ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام نمونه دولتی نهم ۱۴۰۳-۱۴۰۴

از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی می باشند ، لازم است ابتدا نسبت به ثبت نام نمونه دولتی نهم اقدام نمایند. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با ثبت نام نمونه دولتی نهم  ، سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم، ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم ، ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم ، ثبت نام آزمون نمونه دولتی خواهیم پرداخت.

 

ثبت نام نمونه دولتی نهم از چه زمانی آغاز می گردد؟

آدرس سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم چیست؟

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم به چه صورتی است؟

مشاوره قبولی در آزمون نمونه دولتی به صورت تضمینی صورت می گیرد ؟ 

 

جهت ثبت نام نمونه دولتی نهم  و سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

[button color=”orange” link=”https://irantahsil.org/downloads/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%86%d9%85%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%b3%d9%88%d8%a7%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%b3/” size=”bigger” align=”center”]جهت دانلود نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کلیک کنید[/button]

 

 ثبت نام نمونه دولتی نهم 

 

مدارس نمونه دولتی یکی از مدارسی هستند که با توجه به اینکه از شرایط مطلوبی برای ادامه تحصیل برخوردار می باشند ، دانش آموزان زیادی متقاضی ورود به این مدارس می باشند. سطح علمی بالای دبیران این مدارس موجب شده است که دانش آموزان بسیار راغب و علاقه مند برای ادامه تحصیل در این مدارس باشند. پس از اقدام به سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم لازم است داوطلبان خود را برای آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی آماده نمایند.

ثبت نام نمونه دولتی نهم همانند سال های گذشته به صورت الکترونیکی صورت خواهد پذیرفت. و در زمان مقرر ، دفترچه راهنمای ثبت نام بر روی سایت ثبت نام نمونه دولتی قرار خواهد گرفت. کلیه دانش آموزان پس از دریافت دفترچه ثبت نام باید نسبت به مطالعه دقیق این دفترچه بپردازند. مطالبق با دفترچه راهنمای آزمون تیزهوشان ، هرگونه خطا و اشتباه ، متوجه شخص داوطلب خواهد بود.

در ادامه در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم سخن خواهیم گفت. اما کلیه دانش آموزان و اولیای گرامی می توانند جهت ثبت نام و اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی نهم  در این آزمون با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایند .

 

 

 

 

ثبت نام نمونه دولتی نهم به صورت الکترونیک و همزمان با مدارس تیزهوشان در یک روز برگزار خواهد شد.

 

 

 

 

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

نحوه ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم

 

کلیه علاقه مندان ورود به مدارس نمونه دولتی ، لازم است ابتدا به سامانه ثبت نام نمونه دولتی نهم مراجعه نمایند. دفترچه راهنمای ثبت نام در زمان مقرر بر روی سامانه قرار خواهد گرفت. کلیه موارد لازم برای رعایت و شرکت در این آزمون با توجه به دفترچه راهنمای ثبت نام قابل دریافت خواهد بود. فرم ثبت نام در انتهای دفترچه راهنما قرار داده شده است.

قبل از انجام ثبت نام ، داوطلبان لازم است نسبت دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایند انجام کلیه مراحل ثبت نام با استفاده از رمز عبور همگام امکان پذیر خواهد بود پس از آن برای ثبت نام نمونه دولتی نهم ابتدا کافی است به سامانه مورد نظر مراجعه نمایید. ثبت نام برای کلیه داوطلبان پس از خرید کارت اعتباری آزمون امکان پذیر خواهد بود.

هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، 15 هزار تومن می باشد که این هزینه به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر خواهد بود. این هزینه به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد گشت و پس از آن مدارک لازم برای ثبت نام و همچنین اطلاعات شخصی و هویتی خود را برای ثبت نام وارد نمایند. پس از اتمام ثبت نام کد پیگیری در اختیار دانش آموزان قرار داده خواهد شد که به منزله اتمام و تکمیل ثبت نام خواهد بود.

 

 

برای اطلاع از نحوه نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی  کلیک کنید.

 

 

 

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم

 

در سال های اخیر شاهد تغییراتی در رابطه با زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی می باشیم. کلیه دانش آموزان و داوطلبانی که مایل به ثبت نام در این آزمون می باشند به دلیل این نوسات دچار ابهام شده اند. در سال گذشته به دلیل برخی از تاخیرات ثبت نام نمونه دولتی نهم در فروردین ماه صورت پذیرفت.

در زمان ثبت نام تیزهوشان دهم و به صورت هماهنگ در کل کشور ثبت نام برای کلیه داوطلبان مدارس نمونه دولتی به صورت هماهنگ صورت خواهد پذیرفت. با توجه به ادغام ثبت نام نمونه دولتی نهم و مدارس تیزهوشان ، ثبت نام به صورت کشوری و هماهنگ در یک روز صورت خواهد پذیرفت. داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم می توانند نسبت به طی کردن مراحل ثبت نام اقدام نمایند.

 

 

جهت اطلاع از راه قبولی در آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

 

 

 

ثبت نام نمونه دولتی نهم  از بهمن ماه آغاز خواهد شد. ثبت نام برای کلیه دانش آموزان با توجه به شرایط هر یک از آنان و با استفاده از سامانه مورد نظر صورت خواهد پذیرفت. دارا بودن رمز عبور همگام در هنگام ثبت نام الزامی است. بنابراین قبل از ثبت نام حتما از مدیر مدرسه این کد را دریافت نمایید و همچنین می توانید به تغییر رمز عبور همگام اقدام نمایید.

 

 

سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم

 

سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم

سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم

 

همانطور که ذکر گردید و با توجه به اینترنتی بودن و الکترونیکی بودن برگزاری و ثبت نام نمونه

دولتی نهم ، آن دسته از داوطلبان متقاضی با استفاده از سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه داوطلبان عزیز می توانند با مراجعه به سامانه مذکور و بارگزاری مدارک لازم برای ثبت نام ، اقدام به ثبت نام نمایند.

آدرس سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم azmoon.medu.ir می باشد. این سامانه با توجه به زمانبندی ثبت نام آزمون نمونه دولتی امکان ثبت نام را برای کلیه داوطلبان و دانش آموزان فراهم خواهد آورد . کلیه اطلاعاتی که دانش آموزان عزیز به هنگام ثبت نام نمونه دولتی نهم وارد خواهند نمود، در این سامانه بارگذاری خواهد گردید و از همین سامانه قابل دریافت خواهد بود.

کلیه دانش آموزان عزیز می توانند در صورت تمایل برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی و جلوگیری از هرگونه اشتباه رخ داده شده با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز که مایل باشند ، آماده ارائه خدمات خواهند بود. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز خواهند بود.

 

 

آیا می توان از طریق عابر بانک ها اقدام به خرید کارت اعتباری ثبت نام نمود؟

هزینه ثبت نام با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و به صورت اینترنتی به حساب آموزش و پرورش واریز خواهد گردید. بنابراین مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام ، چنانچه شما این هزینه را از طریق عابر بانک های مربوطه پرداخت نمایید، این واریز بدون دریافت شماره سریال ثبت نام خواهد بود و آموزش و گرورش هیبچ گونه تعهدی در قبال این پرداخت نخواهند داشت.

 

من رمز عبور همگام خود را فراموش نموده ام. آیا راهی وجود دارد تا بتوانم مجددا اقدام به دریافت رمز عبور همگام نمایم؟

برای دریافت رمز عبور همگام در سامانه شما چندین راه حل خواهید داشت که می توانید با استفاده از مراجعه به مدیر مدرسه ، اقدام به دریافت رمز عبور همگام نمایید. همچنین روش دیگر این است که در سامانه  azmoon.medu.ir اقدام به دریافت مجدد رمز عبور هنگام نمایید. و یا اینکه با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین  متخصصین ایران تحصیل اقدام به دریافت مجدد سامانه مورد نظر نمایید.

 

زمان ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم به صورت دقیق از چه زمانی آغاز می گردد؟

من به هنگام ثبت نام برخی از اطلاعات خود را اشتباه وارد نموده ام آیا راهی برای ویرایش این اطلاعات وجود خواهد داشت؟

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی چیست؟

آیا مدارس نموه دولتی تکمیل ظرفیت دارند؟

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ثبت نام نمونه دولتی می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

تفاوت مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی

ثبت نام مدارس شاهد

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان

پیش ثبت نام مدارس امام صادق

hoosh.medu.ir

saja.medu.ir

ثبت نام نمونه دولتی نهم

سامانه ثبت نام نمونه دولتی دهم 

ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم 

azmoon.albmedu.ir

ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

azmoon.medu.ir سایت مورد نظر است.

چگونه در سایت azmoon.medu.ir ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده است.

هزینه ثبت نام مدارس نمونه دولتی چگونه است؟

هزینه ثبت نام مدارس تیزهوشان ، 15 هزار تومن می باشد که این هزینه به وسیله کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر خواهد بود

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور