بهترین راه تخمین رتبه و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان جهت کاهش این نگرانی هاست. بدین ترتیب و با انجام این کار به وسیله نرم افزارهای مختلف از جمله نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان کانون می توان به بررسی احتمال پذیرش داوطلب پرداخت. البته به جز نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان، شاهد انجام تخمین رتبه نمونه دولتی دهم نیز برای متقاضیان و دانش آموزان هستیم.

استفاده از نرم افزار تخمین رتبه نمونه دولتی می تواند اطلاعات نسبی خوبی را در مورد عملکرد دانش آموز در اختیار دانش آموزان و خانواده هایشان قرار دهد. پس بد نیست اگر تا قبل از اعلام نتایج نهایج آزمون تیزهوشان به تخمین رتبه دست بزنیم.

برای کسب اطلاع از ثبت نام مدارس تیزهوشان روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

اهمیت تخمین رتبه تیزهوشان

از جمله مهم ترین و بزرگترین ابهامات در مورد پذیرش در مدارس تیزهوشان تحلیل و بررسی رتبه مورد نیاز برای قبولی در این قبیل از مدارس است. به جرأت می توان گفت که اکثر قریب به اتفاق دانش آموزان و خانواده هایشان تخمین درستی از درصد و رتبه لازم جهت پذیرش در آزمون تیزهوشان در دست ندارند.

پس از ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، این موضوع که رتبه و تراز مورد نیاز جهت کسب مؤفقیت در امتحان تیزهوشان چقدر باید باشد و یا دانش آموز در هر کدام از دروس باید چه درصدی را کسب کند از جمله مهم ترین سؤال ها برای مشاوران و خانواده ها بوده است.

خصوصا در پایه نهم به دهم که به نوعی آزمون ورودی تیزهوشان و برنامه هدایت تحصیلی مکمل یکدیگر خواهند اهمیت برنامه ریزی و پیش بینی احتمالات پیش رو برای دانش آموز اهمیت فراوانی پیدا میکند.

تخمین رتبه سمپاد می تواند کلیه این ابهامات ذهنی را برطرف کند. به کمک استفاده از تخمین رتبه تیزهوشان کانون و دیگر مؤسسات می توان انتخاب بهتری را نصیب خود کرد و تا حد زیادی از نگرانی ها و استرس های به وجود آمده کم کرد.

برای شناخت دقیق مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی و پاسخ به این سوال که تیزهوشان بهتره یا نمونه دولتی؟ روی لینک آبی رنگ بزنید.

اهمیت تخمین رتبه تیزهوشان

تخمین رتبه تیزهوشان پایه های هفتم و دهم

یکی از اولین اقداماتی که برای تخمین رتبه سمپاد نیاز است مطالعه دقیق دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان و یادآوری پاسخ هایی است که شما به سوالات داده اید. با این کار شما مطلع خواهید شد از هر بخش به چه تعداد از سوالات پاسخ صحیح و یا نادرست داده اید.

پس از آگاهی در خصوص تعداد سوالات درست و غلط به سایت کانون به نشانی kanoon.ir مراجعه و در بخش نرم افزار تخمین تراز آزمون تیزهوشان، اطلاعات خود را به دقت در کادر های مربوطه وارد کنید. با زدن دکمه مشاهده نتیجه، تراز شما نمایش داده میشود و شانس قبولی در مدرسه های تیزهوشان شهر انتخابی تخمین زده میشود.

در انتها و بعد از برگزاری آزمون افرادی که حد نصاب نمره و تراز لازم را بدست آورده باشند امکان راه یابی به مدرسه تیزهوشان و تحصیل در آن ها را دارند. اما پیشبینی قبولی در این آزمون نیز بسیار اهمیت دارد چرا که برای برنامه ریزی جهت ادامه تحصیل نیاز به برنامه ریزی و دقت فراوان است.

در حال حاضر امکان تخمین تراز و نمره آزمون ورودی سمپاد توسط نرم افزارهای آماده شده برای این کار همچون نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان کانون برای هر دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم وجود دارد.

کال تو اکشن تماس

تخمین رتبه تیزهوشان پایه های هفتم و دهم

نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان

باید عرض کنیم که بهترین و دقیق ترین روش جهت کسب اطمینان از وضعیت قبولی و یا حتی عدم قبولی دانش آموز چیزی نیست به جز استفاده از نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان که بسیار کارآمد است.

نرم افزار تخمین تراز آزمون تیزهوشان به کمک درصدهای کسب شده توسط داوطلب در انواع دروس تراز آزمون را برای هر فرد دانش آموز مورد محاسبه قرار می دهد.

اما این کار چگونه انجام می شود؟ باید عرض کنیم که انجام این تخمین رتبه به وسیله بانک اطلاعاتی نرم افزار صورت می گیرد. این بانک اطلاعاتی مشخص می کند که داوطلب در کدام یک از انتخاب های خود پذیرش می شود.

نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان

مشاوره تخمین رتبه تیزهوشان

همان طور که در این مقاله خدمتتان عرض کردیم تخمین رتبه آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی می تواند به دانش آموز در بررسی شانس قبولی در مدارس مختلف شهر یا استان خود کمک شایان توجهی داشته باشد.

اما بهتر است برای انجام این کار و دریافت مشاوره های لازم از کمک مشاوری خبره و آگاه کمک بگیرید. مشاوران ایران تحصیل با کمال میل در خدمت شما هستند. فقط کافیست با آن ها تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی های کامل و جامع آن ها بهره بگیرید.

مشاوره تخمین رتبه تیزهوشان

خلاصه مطلب

خرداد و تیر ماه هر سال سرشار از اتفاقات تاثیرگذار در سرنوشت دانش آموزان است. یکی از این برهه های حساس برای دانش آموزانی است که قصد ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند. این دانش آموزان در دو پایه ششم به هفتم و نهم به دهم باید در آزمون ورودی تیزهوشان شرکت کرده و با کسب تراز و رتبه مناسب راه به مدارس سمپاد یابند.

پیشبینی رتبه و تراز آزمون تیزهوشان نیز یکی از مواردی است که دانش آموزان را از استرس و اضطراب انتظار برای انتشار نتایج میرهاند و بطور حدودی با این تخمین رتبه تیزهوشان دانش آموز میتواند تا حدودی اطمینان پیدا کند که در کدام مدرسه قبول خواهد شد.

 

برای دانلود PDF مقاله تخمین رتبه تیزهوشان روی لینک بزنید.

 

3.4/5 - (9 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

تخمین رتبه تیزهوشان چگونه انجام می شود؟ 

تخیمن رتبه تیزهوشان به وسیله استفاده ار نرم افزار تخمین رتبه تیزهوشان به عنوان مثال تخمین رتبه تیزهوشان کانون انجام می شود.

آیا استفاده از نزم افزار تخمین رتبه نمونه دولتی می تواند به من در اطلاع از مدارسی که ممکن است در آن ها قبول شوم کمک کند؟ 

بله صدرصد. در این زمینه می توانید از مشاوران ایران تحصیل کمک بخواهید.

آیا انجام تخمین رتبه نمونه دولتی دهم برای هر دانش آموز الزامی است؟ 

جهت اطلاع از لیست مدارسی که ممکن است دانش آموز در آن ها قبول شود این کار لازم است و از استرس دانش آموز و والدین وی کم می کند.

نظرات

15 دیدگاه دربارهٔ «تخمین رتبه تیزهوشان + ورود به سامانه تخمین رتبه تیزهوشان هفتم و دهم»

  1. Avatar photo سحر گفت:

    سلام دختر من ششم هست و ر کلاس های کانون شرکت می‌کنه وآزمون میده ترازش هم از 40700 تا 50200 در نوسان هست آیا شانس قبولی در تیز هوشان خمینی شهر داره؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      ممکن است . تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم

  2. Avatar photo محمد امین گفت:

    سلام وقت بخیر من دانش آموز پایه نهم بودم و میخواستم در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی شرکت کنم و زمانی که شرکت کردم و نتایج تیزهوشان آمد متوجه شدم که ۱۰ تا سوالات صحیح من محاسبه نشده است و در نتایج نمونه دولتی هم معدل پایه نهم من ۱۹/۳۱ شده ولی در آزمون برای من معدل ۱۸۷۰ رو محاسبه کردند اعتراض هم زدم و نتیجه هم اومد اما هیچ کدوم از این مشکلات درست نشد ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برید اموزش پرورش

  3. Avatar photo محمد امین صالحی گفت:

    من الان کلاس هشتمم نمیشه امتحان بدم؟ میشه یکی از امتحاناشو بدم شما رتبمو حدودی تخمین بزنید؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر فقط برای امتحان خودتون بخواید میتونید
      ولی برا ورود به مدرسه باید حتما خوده اصلیو ثبت نام کنید.

  4. Avatar photo قائم گفت:

    سلام من الان اگه درسا و درضدامو بزارم اینجاا میشه تخمین بزنید رتبه ام تو تیزهوشان چند میشه؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      اگر فقط برای امتحان خودتون بخواید میتونید
      ولی برا ورود به مدرسه باید حتما خوده اصلیو ثبت نام کنید…

  5. Avatar photo ARSHIA گفت:

    هوش 26
    قرآن 30
    فارسی 43
    مطالعات 50
    علوم 40
    ریاضی 36
    سلام وقت بخیر با این درصد ها برای تیزهوشان خرم آباد چقدر شانس قبولی دارم ؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      شما درصدهای متوسطی دارید پذیرش شما در این نوع مدارس بستگی به ظرفیت مدرسه و معدل شما و درصد های بقیه دانش آموزان دارد

  6. Avatar photo نیلوفر گفت:

    سلام. تراز 38000ریاضی بوشهر می آورم؟

  7. Avatar photo ..... گفت:

    تراز ۴۸۰۰ مدرسه دخترانه دورود پذیرش میشود؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      قبولی مدارس به ظرفیت پذیرش،میانگین درصدهای داوطلبان و… بستگی دارد.

      1. Avatar photo نیلوفر گفت:

        سلام. تراز 38000ریاضی بوشهر می آورم؟

        1. Avatar photo rezai گفت:

          سلام وقت بخیر . 50 درصد شانس قبولی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)