ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته های دانشگاه آزاد کیش مهر و بهمن ۱۴۰۳-۱۴۰۴

رشته های دانشگاه آزاد کیش 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته های دانشگاه آزاد کیش برای ترم مهر و بهمن ۱۴۰۳-۱۴۰۴ مشخص گردید کلیه داوطلبانی که متقاضی ثبت نام دانشگاه‌ آزاد واحد کیش می باشند  می‌توانند با استفاده از دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش اقدام به انتخاب رشته نمایند. لیست رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش برای دانشجویان ورودی مهر و بهمن  متفاوت می‌باشد لذا متقاضیان گرامی حتما قبل از اقدام جهت ثبت نام و انتخاب رشته به بررسی رشته هایی که در دانشگاه آزاد واحد کیش ارائه می گردد اقدام نمایید.

رشته های دانشگاه آزاد کیش در اکثر گروه‌های آزمایشی داوطلبان ارائه می گردد بنابراین هر یک از داوطلبان می‌توانند با استفاده از همین لیست ، امور انتخاب رشته خود را تکمیل نمایند. داوطلبان و متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که در صورتی که اقدام به انتخاب در بین لیست رشته‌ های بدون کنکور کیش مهر و بهمن نمایند، امکان انتقالی را نخواهند داشت در این رابطه می توانید اطلاعیه های موجود در سامانه monada.iau.ac.ir مطالعه نمایید و یا جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد کیش اقدام نمایید.

شایان ذکر است متقاضیان محترم ثبت نام دانشگاه آزاد کیش می توانند با استفاده از انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد از کلیه رشته‌های با آزمون و بدون آزمونی که احتمال پذیرش آن‌ها وجود خواهد داشته آگاه گردند. همچنین آن دسته از داوطلبانی در انتخاب رشته از بین کد رشته های دانشگاه آزاد کیش که در دفترچه ذکر شده اقدام ننموده اند می توانند با مراجعه به سامانه azmoon.org اقدام به ویرایش رشته محل‌های خود نمایند.

رشته های ارائه شده دانشگاه آزاد کیش از طریق شماره هایی که ذکر می کنیم نیز قابل استعلام خواهند بود لذا جهت اطلاع دقیق از شرایط و ضوابط پذیرش در کلیه این رشته‌ها می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد کیش ایران تحصیل با شماره تلفن‌های 9099075307 (تماس از سراسر کشور) و 9099075307 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید تا به اطلاعات جامعی در این زمینه دست‌ یابید.

 

جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه آزاد کیش  ، لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن ، شرایط ثبت نام – تکمیل ثبت نام ده مرحله ای دانشگاه آزاد کیش و تکمیل روند ثبت نام با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد کیش

ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ، در زمان بهمن ماه می‌باشد. لذا داوطلبان با توجه به دانلود دفترچه ثبت نام می‌توانند به صورت هم‌زمان به انتخاب در بین لیست رشته‌ های بدون کنکور کیش مهر و بهمن اقدام به انتخاب رشته نمایند. متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که ثبت نام در تمامی گروه‌های آزمایشی و همچنین ترم مهر و بهمن به صورت الکترونیکی و با استفاده از کارت‌های عضو شبکه شتاب صورت خواهد پذیرفت.

خوشبختانه شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور و تأثیر آن برای قبولی در رشته های دانشگاه آزاد کیش صفر می‌باشد. لذا هر یک از داوطلبان می‌توانند بدون توجه به معدل ، اقدام به انتخاب رشته نموده و در صورت واجد شرایط بودن و آگاهی از قوانین لیست رشته‌ های بدون کنکور کیش مهر و بهمن ، پذیرفته شوند.

آن دسته از داوطلبانی که مایل به ثبت نام در رشته های دانشگاه آزاد کیش می باشند، حتما لازم است از میزان شهریه هر یک از رشته های این دانشگاه و همچنین از شرایط ثبت نام آگاه گردند. چنانچه برخی از داوطلبان نتوانند در لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن رشته های مورد علاقه خود را نمی یابند، می توانند نگاهی به رشته های با آزمون دانشگاه کیش نیز داشته باشند.

برای آشنایی با کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور کلیک کنید.

نحوه پذیرش رشته های دانشگاه آزاد کیش

با توجه به وجود مشکلاتی در روند ثبت نام دانشجویان در دانشگاه آزاد کیش در ترم گذشته توضیحاتی در مورد نحوه ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش برای ترم بهمن 97 و مهر ارائه می کنیم تا دانشجویان محترم ضمن مطالعه این اطلاعیه امور ثبت نام خود در دانشگاه آزاد کیش را تکمیل نمایند.

تذکر مهم : کلیه متقاضیان گرامی توجه داشته باشند به هیچ عنوان امور ثبت نام خود را از کافی نت ها پیگیری ننمایند شایان ذکر است بیشترین مشکلاتی که در روند ثبت نام دانشجویان در دانشگاه آزاد کیش وجود داشت در ثبت نام دانشجویانی بود امور ثبت نام وی را از کافی نت ها پیگیری کرده بودند لذا دانشگاه آزاد در صورت بروز هر گونه مشکلی در روند ثبت نام این دسته از داوطلبان در رشته های دانشگاه آزاد کیش هیچگونه مسئولیتی را نخواهد پذیرفت.

 

مرحله اول ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش

تذکر مهم : متقاضیان محترم قبل از هرگونه اقدام جهت انتخاب رشته های دانشگاه آزاد کیش کلیه بندهای دفترچه ثبت نام را مطالعه نمایند و در صورت واجد الشرایط ثبت نام بودن ادامه روند را انجام دهند شایان ذکر است رشته های دانشگاه آزاد واحد کیش نیز در دفترچه ذکر شده.

متقاضیان محترم جهت ثبت نام دانشگاه آزاد کیش در مرحله اول می بایست تمامی مدارک هویتی خود ضمن شناسنامه – کارت ملی – تصویر پرسنلی به علاوه مدارکی چون اصل مدرک تحصیلی دیپلم و در صورت وجود پیش دانشگاهی خود را آماده نمایند و با در دست داشتن مدارک وارد سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش به نشانی azmoon.org شده و با صفحه زیر رو به رو خواهند شد:

 

ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد کیش
ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد کیش

 

 

مرحله دوم : خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد کیش

در مرحله دوم متقاضیان محترم ثبت نام در رشته های دانشگاه آزاد کیش می بایست نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت نام اقدام نمایند لذا پس از ورود به صفحه بالا روی لینکی که با فلش مشخص نموده ایم کلیک نموده و وارد قسمت خرید کارت اعتباری ثبت نام می شوند سپس با توجه به مقطع مورد نظر و وجود مقطع مورد نظر در دانشگاه آزاد کیش برای ترم مهر یا بهمن کارت اعتباری خریداری نموده و رمز و شناسه ثبت نام دریافت نمایند.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش در مقاطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ارائه می گردد که کارت اعتباری ثبت نام برای هر یک از مقاطع به صورت جداگانه موجود می باشد لذا در هنگام خرید دقت نمایید تا کارت را به صورت صحیح خریداری نمایید شایان ذکر است دانشگاه آزاد هیچ مسئولیتی در قبال اشتباه داوطلبان در خریداری کارت نخواهد داشت.

تذکر مهم : متقاضیان محترم دقت داشته باشید هر متقاضی در هر مقطع حق خرید یک کارت اعتباری خواهد داشت.

 

مرحله سوم : ورود به سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد کیش

متقاضیان محترم ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد کیش در مرحله سوم ثبت نام وارد سامانه می شوند ، مقطع مورد نظر خود را انتخاب نموده و رمز ثبت نام و شناسه ثبت نامی که پس از خرید کارت اعتباری دریافت نموده اند در فیلد مخصوص وارد می نمایند به صورت زیر :

 

ورود به سیستم ثبت نام رشته های بدون کنکور کیش
ورود به سیستم ثبت نام رشته های بدون کنکور کیش

 

لذا با توجه به توضیحات مندرج در هر فیلد در فیلد اول کد ملی خود را وارد نمایید و در فیلد دوم کلمه عبوری که پس از خرید کارت دریافت نموده اید را وارد می نمایید تا وارد صفحه ثبت نام شوید.

 

مرحله چهارم : تکمیل مشخصات و وارد نمودن کد رشته های دانشگاه آزاد کیش

متقاضیان گرامی پس از وارد نمودن کد های دریافتی از قسمت قبل وارد صفحه تکمیل اطلاعات هویتی و ورود کد رشته های دانشگاه آزاد واحد کیش می شوند:

 

ورود کد رشته های دانشگاه آزاد کیش
ورود کد رشته های دانشگاه آزاد کیش

 

همان طور که مشاهده می کنید ابتدا باید تمامی مشخصات هویتی و تحصیلی خود را به صورت دقیق و صحیح وارد نمایید تا بتوانید وارد فیلد ورود کد رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد کیش شوید.

تذکر مهم : متقاضیان گرامی در نظر داشته باشید که تمامی اطلاعات وارد شده از جانب شما می بایست صحیح باشد و کوچکترین مغایرت در مشخصات تحصیلی – مشخصات هویتی و ترتیب اولویت های کد رشته های دانشگاه آزاد کیش سبب ایجاد مشکل در روند ثبت نام حضوری متقاضیان می شود.

شایان ذکر است در صورتی که هر یک از اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد کیش مخصوصا معدل های متقاضی به صورت سهوی یا عمدا نادرست وارد شود ثبت نام تکمیلی حضوری متقاضی که پس از اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش انجام می گیرد با مشکل مواجه خواهد شد.

 

متقاضیان گرامی جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد کیش روی لینک مربوطه کلیک نمایید

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن

 

لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن
لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن

 

لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن شامل رشته های مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می باشد. لذا هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از این لیست، به انتخاب رشته دست بزنند. با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در اکثر رشته ها دانشجویان را ملزمبه حضور در کلاس ها می نمایند، بنابراین بهتر است این نکته مهم توجه نمایید که آیا امکان حضور در کلاس را خواهید داست یا خیر؟

با توجه به اینکه برخی از لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن تنها در مقطع کاردانی داوطلبان را پذیرش می نمایند، لذا لازم است هر یک از این داوطلبان نسبت به میزان شهریه در هر یک از این رشته ها اطلاع یابند بنابراین با توجه به اینکه در دانشگاه های مختلف برخی از واحدهای عملی وجود دارند که هزینه این واحد ها بیشتر از سایر واحدهای دیگر می باشد بهتر است محاسبه را در رابطه با تعداد واحدهای این دانشگاه داشته باشید.

 

مشاوره انتخاب رشته های دانشگاه آزاد کیش

جهت مشاوره انتخاب رشته های دانشگاه آزاد کیش می توانید با متخصصین ما در این رابطه مشورت نمایید. مشاورین ما همه روزه ، حتی ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند. همچنین تمامی داوطلبان عزیز می توانند با استفاده از این تماس ، از لیست رشته های بدون کنکور مهر و بهمن آگاه شوند. تمامی این لیست با استفاده از این تماس قابل دریافت خواهد بود.

شرایط ثبت نام در رشته های دانشگاه آزاد کیش  به گونه ای می باشد که هر یک از داوطلبان می توانند با استفاده از این شرایط نسبت به انتخاب رشته آگاه شوند. با توجه به عدم امکان نقل و انتقالات در صورت پذیرش در بین لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن ، لازم است انتخاب درستی داشته باشیدو در این زمینه با مشاورین  متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی دقیق از رشته های دانشگاه آزاد کیش می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و همچنین یکی از سوالات داوطلبان به موضوع تشکیل محل کلاس های باز می گردد. مشاورین و متخصصین ایران تحصیل به این سوال پاسخ مناسبی خواهند داد. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشند.

 

جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه آزاد کیش  ، لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن ، شرایط ثبت نام و سامانه انتخاب رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099075307 در صورت شلوغی خطوط 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی دانشگاه آزاد کیش
کانال اطلاع رسانی دانشگاه آزاد کیش

 

بیشتر بدانید

شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه دکتری دانشگاه آزاد 

azmoon.net

سیستم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی نیمسال دوم

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

ثبت نام بدون کنکور رشته پرستاری

ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد

لیست رشته های بدون کنکور کیش مهر و بهمن

رشته های بدون آزمون دانشگاه کیش

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کیش

رشته های کارشناسی دانشگاه آزاد کیش

رشته های کاردانی دانشگاه آزاد کیش

رشته های دانشگاه آزاد کیش

4/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام رشته های دانشگاه آزاد کیش،  در چه سایتی است؟

 azmoon.org سایت مورد نظر است.

نحوه ثبت نام در سایت  azmoon.org چگونه است؟

داخل مقاله بطور کامل شرح داده شده است.

دانلود دفترچه دانشگاه آزاد در چه سایتی امکان پذیر است؟

داخل مقاله لینک دانلود قرار داده شده است.

 

نظرات

2 دیدگاه دربارهٔ «رشته های دانشگاه آزاد کیش مهر و بهمن ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo شیدا گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا لینک دانلودرشته های موردنظررودرسایت قراربدیدیالطفابفرمایید درچه رشته هایی پذیرش دارند

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      سلام جهت آگاهی دقیق از لیست رشته های دانشگاه آزاد کیش مهروبهمن با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

    رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1403 + واحد دانشگاهی

    متقاضیان پذیرش در رشته‌ های بدون کنکور دانشگاه آزاد باید اطلاع داشته باشند که قبولی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به تفکیک پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است. در هر یک از این مقاطع، دانشجویانی که واجد شرایط هستند...
  • رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

    رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1403 + آخرین قبولی مناطق مختلف

    در رقابت تنگاتنگ داوطلبان کنکور تجربی برای تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی سراسری، آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد نیز به دغدغه بسیاری از داوطلبان تبدیل شده است. همانطور که می‌دانید تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد با دانشگاه سراسری دارای...
  • اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد

    اعلام نتایج دانشگاه آزاد نیمسال اول 1403 + مشاهده | azmoon.org

    زمان و تاریخ اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ مشخص شد. آن دسته از داوطلبانی که در کنکور دانشگاه آزاد شرکت نموده اند می توانند پس از اطلاع از تاریخ دقیق انتشار کارنامه اولیه برای مشاهده جواب کنکور دانشگاه آزاد...
  • رشته های کاردانی دانشگاه آزاد

    رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

    دانشگاه آزاد، هر ساله در نوبت مهر ماه و بهمن ماه در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از داوطلبان مختلف دانشجو می پذیرد. دانشجویانی که قصد دارند در رشته های کاردانی دانشگاه آزاد ثبت نام کنند باید...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)