ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ + ورود به سامانه | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸۷
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای انتقالی موقت و دائم دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که به هر دلیلی امکان ادامه تحصیل در دانشگاه محل پذیرش خود را ندارند، می توانند با مراجعه به سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، در خواست انتقالی و یا مهمانی خود را ثبت نمایند. البته افراد برای ورود به سامانه monada.iau.ac.ir باید در مدت زمان مقرر اقدام نمایند. زمان ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 20 آذر ماه لغایت 10 دی ماه 1402 می باشد لذا داوطلبین می توانند در این تاریخ برای ثبت نام اقدام نمایند. لازم به ذکر است بدانید که انجام ثبت نام انتقالی و عضویت به عنوان دانشجوی مهمان دانشگاه آزاد، برای دانشجویان ترم اول مهر و بهمن میسر نمی باشد.

لذا، افراد برای ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند. ما در ادامه تمامی شرایط را برای شما بیان می نماییم. اگر برای ثبت نام دچار مشکل شدید و یا پرسشی در هنگام یکی از مراحل آن داشتید می توانید با مشاورین ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت) تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در صورت تمایل ثبت نام خود را به مشاورین ایران تحصیل بسپارید.

📣 اطلاعیه: ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد برای هر نیمسال ترم مهر و بهمن به صورت جداگانه و در زمان مجزا برگزار می گردد. به همین دلیل به اطلاع کلیه متقاضیان می رسانیم که انجام این کار صرفا به صورت اینترنتی بوده و فقط از طریق سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد، به نشانی monada.iau.ac.ir صورت خواهد پذیرفت.

زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

با توجه به سنوات گذشته می توان گفت زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد دو بار در هر سال تحصیلی انجام می پذیرد. همچنین لازم به ذکر است تا بدانید که زمان ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد و مهلت ثبت نام میهمانی دانشگاه آزاد، در یک بازه زمانی انجام می گیرد که متقاضیان محترم می توانند به صورت مجزا با داشتن شرایط انتقالی دانشگاه آزاد درخواست خود را در سامانه منادا ثبت نمایند.

با توجه به محدودیت زمانی در تاریخ ثبت نام نقل و انتقالات توصیه می نماییم متقاضیان گرامی در اولین ساعات باز شدن سایت نسبت به تکمیل درخواست خود اقدام نمایند. شایان ذکر است با توجه به محدودیت های موجود اولویت پذیرش انتقالی یا میهمانی با دانشجویانی خواهد بود که زودتر از دیگر متقاضیان در سامانه ثبت درخواست نموده باشند.

با توجه به آیین نامه مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد برای نقل و انتقالات جهت نیمسال اول سال تحصیلی یا همان ترم مهر از 10 تیر ماه سال جاری شروع شده و تا 10 مرداد ماه ادامه داشت.

برای نقل و انتقال دانشجویی در نیمسال دوم تحصیلی نیز دانشجویان باید در تاریخ اعلام شده تقاضای خود را ثبت کنند. زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد نیمسال دوم 1402- 1403 از تاریخ 20 آذر ماه شروه شده و تا تاریخ 10 دی ماه در سامانه منادا ادامه دارد.

نیمسال تحصیلی 🕘 زمان ثبت درخواست 🕒 🕘زمان تمدید ثبت نام🕒
نیمسال اول 1403 – 1402 10 تیر تا 10 مرداد اعلام نشده
نیمسال دوم 1403 – 1402 20 آذر ماه لغایت 5 دی تا 10 دی ماه

 

خوب است بدانید که نتایج ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد حداکثر ظرف 3 روز از همان سامانه ثبت درخواست قابل پیگیری خواهد بود. لذا شما باید در اسرع وقت اقدامات خود را انجام دهید و در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

در گام اول بهتر است شما را با وب سایت منادا آشنا کنیم؛ این وب سایت برای افرادی که قصد دارند ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد انجام دهند بسیار کاربردی می باشد. زیرا، در این سامانه هر سال اطلاعیه ای برای نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ابلاغ می شود و افرادی که قصد انتقالی گرفتن به دانشگاه های دیگر را دارند، باید از طریق آن و به صورت اینترنتی مراحل لازم را طی نمایند.

در واقع، افراد برای انجام این کار، باید مراحلی را طی کنند تا بعد از تایید آن بتوانند پیگیری نقل و انتقالات دانشگاه آزاد را انجام دهند. این مراحل به شرح زیر است:

⏪ به منظور ثبت درخواست خود مبنی بر انتقال به سایر واحدهای دانشگاه آزاد، می بایست ابتدا به سامانه منادا مراجعه کرده و مطابق با راهنمای زیر ادامه مراحل را طی کنید.

⏪ در این بخش از مقاله باید وارد وب سایت monada.iau.ir شوید. بعد از ورود به این سامانه با صفحه ای مانند تصویر زیر مواجه می شوید. توجه داشته باشید مطالعه شرایط و آیین نامه های این صفحه الزامی می باشد. سپس می بایست تیک موافقت خود را بزنید و وارد مرحله بعد شوید.

نحوه ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

⏪در این صفحه باید سه فیلد آن را تکمیل کنید که در بخش اول به سراغ کد ملی بروید، توجه داشته باشید کد ملی باید بدون خط تیره در فیلد نوشته شود. از سوی دیگر اگر در ابتدا کد ملی شما صفر وجود دارد باید تمام صفر ها را وارد کنید. مرحله دوم مربوط به شماره دانشجویی می باشد.

توجه داشته باشید قسمتی که شماره دانشجویی باید در آن وارد شود در تصویر زیر با عدد شماره 2 نشانه گذاری شده است. همانطور که می دانید در انتها باید کد امنیتی را در فرم وارد کنید. کد امنیتی در قسمتی که در تصویر زیر با عدد شماره 3 نمایش داده شده است باید وارد شود. در نهایت هم با کلیک بر روی گزینه ورود می توانید وارد سامانه شوید.

نحوه درخواست مهمانی دانشگاه آزاد

 

⏪در ادامه شما با صفحه ای مواجه می شوید که نیازمند اطلاعات فردی، اطلاعات آموزشی و اطلاعات تماس شما است. در مرحله بعد دانشجو باید ماده انتخابی خود را مشخص کند و مدارک خواسته شده را آپلود کند. (امکان تغییر ماده انتخابی پس از ثبت درخواست وجود نخواهد داشت). بعد از آپلود کردن مدارک، باید دانشگاه مقصد را انتخاب کرده و هزینه مورد نیاز را از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید.

⏪بعد از طی مردن تمامی مراحل فوق، سامانه کدی را به عنوان “کد پیگیری” نمایش خواهد داد. دقت داشته باشید دریافت این کد به معنی تمام شدن مراحل ثبت نام نیست. شما با کلیک روی عبارت ثبت نهایی در نهایت مراحل را تمام کرده و شماره پرونده 13 رقمی را دریافت می کنید که به معنای تکمیل شدن مراحل می باشد و برای مشاهده  نتایج نقل و انتقال دانشگاه آزاد به آن نیاز دارید.

⏪همچنین اگر در مرحله آخر ثبت نام کد رهگیری دریافت نکردید ممکن است از سرعت اینترنت شما بوده و یا اطلاعات خود را کامل نکرده اید. برای اینکه بتوانید درخواست خود را نهایی کنید، وجود کد رهگیری الزامی می باشد. پس در صورت مشکل داشتن در این قسمت حتما از مشاورین آکادمی ایران تحصیل به شماره 9099075307 (از طریق تلفن ثابت) کمک بگیرید و با خیال راحت درخواست خود را ثبت نهایی نمایید.

شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد 1402

دانشجویان دانشگاه آزاد با داشتن شرایط عمومی نقل و انتقالات امکان ثبت درخواست مهمانی و یا انتقالی را دارند. دانشجویان متقاضی انتقال یا میهمانی موظف به بررسی صحت اطلاعات و مدارکی هستند که در سایت بارگذاری می کنند.

در صورت عدم صحت اطلاعات درج شده و مدارک فرد در هر مرحله از فرایند رسیدگی، درخواست دانشجو کان لم یکن تلقی می شود و ضرر ناشی از آن بر عهده شخص خواهد بود. شرایط عمومی و  محدودیت های نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به شرح زیر می باشد:

✔️به دلیل شرایط آموزشی، انضباطی و نظام وظیفه منع ادامه تحصیل نداشته باشند.

✔️حداقل یک نیمسال تحصیلی در واحد مبدا (به استثنای واجدین شرایط میهمانی یا انتقال از بدو پذیرش) گذرانده باشند.

✔️دانشجو متقاضی باید از طریق آزمون سراسری در دانشگاه قبول شده باشد.

✔️دانشجویان دوره های خودگردان تنها می‌توانند به واحدهای خودگردان منتقل یا جابجا شوند.

شرایط نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه آزاد

✔️دانشجو با مقاطع، رشته‌ها، گرایش‌ها و سال قبولی یکسان در دانشگاه مقصد می توانند به آنجا منتقل شود.

✔️امکان نقل و جابجایی در نیمسال آخر تحصیلی وجود ندارد.

✔️دانشجویان میهمان زمانی می توانند پایان نامه خود را بگیرند که دانشگاه مبدا و مقصد با آن موافقت کرده باشد.

✔️دانشجویان دکتری تنها با داشتن شرایط خاص می توانند منتقل یا میهمان شوند.

✔️دانشجویان واحدهای الکترونیکی به دلیل غیر حضوری بودن کلاس های آنها امکان میهمان و انتقال در آنها وجود ندارند.

✔️دانشجویان واحدهای بین الملل تنها در واحدهای بین الملل می توانند جابجا شوند. اما آنها نمی توانند از دانشگاه های خارج کشور به دانشگاه های داخلی میهمان یا جابجا شوند و بالعکس.

✔️دانشجویان پژوهش، کارکنان و اعضای هیأت علمی واحدهای دانشگاهی به محل خدمت محور نمی توانند انتقال یا میهمان شوند.

✔️دانشجویان اتباع غیرایرانی تنها در صورت موافقت واحد دانشگاهی مبدا و اداره کل امور بین الملل و کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه می توانند انتقال یا میهمان شوند.

📍 لازم به ذکر است تا بدانید که تمامی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد با توجه به جدول همترازی این دانشگاه انجام خواهد گرفت و درخواست هایی که خارج از چهارچوب جدول همترازی باشند جنبه اجرایی نخواهند داشت. لذا به متقاضیان عزیز توصیه می شود حتما قبل از ثبت درخواست اینترنتی در سامانه منادا دانشگاه آزاد حتما جدول همترازی دانشگاه آزاد را دانلود و بررسی نمایند.

شرایط انتقال از دیگر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد 1402

مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرده است در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد و پس از ثبت درخواست، انتقال یا میهمانی دانشجویان دیگر دانشگاه‌های داخل کشور به دانشگاه آزاد، فرایند انتقال یا میهمانی دانشجویان دیگر دانشگاه‌های داخل کشور به یکی از واحدهای دانشگاه آزاد بعد از بررسی و تأیید کمیسیون نقل و انتقال دانشجویی دانشگاه صورت می گیرد.

شرایط انتقالی از دیگر دانشگاه ها به دانشگاه آزاد اینگونه است که دانشگاه محل تحصیل از دانشگاه‌ های مورد تأیید وزارت علوم یا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باشد.

بعلاوه دانشجویان بعد از بررسی و مطالعه آئین نامه آموزشی دانشگاه آزاد، باید ارزیابی کنند که ممنوعیتی جهت ادامه تحصیل نداشته باشند. از سوی دیگر موافقت دانشگاه محل تحصیل (مبدأ) و واحد دانشگاهی مقصد برای اخذ انتقالی یا میهمانی ضروری است.

داوطلبان مرد از نظر نظام وظیفه نباید ممنوعیتی داشته باشند. با توجه به این که شهریه واحدهای دانشگاه آزاد برای انتقالی دانشجویان به هر کدام از رشته محل‌های دانشگاهی همتراز و پایین‌تر (با شهریه کمتر) متفاوت می باشد، متقاضیان پس از طی نمودن مراحل انتقالی و تایید درخواست آنها، می توانند هزینه درخواست خود را از همان ابتدای پذیرش پرداخت کنند.

جدول همترازی نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

همان طور که در بخش پیشین مقاله بیان کردیم، تمامی نقل و انتقالات این دانشگاه توسط جدول همترازی انجام می شود. به عبارتی دیگر می توان گفت که انتقال دانشجویان واجد شرایط به هر یک از واحدهای گروه همتراز و پایین تر، مشروط به موافقت واحدهای مبدا و مقصد و همچنین پرداخت هزینه مربوطه می باشد.

لذا، توجه داشته باشید که امکان انتخاب 5 گزینه از سوی دانشجو برای واحد مبدا فراهم می باشد تا در صورت عدم پذیرش در اولویت اول، سایر اولویت های وی مورد بررسی قرار بگیرند.

جدول همترازی میهمانی و انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد
دانلود جدول همترازی میهمانی و انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲-۱۴۰۳

 

بنر کال تو اکشن

مدارک ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم اطلاعاتی را در مربوط به مدارک مورد نیاز در مورد ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. این نکته را در نظر داشته باشید روش های مختلفی برای ثبت نام نقل و انتقال وجود دارد. برای مثال افرادی که از همسر خود جدا شده اند به سادگی می توانند برای نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ثبت نام کنند.

از سوی دیگر قانون چند دانشجویی هم می تواند به شما کمک کند تا انتقالی بگیرید. در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، دمتقاضیان باید مدارکی را ارائه کنند .در ادامه مدارک مورد نیاز برای ماده های مختلف دریافت انتقالی را ذکر کرده ایم.

مدارک لازم برای انتقالی بر اساس ماده ازدواج یا طلاق

✅صفحه اول و دوم شناسنامه خود و همسر برای طلاق و ازدواج

✅سند ازدواج برای ازدواج

✅صفحه دوم تا پنج طلاق نامه برای طلاق

✅صفحه اول شناسنامه فرزند

 

مدارک ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

 

مدارک لازم برای انتقالی بر اساس ماده چند دانشجویی

✅دانشجویانی که در دانشگاه‌های آزاد دیگر مشغول به تحصیل هستند باید گواهی اشتغال به تحصیل (دارای مهر اصلی واحد دانشگاهی مربوطه) ارائه دهند.

✅صفحات اول و دوم شناسنامه دانشجویان، والدین، همسر

 

مدارک لازم برای انتقالی بر اساس ماده سهمیه شاهد و ایثار گری

برای نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد مدارک خاصی اعلام شده است که به شرح زیر می باشند:

✅همسر و فرزند شهید باید صفحه اول و دوم شناسنامه  خود را به علاوه کارت یا معرفی نامه بنیاد شهید و جانبازان به همراه داشته باشد.

✅آزادگان، همسر و فرزندان آن ها باید صفحه اول و دوم شناسنامه  را به همراه کارت یا معرفی نامه اداره ایثارگری و جانبازی داشته باشند.

✅جانبازان 10 درصد و بالاتر باید کارت یا معرفی نامه اداره ایثارگری و جانبازی خود را ارائه دهند.

✅رزمندگان دارای 6 ماه سابقه فعالیت در جبهه جهت ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد باید کارت و معرفی نامه خود را از ارگان ذیربط دریافت و ارائه دهند.

مدارک لازم انتقالی برای فوت پدر، مادر، همسر و فرزند

✅ارائه گواهی فوت صادر شده از ثبت احوال

✅عکس صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو و فرد فوت شده

 

مدارک لازم برای انتقالی دانشجویان باردار، بیمار و معلول

✅عکس صفحه اول و دوم شناسنامه دانشجو

✅مدارک پزشکی مربوط به بیماری

 

مدارک لازم برای ماده انتقال یا میهمانی کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد

✅ آخرین حکم کارگزینی کارمند و یا هیأت علمی

✅ از محل خدمت مبنی بر تمام وقت و رسمی بودن کارمند و عضو هیأت علمی اعلام گردد و این که از عملکرد و موافقت واحد با ادامه تحصیل دانشجو متقاضی موافقت داشته باشند.

✅صفحات عقدنامه در صورت دانشجو بودن همسر

✅صفحات اول و دوم شناسنامه که در آن مشخصات همسر و فرزندان دانشجو و والدین او مشخص شده باشند.

هزینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

همان طور که دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد می بایست هزینه انصراف خود را به دانشگاه آزاد پرداخت نمایند، دانشجویانی که قصد اخذ انتقالی از واحدی به واحد دیگر را دارند نیز می بایست هزینه انتقال پرداخت نمایند که این هزینه با توجه به مقطع دانشجو متغیر خواهد بود.

هزینه شرایط انتقالی دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد تفاوت دارد. با توجه به آخرین تغییرات و اطلاعیه های سازمان مرکزی دانشگاه آزاد هزینه انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد برای مقاطع کارشناسی اعم از پیوسته و ناپیوسته و مقطع کاردانی اعم از پیوسته و ناپیوسته متغیر می باشد و تقریبا 1.5 برابر شهریه ثابت ایشان خواهد بود.

لازم به ذکر است با توجه به قوانین و شرایط دانشگاه آزاد علاوه بر هزینه ثبت نام نقل و انتقالات این دانشگاه، جهت اخذ میهمانی نیز از دانشجویان هزینه دریافت خواهد شد، به صورتی که هر دانشجویی که قصد اخذ میهمانی برای واحد دیگری داشته باشد می بایست مطابق قوانین و شرایط نیمی از شهریه ثابت خود را به عنوان جریمه به دانشگاه پرداخت نماید.

لذا متقاضیان گرامی قبل از ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد می بایست تمامی نکات مربوط به نقل و انتقالات را مطالعه و بررسی کرده سپس برای ثبت درخواست اقدام نمایند.

هزینه انتقالی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 1402
مقطع تحصیلی مبلغ
برای تمامی مقاطع تحصیلی معادل با یک شهریه ثابت برای هر مقطع تحصیلی

 

هزینه میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 1402
مقطع تحصیلی مبلغ
کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد معادل با نصف شهریه ثابت
دکترای حرفه ای و دکتری تخصصی معادل با 25 درصد از شهریه ثابت

 

هزینه بررسی مدارک متقاضی میهمانی و انتقالی دانشگاه آزاد 1402
مقطع تحصیلی مبلغ
کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد 100 هزار تومان
دکتری 150 هزار تومان

 

هزینه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

دفترچه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

همان طور که می دانید، هر ساله پیش از آغاز هر نیمسال تحصیلی و در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، دفترچه ای برای اعلام جزئیات نقل و انتقالات دانشجوهای دانشگاه آزاد از سایت منادا منتشر می شود. در این دفترچه، تمامی اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان، قید شده است. برای دانلود این دفترچه که مربوط به نیمسال دوم سال جاری است، می توانید بر روی لینک درج شده در جدول زیر کلیک کنید.

دفترچه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد
دانلود دفترچه ثبت نام نقل و انتقالات و مهمانی دانشگاه آزاد 1401-1402 (نیمسال دوم)

 

مشاوره ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد 1402

آیا به مشاوره ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد نیاز دارید؟ در این بخش قصد داریم مباحث کاربردی را مطرح کنیم. در گام اول بهتر است بدانید به طور کل امکان ثبت نقل و انتقالات دانشگاه آزاد برای افرادی وجود دارد که به هر دلیلی امکان حضور در دانشگاه محل تحصیل خود را ندارند و مجبورند برای شعبه دیگر از محل تحصیل خود و یا دانشگاه دیگری انتقالی بگیرند.

برای ثبت این درخواست حتماً باید در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد که متعاقباً اعلام می شود، اقدام نمایید؛ زیرا در غیر این صورت به درخواست شما ترتیب اثر داده نخواهد شد. به علاوه این نیز باید از شرایط و هزینه های احتمالی آگاه باشید که تمامی این موارد در ادامه به طور کامل بررسی خواهند شد.

در طی انجام تمامی این مراحل و در زمان مراجعه به سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد، بهتر است که از یک مشاور خوب مانند ایران تحصیل، یاری بگیرید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

خلاصه مقاله نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

در این مقاله تلاش نمودیم تا در رابطه با شرایط و نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد مطالبی را به شما عزیزان ارائه نماییم. دانشجویان عزیز در زمان نقل و انتقالات دانشگاه آزاد، با استفاده از لینک ورود به سامانه نقل و انتقالات دانشجویان می توانند مدارک خود را جهت درخواست ثبت نمایند.

همان طور که در مقاله بیان شد، سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد فقط در بازه زمانی مشخصی در دو ترم مهر و بهمن فعال می‌شود. اگر در هر یک از مراحل ثبت نام و یا پرداخت هزینه دچار مشکلی شدید، می توانید از مشاوران یاری بگیرید. مشاوران ما در ایران تحصیل در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

 

5/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای انتقالی موقت و دائم دانشگاه آزاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورتی که با ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد موافقت نشود، آیا می توانیم مجددا اقدام به ثبت نام نماییم؟

خیر، توجه داشته باشید هر داوطلب تنها می تواند یک بار درخواست نقل و انتقالات را ثبت کند.

برای ورود به سامانه ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است؟

هر داوطلب برای ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشد. لازم به ذکر است بدانید که در نام کاربری و رمز عبور همان کد ملی و شماره داوطلبی می باشد

آیا می توان پس از ثبت نام انتقالی دانشگاه آزاد تغییر نوع داد؟

پس از ثبت درخواست در سامانه ثبت درخواست انتقال دانشگاه آزاد تا 24 ساعت مهلت خواهید داشت.

نظرات

87 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ + ورود به سامانه | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام سایت منادا دوباره کی باز میشه برای ثبت درخواست مهمانی برا نیمسال دوم
    تایم اول رو دیر فهمیدم برا ثبت درخواست

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان ثبت نام نقل و انتقالات برای نیمسال دوم پایان پذیرفته است

  2. Avatar photo داداشی گفت:

    برای نقل و انتقالات بهمن الان بخوایم کاری کنیم دیره؟ من آزاد قدس میخونم میخوام بیام تهران غرب

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان نقل و انتقالات نیمسال دوم به پایان رسیده است

  3. Avatar photo H گفت:

    سلام من ورودی ۱۴۰۲ هستم الان ۳/۴ روزه که نتایج اومده ولی میرم تو سایت منادا نوشته مهلت برای ثبت نام نقل و انتقال تموم شده
    مهلت بعدی ۱۵ اذر هست
    یعنی من باید ترم اول رو حتما برم دانشگاه مبدا ؟
    سهمیه ۲۵ درصدی‌م رشته پرستاری

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تا 27 مهر ماه امکان ثبت درخواست در منادا را دارید.

  4. Avatar photo N گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم ببینم برای ثبت مهمانی پذیرفته شدگان ۱۴۰۲ارشد سایت منادا چه زمانی باز میشه؟

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      در ترم اول امکان درخواست نقل و انتقالات وجود ندارد

  5. Avatar photo ساتیار گفت:

    سلام
    ببخشید من الان بیش از یک ماهه ک درخواست مهمانی از طریق ایثارگری دادم الان تو سایت منادا زده ک توسط اداره مربوطه تایید شده و در
    انتظار اعلام نظر سازمان مرکزی می باشد
    الان این تایید نهایی هست یا ن ک من برم دانشگاه واسه فرستادن دروس
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید منتظر تایید نهایی باشید

  6. Avatar photo میحا گفت:

    سلام خسته نباشید من پانزدهم مرداد درخواست دادم برای انتقالی و سه روز بعدش پیام قبولی درخواست اومد نوشته شده بود که با درخواستتون موافقت شده برید لیست دروس رو از دانشگاه خودتون بگیرید
    من رفتم اونجا بهم گفتن تو آموزشیار هم باید درخواست مهمانی بدم ولی میگن هنوز تو سایت گزینش نیومده من نگرانم که انقدر دیر بیاد که نتونم انتقالی بگیرم چه زمانی تو آموزشیار این گزینه فعال میشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که درسایت منادا ثبت نام کرده اید و تایید شده است جای نگرانی ندارد

  7. Avatar photo ساتیار گفت:

    سلام خسته نباشید
    این پیام ک درخواست شما توسط اداره مربوطه تایید گردیده و در انتظار اعلام نظر سازمان مرکزی می باشد.
    الان تایید شده باید برم دنبال کارای اداریش یا هنوز تایید نهایی نشده؟!

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. بله تائید شده و باید منتظر اعلام نتیجه ی قطعی باشید.

  8. Avatar photo ساتیار گفت:

    سلام خسته نباشید
    من الان یک ماهه درخواست مهمانی دادم ولی فقط این پیام اومده برام
    درخواست شما توسط اداره مربوطه تایید گردیده و در انتظار اعلام نظر سازمان مرکزی می باشد.
    الان تایید شده یا ن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      دانشگاه مبدا و مقصد تایید کردند.

      1. Avatar photo ساتیار گفت:

        یعنی الان باید برم دانشگاه مبدا ک کارای اداریش انجام بدم یا هنوز تایید نهایی نشده؟!

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          بله باید به دانشگاه مراجعه کنید.

      2. Avatar photo مرسل گفت:

        سلام من کارشناسی ناپیوسته اموزش ابتدایی هستم بدون ازمون از نقده میخوام برم اذربایجان غربی اشنویه انتقالی ساکن اشنویه هستم من نقده ک ثبت نام کردم شهریه پرداخت کردم دیگه چند روز بعدش همین رشته تو اشنویه اومد متاهلم بچه هم دارم همسرم معلم اشنویه گفتم ببینم بمن انتقالی میدن تو این شرایط؟
        و اینکه ترم اول رو گزروندم واسه ترم دوم انتقالی میخوام فرزند ازاده هم هستم انتقالی شامل من میشه؟

        1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

          سلام وقت بخیر
          بله بر حسب محل سکونت همسر می توانید انتقالی دریافت کنید

  9. Avatar photo ری گفت:

    پس از تائید درخواست مهمانی باید چه کاری کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق دانشگاه مقصد پیگیری و شماره دانشجویی خود را بگیرید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)