ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۳-۱۴۰۴

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

جدول زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان  منتشر گردید. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا علاوه بر ارائه زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان  ، در رابطه با زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم ، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ، سوالات آزمون تیزهوشان ، مطالب مفید و جامعی را به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

 

آیا پس از اتمام زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان  باز هم امکان ثبت نام وجود خواهد داشت؟

آیا زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای پایه های ششم و نهم یکسان است؟

تعداد سوالات آزمون تیزهوشان چند سوال می باشد؟

 

 

جهت اطلاع دقیق از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشا

 

دبیرستان های تیزهوشان و نمونه دولتی، به منظور استعداد یابی و جذب دانش آموزان مورد نظر خود برای ورود به این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می نماید. با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در آموزش و پرورش ، زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم دچار تغییراتی در سال های اخیر گشته است و همین مسئله موجب می گردد دانش آموزان نتوانند از زمان دقیق این آزمون برای هر دو پایه آگاه شوند.

با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان به احتمال قوی ثبت نام برای آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در بهمن ماه می باشد. تاثیر معدل و نیازمند بودن کارنامه و مشخص شدن معدل و نمره داوطلبان ، احتمالا زمان این ثبت نام، بعد از اعلام نتایج و انتشار کارنامه این مقطع خواهد بود. ثبت نام برای پایه شش با استفاده از سامانه ثبت نام ازمون تیزهوشان و به صورت الکترونیک صورت خواهد پذیرفت.

در سال گذشته با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان برای دانش آموزان پایه های نهم این ثبت نام با تاخیر همراه بود و به همین دلیل ثبت نام در فروردین ماه صورت پذیرفت. احتمال برگزاری و زمان بندی ثبت نام برای متقاضیان پایه های نهم بهمن ماه خواهد بود. داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به دریافت رمز عبور همگام تیزهوشان اقدام نمایند.

تذکر : با توجه به اینکه امکان ثبت نام مدارس تیزهوشان در هر دو پایه تنها در یکبار از سال امکان پذیر می باشد و با توجه به عدم انتشار قطعی زمان این آزمون از طرف آموزش و پرورش ، توصیه می نماییم برای اطلاع دقیق با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا از ثبت نام عقب نمانید.

 

 

 

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان  برای پایه های ششم و نهم با سال گذشته متفاوت بوده و ثبت نام این دو پایه در دو زمان متفاوت صورت خواهد پذیرفت.

 

 

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه ثبت نام تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به صورت جداگانه و مجزا با پایه نهم منتشر خواهد گردید. دریافت رمز عبور همگام برای کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام الزامی می باشد. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ددر این سامانه ، عکس 3*4 و همچنین وارد نمودن اطلاعات هویتی و مدارک دانش آموزان است.

داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.medu.ir و وارد نمودن کد همگام و همچنین شماره ملی خود ، به سامانه مورد نظر وارد شوند. پس از آن نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون اقدام نمایند. کارت اعتباری آزمون به صورت اینترنتی و در صورت دارا بودن رمز دوم امکان پذیر می باشد.

 

 

زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان همانند زمابنندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم در سال های گذشته و برای امسال متفاوت خواهد بود. برای برگزاری این آزمون ششم به هفتم در تیر ماه خواهد بود. اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه هفتم چند هفته پس از برگزاری آزمون خواهد بود. بنابراین برای دریافت نتایج می توانید به سامانه مورد نظر برای مشاهده نتایج مراجعه نمایید.

با توجه به تغییرات ایجاد شده برای آزمون نهم به دهم ، احتمال برگزاری آزمون تیزهوشان دهم، اردبیهشت ماه امسال خواهد بود. دانش آموزانی که مایل به پذیرش می باشند ، بهتر است از همان ابتدای ثبت نام ، به برنامه ریزی قبولی در مدارس نمونه دولتی نهم بپردازند بهتر است تمرکز شما بر روی اجرای برنامه و همچنین عقب نماندن از برنامه ریزی طرح شده خود باشد زیرا در غیر این صورت حتی اطلاع از زمان برگزاری این آزمون نیز کمکی به شما نخواهد کرد.

 

 

سوالات آزمون تیزهوشان

 

سوالات آزمون تیزهوشان

سوالات آزمون تیزهوشان

 

مطالعه دقیق سوالات آزمون تیزهوشان به شما دانش آموزان عزیز کمک می نماید تا بتوانید به خوبی خود را برای این آزمون آماده نمایید. مطالعه نمونه سوالات آزمون تیزهوشان کمک می نمایند تا با توجه به  زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان و همچنین برنامه درسی خود ، از نحوه مطالعه به خوبی مطلع شوید. و بتوانید درصدهای بالایی را در این آزمون جهت قبولی داشته باشید.

سوالات آزمون تیزهوشان با توجه به منابع آزمون تیزهوشان تعیین و مشخص می گردند. یکی از سوالات دانش آموزان عزیز و نگرانی های آنان در رابطه با پاسخ سوالات آزمون تیزهوشان و زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم به ایجاد آمادگی برای این آزمون مربوط می شود که با توجه به مطالعه سوالات می توانند از مباحث مهم در هر درس اطلاع دقیق یابند تا بتوانند پذیرش خود را نهایی نمایند.

این نگرانی برای دانش آموزانی که اطلاع دقیقی از زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاع دقیقی ندارند کاملا طبیعی می باشد و به همین دلیل ما نیز این حق را برای این داوطلبان قائل هستیم به همین دلیل کارشناسان ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید از آخرین اخبار در رابطه با برگزاری آزمون تیزهوشان اطلاع یابید. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

 با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان چه مدت زمانی برای ثبت نام فرصت خواهیم داشت؟

 

ثبت نام برای تمامی دانش آموزان و متقاضیان عزیز به مدت 5 روز به طول خواهد انجامید. با توجه به شلوغی خطوط در روزهای پایانی ثبت نام ، توصیه می شود که در همان روزهای ابتدایی اقدام به ثبت نام نمایید و چنانچه دچار مشکلی در این زمینه گردید می توانید در همان زمان اقدام به رفع آن نمایید.

 

چگونه می توانم هزینه ثبت نام را پرداخت نمایم؟

هزینه ثبت نام از طریق خرید کارت الکترونیکی که به حساب سامانه ثبت نام واریز می گردد صورت خواهد پذیرفت. به همین دلیل دارندگان کلیه کارت های عضو شبکه شتاب که رمز دوم اینترنتی را دار می باشند می توانند نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام نمایند.

آیا زمان ثبت نام برای آزمون تیزهوشان تمدید می گردد؟

سوالات آزمون تیزهوشان تحلیلی است یا سطحی ؟

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان در دو مقطع برای صبح می باشد یا بعد ازظهر؟

من کارت اعتباری را خریداری نموده ام اما شماره سریال آن را یادداشت نکرده ام.  آیا راهی وجود دارد که بتوانم مجددا به این شماره سریال دسترسی یابم؟

 

برای دریافت پاسخ سوالات خود و همچنین کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط : 

 ثبت نام مدارس فرهنگ

زمان ثبت نام تیزهوشان دهم

ظرفیت مدارس تیزهوشان 

منابع آزمون تیزهوشان 

سامانه ثبت نام آزمون دبیرستان انرژی اتمی دوره اول و دوم

تفاوت مدارس شاهد با مدارس عادی

hoosh.medu.ir سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان

زمان بندی ثبت نام آزمون تیزهوشان 

زمانبندی ثبت نام تیزهوشان هفتم و دهم

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان

سوالات آزمون تیزهوشان

4/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام مدارس نمونه  دولتی ، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

azmoon.medu.ir سایت مورد نظر است.

چگونه در سایت azmoon.medu.ir ثبت نام کنیم؟

داخل مقاله کامل توضیح داده شده است.

ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی است؟

احتمال برگزاری و زمان بندی ثبت نام برای متقاضیان پایه های نهم بهمن ماه خواهد بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور