ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نسبت به سال های گذشته بسیار آسان شده است. دانشجویانی که قصد دارند در این دانشگاه تحصیل کنند می توانند مراحل ثبت نام خود را به راحتی طی کنند. شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور، قوانین و ضوابطی دارد که شما با اطلاع از آن ها می توانید در نوبت مهر ماه دانشگاه آزاد ثبت نام کنید.

در سال های گذشته شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد متفاوت بود و در آن داوطلبان برای تحصیل در این دانشگاه باید تراز قبولی رشته مورد نظر خود را در کنکور سراسری کسب می کردند. در حالی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبانی در کنکور شرکت کردند و نتوانستند در رشته مورد نظر خود قبول شوند، اهمیت بالایی دارد. در ادامه به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اشاره می کنیم.

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

یکی از سوالات متداول متقاضیان  چگونگی شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد است که بسیاری از داوطلبین ورود به رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد آن را از خود سوال می کنند. آن ها تصور می کنند که شرط ثبت نام در این دانشگاه داشتن معدل بالا می باشد و به دلیل عدم اطلاعات کافی به گمراهی کشیده می شوند و نمی توانند در رشته مورد علاقه خود تحصیل کنند. در پاسخ به این ابهامات باید گفت که معدل، شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیست و در هیچ یک از رشته ها شرط معدل وجود ندارد. لذا متقاضیان می توانند با ارائه مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم به راحتی در رشته های دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.

تنها تفاوت رشته های بدون کنکور با رشته های با کنکور محروم بودن از نقل و انتقالات دانشجویی است. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبان کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد برای افرادی که دارای یکی از مدارک دیپلم فنی حرفه ای – کاردانش و یا دیپلم چهار ساله نظام قدیم باشند صورت می پذیرد. شما جهت اطلاع از بروزترین شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانید مقاله سامانه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را مطالعه کنید.

 

شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکمیل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402

اکثر داوطلبان می پندارند که نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت حضوری است، اما این کاملا اشتباه است و آن ها می توانند بدون مراجعه حضوری و آنلاین اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کنند. برای این کار لازم است آن ها به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و در آن جا مراحل ثبت نام خود را طی کنند.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد همانند ساله های گذشته در مرداد ماه اعلام می شود و داوطلبان مقطع های کاردانی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته می توانند به صورت بدون کنکور ثبت نام کنند. در حال حاضر زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای نوبت مهر ماه 1402 منتشر نشده است. اما زمان بندی آن ها هر سال شبیه هم است. به طوری که شما با مشاهده جدول زمان بندی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲ می توانید زمان تقریبی آن برای مهر ماه 1402 را حدس بزنید.

 

مقطع تحصیلی نیمسال اول مهر زمان ثبت نام ۱۴۰۲
کاردانی پیوسته 5 تا 27 مرداد ۱۴۰۲
کاردانی ناپیوسته 18 تا 28 مرداد ۱۴۰۲
کارشناسی پیوسته 18 تا 28 مرداد ۱۴۰۲
کارشناسی ناپیوسته 25 تیر تا 10 مرداد ۱۴۰۲

 

به شما توصیه می شود به دلیل پر متقاضی بودن رشته های دانشگاه آزاد هر چه سریع تر برای ثبت نام اقدام کنید. برای سهولت فرایند ثبت نام و جلو گیری از سردرگمی داوطلبان کلیه مراحل ثبت نام اعم از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، خرید کارت اعتباری ، شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و غیره در این سایت انجام می پذیرد شما می توانید برای ثبت نام با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. خوب است بدانید که نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد حدود یک هفته بعد از اتمام مهلت ثبت نام آن منتشر می شود.

برای آشنایی با سامانه پژوهشیار کلیک کنید.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد 1402

خوب است بدانید که دانشگاه آزاد برای آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر شده موفق نشدند در رشته مورد نظر خود ثبت نام کنند، مهلت تمدید در نظر گرفته است. به طوری که آن ها در این زمان می توانند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. معمولا مهلت تمدید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله تا اواسط شهریور ماه ادامه دارد. این مهلت برای سال ۱۴۰۲ تا ۸ شهریور ماه جاری بود. در حالی که تاریخ دقیق آن برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402 مشخص نشده است، اما انتظار می رود که این  زمان برای سال 1402 نیز وجودداشته باشد. حال اگر شما نیاز به اطلاعات دقیقی در مورد آن داشته باشید می توانید با مشاوان ایران تحصیل تماس بگیرید.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور آزاد

 

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و نحوه ثبت نام آن ها کلیک کنید.

 

مراحل ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 1402

بعد از آن که شما از شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور 1402 مطلع شدید، بهتر است در مورد مراحل ثبت نام آن نیز اطلاعاتی کسب کنید. شما برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 1402 باید به سایت رسمی آن مراجعه کنید و در آن جا  مراحل ثبت نام خود را طبق مقاله ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد انجام دهید.

 

مدارک لازم برای ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

یکی از شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور آزاد داشتن مدارک لازم برای نام نویسی است. زیرا هر کدام از دانشگاه های آزاد سراسر کشور برای ثبت نام دانشجویان خود مدارکی را از آن ها دریافت می کنند. این مدارک می تواند با توجه به مقطع تحصیلی و نوع رشته داوطلبان متفاوت باشد. به همین دلیل اطلاع از آن ها می تواند کمک بزرگی برای ثبت نام داوطلبان کند. در صورتی که این مدارک به  هنگام ثبت نام شما کامل نباشند، انجام مراحل بعدی با مشکل روبرو خواهد شد. بنابراین شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

 

برای کسب اطلاعات از سایت دانشگاه آزاد وارد azmoon.org شوید.

 

اخبار مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی طی گزارشی اعلام کرد، زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شد. این داوطلبان قبلا در زمان مقرر شده ثبت نام کرده اند که هم اکنون با ورود به سایت آموزشیار http://edu.iau.ac.ir می توانند مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. خوب است بدانید که نتایج ثبت نام دوره های کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در نشانیhttp://www.azmoon.org قرار دارد. لذا داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و در صورت پذیرفته شدن اقدام به ثبت نام کنند.

مدارک لازم برای ثبت نام سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد

 

خلاصه مطلب

در این مقاله در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد، زمان بندی، مدارک لازم و غیره صحبت کردیم. به طوری که شما می توانید در زمان مقرر شده اقدامات خود را برای ثبت نام انجام دهید. معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هر ساله از اواخر تیر ماه شروع می شود و تا نیمه دوم مرداد ماه ادامه دارد. در شهریور ماه نیز مهلت ثبت نام بدون کنکوردانشگاه آزاد را تمدید می کنند که شما می توانید در این زمان نیز از فرصت استفاده کنید و ثبت نام خود انجام دهید.

حال اگر بعد از مطالعه مقاله بالا به جواب سوالات خود پیرامون شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور آزاد نرسیدید می توانید برای دریافت راهنمایی بیشتر با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

جهت دانلود این مقاله روی لینک کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول، مهر ماه چه زمانی است؟

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه معمولا اواخر مرداد ماه تا اواسط شهریور ماه امکانپذیر است.

شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور آزاد نیمسال اول، مهر ماه به چه صورتی است؟

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر ماه را در بالا برای شما توضیح دادیم. حال اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

دانشگاه آزاد بدون کنکور در چه مقاطعی دانشجو پذیرش می کند؟

دانشگاه آزاد بدون کنکور در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی به کاردانی دانشجو می پذیرد.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo حسین اسماعیلی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بنده با دیپلم ریاضی و معدل کتبی 10 و معدل کل دیپلم 16میتونم مدیریت بازرگانی بخونم

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شرایط ثبت نام برای دانشگاه های مختلف متفاوت است و می توانید از طریق دفترچه انتخاب رشته متوجه شوید

  2. Avatar photo سمانه گفت:

    سلام وقتتون بخیر من واسه کاردانی آموزش ابتدایی دانشگاه آزاد ثبت نام کردم و قبول شدم الان برم دانشگاه برای دانشجو شدن اسکن مدارک لازمه؟

  3. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام ببخشید میشه هم تو انتخاب رشته ی با آزمون دانشگاه سراسری انتخاب رشته کرد و هم تو بدون آزمون دانشگاه آزاد شرکت کرد؟

    1. Avatar photo alizadeh گفت:

      سلام روزبخیر
      بله میتونید.

  4. Avatar photo احمد گفت:

    سلام ثبت نام کاردانی به کارشناسی چ تاریخیه ؟بدون آزمون منظورمه

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام فعلا در اعلام نشده برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بهتره عضو کانال مرکز مشاوره ایران تحصیل بشید.

  5. Avatar photo لطيفى گفت:

    سلام وقتتون بخير
    بنده ديپلم رشته گرافيك نظام جديد دارم ايا ميتونم توى رشته هاى كارشناسى بدون گذراندن دوره كاردانى شركت كنم؟

  6. Avatar photo Mozhgan گفت:

    آیا پذیریش در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد براساس معدل هست یانه؟و اگر بر اساس معدله از چه معدلی بع بالا؟

    1. Avatar photo irantahsil گفت:

      جهت اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ |ایران تحصیل

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1402

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۲-۱۴۰۳ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)